Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Is op de vorige pagina ook al 1 of 2 keer gemeldTarghor schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:43:
http://www.timeanddate.co...r=12pm&min=0&sec=0&p0=234
ze gebruiken dus seattle time.
Vanochtend ook gepost (even heroes aanzetten) maar hopelijk komt die dus 18:00 uit, kan ik mooi vanavond na het leren even lekker ontspannenHurtebise schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:43:
Vanochtend stond op Steam omstreeks 6.30u dat ie binnen ongeveer 17u zou worden gereleased. Dan lig ik alweer in bed
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Er komt ook een mac versie heb ik gelezen, maar nog niet duidelijk wanneer die komt. Als het bevalt dan kan ik altijd nog later de mac versie aanschaffen, voor 20 dollar kan ik geen buil vallen.
Ik ben wel heel benieuwd of het goed loopt op een x3100. Ik wil wel een MBP met fatsoenlijke videokaart, maar als ik het nog even uit kan stellen (tot de volgende serie komt) dan doe ik dat
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
De nieuwe Serie van Ati is al uitMagic schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:41:
Ow, Als ie vanavond niet uitkomt dan heb ik mooi nog even de tijd om mijn bootcamp WinXP te vervangen door bootcamp Win7
Er komt ook een mac versie heb ik gelezen, maar nog niet duidelijk wanneer die komt. Als het bevalt dan kan ik altijd nog later de mac versie aanschaffen, voor 20 dollar kan ik geen buil vallen.
Ik ben wel heel benieuwd of het goed loopt op een x3100. Ik wil wel een MBP met fatsoenlijke videokaart, maar als ik het nog even uit kan stellen (tot de volgende serie komt) dan doe ik dat
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Maar dat is voer voor een ander topic, ben blij dat ik me de komende tijd iig kan vermaken met deze game
Edit@hieronder: Ik heb het over de nieuwe MacBook Pro met Radeon graphics. Niet over de Radeon zelf
[ Voor 20% gewijzigd door Magic op 27-10-2009 14:05 ]
pricewatch: MSI R5870-PM2D1GMagic schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:53:
Ze zijn nog niet uit hoor, slechts een verwijzing ernaar is gevonden in de komende update
Maar dat is voer voor een ander topic, ben blij dat ik me de komende tijd iig kan vermaken met deze game
Nuff said, anyways.. nog 4 uur voor release
Verwijderd
Maak daar 6 uur van en je hebt gelijk.SpoTs schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:58:
[...]
pricewatch: MSI R5870-PM2D1G
Nuff said, anyways.. nog 4 uur voor release
20:00 is de Seatle time (zoals hierboven al is gepost).
Wel zonde trouwens, ga vanavond namelijk weer hele avond weg, dus kan het morgenmiddag pas uitproberen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 14:24 ]
Inclusief key en downloadbaar!!!!!!!!!!! WOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!
(helaas zit ik op m'n werk en moet ik wachten tot ik thuis kom voordat ik de download kan starten)
[ Voor 31% gewijzigd door Haay op 27-10-2009 14:33 ]
Nice! Nu maar hopen dat Steam een beetje opschiet!Haay schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:29:
TORCHLIGHT IS BESCHIKBAAR OP GAMERSGATE!!!!!!!!!!!
Inclusief key en downloadbaar!!!!!!!!!!! WOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!
(helaas zit ik op m'n werk en moet ik wachten tot ik thuis kom voordat ik de download kan starten)
Wat gelukkigen die wat screens oid willen posten?
This game will unlock in approximately 9 hours
Maar hoe betrouwbaar dat is??
Nee, lijkt me niet logisch. Waarom zou GamersGate "gratis" bandbreedte weggeven door mensen de demo van hun te laten downloaden zonder de key bij hun te kopen?Magic schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:41:
Is hij daar ook als demo te downloaden, als ik hem nog niet gekocht heb? Ik heb me al geregistreerd op die site, maar ik zie geen download link.
Wat Steam betreft, ze houden waarschijnlijk de officiële release-tijd van Runic Games aan, en bij Runic Games zelf en ook bij partner Perfect World is de game officieel nog niet gereleased. Maar wanneer Steam hoort dat GamersGate de game al vrijgegeven heeft is er best kans op dat Steam de game ook vrijgeeft. Ze willen niet sales mislopen door mensen die massaal bij GamersGate gaan kopen terwijl Steam nog wacht!
[ Voor 33% gewijzigd door Haay op 27-10-2009 14:47 ]
Verwijderd
Gamersgate gaat met een gemiddelde 500kb/s dus niks te klagen. Wel heeft gamergate aangegeven dat hij altijd 6 uur voor release downloadbaar is, maar meestal niet speelbaar. Maar nu met key en alles erbij lijkt het toch zo te zijn dat hij nu al speelbaar word.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 14:50 ]
Andere games zijn daar wel als demo te downloaden. Enniewees, ik heb hem direct maar gekocht, nu thuis aan het downloaden, dan staat ie klaar als ik thuiskomHaay schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:45:
[...]
Nee, lijkt me niet logisch. Waarom zou GamersGate "gratis" bandbreedte weggeven door mensen de demo van hun te laten downloaden zonder de key bij hun te kopen?
