Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:01:
Wat ik me eigenlijk wel eens afvraag...komen die dingen die in custom roms zitten uberhaupt ooit nog als officiele update of doet samsung er niks meer aan? Had de telefoon eigenlijk aangeschaf er van uitgaande dat er vanzelf voldoende nieuwe updates en een hoop toepassingen zouden komen.
Mij lijkt het iig vrij lastig om zelf aan de slag te gaan met custom updates en er is xp voor nodig meen ik? Wordt dan wel erg veel werk met vista om de telefoon dan optimaal te benutten
Volgens mij zal samsung het zo laten en geen update's zetten ofwel 1 per jaar via de officiele updater zetten, ik reageer op je bericht omdat ik net dezelfde probleem als u had...ik vond het ook lastig om zelf een firmware te downloaden en op mijn gsm zetten maar na een dag zelf zoeken is alles gelukt :) ik heb ook een vista, ik heb eerst XP zitten downloaden erop gezet en een dual boot van gemaakt dus als ik mijn pc opstart kan ik kiezen uit vista en xp.Ik gebruik xp alleen maar als er een nieuw firmware uit is om die op mijn gsm te zetten voor de rest mijn vistaje :) Voor je begint raad ik je aan om goed te lezen en eerst gsm hacken.Mocht je meer uitleg willen kan je me altijd op msn toevoegen ik ben veel online :w

Yammastili@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 11:19
Southern Sun schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:01:
Wat ik me eigenlijk wel eens afvraag...komen die dingen die in custom roms zitten uberhaupt ooit nog als officiele update of doet samsung er niks meer aan? Had de telefoon eigenlijk aangeschaf er van uitgaande dat er vanzelf voldoende nieuwe updates en een hoop toepassingen zouden komen.
Mij lijkt het iig vrij lastig om zelf aan de slag te gaan met custom updates en er is xp voor nodig meen ik? Wordt dan wel erg veel werk met vista om de telefoon dan optimaal te benutten
Samsung heeft de i8910HD nauwelijks gepromoot, behalve in Italië en Azië. Voor die twee markten verschijnen dan ook regelmatig nieuwe firmwares, maar deze zijn via de samsung PC suite niet te gebruiken. Waarom deze niet vertaald worden naar de andere markten zal wel een financiële reden hebben - te kleine markt, niet de moeite waard oid. Custom ROMS gebruiken delen van gelocaliseerde firmwares, en soms ook delen van andere S60V5 firmwares (bv N97, binnenkort ook van de satio, etc).

Ik zou zeggen, kijk een op het samsungi8910omnia forum. Daar staat bv ook een tutorial hoe je je i8910 kan updaten in windows vista/7. Het is inderdaad erg raar dat de firmware support zo versnipperd is voor deze phone, maar de customs zijn wel oké. succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:48:
[...]

...ik heb ook een vista, ik heb eerst XP zitten downloaden erop gezet en een dual boot van gemaakt dus als ik mijn pc opstart kan ik kiezen uit vista en xp.Ik gebruik xp alleen maar als er een nieuw firmware uit is om die op mijn gsm te zetten voor de rest mijn vistaje :) Voor je begint raad ik je aan om goed te lezen en eerst gsm hacken....
Zie mijn post hierboven, je hoeft helemaal niet zo moeilijk te doen met dual boots etc, gewoon een virtual win XP'tje draaien en het is zo gepiept. Ook het handmatig hacken van je phone is gezien de laatste custom ROMS zo september 2009 (lees: achterhaald). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Zag op de frontpage een stukje over de nieuwe symbian en dat ze Swype daarin willen implementeren: alternatieve textinvoer methode (kennelijk kunnen i8910's gewoon updaten daarnaar).
nieuws: Symbian wil nfc en 'T9 voor qwerty' in volgende versie inbouwen

Leek me erg interessant alleen gaat nog wel even duren. SlideIT is eigenlijk precies hetzelfde en meldt op hun website dat de download voor Symbian 'binnenkort' verschijnt. Is wel iets om in de gaten te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:33
Sjoerd.Donker schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:57:
[...]

Zie mijn post hierboven, je hoeft helemaal niet zo moeilijk te doen met dual boots etc, gewoon een virtual win XP'tje draaien en het is zo gepiept. Ook het handmatig hacken van je phone is gezien de laatste custom ROMS zo september 2009 (lees: achterhaald). 8)
Bedankt voor je reactie. Heb ooit geprobeerd om XP op m'n laptop te krijgen, maar dit liep nergens op uit. Goed om te lezen dat het dus ook anders kan. Dan ga ik dit weekend maar eens op onderzoek uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik ben weer terug van weggeweest.
Heb een tijdje geen omnia hd meer gehad omdat hij was gevallen.
Helaas heb ik de fotos die ik hiervan nog zou posten op mn telefoon staan en deze is bij de reparatie helemaal geformat.

De gerepareerde kwam wel terug met de nieuwste firmware :)

Maargoed,

Hoe zit het hier met de interesse in een display stand voor de I8910 ?
Ik heb voor mijzelf al een display stand gemaakt die je in elkaar kan schuiven en als je hem uit elkaar haalt past hij naast je omnia hd gewoon helemaal plat in je broekzak.
Hij gaat gemaakt worden van Carbon omdat dit licht is en niet breekt in je broekzak met bukken ofzo.
De standaart is zo gemaakt dat je bijvoorbeeld in de trein, op tafel of waar dan ook gewoon film kan kijken met de omnia HD.

Ik post wat fotos zodra de eerste klaar zijn en ik dus een mooi voorbeeld heb.
Ook de prijs zal ik dan bepalen maar het zal zeker onder de 10 euro blijven.

Groeten Yannic.

Ik ben geen winkel ofzo, ik maak deze display stand omdat ik het jammer vind dat er geen kleine handzame gemaakt word. En als ik hem dan toch voor mezelf maak kan ik er ook wat meer maken.

Groeten Yannic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensjes, ik draai dus nu hx 1.61

Ik mis alleen de t9 input in het nederlands.

Nu was ik even aan het googlen en stuitte hierop:

http://thesymbianblog.com...ionary-to-your-new-phone/

Als ik het goed begrijp moet iemand dus dit even met een NL firmware doen, vervolgens het bestandje sharen. Iedereen kan dan zo de t9 source veranderen?

Met andere woorden, iemand geeft mij een Nederlandse versie van dat bestand, die overschrijf ik in mijn versie en hup ik heb Nederlandse T9??

