Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:37
DriveSand schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:20:
[...]

Bron (Scrollen naar Harro)

Ik moet zeggen dat de huidige GUI me nooit zo ontzettend heeft kunnen bekoren, maar er is mee te leven. Nu ik de plaatjes van die nieuwe heb gezien kan ik niet meer wachten, dus hup-hup AC Ryan :P.
Ach met de huidige GUI is niets mis, maar als je die nieuwe ziet, ziet die er toch wel heel erg gaaf uit! Kan niet wachten! :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16
Toff schreef op woensdag 08 december 2010 @ 23:26:
Hoe kom je daar nu bij? Gaat prima hoor, ik doe niet anders (met een tweede mini in de slaapkamer). Wel moet je op de mini-met-externe-HDD de NAS modus aanzetten (Instellingen, Netwerk)...
Echt ? Dan moet ik toch nog eens kijken ; ik heb nl een PlayOnHD met NAS aan (vanwege interne HD), maar krijg op netwerk niet een evt. aangesloten externe USB HD te zien ... (dacht dus dat het op de Mini ook niet zou werken)

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-11 13:30
Heb de nieuwe beta op de mini geinstalleerd, maar zo te zien is het nog altijd de oude GUI :/

[ Voor 32% gewijzigd door Cooler_King op 09-12-2010 12:34 ]

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:20
Cooler_King schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:33:
Heb de nieuwe beta op de mini geinstalleerd, maar zo te zien is het nog altijd de oude GUI :/
Er is nergens aangegeven dat er een nieuwe GUI bijzit, maar er zijn wel voldoende irritante bugs gefixed.

Version v7.3.x r4824

what’s new in this release
1. Improved SAMBA compatibility with Windows 7
2. Improved BTPD downloading stability
3. Improved Web Management default page when Login Control is off
4. Improved Web Management compatibility with Safari and Opera browser
5. Improved compatibility with MKV compressed headers
6. Improved Hebrew subtitles display
7. Improved weather channel description
8. Improved HDMI compatibility
9. Improved REPEAT modes images
10. Improved Player Web Management to display correct remote control image
11. Improved auto scaling of video resolution to user defined screen size resolution
12. Add Change system font option in Setup – System menu
• Place your preferred .TTF font in “Resource” folder for selection
13. Add Edit Protection option in Setup – Misc menu
• Protects the Copy menu with a password when option is turned on
• Default password is “0000”
14. Add Browser Mode option in Setup – Misc menu
• Displays your files in Preview Off/Preview/List layout
15. Add new menu language for Asian version
• Arabic
• Indonesia
16. Add new menu language for European version
• Norwegian
• Danish
• Swedish
• Finnish
17. Add Stretch to Zoom In selection
18. [available in previous SDK platform]
Add frames seek function during video playback (video dependent)
• Press left or right button during video playback to jump to frames backward or forward.
19. [available in previous SDK platform]
Add new options in Setup/Video menu
• Plasma mode (Dark/Dim/Light)
• Screen size resolution
20. [available in previous SDK platform]
Add menu for selecting Audio/Subtitle/Title/Chapter/DVD Menu
• Press MENU button during video playback to display navigation menu
21. [available in previous SDK platform]
Improved skipping of music tracks by pressing the Previous or Next button
• During music playing, pressing Next button will play the next track or Previous button to play previous
track
22. Fix flickering of info message during music playback when title is too long
23. Fix unable to resume playback when display is switched to 24p mode
24. Fix loading of Jukebox from network location
25. Fix wrong indication of Audio and Video description in INFO display
26. Fix prompting of password during files deletion in BROWSER even when folder protection is off
27. Fix overlapping of DNS entry portion when setting a fixed IP address for wireless connection
28. Fix unable to eject USB optical drive after being mounted by system
29. Fix displaying of parameters present in certain subtitle format
30. Remove TIME settings (not applicable to model)
31. Rename Folder Password Protection to Folder Access Protection

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Goner
Hee, inderdaad ! Nieuwe firmware ... geen betas, maar release candidates :

[Release Candidate] ACR-PV73100 v7.3.x.r4824 Playon!HD

[Release Candidate] ACR-PV73200 v7.3.x.r4824 Playon!HD Mini

is zo te zien alleen voor BT en Windows 7 problemen.

Verwijderd

Beste mensen,

ik heb een vraag over ondertitels in mkv files:
Kan ik met dit apparaat ondertitels selecteren net zoals bij bijv een dvd speler dmv een afstandbediening?
Nu is het zo dat ik een mkv afspeel via een externe harde schijf rechtstreeks op de usb van mijn tv. Hier kan ik bij 8 van de 10 films geen ondertitels selecteren terwijl dit op de pc wel(via VLC) kan of zelfs ingebakken zitten.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Mvg, Erwin

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 21:10
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:01:
Beste mensen,

Kan ik met dit apparaat ondertitels selecteren net zoals bij bijv een dvd speler dmv een afstandbediening?
Nu is het zo dat ik een mkv afspeel via een externe harde schijf rechtstreeks op de usb van mijn tv. Hier kan ik bij 8 van de 10 films geen ondertitels selecteren terwijl dit op de pc wel(via VLC) kan of zelfs ingebakken zitten.

Mvg, Erwin
Er zit op de afstandsbediening een subtitles knop.

Verwijderd

Beste mensen,

Mvg, Erwin
ja het lijkt erop dat sommige MKVs met sub de subs niet weergeven op de playon HD wel in b.v. VLC player ik heb dit al aangekaart bij AC Ryan en ze zijn het aan het onderzoeken.

