Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:37
Heb hem net binnengekregen. Ziet er mooi uit.
Wat me opviel aan de doos is dat er donwmix staat bij elke taal ip downmix. Jammer :P
naja ik zie nog veel meer fouten: surported ipv supported.
ach kleinigheidje maar wel slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit met een probleem heb geprobeerd om firmware te updaten . Melde dat het mislukt was en ik moest rebooten.
Heb geprobeerd om te rebooten door aan en uit te zetten en middels aan en uitknop meer dan 30sec in te drukken . Heb als beeld alleen hun logo. Kan verder niets is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb nu ook sinds gisteren zo'n playon hd thuis staan. Is het mogelijk om daarmee torrents te downloaden vanaf RSS, ipv dat ik de torrentbestanden met de hand moet invoeren? Dan heb ik voor mijn TVseries mijn pc niet meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:56:
Zit met een probleem heb geprobeerd om firmware te updaten . Melde dat het mislukt was en ik moest rebooten.
Heb geprobeerd om te rebooten door aan en uit te zetten en middels aan en uitknop meer dan 30sec in te drukken . Heb als beeld alleen hun logo. Kan verder niets is hier een oplossing voor?
Probeer het via de 'handmatige' manier ipv die via het menu. Die via het menu is brak.
Handmatig: Haal de stekker eruit, stop de USB stick met de firmware erop in de POHD, druk de aan en uit knop ingedrukt en doe de stekker er weer in.
Laat de aan/uit knop pas los als je ziet dat ie weer aan het updaten is.
dragon2 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:01:
Ik heb nu ook sinds gisteren zo'n playon hd thuis staan. Is het mogelijk om daarmee torrents te downloaden vanaf RSS, ipv dat ik de torrentbestanden met de hand moet invoeren? Dan heb ik voor mijn TVseries mijn pc niet meer nodig...
Nee. De ingeboude BT client heeft helemaal geen mogelijkheden. Via PlugOnDevice.com kun je, onder andere, de BT client Transmission installeren, die ondersteund het niet standaard, maar wellicht wel via de vele tools die daaromheen geknutseld zijn, zie: transmissionbt.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel ijsbeer na wat mislukte pogingen is het uit eindelijk gelukt om de update tot het einde te volbrengen.
Er zit nu weer een gelukkige bezitter van POHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Sinds gisteren ben ik ook de gelukkige bezitter van deze mediaplayer.
Kan tot nu toe bijna alles afspelen, alleen heb ik bij WMV-HD bestanden geen Dolby Digital geluid maar gewoon stereo. Geluid heb ik aangesloten via coaxiale kabel en geluid ingesteld op SPDIF-RAW.
De nieuwste firmware zit er al in, dus daar kan het niet aan liggen.
Bij MKV bestanden heb ik wel gewoon DTS of DD geluid.
Ondersteunt deze mediaplayer deze codec misschien niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu (op de Ryan Mini i.t.t. WD TV Live) alle bestanden afspelen en met name werken mijn TV opnames (EyeTV op een iMac) nu helemaal goed. Ik zie/hoor weinig tot geen verschil in beel/geluid.

De WD heeft minder mogelijkheden op de ab maar is wel prettiger. Ik ben zo weg van de hoeveelheid van mogelijkheden terwijl soms simpele (zoals rewind) ontbreken. Althans heb die nog niet kunnen vinden.

Wel heb ik nu alle belangrijke knoppen op de (en met veel hulp van) Logitech geprogrammeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik hem gekocht om speciaal mijn AVCHD bestanden af te spelen. Toch loopt ik tegen een probleem op.
Ik heb een sony camcorder die telkens bij elk stukje dat je filmt een m2ts bestand opslaat. Vervolgens haal ik die over naar de pc en daarna POHD. Dan heb ik dus een map met allerlei losse m2ts bestanden die aan elkaar koppelt de hele film voorstellen. Maar als ik op de POHD de map open dan speelt hij keurig alles af, alleen tussen elk mt2sbestand een korte pauze met die groene STOP PAUZE knop in beeld.....

Iemand een oplossing hoe ik die beelden vloeiend achter elkaar te zien krijg?

Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:27:
Dank je wel ijsbeer na wat mislukte pogingen is het uit eindelijk gelukt om de update tot het einde te volbrengen.
Er zit nu weer een gelukkige bezitter van POHD
Geen probleem. Toch blijf ik het jammer vinden dat ze die update optie in het menu houden. Dat ding werkt gewoon ruk, er zijn heel veel problemen mee. Zelfs vanuit ACRyan adviseren ze altijd de 'handmatige' manier...
Maar dat zal wel aan mijn boerenverstand liggen ;)
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:23:
Vandaag heb ik hem gekocht om speciaal mijn AVCHD bestanden af te spelen. Toch loopt ik tegen een probleem op.
Ik heb een sony camcorder die telkens bij elk stukje dat je filmt een m2ts bestand opslaat. Vervolgens haal ik die over naar de pc en daarna POHD. Dan heb ik dus een map met allerlei losse m2ts bestanden die aan elkaar koppelt de hele film voorstellen. Maar als ik op de POHD de map open dan speelt hij keurig alles af, alleen tussen elk mt2sbestand een korte pauze met die groene STOP PAUZE knop in beeld.....

Thanks alvast.
Enige manier is het zelf aan elkaar plakken van de zooi tot 1 bestand (via moviemaker of iets dergelijks). De POHD heeft geen mogelijkheid om zonder 'zwart scherm' door te gaan tussen de bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Met een stukje software op je pc vantevoren ff alles achter elkaar plakken. Als je wil weten welke software (moviemaker etc kan je vergeten) moet ik dat ff voor je gaan navragen, zelf gebruik ik dat namelijk nooit (ik split soms files wel, maar dat kan het makkelijkst via de cx105 zelf).

[ Voor 4% gewijzigd door dragon2 op 21-01-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miro_NL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 11:01
dragon2 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:18:
[...]

