Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Welke firmware staat er op de speler? Momenteel is versie 4318 voor de HD de meest stabiele: http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=44&t=6510
1. Download the newest version of the firmware
2. UNZip the downloaded file onto your desktop.
3. Copy the "install.img" file onto an empty USB stick.
4. Pull the power cable out of the Playon.
5. Put the USB stick into one of the USB ports on the Playon.
6. Press and hold the Power button on the front of the Playon.
7. Plug the power cable back into the Playon.
8. Keep pressing the Power button until you see the installation start on your
tv screen, then you can let go. (This takes about 30 seconds)
9. After the installation is done, it will automatically restart.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 22:42
Waar kan ik de firmware.versie vinden ? Heb al gekeken in het menu.

• Divver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-11 11:30
Versteegrob schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:26:
Waar kan ik de firmware.versie vinden ? Heb al gekeken in het menu.
In het menu Instellingen, Systeem, Systeeminfo.

[ Voor 20% gewijzigd door Divver op 27-09-2010 20:30 ]

If it's stupid and works, then it ain't stupid!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:18
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:19:
Ben net in bezit van de Playon-HD (software 3582) zonder hd in de case..
Tijdelijk via usb (1TB) schijf.
Is het nu wel mogelijk om via web manager ook naar de speler te uploaden?
Kan iemand hier een concreet antwoord op geven?

Verder kan ik niet de FTP aanzetten, deze geeft strat ftp fail of zoiets.
Wat kan ik daarmee? Of beter gesproken, hoe zet ik dit aan.

Netwerklocatie wel werkend.

Verder hoe kan je van de web-manager het wachtwoord van Naam: admin - ww: 123 veranderen?
Je kan inderdaad zonder de interne HDD een aantal functies niet gebruiken, oa vanaf je pc verbinding maken met je POHD, Je mediatheek werkt ook alleen maar met een interne HDD, BT/Samba werken ook niet zonder.......
Ik had dus dezelfde situatie als jij hebt, ik heb er van ellende maar snel een 2 TB schijf ingezet en werkt hij zoals het hoort. Mijn FW versie is de beta (weet zo snel uit het hoofd niet welke maar het is de huidige, het schijnt dat er morgen of overmorgen een nieuwe beta komt)

Mijn profiel op Discogs

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:06:
Ik ben voornemens om een AC Ryan aan te schaffen.

Ik heb al mijn DVDs uitgepakt op mijn NAS staan in het volgende formaat:

Movie Title Folder
|____VIDEO_TS
|____AUDIO_TS
|____ folder.jpg

Als ik op de Movie Title Folder ga staan, en vervolgens OK op de afstandbediening indruk, wordt
de DVD dan afgespeeld?

En wordt de folder.jpg getoond?
Waarom heb je de DVD uitgepakt? Een .iso speelt ie ook af zonder problemen! Gemakkelijker en kost minder tijd/moeite...

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Weakling schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:47:
[...]
Wat de nieuwe firmware precies gaat inhouden en of ie met de 2.x of 3.x SDK van Realtek gemaakt is, ik weet het niet.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog een firmware komt die gebaseerd is op de "verouderde" 2.x SDK.
Maar je weet nooit...

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
harrytasker schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:34:
[...]

Waarom heb je de DVD uitgepakt? Een .iso speelt ie ook af zonder problemen! Gemakkelijker en kost minder tijd/moeite...
let op: bij BR kan het zijn dat een iso schokt, uitpakken is een oplossing

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

theBandit schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:52:
[...]

Je kan inderdaad zonder de interne HDD een aantal functies niet gebruiken, oa vanaf je pc verbinding maken met je POHD, Je mediatheek werkt ook alleen maar met een interne HDD, BT/Samba werken ook niet zonder.......
Ik had dus dezelfde situatie als jij hebt, ik heb er van ellende maar snel een 2 TB schijf ingezet en werkt hij zoals het hoort. Mijn FW versie is de beta (weet zo snel uit het hoofd niet welke maar het is de huidige, het schijnt dat er morgen of overmorgen een nieuwe beta komt)
ThanX ! _/-\o_ Ga morgen dan maar ff langs Computershoppy een 1TB halen. Geloof iets van €59,- euro ben ik dan klaar.

Verwijderd

Mijn playonHD met zelf ingebouwde 1TB schijf is plots overleden lijkt. Hij heeft een maand goed gedraait, maar plots toen ik Planet earth disc 2 aan het kopieren was, een iso van 4gb, van mijn PC naar mijn Playon... kreeg ik de melding dat het kopieren gefaald was. Toen ik ging kijken naar mijn PlayonHD zag ik dat het lampje niet meer oplichte. Ik krijg hem ook met geen mogelijkheid meer aan...

Op hun forum niks gevonden wat kan helpen, jammer :( Garantie procedure maar inzetten.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Als je de hdd er uit haalt en het dan nogmaals probeerd met opstarten en eventueel een andere firmware er opflashen?

Wellicht is de hdd stuk?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

harrytasker schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:36:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog een firmware komt die gebaseerd is op de "verouderde" 2.x SDK.
Maar je weet nooit...
Het zou idd wel erg vreemd zijn, maar gezien de problemen met de laatste final zou ik er ook weer niet heel erg vreemd van opkijken als het toch een 2.x versie wordt. Ik ben benieuwd, vooral of er nieuwe features bij gaan komen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Er zijn ook mooie skin's in omloop zoiets als deze..
Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/3306/bbskinv2.gif

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-11 22:22

cue

Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:06:
Ik ben voornemens om een AC Ryan aan te schaffen.

Ik heb al mijn DVDs uitgepakt op mijn NAS staan in het volgende formaat:

Movie Title Folder
|____VIDEO_TS
|____AUDIO_TS
|____ folder.jpg

Als ik op de Movie Title Folder ga staan, en vervolgens OK op de afstandbediening indruk, wordt
de DVD dan afgespeeld?

En wordt de folder.jpg getoond?
Heb dezelfde structuur en werkt prima. Folder.jpg wordt weergegeven en als je op OK klikt vraagt hij "map afspelen" of "In map bladeren" als je voor de eerste kiest wordt je DVD meteen afgespeeld.

Werkt prima :)

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-11 13:10
Weakling schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:47:
[...]

Er waren dus heel veel problemen met de laatste final release versie 3582, voornamelijk omdat daarin voor het eerst met versie 3.x van de Realtek SDK gewerkt is. De laatste beta versie 4312 is nog met de "oude" 2.x versie van de SDK gemaakt en erg stabiel. Deze beta levert weinig tot geen problemen op (iedere firmware heeft wel iets). De problemen van de final 3582 gaan niet meer opgelost worden, maar zoals reeds gemeld gaat er binnenkort wel een nieuwe beta komen. Wat de nieuwe firmware precies gaat inhouden en of ie met de 2.x of 3.x SDK van Realtek gemaakt is, ik weet het niet.
Let er wel op hij een mini heeft, weet niet of daarvan firmware releases hetzelfde pad volgen als die voor de fullsize POHD..

