Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nog steeds de HX 1.4 (van hyperX)

Dit heeft echter NIETS te maken met de geluidsopname ;)

Ik heb nu extreem dorst in bier dus ga de stad in..... Morgen maak ik wel ff een mooie volledige post over die geluidsinstellingen. Ff geduld dus :)

En ja ik heb me vermaakt die avond, ik kom zelf ook wel paar keer in beeld met oranje pak aan van top tot teen :D

Zie 3:15 min :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=YXHm6Etk3pg

kan iemand mij mischien vertellen wat voor strip figuur dit is ;P en of iemand deze emulator al aan het werk heeft gekregen?

maarja die wallpaper is vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand gehoord of het mogelijk is om android OS op de Omnia HD 18910 te flashen?
Zou leuk zijn om dit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:42:
Heeft iemand gehoord of het mogelijk is om android OS op de Omnia HD 18910 te flashen?
Zou leuk zijn om dit te proberen.
Helaas, ik hoopte ook al op een port omdat de hardware wel redelijk door android ondersteund wordt. Ik hoop dat er een project loopt, maar ik ben er bang voor.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 11:19
ReCreator schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:14:
[...]

Helaas, ik hoopte ook al op een port omdat de hardware wel redelijk door android ondersteund wordt. Ik hoop dat er een project loopt, maar ik ben er bang voor.
Volgens mij was bjorn daarvan op de hoogte? Heb verder nog een bugje in HyperX zjin rom, nl bluetooth werkt niet! 'unable to perform operation' zegt 'ie. Iemand anders ook last van? gebruik de eerste versie van HX1.5, kan dat het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:29:
http://www.youtube.com/watch?v=YXHm6Etk3pg

kan iemand mij mischien vertellen wat voor strip figuur dit is ;P en of iemand deze emulator al aan het werk heeft gekregen?

maarja die wallpaper is vet :P
De wallpaper is the Flash
http://nerdvana.freedomblogging.com/files/2009/07/flash.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Ter info aangaande android op de omniaHD:
even gegoogled, android op de i8910 komt dichterbij nu android wordt voorbereid op de cortexA8 architectuur (http://www.umpcportal.com...-for-android-development/).
Op diverse fora wordt ook al een beetje geklooid, maar niks echt georganiseerd: (http://forums.samsungi891...-android-1-6-i8910hd.html)

Voelt iemand zich hier geroepen? zou wel erg oke zijn, android op mijn i8910! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
de vraag blijft natuurlijk of je dat wel zou moeten willen .. er kleven namelijk behoorlijk wat nadelen aan die custom roms..

-de snelheid van je telefoon zal nooit beter worden dan de huidige symbian
-de batterijlevensduur zal absoluut niet beter zijn
-de camera en gps modules zullen lang niet zo goed werken als dat ze nu doen

en ach, symbian is zo slecht nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Maar vergeet de mogelijke voordelen niet! ;)

-android market!
-soepele integratie google apps, in de toekomst ook google Wave wat de shit wordt (lmgtfy!)

En wie weet, als android goed op de cortexA8 wordt aangepast kan ik me voorstellen dat S60V5 hard in het stof bijt...

dat de camera minder opties zal hebben moeten we dan maar mee leven, maarja wanneer gebruik je smileshot/panorama nou... en GPS/batterij zullen redelijk gelijk kunnen blijven, waarom zouden die minder worden denk je?

just my two cents, we zien wel. weer lekker aan het werk dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Lethal schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:59:
de vraag blijft natuurlijk of je dat wel zou moeten willen .. er kleven namelijk behoorlijk wat nadelen aan die custom roms..

en ach, symbian is zo slecht nog niet :)
* niet mee eens, de huidige custom fw die ik nu draai is vele malen sneller dan default fw.
* niet mee eens, de huidige custom fw die ik draai gaat de batterij langer mee dan de default fw.
* niet mee eens, scheelt niets t.o.v. een custom fw

al met al ben ik meer te spreken over de custom fw's dan dat ik ben over de officiele :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
lethal heeft het wel over een eventuele custom ROM van android op je i8910 hé... appels en peren enzo.
custom S60V5 ROM's zijn idd best oke! alleen werkt mijn bluetooth dus niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
ik draai zelf ook hx1.5 ;) en daar ben ik juist super over te spreken :)

bedoelde inderdaad een andere os vergelijken met roms van symbian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

Ik heb een week die snelle engelstalige rom draaien van HyperX, die met 100.1mb vrij op je C: maar ik heb toch al een paar keer gehad dat na het nemen van een foto, zelfs het willen bellen van iemand, dat de telefoon zichzelf reset, alsof je 'm uit en weer aan zet... wel irritant, en 1 x bleef het menu in een loop hangen, toch maar een andere rom proberen, kan ik gelijk de NL versie erop gooien en zien of dat beter gaat.

Gelukkig heb ik nog niks geïnstalleerd, even een paar foto's backuppen maar dat is zo gebeurd :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garrett schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:11:
Ik heb een week die snelle engelstalige rom draaien van HyperX, die met 100.1mb vrij op je C: maar ik heb toch al een paar keer gehad dat na het nemen van een foto, zelfs het willen bellen van iemand, dat de telefoon zichzelf reset, alsof je 'm uit en weer aan zet... wel irritant, en 1 x bleef het menu in een loop hangen, toch maar een andere rom proberen, kan ik gelijk de NL versie erop gooien en zien of dat beter gaat.

Gelukkig heb ik nog niks geïnstalleerd, even een paar foto's backuppen maar dat is zo gebeurd :)
Kan je het niet tegen Hyperx zeggen? Misschien fix hij het voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Ja ik zal eens kijken, ben nu aan het werk dus kan alleen telkens even snel tussendoor wat posten...
Ik hoop dat hij weet wat het kan zijn... ik heb inmiddels al 5 verschillende firmwares geflashed :+
Misschien toch eens wat minderen lol :D

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Zijn er hier mensen met ervaring met Ndrive?

ik vind hem namelijk flink tegenvallen ivm sygic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Heb je wel je E:\ en je geheugenkaart geformatteerd ALVORENS je ging flashen?
Anders krijg je gegarandeerd problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Lethal schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:03:
Zijn er hier mensen met ervaring met Ndrive?

ik vind hem namelijk flink tegenvallen ivm sygic
Op de Omnia HD heb ik geen ervaring met Ndrive, wel op m'n N82 daar werkt ie redelijk goed op, op de HD heb ik Sygic en die werkt prima, snel een fix te pakken en zo

En nee ik had niets geformatteerd... toch maar eens doen begrijp ik dan, bedankt voor de tip ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
Lethal schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:32:
ik draai zelf ook hx1.5 ;) en daar ben ik juist super over te spreken :)

bedoelde inderdaad een andere os vergelijken met roms van symbian
Hoe vind jij de kwaliteit van de foto's dan? Bvd.