15 euro nog iets, niet de goedkoopste geloof ik maar soit.Hurtebise schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:04:
Hoeveel kost ie bij GG? Zit op werk, kan niet checken
Ik heb vandaag vrij dus die euro extra heb ik er wel voor over om nu te kunnen gamen.
[ Voor 74% gewijzigd door Charly op 27-10-2009 15:05 ]
Preorder was: 14,34 en nu is die 15,95. Oftewel.. half biertje minder!Hurtebise schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:04:
Hoeveel kost ie bij GG? Zit op werk, kan niet checken
Geef me de naam van die werkgever eens door. Lekker gameclient binnentrekken maar niet gamen.SpoTs schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:50:
Ik kan niet spelen zit @ workmaar kheb Torchlight op een USB stick klaarliggen om thuis meteen te installeren ;-)
Ofwel werk je op een IT-afdeling en ben je in charge van het netwerk en het verkeer dan in- en uitgaat.
Ook de items zijn goed gedaan, je hebt meteen het idee van "wow, ik pwn".
Ik BEN de Netwerkbeheerder hierHurtebise schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:14:
[...]
Geef me de naam van die werkgever eens door. Lekker gameclient binnentrekken maar niet gamen.
Ofwel werk je op een IT-afdeling en ben je in charge van het netwerk en het verkeer dan in- en uitgaat.
Gamen doe ik hier niet natuurlijk. Maar een game client binnentrekken verstoord niets.
350 mb is zo binnen met glas
Verwijderd
Heb tot nu toe lvl 5 vanquisher en lvl 8 destroyer.
Destroyer bevalt me tot nu toe het beste, lekker close ranged skills en je knalt overal doorheen.
Vanquisher was toch een beetje onwennig spelen omdat je op het begin echt maar 1 voor 1 beesten krijgt neergeknalt.
Pet is erg handig inderdaad voor wegbrengen van spullen, heb er verder nog niet veel mee gedaan. Questen is goed geregeld.
Dungeons zijn leuk vooral als er ineens 10 van die beeste uit een put schrikken waardoor je surrounded bent. Ga nu eens de alchemist proberen om te kijken wat die er van bakt, maar ik ben tot nu toe erg tevreden!
editje: laadschermen duren wel redelijk lang, denk hierbij aan zeker 10 seconden, verder weinig aan te merken op deze game op dit moment. Al komt het natuurlijk niet eens in de buurt van D2 en dan vooral vanwege de skills, toch redelijk beperkt.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 16:55 ]
Hmmm nu al lvl 8 en een lvl 5.. in 1 uurtje? das wel erg snel.. maarja volgens mij ging het met diablo ook zo snelVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:40:
Ook ik zal heel quick review neerzetten want ik wil ook weer verder knallen.
Destroyer bevalt me tot nu toe het beste, lekker close ranged skills en je knalt overal doorheen.
Vanquisher was toch een beetje onwennig spelen omdat je op het begin echt maar 1 voor 1 beesten krijgt neergeknalt.
Pet is erg handig inderdaad voor wegbrengen van spullen, heb er verder nog niet veel mee gedaan. Questen is goed geregeld.
Dungeons zijn leuk vooral als er ineens 10 van die beeste uit een put schrikken waardoor je surrounded bent. Ga nu eens de alchemist proberen om te kijken wat die er van bakt, maar ik ben tot nu toe erg tevreden!
Zit in het begin dus een redelijk tempo qua levelen zo te horen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:40:
Ook ik zal heel quick review neerzetten want ik wil ook weer verder knallen.
Trouwens waar zijn de beloofde screens?
Als je wat meer gelezen had, kon je zien dat er een aantal daar hebben gekocht.TIGER79 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:03:
bij die gamersgate moet je credit card of paypal hebben ? of kan je ook met overboeking/automatisch incasso werken ? Iemand ervaring mee ?
Trouwens al op de site gekeken? Daar staat het vast ook wel goed aangegeven.
Kan ik zelf overigens niet zo gauw terug vinden op de site maar die optie is er dus blijkbaar ook naast Paypal en CC.Haay schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:07:
Heb Torchlight bij GamersGate gekocht, voor €14,35. Je kunt daar zelfs gewoon met iDEAL betalen! Zal al met m'n credit-card in de aanslag, maar dat was niet eens nodig.
[ Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 27-10-2009 17:14 ]
oftewel, dank je voor je zeer snelle reactie, maar deze is wel erg kort door de bocht en misschien had je door zelf beter te lezen wel doorgehad dat het niet de vraag was of je cc of paypal moet hebben maar of je per se credit card of paypal moet hebben
"bij die gamersgate moet je credit card of paypal hebben ? "
Verwijderd
Click & Buy = iDealTIGER79 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:14:
hhmm.. tuurlijk heb ik het gelezen, daarom vraag ik indirect eigenlijk hoe men bij deze site betaald... Ik heb paypal gezien en credit card op de site, maar wie weet misschien heeft iemand automatisch incasso gebruikt (zodat je geen credit card of paypal account hoeft aan te maken)...
oftewel, dank je voor je zeer snelle reactie, maar deze is wel erg kort door de bocht en misschien had je door zelf beter te lezen wel doorgehad dat het niet de vraag was of je cc of paypal moet hebben maar of je per se credit card of paypal moet hebben
Daarom ook mijn 'kort door de bocht' reply omdat ik al vermoedde dat je die post van Haay niet meegekregen hadTIGER79 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:14:
hhmm.. tuurlijk heb ik het gelezen, daarom vraag ik indirect eigenlijk hoe men bij deze site betaald... Ik heb paypal gezien en credit card op de site, maar wie weet misschien heeft iemand automatisch incasso gebruikt (zodat je geen credit card of paypal account hoeft aan te maken)...
