Scroll naar beneden voor de ontknoping: inmiddels gefixt
Was bezig met in-app payment toe te voegen aan een applicatie van me. Om dat te testen moet je 'n draftversie uploaden naar de Market (niet publishen). Die draft mag niet dezelfde packagenaam hebben als een al bestaande applicatie.
Probeerde de packagenaam te veranderen, maar bleef maar errors krijgen. Toen was ik het manifest aan het bewerken en kon ik plots niet meer kopiëren, plakken en undo'en. Enkel typen. Ik herstartte Eclipse en:
Description Resource Path Location Type
The project was not built since the source file /Notes/src/nl/jacobras/notespre/Security.java could not be read Notes Unknown Java Problem
En sindsdien is het over met de pret

. Backup van toen het nog werkte teruggezet. Die zegt eerst dat het ligt aan Preferences.java en na even nadenken gaat 'ie ook over Security.java zeuren

.
Verwijderen van Security.java kan niet vanuit Eclipse. Ik sluit Eclipse en verwijder bestand zelf, toch blijft 'ie met die melding komen. Cleanen helpt niet. 'Fix project properties' ook niet.
Het bestand staat vast ergens in een index ofzo, zelfs na verwijderen blijft Eclipse 'm tonen in de Package Explorer.
Oh ja: bij verwijderen binnen Eclipse krijg ik:
code:
1
| Resource '[..]/Security.java' is out of sync with the system. |
Update:
Ik weet vrijwel zeker dat Eclipse 'm gesloopt heeft. Kreeg eerst al een fout over het manifest, waren er gewoon 3,5e regels code weggehaald

.
Als ik trouwens dubbelkik op Security.java in de Package Explorer krijg ik:
Error retrieving the content description for resource '/Notes/src/nl/jacobras/notespre/Security.java'.
Update:
Als ik de package wil refactoreren zegt Eclipse dat 'ie ook ResponseHandler.java niet kan vinden. Beide bestanden bestaan echter wel en zijn in Notepad++ gewoon te openen (en lijken niet beschadigd).
Update:
Inmiddels een uur verder en ik lijk het nu weer enigzins werkend te krijgen. Heb nu backup + laatste versie samengevoegd, buiten de workspace gegooit en weer geïmporteerd. Nu werkt het weer

.
[
Voor 54% gewijzigd door
jacobras op 05-04-2011 23:04
. Reden: Háát aan Eclipse! ]