Verwijderd

wow dat is best nice! ik wacht het nog even af :P

ps. ik zit nu op 7.06 r4318 ik moet dus eerst naar Versie: v7.3.4.r3582 dat weet ik maar als de nieuwe release komt kan ik dan direct door flashen of moet ik dan weer terug naar de Versie: v7.3.x.r3582 ?

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 13:48 ]

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-11 12:56
11. Improved auto scaling of video resolution to user defined screen size resolution

Dit vind ik zo raar iets, vind je tegenwoordig ook bij games. Ik snap het nut hier niet van in dat je zelf nog de grootte van je scherm aan moet geven.

Overigens werkt de beta wel lekker, ben nog niks vreemds tegen gekomen.

Verwijderd

Neefdave schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:23:

Dit vind ik zo raar iets, vind je tegenwoordig ook bij games. Ik snap het nut hier niet van in dat je zelf nog de grootte van je scherm aan moet geven.

je kan hiermee b.v. een lagere resolutie aangeven zodat alles wat groter is.

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
Neefdave schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:23:

Bij mij moest ik met 3582 telkens bij de start van een film zoomen totdat m'n volledige beeld werd gevuld.
Nu staat zoomen standaard op "off", dus vult hij telkens het beeld volledig.. Een flinke verbetering in mijn ogen dus.

Ook valt me op dat met de nieuwe firmware de ingebakken ondertitels van een mkv niet meer aan gezet hoeven te worden, iets wat ik in 3582 ook telkens moest doen.
Deze twee verbeteringen zijn voor mij dus ideaal, twee handelingen minder bij de start van een film! _/-\o_

Tot nu toe ook NOG geen crashes meegemaakt, iets wat ik bij 3582 in de browser regelmatig had. :X

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Beste mensen,

Mvg, Erwin
ja dit werkt met de subtitle knop op de afstandbediening. Hiermee kun je de subs instellen die bij het MKVtje zelf zitten (dus in de mkv file) en ook de sub die je er zelf extern bij gedaan hebt (dus een losse .srt file)

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Verwijderd

jos_zwa schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:40:
[...]

ja dit werkt met de subtitle knop op de afstandbediening. Hiermee kun je de subs instellen die bij het MKVtje zelf zitten (dus in de mkv file) en ook de sub die je er zelf extern bij gedaan hebt (dus een losse .srt file)
hij heeft het erover dat het bij sommige niet werkt (en bij anderen wel) dus het knopje heeft hij al gevonden ;) en dat klopt ik heb ook paar MKVs die wel subs hebben en onder VLC werken ze ook maar op POHD nada. ik kan ze selecteren maar hij laat ze gewoon niet zien (zie eerdere posts van mij in dit topic)

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-11 22:22

cue

Helaas heeft de nieuwe firmware meer moeite met DTS HD geluidssporen uit te sturen via HDMI.

In vorige firmware kwam het tenminste nog binnen als DTS Audio op m'n Denon AVR-2910. Nu blijft hij alleen maar knipperen en hoor ik niets meer.

Geprobeerd met 48 gb versie van Avatar en met Toto Bluray.

Helaas....

Edit: WHOEI voor het eerst een DTS-HD stream richting mijn versterker. Reboot van de player doet wonderen :D. Helaas stottert hij heel af en toe. Speel af via externe HD via USB

[ Voor 22% gewijzigd door cue op 09-12-2010 23:55 ]

• Gsusivo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 23:30
Gynnad schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:49:
[...]

Volgens het Ac Ryan forum komt dit gewoon met een firmware update, maar dit kan nog wel 1.5 maand duren ;)
Maar ik ben heel erg blij als deze komt, ziet er zeer strak uit! :)
Die mensen bij AC Ryan zeggen ook elke week iets anders. Op 1 november werd mij door de account manager verteld dat de versie die Gynnad ook toont in zijn post van 7 december binnen enkele weken officieel gereleased zou worden. Ik heb hierover ook nog met AC Ryan gemaild en die vertellen dat het half december zou worden (zie mijn post van 16 in dit topic). Nu vertellen ze tegen jou wéér iets anders. Maarja vol verwachting klopt ons hart... :O

Verwijderd

cue schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:51:
Helaas heeft de nieuwe firmware meer moeite met DTS HD geluidssporen uit te sturen via HDMI.

In vorige firmware kwam het tenminste nog binnen als DTS Audio op m'n Denon AVR-2910. Nu blijft hij alleen maar knipperen en hoor ik niets meer.

Geprobeerd met 48 gb versie van Avatar en met Toto Bluray.

Helaas....

Edit: WHOEI voor het eerst een DTS-HD stream richting mijn versterker. Reboot van de player doet wonderen :D. Helaas stottert hij heel af en toe. Speel af via externe HD via USB
dat is vreemd, USB zou snel genoeg moeten zijn :/ wat is de bitrate van de video en geluid?

• Athome
  • Laatst online: 24-11 22:33
Volgens bedoelt hij dat het geluid wat hapert maar het beeld niet. De realtek zou inderdaad DTS-MA moeten ondersteunen maar dit zou niet nog niet helemaal vloeiend gaan.

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Heeft iemand al die pincode uit kunnen zetten als je iets probeert te deleten ?
Heel irritant, heb alle setup menu's doorgekeken en het niet kunnen vinden. (of ik ben kippig ;) )

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

• Goner
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:38:
dat is vreemd, USB zou snel genoeg moeten zijn
HD wel ja, maar ik heb al gemerkt dat USB memorysticks niet echt geschikt zijn om filmpjes af te spelen, zelfs gewoon 720p en lage bitrate.