Komt u maar met die screens en sappige detailsVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:15:
Als iemand even kan uitleggen hoe ik spoilers plaats wil ik wel wat sappige details + screenies plaatsen, wil het niet voor iedereen meteen verpesten natuurlijk.
Verwijst u netjes door naar de websitepsychoclown schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:24:
[...]
Daarom ook mijn 'kort door de bocht' reply omdat ik al vermoedde dat je die post van Haay niet meegekregen hadMaarja na zelf kijken kon ik dat ook niet zo gauw vinden op de site, zie ook mijn post
[...]
Komt u maar met die screens en sappige details
mijne is nu ook aant downloaden
Voor zover ik heb gezien bij ClickandBuy moet je eerst bij ClickandBuy een account aanmaken, en betaal je nog eens 1,5% van de betaling extra aan ClickandBuy, als 'service-fee' ofzo. Dacht het dus ff niet! *LOL* Oftewel, gewoon Paynova kiezen als betaal optie.
Anyway, ben ook aan het downloaden vanaf GamersGate, maar de snelheid wisselt heel erg. Ene moment 300 kB/s en even later 80 kB/s. Oh well, komt vanzelf wel binnen
[ Voor 16% gewijzigd door Haay op 27-10-2009 17:29 ]
was gewoon 15,95 kwijt. Niets meerHaay schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:27:
Als je bij GamersGate voor Paynova kiest krijg je de keuze tussen credit-card of Internet bankieren, en als je dan voor Internet bankieren kiest kun je via iDEAL betalen.
Voor zover ik heb gezien bij ClickandBuy moet je eerst bij ClickandBuy een account aanmaken, en betaal je nog eens 1,5% van de betaling extra aan ClickandBuy, als 'service-fee' ofzo. Dacht het dus ff niet! *LOL* Oftewel, gewoon Paynova kiezen als betaal optie.
Je moet geloof ik wel een accountje aanmaken.. maar die had ik nog met andere inet aanschaffen
Verwijderd

Hier nog een screen waarin ik door in een hidden box te lopen ineens word aangevallen door veel te veel kleine beestjes:

Nog een screen van men stoere destroyer in volle glorie samen met mijn hond:

Laatste: in gevecht met een ietswat sterkere mob onderweg:

Allerlaatste screen, word hier attacked door 1 grote boss met 2 mini-bosses. Ze vallen me tot nu toe redelijk tegen qua sterkte. Had ze alle 3 + alle kleine beestjes eromheen binnen 20~30 seconden dood zonder echt gevaar. Tot nu toe pas 1x hard gevecht gehad met een boss.

Laaste screen van Stash, is hier ook een shared stash dus is best wel handig. Verder staat er bij het aanklikken: Level1 Shared Stash. Er is wellicht dus nog wel een andere stash maar daar hebk nog niet naar gezocht/gevonden. Onderste deel van de stash is mijn hond zijn stash. Die kan dus je spullen naar town bregen en verkopen, scheelt jouw weer 10x naar town teleporten.

Ga nu weer snel verder spelen, wil nog even lvl 10 halen voor dat ik weg ga vanavond, wil nog wat nieuwe skills!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 17:45 ]
Dat zijn die standaard screens, ik wil screens van spelers/tweakers die kunnen heel andere dingen op de kiek zetten
Thanks!Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:29:
Tot nu toe spoiler materiaal + screens:
Ga nu weer snel verder spelen, wil nog even lvl 10 halen voor dat ik weg ga vanavond, wil nog wat nieuwe skills!
Die stash is nog best lekker qua grootte kan je nog best wat in kwijt.
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 27-10-2009 17:46 ]
OFMGWTF!!!!WWWWOOOOW
oftewel! erg vermakelijk.. en ik voel me nu al verslaafd.. ja mensen na 5 minuten.. de muziek laat je huiveren alsof je voor de eerste keer diablo 1 opstart..
Pfff.. it's gonna be hard in the morning
Edit: Owja.. skeletten passen nog steeds in tonnetjes
[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 27-10-2009 17:56 ]
Laten we het wel een beetje nuttig houden niet?
Beloofd veel goeds dus, vanavond als Steam hem eindelijk released eens een potje spelen!SpoTs schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:55:
Mijn Review van de eerste 5 min:
OFMGWTF!!!!WWWWOOOOW
oftewel! erg vermakelijk.. en ik voel me nu al verslaafd.. ja mensen na 5 minuten.. de muziek laat je huiveren alsof je voor de eerste keer diablo 1 opstart..
Pfff.. it's gonna be hard in the morning
Verwijderd
Hahah, ik heb eindelijk mijn ClickandBuy password weer gerecoverd dus ik heb hem net op tijd voor 1 euri goedkoper besteld op Steam, dus voor mij komt de late release op Steam als een bonusjepsychoclown schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:57:
Beloofd veel goeds dus, vanavond als Steam hem eindelijk released eens een potje spelen!