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

xxxneoxxx schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:14:
[...]

Let er wel op hij een mini heeft, weet niet of daarvan firmware releases hetzelfde pad volgen als die voor de fullsize POHD..
Ja, de 4312 voor de Mini is SDK2.0 en 3582 (beiden) is 3.0. Firmwares voor de modellen zijn in de basis gelijk, alleen heeft de HD wat meer extra opties uiteraard.

• xxxneoxxx
Vrijdag schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:23:
[...]

Ja, de 4312 voor de Mini is SDK2.0 en 3582 (beiden) is 3.0. Firmwares voor de modellen zijn in de basis gelijk, alleen heeft de HD wat meer extra opties uiteraard.
Ah, ok, weer wat geleerd. Thanks!

• Goner
  • Laatst online: 28-10 22:16
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:18:
Heb je iets meer info ?
Als ik Google op 'playonhd skins' vind ik allerlei sites met warez & cracks !?

En dit : http://stg.unixstorm.org/playon/index.htm ... nogal technisch, eerst m'n Linux wat oppoetsen.

• Mr.Nobody
  • Niet online
das juist heel makkelijk:

run -> cmd.exe
in de dosbox: telnet 192.168.1.x (of het ip waar je POHD)
dan inloggen met: root
kopieren en plakken van de regel van die site, bv:
cd /usr/local/bin/Resource/bmp && mount -o,remount,rw / && wget http://stg.unixstorm.org/playon/aqua.zip && unzip -o aqua.zip && rm -f aqua.zip && ln -sf IMAGE_STEP.bmp IMAGE_RW_STEP.bmp && mount -o,remount,r /

geef enter en de rest gaat vanzelf. (alleen in vista en win7 moet je telnet aanvinken bij windows functies)

het valt dus wel iets mee :)

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:19:
[...]

Heb je iets meer info ?
Als ik Google op 'playonhd skins' vind ik allerlei sites met warez & cracks !?

En dit : http://stg.unixstorm.org/playon/index.htm ... nogal technisch, eerst m'n Linux wat oppoetsen.
Ja,. daar heb je gelijk in... Anyway,. zal wel binnenkort een mooi handleiding van gaan plaats vinden..
Anders post iemand die hier wel neer.... Is er al meer bekend van de BETA-Firm? 8)

(offtopic) Heb vanmiddag toch ff 1 TB erin gezet, draai gelijk stabieler heb ik het idee.. O-)

• Goner
Mr.Nobody schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:38:
geef enter en de rest gaat vanzelf.
Dat zijn toch alleen maar buttons als ik het zo lees ??

EDIT: meer info over die skin hier : http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=98&t=4043

by the way ; heeft iemand al eens alternatieve firmware geprobeerd ??
http://estosesale.com/r29...yonhd-youtube-hd-support/
http://stg.unixstorm.org/playon/firmware.htm

[ Voor 44% gewijzigd door Goner op 29-09-2010 11:30 . Reden: skin locatie ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:53:
Is er al meer bekend van de BETA-Firm? 8)
Ik lees op het ACRyan forum dat ze op dit moment een "it's done when it's done" standpunt hebben. Dat vind ik een hele verbetering t.o.v. de laatste gerushte (lekker nederlands weer) firmware. Hopelijk houden ze zich ook daar aan.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Er wordt aan gewerkt momenteel :Y

Goner schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:43:
[...]

Dat zijn toch alleen maar buttons als ik het zo lees ??

by the way ; heeft iemand al eens alternatieve firmware geprobeerd ??
http://estosesale.com/r29...yonhd-youtube-hd-support/
http://stg.unixstorm.org/playon/firmware.htm
Ik dacht: Eindelijk zijn er custom roms.. maar helaas. Dit zijn oude firmwares en die cirkuleren al een tijdje. Het enige wat ze toevoegen is 'extra' ruimte op een partitie om MetaFeeds mogelijk temaken...

• ceeram
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-11 10:59
ik ben sinds 2 dagen in bezit van de POHD, maar zoals ik nu begrijp is de geinstalleerde firmware niet optimaal?
optware via telnet geeft errors, ook plugondevice werkt niet. De laatste beta is beter dan de huidige r3582?

edit: ik begrijp de revisie nummers ook niet helemaal. firmware 7.3.x heeft lager revisie nummer(r3582) dan 7.0.6 (r4318) terwijl versienummer hoger is. De 3 in versie nummer staat voor SDK3 dan? verder lopen revisie nummers gewoon door onafhankelijk van versie nummer? Ik had in gedachten om r4318 te flashen, maar gevoelsmatig is dat juist een stap terug als je naar versienummer kijkt.

[ Voor 46% gewijzigd door ceeram op 29-09-2010 17:27 . Reden: aanvullende vraag mbt versie/revision nummers ]

• Wackmack
Vrijdag schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:17:
Welke firmware staat er op de speler? Momenteel is versie 4318 voor de HD de meest stabiele: http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=44&t=6510
1. Download the newest version of the firmware
2. UNZip the downloaded file onto your desktop.
3. Copy the "install.img" file onto an empty USB stick.
4. Pull the power cable out of the Playon.
5. Put the USB stick into one of the USB ports on the Playon.
6. Press and hold the Power button on the front of the Playon.
7. Plug the power cable back into the Playon.
8. Keep pressing the Power button until you see the installation start on your
tv screen, then you can let go. (This takes about 30 seconds)
9. After the installation is done, it will automatically restart.
Heb momenteel 3582, nog niet de laatste maar wat is de meer waarde om te updaten voor mij?
Doe niks wireless, heb er een schijf van 1 TB aanhangen via USB. Verder speelt die alles perfect af, raad je het dan als nog aan om te updaten ?

• Goner
Ik heb ook r3582, op een POHD met 1Tb intern. Doet alles wat ik wil ... ik wacht wel op de volgende firmware, denk niet dat de beta erg veel toevoegt.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:18:
Ik heb 'm er net opgezet en het ziet er inderdaad heel fraai uit ... en dan nog die mooie ThumbGen covers in de browser _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 29-09-2010 20:44 ]

• ceeram
ik heb inmiddles r4218 formware eropgezet. Ik krijg plugondevice helaas niet werkend.
Op het forum van AC Ryan probeerde ik dit probeem ook te posten maar bij submit werd ik geredirect naar homepage en werd de post niet op forum verwerkt.

Dit is de error:
doInstallDriver : unable to create pod link. You may need to re-install your firmware "from scratch".

