Tweakers.net is niet echt meer een echte tweakers site Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 06:32

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Beste redactie imho begint T-net steeds meer algemene nieuws berichten te plaatsen in plaats van van het nieuws waar mee ze groot zijn geworden.

In mijn opinie T-net nieuws begint meer en meer op Hardware.info te lijken
(De T-net crew is wel een heel stuk meer professioneler en zeker minder arrogant)

Maar als ik vertaalde beknopte pers kits wil lezen kan ik dat ook op HWI bv doen, en dat korreltje zout dat T-net er in stopt daar heb ik zelf ook wel een busje van.

Ik heb totaal geen problemen met al die console games en mobile en voor mij alle andere meer of minder irrelevante nieuws.
Wat ik wel jammer vind is dat steeds minder echt diepgaande artikelen worden geplaatst over PC tweaks en mods en gebruik.

Ik zal hier 3 voorbeelden geven die niet geplaatst zijn over artikelen die imo toch echt op T-net horen.

Modifying the Seagate 1.5TB Hard Drive: Unleash the Hidden Performance Within
Dit is een softmod om een Seagate 1.5TB net zo snel te maken als een velociraptor een HD die minder dan de helft kost van de prijs van een 300GB Raptor.
Ja roest gebaseerde HDs zijn niet zo sexy als SSDs maar dit is imho toch echt een artikel waar een hoop echte Tweakers in geïnteresseerd zijn, al is het alleen maar om het uit te proberen.

Exploring Input Lag Inside and Out
Een zeer interessant artikel over Input Lag iets dat bij huidige LCDs zeer belangrijk is, maar ook voor om mensen beter te laten begrijpen waar Input Lag vandaan komt en dat het niet alleen aan de LCD ligt.

Triple Buffering: Why We Love It
Uitgebreide uit leg over Triple Buffering wat de voordelen zijn en waarom je het altijd zou moeten aanvinken.
Dit is weer zo een artikel waar je echt iets van leert,

Heb veel meer van dit soort artikelen ingestuurd en zou veel meer voorbeelden kunnen geven, maar dit zijn het type artikelen die echt mis op T-net, ja de meeste kan ik zelf ook vinden (heb een goed assortiment bookmarks), maar er zijn denk ik meer die links naar artikelen als deze insturen die ik niet heb gevonden, en daar ben ik best in geïnteresseerd.

En er hoeft van mij echt niet een stukje te worden geschreven van 200 woorden of meer in het Nederlands.
2~3 regels in het Nederlands en de rest een quote uit her originele artikel zo als vroeger is voor mij in ieder geval genoeg.

En als juli denk dit past niet meer in onze opzet, maak het dan optioneel, moet niet zo moeilijk zijn die optie is er al "sort off" maak een nieuwe tab "Core+", en zie hoeveel Tweakers ge interesse er in is, ik denk meer dan verwacht.

Want hoewel ik T-net nog steeds als mijn homepage heb staan vind ik het nieuws dat jullie brengen steeds beetje minder interessant.
Heb dit stukje dan ook geschreven om een discussie te starten, en te kijken of ik niet de enige ben.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 13:53
Alleen het eerste artikel zou je "nieuws" kunnen noemen. De discussie over input lag is al zo oud als LCDs, en de discussie over tripple buffering al zo oud als de T&L videokaarten...

Het eerste artikel is dan weer van een bedenkelijke kwaliteit: mensen aanraden om een 1.5 TB schijf te gaan ondergebruiken, terwijl je (als je dat écht zou willen) je schijf net zo makkelijk in een 300GB en een 1.2 TB partitie zou kunnen indelen, waarbij je 300GB je "snelle" partitie is (die zich aan de buitenste sectoren bevindt). Downside is dat je je access times daarmee wel geen plezier doet.

Alles bij elkaar zijn het géén goede voorbeelden die je geeft, want alledrie de artikels blijven sérieus onder de maat die ik van tweakers verwacht (het eerste op kwaliteit, het tweede en het derde op "nieuwswaarde", hoewel het wel interessante artikels zijn). Kijk eens naar de benchmarks ivm storage die hier werden gedaan. Dat is wéreldniveau.

[ Voor 6% gewijzigd door DexterBelgium op 30-07-2009 09:53 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:26
Is er nou iemand een enorme post aan het typen of weten we niet meer wat we hierop moeten antwoorden ofzo???

