Review als nieuws? Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
nieuws: Review: The Sims 3 staat bij nieuws terwijl het vanzelfsprekend een review is. :)

[ Voor 23% gewijzigd door AtleX op 25-06-2009 13:23 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Het is ons opgevallen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Blijkbaar is het wel de bedoeling: Tweakjur in 'nieuws: Review: The Sims 3'

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Toch zou ik deze reviews graag onder het kopje 'Reviews' zien, het is geen nieuws maar een review zoals JJJur zelf al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 13-09 14:36
Nou valt dit nieuws/review-bericht nog mee qua lengte, maar in geval van een grotere review gaat het ronduit voor lange nieuwspagina's zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:42

Tweakjur

Redacteur
Klopt. Dat wordt ook de bedoeling. Momenteel is er echter in de categorie reviews geen goede tussenweg; een review komt of WEL of NIET in de flash carrousel. Omdat er meer game reviews zijn dan andere artikelen, kunnen we niet zomaar elke review daar neerzetten; we zouden de site immers flooden met game reviews, terwijl Tweakers.net uiteraard meer is dan alleen games. Plaatsen we ze niet in de carrousel, dan zie je ze dus ook niet...

Om toch de games te kunnen coveren die we willen coveren, hebben we dus een 2e plek nodig, en die is momenteel even gevonden in de nieuwslijst. Hierdoor kunnen we titels, die we wat korter bespreken, toch aandacht geven. Er zal altijd duidelijk bij vermeld worden dat het om een review gaat, dus verwarring tussen nieuws en review zal het niet opleveren.

Of dit een blijvende oplossing is, of dat er een andere manier van publiceren komt, is nog even afwachten. (Dat zou ook wat technische verandering met zich meebrengen, dus dat is niet iets wat er van de ene op de andere dag kunnen omgooien)
Rave17 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:48:
Nou valt dit nieuws/review-bericht nog mee qua lengte, maar in geval van een grotere review gaat het ronduit voor lange nieuwspagina's zorgen.
Gebeurt niet. We zien ze specifiek als minireviews, dus veel langer worden ze niet. Volledig uitgewerkte reviews zullen gewoon geplaatst worden waar ze thuis horen, onder reviews in de carrousel dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Tweakjur op 25-06-2009 13:55 ]

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 13-09 14:36
JJJur schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:54:
Klopt. Dat wordt ook de bedoeling. Momenteel is er echter in de categorie reviews geen goede tussenweg; een review komt of WEL of NIET in de flash carrousel. Omdat er meer game reviews zijn dan andere artikelen, kunnen we niet zomaar elke review daar neerzetten; we zouden de site immers flooden met game reviews, terwijl Tweakers.net uiteraard meer is dan alleen games. Plaatsen we ze niet in de carrousel, dan zie je ze dus ook niet...

Om toch de games te kunnen coveren die we willen coveren, hebben we dus een 2e plek nodig, en die is momenteel even gevonden in de nieuwslijst. Hierdoor kunnen we titels, die we wat korter bespreken, toch aandacht geven. Er zal altijd duidelijk bij vermeld worden dat het om een review gaat, dus verwarring tussen nieuws en review zal het niet opleveren.

Of dit een blijvende oplossing is, of dat er een andere manier van publiceren komt, is nog even afwachten. (Dat zou ook wat technische verandering met zich meebrengen, dus dat is niet iets wat er van de ene op de andere dag kunnen omgooien)

[...]

Gebeurt niet. We zien ze specifiek als minireviews, dus veel langer worden ze niet. Volledig uitgewerkte reviews zullen gewoon geplaatst worden waar ze thuis horen, onder reviews in de carrousel dus.
Maar is het dan geen beter idee om de review-carrousel op te splitsen in bijvoorbeeld de categorieën software en hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Rave17 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:33:
[...]

Maar is het dan geen beter idee om de review-carrousel op te splitsen in bijvoorbeeld de categorieën software en hardware?
Wellicht, als dat technisch mogelijk is. Maar dat is iets voor het beleid op lange termijn. Vooralsnog is dit in onze ogen een prima tussenoplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Eerlijk gezegd niet in mijn ogen. Het vervuilt het nieuws met reviews, terwijl daar een perfect ander onderdeel voor is. Is het dan zo erg dat tijdelijk, totdat er een technische oplossing is, de review-carrousel 'overstroomd' wordt met game-reviews? Imho beter dat dan reviews ineens tussen het nieuws gaan proppen in plaats van bij de andere reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Reviews die uit de Caroussel verdwijnen worden gemist, terwijl het enige resultaat bij het nieuws is dat er een paar extra kopjes tussen staan... Om hoeveel van die dingen gaat het nou eigenlijk per dag?

