Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welnu, ik heb v.3400 geinstalleerd en nog steeds dezelfde problemen als hierboven beschreven in mijn eerdere posts: USB aangesloten HD verschijnt niet in mijn netwerk (Waar zou deze moeten verschijnen ?. Onder de Playon in de Workgroup (zoals met de BT map), of krijgt deze een aparte vermelding in de Workgroup ?), en ook kan ik niet het gehele menu op mijn TV krijgen (ik heb het ook met de te verschuiven lijntjes geprobeerd maar dat heeft bij mij ook geen enkel effect). Iemand anders ook deze problemen gehad (en evt. oplossingen) ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:13:
Welnu, ik heb v.3400 geinstalleerd en nog steeds dezelfde problemen als hierboven beschreven in mijn eerdere posts: USB aangesloten HD verschijnt niet in mijn netwerk (Waar zou deze moeten verschijnen ?. Onder de Playon in de Workgroup (zoals met de BT map), of krijgt deze een aparte vermelding in de Workgroup ?), en ook kan ik niet het gehele menu op mijn TV krijgen (ik heb het ook met de te verschuiven lijntjes geprobeerd maar dat heeft bij mij ook geen enkel effect). Iemand anders ook deze problemen gehad (en evt. oplossingen) ?
Heb (jij/je) die post (Verwijderd in "[Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Erv...") van Heppieboeddah (http://gathering.tweakers...find/poster/210667/topics (en ook tevens Heppieboeddah (voor meer user info) al gelezen?))

Heeft (misschien/allicht) iets met je ((Samba?) Service(s)) te maken. :+

[ Voor 3% gewijzigd door xxxneoxxx op 23-03-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:05:
[...]

Heb (jij/je) die post (Verwijderd in "[Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Erv...") van Heppieboeddah (http://gathering.tweakers...find/poster/210667/topics (en ook tevens Heppieboeddah (voor meer user info) al gelezen?))

Heeft (misschien/allicht) iets met je ((Samba?) Service(s)) te maken. :+
Ja, die had ik al gelezen, maar uit en aanzetten hielp niet (in v.1737 niet en ook in v.3400 niet).
Anders stel ik de vraag niet weer, as je begrijp wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:28:
[...]

Ja, die had ik al gelezen, maar uit en aanzetten hielp niet (in v.1737 niet en ook in v.3400 niet).
Anders stel ik de vraag niet weer, as je begrijp wat ik bedoel.
Ook al opnieuw ge-installeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:07:
[...]

Ook al opnieuw ge-installeerd?
In v.1737 kon je ze nog opnieuw installeren, in v.3400 kan je ze BT en Samba uit- of aanzetten. Ik heb ze net weer eerst uit- en toen aangezet en daarna nog bij de tab "DIV / Systeem/ Systeem bijwerken / Uitbreidingspakket opwaarderen" het uitbreidingspakket opgewaardeerd, en toen verscheen opeens de USB1 HD onder de Playonhd in de WORKGROUP. Meteen gekoppeld en nu heb ik hem dus. Bedankt voor de tips, het is even zoeken en proberen maar dan lukt het uiteindelijk dus wel.

Nu nog mijn laatste probleempje, het feit dat ik met geen mogelijkheid het volledige beeld van mijn PlayOn!HD op mijn breedbeeld CRT TV krijg (alleen als ik deze op 4:3 zet (met zwarte balken aan de zijkant) dan ziet het er volgens mij wel goed uit).

Mijn settings zijn:

PlayOn!HD
Video beeldverhouding 16:9
Videosysteem PAL
Schermgrootte (ingesteld met de rode streepjes net tot aan beide zijkanten en de boven-en onderkant van mijn TV scherm (welke is ingesteld op "breedbeeld 16:9)) 1180x646

TV
PlayOn!HD is aangesloten via geel/wit/rood op de zij-ingang van mijn TV (ook geel/wit/rood tulp aansluitingen)
TV mode voor weergave van het signaal dat binnenkomt op geel/wit/rood aansluiting is Breedbeeld. Je kan in het menu van de TV ook kiezen voor Automatisch formaat / Super zoom / 4:3 / Filmformaat 14:9 / Filmformaat 16:9 / Ondertitel zoom en voor Breedbeeld.

Als ik dit dus allemaal als bovenstaande heb ingesteld zie ik links en rechts stukken van mijn menu niet (zie onderstaande plaatjes weer).

Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/8079/snapshot003201003182122.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/8129/snapshot002201003182122.jpg

Ik snap er echt helemaal niks meer van, met de rode lijntjes schuiven helpt niet, andere video-beeldverhouding op de PlayOn!HD (4:3) selecteren helpt niet, ander videosysteem selecteren helpt niet. Waar zou het aan kunnen liggen ? Er zijn vast toch wel andere PlayOn!HD eigenaren die er een 16:9 CRT aan hebben hangen waar het hele menu (en dus het hele beeld van de film) te zien is ?

Miro, heb jij anders suggesties ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:24

13art

Moderator Mobile
Hmmm ook met de beta firmware 3900 springt het beeld zo nu en dan op roze.
Het aanpassen van het scherm is dan wel weer weg...

[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 23-03-2010 21:15 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 09:17
Ik heb mij Mini nu enkele weken in gebruik, beschik (nog) over een CRT tv en heb het apparaat via R/G/W stekkertjes aangesloten aan de zijkant van mijn TV. Heb alleen af en toe dat het beeld van kleur naar grijswaarden springt en weer terug met een interval van een krappe seconde. Als ik de boel unplug en van de stroom haal om het vervolgens weer aan te sluiten werkt het vaak weer. De aller aller laatste firmware heb ik er nog niet op staan, iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 22:46
Vandaag is nieuwe firmware uit voor de POHD Mini, weet niet of je die er al opgezet had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:03:
Hier ook nog steeds last van paars/roze beeld op een Philips 47pfl7404h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinoz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Obiter dictum schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:12:
[...]

U heeft op "enter" gedrukt om schermgrootte te selecteren? Werkt hier prima. Nogmaals;

hoofdmenu --> [ab: setup] --> [video] --> [schermgrootte] --> [ab: enter] --> [ab: pijltjestoetsen]. Dan zie je roode lijnen om je beeldgrootte te bewerken.
beta firmware 3400 is waardeloos, gebruik de 2900 official.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 18:57:
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:03:
@ Miro: is er hier al iets meer over bekend? Waarom dit met de officiele en beta firmware is? (was bij de oudere firmware namelijk niet zo, in ieder geval niet bij mij). En hoe het eventueel op te lossen is (zonder alle gegevens op de harde schijft te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tinoz schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:36:
[...]

beta firmware 3400 is waardeloos, gebruik de 2900 official.
Bedankt voor deze onderbouwing! Het punt wat Obiter aanhaalt werkt hetzelfde in 2900 en in 3400.

Die functie is niet bruikbaar om het beeld wat naar rechts te schuiven. Ik krijg het ook alleen maar voor elkaar om de rechterkant en onderkant te 'verkleinen' en de linker en bovenkant staan vast. Ook bij mij, via composite (niet component!), heb ik dat het beeld tever naar links staat. Ik schoof het altijd af op mijn tv, gezien die een mengelmoes is van verschillende TV's (don't ask) en vond het nooit zo erg. Maar ja, als het aan de POHD ligt.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJsbeer schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:04:
[...]

Bedankt voor deze onderbouwing! Het punt wat Obiter aanhaalt werkt hetzelfde in 2900 en in 3400.