Met een stukje software op je pc vantevoren ff alles achter elkaar plakken. Als je wil weten welke software (moviemaker etc kan je vergeten) moet ik dat ff voor je gaan navragen, zelf gebruik ik dat namelijk nooit (ik split soms files wel, maar dat kan het makkelijkst via de cx105 zelf).
Idd, de seamless playback laat toch een pauze van 1 sec. Dit in verband met de verschillende codecs die de POHD moet verwerken. Hij maakt geen 'index' van alle videos in een map en welke codecs ze gebruiken, bij elke video zoekt hij telkens weer op welke codec de juiste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasso
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2023
Hoe krijg ik deze mediaplayer het beste draadloos onlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de POHD ontvangen en aangesloten op mijn bekabelde netwerk. Na veel pruts en denk, en leeswerk hem onder Win7 64bits Ultimate aan de praat gekregen. Dat gaat dus prima zo. Maar nu loop ik tegen iets aan wat mij bevreemd. Ik ben niet echt een expert op netwerk terrein dus stel ik de vraag hier maar.

Op het moment ik mijn pc opstart en de POHD staat uit, dan zie ik de POHD niet in mijn netwerk. Zet ik dan de POHD aan, dan krijgt hij wel een ip-adres is echter nog steeds niet zichtbaar in mijn netwerk. Reboot ik dan mijn pc met de POHD aan dan werkt alles goed en zit ie ook in het netwerk. Is dit normaal? Lijkt mij dat als ik de pc aan heb staan en ik start dan de POHD dat ie dan zichtbaar zou moeten zijn? Iemand die dat kan bevestigen en wat ik daar eventueel aan zou kunnen doen zodat ik niet elke keer mijn pc hoef te reboote als ik de POHD wil gebruiken.

De pc en de POHD zitten achter een Draytek Vigor 2130. DHCP staan op auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:27:
Gisteren de POHD ontvangen en aangesloten op mijn bekabelde netwerk. Na veel pruts en denk, en leeswerk hem onder Win7 64bits Ultimate aan de praat gekregen. Dat gaat dus prima zo. Maar nu loop ik tegen iets aan wat mij bevreemd. Ik ben niet echt een expert op netwerk terrein dus stel ik de vraag hier maar.

Op het moment ik mijn pc opstart en de POHD staat uit, dan zie ik de POHD niet in mijn netwerk. Zet ik dan de POHD aan, dan krijgt hij wel een ip-adres is echter nog steeds niet zichtbaar in mijn netwerk. Reboot ik dan mijn pc met de POHD aan dan werkt alles goed en zit ie ook in het netwerk. Is dit normaal? Lijkt mij dat als ik de pc aan heb staan en ik start dan de POHD dat ie dan zichtbaar zou moeten zijn? Iemand die dat kan bevestigen en wat ik daar eventueel aan zou kunnen doen zodat ik niet elke keer mijn pc hoef te reboote als ik de POHD wil gebruiken.

De pc en de POHD zitten achter een Draytek Vigor 2130. DHCP staan op auto
Netwerk Discovery aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, Ik heb hem net binnen!
Ben er erg tevreden over! Alleen zit ik in twijfel wat ik ga doen met de wifi verbinding...
Overal lees je dat dit niet of nauwelijks werkt.. Weten jullie daar meer over? En kun je ook een andere wifi conector gebruiken? Ik heb een oude van netgear gebruikt maar dit werke helemaal niet!
Hij miste SSID...
Wie helpt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:35:
Ben er erg tevreden over! Alleen zit ik in twijfel wat ik ga doen met de wifi verbinding...
Overal lees je dat dit niet of nauwelijks werkt.. Weten jullie daar meer over? En kun je ook een andere wifi conector gebruiken? Ik heb een oude van netgear gebruikt maar dit werke helemaal niet!
Hij miste SSID...
Wie helpt mij!
Heb je het Topic en het forum van ACR al doorgelezen ?

Volgens mij is het nog steeds zo dat de Wifi Dongle een Realtek chipset moet hebben.
Verder lijkt mij Wifi toch echt te traag, zeker als je er een HDD inzet en via Wifi daar data opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:35:
Hij miste SSID...
Wie helpt mij!
Hi, ik heb ook wifi maar dat is zonde van je geld het functioneert voor geen meter.
Ik heb nu twee docking stations waar ik zo de harde schijf in kan doen dat werkt perfect.
een station bij de pc en een bij de playon dat scheelt je een hoop ergenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, heb sinds vandaag ook de PlayOn HD met een 1.5GB HD erin.

Ben nu een beetje ermee aan het spelen en de POHD speelt een hoop af wat die aangeboden krijgt, maar loop tegen het volgende aan.

Heb een Bluray van Braveheart (Braveheart.1995.Bluray.1080p.TrueHD+Ac3+DTS.Remux.m2ts + losse srt) welke ik vanaf mn win7 PC stream, echter bij het opstarten wordt er weergeven "Unknown audio format"

Echter staan er meerdere audiosporen in de m2ts file, hoe kan ik deze selecteren op de PlayOn?
Aangezien de POHD nog geen TrueHD audio afspeeld.

Middels mediainfo haal ik de volgende info uit de m2ts file:

Algemeen
ID : 1
Volledige naam : D:\Movie Library\= BLURAY DISCS =\Braveheart (1995) (Remuxed) 1080p remuxed\Braveheart.1995.Bluray.1080p.TrueHD+Ac3+DTS.Remux.m2ts
Formaat : BDAV
Formaat/Info : Blu-ray Video
Bestandsgrootte : 43,8 GiB
Duur : 2h 57mn
Totale bitrate : 35,3 Mbps
Maximale Totale bitrate : 35,5 Mbps

Video
ID : 4113 (0x1011)
Menu-ID : 1 (0x1)
Formaat : AVC
Formaat/Info : Advanced Video Codec
Formaatprofiel : High@L4.1
Formaatinstellingen, CABAC : Ja
Formaatinstellingen, ReFrames : 4 frames
Breedte : 1 920 pixels
Hoogte : 1 080 pixels
Beeldverhouding : 16:9
Framerate : 23,976 fps
Resolutie : 8 bits
Colorimetrie : 4:2:0
Scansoort : Progressief
colour_primaries : BT.709-5, BT.1361, IEC 61966-2-4, SMPTE RP177
transfer_characteristics : BT.709-5, BT.1361
matrix_coefficients : BT.709-5, BT.1361, IEC 61966-2-4 709, SMPTE RP177