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-11 12:29
Zo, die nieuwe interface ziet er echt heel erg goed uit! Kijk er naar uit om dit op mijn PlayonHD te flashen!

• Hari-Bo
Annihilism schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:07:
Zo, die nieuwe interface ziet er echt heel erg goed uit! Kijk er naar uit om dit op mijn PlayonHD te flashen!
De nieuwe interface zit er nog niet bij.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-11 12:29
Hari-Bo schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:14:
[...]

De nieuwe interface zit er nog niet bij.
Weet ik :), ik doelde ook op de toekomstige firmware (had dit idd een beetje onduidelijk in mijn post gezet :+ )

• Goner
Die nieuwe PlayOn Essential 2TB staat trouwens in het krantje van Mediamarkt.

MediaFlyer staat op http://www.mediamarkt.nl/ (pag.6)

Verwijderd

Mn huidige software is r1402, waar moet ik eerst naar toe gaan wil ik het updaten?
Als ik trouwens bij System Update wil updaten gebeurt er niks.

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:53:
Mn huidige software is r1402, waar moet ik eerst naar toe gaan wil ik het updaten?
Je moet wel de firmware downloaden en op een usb-stick zetten en inpluggen. De POHD haalt hem niet vanzelf van internet. Qua versie weet ik het niet zeker, maar volgens mij moet je gelijk naar r3582 kunnen.

Verwijderd

Waar kan ik die firmware vinden?

Verwijderd

kom op dit meen je niet... wat dacht je van de AC Ryan pagina :?

• Hari-Bo
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:53:
Download de nieuwste firmware en daarbij zit ook een PDF waar alles heel simpel stap voor stap wordt uitgelegd.

EDIT: Is het trouwens mogelijk om audio via de HDMI port uit te schakelen en alleen via Toslink toe te staan? Want nu moet ik het volume van mijn tv altijd uit zetten omdat daar uiteraard het beeld naar verzonden wordt, maar over beide poorten wordt de audio ook gegooid.

[ Voor 26% gewijzigd door Hari-Bo op 10-12-2010 17:10 ]

Verwijderd

Ik heb em op 3875 staan en nu heb ik net de nieuwste geprobeerd maar als ik de usb dr in doe of de comp gebruik. Ik had em nl eerst via de laptop dr opgezet en wou toen system upgrade doen, dan doet ie bij system upgrade niks en bij usb loopt ie vast.

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-11 13:10
Lokale groenteboer.

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:39:
Ik heb em op 3875 staan en nu heb ik net de nieuwste geprobeerd maar als ik de usb dr in doe of de comp gebruik. Ik had em nl eerst via de laptop dr opgezet en wou toen system upgrade doen, dan doet ie bij system upgrade niks en bij usb loopt ie vast.
Blijf jij lekker op 3875, want updaten naar de nieuwste gaat jou nooit lukken, als je al moet vragen waar je de FW moet zoeken.

Volgens mij is het merk van je apparaat ACRyan, dus lijkt het mij logisch dat je de FW en uitleg moet gaan zoeken op het forum van ACRyan, en niet op dit forum. 8)7

• Deef_K
Nvm ....

[ Voor 94% gewijzigd door Deef_K op 10-12-2010 22:07 ]

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 19:40
dapluiz schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:10:
Heel irritant, heb alle setup menu's doorgekeken en het niet kunnen vinden. (of ik ben kippig ;) )
² that, wil ik ook weten!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:17
Nieuwe beta (v7.3.x.r4824) ook geinstalleerd. Ik kom van r4107 en ben dus via save mode geflashed naar r3582 en vervolgens via het menu naar r4824. Na een uur testen al 2 freezes gehad bij het opstarten van mkv's, terwijl ik daar op r4107 nooit last van heb gehad. Als ik dan terug ga naar navigatie en opnieuw de film opstart doet ie 't ineens wel zonder problemen. En wat ook erg irritant is, is het 'subtitle tag' probleem, waarbij je tekens als <i> </i> te zien krijgt in de ondertiteling (AC Ryan please fix, wordt ook gemeld op jullie forum). Verder nog geen andere issues tegen gekomen. Ik blijf deze firmware wel even draaien tot GUI 2.0 uitkomt, want volgens mij is terug gaan naar 4107 sowieso niet meer mogelijk.

Verwijderd

TifKag schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:24:
[...]

Blijf jij lekker op 3875, want updaten naar de nieuwste gaat jou nooit lukken, als je al moet vragen waar je de FW moet zoeken.

Volgens mij is het merk van je apparaat ACRyan, dus lijkt het mij logisch dat je de FW en uitleg moet gaan zoeken op het forum van ACRyan, en niet op dit forum. 8)7
Beksto smartass, ik kon em eerst niet vinden omdat ik niet goed had gezocht. Overkomt jou nooit zeker?

Hoezo kan ik hier niet vragen wat ik moet doen? Daar is dit forum voor.

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 00:03

Toff

FP ProMod
dapluiz schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:10:
Is dit een euvel van de laatste beta? Nooit gezien iig (r4415). Dit soort dingen gaat sowieso sneller via een PC.

• Deef_K
[message=35186428,noline]hostje schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 22:46
En wat ook erg irritant is, is het 'subtitle tag' probleem, waarbij je tekens als <i> </i> te zien krijgt in de ondertiteling (AC Ryan please fix, wordt ook gemeld op jullie forum). Verder nog geen andere issues tegen gekomen. Ik blijf deze firmware wel even draaien tot GUI 2.0 uitkomt, want volgens mij is terug gaan naar 4107 sowieso niet meer mogelijk.
Dat was ik inderdaad ook teegengekomen. Zeer irritant.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 13:28

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 22:56:
[...]