Hieronder mijn log:

"PlayonHD login: root
warning: cannot change to home directory

BusyBox v1.1.3 (2009.12.18-04:22+0000) Built-in shell (ash)
Enter 'help' for a list of built-in commands.

/ # export PS1="[POD_END_COMMAND]"
[POD_END_COMMAND]/bin/ping 192.168.2.3 1>/dev/null 2>&1; if ! test $? -eq 0; then echo "[POD_ERROR]"; fi
[POD_END_COMMAND]wget -O"/usr/local/etc/PlugOnDriverCanConnect.sh" "http://192.168.2.3:1401/PlayOnHD - optware/oleg/fileRessource" 1>/dev/null 2>&1; if ! test $? -eq 0; then echo "[POD_ERROR]"; fi
[POD_END_COMMAND]chmod +x /usr/local/etc/PlugOnDriverCanConnect.sh 1>/dev/null 2>&1; if ! test $? -eq 0; then echo "[POD_ERROR]"; fi
[POD_END_COMMAND]/usr/local/etc/PlugOnDriverCanConnect.sh -f "/usr/local/etc/PlugOnDriver.xml" 2>&1
[OK]
[POD_END_COMMAND]rm /usr/local/etc/PlugOnDriverCanConnect.sh 1>/dev/null 2>&1; if ! test $? -eq 0; then echo "[POD_ERROR]"; fi
[POD_END_COMMAND]wget -O"/usr/local/etc/PlugOnDriver.xml" "http://192.168.2.3:1403/PlayOnHD - optware/oleg/fileRessource" 1>/dev/null 2>&1; if ! test $? -eq 0; then echo "[POD_ERROR]"; fi
[POD_END_COMMAND]wget -O"/usr/local/etc/PlugOnDriver.sh" "http://192.168.2.3:1405/PlayOnHD - optware/oleg/fileRessource" 1>/dev/null 2>&1; if ! test $? -eq 0; then echo "[POD_ERROR]"; fi
[POD_END_COMMAND]chmod +x /usr/local/etc/PlugOnDriver.sh 1>/dev/null 2>&1; if ! test $? -eq 0; then echo "[POD_ERROR]"; fi
[POD_END_COMMAND]/usr/local/etc/PlugOnDriver.sh -o doInstallDriver
[POD_ERROR]doInstallDriver : unable to create pod link. You may need to re-install your firmware "from scratch".
[POD_END_COMMAND]

gewoon inloggen met telnet werkt prima, ook samba werkt prima.

Verwijderd

ceeram schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:19:
ik ben sinds 2 dagen in bezit van de POHD, maar zoals ik nu begrijp is de geinstalleerde firmware niet optimaal?
optware via telnet geeft errors, ook plugondevice werkt niet. De laatste beta is beter dan de huidige r3582?
Ik heb de optware pas aan de praat gekregen toen in de ouder 'gehackte' firmware 2901 installeerde:

http://www.acryan.com/for...522080baafbb8c46&start=40

Voor directe link: http://www.plugondevice.com/downloads/install_2901h.zip

Met deze firmware werkt plugondevice wel. Transmission geinstalleerd. Doet het, maar blijft crokky. Maar bij een torrent per keer doet ie het goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 21:21 ]

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Versteegrob schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:41:
[...]

Heb momenteel 3582, nog niet de laatste maar wat is de meer waarde om te updaten voor mij?
Doe niks wireless, heb er een schijf van 1 TB aanhangen via USB. Verder speelt die alles perfect af, raad je het dan als nog aan om te updaten ?
Eigenlijk is versie 3582 recenter dan 4318. Dit komt omdat het gebaseerd is op de nieuwe sdk, 3.0.

Als het allemaal prima werkt dan zou ik niet een andere firmware er op zetten maar voor sommigen werkt versie 4318 beter dan 3582 :)

• Goner
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:06:
Maar bij een torrent per keer doet ie het goed.
Tsja, de ingebouwde Torrent-client ook ... :+ heeft Transmission verder wel voordelen ??

• ceeram
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:06:
[...]

Ik heb de optware pas aan de praat gekregen toen in de ouder 'gehackte' firmware 2901 installeerde:

http://www.acryan.com/for...522080baafbb8c46&start=40

Voor directe link: http://www.plugondevice.com/downloads/install_2901h.zip

Met deze firmware werkt plugondevice wel. Transmission geinstalleerd. Doet het, maar blijft crokky. Maar bij een torrent per keer doet ie het goed.
Ik gebruik nooit torrent, maar wil graag optware/plugondevice gebruiken. Moet/kun je nadat je firmware 2901 erop hebt gezet en optware aan de praat hebt gekregen weer updaten naar nieuwere firmware?
ceeram schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:22:
[...]

Ik gebruik nooit torrent, maar wil graag optware/plugondevice gebruiken. Moet/kun je nadat je firmware 2901 erop hebt gezet en optware aan de praat hebt gekregen weer updaten naar nieuwere firmware?
Ik weet niet in welk topic je het probeerde te posten op het acryan forum, maar daar staat je antwoord. Als je opnieuw flashed is alles weg, behalve de files op je HDD. MetaFeeds, PlugOnDevice en alle andere extra's zijn dus pleite.

• ceeram
IJsbeer schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:08:
[...]

Ik weet niet in welk topic je het probeerde te posten op het acryan forum, maar daar staat je antwoord. Als je opnieuw flashed is alles weg, behalve de files op je HDD. MetaFeeds, PlugOnDevice en alle andere extra's zijn dus pleite.
Ac Ryan forum probeerde ik nieuwe topic, daarna als reply in bestaand (niet gesloten) topic, ook pm werkte niet.
Bij klikken op submit/save/preview, werd ik geredirect naar acryan website. Geprobeerd met FF, IE en Chrome.

• Goner
ceeram schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:45:
Bij klikken op submit/save/preview, werd ik geredirect naar acryan website. Geprobeerd met FF, IE en Chrome.
Hee, dat had ik ook !!!
Gebruikte je soms ergens 'wget' in de tekst ?? Dat is de boosdoener blijkbaar ... (vraag me niet waarom, ik heb het aangekaart bij Kraakie, een van de mods daar).
Spel wget als w_get of zo en dan lukt het wel :+

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 30-09-2010 16:04 ]

Verwijderd

ceeram schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:22:
[...]

Ik denk dat het alleen maar werkt met de 'gehackte firmware'. Dus als daarna weer upgrade zal het wel niet meer werken (ik vermoed dat dit iets met rechten en ruimte te maken heeft).
Het verbaasd me dat ik hier nergens een fatsoenlijke handleiding voor kan vinden. Maar je kan het proberen, ik hoor graag of plugondevice blijft werken als je de firmware weer upgrade.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Nieuwe betafirmware is beschikbaar!