Die functie is niet bruikbaar om het beeld wat naar rechts te schuiven. Ik krijg het ook alleen maar voor elkaar om de rechterkant en onderkant te 'verkleinen' en de linker en bovenkant staan vast. Ook bij mij, via composite (niet component!), heb ik dat het beeld tever naar links staat. Ik schoof het altijd af op mijn tv, gezien die een mengelmoes is van verschillende TV's (don't ask) en vond het nooit zo erg. Maar ja, als het aan de POHD ligt.... :+
IJsbeer, wat bedoel je eigenlijk met "rechterkant en onderkant te 'verkleinen' " ?
Met die lijntjes verschuiven is het toch dat je tegelijk het "linker- en rechter-lijntje" (of het boven- en onder-lijntje) verschuift ? Je kan toch niet apart het rechter-lijntje (of het onder-lijntje) verschuiven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb de PlayOn!HD nu ook en via de setup alles aan de praat krijgen ging snel. Echter, de mogelijkheden die je nadien hebt zijn een onbeschreven blad in de handleiding. Maw: de handleiding is nogal beknopt en op de website van ACRyan staat ook al geen PDF of uitgebreide FAQ. Wél op het forum, maar IMHO is dat weeral een stapje (drempel) verder.

Ook na wat op de AC Ryan forums te hebben gelezen zit ik met het volgende:
*Ik wil mijn werkgroep niet hernoemen naar "Workgroup", waarom zou dat? Kan ik de AC Ryan geen andere workgroup-naam geven zodat deze in de bestaande werkgroep kan bijtreden?

[ Voor 13% gewijzigd door Mizitras op 27-03-2010 01:38 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:17:
[...]
IJsbeer, wat bedoel je eigenlijk met "rechterkant en onderkant te 'verkleinen' " ?
Met die lijntjes verschuiven is het toch dat je tegelijk het "linker- en rechter-lijntje" (of het boven- en onder-lijntje) verschuift ? Je kan toch niet apart het rechter-lijntje (of het onder-lijntje) verschuiven ?
Die aan de linkerkant en bovenkant heb ik nooit voorbij zien komen, maar zoals ik al zei, dat kan erg goed aan mijn TV liggen. Dus vandaar mijn gedachte.
Mizitras schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:15:
Heb de PlayOn!HD nu ook en via de setup alles aan de praat krijgen ging snel. Echter, de mogelijkheden die je nadien hebt zijn een onbeschreven blad in de handleiding. Maw: de handleiding is nogal beknopt en op de website van ACRyan staat ook al geen PDF of uitgebreide FAQ.
@Miro: Ietsje meer ondersteuning op dat gebied is wel gewenst voor een apparaat dat zoveel opties biedt.

Ook na wat op de AC Ryan forums te hebben gelezen zit ik met het volgende:
*Ik wil mijn werkgroep niet hernoemen naar "Workgroup", waarom zou dat? Kan ik de AC Ryan geen andere workgroup-naam geven zodat deze in de bestaande werkgroep kan bijtreden?
Kijk eens bij je netwerkinstellingen, daar kun je de werkgroepnaam invullen, tenminste bij recente firmware's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Kijk eens bij je netwerkinstellingen, daar kun je de werkgroepnaam invullen, tenminste bij recente firmware's.
=> Heb van 2901 -> 32xx geupgraded + reboot.

Momenteel gebruik ik firmware versie 32xx, maar zie hem nog niet in mijn netwerk verschijnen, kan hem wel pingen, kan hem ook niet via de statische IP 'openen' in Verkenner (\\192.168.2.2 gebruikt).
En de firmware met nummer 3400 is de 3200+YAMJ zie ik op het Engelstalige forum, dus hier zitten geen functionele zaken bij, dacht ik.
EDIT: vreemd genoeg komt het er pas in mijn netwerk bij, als ik de SAMBA extension had geupdated....

[ Voor 9% gewijzigd door Mizitras op 27-03-2010 01:57 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:09
Heb onlangs een Mini aangeschaft en deze aangesloten op m'n versterker. Werkt super, zeker nu ik m'n netwerk een beetje beter heb ingericht, kan weer gewoon 1080p afdraaien zonder hickups.

Wilde zojuist een dvd over het netwerk opstarten. Deze had als audio optie DTS, uiteraard deze aangevinkt en dvd opgestart (Symfonica in Rosso - Marco Borsato), echter kreeg ik geen geluid. Raar, aangezien ik wel de optische kabel in m'n versterker heb gestopt.
Wanneer ik 'gewoon' DD5.1 selecteer werkt het een en ander wel. Dacht dat de Mini ook wel DTS aan kon, stond geloof ik in enkele posts in dit topic. Heb de firmware van 6 januari geinstalleerd, wat volgens mij de meest recente (officiele) is.

Hoe ik het geheel momenteel heb aangesloten is als volgt:
- Gele video kabel in versterker
- HDMI in versterker
- Optisch in versterker
Reden waarom ik de gele kabel en de HDMI samen heb aangesloten is omdat de versterker blijkbaar geen HDMI beeld doorgeeft als ik geen HDMI-out kabel heb aangesloten. Dit is geen optie, aangezien de tv ongeveer 10 jaar oud is en dus die aansluiting nog niet heeft. Door de gele kabel aan te sluiten heb ik gewoon SD-beeld.
De HDMI kabel moest ik wel aangesloten houden, anders heb ik namelijk geen geluid. Vind ik nogal raar, aangezien het geluid toch over optisch of de rood/witte kabel zou moeten gaan, of wordt de HDMI ook gebruikt voor geluid bij de Mini?

Zal morgen nog even wat verder spelen met de configuraties, maar volgens mij heb ik het meeste inmiddels wel uitgeprobeerd.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsr
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-03-2020

jsr

quote:
jsr schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:21:
- Ik heb alle HDMI aansluitingen op mijn tv helaas al in gebruik.
Geeft component video i.c.m. tulp audio dezelfde mogelijkheden/kwaliteit als HDMI?
Een andere optie is mischien een HDMI schakelkastje? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb voor weinig een boxje gekocht die dat aardig doet.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21015

Heel simpel, 1 kabeltje gaat naar je tv, en aan de andere kanten kan er apparatuur aan, USB hub principe. Ondanks dat er een switch knopje op zit, doet ie switchen automatisch. Schakelt automatisch naar de laatst ingeschakelde bron.

Grootste nadeel van het dingetje is een behoorlijk fel rood ledje wat brand. Maar het boxje ligt toch achter de tv verstopt en voor het geld, ach.. Doet verder helemaal wat het moet doen voor weinig. .

Kleine kanttekening: ik kijk alles op 720P omdat mijn tv gewoonweg hd ready is ipv full hd. En geluid gaat bij mij ook niet over HDMI aangezien mijn receiver geen HDMI heeft, dus daar kan ik geen oordeel over geven.

******************************************************************************************************************************

Hartelijk voor de info/tip! Zo kan ik toch nog de HDMI aansluiting van de Mini gebruiken.

Inmiddels heb ik het schakelkastje ook besteld. Ik ben benieuwd!

JS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Hm... toch twee minder fijne bedenkingen bij de PlayOn!HD voor mezelf:
a) Bestanden kopiëren groter als 800 MB lukt gewoon niet. Windows is een tijdje bezig, maar komt na een tijdje zeggen:
"Er is een probleem met krijgen van toegang tot c:\films\m ijntestfilm1gbdummy.mkv

Zorg ervoor dat de computer met het netwerk is verbonden en probeer het opnieuw.

Opnieuw proberen - Annuleren"

En opnieuw proberen, geeft 5 seconden later weer hetzelfde bericht op. Internet en andere netwerkshares kan ik gewoon nog normaal gebruiken.

Dus zoals in oktober hier al gepost: het kopiëren van 'grote' (wat is nu 1 gigabyte voor een film) bestanden geeft soms problemen. De 'oplossingen' die hier kwamen waren workarounds: pc->usb->playon, de schijf er uit halen en aan de pc hangen...
Ik wil dagelijks ~10GB overpompen, wat voor mij geen probleem is al dat 4u zou duren, als het maar gebeurt. Hoe komt het dat dit nu zo vaak een probleem is voor de PlayOn!HD ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 18:57:
[...]

Ik kreeg dit als antwoord:
Beste Bart,

Probeer dit eens:
Sluit je playon aan op je tv met de composiet kabel.
Installeer dan opniew de beta firmware 3400
Doe het zo:
Let wel op, maak een backup van je bestanden op de interne harde schijf.