Beksto smartass, ik kon em eerst niet vinden omdat ik niet goed had gezocht. Overkomt jou nooit zeker?

Hoezo kan ik hier niet vragen wat ik moet doen? Daar is dit forum voor.
Daarom heeft dit forum ook een heerlijke zoek functie in plaats van de knop die heet Vraag maar raak voor een knaak. :+

ik wacht nog ff met updaten van me play!on HD. wel irritant dat geschok tijdens afspelen van mkv's van 9gb vanaf een nas. via network als ook via nfs. had er eerst geen last van maar na paar firmware's verder opeens wel weer. Misschien kan acryan hier ook eens aandacht aan besteden

[ Voor 25% gewijzigd door mutsje op 11-12-2010 08:36 ]

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik ben nog steeds erg tevreden met de r4824, maar helaas hangt hij nog steeds af en toe in de browser, tijdens het bladeren door de films. (Preview aangeschakeld, moviesheets aanwezig in folders)
Ook bij vorige firmware's had ik dat probleem.

Zij er meer mensen die dit ervaren of sta ik daar alleen in?

• Goner
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:38:
dat is vreemd, USB zou snel genoeg moeten zijn :/ wat is de bitrate van de video en geluid?
Heb gemerkt dat er nog iets anders meespeelt bij USB harddisks ; had nog een 2.5" diskje liggen, in een externe behuizing gepropt en aan mediaspelers (POHD & EM7075) gehangen, maar gewone 720p TV-series haperden om de paar minuten ... nog 's goed gekeken en disk was 4200rpm, da's dus blijkbaar niet genoeg voor video streamen (niet naar een mediaspeler in ieder geval, op PC niks van gemerkt). Net even een LaCie Rikiki gehaald met een Hitachi 5400rpm erin en dat speelt vlekkeloos.

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 08:35
ik snap nooit de volgorde van die firmwares etc ..

ik draai nu op de mini de 4312 Beta.

moet ik dan eerst naar 3582 toe ? of kan ik rechtstreeks naar 4824?

en kan je ook nog weer terug van 4824 naar bijvoorbeeld 4312 beta ?

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Downstar2 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:41:
ik snap nooit de volgorde van die firmwares etc ..

ik draai nu op de mini de 4312 Beta.

moet ik dan eerst naar 3582 toe ? of kan ik rechtstreeks naar 4824?

en kan je ook nog weer terug van 4824 naar bijvoorbeeld 4312 beta ?
Volgens mij is het zo dat als je eenmaal een SDK 3.x versie erop hebt gezet, dat je gewoon normaal kunt flashen naar een andere 3.x versie.

Als je echter eerst 2.x had, kun je beter safe flashen.

Verwijderd

Hallo, ik ben in het bezit van de AC-Ryan POHD met de laatste firmware r 4368. Ben zeer tevreden over het apparaat maar er is een ding wat me stoort en dat is dat als je een cd selecteerd en hem af laat spelen hij niet stopt op het einde van de cd. Hij speelt hem als een "loop" af. Heeft iemand hiervoor een oplossing?
;w

• xxxneoxxx
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:10:
Hallo, ik ben in het bezit van de AC-Ryan POHD met de laatste firmware r 4368. Ben zeer tevreden over het apparaat maar er is een ding wat me stoort en dat is dat als je een cd selecteerd en hem af laat spelen hij niet stopt op het einde van de cd. Hij speelt hem als een "loop" af. Heeft iemand hiervoor een oplossing?
;w
Hmm.. Gebruik het apparaat eigenlijk vrij weinig voor muziek.. Heeft het ding geen playlist support? Ben je hier nml ook vanaf zou je denken. :P

• Deef_K
Gister een film gekeken met dts hd ma maar om de zoveel tijd viel het geluid even weg. Dit is met de laatste beta.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:55

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:10:
;w
Paar keer op de repeatknop drukken?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

Ik heb nu twee dagen deze mediaspeler, maar ik krijg de ondertitels niet consequent naar voren. De ene keer kan ik ze wel aanzetten, de andere keer niet. Dit uiteraard ieder keer bij dezelfde film. Ze zijn dus wel aanwezig en het type bestand is vob. Ook bij de instellingen de ondertiteling aan- of uitzetten helpt niet.

Ik heb de laatste FW: 4824. Iemand enig idee?

Verwijderd

Klökske schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:33:
Ik heb nu twee dagen deze mediaspeler, maar ik krijg de ondertitels niet consequent naar voren. De ene keer kan ik ze wel aanzetten, de andere keer niet. Dit uiteraard ieder keer bij dezelfde film. Ze zijn dus wel aanwezig en het type bestand is vob. Ook bij de instellingen de ondertiteling aan- of uitzetten helpt niet.

Ik heb de laatste FW: 4824. Iemand enig idee?
yup... MKVs met vob subs werken niet :( ik heb dit al aangekaart bij AC Ryan en hoop dat ze het snel fixen

• xxxneoxxx
Dus we kunnen weer concluderen dat AcRyan WEDEROM een firmware uitgebracht heeft welke niet goed doorgetest is en weer allerhande nieuwe bugs introduceert? Prima, ik blijf voorlopig wel weer op mijn half jaar oude, laatste stabiele Beta zitten. :')

Misschien dat er in 2011 wel een stabiele firmware uit komt die nieuwe functionaliteit brengt in plaats van alleen maar nieuwe bugs. BELIEVE. :'(

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:13:
Dus we kunnen weer concluderen dat AcRyan WEDEROM een firmware uitgebracht heeft welke niet goed doorgetest is en weer allerhande nieuwe bugs introduceert? Prima, ik blijf voorlopig wel weer op mijn half jaar oude, laatste stabiele Beta zitten. :')