Voor de POHD
Voor de Mini
Voor de DVR

Changelog:
New Features / Improvements / Bug Fixes
01. Improved HDMI compatibility
02. Improved REPEAT modes images
03. Improved Player Web Management to display correct remote control image
04. Improved auto scaling of video resolution to user defined screen size resolution
05. [available in previous SDK platform] - Add frames seek function during video playback (video dependent)
• Press left or right button during video playback to jump to frames backward or forward.
06. [available in previous SDK platform] - Add new options in Setup/Video menu
• Plasma mode (Dark/Dim/Light)
• Screen size resolution
07. [available in previous SDK platform] - Add menu for selecting Audio/Subtitle/Title/Chapter/DVD Menu
• Press MENU button during video playback to display navigation menu
08. [available in previous SDK platform] - Improved skipping of music tracks by pressing the Previous or Next button
• During music playing, pressing Next button will play the next track or Previous button to play previous
track
09. Remove TIME settings (not applicable to model: ACR-PV73100 and ACR-PV73200)
10. Fix wrong indication of Audio and Video description in INFO display
11. Fix prompting of password during files deletion in BROWSER even when folder protection is off
12. Fix overlapping of DNS entry portion when setting a fixed IP address for wireless connection
13. Fix unable to eject USB optical drive after being mounted by system
14. Fix displaying of parameters present in certain subtitle format

Notice: This firmware version requires at least v7.3.x.r3582 or later installed in your unit.
Before you proceed, please go to SETUP - SYSTEM - SYSTEM INFO to check your current firmware version.
Download and install r3582 if required and then proceed to update to r4090.

Important: for r3582 firmware, please perform System Update instead of Safe-Mode Reflash. Refer to viewtopic.php?f=44&t=7481&start=0 for r3582

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 01-10-2010 11:43 ]

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Jammer, geen support voor MKV files met Compressed Headers :(

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:32

TVL

Ben heel erg benieuwd naar deze nieuwe beta firmware. Er was aardig wat te verbeteren met de laatst officiele firmware. Ga hem vanavond denk ik eens updaten.
Vrijdag schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:00:
Nieuwe betafirmware is beschikbaar!
WTF? Van de hele waslijst aan bugs die openstonden zijn er maar een paar gefixed? Zelf ik ik nogal last van de audio bug dat ik geen surround heb en alles moet downscalen naar stereo, ook niet gefixed dus!

Ik begin me toch echt af te vragen wat voor hobbybobs aan de firmware werken... :(

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

IJsbeer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:05:
WTF? Van de hele waslijst aan bugs die openstonden zijn er maar een paar gefixed? Zelf ik ik nogal last van de audio bug dat ik geen surround heb en alles moet downscalen naar stereo, ook niet gefixed dus!

Ik begin me toch echt af te vragen wat voor hobbybobs aan de firmware werken... :(
Het is nogal mager ja. Maar goed, als ik op de site kijk dan noemen ze het ook een interim fix, wat mij zegt dat het geen volwaardige nieuwe beta release is. Oftewel: ze hebben toch weer snel een versie de deur uit geschopt om een paar bugjes op te lossen in plaats van er wat langer aandacht aan te schenken en met een completere versie te komen.

Verwijderd

ck2000nl schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:07:
Jammer, geen support voor MKV files met Compressed Headers :(
ja dat schijnt al heel lang te bestaan en VLC player ondersteund het wel en de popcorn ook volgens mij.

ook best jammer dat de laatste final ruk is. ik wacht wel weer tot de volgende final EN hoe die bij de mensen bevalt. tot die tijd gebruik ik wel de oudere final

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:34
Xtreamer 2.4.2 release Release Note FW Ver2.4.2 (from Ver2.4.1) Bugs fixed: 1. No video output for MKV files with Compressed Headers, zal voor Playon dus hopelijk voor jullie ook niet lang meer op zich laten wachten

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Weakling schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:29:
[...]

Het is nogal mager ja. Maar goed, als ik op de site kijk dan noemen ze het ook een interim fix, wat mij zegt dat het geen volwaardige nieuwe beta release is. Oftewel: ze hebben toch weer snel een versie de deur uit geschopt om een paar bugjes op te lossen in plaats van er wat langer aandacht aan te schenken en met een completere versie te komen.
Dat snap ik, en vind ik ook netjes. Maar wat ik dan wel vreemd vind is dat ze hier weken over doen....

• The Dementor-NL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
Ik ben sterk van plan om de Playon-HD Mini aan te schaffen, maar ik ben wel benieuwd hoe goed het AVCHD images streamt.

Ik heb een Synology DS-210j NAS waar het de data via 100mbit switch vanaf moet plukken.
Het gaat hier om AVCHD images van gemiddeld 9GB groot.

Iemand daar ervaringen mee?

Cheers!

• Goner
Heeft iemand 'm al geinstalleerd ??
Ik vind het lijstje nogal magertjes ... het 'enige' probleem dat ik herken is dat sommige tags in .srt files inderdaad niet goed getoond wrden, bijv. <i> en <font> ...
En indien ja, hoe geinstalleerd ; via setup menu of safe-mode (reboot) ??

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Goner schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:24:
Heeft iemand 'm al geinstalleerd ??
Ik vind het lijstje nogal magertjes ... het 'enige' probleem dat ik herken is dat sommige tags in .srt files inderdaad niet goed getoond wrden, bijv. <i> en <font> ...
En indien ja, hoe geinstalleerd ; via setup menu of safe-mode (reboot) ??
Jawel, ik heb het eventjes geprobeerd.

- In het browser menu worden kleuren gebruikt, waarmee je heel slecht ziet welke keuze je maakt.
- Stereo geluid werkt niet, ik hoor bij tekenfilms of internet radio geen geluid meer.
- De geluidsoptie: Dual Channel werkt niet, enkel Passtrough.
- Beeld onder en links valt bij mij een stukje weg, instellingen hierin ( rode lijntjes) hebben geen effect.
- De player loopt regelmatig vast.

Dat waren mijn 5 minuten ervaring , daarna weer snel terug gegaan naar Beta 4318, die werkt heel goed.

Ik heb beide gewoon via de setup menu geïnstalleerd.

• Xiquena
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb hem ook geïnstalleerd in ik vind hem wel beter dan de vorige officiele versie. Hij reageert een stuk sneller en tijdens het browsen loopt hij bij mij niet meer vast. Ik vind wel dat de zoomfunctie niet goed werkt. De MP3 tags doen ook vreemd maar dat doen ze altijd al. Ik gebruik Passtrough via HDMI en dat werkt gewoon goed. Ik vind het weer een klein stapje beter dus laat hem erop staan. Gewoon via de setup geïnstalleerd overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door Xiquena op 02-10-2010 11:08 ]

• xxxneoxxx
Ik hoor het al. ik blijf wel bij de een na laatste beta, die's lekker stabiel en doet verder alles wat ik er van verwacht.