1. Sluit je Playon/HDD aan op je PC, en verwijder alle partities op de harde schijf.
(Je maakt hem dus "nieuw")

1. Installeer de 3400 beta firmware op de playon:
http://www.acryan.com/dow...(European)_YAMJ_Trial.zip

1. Download nieuwe firmware.
2. Uitpakken van de ZIP bestand op je bureaublad.
3. Kopieer de "Install.img" file op een lege USB stick.
4. Trek de stroom kabel uit de PlayOn.
5. Doe de USB stick in je PlayOn.
6. Stroom kabel weer erin steken.
7. Aan/uit knopje ingedrukt houden totdat je het installatieproces ziet
gebeuren op je tv scherm. Dan mag je loslaten.(Dit duurt ongeveer 25 seconden)
8. Na installatie, gaat je PlayOn automatisch herstarten.

Daarna word je misschien gevraagd om de harde schijf te formatteren. Doe dat.

Als je dat niet wilt, maakt het niet uit, ga gewoon door met de installatie stappen.

Daarna, zodra je de Home Menu weer ziet sluit de LAN kabel aan op je playon.
Dan, ga naar de Systeem Upgrade optie (SETUP >> Systeem >> Sys Upgrade)
en voer een "upgrade" uit voor elke extensie.
Dan zou het mogelijk moeten zijn om BT en Samba te inschakelen in de Netwerk Menu.

Nu zou alles mooi werkend moeten zijn.
Daarna, trek de composiet kabel eruit, terwijl die aanstaat.
Dan plug de HDMI kabel in.
Zet hem op de juiste resolutie.
En probeer een film af te spelen, en kijk of de roze scherm terug komt.

Mvg

Miro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
Op dit moment ondervind ik ook weer problemen om de Playon HDD te benaderen vanaf Windows7 x64.

Ik heb in de network and sharing center de settings zo gezet zoals aangegeven in de diverse FAQ's (die hebben me name betrekking op het benaderen van PC shares vanaf de Playon)

Maar nogthans lukt het niet om de HDD te benaderen.
Ik heb \\ipadres gebruikt en \\playonhd maar beide werken niet.

Elke willekeurige Windows XP hier werkt vlekkeloos met de PO.
Samba e.d. draaien dan ook keurig op de PO.

De windows firewall is uit en een andere firewall of virusscanner is niet aanwezig.
De playon valt te pingen vanaf de Windows7 machine en het webadres werkt via een webbrowser.
De playon is verder niet te zien in de netwerk structuur op de Windows7 machine.

De PO vind de Windows7 machine wel en ik kan gesharede content afspelen, alleen gaat dit niet vlekkeloos.
Vandaar dat ik altijd de HDD gebruik om daar content op te zetten.

Ik ben nu al uren bezig en ben behoorlijk pissig waarom het nu niet wil werken.
Fora doorzocht, google etc.

Zie ik iets over het hoofd ? Er moet iets in Windows 7 zitten maar kan nergens iets vinden wat het kan zijn.

De code die ik krijg als ik \\playonhd probeer te benaderen:

"Windows cannot access \\playonhd"

Error code 0x80004005.

EDIT : TCP/IP Netbios Helper stond op disabled.. (onder Services) :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 28-03-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Firmware v3527 is beschikbaar. lijst met updates/fixes nog niet beschikbaar.
edit: dit is voor de MINI ! Dus niet je PlayOn!HD ermee flashen!

[ Voor 30% gewijzigd door Mizitras op 28-03-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfine
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-11-2022
Mizitras schreef op zondag 28 maart 2010 @ 00:40:
Heb je een linkje? Ik zie geen nieuwe firmware (beta) releases op de AC Ryan Forums...

update: tenzij je de firmware update (r3537) voor de POHD mini bedoeld?

[ Voor 11% gewijzigd door dfine op 28-03-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 08:35

Xymox

Determinism rulez !

Deze al gezien?

http://www.tvixie.com/portal.php

Met daarbij een conversie naar POHD.
http://lider.peoplenetweb.com/downloads/TViXiE2Playon!HD.rar

Zo te zien werkt deze ook, gezien de posts op het AcRyan forum.
http://www.acryan.com/for...c.php?f=41&t=5305&start=0

[ Voor 12% gewijzigd door Xymox op 28-03-2010 09:02 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, AC Ryan PlayOn!HD gebruikers. ik heb even een vraag? ben van plan deze player te kopen met 1,5tb erin dus mijn vraag is is het verstandig deze player aan te schaffen, wil vooral hd film erop gaan zetten worde deze en alle gezegde formaten goed ondersteun!!!! alvast bedank voor jullie reacties.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:17:
Hallo, AC Ryan PlayOn!HD gebruikers. ik heb even een vraag? ben van plan deze player te kopen met 1,5tb erin dus mijn vraag is is het verstandig deze player aan te schaffen, wil vooral hd film erop gaan zetten worde deze en alle gezegde formaten goed ondersteun!!!! alvast bedank voor jullie reacties.

groet
Heb je dit topic eerst doorgelezen?
Alles wat je wilt weten kan je hier vinden.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

groet
Nee, ik zou een andere speler kopen. |:(

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:44

groet
Als je dit topic even doorleest weet je wat dat ding wel en niet kan. Ik kan voor jou niet bepalen of het verstandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie kunnen toch wel vertellen uit eigen ervaring of het een goede keuze is, of dat ik beter een andere kan kopen met misschien een tiop welke dan!!! in iedergeval wel bedankt voor jullie reactie.

het is best een uitgave zo'n ding en ja heb wel in het forum gekeken maar is best veel lees voer hihihi

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:07:
Jullie kunnen toch wel vertellen uit eigen ervaring of het een goede keuze is, of dat ik beter een andere kan kopen met misschien een tiop welke dan!!! in iedergeval wel bedankt voor jullie reactie.

het is best een uitgave zo'n ding en ja heb wel in het forum gekeken maar is best veel lees voer hihihi
Ja sorry dat ik het zeg, maar er wordt constant door anderen ervaringen hier neergezet, precies wat je dus zoekt. En als je het een hele uitgave vindt, dan is het een goed geïnvesteerde moeite om dit topic door te lezen. Als je zelf die moeite niet wilt nemen, waarom zouden wij dan moeite doen om alles wat hier te vinden is aan informatie nogmaals voor je uit te kauwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O sorry neem me niet kwalijk!! dacht dat zoort furum's juist was voor mensen die het leuk vinden om andere dingen te vertellen. Maar neem nu aan dat jij er in iedergeval niet zo'n plezier in hebt, dus toch mischien een andere player je lijkt aardig geiriteerd als het om deze player gaat. Jammer dat je actief bent op een forum waar je geen moeite doet voor mensen die er geen verstand van hebben.

Maar waardeer wel je moeite om het hele verhaal te plaatsen zoals je gedaan hebt.

vroeg alleen is het de moeite kun je ja op zeggen, speelt het alles zoals het beweerd kun je ja of nee op zeggen.zijn op ze minst 2 hele woordjes. maar goed zoek het zelf wel uit!!!!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:38:
[..knip..]

vroeg alleen is het de moeite kun je ja op zeggen, speelt het alles zoals het beweerd kun je ja of nee op zeggen.zijn op ze minst 2 hele woordjes. maar goed zoek het zelf wel uit!!!!
Bestel m bij de Wehkamp, kan je m 2 weken uitproberen. Bevalt ie niet, stuur je m gewoon terug. Dat doe ik altijd met kleding als ik een feestje heb.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahahahha das een goeie, maar bij wehkamp kost hij 299,- en hier in de buurt bij een comp winkel 232,- scheeld nog wel een beetje, alhoewel met jouw tip kost het nog helemaal niks. thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:38:
O sorry neem me niet kwalijk!! dacht dat zoort furum's juist was voor mensen die het leuk vinden om andere dingen te vertellen. Maar neem nu aan dat jij er in iedergeval niet zo'n plezier in hebt, dus toch mischien een andere player je lijkt aardig geiriteerd als het om deze player gaat. Jammer dat je actief bent op een forum waar je geen moeite doet voor mensen die er geen verstand van hebben.