NDrive vind ik goed werken. Maar ik heb het nog niet veel gebruikt, ik zit niet zo veel in de auto en als ik erin zit weet ik meestal wel waar ik moet zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Julian op 18-10-2009 12:29 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:07:
[...]

Heb je wel je E:\ en je geheugenkaart geformatteerd ALVORENS je ging flashen?
Anders krijg je gegarandeerd problemen ;)
Ik formateer hem ook niet voordat ik ga flashen. Zou dat eigenlijk moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:30:
[...]

Ik formateer hem ook niet voordat ik ga flashen. Zou dat eigenlijk moeten?
Ja, en je kan bij de 1.21 ook lezen dat dat absoluut noodzakelijk is om geen problemen te krijgen.
(maar dat formatteren van E:\ en je geheugenkaart geldt ook voor de 1.34 en zal bij alle volgende updates ook moeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:17:
[...]

Ja, en je kan bij de 1.21 ook lezen dat dat absoluut noodzakelijk is om geen problemen te krijgen.
(maar dat formatteren van E:\ en je geheugenkaart geldt ook voor de 1.34 en zal bij alle volgende updates ook moeten)
Ik heb tot op heden ca 12 keer officiele buitenlandse Russsiche en italiaanse en custum FW van SeVen en HyperX geflasht en NOOIT de E:\ geformateerd. Tot nu toe nog geen problemen gehad. De laatste van HyperX 1.34 is in mijn ogen tot op heden de beste. :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:36:
[...]

Ik heb tot op heden ca 12 keer officiele buitenlandse Russsiche en italiaanse en custum FW van SeVen en HyperX geflasht en NOOIT de E:\ geformateerd. Tot nu toe nog geen problemen gehad. De laatste van HyperX 1.34 is in mijn ogen tot op heden de beste. :) 8)
Het ging hier over de HyperX custom roms.
En de noodzaak om te formatteren bij de 1.21 om er zeker van te zijn geen problemen te hebben.

Aanwijzingen lezen blijft moeilijk hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Even een vraagje tussendoor.. Ik zit over een paar weken een tijdje in Berlijn en ben opzoek naar goede software en streetmaps van de stad om al wandelende een beetje te kunnen navigeren..

Is hier freeware of betaalde software voor, wat zouden jullie me kunnen aanraden?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Google maps zou je kunnen gebruiken.. dit is freeware, maar het downloaden van data in het buitenland is wel duur! let daarom op wat voor navigatie je gebruiken gaat ..

Wat wel kan is vooraf even de gps+ downloaden en alvast "rondkijken" in berlijn zodat je de kaarten al gedownload hebt ... dit zou de kosten kunnen drukken...

Uiteraard zijn er ook betaalde navigatiekaarten van sygic of bijvoorbeeld route 66 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat we (degenen met NL-se firmware) minstens tot begin volgend jaar moeten wachten voor de Samsung App Shop:

http://www.allaboutphones...atforms-ondersteunen.html

Helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:28:
Het lijkt erop dat we (degenen met NL-se firmware) minstens tot begin volgend jaar moeten wachten voor de Samsung App Shop:

http://www.allaboutphones...atforms-ondersteunen.html

Helaas....
Slaat nergens op :/.
Maar als je goed zoekt vind je genoeg apps voor symbian :).

http://symbianworld.org/s...loads-for-nokia-5800-n97/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:48:
[...]

Slaat nergens op :/.
Maar als je goed zoekt vind je genoeg apps voor symbian :).

http://symbianworld.org/s...loads-for-nokia-5800-n97/
Op de games na vindt ik de apps in de Samsung Appstore niet zo aantrekkelijk, ze lopen ook een beetje achter (begrijpelijk) op Nokia en Apple kwa functionaliteit maar dat komt wel met tijd.

Ovi is een stuk intressanter omdat de prijzen beter zijn en het aanbod groter, ik hoop dat Nokia een Ovi client gaat maken welke werkt op alle Symbian toestellen en niet alleen op hun eigen modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuiterbeest schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:50:
[...]

Prima geluid!!! En een leuk filmpje uiteraard, je zult je vast goed vermaakt hebben. 8)
Hoe heb je dat precies met die instellingen gedaan? Heb het niet helemaal gevolgd namelijk.
Sorry duurde iets langer voor mijn uitleg, maar zie hier voor hoe ik heb gedaan.

http://www.samsungi8910hd...-concerten-en-dergelijke/

Voor de oplettenden onder ons, ik post vanaf nu daar ook af en toe wat ;)

En wat betreft Android op je omniaHD. Ik weet niet of je goed bent in rekenen???

Reken er maar niet op ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 12:11
Ik ben inmiddels 5 dagen de gelukkige eigenaar van een i8910 en volg dit topic nu al een tijdje. Heb gister ook voor t eerst HyperX 1.5 II3 1.34 geflashed wat tot op heden best wel bevalt. Zijn overigens wel een aantal dingen die ik jammer vind, maar wie weet is dat wel verholpen in een update.

Wat ik eigenlijk vragen wil is het volgende... Dumpert.nl maakt gebruik van flash, tenminste, dat denk ik? Het werkt bij mij alleen niet. Is er een mogelijkheid om de dumpert filmpjes met de standaard browser te bekijken? YouTube werkt namelijk wel gewoon (ook flash toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperX heeft ook weer een nieuwe speedrom gereleased... 181 MB vrije ruimte... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de costum fw II3 niet de speed versie maar ik heb wat probleembjes:
- Korte batterij duur, dat kan natuurlijk met nieuwe fw wel weer gefixt worden maar hebben andere dit ook?
- Als ik aan het bellen ben dan gaat ie steeds op dempen heeft dit iets met de sensor te maken? kan iemand helpen het is nogal vervelend
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:30:
Ik heb de costum fw II3 niet de speed versie maar ik heb wat probleembjes:
- Korte batterij duur, dat kan natuurlijk met nieuwe fw wel weer gefixt worden maar hebben andere dit ook?
- Als ik aan het bellen ben dan gaat ie steeds op dempen heeft dit iets met de sensor te maken? kan iemand helpen het is nogal vervelend
Alvast bedankt
Problemen met bellen heb ik zelf nog niet ondervonden. Over de accu kan ik nog niet zoveel zeggen. Draai zelf nu pas 1,5 dag II3. Wel zijn er op internet en andere forums veel 'klachten' over te lezen dat de accu sneller leeg gaat. Sommige zeggen ook dat het door je SD kaart, of de content die op je SD kaart staat, kan komen. Om eerlijk te zijn durf ik hier verder geen uitspraken over te doen....