Dit lijkt me een prima oplossing JJJur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik het ook niet heel fijn vind, maar dat terzijde.

Als iemand wil zoeken naar een review over the sims, dan zal hij dat doen bij reviews en niet bij nieuws en dan komt de review dus niet naar voren en dat lijkt mij ook niet wenselijk.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:43

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nogmaals, voorlopig is dit een tijdelijke oplossing voor een tijdelijk zeer groot aanbod aan games-reviews die we toch de nodige exposure willen geven. In de normale review-carroussel is simpelweg niet voldoende plek om aan alle huidige beschikbare content ruimte te geven. De games-afdeling produceert nu eenmaal van nature relatief veel reviews in verhouding tot het nieuws, vergeleken met de andere rubrieken. Na enige tijd zullen we evalueren hoe dit bevalt en zo nodig stoppen danwel de werkwijze aanpassen.

Voor het categorie-issue (de reviews wel via de review-archieven terug kunnen vinden) zullen we kijken of we een oplossing kunnen vinden.

We beseffen ook wel dat het over de hele linie niet de schoonheidsprijs verdiend, maar het alternatief is waardevolle content of diep wegstoppen, of veel te snel weer van de FP laten verdwijnen, of geheel niet publiceren. Dat vinden we alledrie niet echt een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik eerlijk mag zijn vind ik het op deze manier ook niet passen, ik weet dat het gemeld is, maar ik hoop niet dat dit de oplossing is. Ga je straks meer reviews krijgen die allemaal de FP vol gooien. Dan zou ik als tip willen geven: maak een nieuw onderdeel aan, net als .plan, meuktracker, pricewatch, etc. Zodat het in een zekere zin gefilterd kan worden. Het is nou eenmaal geen 'nieuws' (of noem 't anders preview, heeft het nog tenminste nieuws waarde ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de mini-reviews krijgen we de mogelijkheid meer games te bespreken dan we anders zouden kunnen doen.
Er wordt dus gekozen voor kwantiteit ipv kwaliteit? Ik heb liever dat die beperkte tijd gestoken wordt in 1 diepgaande review, dan 2 mini-reviews. Anders gaat het steeds meer op Computer-Idee/PU/Nu.nl-reviews lijken. Ik zit iig niet te wachten op oppervlakkige mini-reviews, waar er echt al tientallen van bestaan, en zie liever Nederlandstalige diepgaande reviews waarvan er maar weinig zijn en bovendien ontstijgen mini-reviews nauwelijks het niveau van user-reviews. Maar goed dat is mijn mening.

Zeker bij een grote titel als Sims 3 had ik liever een echte review gezien, dan een mini-review. Ik vind dat zo'n best wel grote titel van dit jaar die aandacht verdient. Helaas wordt er dus gekozen voor een mini-review. En er zullen straks nog wel meer mini-reviews komen, nu de eis om enkel diepgaande reviews te plaatsen dus schijnbaar is verlaten. Jammer.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
The Sims 3 is een geval op zich. The Sims, en ook te verschijnen reviews als Prototype en inFamous, zouden normaal gesproken een volledig uitgewerkte review krijgen. Punt is dat deze games tijdens de weken van onze E3 coverage zijn verschenen. Wij werken met een gamesredactie van 2 man, en hebben geen 20 vrijwilligers achter de hand, zoals gamessites dat hebben - en moesten dus een keuze maken. We hebben er voor gekozen om de E3 groot aan te pakken, met veel previews. Dat had als consequentie dat we in de laatste paar weken vrijwel geen reviews konden publiceren, en daarvan zijn met name Fuel, Prototype, inFamous en The Sims 3 het slachtoffer geworden. Al deze games zouden in normale weken op een normale manier zijn gereviewed, omdat ze in hun releaseweken gewoon bij de 2 belangrijkste games zouden horen.

Er verandert op dat gebied dus niets. We blijven in een normale situatie elke week de 2 belangrijkste games volledig bespreken. De mini-reviews geven ons de mogelijkheid in drukkere weken tot 3 extra games beknopt te bespreken, daar bovenop. Ze zullen nooit 'in plaats van' komen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het eens met de beslissing van Mini-reviews en zoals jreijmer al zegt zou het verstandiger zijn als jullie de mini-reviews in een soort van Meuktracker lijst zetten.