Of denk ik verkeerd?

Zou iemand hier met een Nederlandse firmware of iig nederlandse t9 zijn versie van bovenstaand bestand willen uploaden. Wil dit wel eens even proberen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:40:
....

Hij gaat gemaakt worden van Carbon omdat dit licht is en niet breekt in je broekzak met bukken ofzo.
De standaart is zo gemaakt dat je bijvoorbeeld in de trein, op tafel of waar dan ook gewoon film kan kijken met de omnia HD.

Ik post wat fotos zodra de eerste klaar zijn en ik dus een mooi voorbeeld heb.
Ook de prijs zal ik dan bepalen maar het zal zeker onder de 10 euro blijven.
...
Hey Yannic, als je er een zuignap aan kan zetten ben ik je man! ik bedoel, als je een carbon houder kan maken die ook bruikbaar is om de i8910HD in een auto te plakken voor navigatie koop is er sowieso één van je :) moet je wel opletten dat je een uitsparing maakt voor de oplaad-kabel. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Iemand heeft het al eerder gepost, maar check dit:

De Symbian Foundation ontstond nadat Nokia alle aandelen van het smartphone-OS van andere fabrikanten opkocht en ze onderbracht in een stichting. Die stichting werkt nu aan een opensource-versie van Symbian S60v5. Deze versie, Symbian^2, verschijnt begin 2010 voor het eerst op nieuwe toestellen, maar recente modellen als de Nokia N97 en de Samsung i8910 HD kunnen van een update naar dit OS voorzien worden. De planning is dat daarna elk halfjaar een nieuwe versie met nieuwe features zal verschijnen.[/quote]
[quote]

Zie volledige bericht hier: http://tweakers.net/nieuw...ende-versie-inbouwen.html

Leuk dat we dan een opensource symbian erop kunnen zetten! Nog meer zelf sleutelen. Ik ben dat wachten op de NL firmware ook wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 12:11
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:20:

Als ik het goed begrijp moet iemand dus dit even met een NL firmware doen, vervolgens het bestandje sharen. Iedereen kan dan zo de t9 source veranderen?

Met andere woorden, iemand geeft mij een Nederlandse versie van dat bestand, die overschrijf ik in mijn versie en hup ik heb Nederlandse T9??

Of denk ik verkeerd?

Zou iemand hier met een Nederlandse firmware of iig nederlandse t9 zijn versie van bovenstaand bestand willen uploaden. Wil dit wel eens even proberen :)
Dat zou wel echt geweldig zijn als dit werkt. Kan iemand dit bevestigen? Ik ga zo weg en kan dit vandaag helaas niet meer testen. Morgen ben ik vrij en ga er dan zeker even naar kijken. Wil de nieuwe HyperX fw namelijk ook wel even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:37:
[...]

Dat zou wel echt geweldig zijn als dit werkt. Kan iemand dit bevestigen? Ik ga zo weg en kan dit vandaag helaas niet meer testen. Morgen ben ik vrij en ga er dan zeker even naar kijken. Wil de nieuwe HyperX fw namelijk ook wel even testen.
Ik wacht tot iemand het bestandje upt, dan zal ik het bevestigen... of juist ontkrachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de 1,5 dutch van HtperX op mijn phone maar heeft de 1.6 ook Nederlands menu of is het Engels ?
Vast bedank voor antwoord ik kijk ff of ik 1.6 erop ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 23:33:
Python is (nog) niet compatible met de i8910.
Is dit nog steeds zo of is er onderhand wel ondersteuning voor de i8910 / s60v5 (zonder heloOX-patch)? Zo niet, weet iemand dan of en eventueel wanneer die ondersteuning gaat komen?
Ik heb via google al gezocht naar informatie en ik heb al een aantal verschillende python versies geprobeerd, zonder resultaat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Criminelis schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:37:
[...]

Het lijkt me dat dit alleen werkt voor nieuwe woorden die je zelf hebt toegevoegd aan het bestaande T9 woordenboek. Maar het moet lijkt me ook niet zo moeilijk zijn om een Nederlandse T9 er in te zetten. Ik speur ook nog even verder.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:20:

Of denk ik verkeerd?

Je kunt ook gewoon nl-t9 van een oudere firmware aan de rom van hyperx toevoegen. custom-firmware-tutorial. Ik wacht zelf nog ff totdat er een stabiele en foutloze versie van de 1.6 firmware is.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 10:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:40:
Leuk idee om zo'n stand te maken. Ben benieuwd naar het resultaat!

Dan kun je de i8910 ook als 'echte' wekker gebruiken: Night Stand

:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:28:
[...]

Leuk idee om zo'n stand te maken. Ben benieuwd naar het resultaat!

Dan kun je de i8910 ook als 'echte' wekker gebruiken: Night Stand

:)
Hmm dat word niks voor mij .....

Ik gooi altijd met wekkers :P

Ik verwacht komende week de carbon te krijgen voor de stand.
Hou jullie op de hoogte.

Ondertussen eens doorlezen wat ik allemaal heb gemist.

Groeten..

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Zijn er al mensen met ervaringen met de nieuwe webbrowser Opera 10?

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:03

sjirafje

No inspirational quotes here

Lethal schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:56:
Zijn er al mensen met ervaringen met de nieuwe webbrowser Opera 10?
Ja, kijk even een paar posts terug ;)

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53
Ik wou gisteren heel ff een site met Opera openen en hij gaf aan dat mijn systeem geheugen vol was, ik moest wat applicaties sluiten. Ik had niets open staan.

Ik heb voor de zekerheid een restart van de gsm gedaan en hetzelfde probleem deed zich voor.

Daarna even met de default browser geprobeerd en dat ging goed, het is dus een Opera issue vrees ik. Nog iemand hier die er tegenaangelopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:24:
[...]

Je kunt ook gewoon nl-t9 van een oudere firmware aan de rom van hyperx toevoegen. custom-firmware-tutorial. Ik wacht zelf nog ff totdat er een stabiele en foutloze versie van de 1.6 firmware is.
Ik ben bekend met die tutorial, echter gaat mij dit net even een stapje te technisch |:(

Komt bij dat de nieuwe roms van hyperx zijn verpakt in een exe bestand. Dus volgens mij ligt het dan alweer ietsie gecompliceerder.