Misschien dat er in 2011 wel een stabiele firmware uit komt die nieuwe functionaliteit brengt in plaats van alleen maar nieuwe bugs. BELIEVE. :'(
nee hoor want ik draai op 7.06 r4318

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:17
xxxneoxxx schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:13:
Dus we kunnen weer concluderen dat AcRyan WEDEROM een firmware uitgebracht heeft welke niet goed doorgetest is en weer allerhande nieuwe bugs introduceert?
...
Klopt, maar daarom heet het ook een release candidate en is het ook nog geen final version (hoewel dat bij ACRyan ook geen garanties geeft). Wat mij wel verbaasd is dat er bugs in zitten die in eerdere versies al waren opgelost. Je zou verwachten dat ze juist op bekende issues focussen tijdens het testen. Ben benieuwd of GUI 2.0, die op een nieuwe SDK (SDK4.0) gebaseerd is, ook weer niet allerlei nieuwe issues introduceert. Ik hoop dat ze daarin niet alleen hebben gefocused op het verbeteren van de GUI, maar ook de functionaliteit niet om zeep hebben geholpen.

Verwijderd

hostje schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:44:
[...]

Klopt, maar daarom heet het ook een release candidate en is het ook nog geen final version (hoewel dat bij ACRyan ook geen garanties geeft). Wat mij wel verbaasd is dat er bugs in zitten die in eerdere versies al waren opgelost. Je zou verwachten dat ze juist op bekende issues focussen tijdens het testen. Ben benieuwd of GUI 2.0, die op een nieuwe SDK (SDK4.0) gebaseerd is, ook weer niet allerlei nieuwe issues introduceert. Ik hoop dat ze daarin niet alleen hebben gefocused op het verbeteren van de GUI, maar ook de functionaliteit niet om zeep hebben geholpen.
ze zijn nu toch wel op de goeie weg hoor de nieuwe release candidate is toch best ok als ik het zo lees. zelf wacht ik wel even op de final release waar ik wel hoge verwachtingen van heb :)

• xxxneoxxx
hostje schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:44:
[...]
Nou ja, precies. Nieuwe bugs was misschien nog te overzien, maar oude bugs die zichzelf herintroduceren getuigt m.i. dus ook van slechte quality assurance.
Ik wil ook wel de firmware met nieuwe GUI, maar vind het toch ook belangrijk dat andere zaken, zoals films afspelen, het ook gewoon blijven doen. ( :') ) Hoe issues met subs nu weer opeens WEER kunnen komen bovendrijven is mij een raadsel.

• Goner
Vraagje ; als je een externe USB disk aansluit op een POHD, zou je die dan op het netwerk moeten zien ?
ik zie nl alleen de interne HDD1 ... :?
Op de POHD zelf geen probleem, browse en file copy naar USB werkt gewoon.

• DonDee
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 15:50
Hallo,

heb gister de Mini gehaald , maar wat blijkt.. sluit ik hem aan met de voedings adapter, via hdmi ect.

Gaat wel aan maar zodra ik in het menu blader, valt hij gewoon uit !

klopt het dat bij achter kant van de mini, waar de ac adapter in gaat, een stukje uitsteekt bij de input.?

Verwijderd

Dat met die adapter stekker is normaal. Valt je POHD helemaal uit, dwz gaat het lampje aan de voorzijde ook uit? Dan lijkt het mij nml een hardware probleem.

Valt alleen het beeld weg en blijft het lampje blauw branden, probeer dan eens de TV toets op de AB en controleer de instellingen in het menu. Mn de HDMI instellingen.

• DonDee
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:51:
Dat met die adapter stekker is normaal. Valt je POHD helemaal uit, dwz gaat het lampje aan de voorzijde ook uit? Dan lijkt het mij nml een hardware probleem.

Valt alleen het beeld weg en blijft het lampje blauw branden, probeer dan eens de TV toets op de AB en controleer de instellingen in het menu. Mn de HDMI instellingen.
hallo, ja als ik hem aan doe en gewoon in begin scherm blijf , dan gebeurd er niets. maar zodra ik gewoon bladeren naar instellen bijv. of naar muziek. dan valt hij gewoon uit. en ook het brand er niets voorop.

pas als ik voeding kabel eruit en erin doe dan valt hij weer in stand by.. denk dat hij gewoon defect is.

• Deef_K
Probeer eens een firmware update!

• DonDee
Neefdave schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:57:
ok kan ik proberen maar ja als je bladert door het menu, want ik had nog niets erop aan gesloten ( usb+ eth kabel) dus ik d8 ik blader even wat er allemaal is maar hij valt dan gewoon uit.

maar ik kan het proberen hopen dat hij niet uitvalt tijdens update en of er na toe bladeren.

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 00:03

Toff

FP ProMod
Dat zou ik zeker NIET doen! Je weet niet wat er allemaal mis kan gaan als de spanning wegvalt tijdens een firmware update. Dikke kans dat het ding nooit meer gaat werken dan.
Wel vreemd dat het gebeurt, wanneer je door het menu bladert, maar ik zou er niet mee gaan prutsen. Gewoon omruilen.

• xxxneoxxx
Beetje het zelfde principe als: als het motorblok van je auto in de fik vliegt, iemand adviseren het ding te starten en zo hard mogelijk te rijden om zo door de wind de vlammen te doven. :F

• Hari-Bo
Met de nieuwste firmware is nog steeds het probleem dat zodra je een film op pauze zet en daarna op play drukt de ondertiteling weer is verdwenen.