Ik ben het alleen totaal niet een met de beslissing om de games Prototype en InFamous geen volledige review te geven, dit zijn echt een van DE toppers van dit jaar, geef dan een minder belangrijke game een mini-review. Ook The Sims 3 is een grote game en ook een topper, waarom deze een mini-review krijgtis mij niet helemaal duidelijk.

Mijn idee is, grote games een 'extended-review' geven en de wat minder belangrijke games een mini-review geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:21:
Ik ben het eens met de beslissing van Mini-reviews en zoals jreijmer al zegt zou het verstandiger zijn als jullie de mini-reviews in een soort van Meuktracker lijst zetten.

Ik ben het alleen totaal niet een met de beslissing om de games Prototype en InFamous geen volledige review te geven, dit zijn echt een van DE toppers van dit jaar, geef dan een minder belangrijke game een mini-review. Ook The Sims 3 is een grote game en ook een topper, waarom deze een mini-review krijgtis mij niet helemaal duidelijk.

Mijn idee is, grote games een 'extended-review' geven en de wat minder belangrijke games een mini-review geven. ;)
Volgens mij heb ik in de post boven de jouwe net uitgelegd waarom die games in dit geval even geen volledige review krijgen, maar normaal gesproken wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij had zoiets veel minder hard aangekomen moest het spel niet van EA zijn. Komt nu over alsof Tweakers een nieuwe manier heeft gevonden om zelfs abbonee's reclame op te dringen. Een review die je niet wijzer maakt maar ondertussen heeft iedereen het toch eens gezien.
Bij Flip en Janneke zal Sims 3 groot worden, onder Tweakers geven we niet veel meer om die serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:47:
Bij mij had zoiets veel minder hard aangekomen moest het spel niet van EA zijn. Komt nu over alsof Tweakers een nieuwe manier heeft gevonden om zelfs abbonee's reclame op te dringen. Een review die je niet wijzer maakt maar ondertussen heeft iedereen het toch eens gezien.
Bij Flip en Janneke zal Sims 3 groot worden, onder Tweakers geven we niet veel meer om die serie.
Mwah, het topic loopt best wel redelijk en ook voor zusjes/vriendinnetjes is het toch handig om iets van die game te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Komt nu over alsof Tweakers een nieuwe manier heeft gevonden om zelfs abbonee's reclame op te dringen.
Wat een bespottelijke suggestie. We brengen al sinds het vroegste begin van de site reviews van andere sites in de nieuwsrubriek, wat pas is afgenomen sinds we zelf meer reviews plaatsen. Ik vind de hernieuwde keuze voor de vermenging van nieuws en eigen reviews geen gelukkige, maar dat we dat doen om de naamsbekendheid van zo'n game te pushen is bollocks. De advertentieafdeling heeft nog steeds geen fuck te vertellen over wat we plaatsen en dat blijft zo.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Bij mij had zoiets veel minder hard aangekomen moest het spel niet van EA zijn.
Ik vind dat anti-EA gedoe ronduit zielig, echt waar. EA heeft ooit, en dan praat ik over een periode die jaren geleden al afliep, een naam opgebouwd in het uitmelken van hun games, en daar worden ze nog steeds op afgerekend - ook al introduceerden ze de afgelopen jaren meer nieuwe, originele IP's dan welke uitgever dan ook! Maar wat je van EA an sich vindt, moet je zelf weten. Het feit dat je oordeelt over een nieuw soort content op basis van de uitgever van het spel dat we dan toevallig als eerste gebruiken voor die content, is ronduit belachelijk. Alsof het feit dat het EA is en niet Activision of Ubisoft ook maar iets verandert aan de positie van minireviews binnen Tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een andere tip, helemaal vergeten, maar past het niet beter het kopje "Product Reviews", dan komt het niet in het lijstje aan de rechterkant, maar wel bespreekbaar en in het juiste lijstje, plus het scheelt weer een nieuwe 'kader' aan het overzicht toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat is user generated content. Onze content daarmee mengen is weer een stap verder, dat is voorlopig niet aan de orde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Mijn mening is dat de reviews te kort zijn: dan kan je ze beter niet plaatsen.

De bedoeling van een review is in de eerste plaats om genoeg informatie over een spel te krijgen.
Met zo iets kort is dat absoluut niet mogelijk.
Als preview zou het nog wel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:12
Ik zag het net voor het eerst. Mijn eerste gedachte was: "Haha, iemand van de redactie heeft een review op de verkeerde plaats gezet." Nadat ik erop klikte was mijn tweede reactie: "Haha, iemand heeft een review die nog niet af was per ongeluk gepubliceerd".