Ik heb gisteren nog met hyperx gesproken en hij is nog bezig met een "surprise" voor een rom. Hij wou niet verklappen wat :P

Ik heb ook een nederlands woordenboek aangeleverd aan mr. Milk. So kunnen we de dayhand die eerder is gepost ook met NL taal gebruiken :) Hij zou het verwerken in zijn volgende release.

Al met al, wacht ik maar eventjes af wat er komen gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
wakuwakuhullie schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:19:
Ik wou gisteren heel ff een site met Opera openen en hij gaf aan dat mijn systeem geheugen vol was, ik moest wat applicaties sluiten. Ik had niets open staan.

Ik heb voor de zekerheid een restart van de gsm gedaan en hetzelfde probleem deed zich voor.

Daarna even met de default browser geprobeerd en dat ging goed, het is dus een Opera issue vrees ik. Nog iemand hier die er tegenaangelopen is?
Die had ik dus ook .. vooral bij grote pagina's met veel plaatjes..

maar de snelheid is zo'n groot voordeel dat ik hem bijna als standaard browser gebruik.. een aanraader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Lethal schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:23:
[...]

Die had ik dus ook .. vooral bij grote pagina's met veel plaatjes..

maar de snelheid is zo'n groot voordeel dat ik hem bijna als standaard browser gebruik.. een aanraader dus!
Flashen naar een custom rom zodat je 170MB geheugen hebt doet wonderen ;)
Je kan dan zelfs meerdere pagina's (via de tabs) open hebben staan zonder problemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
catt4u schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 18:15:
[...]

Flashen naar een custom rom zodat je 170MB geheugen hebt doet wonderen ;)
Je kan dan zelfs meerdere pagina's (via de tabs) open hebben staan zonder problemen _/-\o_
Nu hopen dat het ook gaat werken op Windows 7, het flashen, want ik kan helaas geen dual boot doen op een of andere manier en dat virtual xp werkt ook voor geen kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier nu allemaal over custom firmware. Maar hoe werkt zoiets? Aangezien Samsung geen firmware updates meer doet de laatste tijd en ik lees over nightshots op de i8910 lijkt het me wel een handig alternatief.

Maar aangezien ik hier helemaal nieuw mee ben en ik zo ff geen duidelijke (Nederlandstalige) how-to vind kunnen jullie me misschien wat op weg helpen?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:19:
Ik lees hier nu allemaal over custom firmware. Maar hoe werkt zoiets? Aangezien Samsung geen firmware updates meer doet de laatste tijd en ik lees over nightshots op de i8910 lijkt het me wel een handig alternatief.

Maar aangezien ik hier helemaal nieuw mee ben en ik zo ff geen duidelijke (Nederlandstalige) how-to vind kunnen jullie me misschien wat op weg helpen?
Nederlandse 'how to' kan je mss op Google vinden.
Maar de custom firmware wordt ook niet in het Nederlands geleverd. (hoeveel procent wordt er nu NL gebruikt :? )
Sommige delen van sommige firmware versies kan je in het NL omschakelen.
Maar als je al moeite hebt om de Engelstalige 'how to' te begrijpen dan kan je beter niet flashen want de ondersteuning op de diverse fora is ook Engelstalig evenals het overgrote deel van de firmware zelf.

En hier op GoT mag er niet over geschreven of naar gelinkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:19:
en ik zo ff geen duidelijke (Nederlandstalige) how-to vind kunnen jullie me misschien wat op weg helpen?
aub

[ Voor 3% gewijzigd door richajax op 15-11-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat genoeg op het net ja, maar voor een leek als ik in die dingen mocht het wel wat duidelijker. Heb na lang zoeken ook wel wat gevonden, maar aangezien dit dus blijkbaar niet onder Windows 7 werkt ga ik dr niet verder mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Zoals een paar posts hierboven beschrijft is het wel degelijk mogelijk te flashen onder windows 7 ;) misschien nog even verder zoeken!

Maar de indruk die je achterlaat doet me twijfelen of het wel een goede keus is om je er verder in te verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
Lethal schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:37:
Zoals een paar posts hierboven beschrijft is het wel degelijk mogelijk te flashen onder windows 7 ;) misschien nog even verder zoeken!

Maar de indruk die je achterlaat doet me twijfelen of het wel een goede keus is om je er verder in te verdiepen.
Alleen met Virtual XP Mode, maar niet alle processoren ondersteunen dat.. Toch? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de voorkant van de doos van mijn I8910 HD is de klok zwart en die 3 blokjes om van pagina te wisselen blauw, nu weet ik dat dat bij de final release eruit is gehaald net als de 3D taskmanager, maar met hyperX' firwares kun je die wel op je phone krijgen kan ik die zwarte klok en blauwe blokjes er op 1 of andere manier ook krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Misschien domme vraag, maar welke site halen jullie die hyperx firmwares vandaan incl tutorials?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Snoll3bulk schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:34:
Misschien domme vraag, maar welke site halen jullie die hyperx firmwares vandaan incl tutorials?
www.google.nl :)

Even een vervolg op mijn ontplofte computer verhaal :D

ik durf inmiddels weer mijn pc te verbinden met mijn telefoon .. maar nu merkte ik dat zodra ik de telefoon aanraak, dat hij statisch geladen is :| zou dit door mij komen? (ik ben installatieadviseur en weet dat bij koude buitentemperaturen en lage luchtvochtigheid icm vloerbedekking en rubberen zolen dit veroorzaakt wordt) of komt dit door kabelbreukje van mijn usb?

8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Lethal op 18-11-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoll3bulk schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:34:
Via een forum, zoek maar eens op hyperx custom rom ofzo...

Sinds deze week heeft hij ook een eigen site gereleased. Er staat hier niets te downloaden op dit moment en er wordt alleen gediscussieerd dus neem aan dat ik hem mag posten.

http://www.hyperx-i8910.com/

Zoals je daar kan lezen gaat hij zich misschien verdiepen in Android! Klinkt natuurlijk erg leuk, maar ik geloof nooit dat hij in zijn eentje android volwaardig kan laten werken op ons telefoontje...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:09:
[...]

Via een forum, zoek maar eens op hyperx custom rom ofzo...