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
The Dementor-NL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:06:
Ik ben sterk van plan om de Playon-HD Mini aan te schaffen, maar ik ben wel benieuwd hoe goed het AVCHD images streamt.

Ik heb een Synology DS-210j NAS waar het de data via 100mbit switch vanaf moet plukken.
Het gaat hier om AVCHD images van gemiddeld 9GB groot.

Iemand daar ervaringen mee?

Cheers!
Is geen enkel probleem met een DS-207+ in mijn geval, ook hier met een switch ertussen.

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
Vandaag toch maar de gok gemaakt om over te stappen van een htpc naar een mediaspeler.
De interface is nogal karig vergeleken met xbmc maar goed hier kan ik mee leven.
Helaas ervaar nu al haperingen met het afspelen terwijl ik hier vroeger geen last van had.
Mijn htpc was een intel e8500 @ 3.2ghz, 4gb mem, gf 6600GT als vidcard.
Nu gebruik ik een netgear wireless hd bridge welke via wifi 300mbit weer omzet in 100mbit ethernet.
Dit gaf nooit problemen op mijn htpc maar ik vermoed dat er misschien meer buffering op die pc zat.
Is dit iets wat ik ook op de ac ryan kan instellen? (op de pc haalde ik overigens iets meer dan 9 megabyte/s
De firmware is versie 3582

Ik ervaar haperingen met het afspelen van mkv files met deze specs:
Video:
Format : Matroska
File size : 5.29 GiB
Duration : 52mn 27s
Overall bit rate : 14.4 Mbps
Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC
Bit rate : 12.6 Mbps
Width : 1 920 pixels
Height : 1 080 pixels
Display aspect ratio : 16:9
Frame rate : 23.976 fps

Audio:
Codec ID : A_DTS
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 1 510 Kbps
Channel(s) : 6 channels

Verwijderd

neem aan dat je aan het streamen bent?

dit probleem is al vaker besproken in deze thread.

maar het kan wel kloppen dat je file hapert. geloof dat files/scenes van >12Mbps te zwaar zijn voor de chip die in de mini en de HD zitten. als je dezelfde file op een hdd zet en die in je HD doet of via usb op je ACRyan aansluit dan ervaar je geen haperingen. gewoon kwestie van te zwakke chip (of slechte firmware???). volgende generaties mediaspelers en -streamers zullen denk ik geen problemen meer geven met de hoge bitrates.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 18:02 ]

Verwijderd

[...]Goner

Ik heb 'm er net opgezet en het ziet er inderdaad heel fraai uit ... en dan nog die mooie ThumbGen covers in de browser _/-\o_
[/quote]

Maar das BRUUT ! !
The new BETA,. is dat nog wat qua menu? Kleur lees ik ergens, of is deze weer zo simpel als vorige 2900 serie.
Mag toch wel een beetje knap eruit zien.
Ga denk maar ff proberen anders,..

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:02:
neem aan dat je aan het streamen bent?

dit probleem is al vaker besproken in deze thread.

maar het kan wel kloppen dat je file hapert. geloof dat files/scenes van >12Mbps te zwaar zijn voor de chip die in de mini en de HD zitten. als je dezelfde file op een hdd zet en die in je HD doet of via usb op je ACRyan aansluit dan ervaar je geen haperingen. gewoon kwestie van te zwakke chip (of slechte firmware???). volgende generaties mediaspelers en -streamers zullen denk ik geen problemen meer geven met de hoge bitrates.
ok weer wat geleerd, merkte zojuist dat het met gewoon lan ook nog hapert dus aan wifi heeft het niet gelegen helaas:(

• Goner
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:40:
The new BETA,. is dat nog wat qua menu? Kleur lees ik ergens,
De beta sla ik maar even over, voegt niet veel toe aan de r3582 die ik nu draai, zelfde SDK3.
Ben inderdaad meer onder de indruk van OoD's bb-Skin en ThumbGen :+
Die kleur snap ik niet helemaal, volgens mij geeft die beta r4090 dezelfde kleuren als r3582 :?

Verwijderd

Goner schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 20:41:
[...]

De beta sla ik maar even over, voegt niet veel toe aan de r3582 die ik nu draai, zelfde SDK3.
Ben inderdaad meer onder de indruk van OoD's bb-Skin en ThumbGen :+
Die kleur snap ik niet helemaal, volgens mij geeft die beta r4090 dezelfde kleuren als r3582 :?
Neh,. de beta ziet er het zelfde uit als de r3582 (kleur bedoel ik het menu) Is dus het zelfde wat ik bij je opmaak.
Wel gaaf dat je die skin hebt aangepast.
Zoals ik hem gepost had als idee,. maar als jij hem zo heb staan is de ryan helemaal strak.
Ik snap niet dat ze dat zelf in kleur een beetje pimpen.
Het is anno 2010! We werken toch ook niet meer met WP 5.1.

• Wackmack
Is er nieuwe firmware zodat het spoelen wat sneller gaat.

• Wackmack
Net een paar blueray films gedownload en die wou ik afspelen. Echter na 3/4 seconde valt het geluid "zomaar" weg ? Hoe is dit op te lossen ? Speel het af met me dolby set

Verwijderd

Versteegrob schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 23:43:
Net een paar blueray films gedownload en die wou ik afspelen. Echter na 3/4 seconde valt het geluid "zomaar" weg ? Hoe is dit op te lossen ? Speel het af met me dolby set
Euh,. downgraden..? ;)
Een voor jouw wel goed werkende Firmware erop zetten. 8) ( The Final r3582 ) Proberen.

• xxxneoxxx
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 22:57:
[...]

Neh,. de beta ziet er het zelfde uit als de r3582 (kleur bedoel ik het menu) Is dus het zelfde wat ik bij je opmaak.
Zoals ik hem gepost had als idee,. maar als jij hem zo heb staan is de ryan helemaal strak.
Ik snap niet dat ze dat zelf in kleur een beetje pimpen.
Het is anno 2010! We werken toch ook niet meer met WP 5.1.
GUI uiterlijk out of the box zal mij persoonlijk jeuken. E.e.a. kan je toch zelf aanpassen mocht het nodig zijn. Ik zou liever zien dat bugs die al tijden in de firmware zitten een keer opgelost worden.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:51
Ik heb een Eminent 7075, de speler speelt MKV's prima af maar kan geen BD en DVD iso's afspelen (die ik toch veel heb).
Ook merk ik dat de speler regelmatig vastloopt. Ik moet dan het stroom er even af halen en dan werkt alles weer naar behoren. Helaas zit ik nu in het gips en kan ik niet zelfstandig de speler van het stroom afhalen.