Maar waardeer wel je moeite om het hele verhaal te plaatsen zoals je gedaan hebt.

Mjah sorry hoor, maar heb je in de gaten hoe belachelijk je klinkt? Je vraagt of hij alle "gezegde" formaten afspeelt. Als je daarmee doelt op de "alle gezegde" formaten die op de doos/ website staan... Euh, ja, die speelt hij wel af ja, had je je opzich kunnen bedenken. Dit forum, en dat weet je misschien niet omdat je net nieuw bent, is in elk geval geen vraag-en-antwoord iets, er is een zoekfunctie en verwacht wordt dat je die gebruikt, vindt je je antwoord niet, dan is iedereen meer dan happy om je verder te ondersteunen. Voor wat betreft het zelf uitzoeken van je laatste zin; that's the spirit! Succes, en lukt het niet, schroom dan vooral niet weer even te posten :).

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:44
maar goed zoek het zelf wel uit!!!!
Kijk, zo werkt het hier. En kom je er uiteindelijk niet uit, dan kun je hier een speciefieke vraag stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:07
Ik wil op onze slaapkamer en in de huiskamer een mediaspelertje neerzetten, met gecentraliseerde opslag op een NAS in de meterkast. Nu lijkt me de PlayonHD mini een uitermate mooi apparaatje, maar mbt streaming / opslag op de NAS is het mij niet helemaal duidelijk hoe dit werkt.

Mijn aanname was dat ik gewoon een NAS heb met daarop een samba share en dat ik vervolgens met de playon mini daarvan daan gewoon films en series kan kijken. Nu lees ik echter bij de beschrijving van de NAS (http://www.synology.com/enu/products/DS210j/index.php) dat er een DLNA media server etc. op zit dit samen werkt met verschillende mediaspelers.

Waar heb ik dit dan voor nodig? Ik kan toch gewoon samba gebruiken, of heeft streamen voordelen?

Forgive me my noob questions ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mking
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mizitras schreef op zondag 28 maart 2010 @ 00:40:
Is voor de MINI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:07:
Jullie kunnen toch wel vertellen uit eigen ervaring "
Vandaar dit ENORME topic, speciaal als antwoord op jou vraag, waar wij ervaring delen. Lief van ons hé :)
het is best veel lees voer hihihi
Google:"playon!hd review" ?
Tweakers.net -> pricewatch -> reviews
Speelt ie alles af wat ie beloofd?
Alles wat de fabrikant schrijft dat hij KAN afspelen, kan hij ja. Antwoord: Ja.

[ Voor 14% gewijzigd door Mizitras op 28-03-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Martijn schreef op zondag 28 maart 2010 @ 16:14:
Ik wil op onze slaapkamer en in de huiskamer een mediaspelertje neerzetten, met gecentraliseerde opslag op een NAS in de meterkast. Nu lijkt me de PlayonHD mini een uitermate mooi apparaatje, maar mbt streaming / opslag op de NAS is het mij niet helemaal duidelijk hoe dit werkt.

Mijn aanname was dat ik gewoon een NAS heb met daarop een samba share en dat ik vervolgens met de playon mini daarvan daan gewoon films en series kan kijken. Nu lees ik echter bij de beschrijving van de NAS (http://www.synology.com/enu/products/DS210j/index.php) dat er een DLNA media server etc. op zit dit samen werkt met verschillende mediaspelers.

Waar heb ik dit dan voor nodig? Ik kan toch gewoon samba gebruiken, of heeft streamen voordelen?

Forgive me my noob questions ;)
Wel, ga je nog een losse NAS gebruiken of de PlayOn!HD met een NAS? In elk geval, zelf heb ik de PlayOn!HD ook voor 65% in dienst genome om als NAS te functioneren. Ik zal eerlijk zijn: Het slaagt tegen... maar ik ben er niet verveeld mee, omdat ik nog goede hoop heb, dat het draagbaar kan zijn.
Die DLNA-troep.... ach, leuke toeters en bellen, maar als je nu niet écht weet wat het is of het gebruikt, is het zeker niet zo belangrijk ;) Je PlayOn!HD zal je meer vreugde brengen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Ik had een probleem en zelf ook de oorzaak gevonden, misschien help ik er iemand hier mee. Ik kon mijn PC niet meer benaderen via de PlayOn!HD Mini. Hij zag de werkgroep nog wel maar mijn PC was in geen velden of wegen te bekennen. Bleek dat wanneer ik een VPN verbinding op mijn PC had aanstaan deze niet meer waar te nemen was voor de speler. VPN uitzetten, speler aan en alles werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:23

groet
Ondersteuning formaten is gewoon goed.

Enige dat misschien verschil uitmaakt, wil je HD audio formaten (DTS HD enz) Zo ja, dan geen POHD nemen en verder zoeken, is 'gewoon' DTS en Dolby Digital voldoende, dan is de POHD goed voor je.

Let ook wel op dat je reciever (heb je die wel...?) ook hd audio formaten moet ondersteunen.

Hier is de mini onderweg, waarschijnlijk hang ik m'n 32" LCD op de slaapkamer op, met de mini via hdmi aangesloten en komt z'n grote broer in de woonkamer aan een 42" plasma te hangen (doe eens gek, je leeft maar 1x). Zo niet, komt hij aan een 60+cm crt te hangen, helaas wel composiet aangesloten.

[ Voor 16% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 29-03-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:49
kan de POHD unrarren als er een wachtwoord op zit? Download van een nieuwsgroep en dan zijn er altijd van die debielen die er een wachtwoord op zetten. Kan je dat wachtwoord ingeven of moet je het dan met de hand via telnet of via Samba op de PC doen?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt de playon hd ook avchd iso bestanden af ? bij mij loopt de playon vast op afspelen van dat bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Jan_V schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 19:18:
Heb onlangs een Mini aangeschaft en deze aangesloten op m'n versterker. Werkt super, zeker nu ik m'n netwerk een beetje beter heb ingericht, kan weer gewoon 1080p afdraaien zonder hickups.

Wilde zojuist een dvd over het netwerk opstarten. Deze had als audio optie DTS, uiteraard deze aangevinkt en dvd opgestart (Symfonica in Rosso - Marco Borsato), echter kreeg ik geen geluid. Raar, aangezien ik wel de optische kabel in m'n versterker heb gestopt.
Wanneer ik 'gewoon' DD5.1 selecteer werkt het een en ander wel. Dacht dat de Mini ook wel DTS aan kon, stond geloof ik in enkele posts in dit topic. Heb de firmware van 6 januari geinstalleerd, wat volgens mij de meest recente (officiele) is.

Hoe ik het geheel momenteel heb aangesloten is als volgt:
- Gele video kabel in versterker
- HDMI in versterker
- Optisch in versterker
Reden waarom ik de gele kabel en de HDMI samen heb aangesloten is omdat de versterker blijkbaar geen HDMI beeld doorgeeft als ik geen HDMI-out kabel heb aangesloten. Dit is geen optie, aangezien de tv ongeveer 10 jaar oud is en dus die aansluiting nog niet heeft. Door de gele kabel aan te sluiten heb ik gewoon SD-beeld.
De HDMI kabel moest ik wel aangesloten houden, anders heb ik namelijk geen geluid. Vind ik nogal raar, aangezien het geluid toch over optisch of de rood/witte kabel zou moeten gaan, of wordt de HDMI ook gebruikt voor geluid bij de Mini?