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Hari-Bo schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 07:53:
Met de nieuwste firmware is nog steeds het probleem dat zodra je een film op pauze zet en daarna op play drukt de ondertiteling weer is verdwenen.
Hmm dat heb ik niet, heb wel dat het netwerk er af en toe uit klapt
en dus niet meer op de Ac Ryan kan komen, zwaar irritant :/

• xxxneoxxx
Kw4kje schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:44:
[...]

Hmm dat heb ik niet, heb wel dat het netwerk er af en toe uit klapt
en dus niet meer op de Ac Ryan kan komen, zwaar irritant :/
Is dat geen Samba probleem? Misschien extensions opnieuw installeren?

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
xxxneoxxx schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:00:
[...]

Is dat geen Samba probleem? Misschien extensions opnieuw installeren?
Nee appart de extensions installeren gaat niet meer met deze firmware, kwam ik net achter door jouw opmerking, deze optie is er niet meer. Maar het probleem is opgelost, bij het opnieuw opstarten van de Ac Ryan, af en toe wil ie nog weleens vastlopen, zet die soms blijkbaar ook de optie NAS uit. Even opnieuw aanzetten en whalla! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kw4kje op 14-12-2010 22:34 ]

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Krijg net een mailtje van de meuktracker over een nieuwe firmware met o.a. de volgende wijziging :

Add Edit Protection option in Setup – Misc menu

* Protects the Copy menu with a password when option is turned on
* Default password is “0000”

Was dus niet de enige die er last van had :)
Tenminste, ze hebben het hier over het Copy menu, mag hopen dat je hier dan ook geen last van hebt als je iets probeert te verwijderen.

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

• DonDee
er was laatst een topic met welke media speler beste is om te kopen, maar zit echt te twijfelen tussen Ac Ryan Mini en een Western Digital WD TV HD Live ....

gaat me meer om:

type bestands namen
Beste geluid decoder
dvd menu ( niet echt nodig) + blue ray menu
makkelijk om te zetten met moviesheets ( covers ect. )

• loeberce
  • Nu online
DonDee schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:13:
er was laatst een topic met welke media speler beste is om te kopen, maar zit echt te twijfelen tussen Ac Ryan Mini en een Western Digital WD TV HD Live ....

gaat me meer om:

type bestands namen
Beste geluid decoder
En wat verwacht je nu van dit forum? Wat heb je zelf al uitgezocht?
DonDee schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:13:

gaat me meer om:

type bestands namen
Beste geluid decoder
:S Volgens jezelf heb je er al 1. Dan weet je toch genoeg gebruikers ervaring?
DonDee in "[Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Erv..."

Verwijderd

IJsbeer schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:15:
[...]

:S Volgens jezelf heb je er al 1. Dan weet je toch genoeg gebruikers ervaring?
DonDee in "[Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Erv..."
hii post daar dat hij hem bijna heeft besteld. dus nee hij heeft er nog geeneen

Verwijderd

ok ok hij heeft er dus wel een... dan snap ik ook niet waarom hij naar de bekende weg vraagt (understatement)

Verwijderd

Athome schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:15:
Thumbgen is iets heel anders dan Yamj o.i.d. Met Thumbgen maak je een plaatje (thumbnail) met alles over de film/programma/serie en plaats je in de map van de film/programma/serie. Met een knop op de afstandbediening (slow forward) start je het plaatje. Dit wordt geheel op de PlayOnHD gedaan en gaat verder buiten Thumbgen om. Tenminste dit is wat ik er van begrijp. Het hoeft dus op WHS of NAS te draaien
Als ik het goed begrijp is de GUI van Thubgen dus statisch en is het dus niet mogelijk om in de media library te zoeken.

Bestaat deze über mediaspeler eigenlijk: een mediaspeler met volgende features:

- interne harddisk (1 TB)
- lan en wifi, maar ook mogelijkheid om de mediaspeler gewoon via usb kabel aan pc te hangen zodat de pc direct aan de interne harddisk kan
- ondersteuning voor alle mogelijke video en audio formaten en codecs
- ondersteuning voor DVD en Blu-Ray ISO’s + DVD en Blu-Ray menu/navigatie
- ondersteuning voor srt ondertitels
- een mooie gui zoals sommige van die Thumbgen templates (iets zoals dit: http://picasaweb.google.c...mbGen#5509463790673194130 , welke Thumgen template is dat eigelijk?)
- ondersteuning voor films en series
- mogelijkheid om in je media library te zoeken: filteren op tittel (bv.: alle films/series waarvan de titel met een ‘A’ begint laten zien (en dingen zoals ‘The’ negeren zodat ‘The A Team ook in die lijst komt te staan)), filteren op genre (alleen thrillers laten zien) en eventueel voor de gein filteren op acteur/regisseur
- ook album met foto’s laten zien
- en als we toch bezig zijn: ook muziek albums
- en eventueel ook ondersteuning voor 3D Blu-Ray (hey, het ging hier over de über mediaspeler)
- en ook kunnen gebruiken als NAS en DLNA server + met ingebouwde torrent client (en auto sync opties als ik er nieuwe films opsmijt)

EDIT: en ook laag verbruik (en zeer laag standby verbruik) en als mogelijk geen fan (of stille fan)

Verwijderd

HTPC?

