Ik had al een tijdje terug, toen de i8910 HD nog niet uit was en de i900 nog redelijk nieuw was, wat 'research' over gedaan. Op 'papier' stond dat het naar het buitenland rond 2-3 weken duurt (ook bevestigd door vrienden die ook een shield daar hebben besteld). Maarja, dat kan nu natuurlijk veranderd zijn of verschillen per levering.
Het punt van plastic vs glas was meer als indicatie van dat je scherm echt niet zo jacked up moet zijn na zo'n 'behandeling'. Zoals we weten krast plastic vele en vele malen sneller dan glas. Aangezien het scherm van de i8910 van glas is, zou een soortgelijke screen protecter misschien zelfs overbodig worden. Maar het is natuurlijk ook zelf wat je fijner vindt.
Ik maak zelf gebruik van een Leather Case. Maakt het misschien wel wat bulky, maar beschermd hem prima. Ik kan overigens ook zorgeloos in mijn tas dumpen. Thuis haal ik hem uit de case ofc.
Edit: Ik wilde oorspronkelijk de i900 nemen, en heb dus ook op basis van dat model gekeken. Ik zie dat tot op heden Phantomskinz nog geen skin heeft voor de i8910 HD (en zal wellicht ook niet komen). Op dit moment heeft het dus niet zoveel zin om daarop te wachten ofzo.
Voor de geintereseerden. Bij mij kwam dus Phantomskinz op plek één. De motivaties waren:
- Je krijgt twee setjes bij je bestelling (mocht je de eerste verprutsen, je hebt altijd nog een 'back-up' setje)
- Vaak zijn er kortingsperioden bij PS. Nu is het bv. 30% korting (er zijn ook andere voucher codes te verkrijgen)
- Levertijd is snel(ler) en verzendkosten zijn tegen een respectabele prijs
- Geen/in zekere mindere mate 'orange peel effect' (t.o.v. invisibleSHIELD)
- Niet tè veel grip
Daarnaast heb ik ook gekeken naar andere merken/bedrijfen zoals Bestskins (budget skin) en Bodyguardz. Bestskins was wel voordelig, maar van aanzienlijk minder kwaliteit dan bv. Bodyguardz. Phantomskinz en Bodyguardz zijn vrijwel gelijk aan elkaar (ook twee setjes), maar ik zou PhantomSkinz boven Bodyguardz kiezen omdat BodyGuardz een immens hoge verzendkosten verrekend.
Maarja, in the end, heb je niet echt veel aan als je een skin wilt voor de i8910 aangezien die (nog) niet verkrijgbaar is. Maar misschien voor je iPod (Touch)? Achja, dat was iig mijn inbreng
[
Voor 43% gewijzigd door
Amps op 30-10-2009 17:35
]