Ik bedoel geen echte PIP, maar het verkleinde TV signaal wat je rechtsboven in de hoek ziet als je op de mediabox bijvoorbeeld in het menu zit (AB knop 'menu'). Dat zie ik dus wel, maar full screen TV werkt dus niet.cailin_coilleach schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:45:
@ Genoll:
De juiste source kiezen? Ik bedoel, PIP wordt toch vaak gebruikt voor de secundaire input van je TV? Misschien handig als je het type van je TV post, dan kunnen we de handleiding opdiepen. En vertel dan ook meteen precies hoe alles is aangesloten en waarop.
De aansluiting is wandcontactdoos -> UPC splitter voor internet -> coax-> Philips HD mediabox zonder DVR -> HDMI -> Philips 32PFL8404.
Alle functionaliteit van de Mediabox is er (kanalen, menu's, on-demand, etc), testkanaal alles goed, geluid goed, alleen dus geen full screen tv.
De signaalsterkte is alleen niet zo best, zo'n 60%. Dat was met de oude kabel en de nieuwe kabel hetzelfde, ook zonder splitter. De signaalkwaliteit fluctueert tussen 70% en 90%, af en toe 100%. De nieuwe kabel heeft daar ook niets aan veranderd.
Hoop dat ik zo iets vollediger ben geweest