Kan me niet voorstellen dat deze reacties jullie doel zijn? ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Omdat ik vóór dit topic niet wist dat die inmiddels een tijdelijk beleid zo was komt mijn paste vast wat lullig over, maar dat is iig niet de bedoeling. Ik hoor iig van meedere mensen die T.net lezen dat vooral de screenshots berichtjes en deze inhoudsloze minireviews (face it, er kan net zoveel tekst op de achterkant van de game als in zo'n berichtje, en je weet na allebei ongeveer net zoveel) ergernis opwekken.
T.net wilt tegenwoordig schijnbaar ook game nieuws verslaan, getuige nieuws: Review: Rock Band Unplugged welke pontificaal in de nieuwstracker wordt geknikkert terwijl het notabene in de titel een review wordt genoemd.

1. Waarom moet dit dus in de nieuwstracker? Lijkt mij niet helemaal nodig, gezien er notabene een apart onderdeel voor bestaat
2. Hoe krijg ik alle "korte" screenshots berichten weg uit datzelfde nieuws. Ze staan nml niet in de tracker maar met volgende/vorige linkjes plof je er wel lekker geniepig middenin.
3. Komt er een "No-games" abonnement zodat ik al dat "Starcraft heeft geen LAN" kan skippen, dit zou ik namelijk erg graag willen. Ben zelfs bereid > € 30 per jaar daarvoor te betalen. Het zijn namelijk echt berichten die mij (en waarschijnlijk anderen) totaal niet interesseren maar wel met een 40% aanwezigheidsgehalte plotseling het nieuws vervuilen
En sorry als het inderdaad lullig klinkt, maar ik wil niet gaan strepen in een quote. Verder ben ik natuurlijk al jaren een T.net lezer (met plezier) en probeer dan ook door hier regelmatig een kritische noot te posten (of in DevTrack) om het niveau hoog te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 21:00

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
rogierslag schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:49:
Omdat ik vóór dit topic niet wist dat die inmiddels een tijdelijk beleid zo was komt mijn paste vast wat lullig over, maar dat is iig niet de bedoeling. Ik hoor iig van meedere mensen die T.net lezen dat vooral de screenshots berichtjes en deze inhoudsloze minireviews (face it, er kan net zoveel tekst op de achterkant van de game als in zo'n berichtje, en je weet na allebei ongeveer net zoveel) ergernis opwekken.

[...]

En sorry als het inderdaad lullig klinkt, maar ik wil niet gaan strepen in een quote. Verder ben ik natuurlijk al jaren een T.net lezer (met plezier) en probeer dan ook door hier regelmatig een kritische noot te posten (of in DevTrack) om het niveau hoog te houden
Gebruikers kunnen de hele FP al zelf indelen en aanpassen. We kunnen best nadenken of het technisch wenselijk en mogelijk is om hierbij ook bepaalde categorieën niet te tonen. Los daarvan zullen we nadenken/kijken of het mogelijk is om de mini-reviews vindbaar te maken onder Reviews. Uiteraard zullen we op termijn deze situatie evalueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik wilde hier al een niew topic aanmaken voor
nieuws: Review: inFamous

maar blijkbaar is dit nu beleid.
Echt lekker vind ik dit niet.
Ik zie al 10 review op de frontpage staan en dat lijkt voldoende ook met de nodige gamereviews daartussen en dan hoeven ze niet ook nog in de nieuwsartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De reviews worden sowieso al in channels ingedeeld, waarbij het in de DSP mogelijk is om ook meerdere channels aan te geven. Is het niet mogelijk een simpel filtertje te maken dat mensen kunnen instellen, welke reviews ze willen zien in de tracker? Zelf interesseren game reviews me namelijk niets eigenlijk. Ik speel games altijd zelf wel door even de demo binnen te plukken, en als ik screenshots wil zien zoek ik gewoon of er al een review van bestaat. Maar ik lees nieuwe gamereviews niet omdat ze toevallig uitgekomen zijn. Dus ik hoef ze eigenlijk niet in de carousel te hebben.
Daarnaast zullen er ook vast mensen zijn die weinig geven om de reviews die ik schrijf en juist de gamereviews willen zien in de carousel.