Als hij speelt, speelt hij goed hoor!
Nu zit ik er aan te denken om een HD mini te kopen. Ik heb al mijn films op een NAS staan, het streamen gaat altijd goed. Ook de 40 GB grote HD bestanden. Ik lees verschillende verhalen over de netwerksnelheid van de speler over het algemeen zijn de Realtek chips niet zo snel met netwerken? Ik wil geen hardeschijf gaan aansluiten, alleen streamen via het netwerk. Zeggen jullie op basis van deze wensen van koop de speler of laat hem links liggen?

• Goner
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 22:57:
Is niet mijn skin hoor :?
kijk hier : http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?p=54082#p54082
downloads + handleiding van OoD, was in een paar minuten gefixed (ik probeerde eerst handmatig, maar je moet gewoon zijn aanwijzingen volgen)

Verwijderd

Ik loop hier ff vast,. deze snap ik niet helemaal...

[b]Code:
mkdir -p /usr/local/etc/Resource/bmp && cd /usr/local/etc/Resource/bmp && cp -f /usr/local/bin/Resource/bmp/* ./ && tar -xvf /tmp/usbmounts/sda1/bb_skin.tar[/b]

Verwijderd

Binnetie schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 12:30:
Ik heb een Eminent 7075, de speler speelt MKV's prima af maar kan geen BD en DVD iso's afspelen (die ik toch veel heb).
Ook merk ik dat de speler regelmatig vastloopt. Ik moet dan het stroom er even af halen en dan werkt alles weer naar behoren. Helaas zit ik nu in het gips en kan ik niet zelfstandig de speler van het stroom afhalen.

Nu zit ik er aan te denken om een HD mini te kopen. Ik heb al mijn films op een NAS staan, het streamen gaat altijd goed. Ook de 40 GB grote HD bestanden. Ik lees verschillende verhalen over de netwerksnelheid van de speler over het algemeen zijn de Realtek chips niet zo snel met netwerken? Ik wil geen hardeschijf gaan aansluiten, alleen streamen via het netwerk. Zeggen jullie op basis van deze wensen van koop de speler of laat hem links liggen?
het probleem is dat hij prima streamt tot een bepaalde grens, die grens ligt bij zware 1080P bestanden die speelt hij op interne HDD vlekkeloos af maar streamen gaat het vaak niet goed omdat de realtek chip moeite heeft met deze bestanden icm het netwerkverkeer.

verder is het een topapparaat dus het kan het overwegen waard zijn om de playon HD te kopen met HDD dan zet je de probleem bestanden op de interne HDD en de rest vanaf NAS streamen.

ik kan de beslissing niet voor je maken, maar hoop dat je wat hebt aan deze informatie.

Verwijderd

Of wel ik snap hiet geen snars van.. :?
(ich bin ein LEEK hierin) Zijn dit mappen die ik moet aanmaken op de flash-disk..?

Code:
mkdir -p /usr/local/etc/Resource/bmp && cd /usr/local/etc/Resource/bmp && cp -f /usr/local/bin/Resource/bmp/* ./ && tar -xvf /tmp/usbmounts/sda1/bb_skin.tar

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 17:04 . Reden: De streamer boven me zat er tussen... ]

• Mr.Nobody
  • Niet online
die tar op een usbstick zetten, POHD opnieuw starten en dan via telnet het script verder uitvoeren.

(dus die tar niet uitpakken op de usbstick)

edit:
eerst de tarfile op een usbstick, daarna POHD aanzetten en dan op de pc:
uitvoeren -> cmd.exe
tik in telnet 192.168.1.109 (het ip van je POHD)
login met root
en dan steeds al die codes plakken in de dosbox.

(op vista en w7 moet je bij windows programma's telnet installeren of een alternatief downloaden)

[ Voor 52% gewijzigd door Mr.Nobody op 03-10-2010 17:30 ]

Verwijderd

Mr.Nobody schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 17:27:
die tar op een usbstick zetten, POHD opnieuw starten en dan via telnet het script verder uitvoeren.

(dus die tar niet uitpakken op de usbstick)

edit:
eerst de tarfile op een usbstick, daarna POHD aanzetten en dan op de pc:
uitvoeren -> cmd.exe
tik in telnet 192.168.1.109 (het ip van je POHD)
login met root
en dan steeds al die codes plakken in de dosbox.

(op vista en w7 moet je bij windows programma's telnet installeren of een alternatief downloaden)
Aha,. maar ik krijg een foutmelding over een 433 poort & ip adres already used...?!?! :?
(met Win.XP) En die tar. op usb stick wel in de playon he..
Nah,. kap er ff mee, |:( . morgen maar weer ff klooien ermee... 8)7 Anders eerst maar ff die beta checken... ;w

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 18:37 ]

• Athome
  • Laatst online: 23-11 15:33
Binnetie schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 12:30:

Als je alleen wilt streamen, ben je beter af met een sigma chip. Alleen kunnen de goedkope sigma chips (WD TV Live) geen BR afspelen volgens mij.

• xxxneoxxx
Aardige kicks de hele tijd. Is dit een helpdesk topic of zo..? :O

Verwijderd

@ xxxneoxxx - Geplaatst op zondag 03 oktober 2010 18:56

Staat er toch ook..

Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.

Vermeld bij vragen of problemen welk apparaat je hebt (POHD of mini) en het nummer van de firmware.

Verwijderd

Athome schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:06:
[...]

Als je alleen wilt streamen, ben je beter af met een sigma chip. Alleen kunnen de goedkope sigma chips (WD TV Live) geen BR afspelen volgens mij.
popcorn hour heeft ook een sigma chip en die kan zowel legale blue-rays als images afspelen hoor ;)

• xxxneoxxx
Mwah, zag 2 berichten over hetzelfde in nog geen 15 minuten tijd. Volgens mij wordt dat op T.net niet zo gewaardeerd..

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 19:18:
Mwah, zag 2 berichten over hetzelfde in nog geen 15 minuten tijd. Volgens mij wordt dat op T.net niet zo gewaardeerd..
Jezus man,. :O 15 min geprobeerd & kom er niet uit nee.
Ik geloof dat ik aan Goner & Mr.Nobody echter meer hulp heb dan aan jouw..
Aangezien je al eerder aangaf dat je de skin geen interesse had.

• Goner
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 17:02:
Zijn dit mappen die ik moet aanmaken op de flash-disk..?
nee, je zet de .tar file op een USB stick
tar -xvf /tmp/usbmounts/sda1/bb_skin.tar
Dit stukje kan bij jou anders zijn, mijn USB stick zit bijv. op sdb, niet op sda1. Dus eerst even checken en evt. sda1 vervangen ...

/ # cd /tmp/usbmounts
/tmp/usbmounts # ls -l
drwxrwxrwx 2 root root 16384 Jan 1 1970 sdb
/tmp/usbmounts #

overigens kun je beter putty gebruiken ipv telnet, maar da's een persoonlijke voorkeur.
http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/ en dan naar download

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 03-10-2010 20:13 ]

Verwijderd

Goner schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 20:08:
[...]