Sinds deze week heeft hij ook een eigen site gereleased. Er staat hier niets te downloaden op dit moment en er wordt alleen gediscussieerd dus neem aan dat ik hem mag posten.

http://www.hyperx-i8910.com/

Zoals je daar kan lezen gaat hij zich misschien verdiepen in Android! Klinkt natuurlijk erg leuk, maar ik geloof nooit dat hij in zijn eentje android volwaardig kan laten werken op ons telefoontje...
Ben ik mee eens. Als ik een android toestel wil dan koop ik wel een android toestel. Symbian heeft nadelen, maar zeker ook voordelen. Zo is er niet extreem veel software beschikbaar, maar wel veel nuttige en bruikbare sofware. Ook lijken de multimedia mogelijkheden als het afspelen en opnemen van videos beter bij symbian toestellen dan bij de concurrentie. Vooral android ligt nog achter op dit front en dit is nu juist waarom ik voor dit toestel (met symbian) heb gekozen en dus niet voor een android toestel. Het liefste zie ik dan ook dat iemand als hyperx steeds de laatst beschikbare firmware mod om zo bugs te verhelpen en de functionaliteit en stabiliteit te verbeteren waar mogelijk. Ik hoop dus dat men niet te veel tijd in het porten van android stopt want waarschijnlijk gaat dit nooit iets opleveren voor dagelijks gebruik.

Op dit moment ben ik eigenlijk best wel tevreden met de HX1.5 (EN) firmware (met opera 10). Hoewel ik zo nu en dan wel een reset krijg. Hopelijk kan er in de toekomst nog een goed werkend portrait mini-qwerty toetsenbord worden toegevoegd en misschien dat de audiokwaliteit tijdens filmen nog verbeterd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je verwoord mijn gedachten in iets bredere zin :P

Draai nu zelf de chinese Hx 1.62 en ik moet zeggen dat ie erg fijn loopt!!

Waar ik mij wel meer en meer aan stoor is samsung.... wat een !$%!%!#!# lijers zijn dat zeg!

Ze beloven je van alles, maar laten je vervolgens lekker doodvallen. HD video beelden kun je het nog steeds niet noemen.

Het geluid is nog steeds ver beneden nokia N-series kwaliteit in de video opnamen en dergelijke.
De beloofde en geadverteerde 24 fps HD recording wordt nooit gehaald, en is soms veel slechter.

Als je kijkt naar de support in het algemeen dan ben ik weeer diep teleurgesteld in samsung. Ze hadden mij bijna van mijn nokia fetish afgeholpen met dit toestel. Maar als dit doorgaat zoals het nu gaat is dit mijn laatste samsung.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben best tevreden met het toestel...

Maar het kan zooooooooooooo veeel beter als je het mij vraagt. Het kan voor samsung niet zo moeilijk zijn om bijv kinetic scrollen in alle menus te implementeren. Nokia kan het ook?

Zelfs de budget toestellen van nokia hebben of krijgen kinetic scrolling. En samsung... die houdt zich stil beloofd niets... je wordt gewoon doodgenegeerd... en daar kots ik van!

Een simpel voorbeeldje, het gebrek aan firmware updates... De grote landen krijgen ze wel, maar de kleintjes niet. Je maakt mij niet wijs dat het heel veel moeite voor samsung is om een Firmware per locaties uit te brengen.

Waarom niet? Omdat hyperX het ook in 1 uur kan!!! Ok, er zitten dan hier en daar wat bugs, maar als samsung ff 1 dag een team erop zit zou het klaar moeten zijn.

Maar nee... we worden genegeerd... 8)7

Voor mij persoonlijk staan er een aantal dingen op mijn verlanglijst:

Kinetic scrolling (hoewel ik hier nog niet eens heel veel waarde aan hecht)
24 fps HD recording (stabiel)
nokia N-series kwaliteit met geluid
En iets van predictive t9 Qwerty ofzo... dat lijkt me ook wel fijn :)

@ bassie, zoek eens op dayhand input by mr. milk.... dan heb je al een portrait toetsenbord... of je het fijn vind is een 2e...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:30:
@ bassie, zoek eens op dayhand input by mr. milk.... dan heb je al een portrait toetsenbord... of je het fijn vind is een 2e...
Ken ik maar vind ik dus niet fijn. Het standaard landscape qwerty toetsenbord vind ik top en wil ik houden, althans de werking. Beter was dat je een soort overlay over de huidige pagina kreeg ipv een nieuw venster. Volgens mij kan je met dayhand toch niet het originele qwerty behouden of wel?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:51:
[...]

Ken ik maar vind ik dus niet fijn. Het standaard landscape qwerty toetsenbord vind ik top en wil ik houden, althans de werking. Beter was dat je een soort overlay over de huidige pagina kreeg ipv een nieuw venster. Volgens mij kan je met dayhand toch niet het originele qwerty behouden of wel?
Weet ik eigenlijk niet cker, maar dacht het niet nee..

Ben het met je eens hoor vind dat dayhand een leuk idee. Zeer goed zelfs, maar het werkt gewoon niet zo fijn als het origineel naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Op de website van HyperX is na enige discussie een online petitie geopend om samsung aan te zetten tot betere support van de i8910HD. Of, beter gezegd, een vraag/eis tot premium support voor dit premium toestel, waar we allemaal de hoofdprijs voor hebben betaald. Ik zou zeggen, stem allemaal!

http://www.petitiononline.com/fixi8910/petition.html

We zullen zien wat deze stunt uithaalt bij het grote samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb HyperX 1.5 firmware erop staan maar wat gebeurt er als ik probeer te updaten via Pc studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 11:08
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:30:
Ik heb HyperX 1.5 firmware erop staan maar wat gebeurt er als ik probeer te updaten via Pc studio?
Dat je niet kan updaten via PC studio.
Je zult dan eerst weer terug moeten flashen naar de Nederlandse firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sjoerd.Donker schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:15:
Op de website van HyperX is na enige discussie een online petitie geopend om samsung aan te zetten tot betere support van de i8910HD. Of, beter gezegd, een vraag/eis tot premium support voor dit premium toestel, waar we allemaal de hoofdprijs voor hebben betaald. Ik zou zeggen, stem allemaal!

We zullen zien wat deze stunt uithaalt bij het grote samsung :)
Signed...

Wel een leuk initiatief. Ik verwacht er niet veel van, maar niet geschoten he... :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De shazam die ik via ovi store download doet het niet heel vaag... heeft iemand werkende voor me?
Alvast bedankt

• Criminelis
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:19:
De shazam die ik via ovi store download doet het niet heel vaag... heeft iemand werkende voor me?
Alvast bedankt
Heel erg makkelijk te vinden op internet. Gewoon de versie voor de 5800 downloaden, die werkte bij mij gewoon. Beetje googlen op Shazam i8910 oid en moet vast en zeker lukken.. Anders hoor ik het wel ;)

Verwijderd

Valt me trouwens op dat ik met de HX 1.62 custom rom echt een heerlijke lange batterijtijd heb...