Zal morgen nog even wat verder spelen met de configuraties, maar volgens mij heb ik het meeste inmiddels wel uitgeprobeerd.
Gevonden!
Had nog niet echt gekeken in het menu van de Mini. Er is hier een tabblad voor Audio waar je in kunt stellen dat je het geluid via spdif wilt versturen en niet hdmi.
Daar had ik inderdaad nog niet gekeken. Was er vanuit gegaan dat dit automatisch gebeurde als je er een kabel in plugde. Toch mooi dat het nu werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Ik zit al een tijdje te twijfelen tussen de AC Ryan en de WD TV Live. Ik word toch een beetje richting de Playon getrokken vanwege DVD chapter support en NFS support. Nu ik naar de Playon neig, zit ik weer te twijfelen tussen de HD of de HD mini. Ik zal de harddisk niet gaan gebruiken, dat staat vast, ik stream alles vanaf een NAS uiteindelijk. Echter loopt de HD volgens mij qua ontwikkeling wel het meest voorop of niet? Getuige YAMJ in de HD, duurt nog wel ff voordat dat in de mini komt.

Is in de HD verder de fan hoorbaar of uit te zetten als er geen hdd in zit? Buiten de hdd mogelijkheid zijn er eigenlijk geen verschillen met de mini toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online
Buiten de HDD is er feitelijk geen verschil inderdaad, en ik heb al meerdere mensen gehoord dat ze gewoon het stekkertje van de fan eruit trekken. Zou geen problemen mogen opleveren, maar de bedoeling is het natuurlijk niet... officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIK0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-10 12:29
Obiter dictum schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:01:
Buiten de HDD is er feitelijk geen verschil inderdaad, en ik heb al meerdere mensen gehoord dat ze gewoon het stekkertje van de fan eruit trekken. Zou geen problemen mogen opleveren, maar de bedoeling is het natuurlijk niet... officieel.
Volgens mij zit op de Mini geen coaxial aansluiting voor het geluid maar alleen een glasaansluiting.
Ik ga zelf de mini uitproberen. Ik wil ook alleen maar streamen..geen zin meer om met een los HD'tje te rommelen..

Member of the Ukraine IT Army

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Op de mini zit inderdaad alleen maar een glas aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
En daarnaast kan je volgens mij niet de HD firmware gebruiken voor de HD mini. En inderdaad is de firmware voor de HD iets verder dan voor de mini, maar pin je daar niet al teveel op vast, want volgens mij loopt het (afgezien van YAMJ) vrijwel gelijk.

Edit: lees net dat YAMJ zeer binnenkort ook op de HD mini beschikbaar komt. (http://www.acryan.com/for...php?f=101&t=5283&start=40)

[ Voor 22% gewijzigd door henkjobse op 31-03-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:08
(jarig!)
Maar is YAMJ nu nu officieel ondersteund of zit het nog in beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
YAMJ zit in beta...zal denk ik nog wel even zo blijven...alhoewel het wel vrij goed werkt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 17:07
henkjobse schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:22:
Edit: lees net dat YAMJ zeer binnenkort ook op de HD mini beschikbaar komt. (http://www.acryan.com/for...php?f=101&t=5283&start=40)
En ik lees hier dat YAMJ voor de Mini er is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyingotter
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10-2023
Ik heb het forum .doorgeworsteld maar zag nog geen antwoord op de volgende vraag>

POHD mini naar Panasonic HD ready TV via HDMI kabel geeft geen geluid via TV?!
POHD 'standaard' naar zelfde TV geeft via HDMI kabel wel geluid?! Of moet je dan de coaxciale uitgang gebruiken? (Ik dacht altijd dat geluid EN beeld samen op de HDMI kabel zaten!)
Ik ben niet in het bezit van een audio receiver. MKV staat op USB extern. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
Eerste kan ik niet voor je testen agz ik geen mini heb, maar heb zelf een POHD 'standaard' en heb via HDMI naar (Philips) fullhd tv gewoon geluid + beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
Overigens is er voor de normale POHD ook een firmware update uit (zonder YAMJ) http://acryan.com/forums/viewtopic.php?f=44&t=5399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:21

Vrijdag

De Zwarte

Flyingotter schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:55:
Ik heb het forum .doorgeworsteld maar zag nog geen antwoord op de volgende vraag>

POHD mini naar Panasonic HD ready TV via HDMI kabel geeft geen geluid via TV?!
POHD 'standaard' naar zelfde TV geeft via HDMI kabel wel geluid?! Of moet je dan de coaxciale uitgang gebruiken? (Ik dacht altijd dat geluid EN beeld samen op de HDMI kabel zaten!)
Ik ben niet in het bezit van een audio receiver. MKV staat op USB extern. Thx
Je moet in audio opties de bovenste hdmi hebben, uit mijn hoofd is dat hdmi lpcm. Dan moet de dts2.0 downmix werken en het geluid via de tv afgespeeld worden. Mocht dat onverhoopt toch niet lukken, dan is de rood/witte tulpstekkers een andere optie, alleen heb je dan wel twee kabels naar je tv lopen.

[ Voor 0% gewijzigd door Vrijdag op 01-04-2010 23:52 . Reden: typo... ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfine
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-11-2022
idd een hoop nieuwe firmwares deze dagen (zoals aangekondigd op de AC ryan forum), want er is een beta firmware uit voor de POHD (normale) + YAMJ
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=44&t=5403

spannend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online
Altijd goed, nieuwe FW

Trouwens...
MIIIIIIIIIIIIRRRROOOOOOOOOOOOOO! Waar zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 23:52
mauspartyhouse schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:27:
...
Maar kan iemand mij uitleggen waarom de POHD niet automatisch de juiste resolutie kiest ?
Ik maak gebruik van een HDMI kabel en heb in het "video"menu HDMI AUTO geselcteerd.

Welke content ik ook afspeel, de juiste resolutie moet ik zelf selecteren dmv de "TV SYS" knop.
Doe ik iets fout ?
Ik heb dezelfde vraag als mauspartyhouse, die zoals het ernaar uitziet onbeantwoord bleef. Als ik op de POHD Mini, met laatste officiele firmware v7.0.21 r2956, een film (avi of dvd) in standaard resolutie (576i)afspeel wordt deze schokkerig weergegeven. Ik had in eerste instantie mijn video instellingen vast op 1080p staan, maar heb dit nu aangepast naar HDMI Auto. Met beide instellingen moet ik echter de resolutie via de TV Sys knop aanpassen naar PAL bij het afspelen van SD materiaal, omdat die anders schokkerig wordt weergegeven. Als ik de resolutie, tijdens het afspelen, aanpas naar PAL via de TV sys knop wordt SD materiaal verder vloeiend weergegeven. Echter moet ik daarna bij het afspelen van een 1080p film weer de TV sys knop gebruiken om handmatig de resolutie te verhogen naar 1080p.
Mijn vraag is tweeledig:
- Waarom kan SD materiaal niet zonder problemen (schokken) worden ge-upscaled naar 1080p? Ik zou dan de standaard resolutie gewoon op 1080p kunnen laten staan, zodat alles in die resolutie wordt weergegeven en ik niet bij elke film handmatig de resolutie hoef aan te passen.
- Als bovenstaande niet mogelijk is, zou ik ervan uitgaan dat de instelling 'HDMI Auto' automatisch de resolutie van de afgespeelde film zou moeten detecteren en de Playon Mini daarop zou moeten afstemmen tijdens afspelen. Bij het afspelen van SD zou het apparaat dan automatisch naar PAL moeten schakelen en bij 1080p schakelt het apparaat automatisch naar 1080p. Dit lijkt dus ook niet zo te werken. Waarom dien ik dit nog steeds handmatig te doen?

[ Voor 22% gewijzigd door hostje op 04-04-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
ja, kom, laten we met z'n alleen weer verkeerd om gaan quoten, wordt het allemaal leesbaarder van. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 23:52
xxxneoxxx schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:07:
[...]

ja, kom, laten we met z'n alleen weer verkeerd om gaan quoten, wordt het allemaal leesbaarder van. :')
Bedankt voor je waardevolle reactie en antwoord op mijn vragen. Dit zal anderen zeker aanmoedigen hier nog vragen te stellen. Ik heb m'n post aangepast zodat het ook voor mensen zoals jij leesbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
hostje schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:05:
[...]