Audio #1
ID : 4352 (0x1100)
Formaat : AC-3
Formaat/Info : Audio Coding 3
Formaatprofiel : TrueHD / Core
Muxingmodus : Stream extension
Bitrate-modus : Variabel / Constant
Bitrate : Variable / 640 Kbps
Maximale bitrate : 5 445 Kbps / 640 Kbps
Kanaal(en) : 6 kanalen
Kanaalposities : Front: L C R, Surround: L R, LFE
Samplerate : 48,0 KHz
Taal : Engels

Audio #2
ID : 4353 (0x1101)
Formaat : AC-3
Formaat/Info : Audio Coding 3
Bitrate-modus : Constant
Bitrate : 640 Kbps
Kanaal(en) : 6 kanalen
Kanaalposities : Front: L C R, Surround: L R, LFE
Stroomgrootte : 814 MiB (2%)

Audio #3
ID : 4354 (0x1102)
Formaat : PCM
Formaatinstellingen, Endianness : Big
Formaatinstellingen, Sign : Signed
Muxingmodus : Blu-ray
Bitrate-modus : Constant
Bitrate : 1 536 Kbps
Kanaal(en) : 2 kanalen
Kanaalposities : Front: L R
Resolutie : 16 bits
Stroomgrootte : 1,91 GiB (4%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anders zoek je eens op je audio formaat (TrueHD) in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:10:
[...]

Hi, ik heb ook wifi maar dat is zonde van je geld het functioneert voor geen meter.
Ik heb nu twee docking stations waar ik zo de harde schijf in kan doen dat werkt perfect.
een station bij de pc en een bij de playon dat scheelt je een hoop ergenis.
Dus jullie adviseren mij gewoon lekker een Lan-kabeltje er in te steken?
Maar wat ik wel jammer vindt, is dat deze geen digitale tv opneemt... of zit ik mis?
Wat ik ook raar vind dat ik een nieuw toestel heb maar ik loop wel 1 firmware achter. (dus deze ga ik nu maar eventjes instaleren :X )

Ik ga straks ook eens kijken ofdat de bluray het doet:D!

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:12:
Hallo, heb sinds vandaag ook de PlayOn HD met een 1.5GB HD erin.

Ben nu een beetje ermee aan het spelen en de POHD speelt een hoop af wat die aangeboden krijgt, maar loop tegen het volgende aan.

Heb een Bluray van Braveheart (Braveheart.1995.Bluray.1080p.TrueHD+Ac3+DTS.Remux.m2ts + losse srt) welke ik vanaf mn win7 PC stream, echter bij het opstarten wordt er weergeven "Unknown audio format"

Echter staan er meerdere audiosporen in de m2ts file, hoe kan ik deze selecteren op de PlayOn?
Aangezien de POHD nog geen TrueHD audio afspeeld.

Middels mediainfo haal ik de volgende info uit de m2ts file:

..knip..
Ben er al achter... via de button audio op de afstandsbediening kan ik van audiospoor wisselen.

Alleen nu hapert het soms een klein beetje, zal de BR eens op de int. HD kopiëren om te zien of dat het probleem oplost. Switchen tussen 720P - 1080P/I (50/60Hz) haalt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:36
Heeft dit ding auto framerate detectie zodat ik niet handmatig hoef te switchen tussen 23.976p , 24, 50hz en 60hz?

En zo ja, wordt dit ondersteund voor zowel DVDs als MKV's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:25:
[...]
Wat ik ook raar vind dat ik een nieuw toestel heb maar ik loop wel 1 firmware achter. (dus deze ga ik nu maar eventjes instaleren :X )
Ach wat maakt dat nou uit? Ik kreeg hem van de week met r1402 geinstalleerd.
Toen de laatste erop zette kreeg ik groen beeld om de zoveel minuten.
1 firmware terug loste het probleem op.
Blijkbaar zijn er nog meer mensen, volgens hun forum, die dit hebben bij een philips tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:25:
[...]

Dus jullie adviseren mij gewoon lekker een Lan-kabeltje er in te steken?
Maar wat ik wel jammer vindt, is dat deze geen digitale tv opneemt... of zit ik mis?

Ik ga straks ook eens kijken ofdat de bluray het doet:D!

Alvast bedankt
8) Als je de mogelijkheid voor een lankabel hebt moet je dat zeker doen, ik ben trouwens wel zeer te spreken over het apparaat.
ik vindt het alleen jammer dat ik geen 5.1 geluid eruit krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:56
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:05:
[...]

8) Als je de mogelijkheid voor een lankabel hebt moet je dat zeker doen....
Heb je die mogelijkheid niet, dan kun je powerlan overwegen. Ik heb boven m'n mini AC Ryan via een Devolo AV homeplug aan m'n LAN hangen, kost wel wat, maar dan heb je ook wat..... (en werkt sneller en beter dan via wifi) :9

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:05:
[...]

8) Als je de mogelijkheid voor een lankabel hebt moet je dat zeker doen, ik ben trouwens wel zeer te spreken over het apparaat.
ik vindt het alleen jammer dat ik geen 5.1 geluid eruit krijg.
Hoezo krijg je er geen 5.1 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minotaurus
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05-2022
MagikChris schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:12:
Antwoord Verwijderd ; Tweaker had eigen vraag reeds beantwoord :)

[ Voor 92% gewijzigd door minotaurus op 22-01-2010 14:10 ]

Gadgets: [Canon Ixus-50], [Nokia N95 + Emtac Trine II GPS], TV: [Philips 32pf9731], PC: [Medion MD8833], [Asus P5K Premium + E6600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrex-online
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik heb mijn ac ryan ook binnen :) Nu krijg ik hem alleen niet aan de praat met windows7 via een netwerkkabel. Hij kan geen verbinding krijgen met mijn comp.. De ryan zit via een hub richting mijn comp. Als ik wil connecteren op de ryan kan ie niks vinden (automatisch). Als ik dit wil doen moet ik de dns ding invullen...?

