Wat is de definitie van het beste toestel? Volgens mij toch echt degene die voor jou persoonlijk het beste werkt
Wat dat betreft zou ik qua touch screen telefoons de X10 sowieso bovenaan zetten want ik heb grote vingers en hoe groter het scherm des te beter het typt in mijn ogen(los van de gevoeligheid van het scherm)

Ook vind ik met name Timescape er wel geweldig uitzien. In het geval van een QWERTY zou ik weer eerder neigen naar de Milestone of Shadow en wil je de snelste 'schone'(lees zonder troep van de fabrikant) telefoon dan een Nexus One. De Desire zou ik alleen bij uitkomen zolang de Nexus One nog niet leverbaar is hier... Of als je heel erg van Sense houdt natuurlijk
Ben er overigens zelf nog niet over uit of ik full-touch echt een verbetering vindt, maar denk dat het vooral een kwestie van wennen is

Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:33:
[...]
Whahaha Welke update komt er precies en wanneer?

Ik ben het eens met ROD, alle info betreffende de update is pure speculatie.. Er komt een update okee, daar ga ik ook vanuit, maar dan...
Ik stelde ook al dat er ondertussen al meer duidelijkheid is (volgens mij is de leverdatum aan eindgebruikers overigens minimaal 2 weken later, dus dat schiet lekker op qua duidelijkheid

).. Echter je voorbeeld van de Bravia gaat een beetje mank.. Weet jij van een Q&A met Sony betreffende een Sony Bravia TV? Wie A zegt moet in dit geval ook B zeggen..
Ik ga zeer waarschijnlijk de X10 ook kopen, omdat het domweg het beste toestel op dit moment is, echter hoef je SE qua aanpak de handen niet boven het hoofd te houden, dat heeft geen zin want de feiten liggen er gewoon

..
Inderdaad leuk trouwens zoveel smileys gebruiken,, wordt het een stuk vrolijker van inderdaad (en ze zijn gratizzzz
Voor wat betreft de update had ik het over de twitter van SonyEricssonNL:
http://twitter.com/SonyEricssonNL
Er staat duidelijk dat er zeker een update komt voor wat betreft Android
Voor wat betreft de aanpak van de Q&A ben ik het wel met je eens, het is niet slim om eerst mensen vragen te laten stellen en dan vervolgens alles te beantwoorden met "ligt bij de productmanager" of "kunnen we niet overleggen vanwege concurrentieoverwegingen" maar dat is ook weer iets waar ze bij SE van kunnen leren. Verder had SE inderdaad gedurende de lange periode tussen November en nu wel iets meer informatie mogen vrijgeven dan "Q1" voor wat betreft de release, maar zoals het er nu naar uit ziet gaan ze dat wel halen
Anyway, uiteindelijk is SE ook maar gewoon een bedrijf dat zoveel mogelijk winst wil maken en dat potentiële klanten weglopen door onduidelijkheid daar hebben ze alleen zichzelf mee

Dus ze zullen er snel genoeg van leren, al betwijfel ik of die 100 tweakers die deze telefoon al een jaar volgen(zoals ik) echt heel veel uit zullen maken op SE's omzet
Off-topic: Sorry voor mijn smiley verslaving
Vind het wel handig om een bepaalde ondertoon mee te geven aan een zin.
Maar goed, beter als de meeste andere verslavingen denk ik