Wel stoor ik me behoorlijk aan het feit dat mijn 3G verbinding constant actief blijft. Ik krijg hem ook in geen mogelijkheid uit. Heb dit hele topic, en ook deel 1 al helemaal doorgespit en daar kwam eigenlijk alleen uit dat het eventueel door een widget kon komen. Heb die instelling ook al uitgezet om te kijken of het scheelt, maar nog steeds blijft de verbinding actief.

Met mijn vorige telefoon, Nokia E51, had ik dit probleem ook. Bleek toen aan Mail for Exchange te liggen. Nu gebruik ik echt RoadSync. Heb dit ook al helemaal uitgezet om te kijken of dit het probleem verhelpt, maar helaas. Zou het misschien te maken hebben met de II3 firmware? Zijn er andere die dit GPRS/3G probleem ook hebben? Vind het behoorlijk irritant en denk ook dat het mijn accuduur niet ten goede zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:18:
Wel stoor ik me behoorlijk aan het feit dat mijn 3G verbinding constant actief blijft. Ik krijg hem ook in geen mogelijkheid uit. Heb dit hele topic, en ook deel 1 al helemaal doorgespit en daar kwam eigenlijk alleen uit dat het eventueel door een widget kon komen. Heb die instelling ook al uitgezet om te kijken of het scheelt, maar nog steeds blijft de verbinding actief.
Als je een app hebt die automatische een verbinding maakt dan moet je die even zelf opsporen en op nonactief stellen.

Wat je kan doen om je verbinding te verbreken is gewoon op de ophangen toets drukken in het homscreen dan vraagt hij of je de verbinding wilt verbreken. Je kan ook naar Menu > Settings > Connectivity > Connection Mgr. gaan om daar te kijken welke verbinding je hebt en tevens kun je hem daar ook verbreken. Als je in hetzelfde menu naar Destinations > Internet gaat en daar in het profiel van je 3G verbinding "Use access point" op "After confirmation" zet dan zal hij altijd vragen of je een verbinding wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo langzamerhand begin ik nu al genoeg te krijgen van mijn 16gb omnia hd... Foto's nemen duurt steeds langer om ze te schieten, en nog steeds zie ik door de bomen het bos niet meer om het geluidsprobleem op te lossen. Verder heb ik geen leuke games gevonden maar werkt ie als sms en beltelefoon wel prima.

Ik ben niet lui, en vind je van wel reageer dan alsjeblieft niet, maar HOE krijg ik het nu in de heer zijn naam voor elkaar om het MEEST REDELIJK geluid op te nemen in bijv. discotheken, festivals en concerten... Hiervoor gebruik ik de video-opname namelijk het meest, maar je haalt er geen fatsoenlijke toon tussenuit. Ik kan het gewoon niet meer vinden, zonder te moeten flashen. Of is dit soms echt de enige manier?

alvast erg bedankt, mocht ik het antwoord weten kan ik hiermee nog een aantal andere gebruikers het bloed terug onder de nagels stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 04:09:
[...]

Als je een app hebt die automatische een verbinding maakt dan moet je die even zelf opsporen en op nonactief stellen.

Wat je kan doen om je verbinding te verbreken is gewoon op de ophangen toets drukken in het homscreen dan vraagt hij of je de verbinding wilt verbreken. Je kan ook naar Menu > Settings > Connectivity > Connection Mgr. gaan om daar te kijken welke verbinding je hebt en tevens kun je hem daar ook verbreken. Als je in hetzelfde menu naar Destinations > Internet gaat en daar in het profiel van je 3G verbinding "Use access point" op "After confirmation" zet dan zal hij altijd vragen of je een verbinding wilt maken.
Dit had ik al geprobeerd. Op deze manier kwam ik er uiteindelijk ook achter met m'n E51. Op mijn i8910 waren echt géén prorgamma's meer actief en toch bleef de 3G verbinding actief... Toch bedankt voor je reactie! d:)b

Vandaag ben ik er gelukkig door een tip van Glashelder achter gekomen wat nou het probleem veroorzaakte. Bleek gewoon een standaard instelling te zijn van Symbian. Gelukkig maar wat nu is het opgelost en sluit hij netjes zijn 3G verbinding af.

Hoe heb je er nou voor gezorgt dat hij netjes zijn 3G verbnding afsluit?

Menu --> Instellingen --> Connectiviteit --> Beheerinstellingen --> Packet-ggvns
Daar kan je Packet-ggvnsverbinding op 'Wanneer nodig' zetten. Bij mij stond hij op 'Automatisch bij signaal'. Hierdoor bleef hij altijd actief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:46:Ik ben niet lui, en vind je van wel reageer dan alsjeblieft niet, maar HOE krijg ik het nu in de heer zijn naam voor elkaar om het MEEST REDELIJK geluid op te nemen in bijv. discotheken, festivals en concerten...
Had je de post 6 posten terug gelezen ???? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Criminelis schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:18:
[...]

Problemen met bellen heb ik zelf nog niet ondervonden. Over de accu kan ik nog niet zoveel zeggen. Draai zelf nu pas 1,5 dag II3. Wel zijn er op internet en andere forums veel 'klachten' over te lezen dat de accu sneller leeg gaat. Sommige zeggen ook dat het door je SD kaart, of de content die op je SD kaart staat, kan komen. Om eerlijk te zijn durf ik hier verder geen uitspraken over te doen....

Met mijn vorige telefoon, Nokia E51, had ik dit probleem ook. Bleek toen aan Mail for Exchange te liggen. Nu gebruik ik echt RoadSync. Heb dit ook al helemaal uitgezet om te kijken of dit het probleem verhelpt, maar helaas. Zou het misschien te maken hebben met de II3 firmware? Zijn er andere die dit GPRS/3G probleem ook hebben? Vind het behoorlijk irritant en denk ook dat het mijn accuduur niet ten goede zal komen.
Waarschijnlijk is dat automatisch video's delen. Connectivitieit -> video's delen. Op de een of andere manier gaat dat altijd weer aan na flashen, bij mij iig wel.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:28:
[...]

Dit had ik al geprobeerd. Op deze manier kwam ik er uiteindelijk ook achter met m'n E51. Op mijn i8910 waren echt géén prorgamma's meer actief en toch bleef de 3G verbinding actief... Toch bedankt voor je reactie! d:)b

Vandaag ben ik er gelukkig door een tip van Glashelder achter gekomen wat nou het probleem veroorzaakte. Bleek gewoon een standaard instelling te zijn van Symbian. Gelukkig maar wat nu is het opgelost en sluit hij netjes zijn 3G verbinding af.