/tmp/usbmounts #

overigens kun je beter putty gebruiken ipv telnet, maar da's een persoonlijke voorkeur.
http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/ en dan naar download
ThanX Goner ! _/-\o_ Ga morgen denk maar ff rommelen.
( BETA_TEST) ff getest, maar is inderdaad niet heel veel beter. Voor diegene die de BT gebruiken, werkt niet.
A.B in Web is wel weer correct. Toch maar weer the final. 8)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 22:05 ]

• MartijnvdSluis
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 17:08
Heb dit mooie apparaat dit weekend gekocht en voorzien van de laatste firmware. Werkt allemaal prima.
Ik zou echt nog een firmware die alles gewoon speelt, usenet/NZB support heeft EN youtube kan afspelen.
vraag ik teveel of is dit er wel ergens?
Misschien een link naar custom firmware?!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

MartijnvdSluis schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:26:
Heb dit mooie apparaat dit weekend gekocht en voorzien van de laatste firmware. Werkt allemaal prima.
Ik zou echt nog een firmware die alles gewoon speelt, usenet/NZB support heeft EN youtube kan afspelen.
vraag ik teveel of is dit er wel ergens?
Misschien een link naar custom firmware?!
Plugondevice heeft wel ondersteuning voor nzb: http://www.plugondevice.com/ en http://www.acryan.com/forums/viewforum.php?f=96

Downloaden via nieuwsgroepen is trouwens niet echt aan te raden. Het kan maar daar is alles wel mee gezegd. De chip is niet gericht op uitpakken/unrarre/parren etc van bestanden dus erg snel gaat het niet.

Verwijderd

Voor diegene die de Bittorent gebruiken.
Mijn ervaring is dat de downloads niet snel binnenkomen. Heb ook vaak dat de Speler vastloopt.
Als ik de desbetreffende download via Windows daar voor gebruikte download prog. gebruik dit veel sneller binnen komt.
Waarschijnlijk dat de in Windows prog. constant seeders aan het zoeken is, en op de Ryan dit niet het geval is.
Ik spreek dan NIET over NZB downloads ( das een ander verhaal)
(Ik kan er naast zitten, maar PC staat 24/7 aan)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 17:41 . Reden: ;) ]

• Athome
  • Laatst online: 23-11 15:33
Gek he. De proc van de AC-Ryan is hier ook niet voor gemaakt. Het is een mediaspeler geen PC

Verwijderd

Athome schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:06:
Gek he. De proc van de AC-Ryan is hier ook niet voor gemaakt. Het is een mediaspeler geen PC
:O *Zucht,- Nee maar bied wel deze funtie aan..LinuX draait toch altijd stabieler dan Windows.
(zelfs op digitale slotautomaten, pin-wissels etc.)

• Mr.Nobody
  • Niet online
wat heeft een cpu met linux te maken??

maar goed, usenet loopt, maar niet super goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Mr.Nobody op 04-10-2010 19:12 ]

• Goner
Athome schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:06:
Die logica ontgaat me volledig ... :?
Downloaden heeft te maken met je netwerk-aansluiting en je harddisk, lijkt me. Bovendien, als ze een bittorent client meegeven, moet-ie het wel gewoon doen. Als de proc daar niet geschikt voor zou zijn, moeten ze de mogelijkheid niet eens bieden.
Netwerk snelheden zijn trouwens wel berucht traag als ik zo de reviews en forums eens lees.

[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 04-10-2010 19:39 ]

• Mr.Nobody
  • Niet online
hij doet het wel, maar de chip dient voor decoderen/unraren _en_ netwerk, dus heeft het zwaar.
als je dan ook nog gaat afspelen gaat het mis, want dat moet ie ook nog doen

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Goner schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:38:
Als de proc daar niet geschikt voor zou zijn, moeten ze de mogelijkheid niet eens bieden.
Dat geldt voor wel meer dingen. Blu-ray iso's streamen kun je wel vergeten bijvoorbeeld.

Dus ja, AC Ryan belooft/levert zaken die eigenlijk niet echt werken. En ondertussen wel lekker adverteren met alle geweldige features.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Wackmack
Heb nu al meerdere keren bij mkv bestanden dat ik alle beeld heb, hoe kan ik dit oplossen ?
Heb de nieuwste software.

Verder als ik de info knop gebruik zie ik dit bij audio/video

audio - unknown, 0x0, 0fps
video - dts

Verwijderd

Versteegrob schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:16:
Heb nu al meerdere keren bij mkv bestanden dat ik alle beeld heb, hoe kan ik dit oplossen ?
Heb de nieuwste software.

Verder als ik de info knop gebruik zie ik dit bij audio/video

audio - unknown, 0x0, 0fps
video - dts
Vreemd,. heb nu in tussen denk al zo'n 5 MKV Full-HD grandioos bekeken. :?
(zowel iso, als anders)
Geef hem anders nog eens een X een hard-reset..
(of op een usb-stick de final nog eens in de Ac Ryan en via menu opwaarderen)

Verwijderd

Gizz schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:27:
[...]

Dat geldt voor wel meer dingen. Blu-ray iso's streamen kun je wel vergeten bijvoorbeeld.

Dus ja, AC Ryan belooft/levert zaken die eigenlijk niet echt werken. En ondertussen wel lekker adverteren met alle geweldige features.
Maar waarom zou je streamen als je er een hd in heb zitten.
Begrijp dat je waarschijnlijk vanaf je pc geen zin heb om alles weer op de playon te zetten.
Of spreken we over de mini?

Verwijderd

Goner schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:38:
[...]
Die logica ontgaat me volledig ... :?
Downloaden heeft te maken met je netwerk-aansluiting en je harddisk, lijkt me. Bovendien, als ze een bittorent client meegeven, moet-ie het wel gewoon doen. Als de proc daar niet geschikt voor zou zijn, moeten ze de mogelijkheid niet eens bieden.
Netwerk snelheden zijn trouwens wel berucht traag als ik zo de reviews en forums eens lees.
Nou heb ik er ff snel een 5400 rpm 1 TB ingezet terwijl er ook 7200 is.
Maar dat moet volgens mij toch geen ruk uitmaken>?< ;)
Hij hoeft niet echt te werken voor het afspelen van High-Def. Aangezien de Chip dat doet.

• Wackmack
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:57:
[...]

Vreemd,. heb nu in tussen denk al zo'n 5 MKV Full-HD grandioos bekeken. :?
(zowel iso, als anders)
Geef hem anders nog eens een X een hard-reset..
(of op een usb-stick de final nog eens in de Ac Ryan en via menu opwaarderen)
Was 1 malig :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:02:
[...]