Bedankt voor je waardevolle reactie en antwoord op mijn vragen. Dit zal anderen zeker aanmoedigen hier nog vragen te stellen. Ik heb m'n post aangepast zodat het ook voor mensen zoals jij leesbaar blijft.
Mja, het was ook geen opmerking richting jou persoonlijk gericht, maar ik heb in dit topic iemand gezien dit dit elke post deed, en ook per pagina 6 posts onder elkaar plaatste en daar werd het geheel niet leesbaarder van. Evenals de mensen die even snel een enkele post plaatsen met een vraag die al 15 keer gesteld is, zoals bijvoorbeeld of de playon toevallig downmixing ondersteunt. M.i. blijven andere mensen hier misschien daardoor weg die wel een nuttige bijdrage kunnen leveren. En da's voor mensen zoals jij die een legitieme vraag hebben en deze WEL goed geformuleerd hebben (met versienummer en model erbij vermeld in je post) ook weer zo sneu.
Helaas heb ik geen ervaring met de mini dus helaas kan ik inhoudelijk niet op je vraag in gaan. Andere mensen in dit topic waarsch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 12:42
Klein vraagje over de POHD: Het ding komt in een meubel te staan, gaat dit dan alle IR signalen blokkeren? Het is niet echt een optie om steeds een deurtje open te doen en dan de afstandsbediening te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online
Glazen deurtjes? Hier geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 17:05
Ik heb hem ook achter een (mat) glazen deurtje staan en dat werkt op zich wel.
Je moet er alleen rekening mee houden dat de IR-ontvanger ergens rechts zit. Als je dat ding dus net achter een houten stijl van je deurtje hebt ontvangt dat ding dus niks (daar heb ik wel last van, deurtje staat bij mij thuis ook gewoon open als ik film kijk, boeiend).

Ik heb hem dus als volgt in mijn kastje staan:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/icid1t.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door jan-marten op 06-04-2010 10:50 . Reden: plaatje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Bedankt, ook erg handig om te weten dat de receiver aan de rechterkant zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
mijn kastje heeft houten deuren, daar gaat IR niet doorheen komen, heb dus ook altijd minstens 1 deurtje open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Svennie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:46:
mijn kastje heeft houten deuren, daar gaat IR niet doorheen komen, heb dus ook altijd minstens 1 deurtje open staan.
Nergens voor nodig, in de huiskamer gebruik ik deze en in de slaapkamer deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Haha ik had al gehoopt op dit soort mooie oplossingen! Lijkt me ook wel ideaal, een verlengstukje voor IR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tall0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:55
of ff hier kijken Tall0ne in "Infrarood verlenging!"

je hebt er dus ook al voor 3 tientjes en die werkt bij mij ook perfect

en het voor deel van deze http://www.nedis.com/Articles/HQ/IR-EGGS3.php is dat er ook een extra los oog bij zit zodat je extra lengte kunt maken en zelfs 2 IR oogjes kunt inzetten. Eentje zit op mijn TV voet geplakt en de andere ligt ergens achter in een hoekje sindsdien kan het houten kastje lekker dicht blijven

[ Voor 50% gewijzigd door Tall0ne op 06-04-2010 20:29 ]

Try to hack me, my IP = 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vragen:
Vraag 1: kan de AC Ryan nou over weg met HD audio, of niet?
Vraag 2: Kan de AC Ryan overweg met de standaard ondertitels van Blu-ray/AVCHD etc???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
1. Alleen met DTS, geen DTS HD.
2. Naar mijn weten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:56:
2 vragen:
Vraag 1: kan de AC Ryan nou over weg met HD audio, of niet?
Vraag 2: Kan de AC Ryan overweg met de standaard ondertitels van Blu-ray/AVCHD etc???
Vraag 1 staat in de OP.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
Misschien in de OP ook nog linkjes naar de beta firmware opnemen?

3615 beta zonder YAMJ (POHD): http://www.acryan.com/dow..._v7.06.r3615_European.zip
3643 beta met YAMJ (POHD): http://www.acryan.com/dow...(European)_YAMJ_Trial.zip

3612 beta met YAMJ (POHD Mini) http://www.acryan.com/dow.../PV73200_YAMJ_BT_Test.zip
3615 beta zonder YAMJ (POHD Mini) http://www.acryan.com/dow...7.0.21.r3615_European.zip

[ Voor 97% gewijzigd door henkjobse op 08-04-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Letterlijk toegevoegd :)
Ik wil hem nog meer onderhanden nemen, de FAQ kan nog wel wat handiger om een hoop beginnersvragen te schelen. Ook moet er nog iets komen over YAMJ, daar zullen bij release ook nog wel een hoop nitwit vragen over komen. Maar ja, tijd en zin he ;)

Draai zelf ondertussen de 3643 firmware, dus de beta met YAMJ. Samba zou stabieler moeten zijn, maar met kopieren heb ik nog wel eens last van 'vage' fouten. Ik kopieer overigens wireless vanaf mijn laptop, POHD is bekabeld aangesloten op de router.
YAMJ begint nu wel aardig te werken, series doen het nu ook eindelijk. Het laden duurt alleen nog belachelijk lang, ik hoop dat ze in de setup een optie komt om aan te geven welke library je standaard wilt selecteren. Als dat niet gebeurd vraag ik me af of ik het veel ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
@ IJsbeer: Thanks, prima. Ik zou in de OP de vraag of DTS nu wel of niet werkt er weer terug in zetten en dan gewoon een antwoord erbij dat het werkt (downmix). Aangezien dit eerder niet werkte, blijft het toch vragen oproepen. En inderdaad, je hebt het keurig in de specs gemeld (zelfs dichtgedrukt), maar wellicht dat het zo nog duidelijker kan.

Wat betreft YAMJ: Ik begrijp echt niet waarom ze nog steeds niets hebben gedaan aan die index file. Bij mij werkt het laden niet erg lang, maar heb dan ook nog zeer weinig films erin staan. Maar ik wil gewoon dat als je op YAMJ klikt vanuit het homescreen, dat je meteen een overzicht krijgt met alle films. Dat gedoe met wel of niet updaten, index selecteren en dan ook nog eens categorie all moeten selecteren is zeer ongebruiksvriendelijk en haalt het hele nut van YAMJ weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

@ IJsbeer en @henkjobse

Hebben jullie TVixie al geprobeerd?
Ik ben wel benieuwd of dit een goed (of wellicht beter) alternatief is voor YAMJ.

http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=41&t=5305

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou zeggen, ga je gang en laat het weten ;)

TVixie vind ik niet zo interessant, voor mij al twee te grote beperkingen:

- Kan niet overweg met series / set's (zoals je bij YAMJ kunt aangeven dat alle LOTR films bij elkaar horen)
- Geen automatische ondertiteling downloaden

Ik wacht wel op skinning mogelijkheden van YAMJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
Tsja, misschien als ik tijd heb ga ik het eens bekijken, maar ik vind de overwegingen met betrekking tot YAMJ die ik eerder ventileerde belangrijker dan TVixie. Als TVixie daar een oplossing voor bood, zou ik dat hebben uitgeprobeerd, maar nu vind ik de skin van YAMJ goed genoeg en hoop ik dat ze vooral mijn bovenstaande punten oplossen.

En inderdaad is skinning wel heel leuk, maar andere zaken zijn belangrijker; net zoals IJsbeer ook al aangaf.

Edit: Maar probeer het vooral en laat het ons weten inderdaad ;)

[ Voor 6% gewijzigd door henkjobse op 08-04-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

henkjobse schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:52:
Edit: Maar probeer het vooral en laat het ons weten inderdaad ;)
Ik neem aan dat dit alleen uit te proberen is met een beta waarin YAMJ geïntegreerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen ben net nieuw op dit forum.