Menu --> Instellingen --> Connectiviteit --> Beheerinstellingen --> Packet-ggvns
Daar kan je Packet-ggvnsverbinding op 'Wanneer nodig' zetten. Bij mij stond hij op 'Automatisch bij signaal'. Hierdoor bleef hij altijd actief...
Thanks criminelis ik had dit probleem ook. Nu heb ik alleen nog dat probleem met bellen steeds op dempen gaat !:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:28:
[...]

Mjah dat is echt iets anders dan een actieve 3G verbinding. Je krijgt dan onder het 3G icoontje twee gebroken pijlen wat aangeeft dat je 3G verbinding op standby is, je telefoon is wel alvast aangemeld maar er is geen actieve 3G verbinding. Dit is er voor om te zorgen dat als je de 3G verbinding nodig hebt hij sneller tot stand komt waardoor je niet zo lang hoeft te wachten. Ik heb hem altijd op automatische staan, het vreet niks van je batterij dus het kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barvok
  • Laatst online: 13-09 00:11
zucht...ik liet vanmiddag mijn toestel vallen.
Het werkt nog wel, maar in het glas is er links een barstje.

Iemand die het scherm heeft laten vervangen (en weet wat de prijs ervan is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
barvok schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:18:

Kan je helaas niks vertellen over de kosten ervan. Waarom gebruik je geen hoesje ? Ik heb hem ook al 4x laten vallen en geen beschadiging :D

PS kun je fotos maken en online plaatsen van je barst op je scherm ?

[ Voor 26% gewijzigd door wdulli op 25-10-2009 19:47 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
barvok schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:18:

gocondoleerd =|

Ik heb die van mij trouwens ook laten vallen, op de badkamervloer. Hij stuiterde nog omhoog, maakte een halve salto en landde op een ander hoekje. Was vrij gruwelijk om te te zien =/

Gelukkig heeft het me alleen maar twee vrij kleine krasjes op de rechter onder- en bovenhoeken opgeleverd. Nauwelijks zichtbaar, ik ben onder de indruk van de kwaliteit van het plastic.

Ik gebruik altijd een stoffen zakje, ooit gratis gekregen bij mijn N93. bevalt nog steeds goed. Behalve dan alstie uit het zakje glipt en op de badkamervloer stuitert uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barvok
wdulli schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:46:
[...]

Waarom gebruik je geen hoesje ?
Ik heb een hoesje |:(
Op het moment dat het toestel viel, flipte het toestel uit dat hoesje...
Zal morgen foto posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barvok
PS kun je fotos maken en online plaatsen van je barst op je scherm ?
http://img269.imageshack.....php?id=pa265944small.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door barvok op 26-10-2009 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus83
  • Laatst online: 02-01 10:47
Iemand al enig idee of Samsung ooit nog eens een nieuwe officiële FW update zal doen voor onze regio? Zit eigenlijk met smart te wachten op die taskmanager en het kinetic scrolling. Ben op de hoogte van de custom firmware maar heb liever de officiële... Grtz Rogier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Dat ziet er niet best uit! Maar het lijkt er meer op alsof er iets "op" gevallen is .. ? Het is echt een put .. Ben overigens wel benieuwd of dit onder garantie valt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 22:57
Dat ziet er idd niet best uit!

Het lijkt me sterk dat dit onder de fabrieksgarantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Ik draai sinds gisteren de cooked firmware Minimal XEII1 V2.4 van SymbiX, met NLse T9. Echt fantastische firmware. Superrrsnel, in de menu's, de mediabrowser maar ook de webbrowser. Alles werkt perfect tot nu toe, geluid bij filmen is ook OK. Standaard ook zonder te hoge gain. Ook heel erg fijn is dattie 80mb vrij heeft op C:. Al mijn apps staan nu daar geinstalleerd, ik heb toch ruimte zat. En de cache van mijn browser laat ik lekker groeien, dan gaat het browsen nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lupus83 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:23:
Iemand al enig idee of Samsung ooit nog eens een nieuwe officiële FW update zal doen voor onze regio? Zit eigenlijk met smart te wachten op die taskmanager en het kinetic scrolling. Ben op de hoogte van de custom firmware maar heb liever de officiële... Grtz Rogier
Ik heb een tijdje geleden al een mail gestuurd naar Samsung.

Antwoord was dat ik geen custom FW er op mocht zetten want anders vervalt de garantie. Maar geen antwoord wanneer het wordt uitgebracht.
Reply hierop geschreven dat hun antwoord niet mijn vraag beantwoorde.
Dit is nu alweer bijna 2 weken geleden. Tot opheden geen respons
Afgelopen week nog een keer een reply gemaild.
Met wederom de vraag:
Wanneer er voor NL een nieuwe FW.
:'( ;(
:? 8)7
Ben bang dat ik weer geen antwoord krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
julianus schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:41:
Ik draai sinds gisteren de cooked firmware Minimal XEII1 V2.4 van SymbiX, met NLse T9. Echt fantastische firmware. Superrrsnel, in de menu's, de mediabrowser maar ook de webbrowser. Alles werkt perfect tot nu toe, geluid bij filmen is ook OK. Standaard ook zonder te hoge gain. Ook heel erg fijn is dattie 80mb vrij heeft op C:. Al mijn apps staan nu daar geinstalleerd, ik heb toch ruimte zat. En de cache van mijn browser laat ik lekker groeien, dan gaat het browsen nog sneller.
Werkt hij beter dan de HyperX versie? Ik ben daar namelijk nog niet helemaal tevreden over de fotocamera (die was in de orginele vele male beter)
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:44:
[...]

Antwoord was dat ik geen custom FW er op mocht zetten want anders vervalt de garantie. Maar geen antwoord wanneer het wordt uitgebracht.
Volgens europese regelgeving ben je dacht ik vrij om andere firmware op een electronica apparaat te plaatsen. Voor mobieltjes geldt dit dacht ik ook? En je kan ook altijd weer terugflashen naar orginele firmware.. mocht het niet bevallen!

[ Voor 27% gewijzigd door Lethal op 26-10-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Met hyperX had ik ook problemen, met deze tot nu toe nog niet. Foto's lijken prima, maar zoals gezegd draai ik het pas sinds gisteren, dus ik heb er nog maar een paar genomen, en ze nog niet op de PC bekeken. In elk geval is de shot-to-shot-time aanzienlijk beter.

edit: de shot-to-shot-time is veel beter dan van de laatste NLse firmware, bedoelde ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Julian op 26-10-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus83
  • Laatst online: 02-01 10:47
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:44:
[...]