Een redelijke review gevonden op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=XnDXENq_Tpw
Hij heeft overduidelijk zo extreem veel research gedaan als wij, hij gaat er vanuit dat de mensen bij runic games geen multiplayer erin hebben gestopt omdat ze dachten dat het niet nodig was etc. Maakt niet veel uit, het is een boeiende review met 10 minute aan gameplay footage, en het werkt absoluut overtuigend als je nog aan het twijvelen bent!
Ik ben ook benieuwd naar de editor/soundtrack, can't wait!

GamiQ, de game notes app met game maps!
Inderdaad goede timing want zojuist is de timer bij Steam eraf gegaan.. alleen staat mijn game nog steeds als 'not yet released'.. kom maar op met die gameVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:10:
[...]
Hahah, ik heb eindelijk mijn ClickandBuy password weer gerecoverd dus ik heb hem net op tijd voor 1 euri goedkoper besteld op Steam, dus voor mij komt de late release op Steam als een bonusje.
Steam versie is zojuist officieel released!
Ben hem nu met een leuke 1.5MB/s binnen trekken dus zo mooi even spelen
Nu alleen helaas flink ingekakt naar ~200KB/s maar in ieder geval al over de 50% in 5minuutjes
Nice meteen even kijkenEen redelijke review gevonden op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=XnDXENq_Tpw
Hij heeft overduidelijk zo extreem veel research gedaan als wij, hij gaat er vanuit dat de mensen bij runic games geen multiplayer erin hebben gestopt omdat ze dachten dat het niet nodig was etc. Maakt niet veel uit, het is een boeiende review met 10 minute aan gameplay footage, en het werkt absoluut overtuigend als je nog aan het twijvelen bent!
Ik ben ook benieuwd naar de editor/soundtrack, can't wait!
Leuke review inderdaad!
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 27-10-2009 18:41 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Bedacht me net dat mijn C:/ Disk vol zit dus nu moet ik eerst mijn hele Steam directory verplaatsen naar de D:/ Disk voordat ik kan gaan downloaden xD. Dus wat dat betreft gaat het hier ook nog niet zo vlot.-SaveMe- schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:15:
Heb em aangeschaft en ben em aan het downloaden via GamersGAte. Maar dat gaat wel traaaaaaaaaaaag. Slechts 90 kB/s
Maar ik had wel lekkere timing met mijn aanschaf
BTW, now downloading @ 600kb/s, ik wou dat mijn internet wat sneller was
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 18:48 ]
Eindelijk ook op steam te downloaden! En gelukkig toch nog een voordeel van steam: whopping 1.3 MB/s-SaveMe- schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:15:
Heb em aangeschaft en ben em aan het downloaden via GamersGAte. Maar dat gaat wel traaaaaaaaaaaag. Slechts 90 kB/s
Ben zeer benieuwd
Ik neem aan dat je het dubbele bedoeld? Via Steam toch ruim 800 mb gedownload of ik moet echt scheel gekeken hebben. Leuke game, speelt lekker weg, maar kreeg net wel een foutmelding dat de game executable niet meer werkte en zat zo weer op mijn desktop (win7 64b HP). Vreemd, hopen dat dit bij eenmalig blijft.-SaveMe- schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:43:
Ik vind het wel knap dat de gehele game amper 400MB is!
Trouwens, in level 2 kom ik een of ander phase beest tegen die een phase portal dropt, kom ik in een kamer met flink wat skellies en ander undead zooi! Ik kon er geen town portal gebruiken, maar werd op een gegeven moment afgeslacht omdat ik geen health pots meer had. Iemand meer dit tegengekomen, zouden dit gewoon schatkamers zijn ofzo?
I pitty the fools who took my game-station.....
Ik kwam er net ook. Wat het is, geen idee, maar het zal wel duidelijk worden op den duurUlti23 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:31:
[...]
Trouwens, in level 2 kom ik een of ander phase beest tegen die een phase portal dropt, kom ik in een kamer met flink wat skellies en ander undead zooi! Ik kon er geen town portal gebruiken, maar werd op een gegeven moment afgeslacht omdat ik geen health pots meer had. Iemand meer dit tegengekomen, zouden dit gewoon schatkamers zijn ofzo?
Ga er zo meteen even flink van genieten dus ik ben erg benieuwd!Ulti23 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:31:
[...]
Vraat vertelde me wel dat hij al zo'n schatkamer tegen was gekomen, weet alleen niet hoe hij er kwam wilde niet al teveel voor me spoileren
Wel jammer dat ik nu 15,95 moet betalen
Enige wat me een klein beetje irriteert.
Hij lijkt een hele lichte vertraging te hebben wat ik absoluut niet had met Diablo.
Verder de muziek....
Lijkt verdacht veel op de diablo muziek vind ik.
En click&buy != ideal ben benieuwd hoe ze dit hebben geregeld.
Had net zo goed kunnen zeggen dat ik pietje puk was met rekennr xxxxxx.
Download is nu flink ingekakt, haal 300KB/s.
Terwijl ik normaal toch wel 1,3MB/s via steam.
Ik heb nog een vraag, maar dat zou al te veel kunnen verklappen.
Iemand een tip?