Wie heeft voor mij een oplossing..?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
matrex-online schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:11:
Ik heb mijn ac ryan ook binnen :) Nu krijg ik hem alleen niet aan de praat met windows7 via een netwerkkabel. Hij kan geen verbinding krijgen met mijn comp.. De ryan zit via een hub richting mijn comp. Als ik wil connecteren op de ryan kan ie niks vinden (automatisch). Als ik dit wil doen moet ik de dns ding invullen...?

Wie heeft voor mij een oplossing..?

thx
Heb je al gezocht op Windows 7 ?
Check ook ff de HowTo's op AC Ryan forum:
http://www.acryan.com/for...c9939f9056bd2607f0d1fc696

Daar staat ook een HOWTO "[HOW TO] Share Folders on Windows 7 with youtube tutorial"
en nog andere W7 topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeneerKrab schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:35:
[...]

Hoezo krijg je er geen 5.1 uit?
zoals ik zeg, ik heb hem aangesloten met een optical kabel op mijn home cinema set en krijg alleen maar geluid uit de voorste boxen en de subwoofer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:52:
[...]

zoals ik zeg, ik heb hem aangesloten met een optical kabel op mijn home cinema set en krijg alleen maar geluid uit de voorste boxen en de subwoofer.
Dan meot je even in je instellingen kijken. Via optical heb ik er geen problemen mee. Bij Audio Setup staat ie daar wel op SPDIF RAW? Als ie op LPCM staat is het logisch dat je stereo krijgt. En weet je zeker dat de video file wel 5.1 heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJsbeer schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:59:
[...]

Dan meot je even in je instellingen kijken. Via optical heb ik er geen problemen mee. Bij Audio Setup staat ie daar wel op SPDIF RAW? Als ie op LPCM staat is het logisch dat je stereo krijgt. En weet je zeker dat de video file wel 5.1 heeft?
De films hebben 5.1 of dts geen van beide werkt en de instelling heb ik op alles geprobeerd maar er komt geen geluid uit de achterste boxen.

nog een suggestie, want ik vindt het wel een gemis als je een film zit te kijken :'(
bij voor baat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
welke firmware staat erop? En heb je je receiver op dts staan? Ik heb dat namelijk als keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeneerKrab schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:25:
welke firmware staat erop? En heb je je receiver op dts staan? Ik heb dat namelijk als keuze.
Ik heb de laatste firmware er op staan, maar ik heb niet de mogelijkheid om hem op dts te zetten dat gaat automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff snel een vraagje, kan deze mediaspeler DTS HD en dolby TrueHD wel of niet afspelen?? Want wat mij nu nog niet duidelijk is, is of hij die formaten helemaal niet af kan spelen of dat hij ze alleen af kan spelen als je hem aan een reciever koppelt die wel die formaten ondersteunt?? En zo niet, is er een mogelijkheid dat ze dat met een update nog ooit nog is kunnen oplossen??

Of is er een andere mediaspeler die dit wel ondersteunt??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Voor de gene die er overdenken om er 1 aan te schaffen.

Ik ben overgstapt naar een Asrock ION 330HT en m'n play-on is na een paar maanden trouwe dient en weinig problemen te koop V&A aangeboden: AC Ryan PlayOn! HD

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:17
Hallo,

ik zal wel stom zijn maar ik krijg onder XP mijn draadloos netwerk niet aan de praat!!!
ik kan met mijn pohd wel de krant lezen ed. (dus dat werkt) maar ik kan hem niet verbinden met mijn pc.
ik zie soms de map WORKGROUP staan op de playon maar die is vervolgens leeg.

Ja ik heb de zoek optie gebruikt en de handleiding gelezen en op het ac ryan (how to) topic gekeken
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=41&t=3790
maar helaas!!

ik werk wel met een dynamisch ip adres maar ik denk niet dat daar het probleem zit.

misschien heeft iemand een dummie proof protocolletje dat ik kan volgen voor de instalatie!!
(anders krijg ik yamj nooit aan de praat!!)

Alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal karaoke mp3's die de PlayOn!HD natuurlijk kan afspelen. Maar hierbij heb ik ook gelijkgenaamde bijpassende cdg files die de text van het liedje bevatten (zie link) en dus visueel kunnen afspelen op je tv. Nu vraag ik me af of de PlayOn!HD deze functie ook ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 09:31
Flix83 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 11:07:
Hallo,

ik zal wel stom zijn maar ik krijg onder XP mijn draadloos netwerk niet aan de praat!!!
ik kan met mijn pohd wel de krant lezen ed. (dus dat werkt) maar ik kan hem niet verbinden met mijn pc.
ik ze soms de map WORKGROUP staan op de playon maar die is vervolgens leeg.

Ja ik heb de zoek optie gebruikt en de handleiding gelezen en op het ac ryan (how to) topic gekeken
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=41&t=3790
maar helaas!!

ik werk wel met een dynamisch ip adres maar ik denk niet dat daar het probleem zit.

misschien heeft iemand een dummie proof protocolletje dat ik kan volgen voor de instalatie!!
(anders krijg ik yamj nooit aan de praat!!)

Alvast bedankt voor de reacties
Zorg vooral dat de instellingen op je pc goed hebt staan.
Deel de mappen en evt. de hardeschijf waarin je media staat. Zet je firewall uit, en zet delen met wachtwoordbeveiliging uit. Als je dat allemaal gedaan hebt probeer eens vanaf je pc je playon te vinden door een netwerkverbinding met de playonhd te maken

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
yorkick schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 14:31:
[...]