Reply hierop geschreven dat hun antwoord niet mijn vraag beantwoorde.
Dit is nu alweer bijna 2 weken geleden. Tot opheden geen respons
Afgelopen week nog een keer een reply gemaild.
Met wederom de vraag:
Wanneer er voor NL een nieuwe FW.
:'( ;(
:? 8)7
Ben bang dat ik weer geen antwoord krijg!
Toevallig, heb zelf vandaag ook een mail gestuurd naar Samsung met dezelfde vraag! Als ik meer weet zal ik het posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
julianus schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:35:
Met hyperX had ik ook problemen, met deze tot nu toe nog niet. Foto's lijken prima, maar zoals gezegd draai ik het pas sinds gisteren, dus ik heb er nog maar een paar genomen, en ze nog niet op de PC bekeken. In elk geval is de shot-to-shot-time aanzienlijk beter.

edit: de shot-to-shot-time is veel beter dan van de laatste NLse firmware, bedoelde ik.
ok dat klinkt positief! Als ik foto's in het halfdonker / donker maakte (met flits) dan werd de foto heel erg korrelig.. (lage iso waarde is dat toch?) Zelf vond ik deze op de oude firmware een stuk beter.

[ Voor 4% gewijzigd door Lethal op 26-10-2009 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Heb een foto gemaakt in het hlafdonker met flits (gebruik ik anders bijna nooit), en die vond ik niet korrelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
http://94.100.115.111/766...000/766263976_6_cRU7.jpeg

dit is wat ik bedoel: de korrels links voor op die achterhoofdjes van die mensen en rechs voor op het zwarte doek van de bar op het veld.

Ja dit was bij marco borsato in het gelredome en ja ik heb ook hd filmpjes van dit concert.. staan op youtube

[ Voor 39% gewijzigd door Lethal op 27-10-2009 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Ziet er uit als veel te veel compressie. Wel raar, want hij zou juist minder compressie moeten doen in de HyperX firmware.

Ik zal vanavond eens wat fotootjes nemen van duistere zaken ;+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ehm .. ja dat is waarschijnlijk het probleem .. maar is die in een of ander 'duister' menu'tje in te stellen? of zit dat in de firmware gebakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Weet iemand of het mogelijk is om dumpert filmpjes te kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Even zelf proberen misschien ????? http://www.dumpert.nl/filmpjes/

Bij mij iig niet. Moet flash er nog op krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:26:
Weet iemand of het mogelijk is om dumpert filmpjes te kunnen kijken?
bij mij niet, zoals richajax al zei, ff flash erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
richajax schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:29:
Even zelf proberen misschien ????? http://www.dumpert.nl/filmpjes/

Bij mij iig niet. Moet flash er nog op krijgen....
Zo slim was ik zelf ook nog wel. Zou dit uiteraard niet vragen als het bij mij gewoon mogelijk was |:(

Ik weet dat het met mijn vorige E51 mogelijk was door SkyFire te installeren (andere browser). Deze heeft alleen geen Symbian 5 ondersteuning. Flash installeren is volgens mij ook niet mogelijk? Maar het kan zijn dat ik me hierin vergis. Het is mij in ieder geval niet gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:12
Er komt begin 2010 toch een full-Flash ondersteuning voor Symbian? Kan bericht zo gauw niet vinden, maar het heeft op de T.net frontpage gestaan. Dan kunnen we dus wel alles bekijken in volle glorie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
https://www.adobe.com/cfu...%5F1%5Fsymbian%5Fdownload

Misschien is deze flash lite iets ?

[ Voor 5% gewijzigd door richajax op 28-10-2009 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:41:
Hoe zit het met de fps tijdens HD opname???

Is die een beetje te doen??

Ik gok dat HyperX binnekort ook weer met een update komt. Gezien zijn poll op de andere site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 21:28
julianus schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:40:
Ziet er uit als veel te veel compressie. Wel raar, want hij zou juist minder compressie moeten doen in de HyperX firmware.

Ik zal vanavond eens wat fotootjes nemen van duistere zaken ;+)
Ik denk het niet, het is meer ruis in de sensor, die door de 'sharpening' wordt versterkt.
Bij m'n N82 is dat vaak nog sterker zichtbaar. Tegenwoordig maak ik de meeste foto's in 'soft' mode, en doe ik de sharpening op de pc, dat geeft een wat natuurlijker resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
De FPS bij HD filmen is niet beter geworden. Althans, ik heb het niet gemeten, maar hij mist duidelijk frames her en der, net als bij de eerdere firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
De meesten hier zullen er al van gehoord hebben of er één gebruiken.
Omdat een video meer zegt dan een beschrijving bij deze!

Ik gebruik zelf al de complete body sinds de telefoon nieuw uit de doos kwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij vertellen hoe ik de videobestanden op de massaschijf weg kan schrijven in plaats van op de c: schijf....die is namelijk al vol bij 45mb. Heb op de massaschijf een map videobestanden en op de c: ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:12:
wie kan mij vertellen hoe ik de videobestanden op de massaschijf weg kan schrijven in plaats van op de c: schijf....die is namelijk al vol bij 45mb. Heb op de massaschijf een map videobestanden en op de c: ook.
dat is als volgt te doen:
in de camera mode ga naar instellingen (tandwieltje links onder) en daar selecteer je het tabblad met het tandwieltje, dan pijltje naar beneden voor pagina 2/2 en dan bij opslag massageheugen selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super! bedankt...daar had ik overheen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over Android op de omnia i8910 HD.
Op forums.samsungi8910omnia dot com is een groep die aan het discussieren zijn hoe Android op onze telefoons gezet kan worden. (ter info: met de Omnia i900 is het deels gelukt om het voor elkaar te krijgen)

Wat ik eruit begrijp zijn er daadwerkelijk personen die nu gaan proberen om de eerste hindernis, android booten op de i8910, voor elkaar te krijgen.

lees maar, wat ze te melden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
catt4u schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:30:
De meesten hier zullen er al van gehoord hebben of er één gebruiken.
Omdat een video meer zegt dan een beschrijving bij deze!

Ik gebruik zelf al de complete body sinds de telefoon nieuw uit de doos kwam ;)
Zo! Dat ziet er goed uit zeg! _/-\o_

Waar heb jij hem besteld en welke heb je? Ik kon zo snel niet een kitje vinden speciaal voor de i8910 namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:18:
[...]