Vanaf zaterdagavond 8u tot nu net 5u heeft hij non-stop aangestaan, er is mee gesmst, gebeld, af en toe wat internetten..

Zeg maar rustig normaal gebruik..

Meestal moest ik dan toch na een dag of 2 hooguit 3 hem aan de lader hangen.

• stuiterbeest
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:54:
Valt me trouwens op dat ik met de HX 1.62 custom rom echt een heerlijke lange batterijtijd heb...

Vanaf zaterdagavond 8u tot nu net 5u heeft hij non-stop aangestaan, er is mee gesmst, gebeld, af en toe wat internetten..

Zeg maar rustig normaal gebruik..

Meestal moest ik dan toch na een dag of 2 hooguit 3 hem aan de lader hangen.
Heb je de Chinese of de Italiaanse versie? Welke adviseer je overigens? Want ik ben van plan te flashen, maar ik heb geen flauw idee welke beter is. De taal is wel Nederlands in te stellen neem ik aan?

Groetjes

• Amps
  • Laatst online: 20:14
Heb vandaag mijn toestel weer terug van de tweede reparatie. Ik moet zeggen dat de repairs wel snel gaan (wat wil je ook als ze alleen de oude firmware erop moeten zetten) met een kleine 2 week tijd.

En nu hopen dat dit niet weer gebeurt...

Verwijderd

stuiterbeest schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:54:
[...]

Heb je de Chinese of de Italiaanse versie? Welke adviseer je overigens? Want ik ben van plan te flashen, maar ik heb geen flauw idee welke beter is. De taal is wel Nederlands in te stellen neem ik aan?

Groetjes
Ik draai nu de chinese variant, als ik jouw was zou ik even het weekend afwachten. HyperX gaat volgens mij een zelfde soort rom releasen op basis van een UK firmware. Die is ergens volgende week klaar...

De chinese en de italiaanse zijn beiden alleen in het engels, dus ook geen t9 support. Dat is wel een nadeel...

Ik heb al een btje rondgezocht hoe ik zon rom aan kan passen naar NL maar dat gaat mij toch net even iets te technisch. Misschien iemand hier die wel iets meer kennis heeft van zaken??

Er staat wel een tutorial op dat andere forum maar ik snap er de ballen van 8)7

Ik heb wel aan hyperX gevraagd of die mss ook een NL variant van die UK firmware aankomende week wil maken, hij is wel van plan om meerdere taalvarianten uit te brengen.

Dus met een btje mazzel ;)

http://hyp3rx.allroms.nl/...8abd8b87d97510133a177&t=5

Je kan je ook ff inschrijven op zijn forum en de request wat kracht bij zetten, hoe meer aanvragen hoe groter de kans lijkt mij ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 20:50 ]

• stuiterbeest
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:42:
[...]

Ik draai nu de chinese variant, als ik jouw was zou ik even het weekend afwachten. HyperX gaat volgens mij een zelfde soort rom releasen op basis van een UK firmware. Die is ergens volgende week klaar...

De chinese en de italiaanse zijn beiden alleen in het engels, dus ook geen t9 support. Dat is wel een nadeel...

Ik heb al een btje rondgezocht hoe ik zon rom aan kan passen naar NL maar dat gaat mij toch net even iets te technisch. Misschien iemand hier die wel iets meer kennis heeft van zaken??

Er staat wel een tutorial op dat andere forum maar ik snap er de ballen van 8)7

Ik heb wel aan hyperX gevraagd of die mss ook een NL variant van die UK firmware aankomende week wil maken, hij is wel van plan om meerdere taalvarianten uit te brengen.

Dus met een btje mazzel ;)

http://hyp3rx.allroms.nl/...8abd8b87d97510133a177&t=5

Je kan je ook ff inschrijven op zijn forum en de request wat kracht bij zetten, hoe meer aanvragen hoe groter de kans lijkt mij ;)
Heb me maar gelijk ingeschreven op dat forum en de druk vergroot in dat topic, hehe. Zou wel heilig zijn als hij dat doet!
Ik zal wel eventjes wachten, in ieder geval bedankt voor je tips. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuiterbeest schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:45:
[...]

Alleen met Virtual XP Mode, maar niet alle processoren ondersteunen dat.. Toch? :o
Virtual XP Mode liep bij mij vaak vast bij het maken van de backup, waarna het geheel gelocked was voor XPMUser en er vrij weinig meer mee gedaan kon worden. Heb VMware geprobeerd en dat werkt perfect bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem777
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2023
hallo, sinds gisteren ook deze gsm, maar had eens even een vraagje betreffende wifi.
heb hier thuis 128bit wep beveiliging op men draadloos, en wanneer ik die key wil ingeven zegt de telefoon : wep sleutel bevat ongeldige tekens...

nog iemand die hier problemen mee gehad heeft ? of moet ik zoieso op 64bit overschakelen ?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de Italiaanse update installeren, moet eerst de i8910 geflashed worden met een andere software om de Italiaanse versie te kunnen downloaden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 15:37:
Hoe kan je de Italiaanse update installeren, moet eerst de i8910 geflashed worden met een andere software om de Italiaanse versie te kunnen downloaden ??
Als je de officiële Italiaanse update wil installeren zal je inderdaad eerst moeten flashen naar de Italiaanse versie van de i8910HD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem777 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:21:
hallo, sinds gisteren ook deze gsm, maar had eens even een vraagje betreffende wifi.
heb hier thuis 128bit wep beveiliging op men draadloos, en wanneer ik die key wil ingeven zegt de telefoon : wep sleutel bevat ongeldige tekens...

nog iemand die hier problemen mee gehad heeft ? of moet ik zoieso op 64bit overschakelen ?

alvast bedankt!
Mogelijke oorzaken:

-Je typt je pass verkeert op de i8910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Even een vraag op mensen dit probleem bekend voorkomt:

sinds gister doen mijn widgets het niet meer .. zo geeft de klok geen wijzer meer, en de kalender geen dagen. het lijkt erop alsof de interactieve elementen niet weergegeven worden. ik kan ook niets meer 'aanklikken' en de widgets reageren nergens meer op ...

heeft iemand hier ervaring mee?

edit: Inmiddels heeft het probleem zichzelf verholpen.. een reset had geen effect en ook opnieuw opstarten niet, een nachtje laten rusten wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Lethal op 23-11-2009 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen last van het langzamer worden van Opera 10? Ik heb steeds dat de pagina's via 3G\GSM niet verder laden dan de helft (met turbo aan en uit). Via WIFI gaat het wel vrij snel maar zelfs dan is de standaard S60 browser (HX1.5 China) sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:58

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:33:
Nog meer mensen last van het langzamer worden van Opera 10? Ik heb steeds dat de pagina's via 3G\GSM niet verder laden dan de helft (met turbo aan en uit). Via WIFI gaat het wel vrij snel maar zelfs dan is de standaard S60 browser (HX1.5 China) sneller.
nog geen problemen ondervonden zo ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Is er iemand die misschien meer weet over Symbian ^2? Zag laats het volgende artikel:
Symbian wil NFS en T9 voor qwerty in volgende versie inbouwen

Hierin stond dat Symbian ^2 ook beschikbaar komt voor de i8910, maar kan eigenlijk informatie vinden. Is er iemand die meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Morgen is de beta release van HX1.7 ...

spannend :) nee just kidding, maar hij is gebasseerd op een engelse firmware.. denk dat ik deze maar weer eens meeneem (schijnt dat hij betere camera files heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:31
Heb sinds gisteren de laatste officiele Italiaanse firmware draaien, moet zeggen dat het lijkt alsof de telefoon NOG wat sneller is geworden. 3D task manager en het 'swipen' op hoofdscherm om in menu te komen gaat nu echt 100% vloeiend, waar het voorheen nog met een (heel klein) beetje hapering ging. Dit komt mss ook wel doordat ik na update hard reset heb gedaan maar toch, valt wel op. Overigens meteen leuke theme erop geknald, Maemo 5 for Symbian.

En dan nog even over Symbian^ gebeuren, zeg ik het goed als de versie die wij nu draaien (en die ik ken als S60 5th Ed.) nu word genoemd ald Symbian^1? En dat ^2 ergens begin volgend jaar uitkomt?

De nieuwe Symbian versie(s) worden wel ontwikkeld op oa. de I8910 en die nieuwe Sony Ericcson, ben er erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:06:
Is er iemand die misschien meer weet over Symbian ^2? Zag laats het volgende artikel:
Symbian wil NFS en T9 voor qwerty in volgende versie inbouwen

Hierin stond dat Symbian ^2 ook beschikbaar komt voor de i8910, maar kan eigenlijk informatie vinden. Is er iemand die meer weet?
Ik heb hier ook veel na gezocht, ik weet niet waar tweakers.net zich op baseerd maar ik kan het eigenlijk nergens terugvinden.

HyperX zal idd op korte termijn HX 1.7 releasen. Gebaseerd op de beta UK versie. En het echte goede nieuws, mede door ons "zeuren" op het forum van hem gaat hij daarna die versie uitbrengen in een Nederlandse variant! :) Duurt alleen iets langer dan ik voorheen hier heb gezegd... Denk volgende week ofzo/

Dus nog ff geduld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Ik heb de beste man (HyperX) ook wat euro's gegeven voor een JTAG connector en flashing apparaat, kan 'ie aan de slag met android op i8910HD :) De petitie om samsung tot betere support te manen loop overigens ook aardig, alweer 1300 signatures in een weekje ofzo. Dus nogmaals een oproep, lekker stemmen, misschien dat de mensen van het samsung innovator forum hun bazen ermee om de oren slaan :)

Bjorn/Lethal, ben jij trouwens beta-tester van HX1.7? ben benieuwd naar de vindingen! misschien de moeite waard om nog maar een keer alles te resetten...

Adios!

Edit: blijkbaar neemt de initiator van de petitie zichzelf erg serieus, en heeft een 16 pagina's tellend rapport geschreven richting samsung mobile met een zeer uitgebreide beschrijving van de fouten en mogelijke verbeteringen voor de i8910HD. zie: http://anphase.files.word...on-the-samsung-i89101.pdf
voor meer info.

[ Voor 21% gewijzigd door ElectroDonker op 25-11-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Hah, goede grap. Voor de derde keer wilde het toestel niet meer opstarten (bleef hangen bij het laadscherm). Dit keer heb ik hem +/- 5 dagen kunnen gebruiken tussen de de tweede reparatie en nu.

Lekker op weg Samsung!

Duurt me ook wat te lang voor updates vanuit Samsung zelf! Iemand enige idee of er nieuwe releases waren na de XXIFD firmware? Er was als ik het me goed herrinner één na de XXIFD firmware, maar die stukken slomer was?

Het is en blijft wel een top toestel hardwarematig, maar er begint wel cognitieve dissonantie te ontstaan.

Tsja, en nu weer wachten op de 'Software update' van Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:52:
Hah, goede grap. Voor de derde keer wilde het toestel niet meer opstarten (bleef hangen bij het laadscherm). Dit keer heb ik hem +/- 5 dagen kunnen gebruiken tussen de de tweede reparatie en nu.

Lekker op weg Samsung!

Duurt me ook wat te lang voor updates vanuit Samsung zelf! Iemand enige idee of er nieuwe releases waren na de XXIFD firmware? Er was als ik het me goed herrinner één na de XXIFD firmware, maar die stukken slomer was?

Het is en blijft wel een top toestel hardwarematig, maar er begint wel cognitieve dissonantie te ontstaan.

Tsja, en nu weer wachten op de 'Software update' van Samsung...
Ik zou zeggen blijf lekker wachten... Er zijn mensen die nog niet eens 1 update hebben gehad maar het nog steeds met de eerste rom moeten doen. Het lijkt erop dat alleen china / hongkong / rusland en italie in aanmerking komen..

En de rest kan zoals dat zo mooi heet de pleuris krijgen. Inclusief wij Nederlanders..

En juist dat is de reden dat er zon petitie is gestart, want samsung laat de omnia HD gewoon weer doodbloeden net zoals de vorige modellen..

Het is dat HyperX er nog tijd in steekt, maar anders was dit telefoontje al lang zijn charme verloren voor mij... En voor vele anderen geldt het zelfde.

@ Sjoerd, ik was beta tester, maar ben hier mee gestopt omdat ik geen zin heb om zo vaak mijn phone te flashen. Door dat gedoe verlies je het echte gebruik van dat ding omdat je telkens alles opnieuw moet installeren..

• Lethal
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 23:03:
[...]

