in particular, Russia's market, it will be priced at about 25,000 rubles.
Dit is 599 euro, op de kop af.. Dat zal dan bijna zeker de prijs worden..
Ik laat de X10 varen.. Deze review is ook al niet al te positief, en dan hebben ze het over de hardware (casing plastic e.d.), dat kan je niet meer veranderen..
Waar ik ook bang voor ben, en wat ze in het artikel ook stellen, is de programmeer vaardigheden van SE. Ik blijf erbij dat als je (zelfs met een pre alpha release) het voor elkaar krijgt om een programma te maken wat zo brak loopt als Timescape, je gewoon niet kan programmeren. Ik weet dat de schil nu vrij soepel loopt, maar
d'oh het is een snapdragon 1Ghz processor met forse 3d acceleratie... Timescape en Mediascape zijn ook voor 90% zeker de reden waarom de X10 steeds is uitgesteld. Als ze slim waren geweest hadden ze 2.1 direct opgepakt en daar wat aan gecustomized doormiddel van add-on apps..
Dit maakt het vrij aannemelijk dat de update naar 2.x (wat ook nog eens 2.0 wordt, als ieder ander toestel op >2.1 komt te draaien) erg lang gaat duren. Dan moeten dezelfde halve programmeurs weer aan de bak.
Daarnaast vind ik het toestel gewoon niet zakelijk genoeg.. 5 verschillende social networking apps op je homescreen, maar dus geen exchange

Verder is het toestel gewoon niet geschikt om netjes in een cradle in je auto te plaatsen.. Dan moet je voor iedere rit weer dat stomme estitesch verantwoorde klepje eraf frummelen en dan nog kan ie niet in een actieve cradle.
Ik wacht het eerstvolgende 4.3 inch snapdragon toestel van HTC af, ik hoop van ganser harte dat de supersonic tijdens de WMC wordt aangekondigd

Als dat toestel verder zo is als de HD2 ben ik verkocht.. Voor 599 wil ik een toestel wat perfect is, en dat is de X10 dus voor mij duidelijk niet...
Oh jah.. De antwoorden van SE op de QA hebben ook niet echt bijgedragen aan een goed beeld. Sony had met relatief weinig onderzoek na kunnen gaan dat tweakers wat moeilijker vragen zouden gaan stellen. Ik ben benieuwd wanneer het 2e deel aan antwoorden komt en hoveel procent (ik gok >75%) van de antwoorden schuil gaan achter concurentie.
[
Voor 91% gewijzigd door
Verwijderd op 10-02-2010 14:33
]