Zo! Dat ziet er goed uit zeg! _/-\o_

Waar heb jij hem besteld en welke heb je? Ik kon zo snel niet een kitje vinden speciaal voor de i8910 namelijk...
http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Owja, stom, overheen gekeken denk ik. Heb jij hem daar ook besteld? Want bij NL leverancies staat hij er echt niet bij? (of kijk ik nou weer niet goed :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:44:
Even over Android op de omnia i8910 HD.
Op forums.samsungi8910omnia dot com is een groep die aan het discussieren zijn hoe Android op onze telefoons gezet kan worden. (ter info: met de Omnia i900 is het deels gelukt om het voor elkaar te krijgen)

Wat ik eruit begrijp zijn er daadwerkelijk personen die nu gaan proberen om de eerste hindernis, android booten op de i8910, voor elkaar te krijgen.

lees maar, wat ze te melden hebben.
Goed nieuws! Op welk forum proberen ze dit? Wil het zelf wel in de gaten houden :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Dat filmpje van ZAGG ziet er overigens wel nep uit zeg. Volgens mij heeft de dummy een plasticen scherm ipv een glazen (capacitive) schermpje. Ik vind het zelf overbodig om een invisibleSHIELD op je device te doen.

ZAGG heeft geen NLse leveranciers zover ik weet. De protectors worden vanuit de US verzonden. Ik heb alvorens een keer research gedaan over deze soorten screenprotectors, en kwam met de conclusie dat de invisibleSHIELD niet de beste keus was. Bij ZAGG heb je maar 1x shield (body of alleen scherm) tegen de volle prijs (alhoewel sommige andere leveranciers geen shields hebben voor de i8910). Daarnaast zijn de verzendkosten wel gratis, maar daarentegen moet je wel 2-3 weken wachten! Bovendien heeft de invisibleSHIELD ook een aanzienlijke 'orange peel effect' (het oppervlak van de shield is niet egaal) t.o.v. andere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:40:
[...]
Goed nieuws! Op welk forum proberen ze dit? Wil het zelf wel in de gaten houden :)
Staat op : forums.samsungi8910omnia dot com
ga naar:
Samsung i8910 Omnia HD Custom Roms / Cooked Roms
en dan naar:
Android 1.6 on I8910HD

Ik weet niet of de volledige link gemeld mag worden op deze site. Zoedoende....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb, toen ik mijn device in augustus kocht, meteen een ZAGG shield besteld en ben er zeer tevreden over. De folie heeft geen invloed op de bediening van de telefoon. Het beschermt mijn telefoon perfect. De folie is idd niet helemaal glad, maar dat zorgt ervoor dat ie meer grip heeft. Je laat 'm dus minder snel uit je handen glijden. Bovendien merk ik niks in het gebruik van het scherm dat de folie minder glad is.

Enig minpuntje is dat de hoekjes folie van de achterkant van de telefoon wat kwetsbaar zijn, ze laten door gebruik (in en uit je broekzak) wat los en er komt wat stof onder. Het folie wat op mijn scherm zit, zit perfect en absoluut geen lucht bellen of andere oneffenheden, zoals dat bij andere folies wel het geval is.

Ander prettige bijkomstigheid is dat ze levenslange garantie bieden. Als er wat is kun je gratis een nieuwe shield opvragen.

De dollar staat lekker laag dus het loont!

@ amps
Of het scherm nu plastic is of glas, de folie beschermt het scherm dat kun je niet ontkennen, denk ik.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jouw research, welke folie komt bij jouw als beste uit de bus? Dat heb je er niet bijgezegd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:43:
Ik heb, toen ik mijn device in augustus kocht, meteen een ZAGG shield besteld en ben er zeer tevreden over. De folie heeft geen invloed op de bediening van de telefoon. Het beschermt mijn telefoon perfect. De folie is idd niet helemaal glad, maar dat zorgt ervoor dat ie meer grip heeft. Je laat 'm dus minder snel uit je handen glijden. Bovendien merk ik niks in het gebruik van het scherm dat de folie minder glad is.

Enig minpuntje is dat de hoekjes folie van de achterkant van de telefoon wat kwetsbaar zijn, ze laten door gebruik (in en uit je broekzak) wat los en er komt wat stof onder. Het folie wat op mijn scherm zit, zit perfect en absoluut geen lucht bellen of andere oneffenheden, zoals dat bij andere folies wel het geval is.

Ander prettige bijkomstigheid is dat ze levenslange garantie bieden. Als er wat is kun je gratis een nieuwe shield opvragen.

De dollar staat lekker laag dus het loont!

@ amps
Of het scherm nu plastic is of glas, de folie beschermt het scherm dat kun je niet ontkennen, denk ik.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jouw research, welke folie komt bij jouw als beste uit de bus? Dat heb je er niet bijgezegd.
En daar sluit ik me volledig bij aan :+

@ Criminelis
Ik had 2 sets skins al besteld via Ebay (VS) voor dat de telefoon in NL verkrijgbaar was.
De prijs die ze toen berekenden was $18 per set + $1.95 totaal voor verzenden. Betaald met PayPal :+

@ Amps
En je hoeft geen 2 ~ 3 weken te wachten hoor. Ik had de sets na 9 dagen in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik had al een tijdje terug, toen de i8910 HD nog niet uit was en de i900 nog redelijk nieuw was, wat 'research' over gedaan. Op 'papier' stond dat het naar het buitenland rond 2-3 weken duurt (ook bevestigd door vrienden die ook een shield daar hebben besteld). Maarja, dat kan nu natuurlijk veranderd zijn of verschillen per levering.

Het punt van plastic vs glas was meer als indicatie van dat je scherm echt niet zo jacked up moet zijn na zo'n 'behandeling'. Zoals we weten krast plastic vele en vele malen sneller dan glas. Aangezien het scherm van de i8910 van glas is, zou een soortgelijke screen protecter misschien zelfs overbodig worden. Maar het is natuurlijk ook zelf wat je fijner vindt.

Ik maak zelf gebruik van een Leather Case. Maakt het misschien wel wat bulky, maar beschermd hem prima. Ik kan overigens ook zorgeloos in mijn tas dumpen. Thuis haal ik hem uit de case ofc.

Edit: Ik wilde oorspronkelijk de i900 nemen, en heb dus ook op basis van dat model gekeken. Ik zie dat tot op heden Phantomskinz nog geen skin heeft voor de i8910 HD (en zal wellicht ook niet komen). Op dit moment heeft het dus niet zoveel zin om daarop te wachten ofzo.