Nou heb ik er ff snel een 5400 rpm 1 TB ingezet terwijl er ook 7200 is.
Maar dat moet volgens mij toch geen ruk uitmaken>?< ;)
Hij hoeft niet echt te werken voor het afspelen van High-Def. Aangezien de Chip dat doet.
5400 RPM is snel zat ook voor HD materiaal 7200 RPM HDD is echt absoluut overbodig maakt alleen meer lawaai en geeft meer warmte af

• xxxneoxxx
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 19:35:
[...]
Ik geloof dat ik aan Goner & Mr.Nobody echter meer hulp heb dan aan jouw..
Aangezien je al eerder aangaf dat je de skin geen interesse had.
1. Volg een cursus Nederlands. Mijn wat?
2. Aan mij zul je geen hulp hebben aangezien ik geen helpdesk ben nee. (Als in: hint - een beetje eigen inzet en wat eigen onderzoek i.p.v. lukraak vragen dumpen, -meerdere achter elkaar in no-time- zou je sieren)

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:10:
[...]

2. Aan mij zul je geen hulp hebben aangezien ik geen helpdesk ben nee. (Als in: hint - een beetje eigen inzet en wat eigen onderzoek i.p.v. lukraak vragen dumpen, -meerdere achter elkaar in no-time- zou je sieren)
beetje bot gebracht maar hij heeft een punt...

• PilatuS
  • Niet online
Vandaag deze speler aangeschaft. Ik zie denk ik alleen iets over het hoofd.

Ik heb de speler in de winkel geprobeerd en daarmee kon ik doorspoelen met de 2 van de 4 grote blauwe toetsen. Ik heb de speler gekocht en nu thuis werkt doorspoelen met die 2 toetsen niet. Misschien dat ik ergens iets mis waardoor het niet werkt, alleen ik zie het zo even niet. De speler die ik gekocht heb is niet exact dezelfde speler als in de winkel maar een nieuwe in doos.

Edit: Nog een vraagje. Heeft iemand ervaring met de fan loskoppelen ? Ik heb er geen HDD inzitten dus koeling daarvoor is niet nodig. Als ik de koeling in de speler bekijk lijkt mij die fan zonder HDD niet echt perse nodig.

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 05-10-2010 20:55 ]

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:10:
[...]

Goh goh,. GAAAAAP... :O
Het woord in vergeten,. Nou, nou...om daar nou echter lulkraak een bericht voor te posten..
-. Goh zou ik ook een punt hebben ? :+

Verwijderd

PilatuS:
Ik heb de speler in de winkel geprobeerd en daarmee kon ik doorspoelen met de 2 van de 4 grote blauwe toetsen. Ik heb de speler gekocht en nu thuis werkt doorspoelen met die 2 toetsen niet.
Kan een verschil van firmware versie zijn.
[Edit: Nog een vraagje. Heeft iemand ervaring met de fan loskoppelen ? Ik heb er geen HDD inzitten dus koeling daarvoor is niet nodig. Als ik de koeling in de speler bekijk lijkt mij die fan zonder HDD niet echt perse nodig.
Heb eerder ergens gelezen dat iemand deze ook had losgekoppeld zonder hdd erin.
Ik geef echter wel om de fan. Mijn ervaring is dat apparaten die op geheugen draaien vaak vastlopen door warmte (Geen garantie)
Misschien een extra grote koelklomp met pasta erop zetten. ;)

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:23
Offtopic
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:26:
[...]

Het woord in vergeten,. Nou, nou...om daar nou echter lulkraak een bericht voor te posten..
[/quote]

Hij bedoelde "jou" in plaats van "jouw" Dat laatste duidt op bezit dus bv jouw auto etc.

On topic:
Wat zijn de ervaringen met de laatste beta? Zit nog op de vorige versie en ben na het bricken van mijn eerste mini wat voorzichtig(er) geworden met updaten. Is het alleen mooie plaatjes of voegt het echt wat toe. Momenteel heb ik nergens problemen mee. Maar om één of andere rare reden moet ik altijd de laatste versie hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:26:
[...]

taalfouten boeien me niet zo op een forum, punt 2 echter zou je wel serieus mogen nemen. je vraagt veel dingen die in OP staan. de manier waarop je post en de hoeveelheid vragen geeft een beetje aan dat je NIETS leest of zoekt in de OP en daar doelde hij met name op.

ik wil je echt niet neersabelen ofzo, als je iets omhoog kijkt zie je dat ik ook heb gereageerd op een post van je. maar denk er eens over voor je een vraag stelt :)

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:48:
[...]

[...]

Ik geef echter wel om de fan. Mijn ervaring is dat apparaten die op geheugen draaien vaak vastlopen door warmte (Geen garantie)
Daar dacht ik ook al aan. Ik heb alle settings doorgekeken maar kon er niets over vinden. Morgen maar even kijken in de winkel welke firmware die draait. Het is toch iets wat ik wel erg fijn vind. Al is het alleen al maar om intro's van series en de onzin voor een film door te spoelen. Nou kan dat ook wel met andere toetsen alleen kan je die niet makkelijk blind vinden.

Verwijderd

Goedeavond ik ben nieuw!
Ik lees eerst even mee, want Legolas_1973 ook al zei:"taalfouten boeien me niet zo op een forum".
Ik heb nog geen ervaring met de laatste BETA.
Heb de PlayonHD nu 1 jaar.met 2 tb hdd (geen garantie meer)
Met laatste final versie. TOP APPARAAT!

(off topic) Vind dat trip byte erg veel hulp bied.
das toch geen kwa jongen.

• Mr.Nobody
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:48:
[...]

[...]

ik heb de fan gewisseld met een stillere, alleen ben je er nog niet. het meeste geluid komt van het ruisen van de fan door de openingen in de case achter de fan... :(
deze ga ik dus eruit dremelen, alleen oppassen voor je vingers daarna :)

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:01:
[...]

Daar dacht ik ook al aan. Ik heb alle settings doorgekeken maar kon er niets over vinden. Morgen maar even kijken in de winkel welke firmware die draait. Het is toch iets wat ik wel erg fijn vind. Al is het alleen al maar om intro's van series en de onzin voor een film door te spoelen. Nou kan dat ook wel met andere toetsen alleen kan je die niet makkelijk blind vinden.
Misschien een idee,.. ;) De GOTO toets. (onder de 9) Daar tik je gewoon 5.00 min. in het venster & hij skip 5 min. vooruit.

(offtopic. Mijn excuses als ik teveel post & vraag,@ Legolas 1973 ik begrijp je, xxxneoxxx ook sorry) :)
Pagina: 1 ... 29 ... 71 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.<br><br>Vermeld bij vragen of problemen welk apparaat je hebt (POHD of mini) en het nummer van de firmware.