@ Sjoerd, ik was beta tester, maar ben hier mee gestopt omdat ik geen zin heb om zo vaak mijn phone te flashen. Door dat gedoe verlies je het echte gebruik van dat ding omdat je telkens alles opnieuw moet installeren..
ook @ Sjoerd
En ik ook niet ;) ik volg alleen zijn site (die jij waarschijnlijk ook kent ivm die donatie)

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd naar de HX 1.7 dan, ik mis NL T9 af en toe een beetje ;). Gebruik nu nog gewoon 1.5 met "Satio" homescreen (die ook al op m'n N78 zat, maar vooruit). Ik hoop wel dat hij inderdaad wat doet aan de camera. De standaard NL firmware maakte namelijk mooiere foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb de telefoon zo ingesteld dat ik op mijn hoofdscherm mijn agenda gebeurtenissen staan en 4 snelkoppelingen (startscherm>startschermschema>gebruik vinger) ik vind dit de mooiste oplossing, is het mogelijk om dan op een simpele manier bij mijn widgets te komen (telegraaf, hyves enz)? ik kan het niet ontdekken hoe dit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
de 'gebruik vinger' is een standaard hoofdscherm van symbian..

de 'widgets' horen bij het hoofdscherm van samsung ..

ze zijn dus niet te combineren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:06:
[...]

Ik heb hier ook veel na gezocht, ik weet niet waar tweakers.net zich op baseerd maar ik kan het eigenlijk nergens terugvinden.

HyperX zal idd op korte termijn HX 1.7 releasen. Gebaseerd op de beta UK versie. En het echte goede nieuws, mede door ons "zeuren" op het forum van hem gaat hij daarna die versie uitbrengen in een Nederlandse variant! :) Duurt alleen iets langer dan ik voorheen hier heb gezegd... Denk volgende week ofzo/

Dus nog ff geduld....
Dat is idd zeer mooi. Alleen hoop ik wel dat deze versie stabieler is dan zijn vorige NL variant (HX1.5). Mijn telefoon viel namelijk geregeld weg tijdens het bellen. Met de normale engelse variant die ik er nog steeds op heb staan heb ik geen problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:49
Ik ben nog steeds zo tevreden met mijn Symbix minimal dat ik geen reden heb om te upgraden =)

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik heb mijn samsung op vinger use staan ( voor de calander ) echter als je bv muziek afspeelt staat deze netjes op het hoofdscherm. alleen bij radio niet ( luister veel radio ) en dit was met mijn N81 met symbian 3rd edtion wel zo. Weet iemand of dat een instelling is of hebben ze dat er uit gegooid.

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de site van HyperX:
As you know beginning of the week, my anouncement was to release my firmware end of the week.
So it´s friday,and i´m not finished at all, but i want to continue my firmware- work.
The point is, this week i had much (real) work to do, and i have to beginn on sunday (working at night) again.
FF geduld nog dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:33
Gvd ik begin me steeds meer te irriteren aan de Hold-knop. Af en toe gaat de vergrendeling eraf in m'n broekzak. Dit weekend zat ik in het buitenland en zie ik op een gegeven moment dat google maps geopend is :( Hopelijk heeft dat niet al te lang geduurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Volgens mij kan je ook een code erop zetten. Dus als je lock eraf ( dan wel niet perongeluk ) moet je eerst nog een pincode invoeren. Is dat geen oplossing voor je ?

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:36:
De Symbian Foundation heeft een officiele THEME uitgebracht, gebruik hem nu paar dagen en moet zeggen dat ie goed bevalt. Je moet van de cartoony stijl houden, maar dan heb je ook wel wat!
Kun je ook een download link geven ik kan hem op die website niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
u vraagt wij draaien:

klikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog wat leuke widgets misschien?
Zelf heb ik 3 verschillende (grootte) Htc klokken die van de touchflo en een Accuweather die het doet op de 1.5 HAX van hyperX waar andere internet widgets het iet op doen. Iemand die die wil hebben?
Of iemand die zelf leuk heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Heb net een beta demo van SlideIT aangevraagd, zou binnen 24 aan moeten komen. Ben benieuwd!
Zal laten weten of 't bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
k.olfers schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:21:
Heb net een beta demo van SlideIT aangevraagd, zou binnen 24 aan moeten komen. Ben benieuwd!
Zal laten weten of 't bevalt.
Ik had al een versie van het dailymobile.se forum gedownload (unsigned) en die geeft aan dat de i8910 niet ondersteund wordt. Ik was ook wel benieuwd, maar helaas.

Beter nieuws, HyperX heeft als doelstelling om z'n nieuwe custom rom op 6 december uit te brengen, een soort laat Sinterklaas kado. Allemaal netjes je schoen zetten en stop alvast je i8910 en USB kabel er in ;).

Edit: Er is zo te zien al een modded versie van dat SlideIT gemaakt die ook op de i8910 werkt. HyperX stopt die ook in de nieuwe ROM.

Edit 2: SlideIT werkt behoorlijk soepel met de Dutch language pack erbij. Beetje wennen om op snelheid te komen met het typen, maar dan gaat het echt heel behoorlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Propane op 02-12-2009 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
O-M-G....

Gold I8910

Deze komt gewoon standaard met een hoesje EN tv-kabel!! In plaats van dat die knakkers bij Samsung nu eerst eens het huidige toestel oplappen gaan ze een gouden versie uitbrengen. Ik snap het niet meer hoor maar dat zal wel aan mij liggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Gaargod schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:56:
O-M-G....

Gold I8910

Deze komt gewoon standaard met een hoesje EN tv-kabel!! In plaats van dat die knakkers bij Samsung nu eerst eens het huidige toestel oplappen gaan ze een gouden versie uitbrengen. Ik snap het niet meer hoor maar dat zal wel aan mij liggen :/
Beetje zuur maar niet ongewoon bij veel fabrikanten. Het enige wat mijn aandacht wel heeft is de mini-cradle die zou worden meegeleverd. Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Die ziet best blits uit op zich :P Die mini-cradle is volgens mij hetzelfde als in de Orange i8910 HD telefoons in de UK.

Een case en video out kabel is altijd aardig. Die video-out kabel hebben ze wel in de doos gedaan bij andere landen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:56:
O-M-G....

Gold I8910

Dat noemt men nou marketing ;)

Onze zuurverdiende centen hebben ze al binnen, en om de verkoop nog een extra impuls te geven komen ze dan met zoiets..