Voor de geintereseerden. Bij mij kwam dus Phantomskinz op plek één. De motivaties waren:
- Je krijgt twee setjes bij je bestelling (mocht je de eerste verprutsen, je hebt altijd nog een 'back-up' setje)
- Vaak zijn er kortingsperioden bij PS. Nu is het bv. 30% korting (er zijn ook andere voucher codes te verkrijgen)
- Levertijd is snel(ler) en verzendkosten zijn tegen een respectabele prijs
- Geen/in zekere mindere mate 'orange peel effect' (t.o.v. invisibleSHIELD)
- Niet tè veel grip

Daarnaast heb ik ook gekeken naar andere merken/bedrijfen zoals Bestskins (budget skin) en Bodyguardz. Bestskins was wel voordelig, maar van aanzienlijk minder kwaliteit dan bv. Bodyguardz. Phantomskinz en Bodyguardz zijn vrijwel gelijk aan elkaar (ook twee setjes), maar ik zou PhantomSkinz boven Bodyguardz kiezen omdat BodyGuardz een immens hoge verzendkosten verrekend.

Maarja, in the end, heb je niet echt veel aan als je een skin wilt voor de i8910 aangezien die (nog) niet verkrijgbaar is. Maar misschien voor je iPod (Touch)? Achja, dat was iig mijn inbreng :P

[ Voor 43% gewijzigd door Amps op 30-10-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Misschien interessant voor mensen die een eigen certificaat hebben of hun telefoon hebben gehacked:

http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,13370.0.html
WHAT IS DAYHAND INPUT?
=======================

A Chinese application developed to replace the original touch keyboard with one that supported Chinese characters.

I'M NOT CHINESE, WHY SHOULD I CARE?
========================================

While it was developed to cover Chinese language, it also SUPPORTS English and is fully customizable. So, we have changed it all to get rid of the Chinese characters and turned it into a full English/International keyboard.

WHAT ARE THE ADVANTAGES?
=========================

This keyboard is far superior to Nokia/Samsung ones. A single key can have up to 5 characters (you get extra chars by tapping and dragging). It has copy, cut, paste, home, end, symbols table, T9 dictionary in qwerty mode, enables type-ahead in qwerty, international chars keyboard (customized), lets you type faster and, as I said, is fully customizable, letting the community create more and more layouts (like iPhone and Opera ones). For each mode (landscape and portrait) there are 7 different keyboards (selectable from a button): english qwerty, international qwerty, abc keypad, numeric mode, edit mode, symbols table, dictionary selection.
Ik heb hem zo net zelf geïnstalleerd, en het werkt prima. Ook de haptic feedback (trillen bij toetsaanslag). Keuze uit verschillende toetsenborden, de "iPhone" versie werkt voor mij het best (sorry voor het noemen van zo'n vies woord :P).

Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/5122/installshots0.png

Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/3935/installshots1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de Ovi theme voor mn i8910 gedownload, maar het lastige hieraan is dat onderin geen balk is. De (witte) sneltoetsen hebben geen achtergrond. Weet iemand of ik de standaard achtergrond aan kan passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 21:55

sjirafje

No inspirational quotes here

Propane schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:23:
Misschien interessant voor mensen die een eigen certificaat hebben of hun telefoon hebben gehacked:

http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,13370.0.html

[...]

Ik heb hem zo net zelf geïnstalleerd, en het werkt prima. Ook de haptic feedback (trillen bij toetsaanslag). Keuze uit verschillende toetsenborden, de "iPhone" versie werkt voor mij het best (sorry voor het noemen van zo'n vies woord :P).

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik krijg hem niet gesigned, terwijl ik al heel wat andere progjes heb gesigned met mijn certificaat. Mag ik vragen waarmee jij hem gesigned hebt?never mind

Werkt prima. Alleen ik hem hem via de handleiding op http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,13370.0.html uitgezet. En nu kan ik hem niet meer aan zetten. |:(

edit:
Gevonden, wanneer je bij extra's het programmaatje met de naam "vierkantje vierkantje vierkantje vierkantje" (google chrome achtig logootje) opent kun je hem weer aanzetten.

[ Voor 17% gewijzigd door sjirafje op 02-11-2009 00:33 ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Hij is goed, dat keyboard, maar vooral nuttig als je niet leeft op T9 alfanumeriek, zoals ik.

Het grote verschil met de iphone blijft sowieso dat je weg navigeert van een pagina als je input geeft; je gaat dan naar een apart scherm. Beetje sneu blijft dat. Dat heb je niet als je een hardware toetsenbord hebt, zoals de N97, of als je met een iGo toetsenbord werkt.

edit: ik kreeg het trouwens niet aan de praat zonder de 'optionele' chinese en original 5800 skins te installeren. Zonder die had ik helemaal geen keyboard meer =| Heb het ook weer gedeinstalleerd, want het alfanumerieke toetsenbord is niet beter dan het originele.

[ Voor 26% gewijzigd door Julian op 02-11-2009 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
Criminelis schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:48:
[...]

Zo slim was ik zelf ook nog wel. Zou dit uiteraard niet vragen als het bij mij gewoon mogelijk was |:(

Ik weet dat het met mijn vorige E51 mogelijk was door SkyFire te installeren (andere browser). Deze heeft alleen geen Symbian 5 ondersteuning. Flash installeren is volgens mij ook niet mogelijk? Maar het kan zijn dat ik me hierin vergis. Het is mij in ieder geval niet gelukt...
HEEL GOED NIEUWS!! Ik zit op de XEII1 2.4 minimal custom van Symbix en heb full flash support!

Zojuist Youtube in browser geprobeert en ook dumpert en dat werkt! Je kunt zelfs naar full screen gaan!

Verder bevalt deze fw me al STUKKE beter dan mijn vorige. (de officiële ita XII)
Hij is merkbaar sneller.
Eindelijk kan ik gewoon blijven internetten in de trein zonder uren te moeten wachten op nieuwe 3g fix.
Browsen gaat ook iets sneller. Nogsteeds niet vloeiend. Ideaal is hij nog niet imo.
Geluid is idd beter. Test in de discotheek ;)
Mijn T9 is terug!

Wel een rare crash gehad. Tijdens afspelen van opgenomen filmpjes. Bleef beeld hangen. Daarna instant restart.

Voorlopig dus weer ff goede fw om te proberen!

Oja, en wat is nu Kenetic Scrolling? Want ik merk nergens op mijn telefoon verandering tbh van mijn vorige fw.

[ Voor 32% gewijzigd door RoelZ op 02-11-2009 08:50 ]

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Feutis991 schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:11:
[...]

HEEL GOED NIEUWS!! Ik zit op de XEII1 2.4 minimal custom van Symbix en heb full flash support!