Ik moet bekennen dat ik de tijden die player-x hierboven noemt niet echt heb meegemaakt. Maar de 3 artikelen die hij hierboven beschrijft vind ik best wel interessant. Met name die bovenste :9~ .
Ik stem voor een core+ gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-05 07:05
@Craven87, sowieso staat het er pas net, en is het niet een vraag waar je zomaar even antwoord op geeft.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:53
Eerste artikel is ook redelijk bullshit. Je koopt een raptor of SSD niet vanwege de sequential reads, maar vanwege de lage seektimes. Dat de seagate 1.5TB in de eerste 300GB een hoge sequential read heeft vanwege de hoge platterdichtheid is bekend, maar het limiteren van de disk tot 300GB verlaagt niet de seektimes van die disk. Verder krijg je hetzelfde effect met partitioneren, alhoewel je dat voordeel al snel kwijtraakt met de honger naar reallocated sectors van de 1.5TB disk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
_JGC_ schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:56:
Eerste artikel is ook redelijk bullshit. Je koopt een raptor of SSD niet vanwege de sequential reads, maar vanwege de lage seektimes.
Kom op zeg, zelfs al is de realworld effecten niet zo groot als word ge zegt als in het artikel, deze site heet nog Tweakers, en dingen als dit is iets dat Tweakers uitproberen!

En ik zij ook "al is het alleen maar om het uit te proberen.",

En omdat jij er niet in bent geïnteresseerd betekend nog niet dat andere dat niet zijn, ik heb bijna geen interesse in al dat zakelijke nieuws etc., maar voor iedereen wat anders.
Daarom zij ik ook maak een extra tab "Core+" of, nu ik over na denk nog beter "HardCore"
DexterBelgium schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:49:
Alles bij elkaar zijn het géén goede voorbeelden die je geeft, want alledrie de artikels blijven sérieus onder de maat die ik van tweakers verwacht (het eerste op kwaliteit, het tweede en het derde op "nieuwswaarde", hoewel het wel interessante artikels zijn).
Het eerste artikel is ook in mijn opinie niet het beste van het beste maar zo als ik al zij wel interessant
De 2de en 3de zijn zeker wel nieuws waardig, want zelden is het zo goed uitgelegd, en om het nog eens te herhalen kan ook geen kwaad want we hebben ook nieuwe/jonge Tweakers hier op T-net, voor wie het wel nieuw is.
Kijk eens naar de benchmarks ivm storage die hier werden gedaan. Dat is wéreldniveau.
Hey, als een lezer van alle artikelen van Femme, kan ik maar een ding zeggen hij post te weinig, heb op het net zelden artikelen gelezen die aan zijne kunnen tippen (nou niet naast je schoenen gaan lopen Femme ;-)

Neemt gewoon niet weg dat het Tweaker gehalte op T-net omlaag gaat special op de FP, in het forum is het best hoog.

[ Voor 42% gewijzigd door player-x op 30-07-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:41

Qwerty-273

Meukposter

player-x schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:27:
Daarom zij ik ook maak een extra tab "Core+" of, nu ik over na denk nog beter "HardCore"
Volgens mij past echt tweakers nieuws goed in het huidige Core.
Het eerste artikel is ook in mijn opinie niet het beste van het beste maar zo als ik al zij wel interessant
De 2de en 3de zijn zeker wel nieuws waardig, want zelden is het zo goed uitgelegd, en om het nog eens te herhalen kan ook geen kwaad want we hebben ook nieuwe/jonge Tweakers hier op T-net, voor wie het wel nieuw is.
...
Neemt gewoon niet weg dat het Tweaker gehalte op T-net omlaag gaat special op de FP, in het forum is het best hoog.
De FP is juist de plaats om nieuws te vermelden, en het forum is juist de plaats om verschillende tweaks te beschrijven/discussieren. Voorheen was het naar mijn gevoel ook het zelfde - al zie je tegen woordig veel meer goed geschreven artikelen op de FP ipv in het aller begin een paar zinnen, een grote quote en een link naar een andere site waarbij de echte discussie over het onderwerp uitbleef op de FP.

De links die je aanhaalt lijken mij juist zeer geschikt om te gebruiken als bron voor een forum post waar de discussie in los kan barsten en men ervaringen kan uitwisselen.

-- edit --
Of eventueel voor een "review" waar er dieper op de techniek zelf ingegaan wordt. Ala reviews: Prestaties van budget-ssd's in raid onderzocht of reviews: Een introductie tot Windows PowerShell , grootste nadeel daarvan is natuurlijk wel dat een zeer veel tijd kost om een goed artikel te schrijven waar een onderwerp goed behandeld wordt. Je zit dan vaak met het punt dat je een expert op het onderwerpgebied nodig hebt om alle zaken af te kunnen dekken. Daarbij kan je als redactie natuurlijk wel externe hulp inroepen eventueel via GoT maar dat levert wel een berg werk op.

[ Voor 22% gewijzigd door Qwerty-273 op 30-07-2009 11:36 ]

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Qwerty-273 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:29:
[...]

Volgens mij past echt tweakers nieuws goed in het huidige Core.

[...]

De FP is juist de plaats om nieuws te vermelden, en het forum is juist de plaats om verschillende tweaks te beschrijven/discussieren. Voorheen was het naar mijn gevoel ook het zelfde - al zie je tegen woordig veel meer goed geschreven artikelen op de FP ipv in het aller begin een paar zinnen, een grote quote en een link naar een andere site waarbij de echte discussie over het onderwerp uitbleef op de FP.

De links die je aanhaalt lijken mij juist zeer geschikt om te gebruiken als bron voor een forum post waar de discussie in los kan barsten en men ervaringen kan uitwisselen.
Dit is denk ik hoe je überhaupt de informatie van jou moet zien. Niet alleen het geven van het nieuws, maar vooral de discussie en ervaringen uitwisselen daarna. Dat kan simpelweg niet op het normale FP maar moet juist in de fora. Daarom zijn ook die 2 nu aan elkaar gelinkt en is de FP geïntegreerd met het forum gedeelte. Jij wil juist niet verder kijken dan dat je Frontpage lang is, maar in dit geval is dat zeker handig :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Even een korte reactie: de aangedragen voorbeelden zijn wmb prima geschikt om duidelijk te maken welke kant player-x op wil. De kritiek op de artikelen is dan weer prima geschikt om duidelijk te maken welke haken en ogen er aan zulke stukken vastzitten: een goed "Core+"-artikel (nee, een apart label daarvoor gaat er niet van komen, ons huidige Core-aanbod verdraagt verdieping :P) is geen sinecure. We zijn momenteel bezig om het aanbod van content te verbreden - games, elektronica, enzovoort - en dat kost de nodige tijd en moeite, tegelijk weer de Core-diepte in vergt meer mankracht dan we volgens mij nu beschikbaar hebben. Wat er in het vat zit, weet ik niet, maar ik weet wel dat we Core iig niet uit het oog zullen verliezen.
Touchdomex schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:36:
Jij wil juist niet verder kijken dan dat je Frontpage lang is, maar in dit geval is dat zeker handig :+
De redactie is verantwoordelijk voor informatie op de FP en als mensen bepaalde onderwerpen behandeld willen zien, nemen we dat graag serieus. Qwerty-273 geeft daarbij wel aan dat sommige onderwerpen beter geschikt zijn voor het forum en dat onderschrijf ik, waar jij je conclusie vandaan haalt is me een raadsel?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Maar wat is er mis met beiden te gebruiken?

Je kan een nieuws post als bv de HD mod op de FP plaatsen en onderaan een link naar start post in het forum.

Dan kan de FP gebruikt worden om ieder zijn mening te spuien en het forum om ervaringen uit te wisselen.

Het zo scheiden van beide media is en mijn ogen een verlies van functie ze kunnen elkaar heel goed aan vullen.

En ik denk dat er wel degelijk plaats is voor en Core of HardCore tab imho of in de userpage een instelling dat men meer nieuws in deze form krijgt, dingen die het net niet haalde, en dan aan kunnen vinken welke groepen je zulk nieuws van wild hebben.

Maar ik zou zeggen maak een pol en zie wat mensen denken.

[ Voor 14% gewijzigd door player-x op 30-07-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Sebazzz

3dp

Ik zou graag weer artikelen zien die net zo diep gaan als dat artikel over TDP ( reviews: Tdp: minder simpel dan het lijkt ).

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Qwerty-273 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:29:
grootste nadeel daarvan is natuurlijk wel dat een zeer veel tijd kost om een goed artikel te schrijven waar een onderwerp goed behandeld wordt. Je zit dan vaak met het punt dat je een expert op het onderwerpgebied nodig hebt om alle zaken af te kunnen dekken. Daarbij kan je als redactie natuurlijk wel externe hulp inroepen eventueel via GoT maar dat levert wel een berg werk op.
Ik begrijp ook best wel dat de redactie hier de manpower niet voor heeft, Maar waarom niet linken naar artikels als die van Anandtech, je hoeft toch niet 2 keer het wiel uit te vinden.

Dat bedrijf X een nieuw type product Y heft bedacht vind ik persoonlijk zelfs minder nieuws waardig dan artikelen zo als deze, Het zijn herhaling van oud nieuws in een nieuw jasje zo als zeep reclame, "Nu nieuw en beter en sneller" zeg niet dat ik daar ook niet in ben geïnteresseerd, maar zou graag meer technicse artikelen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Rataplan schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:47:
We zijn momenteel bezig om het aanbod van content te verbreden - games, elektronica, enzovoort -
Geen problemen mee maar de huidige niet Core artikelen overheersen al te veel naar mijn smaak (imho).
En Core heet niet voor niks Core zou daar toch graag meer aandacht dan op zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 13:53
Ik moet zeggen dat ik een groot tegenstander ben van een terugkeer naar de tijd dat Tweakers een "veredelde" doorlinksite was. De toegevoegde waarde daarvan is beperkt, en er zijn veel sites die die dienst leveren. Trouwens, de meeste mensen bezoeken toch een aantal sites binnen hun interessesfeer, en het web wordt al voldoende verziekt door het feit dat overal dezelfde content klakkeloos wordt doorgelinkt.

Dat het zéér interessant zou zijn als er tweakers redacteurs zelf dat soort artikelen post, is inderdaad wél correct. Kijk maar eens naar de "veilige usb-stick" reeks die hier ooit geweest is. Dat was smullen.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
DexterBelgium schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:40:
en het web wordt al voldoende verziekt door het feit dat overal dezelfde content klakkeloos wordt doorgelinkt.
Als je goed leest is dat ook niet wat ik voorstel, wat ik voorstel is dat men meer nieuws artikelen plaatst, die over meer over diep gaande onderwerpen gaan.
En als een artikel de lat het niet haalt, er, als men wilt ook deze artikelen plaatst in de oude form met 2~3 regels Nederlands en voor de rest een quote uit het artikel, maar alleen zichtbaar als men hier voor kiest.

Dit zou bv aan gezet kunnen worden in de userpage en men zou dan wel uit verschillende categorieën moeten kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:35
Om nog even een duit in het zakje te doen: er is onlangs een poll geweest, waarbij bijna de helft van de stemmen naar de optie "in-depth artikelen" ging. Zoals bijvoorbeeld DirectX 11 of USB 3.0 en dergelijke. We zijn ook zeker van plan om daar iets mee te gaan doen, maar zo'n artikel schrijf je niet even in het weekend en we zijn natuurlijk druk bezig met projecten die al eerder gestart zijn. Maar we gaan ons best doen, zoals altijd natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Leuk artikel over de digitale tweakers-huiskamer. Complimenten! Meer van dit soort schijnwerpers :p

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 31-07-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Ok. als men niet all deze artikelen wild plaatsen die ik graag zou zien zou het dan niet een idee zijn om eens per dag een verzamel post te maken van nieuws dat het (net) niet heeft gehaald maar toch best nog wel interessant is.

zo iets als een kop regel en dan 2 regels omschrijving van het artikel en een link er naar.

Eventueel met een waardeerrings systeem zo als bij reacties, zo dat de redactie feedback heeft van wat men wild lezen en welke type in de toekomst een vol artikel waard zijn mischien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Meer algemene artikelen -> meer hits in google -> meer bezoekers -> meer clicks op advertenties -> meer inkomsten.

Helaas werkt het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:29
player-x schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:00:
Ok. als men niet all deze artikelen wild plaatsen die ik graag zou zien zou het dan niet een idee zijn om eens per dag een verzamel post te maken van nieuws dat het (net) niet heeft gehaald maar toch best nog wel interessant is.

zo iets als een kop regel en dan 2 regels omschrijving van het artikel en een link er naar.
Dat vind ik een goed idee. Mijn idee daarbij zou zijn:
Om het een beetje reëel te houden alleen voor geregistreerde tweakers (anders raak je potentiële tweakers van de toekomst kwijt aan de gelinkte sites)
Vervolgens moet je er natuurlijk een geschikte hoeveelheid karma voor op tafel leggen, want voor niets gaat de zon op.
Vervolgens moeten er ook regeltjes bijkomen dat de redactie eventuele fanatiekelingen die er alsnog een nieuwsbericht van typen en naar de redactie mailen niet gewaardeerd worden. De redactie heeft immers al besloten aan het bericht geen aandacht en tijd te willen schenken.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

player-x schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:00:

Eventueel met een waardeerrings systeem zo als bij reacties, zo dat de redactie feedback heeft van wat men wild lezen en welke type in de toekomst een vol artikel waard zijn mischien.
Ik heb dit idee destijds opgeworpen en dit is ook door Yoeri toen opgepakt als 'wat het nieuws niet haalde'. Helaas is dit geen succes geworden ik geloof dat het maar 4000 of minder views genereerde. Dus dat loonde niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Hoe lang is dat geleden, (ik herinner het me niet en kom hier al weer 4 jaar, weliswaar nog maar een paar maanden geregistreerd) en in hoeverre denk je dat de bezoekers van t.net sindsdien een meer gevarieerd publiek zijn geworden? De afgelopen 4 jaar heeft er mijn inziens veel groei plaatsgevonden op t.net. Zowel vanuit tweakers zelf, alsook dat de bezoekers een veel breder publiek zijn geworden.
Maybe worth a second try..

[ Voor 47% gewijzigd door Barleone op 04-08-2009 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Link naar info nu werkend http://tweakers.mobi/nieuws/49681

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 04-08-2009 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:01:Ik heb dit idee destijds opgeworpen en dit is ook door Yoeri toen opgepakt als 'wat het nieuws niet haalde'. Helaas is dit geen succes geworden ik geloof dat het maar 4000 of minder views genereerde. Dus dat loonde niet.
Dat is veel te uitgebrijd gewoon een verzamelings post met nieuws dat het niet heeft gehaalt, en dan plaatsen tussen de rest van de nieuws 1x per dag.

En ik kom hier sins 2000 en ik kan heb dat ook nooit gezien btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

player-x schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:34:
[...]

Dat is veel te uitgebrijd gewoon een verzamelings post met nieuws dat het niet heeft gehaalt, en dan plaatsen tussen de rest van de nieuws 1x per dag.
Nah, je vroeg om een kop met een paar regels toch? Check de link meestal zijn het maar een paar regels + link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik kan mij helemaal vinden in de argumentatie van Player-x. Natuurlijk vergt dit allemaal erg veel mankracht en genereren niet-core artikelen meer views (en dat is belangrijk tegenwoordig), echter, wat ik al bij mijzelf merk en nu dus ook bij een aantal andere gebruikers die al een aantal jaren langskomen, is dat het als site in zijn geheel minder aantrekkelijk wordt. Ik ga naar Tweakers voor de uitgebreide discussie, de diepgang die er af en toe in het publiek aanwezig is, voor de reviews... maar op die punten begint het soms nogal te schorten. De reviews hebben niet meer de kwaliteit die ik gewend was (tijdsdruk voornamelijk denk ik dan), het publiek is meer aan het shiften naar het "snelle nieuws"-type liefst over mobieltjes en daarbij komend mindere commentaar. Nu heb ik mij dus al langzaam verplaatst naar het forum, waar de serieuze types nog rondlopen gelukkig, maar Tweakers.net is geen forum alleen wat mij betreft. Te weinig mankracht of niet, een gebrek aan de in-depth artikelen zal de gebruikelijke achterban toch vervreemden van de site, zei dat dit langzaam gebeurt. De vraag is of je dat als site wilt, either way blijf je je views houden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Hm, heb ik niks van meegekregen in 2007, hoewel er ergens in mijn hoofd een 5watt peertje begint te flikkeren. Blijkbaar was het niet interessant genoeg om het te onthouden.

Ik vind bijvoorbeeld een versie met de titel van een pagina, bijbehorende link en misschien 1 regel al best leuk. Bijvoorbeeld:
AnandTech: Triple Buffering: Why We Love It - Het hoe, wat en waarom van triple buffering in plaats van vsync.

Pagina: 1