Als je dat allemaal gedaan hebt probeer eens vanaf je pc je playon te vinden door een netwerkverbinding met de playonhd te maken
Als dat nou eens zou lukken he, ik zie helemaal niks in mijn netwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:01:
Ik heb een aantal karaoke mp3's die de PlayOn!HD natuurlijk kan afspelen. Maar hierbij heb ik ook gelijkgenaamde bijpassende cdg files die de text van het liedje bevatten (zie link) en dus visueel kunnen afspelen op je tv. Nu vraag ik me af of de PlayOn!HD deze functie ook ondersteunt.
Even gekeken net, maar cdg laat hij niet in de browser... ook zipjes met mp3/cdg bestanden krijg je niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-10 14:42
Kan iemand mij kort vertellen wat het verschil is tussen de AC Ryan Playon en de Eminent EM7080?
Welke zouden jullie nemen, en waarom? Neem mij niet kwalijk als ik teveel heb gevraagd!

edit: misschien dat ik de volgende keer maar lekker zelf opzoek ga, want het niveau op dit forum is zodanig gezakt, dat ik geen enkele reactie meer kan verwachten. Jammer... vroeger was het anders..

Modbreak:Tsja, als je GoT als een live Google-vervanger ziet dan ben je sowieso verkeerd bezig. Dus maak jezelf nuttig en ga zelf op zoek, want het is hier nog steeds geen vraag-en-krijg-antwoord-forum

Dus denk dat het meer aan jou ligt dan aan ons....

[ Voor 61% gewijzigd door FeaR op 24-01-2010 21:14 . Reden: *zucht* ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-10 09:37
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:08:
Ik heb ff snel een vraagje, kan deze mediaspeler DTS HD en dolby TrueHD wel of niet afspelen?? Want wat mij nu nog niet duidelijk is, is of hij die formaten helemaal niet af kan spelen of dat hij ze alleen af kan spelen als je hem aan een reciever koppelt die wel die formaten ondersteunt?? En zo niet, is er een mogelijkheid dat ze dat met een update nog ooit nog is kunnen oplossen??

Of is er een andere mediaspeler die dit wel ondersteunt??
Even kort: DTS-HD lukt hem wel maar hij zal alleen de DTS stream voor je afspelen, nu heb ik deze vraag ook al herhaaldelijk op het ACRyan forum voorbij zien komen.

Botom line: geen passthrough noch stereo downsampling voor beide formats. Het is een license issue van Realtek en daar is dus voorlopig niks aan te doen. Je kunt wel met sommige stream extractors (e.g. HdBrStreamextractor) THD naar AC3 converteren. Voor DTS-HD hoeft dat dus niet want de POHD kan wél de gewone DTS stream daaruit destilleren.

Of er een andere speler is die dat wel kan...vast wel, maar hij moet dus in ieder geval geen Realtek chip hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Christian_Ku op 24-01-2010 12:48 ]

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:29:
Als je via een Blu-Ray speler een reguliere DVD afspeelt scaled de Blu-Ray speler deze op.
Scaled de Playon een ISO van een DVD ook op?

Of kan hem dan beter branden en via de Blu-ray Afspelen?
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk apparaat geven jullie aan als je de ac ryan met de logitech harmony one willen besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:00:
[...]

Ik heb de laatste firmware er op staan, maar ik heb niet de mogelijkheid om hem op dts te zetten dat gaat automatisch.
Ik zit hier nog op 2388, maar daar werkt het prima. Ook 2901 lees ik ophet forum er geen punten over. Probeer het eens via coax en/of een andere versterker. Wellicht dat het itets in de instelingen van jeversterker is.
Ligt aan je instellingen, maar ja, het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:40:
[...]

Even gekeken net, maar cdg laat hij niet in de browser... ook zipjes met mp3/cdg bestanden krijg je niet te zien.
Verzoekje aan Miro....

Is het mogelijk om ook een plug-in te regelen voor de PlayOn!Hd om karaoke cd's af te spelen (cdg dus) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeneerKrab schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:25:
Ik ben er uit, de video 1 stond op analoog ipv video optical en ik heb nu dts en 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:21:
welk apparaat geven jullie aan als je de ac ryan met de logitech harmony one willen besturen?
Hi,
Media center-pc dat moet je gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Voor Miro:

Er zit een bug in de pohd (firmware 7.0.6 r2388):

De pohd stond aan, na het kijken van een aflevering (7) van een tv serie, na kijken deze aflevering met de aftandsbediening verwijderd. So far so good.
Vervolgens had ik vanuit bed via mijn laptop 2 afleveringen (8 en 9) gekeken van deze tv serie, vanaf de pohd. Beide afleveringen zijn na kijken verwijderd van de pohd via windows verkenner.
Vandaag kijk ik aflevering 10 weer op TV (8 en 9 stonden nog in beeld omdat er nog geen refresh was geweest). Toen ik 10 wilde verwijderen vanaf de podh bleek na verwijderen (en dus na refresh) dat 10 er nog stond maar 12 was verwijderd! Dit was de 3e file die er echt op stond... Blijkbaar wordt er dus verwijderd op index, dit zonder eerst te refreshen, en wordt er niet naar de filenaam gekeken.

Niet handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Laatst online: 09-10 14:42
Beste mensen, ik heb een vraag: is DTS downmixing en de 24P glitch opgelost in de laatste firmware? Zo ja, dan ga ik hem direct bestellen! Zo, nee dan zoek ik een andere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Alper587 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:28:
Beste mensen, ik heb een vraag: is DTS downmixing en de 24P glitch opgelost in de laatste firmware? Zo ja, dan ga ik hem direct bestellen! Zo, nee dan zoek ik een andere speler.
Had jij niet aangekondigd voortaan zelf maar te gaan zoeken? Maargoed, ondanks je eerdere attitude;
1: DTS Downmixing: Uit de OP:
Q2: Wordt DTS downmixing all ondersteund?
A2: Nee, in de huidige firmware versie (tot eind juli) is dit nog niet aanwezig. De batch in augustus zou wel voorzien moeten zijn van deze functionaliteit in de firmware.
Uit de volgende reactie;
- DTS Downmixing :9 Zowel met MKV, M2TS als AVI bestanden uitgeprobeerd, en dit gaat allemaal probleemloos.
2: Als je doelt op de 23.xxx FPS bug: Ja, dat probleem is volledig opgelost

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miro_NL
dragon2 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:35:
Voor Miro:

Er zit een bug in de pohd (firmware 7.0.6 r2388):

De pohd stond aan, na het kijken van een aflevering (7) van een tv serie, na kijken deze aflevering met de aftandsbediening verwijderd. So far so good.
Vervolgens had ik vanuit bed via mijn laptop 2 afleveringen (8 en 9) gekeken van deze tv serie, vanaf de pohd. Beide afleveringen zijn na kijken verwijderd van de pohd via windows verkenner.
Vandaag kijk ik aflevering 10 weer op TV (8 en 9 stonden nog in beeld omdat er nog geen refresh was geweest). Toen ik 10 wilde verwijderen vanaf de podh bleek na verwijderen (en dus na refresh) dat 10 er nog stond maar 12 was verwijderd! Dit was de 3e file die er echt op stond... Blijkbaar wordt er dus verwijderd op index, dit zonder eerst te refreshen, en wordt er niet naar de filenaam gekeken.

