Gizz schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:20:
Officieel uitgelegd door een medewerker van AC Ryan op het forum:
klik. Er wordt gewoon toegegeven dat het apparaat het niet kan. Ik heb nu maar even gevraagd waarom dat wel ergens verstopt staat in een troubleshoot forum en niet gewoon bij de specificaties waar elke potentiële koper naar kijkt.
Erg sluw wat ze doen..
Nou dat lijkt me duidelijk
Ik heb net nog 1080P bluray iso's, 1080p mkv's en 720p mkv's getest en allemaal lopen ze te stotteren of het geluid loopt niet synchroon.
Ik heb zoals eerder voorgesteld m'n netwerksnelheid even getest en dit ging naar een relatief simpele pc met idem hdd met gemiddeld 60MB/s, dit moet dus ruim afdoende zijn.
Ook heb ik zoals DrSmith aangaf m'n eigen netwerk middels een andere router (switch) op 100mbit gecapped maar dit werd alleen maar erger
Ik heb gllkg nog 10dgn no-questions-asked omruilgarantie dus ik denk dat deze ''streamer'' weer terug de schappen in mag
Maar hebben alle realtekchip gebasseerde streamers dit probleem dan? (voor zover iemand dat weet)
Of wordt het dan de keuze uit ofwel een dure popcorn ofwel een player met ingebouwde of externe hdd?
Ik lees wel her en der dat deze mini icm een NAS wel goed zou werken, nou had ik die wel aan willen schaffen maar daar wilde ik eigenlijk nog even mee wachten.
Of is het via een NAS niet veel beter en werkt het alleen goed op een USB aangesloten hdd?
Ik heb nl geen externe hdd om te testen, alleen een USB stick van 8GB waar dus ook weer net niks fatsoenlijks op past.
[Edit]
Even een externe hdd geleend en daarop een 25GB bluray iso gezet..... stotteren is tot een minimum beperkt maar het geluid loopt niet synchroon!
Daarna een stukje uit diezelfde iso 1GB m2ts op m'n 8GB cruzer gezet, zelfde sjit verhaal
Begin er goed mee aan te raken inmiddels.
Uiteraard de film op de pc even bekeken of het geen brakke iso is maar die speelt vlekkeloos.
[
Voor 22% gewijzigd door
ScooBY_DoO op 20-08-2010 22:06
]