Verwijderd

nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ik me erin ging verdiepen wel teleurgesteld was. Verwacht wel dat er nieuwe types komen met verbeteringen. dingen die ik graag zie:

1. ondersteuning voor 3Tb HDDs
2. interne ruimte voor optische speler en 3,5" HDD
3. display (maar dan niet meteen een apparaat van 300€)
4. iets meer CPU kracht zodat je full HD kan streamen zonder stotteringen. (tevens dus sneller kan kopiieeren over netwerk)
5. USB3 en E-SATA poort
6. stil en energie zuinig

als er een speler komt die dat heeft voor +/- 150€ koop ik hem direct

• Gsusivo
Vandaag heb ik met een medewerker van ACryan gesproken.
De release van de nieuwe GUI is uitgesteld tot medio januari.

Alles over de nieuwe GUI kan hier gevonden worden:
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=152&t=10077

• xxxneoxxx
Gsusivo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:36:

Surprise, Surprise! Het onverwachte is de mooiste prijs! Een verrassing brengt u zo maar van de wijs, pas op! Surprise, Surprise!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Goh.... :O

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Is toch niks nieuws?
Onderstaande staat in de acryan forum

So when can you expect all this: for the Playon!DVR-HD we are still targeting December. After internal testing and testing within our beta testing group we are expecting to release the firmware in week 52 (2010) or week 1 (2011). Please don’t shoot us down when we over shoot by 1 or 2 weeks as there can always turn up to be unexpected bugs that need to be fixed before a proper public beta release.

Verwijderd

crap... snap het ergens wel ze willen nu echt een goeie FW afleveren want hun geloofwaardigheid is een beetje aangetast. maar toch kan niet wachten :P

• Hari-Bo

Het is dan wel weer uitgesteld, maar ik hoop dat dat komt omdat ze deze fw wel goed testen en de kleine foutjes eruit halen. Ben opzich wel een tevreden gebruiker, wil je beter meer of whatever dan moet je kijken naar een Popcorn Hour of een Dune, maar die kosten ook het meervoud. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hari-Bo op 17-12-2010 08:38 ]

• Gsusivo
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 01:39:
[...]

Is toch niks nieuws?
Onderstaande staat in de acryan forum

So when can you expect all this: for the Playon!DVR-HD we are still targeting December. After internal testing and testing within our beta testing group we are expecting to release the firmware in week 52 (2010) or week 1 (2011). Please don’t shoot us down when we over shoot by 1 or 2 weeks as there can always turn up to be unexpected bugs that need to be fixed before a proper public beta release.
is wel iets nieuws, aangezien acryan eerder mij per mail had gemeld dat de firmware half december geleverd zou worden. Dus nu nog even afwachten:D

• loeberce
  • Nu online
Gsusivo schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:18:
[...]

is wel iets nieuws, aangezien acryan eerder mij per mail had gemeld dat de firmware half december geleverd zou worden. Dus nu nog even afwachten:D
Ik heb liever een goede firmware twee weken later, dan een buggy firmware en dan moeten wachten op een gefixte firmware (wat sowieso langer duurt dan twee weken!)

• ViperXL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-02 00:34
Ik zie nu net op het forum dat de nieuwste RC firmware er staat maar blijkbaar nog niet publiekelijk vrijgegeven. Ik ga hem direct testen >:)

Word vervolgd.

• Hari-Bo
ViperXL.NET schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:01:
Ik zie nu net op het forum dat de nieuwste RC firmware er staat maar blijkbaar nog niet publiekelijk vrijgegeven. Ik ga hem direct testen >:)

Word vervolgd.
Wat is de firmware versie?

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:54

Nieuwe UI ziet er wel bijzonder strak uit. Hopelijk wordt het wachten beloond.

Verwijderd

Daar heb ik al aan zitten denken, een HTPC met XMBC erop (liefst gewoon Windos 7, of eventueel gewoon XMBC Live). Denk alleen dat XMBC geen DVD en Blu-Ray ISO met menu/navigatie aankan.

• Wackmack
  • Laatst online: 24-11 23:11
Heb nu al een tijdje de ac Ryan. Hij speelt bijna alles perfect af alleen ik mis de blue ray menu's.
Zijn er al mediaplayers die dit kunnen weergeven? Verder is de interface om te janken, zo lelijk!
Het lijkt wel dos en het is zo klein dat je de films/titles nooit in 1 keer kan zien

• Deef_K
Met een beetje stoeien met thumbgen los je dat ook wel weer op. Tevens hoef jij je nergens druk om te maken want halverwege januari komt de nieuwe interface. Er is nooit sprake geweest van uitstel.
Twee vragen over Bluray ISO's achter elkaar. Maar nee, dit ondersteund te POHD niet en zal die ook nooit ondersteunen. In Bluray's menu's wordt JAVA gebruikt en daar is de POHD gewoon niet krachtig genoeg voor.
Dat geldt dus voor alle Realtek spelers, geen idee hoe het in andere kampen is.

• Wackmack
  • Laatst online: 24-11 23:11
Neefdave schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:26:
Met een beetje stoeien met thumbgen los je dat ook wel weer op. Tevens hoef jij je nergens druk om te maken want halverwege januari komt de nieuwe interface. Er is nooit sprake geweest van uitstel.
Heb ee tijdje gewerkt met thumbgem maar toch te veel werk.
Hoop op de nieuwe interface, jammer van de BR menu's >:)

• loeberce
  • Nu online
IJsbeer schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:27:
Twee vragen over Bluray ISO's achter elkaar. Maar nee, dit ondersteund te POHD niet en zal die ook nooit ondersteunen. In Bluray's menu's wordt JAVA gebruikt en daar is de POHD gewoon niet krachtig genoeg voor.
Ik heb altijd begrepen dat het een licentieprobleem is.