[ Voor 42% gewijzigd door Sinned123 op 27-10-2009 20:48 ]
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 21:03 ]
Verwijderd
Loop me al de gehele avond prima te vermaken iig !!
Tis idd echt diablo in een nieuw jasje
Voor degene die net zo als ik al tig groene dingen voor een habbekrats had verkocht.
Bij die transmute gast kun je random 4 groene dingen in een blauwe veranderen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Het is wel een 1:1 kopie van Diablo 2 zeg
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
De gehele crew van Runic Games, blijkbaar. (naja, niet nettops, maar netbooks, waarschijnlijk die "crappy" N260, GMA950 dingen)Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:11:
Anybody al op een nettop gespeeld (en op welke).
Er zit zelfs een optie in het Videomenu "Netbook Mode"

Ik speel het op 1280x1024, VeryHigh/High, met Anti Aliasing aan, .... op een ATI 1600Pro. Dat ik dat nog mag meemaken anno 2009.
Over de game zelf, ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Misschien niet zo handig geweest dat ik de afgelopen 3 dagen Diablo 2, >8 uur per dag heb gespeeld, met een resohack (D2 @ 1280x1024
Even een nachtje over slapen dus.
[ Voor 57% gewijzigd door SirNobax op 27-10-2009 22:58 ]
Pentaxiaan
Mwoah, qua spoiler valt het wel mee, heb zojuist ff een andere char gespeeld en in level 2 van de mines kom ik dat phase beest niet tegen, dus het is volgens mij zo random als het maar zijn kan!psychoclown schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:16:
[...]
Ga er zo meteen even flink van genieten dus ik ben erg benieuwd!
Vraat vertelde me wel dat hij al zo'n schatkamer tegen was gekomen, weet alleen niet hoe hij er kwam wilde niet al teveel voor me spoileren
Echt een leuk spel, lang geleden dat een game zo simpel als deze eigenlijk is zo goed kan boeien! Ik gaat weer ff verder hakke! Weet iemand eigenlijk wat de level cap is?
I pitty the fools who took my game-station.....
echt slecht.
Maar ook een paar quests gedaan die duidelijk te hoog waren gegrepen.
Ander nadeel is dat het op mijn ouwe bak echt @#$#@ lang duurt om het spel te starten en van level te wisselen... Maargoed, verder draait het prima @ 1290x1024 en dat valt me alles mee gezien mijn hardware.
Athlon 2200+
1 Gig ram
Geforce 7600 GS
Speel op hard en ben nu nog geen 1x dood gegaan. Ik ben ook diablo 2 amazone veteranDNS666 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:21:
prrrt lvl10 op hard en al 4x dood gegaan
echt slecht.
Eerste Unique gevonden:
Talon Plates ( Shoulder ) lvl 6 req
+2 to Defense
+2 to Dexterity
+2 to Magic
+9 to Strength
6% electric reistance
4% poison resistance
1 socket
[ Voor 19% gewijzigd door Dakreal op 27-10-2009 23:43 ]
Kan deels te maken hebben dat ik als Destroyer ben begonnen, maar denk vooral dat ik het een beetje onderschat heb.SpoTs schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:39:
[...]
Speel op hard en ben nu nog geen 1x dood gegaan. Ik ben ook diablo 2 amazone veteran(speel nu Vanquisher.. bevalt erg goed ) Richochet ftw!
Diablo vind ik een stuk makkelijker in het begin.
Vooral als je geswarmed word met een super unique boss er bij kan je snel pech hebben als melee char
En met mijn eerste 2 deaths was ik veel te gierig met pots
Wat ik ook opvallend vind, ben op het moment denk ik 5 levels te hoog voor de main quest dingen.
Maar als ik dan in een secret level terecht kom, dan zijn de monsters ineens wel mijn eigen level.
Slaan gelijk 2x zo hard

Heb wel meer unique's al gehad, allemaal ranged weapons
oh en een set item glove.
[ Voor 20% gewijzigd door Sinned123 op 27-10-2009 23:47 ]
ALs je het maar niet op de hardcore mode probeert, wel al een x keer dood geweest.
Nu af en toe iets kiten, en dualwielden met wapens die per hit 10 HP teruggeven is ook aardig
Iemand enig idee welk lvl dat shivering ember voor die tovenaar zit ?
Ow al verschillende unique's gehad, en 1 set item maar dat was voor een caster
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Hmm goede tip, tijdje ook atl tab gezeten maar dat was niet al te lang wel nog een tijd afk ingame met geen mobs in de buurtVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:12:
het spel speelt HEERLIJK wegmaar min punt is als je even te lang alt tab ofzo (had visite X_x) en dan terug ging liept het vast en wanneer je dus uit spel gaat zonder uit te loggen mag je helemaal opnieuw spelen lol . Dus advies om niet al te lange game sessies te houden log af en toe uit
Nog een handige tip inderdaad, heb echt massa's verkocht al dus dat is zeker wel leuk om te doen.heuveltje schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:25:
Voor degene die net zo als ik al tig groene dingen voor een habbekrats had verkocht.