Heb me een ac ryan POHD aangeschaft en nu heb ik hier wat zitten lezen over diverse firmware.

mijn vraagje ik heb firmware 2355 erop zitten , heeft het zin om er nieuwere op te zetten.
ik heb hem niet in een netwerkwerk zitten , download ook geen films met de ac ryan, en ik werk ook niet met YAMJ. (zit ook niet aangesloten op internet)

Ben beste tevreden met het apparaat , allen mis ik de mogelijkheid om de hd en dts hd audio af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online
Je hoeft je POHD ook niet aan te sluiten op het internet, de database trekt ie via je pc van internet en wordt daarna over USB gekopieerd naar je POHD. Mijn POHD is ook niet aangesloten op internet, maar YAMJ werkt heerlijk; zelf gebruik ik het niet, maar regelmatig al gasten overgehad die zo even makkelijk een filmpje konden uitzoeken. En tsja, of het zin heeft een nieuwe erop te zetten... lees de release notes even door, en kijk of je de bugfixes en nieuwe features ziet zitten of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een mogelijkheid om te downloaden met NZB en/of BT en dan de bestanden op te slaan op een externe usbdisk? Ik heb geen harde schrijf ingebouwd.

Daarnaast moet ik BT altijd opnieuw installeren als player opnieuw opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:59:
Is er al een mogelijkheid om te downloaden met NZB en/of BT en dan de bestanden op te slaan op een externe usbdisk? Ik heb geen harde schrijf ingebouwd.

NZB gaat via NZBGet en dit moet je via optware installeren. Is niet echt heel simpel als ik het zo begrijp, vanwege restricties die in de officiele firmware zitten.

Kijk even op het forum van acryan : www.acryan.com/forums. Heb het zelf in ieder geval nog niet geprobeerd...

Daarnaast moet je je afvragen of je dit wilt, agz de processor absoluut niet opweegt tegen de quadcore die jouw pc wellicht heeft. Mijn in ziens kun je dus beter zelf downloaden en laten uitpakken en eventueel par-repararen en het dan via USB/netwerk op je POHD zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:59:
Volgens mij, kan het alleen maar op de interne HDD. Zeker weet ik het niet. Maar het schijnt te maken te hebben met een linux gedeelte wat er op de HDD moet zitten. Uitgebreide info staat idd op het ACryan-form. Directe link
Dat heb ik dus ook. Elke keer bt/samba herstarten. Als iemand hier een oplossing voor heeft hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Vorige week heb ik de nieuwste firmware geinstalleerd op m'n mini, omdat ik dat Yamj wel eens uit wilde proberen en kijken wat het nu echt is, omdat de browser toch wel irritant begint te worden met een groot aantal films.
Na wat prutsen en uitproberen heb ik dan eindelijk Yamj een beetje aan de praat en volgens mij download hij nu ook subs.
Heb tenminste de volgende properties gezet:
code:
1
2
3
4
5
opensubtitles.language=dut
.
.
.
sratim.subtitle=true

De jukebox wordt ook aangemaakt en ik kan ook de jukebox openen (duurt wel lang, maar dat hoort zo als ik de fora zo lees).
Nu wanneer ik naar een film toe ga en op de OK knop druk (die ronde, bij de pijltjes), dan zoom ik in op de film en zie ik de details. Dit gaat prima, maar ik krijg het niet voor elkaar om de film af te spelen.
Ik heb nog een keer op OK gedrukt. Dat komt er een popupje met de naam van het bestand en kan ik op 'Bevestigen' klikken. Wanneer ik dat doe gebeurd er niets.
Ook het drukken op Play doet niets.
Wanneer ik op de Return knop druk zie ik wel een rood icoontje veranderen in een wit play icoontje, maar kan dan niets meer doen, omdat ik weer naar het hoofdmenu van de jukebox toe ga.

Wat moet ik doen om de films vanuit de jukebox af te kunnen spelen? Op zich werkt de browser prima, maar wil eigenlijk wel subs hebben bij films die dat nog niet hebben en het menu van Yamj is gewoon een stuk beter.

Kan trouwens zijn dat ik een optie niet goed zie, want de Mini past het menu niet goed aan op mijn tv. Er mist een stukje van ongeveer 1 a 2 cm aan de linkerkant van m'n tv scherm (oude CRT tv), dit goed stellen lukt niet via de standaard config. Gaat hopelijk beter als we binnenkort een nieuwe tv aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
het installeren van nzbget is niet zo moeilijk:
http://www.acryan.com/for...62d43199d92f5484ac4f84835

je moet inderdadad een andere FW installeren maar daarna is het kinderspel. wel even het draadje doorlezen voor vragen en antwoorden.

hoe moeilijk is het trouwens om een HDD te detecteren, wordt er erg moe van dat elke keer de HDD geformatteerd moet worden, stelletje amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Svennie schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:56:
het installeren van nzbget is niet zo moeilijk:
http://www.acryan.com/for...62d43199d92f5484ac4f84835

je moet inderdadad een andere FW installeren maar daarna is het kinderspel. wel even de draadje doorlezen voor vragen en antwoorden.

hoe moeilijk is het trouwens om een HDD te detecteren, wordt er erg moe van dat elke keer de HDD geformatteerd moet worden, stelletje amateurs.
Voor mij toch een van de redenen om nog maar niet met beta firmwares aan de slag te gaan, hoe graag ik jamj ook wil.. Zitten er straks andere dikke bugs in een beta met jamj, moet je terug naar een oudere firmware, kan je je hdd weer gaan uitbouwen in inbouwen, omdat je anders de inhoud van je HDD kwijt bent. :') Niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap het ff niet. ik heb een mkv bestand met ingebakken engelse subtitle. de mappen structuur ziet er uit als volgt: movie --> aktie --> Blood and Bone. dan heb ik de losse nederlandse subtitles in de map Blood and Bone gedaan. dan moet ik toch gewoon automatisch die losse subtitle kunnen selecteren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
xxxneoxxx schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:58:
[...]

Voor mij toch een van de redenen om nog maar niet met beta firmwares aan de slag te gaan, hoe graag ik jamj ook wil.. Zitten er straks andere dikke bugs in een beta met jamj, moet je terug naar een oudere firmware, kan je je hdd weer gaan uitbouwen in inbouwen, omdat je anders de inhoud van je HDD kwijt bent. :') Niet handig.
als het puur bij update van FW zou zijn is het nog te verklaren. Ik krijg de melding elke keer bij het opstarten. Wat ik nu maar doe is de POHD alvast starten als ik weet dat ik wil ga kijken. Na een paar minuten de melding weg klikken, meteen uit en weer aan zetten en dan kan de POHD de HDD wel benaderen zonder de melding te geven dat er geformatteerd moet worden.

Een collega heeft er naar gekeken en er zit een scriptje in bij het opstarten die in een loopje kijkt of er een directory bestaat, kan die niet gevonden worden dan moet er geformatteerd worden. Zogauw de HDD gemount is dan kijk je toch of die dir bestaat, niet in een loop.... wat ik al zei, erg amateuristisch, verder ben ik heel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:00:
[...]

Een collega heeft er naar gekeken en er zit een scriptje in bij het opstarten die in een loopje kijkt of er een directory bestaat, kan die niet gevonden worden dan moet er geformatteerd worden. Zogauw de HDD gemount is dan kijk je toch of die dir bestaat, niet in een loop.... wat ik al zei, erg amateuristisch, verder ben ik heel tevreden.
Right! Daarom heeft ook iedereen deze melding. Zolang je de topicwaarschuwing niet leest kunnen we je neit verder helpen.
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:14:
ik snap het ff niet. ik heb een mkv bestand met ingebakken engelse subtitle. de mappen structuur ziet er uit als volgt: movie --> aktie --> Blood and Bone. dan heb ik de losse nederlandse subtitles in de map Blood and Bone gedaan. dan moet ik toch gewoon automatisch die losse subtitle kunnen selecteren???
De SRT file moet exact dezelfde titel hebben als de MKV file. Voorbeeld:

Blood_and_Bone_2009_blabla.mkv
Blood_and_Bone_2009_blabla.srt

Omdat je een ingebouwde subtitle hebt, zal de POHD die standaard als eerste tonen. Als je op de afstandbediening op subtitles klikt krijg je een menu, hierin moet je dan de nederlandse of externe subtitle selecteren. Maar ook voor jou geldt: lees de topicwaarschuwing.
Jan_V schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:12:

Wat moet ik doen om de films vanuit de jukebox af te kunnen spelen? Op zich werkt de browser prima, maar wil eigenlijk wel subs hebben bij films die dat nog niet hebben en het menu van Yamj is gewoon een stuk beter.