Niet handig...
Bedankt voor de info!
Ik geef het door.

Over karaoke:
Het staat op de "to do" lijst om cdg te ondersteunen. Dus op het moment kan de playon mp3/cdg niet aan.
Maar, als je een originele karaoke DVD'tje hebt, die zal ook prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YAMJ trial is uit: http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=44&t=4115
Our first YAMJ trial firmware is ready for download for Playon!HD. Before you go all out to import your existing jukebox to the Playon!HD, please read through the following before doing so. There are still a couple of bugs/limitation in this first trial firmware that we are trying to iron out. :cry:

Known bugs/limitations

1. No Network Jukebox support.
2. No subtitles support.
3. No categories page yet.
4. All movie titles and generated Jukebox and index.htm MUST be under the same folder.
5. Movie Jukebox folder MUST NOT have spaces in between file names.
6. Movie ratings and other details may not be appearing correctly.

For a step by step installation instructions, please download this guide.
http://www.acryan.com/downloads/YAMJ/Setting_up_YAMJ.pdf
Afbeeldingslocatie: http://i220.photobucket.com/albums/dd263/eugene_acryan/2010/PICT2415.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i220.photobucket.com/albums/dd263/eugene_acryan/2010/PICT2421.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i220.photobucket.com/albums/dd263/eugene_acryan/2010/PICT2422.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i220.photobucket.com/albums/dd263/eugene_acryan/2010/PICT2424.jpg

Overigens lijkt het erop dat na het installeren het allemaal nog niet werkt (crashende POHD's).
En het missen van de ondertitels is jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Ik ga het even proberen, laat wel even weten hoe het gaat.
4. All movie titles and generated Jukebox and index.htm MUST be under the same folder.
Wat bedoelen ze daarmee?
Dat de moviejukebox/index in de map van je films moet staan?

[ Voor 60% gewijzigd door yorkick op 25-01-2010 14:03 ]

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yorkick schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:00:
Ik ga het even proberen, laat wel even weten hoe het gaat.
Wat bedoelen ze daarmee?
Dat de moviejukebox/index in de map van je films moet staan?
Ja, voor nu wel, zie http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?p=23208#p23208

Dus leuk voor testen nu, maar nog even wachten op release 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
Overigens lijkt het erop dat na het installeren het allemaal nog niet werkt (crashende POHD's).
En het missen van de ondertitels is jammer...
Zitten er nu dan geen ondertitels meer bij de films? of kan je die gewoon weer instellen in de film zelf?
Ga m vanavond eens proberen! heb r met smacht naar uit gekeken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Heb het even getest en het werkt opzich wel.
Alleen blijft het daar ook bij, want je ziet echt alleen de films met het plaatje en omschrijving.
Zie geen imdb cijfer etc., geen genres, oftewel geen menu.
En inderdaad doen de ondertitels het ook niet, ik had net een film met nederlandse ondertiteling, hij kan hem wel vinden maar er komt niks op het scherm, dus het is echt een probeersel zoals ze al aangeven.
Dus ik raad het niet aan om deze firmware te installeren als je niks hoeft te testen oid.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen,
Ik ben ook aan het kijken voor een mediaspeler. Nu heb ik hier een beveilligingscamera hangen (axis 207mw) en zou ik graag op mijn toekomstige mediaspeler een ftp opzetten, om zodoende snapshot's van de camera via ftp op de harde schijf van de mediaspeler te zetten. Is zo'n setup met dit apparaat te realiseren, ik kom er niet echt achter of de ACRYAN ook ftp ondersteund, zoals diverse NAS oplossingen wel doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:19:
Hey iedereen,
Ik ben ook aan het kijken voor een mediaspeler. Nu heb ik hier een beveilligingscamera hangen (axis 207mw) en zou ik graag op mijn toekomstige mediaspeler een ftp opzetten, om zodoende snapshot's van de camera via ftp op de harde schijf van de mediaspeler te zetten. Is zo'n setup met dit apparaat te realiseren, ik kom er niet echt achter of de ACRYAN ook ftp ondersteund, zoals diverse NAS oplossingen wel doen...
Ai, vrees voor je van niet, anders had het waarschijnlijk wel tussen de specs gestaan... Had even voor je gekeken, maar de mijne is zojuist helaas retour afzender gegaan vanwege een dying on arrival :'(

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens. ik heb nou de ac ryan maar wanneer ik hem opstart en wil kiezen uit de 5 mogelijke opties dan krijg ik elke keer als ik klik op ok (van mijn logitech harmony one) afstandsbediening linksboven in mijn beeld een groen wijzend handje met rondje eromheen met een streep er doorheen. ook als ik naar de setup ga dan kan ik wel navigeren tussen de verschillende tapbladen maar ik kan geen optie openen met "ok". ik krijg elke keer dat groene handje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online
Dat lijkt alsof je dan de toets anders moet toewijzen; het handje houdt (goh) in dat die toets op dat moment niet gebruikt kan worden. Als de "enter" knop op de POHD afstandsbediening wél werkt, moet je dus je harmony one even anders instellen, want dan ligt het probleem daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