Bij die transmute gast kun je random 4 groene dingen in een blauwe veranderen
Heb nu in totaal 5 uniques, nog 13k gold over en ook een aantal items voor andere classes waarvan 1 unique
Ja de game is lekker licht, erg fijn want het speelt erg lekker en Diablo vinden sommige mensen net wat te oud! Torchlight vult ook dat gat mooi op dusDarthDavy schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:37:
Hehe, net de demo zitten spelen op de laptop van m'n werk. Een Dell Latitude D830, totaal ongeschikt om op te gamen, maar Torchlight draait er wel als een zonnetje op. Alleen die reden alleen zou ik de game aankopen. Eindelijk iets deftig te gamen op m'n werklaptop :-)
Ja true maar toen ik voor het eerst zag wist ik meteen wel wat het was, zelf nou 2x zo'n phase mob gehad.Ulti23 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:45:
[...]
Mwoah, qua spoiler valt het wel mee, heb zojuist ff een andere char gespeeld en in level 2 van de mines kom ik dat phase beest niet tegen, dus het is volgens mij zo random als het maar zijn kan!
Echt een leuk spel, lang geleden dat een game zo simpel als deze eigenlijk is zo goed kan boeien! Ik gaat weer ff verder hakke! Weet iemand eigenlijk wat de level cap is?
De tweede was wel echt gruwelijk en erg lastig, geeft echt een hele leuke dimensie aan het spel!
Dat is best veel ja voor een Diablo speler! Zelf ook één keer dood gegaan in die 2e portal van zo'n phase mob.DNS666 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:21:
prrrt lvl10 op hard en al 4x dood gegaan
echt slecht.
Waren allemaal 1-2 levels hoger en ook nog eens armored dus op een gegeven moment kom ik een kamer binnen die stampes vol zat en werd ik door de laatst stroom mobs van een richel klem gezet
Hard is, als je wel bekend met ARPGs niet echt moeilijk alleen soms wel lastige momenten zoals ik hierboven beschreef. Kon ik ook niet meer uit komen helaas maarja stom foutjeTarghor schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:29:
Heb net even met de alchemist gespeeld tot lvl 5, maar vond het redelijk makkelijk op normal. Dacht eraan om opnieuw te beginnen op hard, wat zijn jullie ervaringen met hard?
Goed te doen dus en zeker aan te raden want iets weerstand is altijd leuk.
Hmm welk level ben jij nu eigenlijk?SpoTs schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:39:
[...]
Speel op hard en ben nu nog geen 1x dood gegaan. Ik ben ook diablo 2 amazone veteran(speel nu Vanquisher.. bevalt erg goed ) Richochet ftw!
Hahah ja dat ken ik, was ik in D2 al maar hier ook weer al begin ik het mezelf af te lerenDNS666 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:44:
[...]
Kan deels te maken hebben dat ik als Destroyer ben begonnen, maar denk vooral dat ik het een beetje onderschat heb.
Diablo vind ik een stuk makkelijker in het begin.
Vooral als je geswarmed word met een super unique boss er bij kan je snel pech hebben als melee char
En met mijn eerste 2 deaths was ik veel te gierig met pots
Wat ik ook opvallend vind, ben op het moment denk ik 5 levels te hoog voor de main quest dingen.
Maar als ik dan in een secret level terecht kom, dan zijn de monsters ineens wel mijn eigen level.
Slaan gelijk 2x zo hard
Heb wel meer unique's al gehad, allemaal ranged weapons
oh en een set item glove.
Hmm geen last van ik ben wel redelijk dezelfde level als de main quest alleen de secret levels zijn tot nu toe 1-2 levels hoger geweest en ook een stuk moeilijker.
Ja ik ook, zal ze morgen eens posten.
Heb in ieder geval 1-2 unique helms, 1x unique shoulder pad, 1x unique armor en 1x unique 2h weapon.
Ben alleen een dual weapon Destroyer begonnen met inmiddels al 12 levels en fame op 5 dus die 2h weapon gebruik ik eigenlijk niet. Skills tot nu toe: 1 Slash, 9 Dual Wield, 5 Stampede en 1 Pathfinder oid, allemaal van de eerste tree.
Trouwens wel erg gaaf spel zeg! Pet is gaaf, levels zijn gaaf, muziek is gaaf, ziet er lekker wreed, stash is lekker groot EN een evengrote shared stash! Erg lekker allemaal dus, speelt super weg en wel weer erg verslavend
Ben trouwens wel benieuwd naar jullie builds, levels etc

Dat ding begon met 303 damage, wat ik al veel vond
Hmm voordat ik ben gestopt heb ik ook die quest nog even aangenomen, shimmering ember bedoel je neem ik aan?heuveltje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:21:
Ben als barbarian begonnen op hard, valt reuze mee nu lvl 13.
ALs je het maar niet op de hardcore mode probeert, wel al een x keer dood geweest.
Nu af en toe iets kiten, en dualwielden met wapens die per hit 10 HP teruggeven is ook aardig
Iemand enig idee welk lvl dat shivering ember voor die tovenaar zit ?
Ow al verschillende unique's gehad, en 1 set item maar dat was voor een caster
Heb nog geen set items gehad, wel 2 unique die met de prefix hetzelfde beginnen, toeval?
Wot!! Dat is me vies veel damage, welk level ben jij dan?Angeloonie schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:43:
Damn, net dit wapen even in elkaar geknutseld via de Enchanter:
Dat ding begon met 303 damage, wat ik al veel vond
Is misschien niet te vergelijken met een melee item maar ik ben nog niet zulk hoge damage weapons tegen gekomen iig, nice find!