Voor zover ik weet kun je de inhoud van de carousel niet instellen, tenzij je specifiek in een channel zit. Nu vind ik het zelf niet prettig om in channels te browsen, omdat ik dan 3 frontpages bij moet gaan houden (en om eerlijk te zijn ken ik niemand die daadwerkelijk van die channels gebruik maakt).
Maar de ondervredeling in channels is op zich goed te gebruiken voor de vulling van de carousel. Op die manier heb je de reviews die iemand relevant vind er langer inzitten (de reviews over chipsets, cpu's en moederborden worden niet vervuild door weer een mobiele telefoon bijvoorbeeld). En mensen die wel alles bijhouden zijn doorgaans de mensen die t.net toch zeer regelmatig bezoeken, en op die manier die dingen ook allemaal kunnen lezen als ze dat willen.

De gamereviews tussen het nieuws vind ik op zich niet echt een toffe oplossing, maar kan me voorstellen dat ze wel iets van exposure moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak dan die groteske grote images bij de spotlicht wat kleiner dan heb je ruimte zat voor de extra reviews.
Ik heb ze zelf helemaal weggehaald en hoef ze ook niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Monkey
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-03 12:26
Wilbert de Vries schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:00:
[...]

Gebruikers kunnen de hele FP al zelf indelen en aanpassen. We kunnen best nadenken of het technisch wenselijk en mogelijk is om hierbij ook bepaalde categorieën niet te tonen. Los daarvan zullen we nadenken/kijken of het mogelijk is om de mini-reviews vindbaar te maken onder Reviews. Uiteraard zullen we op termijn deze situatie evalueren.
Hoewel ik moet zeggen dat ik heel blij ben met de grotere aandacht voor games, aangezien ik een fanatiek gamer ben, moet ik toch zeggen dat ik denk dat het tijd wordt om eens een poll neer te zetten voor zo een evaluatie.

mijn mening op dit punt is overigens dat een review op de launch van een product, als voorbeeld de Iphone review. Meerwaarde bieden. Een inhoudsloze review een maand na datum, dat doet in mijn optiek niets nuttigs meer. heeft ook dus 0 nieuwswaarde, en kan net zo goed gewoon in de productreview oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

ook ik zie reviews liever onder reviews en niet onder nieuws. Het nieuws scan ik meestal heel snel, terwijl ik de reviews aandachtig in de gaten houd. Ik zag de review van Prototype dus echt per toeval. Beetje jammer als ik zo reviews zou missen.

En nee ik ga niet daarom het nieuws beter in de gaten houden, overigens stroomt het nieuws heel snel binnen en dan staat een dergelijk review zo onder aan de lijst, om over het hoofd gezien te worden.

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

Ik zou een algemene tracker wel kunnen waarderen. Dus een lijst met items die leeg is als je op F5 drukt nadat je hem 1 seconde geleden geladen hebt. In die lijst dan vervolgens alle officiële Tweakers.Net items neerzetten. Dus nieuws, reviews, meuk, .plan, blogposts, produkt updates, benchDB updates, kortom: alles.

Een overzicht waar je dus alle laatste Tweakers.net updates kan zien. Liefste nog als default, misschien biedt een pref hier dan uitkomst.

Ik zit te denken: voor alle user generated content ook wel een leuke. Dat wordt dan een "Active Topics", maar dan ook user reviews, produkt updates, mods, reacties, blogposts, etc.

[ Voor 21% gewijzigd door Ruudjah op 07-07-2009 17:27 ]

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:55

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je bedoelt http://feeds.feedburner.com/tweakers/mixed ?

Oh wacht, daar zitten nog geen blogposts en dergelijke in... Maar om dat allemaal te gaan mixen wordt ook wel een zooitje. Eventueel pak je zelf de verschillende feeds erbij en gooi je ze op een hoop, dan ben je ook klaar.

[ Voor 67% gewijzigd door Dirk op 07-07-2009 18:29 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Aan een blijvende oplossing wordt nog steeds gewerkt. De huidige opzet is verre van ideaal, maar hard gezegd de enige mogelijkheid om uberhaupt meer dan 2 games per week te kunnen behandelen. In het uiteindelijke concept moeten ook de mini-reviews vindbaar zijn in het review-overzicht, en over de plek op de site wordt nog nagedacht. Optie is bijvoorbeeld dat alle reviews worden opgenomen in de nieuwslijst (maar dan wel als contenttype 'review')... maar goed, dat is niet iets dat morgen op de site staat...

Prototype had normaal gesproken overigens een hele review gekregen, maar is buiten de boot gevallen door de E3. Dit was voor die game dan ook de enige mogelijkheid om nog even aandacht te krijgen.

Pagina: 1