POHD ab heb ik nu ff niet. vanavond wel weer. ik had hem cadeau gekregen maar was vergeten de ab mee te nemen waar we feest hadden dus ik dacht gebruik de harmony one nu (wat ik zoiezo wil gaan doen). maar vanavond heb ik de originele ab dus hopelijk werkt het dan wel. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:17:
jongens. ik heb nou de ac ryan maar wanneer ik hem opstart en wil kiezen uit de 5 mogelijke opties dan krijg ik elke keer als ik klik op ok (van mijn logitech harmony one) afstandsbediening linksboven in mijn beeld een groen wijzend handje met rondje eromheen met een streep er doorheen. ook als ik naar de setup ga dan kan ik wel navigeren tussen de verschillende tapbladen maar ik kan geen optie openen met "ok". ik krijg elke keer dat groene handje te zien.
Ok knop als enter instellen, bij zowel apparaat als evt activity die gebruik maakt van je POHD.
Ik had hem eerst wel als enter ingesteld, maar deed het nog niet... daarna bij de activity ook nog even gedaan en nu werkt het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:19:
Hey iedereen,
Het is wel mogelijk, alleen via een andere kanaal : http://www.plugondevice.com/
Hiermee kan je ook bijv. een usenet client installeren en andere services. Wordt niet door ac ryan ondersteund, maar er wordt wel over positief over gesproken.

XboX live : DaWauZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
  • Laatst online: 09-10 07:38
Prima apparaat, alleen ik wil toch nog meer ermee kunnen. Vandaar dat de mijne in de verkoop staat (wegens aanschaf htpc):

V&A aangeboden: AC Ryan PlayOn! HD 1TB

[ Voor 5% gewijzigd door anconakip op 26-01-2010 09:11 ]

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-10 12:05
Weet iemand of het mogelijk is om de image movie en music map definitief te verwijderen? Iedere keer als ik de PlayON opnieuw aanzet komen ze helaas weer te voorschijn..

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Iemand ervaring met deze mediaplayer in combinatie met een Samsung P2470HD LS24EMDKU/EN ?
Krijg er alleen 480p / 720p / 1080i uit en geen 1080p, en ook geen geluid. Meerdere firmware versies geprobeerd, Anynet+ (hdmi-cec) aan of uit maakt ook geen verschil helaas). Verschillende hdmi-kabels, werken perfect met mn ps3 op dezelfde monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
@MIro: Is er bij AC Ryan eigenlijk al sprake van een opvolger? De chip heeft zo zijn mogelijkheden, maar zijn er zaken waar AC Ryan in gedachten mee bezig is om een ander product neer te poten? Bv. een PlayOn!HD variant met klein LCD'tje voor iets meer de jukebox mensen ook aan te spreken en de tv iets mee roverbodig te maken?

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
Als ik mijn play on aanzet begint i weer te roepen dat de HD geformateerd moet worden.
Maar welk deel van de 3 formateerd hij dan.
1: alles, de hele HD
2: alleen de EXT3 (linux) partitie (157mB)
3: alleen de 157mB van de FAT partitie??

Wie kan me dit vertellen anders bent ik misschien al mijn film kwijt die er op staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juist alles BEHALVE 2 en 3. Je bent dan dus inderdaad je films kwijt.
Probeer je firmware, nog, een keer te instaleren, maar dan via de handmatige manier (dus niet iva het menu)., Dan worden juist 2 en 3 gedaan.

Als je overigens van 2891 (of hoger) weer terug gaat naar 2388, dan moet je je film partitie ook formateren (ivm nieuwe firmware versie van realtek). Omhoog gaan is geen probleem.

[ Voor 37% gewijzigd door IJsbeer op 27-01-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Flix83 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:37:
Als ik mijn play on aanzet begint i weer te roepen dat de HD geformateerd moet worden.

Wie kan me dit vertellen anders bent ik misschien al mijn film kwijt die er op staan..
Wat bij mij werkt is dan de playon aansluiten via usb op een windows machine en dan een scandisk te doen.

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
ik zal het bijde vanavond even doen. hoop dat t dan is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjOuKeS
  • Laatst online: 16-09 18:21

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Flix83 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:37:

Dit is mij ook al een aantal keren overkomen.
Playon uitzetten en weer aanzetten geeft bij mij weer een normaal beeld.
Dit is met de laatste release versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
SjOuKeS schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:43:
[...]

Dit is mij ook al een aantal keren overkomen.
Playon uitzetten en weer aanzetten geeft bij mij weer een normaal beeld.
Dit is met de laatste release versie.
Ja van het opnieuw opstarten was ik ook al achter maar dat vind ik niet de bedoeling!!
als ik het app aanzet moet hij doen wat ik wil en niet dat ik hem eerst weer moet resetten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miro_NL
GeertJam schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:24:
Weet iemand of het mogelijk is om de image movie en music map definitief te verwijderen? Iedere keer als ik de PlayON opnieuw aanzet komen ze helaas weer te voorschijn..
Het is helaas niet mogelijk om ze weg te krijgen :P
Dat staat in de firmware vast - ze worden elke keer gecheckt als de playon aangezet wordt.
Als ze er niet zijn, worden ze aangemaakt.
Mizitras schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:00:
@MIro: Is er bij AC Ryan eigenlijk al sprake van een opvolger? De chip heeft zo zijn mogelijkheden, maar zijn er zaken waar AC Ryan in gedachten mee bezig is om een ander product neer te poten? Bv. een PlayOn!HD variant met klein LCD'tje voor iets meer de jukebox mensen ook aan te spreken en de tv iets mee roverbodig te maken?
Er nu geen sprake van een opvolger. We hebben de Mini net uitgebracht en die gaat hard.
Binnenkort ook de DVR HD.
Maar een opvolger voor de Playon!HD zit er niet aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Miro_NL schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:49:

[...]
Er nu geen sprake van een opvolger. We hebben de Mini net uitgebracht en die gaat hard.
Binnenkort ook de DVR HD. Preview kun je hier zien: http://www.playondvr.com/noPreviewForYouAnyMore/
Maar een opvolger voor de Playon!HD zit er niet aan te komen.
Ah maar DIE heeft wél een display. Deze is voor begin februari zeker?

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Miro_NL schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:49:
[...]

Het is helaas niet mogelijk om ze weg te krijgen :P
Dat staat in de firmware vast - ze worden elke keer gecheckt als de playon aangezet wordt.
Als ze er niet zijn, worden ze aangemaakt.
Ik heb de hdd geformatteerd bij de eerste keer aanzetten, maar bij mij zijn nooit die mappen aangemaakt. Ook niet als ik nu via het menu doe.

Er is bij jullie wel iemand die niet engels kan, bij de preview van de recorder staat ook al donwloading van bittorrents, terwijl het downloading is.

krijg ik er nou 1 gratis voor de fout :P

[ Voor 18% gewijzigd door MeneerKrab op 27-01-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-10 17:22
Vandaag toch maar de PlayOn! HD Mini gekocht bij de Mediamarkt voor €94,99

Top apparaat, speel tot nu toe alles af wat mijn WD TV HD niet deed en eindelijk een echte afstandbediening dan zo'n klein rot dingetje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miro_NL
Sorry mensen,
Ik heb een foutje gemaakt. *red face with panic*
De preview pagina was niet bedoeld voor jullie ogen :(
Jullie moeten toch wachten voor een officiele release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennisvdweg schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:15:
Vandaag toch maar de PlayOn! HD Mini gekocht bij de Mediamarkt voor €94,99

Top apparaat, speel tot nu toe alles af wat mijn WD TV HD niet deed en eindelijk een echte afstandbediening dan zo'n klein rot dingetje :*)
welke MM was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online
hehe, het zag er goed uit hoor Miro, de 404 nu wat minder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miro_NL
tja..dat krijg je.
Helaas is de 404 de enige wat jullie nu te zien krijgen.
Dus, we gaan gewoon door met PlayOn!HD discussie :)

[ Voor 71% gewijzigd door Miro_NL op 27-01-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miro_NL schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:10:
tja..dat krijg je.
Helaas is de 404 de enige wat jullie nu te zien krijgen.
Dus, we gaan gewoon door met PlayOn!HD discussie :)
Als jullie er ook nog voor zorgen dat functies als FF/FR, Resume, Goto, Skip bij uPnP werken (zie forum ACRyan) dan verkoop je er nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
*knip* vergissing

[ Voor 92% gewijzigd door Ganymedus op 28-01-2010 00:41 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miro_NL
Wie van jullie heeft ook een Mini in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinka
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
Miro_NL schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:28:
Bedoel je naast een niet mini ?

Ik heb alleen een mini :)

(en een hdx 1000)

[ Voor 6% gewijzigd door tinka op 28-01-2010 12:55 ]

PVOutput - Lichtvangers - SolarEdge 5.510kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kisp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-06-2023
Mijn Samsung UE40B7020 tv accepteert geen 1080p signaal over HDMI van mijn AC Ryan Playon media tank, wel 1080i. Beide systemen zouden wel 1080p moeten ondersteunen. Herkent iemand dit en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handig om erbij te vermelden welke firmware. Vanaf 2891 zijn er meer mensen met dit probleem: http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?p=23857#p23857

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:56
Miro_NL schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:28:
Hoezo ???????
Ik ben van plan er een aan te schaffen voor boven

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miro_NL
Unne Offerse schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:51:
[...]

Hoezo ???????
Ik ben van plan er een aan te schaffen voor boven
'T was alleen een vraag. Ik dacht dat het misschien een idee was om een aparte Topic te beginnen voor de Mini. De firmwares zijn toch wel anders, gebruik en ervaringen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miro_NL schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:32:
[...]

'T was alleen een vraag. Ik dacht dat het misschien een idee was om een aparte Topic te beginnen voor de Mini. De firmwares zijn toch wel anders, gebruik en ervaringen ook.
goed idee, als ik mag geloven worden ze goed verkocht. En heb je wel een aparte forum nodig voor vragen en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miro_NL
Heeft iemand al initiatief genomen om die Topic te maken?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Laatst online: 09:56
Heb vandaag ook een Playon HD aangeschaft. Was nu in de aanbieding 199 euro voor de 1TB versie. Vond het een mooi prijsje voor dit prachtapparaat. Ga vandeweek is goed mee spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Heeft iemand al geprobeerd om er een 2TB schijf in te hangen?
DannyBevers schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:28:
Heb vandaag ook een Playon HD aangeschaft. Was nu in de aanbieding 199 euro voor de 1TB versie. Vond het een mooi prijsje voor dit prachtapparaat. Ga vandeweek is goed mee spelen ^^
Al zal dit wss thuishoren in het topic voor levertijden en bestellingen.
Maar mag ik vragen; waar?

[ Voor 7% gewijzigd door Ganymedus op 29-01-2010 00:58 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miro_NL
Voor zover dat ik het nog herinner, was het in Computerland te koop voor 199, 1TB

FIRMWARE NIEUWS:
Er is een tweede trial versie van de YAMJ Firmware op onze forums!
Als je het wilt proberen:
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=44&t=4183

Verbeteringen hier zijn:

1. Subtitles support
2. Displays correct movie info when INFO button is pressed
3. Improves scanning of Jukebox in USB storage devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
@MIRO:
Jullie moeten echt eens wat doen aan de download snelheid bij jullie website... (140kb/s) t lijkt wel een belmodem

[ Voor 3% gewijzigd door Flix83 op 29-01-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online
Hulde Miro, heerlijk om te zien -na een tijdje stilte- dat er nog steeds intensief wordt gewerkt aan een goede YAMJ implementatie! Kan niet wachten tot ik mn POHD terug heb en het te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miro_NL
Flix83 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:00:
@MIRO:
Jullie moeten echt eens wat doen aan de download snelheid bij jullie website... (140kb/s) t lijkt wel een belmodem
Wij hebben een snelle dedicated server in de VS, waarschijnlijk heeft je ISP iets ge-throttled.
Ik heb geen probleem qua snelheid.
Wij zijn van plan om binnenkort hier in de EU ergens een server te hebben.
Pagina: 1 ... 13 ... 71 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.<br><br>Vermeld bij vragen of problemen welk apparaat je hebt (POHD of mini) en het nummer van de firmware.