DMG per shot is niet zo heel hoog, maar die Fastest Attack Speed maakt alles goed, lijkt wel een machinegeweer
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook, komt waarschijnlijk ook voor een groot deel van die enorme damage stats.Angeloonie schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 01:09:
Ben zelf nu lvl 15 geloof ik, weet het niet precies, kan ook 17 al zijn.
DMG per shot is niet zo heel hoog, maar die Fastest Attack Speed maakt alles goed, lijkt wel een machinegeweer
Goedemorgen allenAngeloonie schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:52:
Je moet gewoon een goed wapen enchanten in Torchlight stad, je kunt dit blijven doen, al zul je later steeds vaker krijgen dat er niets gebeurt, maar gewoon doorgaan, en je al aanwezige stats zullen verhoogd worden
Dat enchanten werkt goed en kost 900 gold per keer. ik ben nu mijn kruisboog aan het pimpen
KREUN !!!!!!!!!!!Angeloonie schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:52:
Je moet gewoon een goed wapen enchanten in Torchlight stad, je kunt dit blijven doen, al zul je later steeds vaker krijgen dat er niets gebeurt, maar gewoon doorgaan, en je al aanwezige stats zullen verhoogd worden
* heuveltje krijgt flashbacks naar een Collosus blade en bijna 600chipped gems
Ja kwam ik daarstraks ook achter, paar keer gedaan op een aantal items en ook 2x op elk wapen.Angeloonie schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:52:
Mijn Destroyer is een stuk beter nu, ook inmiddels level 15 alleen weet ik niet waar ik mijn punten nu in zal stoppen. Weet ook niet wat de level/fame cap is want anders zou ik wat minder plannen (of juist meer).
Bij mij verschilt het, soms ook maar 657 maar soms ook 16xx.SpoTs schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:04:
[...]
Goedemorgen allen![]()
Dat enchanten werkt goed en kost 900 gold per keer. ik ben nu mijn kruisboog aan het pimpenHet enchanten van unique/set items is iets duurder -_-
Niet helemaal opgelet wat voor type items het waren maar volgens mij verschilt het.
Trouwens wel jammer dat je unique en set ook kan doe, vind dat toch altijd speciale items zeg maar
Dat Gamblen werkt trouwens ook ERG goedpsychoclown schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:06:
[...]
Ja kwam ik daarstraks ook achter, paar keer gedaan op een aantal items en ook 2x op elk wapen.
Mijn Destroyer is een stuk beter nu, ook inmiddels level 15 alleen weet ik niet waar ik mijn punten nu in zal stoppen. Weet ook niet wat de level/fame cap is want anders zou ik wat minder plannen (of juist meer).
[...]
Bij mij verschilt het, soms ook maar 657 maar soms ook 16xx.
Niet helemaal opgelet wat voor type items het waren maar volgens mij verschilt het.
Trouwens wel jammer dat je unique en set ook kan doe, vind dat toch altijd speciale items zeg maar
Vind het lvl design wel een beetje lineair. Meer de indruk gewoon gangen te moeten schoonvegen. Weinig grote open ruimtes tegengekomen.
Op normal is ie echt wel easy. Hoe overpowered ben je dan wel niet in easy mode.
Was ook aangenaam verrast toen ik bij de settings netbook mode zag staan. Wel aardig om eens om dat toestel te proberen (HP Mini One). Maar weet iemand of je TL ook offline kan spelen zonder dat je met Steam connecteert? TL via Steam aangeschaft. Treinen hebben geen wifi hier
Het leveldesign lijkt lineair aan het begin. Echter, als je de verhaallijn volgt.. dan weet je dat je in een mijn zit. En over het algemeen zijn daar geen grote ruimtes ;-)Hurtebise schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:33:
Ben lvl 5 geworden.
Vind het lvl design wel een beetje lineair. Meer de indruk gewoon gangen te moeten schoonvegen. Weinig grote open ruimtes tegengekomen.
Op normal is ie echt wel easy. Hoe overpowered ben je dan wel niet in easy mode.
Was ook aangenaam verrast toen ik bij de settings netbook mode zag staan. Wel aardig om eens om dat toestel te proberen (HP Mini One). Maar weet iemand of je TL ook offline kan spelen zonder dat je met Steam connecteert? TL via Steam aangeschaft. Treinen hebben geen wifi hier
Die komen vanzelf wel inclusief veel mobs
Heb het net getest en je kan het gewoon offline spelen,in steam offline mode.Hurtebise schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:33:
Ben lvl 5 geworden.
Ja Steam heeft offline mode, je moet alleen 1x zijn ingelogd ooit (Hoeft dus niet met een computer herstart).Hurtebise schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:33:
Ben lvl 5 geworden.
Er zijn later wel grotere ruimtes hoor, ik ben nu level 9 en ben al paar keer wat grotere ruimtes tegengekomen dan alleen gangen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Veel positieve reacties hier en het lijkt me gewoon een erg vet spel voor weinig geld!
Als ik thuis kom van werk maar meteen ff downloaden en dan uiteraard op hard beginnen!
