Je verwoord mijn gedachten in iets bredere zin
Draai nu zelf de chinese Hx 1.62 en ik moet zeggen dat ie erg fijn loopt!!
Waar ik mij wel meer en meer aan stoor is samsung.... wat een !$%!%!#!# lijers zijn dat zeg!
Ze beloven je van alles, maar laten je vervolgens lekker doodvallen. HD video beelden kun je het nog steeds niet noemen.
Het geluid is nog steeds ver beneden nokia N-series kwaliteit in de video opnamen en dergelijke.
De beloofde en geadverteerde 24 fps HD recording wordt nooit gehaald, en is soms veel slechter.
Als je kijkt naar de support in het algemeen dan ben ik weeer diep teleurgesteld in samsung. Ze hadden mij bijna van mijn nokia fetish afgeholpen met dit toestel. Maar als dit doorgaat zoals het nu gaat is dit mijn laatste samsung.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben best tevreden met het toestel...
Maar het kan zooooooooooooo veeel beter als je het mij vraagt. Het kan voor samsung niet zo moeilijk zijn om bijv kinetic scrollen in alle menus te implementeren. Nokia kan het ook?
Zelfs de budget toestellen van nokia hebben of krijgen kinetic scrolling. En samsung... die houdt zich stil beloofd niets... je wordt gewoon doodgenegeerd... en daar kots ik van!
Een simpel voorbeeldje, het gebrek aan firmware updates... De grote landen krijgen ze wel, maar de kleintjes niet. Je maakt mij niet wijs dat het heel veel moeite voor samsung is om een Firmware per locaties uit te brengen.
Waarom niet? Omdat hyperX het ook in 1 uur kan!!! Ok, er zitten dan hier en daar wat bugs, maar als samsung ff 1 dag een team erop zit zou het klaar moeten zijn.
Maar nee... we worden genegeerd...
Voor mij persoonlijk staan er een aantal dingen op mijn verlanglijst:
Kinetic scrolling (hoewel ik hier nog niet eens heel veel waarde aan hecht)
24 fps HD recording (stabiel)
nokia N-series kwaliteit met geluid
En iets van predictive t9 Qwerty ofzo... dat lijkt me ook wel fijn
@ bassie, zoek eens op dayhand input by mr. milk.... dan heb je al een portrait toetsenbord... of je het fijn vind is een 2e...
[
Voor 26% gewijzigd door
Verwijderd op 18-11-2009 14:37
]