Verwijderd

IJsbeer schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:27:
vergeet niet de kosten voor de licenties.

ik weet dat dune en popcorn hour beiden blue ray licenties hebben (ik meende voor 2 jaar dus niet zolang meer voor het verlengt moet worden). vraag is echter of ze de licenties gaan verlengen. zeker met de komst van cinavia (google het als je het niet kent) deze zal vermoed ik geeist worden bij een verlenging.

• Pred87
  • Laatst online: 09-11 16:39
Weet iemand hoe het kan dat bij mn mini video soms een tijdje blijft hangen? De ene keer speelt hij bestanden (mkv 720p) probleemloos af terwijl de andere keer eens in de paar min alles vastloopt om vervolgens weer verder te gaan. Of hij valt gewoon helemaal uit. Gek genoeg is het niet afhankelijk van het bestand dat ik afspeel want dezelfde film kan de ene keer goed afspelen terwijl hij de andere keer voor geen meter werkt. Ik heb ook hele zondagen gehad dat hij zonder enig probleem zijn werk deed maar andere dagen (zoals nu) krijg ik niet een video bestand normaal afgespeeld. Firmware upgrade al geprobeerd zonder resultaat.
Ik stream de bestanden over mijn netwerk (kabel). Hiervoor gebruikte ik mijn ps3 met dezelfde opstelling en heb destijds nooit problemen gehad om zelfs full hd te streamen over mn netwerk dus het lijkt me sterk dat het daaraan ligt.

Ik ben van ps3 afgestapt omdat ik het gekut met mediaserver en mkv bestanden zat was. Wil gewoon fatsoenlijk mkv bestanden streamen over mn netwerk, niets meer niets minder. De belachelijke afstandsbediening en matige interface vind ik dan niet eens erg.

Ik heb trouwens ook heel vaak dat de mini gewoon tijdens het browsen van netwerk folders uitvalt en restart...

[ Voor 13% gewijzigd door Pred87 op 17-12-2010 23:31 ]

Verwijderd

Pred87 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:25:
Weet iemand hoe het kan dat bij mn mini video soms een tijdje blijft hangen? De ene keer speelt hij bestanden (mkv 720p) probleemloos af terwijl de andere keer eens in de paar min alles vastloopt om vervolgens weer verder te gaan. Of hij valt gewoon helemaal uit. Gek genoeg is het niet afhankelijk van het bestand dat ik afspeel want dezelfde film kan de ene keer goed afspelen terwijl hij de andere keer voor geen meter werkt. Ik heb ook hele zondagen gehad dat hij zonder enig probleem zijn werk deed maar andere dagen (zoals nu) krijg ik niet een video bestand normaal afgespeeld. Firmware upgrade al geprobeerd zonder resultaat.
Ik stream de bestanden over mijn netwerk (kabel). Hiervoor gebruikte ik mijn ps3 met dezelfde opstelling en heb destijds nooit problemen gehad om zelfs full hd te streamen over mn netwerk dus het lijkt me sterk dat het daaraan ligt.

Ik ben van ps3 afgestapt omdat ik het gekut met mediaserver en mkv bestanden zat was. Wil gewoon fatsoenlijk mkv bestanden streamen over mn netwerk, niets meer niets minder. De belachelijke afstandsbediening en matige interface vind ik dan niet eens erg.

Ik heb trouwens ook heel vaak dat de mini gewoon tijdens het browsen van netwerk folders uitvalt en restart...
welke FW gebruik je? de laatste versie 3582 wil nog weleens vastslaan

• Pred87
  • Laatst online: 09-11 16:39
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:57:
[...]

welke FW gebruik je? de laatste versie 3582 wil nog weleens vastslaan
Ik had idd 3582. Probeer net de laatste beta erop te zetten. Druk op systeem bijwerken en er gebeurd vervolgens niks. Hij valt weer uit zoals hij zovaak doet met als enige verschil dat hij nu helemaal niet meer aan wil. Blijft hangen op het opstartscherm. Lijkt erop dat hij nu helemaal dood is.

Verwijderd

Pred87 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:04:
[...]

Ik had idd 3582. Probeer net de laatste beta erop te zetten. Druk op systeem bijwerken en er gebeurd vervolgens niks. Hij valt weer uit zoals hij zovaak doet met als enige verschil dat hij nu helemaal niet meer aan wil. Blijft hangen op het opstartscherm. Lijkt erop dat hij nu helemaal dood is.
dat zal nog wel meevallen.. probeer de safe methode even staat stap voor stap in de OP

• Athome
  • Laatst online: 24-11 22:33
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:53:
[...]

vergeet niet de kosten voor de licenties.

ik weet dat dune en popcorn hour beiden blue ray licenties hebben (ik meende voor 2 jaar dus niet zolang meer voor het verlengt moet worden). vraag is echter of ze de licenties gaan verlengen. zeker met de komst van cinavia (google het als je het niet kent) deze zal vermoed ik geeist worden bij een verlenging.
De Popcorn Hour C-200 heeft de 8643 chip. Hier zit een interdaad een licentie van 2 jaar op.
De Dune Prime 3.0 heeft de 8642 chip. Deze heeft een CE loader (drive) waardoor er een "unlimited" licentie op zit, net als op gewone Blu-Ray spelers. Dat is tevens het enige verschil tussen de 8643 en 8642 chip

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 13:28

mutsje

Certified Prutser

gisteren voor het eerst sinds ik mijn acryan heb eens moeten factory resetten. Ding wou niks meer afspelen maar doet het nu weer als een zonnetje. Behalve dan natuurlijk streamen van 25 en 50GB BD movies maar goed dat boeit me dan ook niet zo.
Pagina: 1 ... 37 ... 71 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.<br><br>Vermeld bij vragen of problemen welk apparaat je hebt (POHD of mini) en het nummer van de firmware.