Heb als eerste character een Destroyer op Hard (softcore) gemaakt. Ben nog niet zo ver, heb wel dat level met de 3 sisters (?) gecleared en vlak daarna gestopt. En ondanks mijn uitgebreide aRPG ervaring ben ik nog wel wat te onvoorzichtig aan het spelen en al 3 keer dood gegaan

Heb nog geen Unique item gevonden overigens, maar al wel een set-item.
Shit, wat duurt de dag nog langgg! Ik wil spelen!
- edit - Normal mode is echt voor mensen die weinig ervaring met Diablo-achtige games hebben, en gewoon casual willen spelen. Easy is voor mensen die GEEN ervaring met Diablo-achtige games hebben en geen uitdaging willen maar alles makkelijk doorploegen. Een beetje liefhebber speelt op Hard voor de uitdaging!
[ Voor 18% gewijzigd door Haay op 28-10-2009 11:10 ]
Idd te verslavendHaay schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:01:
Gisteren (vanochtend) tot half één gespeeld. Gewoon TE verslavend! Moest mezelf echt dwingen om te stoppen en naar bed te gaan omdat ik vandaag weer moet werken!Torchlight rouleert gewoon!
Heb als eerste character een Destroyer op Hard (softcore) gemaakt. Ben nog niet zo ver, heb wel dat level met de 3 sisters (?) gecleared en vlak daarna gestopt. En ondanks mijn uitgebreide aRPG ervaring ben ik nog wel wat te onvoorzichtig aan het spelen en al 3 keer dood gegaanZal voor hardcore mode wel voorzichtiger moeten spelen, maar ga daarvoor denk ik een Alchemist proberen.
Heb nog geen Unique item gevonden overigens, maar al wel een set-item.
Shit, wat duurt de dag nog langgg! Ik wil spelen!

Ik vraag me trouwens af of je je shared stash ook deelt tussen hc en niet hc.
ik moet nog tot 17.30 werken..
Nee, shared stash is NIET gedeeld tussen hardcore en softcore.SpoTs schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:07:
Ik vraag me trouwens af of je je shared stash ook deelt tussen hc en niet hc.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat punten in Dexterity volgens de tool-tip ALLEEN effect heeft op ranged damage, terwijl het traditioneel ook je kans om geraakt te worden verlaagt en je kans om de vijand te raken verhoogt. Maar voor sommige wapens heb je dan wel weer een bepaald minimum Dexterity nodig, dus moet je daar toch punten in stoppen.
Ik heb in feite al helemaal geen tijd vanwege werk en avondstudie maar ik ben bang dat ik toch ruimte moet gaan vrijmaken voor deze game
I'm not as think as you stoned I am
Ben overigens in totaal nu 3x dood gegaan

Nog niet gedaan maar zag die vent wel staan, vanavond maar eens een gok wagenSpoTs schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:09:
[...]
Dat Gamblen werkt trouwens ook ERG goedeerste gloves die ik gegambled had was een set item voor Vanquisher
Trouwens krijg ik bij het transmuten alleen maar gems, niet echt erg want nu heb ik ook 2 Dull gems van dezelfde
Het vissen is ook geniaal maar pas één vis gebruikt, gaf xxx s lang 50mf en 200gf.
Die vis heb ik ook 1x gevangen.. alleen ik heb niet echt zin om uren te vissenpsychoclown schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:21:
Zeg dat wel, moet nog heel de dag studeren maar wil vanavond weer even lekker knallen
Ben overigens in totaal nu 3x dood gegaanelke keer omdat ik vol met Stampede een hele volle kamer binnen stamp. Maar wel in die questportals van die rijke gast, die zijn bij mij steeds 1-2 levels hoger en met veel armored mobs.. daar moet ik even wat beter mee omgaan!
[...]
Nog niet gedaan maar zag die vent wel staan, vanavond maar eens een gok wagen![]()
Trouwens krijg ik bij het transmuten alleen maar gems, niet echt erg want nu heb ik ook 2 Dull gems van dezelfde
Het vissen is ook geniaal maar pas één vis gebruikt, gaf xxx s lang 50mf en 200gf.
Wel grappig om even doorheen te bladeren:
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=5&t=1267
Inderdaad leuk topic, later even wat doorkijkenSpoTs schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:28:
[...]
Die vis heb ik ook 1x gevangen.. alleen ik heb niet echt zin om uren te vissenrag liever de hele buurt omver. Trouwens op het forum van Torchlight is een thread over unique items
![]()
Wel grappig om even doorheen te bladeren:
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=5&t=1267
Zelf heb ik tot nu toe gevonden (waarvan 2 zojuist in 12m):
- Gunslinger Mantle - Shoulder Pad
- The Legendary Trollbane - Polearm
- Humonculist Chest - Chest
- Humonculist Helm - Helm
- Fisher's Fedora - Helm
- Wonder's Singing Brush - Wand
- Shadow Sash - Belt
Allemaal uniques, nog geen set item gevonden
Hmm had zelf nog geen vis gegeten.psychoclown schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:21:
Nog niet gedaan maar zag die vent wel staan, vanavond maar eens een gok wagen![]()
Wel me hondje al 2 keer in zo'n blob verandert
Hebben +exp items eigenlijk zin op een pet, of lvlt die gewoon met jou mee ?
(of word alles gewoon bij elkaar opgeteld ?
Dit topic is gesloten.