Zijn er al meer mensen die dat Slide-IT hebben getest... lijkt me ergen interessant maar nog geen tijd gehad om te testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Opera heeft gisteren de betà2 van Opera Mobile vrijgegeven.
En de belangrijkste verandering is dat je nu wel je kan synchroniseren met de Opera browser op je pc zoals dat altijd kon met Opera Mini _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:22:
Opera heeft gisteren de betà2 van Opera Mobile vrijgegeven.
En de belangrijkste verandering is dat je nu wel je kan synchroniseren met de Opera browser op je pc zoals dat altijd kon met Opera Mini _/-\o_
werkt dat dan bij jou? bij mij doet die soms maar dan komen mijn bookmarks en quickstart links er nog niet onder te staan... onder welke directory staan de links bij jou onder opera link? Opera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:01:
Zijn er al meer mensen die dat Slide-IT hebben getest... lijkt me ergen interessant maar nog geen tijd gehad om te testen..
Na nog wat meer gebruik (zie paar posts hierboven) ben ik nog steeds erg positief. Het went snel en het werkt ook snel. Twee nadelen die ik wel heb gevonden:

Toevoegingen aan het woordenboek worden voor zover ik heb gemerkt niet altijd behouden. Misschien een restrictie van de beta. Daarnaast verliezen een aantal menu's en knoppen hun trilling en geluid als feedback. Beetje vervelend maar niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Vandaag mijn toestel weer opgehaald na de derde reparatie. Dit keer duurde de 'reparatie' maar een weekje. Blijkt dat ik na het herstellen van de back-up icoontjes mis (waaronder Route66) en themes tussen de lijst staan die niet meer op het toestel staan. Dat laatste is een bekend probleem, maar volgens mij toch maar hardresetten...

En nog even over de gold versie, leuk dat Samsung die uitbrengt, maar wat heb je aan een toestel met 24-karaats goud waarvan de software crappy is?

Edit: Het blijkt dat Samsung zelf een hardreset heeft gedaan. Dan maar Route66 er opnieuw erop zetten.
Edit2: Geprobeerd om Route66 terug op te zetten, maar het icoontje wilde niet verschijnen in de menu :S Daarna toch maar hard reset gedaan en moet nog beginnen vanaf scratch met installeren.

[ Voor 24% gewijzigd door Amps op 03-12-2009 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Het is en blijft een eyecatcher ;) En waar is het de mensen met het geld om zo'n ding te kopen om te doen? Zien en gezien worden ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
SlideIT werkt echt super, de t9 is stukken beter dan die van samsung. Bovendien kunnen we (mensen die t9 gebruiken) nu dus custom roms installeren zonder te hoeven wachten op de languagepacks, nice :). Maar het is inderdaad nog maar de beta, een aantal functies schijnen nog te ontbreken. Ik las ook ergens dat hij het hoort te doen bij opera mobile, maar heb 'm nog niet zover gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Propane schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:52:
[...]
Toevoegingen aan het woordenboek worden voor zover ik heb gemerkt niet altijd behouden. Misschien een restrictie van de beta. Daarnaast verliezen een aantal menu's en knoppen hun trilling en geluid als feedback. Beetje vervelend maar niet zo erg.
Wat betreft het verliezen van je toevoegingen, als je via het toestenbord naar opties gaat (waar je ook language instelt) staat daar de dictionary op 15 min. Heb 'm nu op de bovenste opties gezet "----" en nu niks meer verloren.. never mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k.olfers schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:33:
[...]

Wat betreft het verliezen van je toevoegingen, als je via het toestenbord naar opties gaat (waar je ook language instelt) staat daar de dictionary op 15 min. Heb 'm nu op de bovenste opties gezet "----" en nu niks meer verloren..
Ik weet dat er ook een tweak is waardoor je je t9 memory kan verhogen. dus ipv van een max 500 woorden 5000 woorden..

Aantallen ff uit de lucht gegrepen maar je snapt mijn punt. Nu geen zin/tijd maar zal morgen wel ff nazoeken. Misschien werkt dat ook voor dat slide it! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Als je de manual moet geloven kan je text in bulk adden, tot 1000 woorden per keer, dus denk niet dat te weinig mem het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:49
Net een N900 door m'n handen laten gaan. Erg mooi allemaal, alleen het scherm háált het niet bij de I8910. MAar ja dat is met alle telefoons zo, als je ze naast de I8910 houdt =)

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Main release HX1.7 (multi 5):

* First will be based on the brand new Beta K4 (UK Firmware) with kinetic browser and (mostly) fixed java engine
* secound will be based on the Taiwan K1 Firmware without kinetic browser and fixed java engine (faster then K4 firmware)

Language Pack releases:

* Based on the UK K4 firmware with included language packages: arab,bulgarian, CZ,dutch, greece, Nordic, Poland, portugese, and russian+turkish

HX Speed release 1.4:

* based on Taiwan K1 and breaks again all previously firmwares
Nieuwe firmware komt in het nederlands _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:12:
[...]

Nieuwe firmware komt in het nederlands _/-\o_
weet er iemand wat er allemaal inzit in die nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toe aan een nieuwe telefoon, maar nu twijfel ik tussen de TD2 en de Samsung omnia HD. Heb al informatie gezocht, maar de ene biedt weer andere voordelen die de ander weer niet heeft. Kan iemand misschien een paar pluspunten geven waarom ik wel voor Omnia moet gaan en niet voor de TD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:03:
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon, maar nu twijfel ik tussen de TD2 en de Samsung omnia HD. Heb al informatie gezocht, maar de ene biedt weer andere voordelen die de ander weer niet heeft. Kan iemand misschien een paar pluspunten geven waarom ik wel voor Omnia moet gaan en niet voor de TD2?
JIJ bent degene die een keuze moet maken |:(
Waarom vraag je of wij een paar pluspunten kunnen geven?

Als je de moeite neemt de topics over de i8910HD door te lezen, kom je vanzelf de voor- en nadelen van gebruikers tegen :+

Er is overigens een overvloed aan info over de i8910HD te vinden op het net dus of je voor deze of de TD2 gaat moet je toch zelf beslissen 8)7

Je kan bij ThePhoneHouse een telefoon ook een week proberen en als die niet bevalt omruilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt de moeite waard om naar i8910_ HX1.7_RELEASE_LO te flashen
Mijn dag is weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:58:
Echt de moeite waard om naar i8910_ HX1.7_RELEASE_LO te flashen