Kan trouwens zijn dat ik een optie niet goed zie, want de Mini past het menu niet goed aan op mijn tv. Er mist een stukje van ongeveer 1 a 2 cm aan de linkerkant van m'n tv scherm (oude CRT tv), dit goed stellen lukt niet via de standaard config. Gaat hopelijk beter als we binnenkort een nieuwe tv aanschaffen.
Bijzonder, als ik vanuit YAMJ een film start heb ik gewoon ondertiteling... Weet je zeker dat ie het via browse wel werkt?
Dat punt van je TV is een 'bekend' probleem bij CRT TV"s, dat is hier al vaker voorbij gekomen.

[ Voor 23% gewijzigd door IJsbeer op 12-04-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
IJsbeer schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:34:
[...]
[...]

Bijzonder, als ik vanuit YAMJ een film start heb ik gewoon ondertiteling... Weet je zeker dat ie het via browse wel werkt?
Dat punt van je TV is een 'bekend' probleem bij CRT TV"s, dat is hier al vaker voorbij gekomen.
Van die tv is inderdaad irritant, maar heb het inderdaad ook al een keer hier eerder gelezen.
Voor wat betreft YAMJ, het lukt me niet eens om een film op te starten vanuit YAMJ. Bij het drukken op OK, Play gebeurd er nagenoeg niets. Bij het drukken op OK krijg ik een popupje te zien waar ik alleen maar op 'Bevestigen' kan klikken.
Nadat ik dit gedaan heb gebeurd er niets meer, tenminste niet binnen redelijke termijn. Na ongeveer 30 tot 60 seconden gewacht te hebben ben ik terug gegaan naar de jukebox om een andere film te selecteren. Bij geen enkele film kan ik iets opstarten.
Zou dit te maken kunnen hebben met de instellingen die ik in de XML heb gestopt, dat daar iets fout in staat, of dat het spelen van een server share niet goed gaat?
Via de browser kan ik prima films afspelen, ook als er subs in de map staan pakt hij die gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
IJsbeer schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:34:
[...]
Right! Daarom heeft ook iedereen deze melding. Zolang je de topicwaarschuwing niet leest kunnen we je neit verder helpen.
en waarom heeft iedereen de melding dan wel?

had de topicwaarschuwing gelezen, was wel vergeten erbij te zetten dat het FW versie 2901 betreft.

als er een makkelijke oplossing voor was was die al gevonden, zal er mee moeten leren leven tot een nieuwe FW oplossing biedt ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:20:
[...]
en waarom heeft iedereen de melding dan wel?

had de topicwaarschuwing gelezen, was wel vergeten erbij te zetten dat het FW versie 2901 betreft.

als er een makkelijke oplossing voor was was die al gevonden, zal er mee moeten leren leven tot een nieuwe FW oplossing biedt ben ik bang.
Je bent de eerste diei k hoor die dit probleem heeft. Mijn POHD is geleverd met 15xx en heb sindsdien zobiezo alle 'officiele' firmwares geinstalleerd en ook de meeste beta's. Ik heb die melding nog nooit gezien. Hoe heb je de firmwar geinstalleerd? Handmatig of via menu? Als je het via het menu hebt gedaan, probeer het eens handmatig.
Overigens kun je evt. ook proberen een nieuwere firmware te installeren (beta dus), wellicht dat dat het probleem ook oplost.
(als je dat al gedaan had, dan klopt het idd dat je die melding krijgt, dan is je HDD 'ge-update', daar de 2e SDK van Realtek, die in 2901 zit, ander is. De 3e firmware van realtek zit in alles hoger dan 2901).
Jan_V schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:20:
[...]
Zou dit te maken kunnen hebben met de instellingen die ik in de XML heb gestopt, dat daar iets fout in staat, of dat het spelen van een server share niet goed gaat?
Via de browser kan ik prima films afspelen, ook als er subs in de map staan pakt hij die gewoon.
Probeer eens een nieuwe versie van YAMJ (die komen ziekelijk vaak uit, de nieuwste is van vandaag). En welke firmware versie gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Ik heb mijn POHD Mini aangesloten via de 3 tullip stekkers, getest op meerdere aansluitingen van mijn (CRT) TV. Nu heb ik het euvel dat sporadisch het beeld flikkert. Kleur naar grijswaarden en dat in een loop. Direct op de tulip, met SCART blokje, het probleem komt willekeurig terug. Oplossing is dan het ding van de stroom halen en weer aan te sluiten na een paar seconden. Heeft iemand een tip om dit op te lossen of is het een gevalletje RMA?
Hoe is de garantie afhandeling van AC Ryan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
IJsbeer schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:22:
[...]
Je bent de eerste diei k hoor die dit probleem heeft. Mijn POHD is geleverd met 15xx en heb sindsdien zobiezo alle 'officiele' firmwares geinstalleerd en ook de meeste beta's. Ik heb die melding nog nooit gezien. Hoe heb je de firmwar geinstalleerd? Handmatig of via menu? Als je het via het menu hebt gedaan, probeer het eens handmatig.
Overigens kun je evt. ook proberen een nieuwere firmware te installeren (beta dus), wellicht dat dat het probleem ook oplost.
(als je dat al gedaan had, dan klopt het idd dat je die melding krijgt, dan is je HDD 'ge-update', daar de 2e SDK van Realtek, die in 2901 zit, ander is. De 3e firmware van realtek zit in alles hoger dan 2901).
ken 4 man met een POHD, 3 ervan hebben dat probleem, op het forum op de site van Ac-Ryan staan er ook veel topcis over. Ik gebruik liever geen beta FW, daar is het misschien wel in opgelost, hopelijk komt een officiële snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
@ IJsbeer, welke firmware is 'vandaag' uitgekomen. Je postte dat er 'vandaag' (lees: 12 april 2010) een nieuwe FW uit was gekomen. Ik kan deze niet vinden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
bartsled schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:14:
Ik heb mijn POHD Mini aangesloten via de 3 tullip stekkers, getest op meerdere aansluitingen van mijn (CRT) TV. Nu heb ik het euvel dat sporadisch het beeld flikkert. Kleur naar grijswaarden en dat in een loop. Direct op de tulip, met SCART blokje, het probleem komt willekeurig terug. Oplossing is dan het ding van de stroom halen en weer aan te sluiten na een paar seconden. Heeft iemand een tip om dit op te lossen of is het een gevalletje RMA?
Hoe is de garantie afhandeling van AC Ryan?
Had zelf een 'kapotte' POHD toegestuurd gekregen (USB-slave port werkte niet). Dit is zeer keurig door ACRyan opgelost en ik kreeg zeer snel een nieuwe. Door problemen met TNT werd mijn kapotte POHD pas laat bij hen afgeleverd, maar ze hebben mij zelfs al voordat ze mijn POHD terughadden, een nieuwe naar me opgestuurd.

Keurige service dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkjobse schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:13:
@ IJsbeer, welke firmware is 'vandaag' uitgekomen. Je postte dat er 'vandaag' (lees: 12 april 2010) een nieuwe FW uit was gekomen. Ik kan deze niet vinden?!
Dat stukje ging over YAMJ, niet over de firmware. Dat gaat, gelukkig, niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
IJsbeer schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:49:
[...]

Dat stukje ging over YAMJ, niet over de firmware. Dat gaat, gelukkig, niet zo snel.
Tnx voor je snelle reactie, dan zal ik dat eens bekijken. Jammer dat er nog geen nieuwe FW voor de POHD zelf is met YAMJ. Wil die index nou wel eens saven, zodat het wat gebruikersvriendelijker wordt.
Pagina: 1 ... 18 ... 71 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.<br><br>Vermeld bij vragen of problemen welk apparaat je hebt (POHD of mini) en het nummer van de firmware.