Dit topic gaat alleen over De Samsung F3 , dus je zit totaal verkeerd met je vraag.jbkappirossi schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:10:
wie kan mij helpen met raid0 in te stellen .ik wou het eerst vanuit het bios doen ,maar ik was vergeten
ich10r driver te installeren voor mijn os. dus nu wil ik het software matig doen maar ik snap hier de ballen van.
ik heb een tool bij zitten (intel matrix sorage console) maar hier wil het tot nu toe niet echt mee lukken .
Om je toch maar even op weg te helpen , lees de handleiding van je moederbord door.
RAID moet je ALTIJD aanzetten in de bios. Dat kan ik je alvast vertellen. Voor overige vragen maak een ander topic aan of google/RTFM.
Duidelijk een gevalletje coil whine.Saturnus schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:56:
Om na wat maanden terug te komen op Saturnus in "[HDD] De Samsung Spinpoint F3 serie is er!"
...Net heb ik een 2e schijf (niet F3) naar een andere PC verhuist. Hierdoor is de balancering blijkbaar dusdanig dat het gepiep niet draagbaar meer is.
Mijn vraag: Wie onder jullie met enkel een HD502HJ in zijn PC heeft niet last van een pieptoon? Het is een constant geluid dat aanwezig is zodra de PC aan is. Ik schat dat mensen ouder dan 25 dit geluid niet kunnen horen, het is vergelijkbaar met de piep die wel van die oude dikke TV's af komt.
Vermeld aub de voeding die je gebruikt.
[ Voor 34% gewijzigd door n0elite op 07-05-2010 22:16 ]