Zojuist Youtube in browser geprobeert en ook dumpert en dat werkt! Je kunt zelfs naar full screen gaan!

Verder bevalt deze fw me al STUKKE beter dan mijn vorige. (de officiële ita XII)
Hij is merkbaar sneller.
Eindelijk kan ik gewoon blijven internetten in de trein zonder uren te moeten wachten op nieuwe 3g fix.
Browsen gaat ook iets sneller. Nogsteeds niet vloeiend. Ideaal is hij nog niet imo.
Mijn T9 is terug!

Wel een rare crash gehad. Tijdens afspelen van opgenomen filmpjes. Bleef beeld hangen. Daarna instant restart.

Oja, en wat is nu Kenetic Scrolling? Want ik merk nergens op mijn telefoon verandering tbh van mijn vorige fw.
Full flash support is wel erg gaaf. Alleen vind ik die minimal fw's vaak een beetje te minimal. Wat eye candy vind ik vaak toch wel leuk.

Kenetic Scrolling is dat je gewoon kan scrollen met je vinger zonder dat je de scrollbalk hoeft te gebriuken, zelfde manier van scrollen zoals op de iPhone e.d. Kenetic Scrolling zit wel al in je browser, maar nog niet in de menu's. Zou naar mijn mening een super aanvulling zijn als dat erin gebakken gaat worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Criminelis schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:57:
[...]

..

Kenetic Scrolling is dat je gewoon kan scrollen met je vinger zonder dat je de scrollbalk hoeft te gebriuken, zelfde manier van scrollen zoals op de iPhone e.d. Kenetic Scrolling zit wel al in je browser, maar nog niet in de menu's. Zou naar mijn mening een super aanvulling zijn als dat erin gebakken gaat worden 8)
En eigenlijk dat hij 'door blijft lopen en langzaam stopt' nadat je je vinger los van het scherm hebt ..

Ehmmm .. heeft iemand de Satio theme al geprobeerd? die ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik heb sygic op mijn i8910 geinstalleert maar nu zit ik met een klein probleem,
ik kies voor geintegreerde gps alles werkt route's berekenen enzo, maar om de 15 sec krijg ik een bericht van mijn provider dat ik geen geld op mijn sim heb voor dataverkeer maar ik kies de gps die in mijn gsm zit en toch krijg ik die vervelende geluid om de 15 sec te horen! help aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:17:
Beste,

Ik heb sygic op mijn i8910 geinstalleert maar nu zit ik met een klein probleem,
ik kies voor geintegreerde gps alles werkt route's berekenen enzo, maar om de 15 sec krijg ik een bericht van mijn provider dat ik geen geld op mijn sim heb voor dataverkeer maar ik kies de gps die in mijn gsm zit en toch krijg ik die vervelende geluid om de 15 sec te horen! help aub
Eindeloos online bundeltje nemen voor 9,95 per maand :+ Kan je meteen overal internetten! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Lethal schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:01:
[...]

En eigenlijk dat hij 'door blijft lopen en langzaam stopt' nadat je je vinger los van het scherm hebt ..

Dan dacht ik aan de juiste feature toen ik "Kenetic scrolling" las. Maar dit vind ik idd nergens terug.
Het scrollen met je vinger over het beeld in de browser zit er al in toen ik de i8910 voor het eerst had.

Maargoed, ik zie dus geen smooth scroll met ease erin. Ook heb ik dit op nog geen een youtube filmpje van een nieuwe fw demo gezien.

Klopt het dat deze feature al wel werkt?

En kan iemand mij misschien vertellen WAT je kwijt raakt als je je phone reset met *#7470# ?
Blijven foto's en filmpjes behouden? Of wordt alleen je C: gewist?

[ Voor 10% gewijzigd door RoelZ op 02-11-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Feutis991 schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:11:
[...]

Hij is merkbaar sneller.
Mijn T9 is terug!

Bizar. Ik draai dezelfde firmware, maar kan geen filmpjes van dumpert.nl bekijken. Verder dan een mooi Flash 9 logo kom ik niet, Wel van youtube, maar dat werkte eerder ook al.

Heb met deze firmware nog geen enkele crash gehad, ook niet bij filmpjes bekijken, of het nou de nieuwste South Park was of zellf opgenomen filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
julianus schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:04:
[...]

Bizar. Ik draai dezelfde firmware, maar kan geen filmpjes van dumpert.nl bekijken. Verder dan een mooi Flash 9 logo kom ik niet, Wel van youtube, maar dat werkte eerder ook al.

Heb met deze firmware nog geen enkele crash gehad, ook niet bij filmpjes bekijken, of het nou de nieuwste South Park was of zellf opgenomen filmpjes.
Door jou ben ik deze fw gaan draaien ;-)
Maar scroll is omlaag op de dumpert site, wanneer je een film pagina hebt geopent. Ik krijg nml ook het Flash 9 element te zien, maar daaronder begint het filmpje gewoon in de JW player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand wrm ik pictorammen uit mijn gps navigatie bij galerijen krijg? dit is erg vervelend vind ik help aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:03:
weet er iemand wrm ik pictorammen uit mijn gps navigatie bij galerijen krijg? dit is erg vervelend vind ik help aub
Je draait waarschijnlijk op een officiele (of oude) firmware. Updaten verhelpt dit probleem al. Voorkomt dat de viewer in andere mappen kijkt dan: #:/images, #:/photos, #:/afbeeldingen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ik heb mijn gsm nog nooit geupdate omdat ik op nederlandse versies van updates aan het wachten ben dus upaten met pc studio 7, ik weet ookniet hoe je je gsm wel NU kan updaten en of je wel nog nederlands op je gsm hebt daarom wacht ik.

Als ik al die afbeelingen zelf verwijder? worden ze dan ook in mijn gps software verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Lethal schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:01:
[...]

Ik heb ff gezocht en ben idd 3 themes van de Satio tegen gekomen. Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd. Jij wel? Zo ja, welke vind jij het mooist dan? En is hij (volledig) compatible met de i8910 HD?

Ook zie ik dat Satio's Z-drive erbij zit. Weet iemand wat deze Z-drive in houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:12
Linkje naar deze Satio themes misschien? Leuk en aardig om om een mening te vragen, maar dan zou n link wel handig zijn haha. Ben benieuwd. Of zijn deze niet volledig legaal dat je daarom geen link post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Geen idee of het legaal is of niet, maar een link naar de pagina is makkelijk te vinden. Google op "satio theme" en dan de eerste link. Ff de posts doorlezen en daar staat hij tussen :P
Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste