http://www.upc.nl/totaalpakketten/aanbiedingen/DukeBox schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:36:
[...]
Sure ? Is niet echt gebruikelijk voor UPC om een all-in aanbieding te maken.
Sure
http://www.upc.nl/totaalpakketten/aanbiedingen/DukeBox schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:36:
[...]
Sure ? Is niet echt gebruikelijk voor UPC om een all-in aanbieding te maken.
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
Wat denk je zelf..Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:20:
Is het bij upc digitale tv niet mogelijk om zenders te decoderen waar je eigenlijk niet voor betaald?
Ik heb zelf bijv. geen film 1 maar het zou tog mogelijk kunnen zijn dat je bij handmatig instellen andere codes kunt invoeren zodat je deze zenders wel ontvangt.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
De zwarte Thomson Mediabox krijg je sowieso niet. Je krijgt dus óf een Pace of een zilverkleurige Thomson. Kortom, je krijgt een zilverkleurige Mediabox.Pannekoek81 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:38:
Welke mediabox word er nu eigelijk geleverd als je nu een standaard digitale tv abo afneemt? Ik zie in de TS 2x thomson staan en 1x pace.
Verwijderd
Ja ik weet niet hoor, maar ik kreeg mijn digitale decoder met verkeerde instellingen en toen had ik al deze zenders wel terwijl ik er niet eens voor betaalde. ik had hem toen opnieuw ingesteld naar mijn gemeente en toen ontvangde ik die zenders niet meer.DukeBox schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:34:
[...]
Wat denk je zelf..
Ja, het is heel makkelijk om dat te doen.. een RSA code heb je binnen een paar uurtjes gekraakt en daarom heeft ook vrijwel iedereen alle betaalzenders gratis op zijn upc decoder..
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
Ja ik zou wel willen. maar zo kreeg ik hem van upc thuis gestuurd! En weet die instellingen echt niet meer. Ik ben namelijk benieuwd of het te omzeilen is. En ik zie wel dat mensen zeggen dat de codering op de smartcard staat, dus is het mogelijk als mijn buurman wel een volledig pakket heeft, dat ik zijn smartcard gebruik?cailin_coilleach schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:16:
Je "ontvangde" die zenders niet meer? Waarom stel je'm dan niet weer in zoals eerst? En vertel ons meteen wat de juiste instellingen zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Th3Eagle op 18-10-2009 14:18 ]
[ Voor 22% gewijzigd door KoffieNT op 18-10-2009 14:20 ]
:D
Kleine edit, stond een beetje onduidelijkKoffieNT schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:16:
Heb je al 6x te horen gekregen dat het aan jou ligt? Volgens mij mag dat niet.
Toen ik voor zoiets belde en ik het verhaal heel simpel uitlegde werd er meteen een monteur geboekt.
Als je gewoon zeker weet dat het niet aan jou ligt, dan mag je gerust om een monteur vragen hoor.
Nee, want de smartcard is gekoppeld aan de Mediabox. Je moet dan de smartcard én mediabox van je buurman gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:19:
[...]
dus is het mogelijk als mijn buurman wel een volledig pakket heeft, dat ik zijn smartcard gebruik?
Misschien handig om te melden bij welk model decoder dat is en evt. de firmware versie.coob schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:49:
Ik heb nu weer het probleem dat er om de 10-20 minuten de zenderinfo onder in beeld komt zonder dat ik de afstandsbediening aanraak.
Zelfde als je op OK drukt zeg maar.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
DukeBox schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:13:
[...]
Misschien handig om te melden bij welk model decoder dat is en evt. de firmware versie.
[ Voor 56% gewijzigd door funrider op 23-10-2009 14:20 . Reden: aanvulling ]
[ Voor 9% gewijzigd door timvanloon op 26-10-2009 14:46 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
[ Voor 42% gewijzigd door SeatRider op 02-11-2009 18:57 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door RvL op 04-11-2009 08:55 ]
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Het kan ook zijn dat de instellingen van je TV input afhankelijk zijn.Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 23:03:
Ik heb ook iets vreemds. Sinds ca. een week heb ik last van fletse kleuren via mijn UPC box. Analoog zijn de kleuren prima, dus het ligt niet aan de tv-instellingen. Binnen het menu van de UPC box kon ik alleen iets vinden bij 'tv-instellingen', maar dat hielp helemaal niks. Ik heb de UPC box ook al een keer van de stroom afgehaald om'm te resetten.
Heeft iemand de gouden tip voor mij?
Wat vind je belangrijk aan digitale tv? Ik lees alleen beeldkwaliteit in je verhaal daarvan kan ik vertellen dat digitale kabel wat dat betreft beste beeldkwaliteit geeft belangrijk punt blijft wel dat je kwalitatief hoogwaardige kabels gebruikt (bij UPC digital is belangrijk dat de bekabeling/connectoren voldoet aan de eisen).RvL schreef op woensdag 04 november 2009 @ 08:54:
Ík zit nu al een tijdje dit topic en voorgaande topics te lezen, op zoek naar ervaringen van gebruikers in de omgeving Nijmegen. Momenteel kijk ik TV via Digitenne en op mijn nieuwe TV, een Samsung UE32B6000, ziet dat er toch een stuk minder uit, dus ben ik aan het kijken naar alternatieven, waaronder UPC.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Verwijderd
In de 2 jaar hiervoor had ik dit probleem echter niet, met dezelfde TV. Snap er dus nog steeds niks van.sopsop schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:42:
[...]
Het kan ook zijn dat de instellingen van je TV input afhankelijk zijn.
Normaal gesproken binnen een dag of 10, maar als de voorraad 0 is.... duurt het wat langer, en heeft upc geen enkel idee hoe lang het duurt en hoe vreemd, kunnen ze geen enkele indicatie geventimvanloon schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:45:
Iemand hier die weet of UPC problemen heeft met het uitleveren van de HD dvr boxen?
Ben overgestapt 3 weken geleden van normaal dvr naar HD dvr [nu 3 in 1 pakeet] en 60mb fiberspeed [ipv 25mb] [krijg hierdoor ook een andere extra modem].
Nu heb ik gebeld met UPC vorige week en zij vertelden mij dat ze problemen hebben met voorraden?
Er werd wel verteld dat het onderweg was maar to op heden niets ontvangen?
Iemand hier die dit kan beamen?
Nee erger nog... gewoon bagger, begin me rot te irriteren aan die rode stip op rtl 7 om je aan te moedigen om op de rode knop te drukken van je afstandsbediening, vooruit eens kijken, want die klote stip blijft toch 10 sec zichtbaar, on demand... ok doei !!rst77 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:06:
Het is te triest voor woorden...
Voor GTST moet € 0,99 betaald worden, voor dagprogramma's (herhalingen van lang lang geleden) zelfs ook nog € 0,49. Ik snap dat RTL een commerciele zender is, maar dit is echt teleurstellend.
De beeldkwaliteit is inderdaad het belangrijkste punt. Ik weet dat ik dan het beste uit ben met de kabel. Ik weet dat ik dan goede kabels moet gebruiken, dat was vroeger met analoge televisie ook al het geval (zeker als de afstand AOP - TV wat groter was).funrider schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:23:
[...]
Wat vind je belangrijk aan digitale tv? Ik lees alleen beeldkwaliteit in je verhaal daarvan kan ik vertellen dat digitale kabel wat dat betreft beste beeldkwaliteit geeft belangrijk punt blijft wel dat je kwalitatief hoogwaardige kabels gebruikt (bij UPC digital is belangrijk dat de bekabeling/connectoren voldoet aan de eisen).
Daarvan ben ik op de hoogte inderdaad. Het bandbreedte verhaal is ook bij me bekend. Daarnaast is het bij IPTV ook nog eens zo dat de bandbreedte gedeeld moet worden tussen internet, tv en telefonie. Dat is, voor zover ik weet bij kabel niet het geval.Ik neem aan dat je weet dat je momenteel nog 1 kabelaanbieder kan kiezen en dat is UPC in Nijmegen. Schotel (2.5-4 Mbps) en IPTV (3.5-4 Mbps) leveren op dit moment lagere beeldkwaliteit dan UPC/Ziggo (8 Mbps voor Ned 1-3,RTL,SBS Groep rest zo'n 4-5 Mbps). Zie ook UPC site vergelijk met Digitenne.
Bekend, zit ik ook nog over te twijfelen. Het is natuurlijk wel leuk, maar noodzakelijk?Bedenk wel dat HDTV bij UPC flink extra geld kost.
Tja, sortering kan een nadeel zijn, maar ik moet zeggen dat ik het bij Digitenne ook niet kan sorteren. In ieder geval niet bij de oude Samsung tuners.Ik ben redelijk tevreden met Starter digitaal abo van UPC zonder UPC recorder of hd (heb wel externe Pioneer harddisk maar die neemt alles analoog op ook van digitaal). Redelijk tevreden omdat je niet zelf zenders kunt sorteren alleen 1 favorietenlijst waarin je zenders die je niet kijkt eruit kan halen. Ook is de EPG gids niet altijd kloppend wat voor opnemen problemen geeft. Ook zijn de RTL zenders slechts 2 dagen vooruit in de gids wat RTL heeft opgelegd.
[ Voor 3% gewijzigd door RvL op 06-11-2009 08:15 ]
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
Klopt dit had ik bij Tele2, alles gaat over de ADSL lijn, dus ook je tv beeld. Dit merk je wel als je de tv aanhebt en wilt internetten dan word het weleens lastig.RvL schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:08:
[...]
Daarvan ben ik op de hoogte inderdaad. Het bandbreedte verhaal is ook bij me bekend. Daarnaast is het bij IPTV ook nog eens zo dat de bandbreedte gedeeld moet worden tussen internet, tv en telefonie. Dat is, voor zover ik weet bij kabel niet het geval.
Ik heb nu de standaard digitale tv over scart, maar het beeld is toch echt wel top. Ik heb de HD versie weleens gezien, maar als ik die dan vergelijk met wat ik nu heb ben ik dik tevreden en vind ik het de meer prijs niet waard. Maar het blijft een persoonlijk iets.RvL schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:08:
Bekend, zit ik ook nog over te twijfelen. Het is natuurlijk wel leuk, maar noodzakelijk?
Echter, mocht ik het later alsnog willen nemen, dan heb ik ook weer een andere tuner nodig. Daarnaast wordt de SD tuner analoog (scart) aangesloten, wat een miniem minpuntje is.
[ Voor 8% gewijzigd door funrider op 06-11-2009 10:08 ]
Mijn netwerkje
Verwijderd
Geloof me maar, het stelt je niet teleur!RvL schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:08:
[...]
Bekend, zit ik ook nog over te twijfelen. Het is natuurlijk wel leuk, maar noodzakelijk?
Echter, mocht ik het later alsnog willen nemen, dan heb ik ook weer een andere tuner nodig. Daarnaast wordt de SD tuner analoog (scart) aangesloten, wat een miniem minpuntje is.
Nee. Dat is al een paar keer gezegd: het is een diagnostische poort voor UPC zelf.ikker schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:26:
Weet iemand ook of het mogelijk is om gebruik te gaan maken van de UTP aansluiting die erop zit? Zou makkelijk zijn om opgenomen uitzendingen naar de pc te verhuizen.
Verwijderd
Verwijderd
Dank voor je snelle reactie. Gelukkig wel dicht bij elkaar...DutchOwnage schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:01:
Ned1, 2 en 3-HD zitten respectievelijk op 71, 72 en 73. RTL7 en 8-HD op 77 en 80. Deze range gaat bij UPC hoogstwaarschijnlijk ook gebruikt worden straks voor Net5-HD, SBS6-HD, RTL4 en 5-HD enz. dus lekker dicht bij elkaar.
Nog beter zou natuurlijk zijn inderdaad 1 tm 10.
Verwijderd
Helaas zul je aan de decoder van upc moeten. Je betaalt inderdaad voor analoog signaal.TheMess schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:49:
m.a.w of ik dus een smartcard van upc in mijn (standaard humax) decoder van ziggo kan stoppen?
Want ik heb krijg hier op het forum het idee dat je ook de decoder van upc moet hebbeneigenlijk gewoon oplichterij als ik niet een losse decoder kan gebruiken, ik betaal al voor de tv aansluiting
Na eel gehannes wel goed geholpen maar wel omdat ik op het chelloo forum 1 van de UPC medewerkers had gemaild.baasandre schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:34:
[...]
Normaal gesproken binnen een dag of 10, maar als de voorraad 0 is.... duurt het wat langer, en heeft upc geen enkel idee hoe lang het duurt en hoe vreemd, kunnen ze geen enkele indicatie geven
Dat is pas service
Verwijderd
Verwijderd
Dank je. Wel balen. Ik kan dus naast de HDMI naar de TV geen externe recorder meer aansluiten om 2 dingen tegelijk op te nemen.sylvesterrr schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:19:
Zodra je iets aansluit op de HDMI-aansluiting wordt de scartaansluiting gedeactiveerd. Op de oude HD DVR (die van Philips) had je nog een tweede scartaansluiting (AUX) die wel actief bleef.
Er is geen instelling waarmee kunt switchen tussen de twee uitgangen, helaas.
Als je de storing meldt, en er komt een monteur om de box te vervangen zal deze in principe altijd hetzelfde type terugplaatsen, en de philips zullen ze nog wel in de auto hebben.SeatRider schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:08:
Begrijp ik het goed dat de Philips HD DVR (dus met 3 tuners) niet meer geleverd wordt? Dat is wel balen. Ik heb er nu een storing inzitten (om de paar seconden een groene streep in een enkel frame) en ik wil liever niet een apparaat terug met maar 2 tuners!
Dit doet de mijne ook wel eens. Een betere kabel KAN dit probleem verhelpen. (nee, ik zeg niet meteen dat het aan je kabels ligtPannekoek81 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:30:
In een week tijd gebeurt het nu minimaal 1x per dag. Apparaat gaat helemaal uit en dan weer in standby waarbij de tijd een aantal uur terug gaat en na paar minuten weer goed springt. Morge maar met UPC gaan bellen
[ Voor 3% gewijzigd door KoffieNT op 18-11-2009 23:04 ]
Saillant detail: ik heb begrepen dat bepaalde boxen van UPC je -wel- via de USB poort bij je opgenomen programma's laten. Da's nou jammer dat wij het niet hebbencailin_coilleach schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:28:
[...]
Nee. Dat is al een paar keer gezegd: het is een diagnostische poort voor UPC zelf.
Klinkt alsof ie net heeft gekeken of er een software update of iets anders is en dan even gauw reboot. De tijd die eerst niet klopt klinkt als z'n interne klok, waarna hij via het netwerk weer de goede tijd (timezone?) door krijgt.KoffieNT schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:02:
En daarnaast gaat hij wel eens ooit helemaal uit, start opnieuw op en dan klopt de tijd ook niet helemaal, na een seconden of 30 klopt het weer wel. (hetzelfde als bij Pannekoek81)
Helaas werkt het niet zo. Record neemt altijd de lopende stream op. Het stuk dat je hebt teruggespoeld is eigenlijk al opgenomen. Het wordt alleen weer meteen weggegooid als je't hebt gekeken.Later, bij het terugkijken van het fragment in "mijn opnamen" klopte er niets van, hij had een heel ander stuk opgenomen. (10 minuten eerder ofzo) Het sloeg iig nergens op..
[ Voor 43% gewijzigd door Liegebeest op 19-11-2009 07:39 ]
Waarom zou hij 5 - 10 keer per avond (overdag en snachts weet ik dus niet) kijken of er updates zijn...1x per dag/week lijkt mij genoeg.cailin_coilleach schreef op donderdag 19 november 2009 @ 07:36:
Klinkt alsof ie net heeft gekeken of er een software update of iets anders is en dan even gauw reboot. De tijd die eerst niet klopt klinkt als z'n interne klok, waarna hij via het netwerk weer de goede tijd (timezone?) door krijgt.
Ik dacht juist dat we het stuk dat opgenomen was allang gezien hadden..niet wat er op dat moment op tv is/kwam. Binnenkort eens kijken of het wel werkt als we gewoon een niet teruggespoeld beeld opnemenHelaas werkt het niet zo. Record neemt altijd de lopende stream op. Het stuk dat je hebt teruggespoeld is eigenlijk al opgenomen. Het wordt alleen weer meteen weggegooid als je't hebt gekeken.
[ Voor 4% gewijzigd door KoffieNT op 19-11-2009 09:03 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 10:50 ]
Maak er vooral WEL een filmpje van (of meerdere), zodat je enig bewijs hebt. Misschien kun je via de mail een monteuraanvraag doen (?) en dan zet je dit filmpje er bij als bijlage en ook dat je dus geen problemen wil (lees: geld betalen) mocht hij het toevallig weer eens wel doen als er een monteur is.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:46:
Het grootste probleem is dat hij soms wel en soms niet werkt. Ik kan dan wel een monteur bellen, maar als dat k*t ding wel werkt als de monteur er is, dan moet ik weer dokken.
[ Voor 26% gewijzigd door Liegebeest op 19-11-2009 11:33 ]
Hmm upc oplossing, ga het in ieder geval proberen, had nu een kabel van hunzelf (die in de doos zat) gebruikt. Zal eens een andere pakkenKoffieNT schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:02:
[...]
Dit doet de mijne ook wel eens. Een betere kabel KAN dit probleem verhelpen. (nee, ik zeg niet meteen dat het aan je kabels ligt)
Dit heb ik ook weleens gehad. Meestal lost een hard reset dit probleem op of probeer 'hardnekkig probleem' als harde reset/ handmatige firmware update niet werkt. Het hoort niet dat de mediabox die dagelijks doet. Hoe dit moet kun je lezen in FAQ topic op het chelloo.com forum wellicht handig als deze info ook even hier in de startpost wordt bijgezet. Nu is overigens tot 15.00 even het chelloo forum down.Pannekoek81 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:30:
In een week tijd gebeurt het nu minimaal 1x per dag. Apparaat gaat helemaal uit en dan weer in standby waarbij de tijd een aantal uur terug gaat en na paar minuten weer goed springt. Morge maar met UPC gaan bellen
Kan hij dan ook met alle tuners tegelijk opnemen?cailin_coilleach schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:06:
Kan die ontvanger dat zelf niet dan? De non-HD ontvanger namelijk wel.
Of bedoel je: "twee dingen tegelijk opnemen en een derde kanaal kijken"?
Kan dat niet via analoog dan?Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:31:
[...]
Dank je. Wel balen. Ik kan dus naast de HDMI naar de TV geen externe recorder meer aansluiten om 2 dingen tegelijk op te nemen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je kan met beide tuners opnemen, maar dan kan je niet kijken. Er zitten maar twee tuners in... In elk geval, in de normale DTV box... De HD box weet ik niet echt iets van.Gonadan schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:29:
[...]
Kan hij dan ook met alle tuners tegelijk opnemen?
Of is er echt één geschikt voor kijken en één voor opnemen?
[ Voor 10% gewijzigd door Liegebeest op 20-11-2009 19:21 ]
SeatRider in "UPC Digital TV - Deel 6"Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:46:
Allen,
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende. Ik heb HD digitale TV van UPC, om precies te zijn heb ik de zwarte Philips Set Top Box. Het apparaat heeft in principe een jaar lang goed gewerkt, maar sinds enkele dagen heb ik het volgende probleem. Als ik het apparaat aan zet, dan lijkt het alsof mijn TV het signaal niet pak, het beeld blijft zwart (dus ook geen UPC menu, waarbij mijn TV wel een soort signaal opvangt (want het bercith NO VIDEO SIGNAL verdwijnt), maar het beeld blijft zwart. Het heeft niks met de HDMI kabel te maken, aangezien mijn PS3 en PC met dezelfde kabel perfect werken. Het vreemde is, soms krijg ik dan wel beeld, maar geen geluid. Het apparaat van de stroom halen heeft geen zin.
Het grootste probleem is dat hij soms wel en soms niet werkt. Ik kan dan wel een monteur bellen, maar als dat k*t ding wel werkt als de monteur er is, dan moet ik weer dokken.
Het grappigste is misschien wel dat ik een Philips TV hebt en dat dit niet de eerste keer is dat twee Philips apparaten niet comptabel zijn.
Iemand enig idee?
Het lijkt er op dat het toch begonnen is.sylvesterrr schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 23:16:
Verdwijnt het analoge signaal?
Nee, het analoge signaal blijf je houden. Het duurt nog wel even eer het analoge signaal verdwijnt. Je kunt zowel digitaal als analoog kijken, en dat maar met één kabel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vervallen dan ook de abonnementskosten van € 16,70 voor het standaard Radio/TV pakket?Gonadan schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:50:
[...]
Het lijkt er op dat het toch begonnen is.
Volgens de TS hebben de nieuwe Cisco voor HDTV en de zwarte DVR geen RF-out meer.
Dit houdt dus ook in dat er geen analoog signaal meer te krijgen is?
* Gonadan zou hier op zijn minst licht chagrijnig van worden...
Money for nothin' and your chicks for free
Nee, dat is voor de kabel op zich hè.DeeJee schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:55:
[...]
Vervallen dan ook de abonnementskosten van € 16,70 voor het standaard Radio/TV pakket?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Andere kabel + hard reset lijkt te hebben geholpen tot op heden geen storing meer gehad.funrider schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:50:
[...]
Dit heb ik ook weleens gehad. Meestal lost een hard reset dit probleem op of probeer 'hardnekkig probleem' als harde reset/ handmatige firmware update niet werkt. Het hoort niet dat de mediabox die dagelijks doet. Hoe dit moet kun je lezen in FAQ topic op het chelloo.com forum wellicht handig als deze info ook even hier in de startpost wordt bijgezet. Nu is overigens tot 15.00 even het chelloo forum down.
Hmmm als de RF out niet meer op decoder zit dan split je toch het signaal bij binnenkomstGonadan schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:06:
[...]
Nee, dat is voor de kabel op zich hè.
Een maat van me beweert dat de RF-out al gefilterd wordt op radiozenders, daar werkt een deel niet meer van.
Ik zou graag uitsluitsel willen over hoe je het aan moet sluiten.
Heb geen zin in een extra decoder om op de slaapkamer af en toe eens TV te kunnen kijken.
Echter ga ik die gasten ook niet bellen, dan sta je alleen maar in de wacht.
Kan dat zomaar?Pannekoek81 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:36:
Hmmm als de RF out niet meer op decoder zit dan split je toch het signaal bij binnenkomstnet als vroeger, daar een splitter erop 1 naar decoder en 1 naar je andere tv.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk direct op de WCD splitten? Dat is op zich wel tegen wat UPC aanraadt, maar ja...Ik zou graag uitsluitsel willen over hoe je het aan moet sluiten.
Ik bedenk me net dat je natuurlijk ook gewoon een ondersteunde versterker kunt kopen.cailin_coilleach schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:48:
Ik denk direct op de WCD splitten? Dat is op zich wel tegen wat UPC aanraadt, maar ja...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja dat kan zomaarGonadan schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:41:
[...]
Kan dat zomaar?
Ik dacht dat je dan storing en/of problemen zou krijgen?
[ Voor 29% gewijzigd door RedHat op 25-11-2009 11:10 ]
HODL
[ Voor 91% gewijzigd door Liegebeest op 25-11-2009 17:53 ]
Ik vul wel die gemeente code in, maar moet dus ook nog apart registren bij UPC?
HODL
Ik heb met de helpdesk gebeld en waarschijnlijk is mijn Mediabox verrot. Heerlijke eerste ervaring met UPCcailin_coilleach schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:45:
Ja dus
EDIT:
Of kwam dat daarna pas? Ik kan me herinneren dat ik een kwartier lang naar een scherm heb zitten staren dat zei "als hier na een kwartier niets verschijnt, doe dan een belletje naar de helpdesk".
HODL
Alleen de onlangs geintroduceerde boxen (DVR en HD-DVR) hebben een echte power switch. Aangezien je die Mediaboxen alleen ontvangt met een bijbehorend abonnement kan jij in je huidige situatie die boxen niet krijgen.rg-mohwa schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:21:
wat ik me even afvroeg. ik heb nu gewoon standaard Digitale tv van upc (voor 4 euro per maand geloof ik)
Nu baal ik er echt van dat dat ding niet gewoon uit (echt stekker eruit) uit kan.... Maar ik ga nu verhuizen naar een dorp waar digitale TV wel verkrijgbaar is maar ik dan dan alleen geen On demand meer gebruiken (dat is dan weer niet mogelijk) maar goed ik wil dus eigenlijk een box die wel uitkan. ik vroeg me als ik zeg dat mijn tv geen Scart aansluiting meer heeft of ik dan een andere box zou krijgen (heb nu de standaard thompson)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq