Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

sijbren schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:41:
[...]

Heb mijn Jet al een paar keer als modem gebruikt, werkt prima! (via pc studio, heel simpel)
Doe je dat met Bluetooth of USB? En wat is je doorvoersnelheid? Die van mij was namelijk bedroevend laag (zie begin van het topic).

Edit:
Mijn (speedtest) snelheden met USB zijn 128KByte/s down en 16KByte/s up

[ Voor 10% gewijzigd door Vergeten op 13-10-2009 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Vergeten schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:13:
[...]

Doe je dat met Bluetooth of USB? En wat is je doorvoersnelheid? Die van mij was namelijk bedroevend laag (zie begin van het topic).
Ik heb het ook een paar keer met USB gedaan. Werkt inderdaad prima. Echt retesnel is het inderdaad niet, maar ik kon er prima mee WoW spelen en op Ventrilo babbellen. Ik denk zo'n 20-30 kB/s.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Vergeten schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:13:
[...]

USB, geen idee wat de snelheid was. Het is natuurlijk geen retesnelle verbinding, maar ik kon me er prima mee redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,

Ik ben over een maandje jarig.
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe mobiel.
Ik zit te twijfelen tussen de Samsung star & Lg viewty & of dan de Samsung jet(s8000)
Werkt het WIFI op de Samsung Jet ook goed?;)

Groetjes,

Toon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:14

musicer

Press any key to continue....

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:16:
Hee,

Ik ben over een maandje jarig.
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe mobiel.
Ik zit te twijfelen tussen de Samsung star & Lg viewty & of dan de Samsung jet(s8000)
Werkt het WIFI op de Samsung Jet ook goed?;)

Groetjes,

Toon
De wifi op de Jet werkt zeker goed, maar je moet wel handmatig van profiel wisselen als je naar een ander netwerk gaat, maar als je altijd op het zelfde netwerk zit heb je daar natuurlijk geen last van.

Als je genoeg budget hebt zou ik voor de jet gaan, maar je moet even kijken wat je wilt met de camera en dat soort dingen, want de viewty is een cameratelefoon, de jet een multimediatelefoon en de star een budgettelefoon. Je zult dus ook zeker moeten gaan kijken wat je er hoofdzakelijk mee wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, nog een vraagje.

Na een dag of 2/3 is mijn accu meestal wel leeg, ook als ik er weinig bijzondere dingen mee gedaan heb. Nu heb ik eerder in het topic eens gelezen dat er dan eventueel een programma zou aanstaan dat veel batterij verbruikte. Nu kan ik het echter in de gauwigheid niet meer terugvinden. Zou iemand me even kunnen zeggen welk programma dit alweer was en hoe ik dit zou kunnen uitschakelen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:36

Oekol

waka waka hey hey

even aan het uitzetten, kan zijn dat je je gps geprobeert hebt. en dat sluit hij (nog) niet goed af op je mobiel.
was ook de tip na mij, sindsdien gaat het veel beter. want bij mij houdt het nu net 3 dagen vol.
eerst nog niet eens 1 dag.

- Weet iemand hoe je de zwarte balk onder in de games weg kan krijgen?
moest je dan niet iets in het jar file veranderen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en weer een nieuwe NPS versie online!!
waarschijnlijk nu wel met firmware update:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:06:
en weer een nieuwe NPS versie online!!
waarschijnlijk nu wel met firmware update:D
loos alarm :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn s8000 sinds gisteren binnen, ben erg tevreden tot nu toe. Ik krijg alleen de toetstoon niet uit. In de handleiding staat dat tie op standby moet en dat je het dan met volume uit kan zetten, echter lukt me dat niet en ik wil het liever helemaal uitzetten, maar bij profielen kan ik niets vinden. Heeft iemand een tip?

Edit: ik heb het gevonden. Bij profielen zit bovenin een dropdownlijstje waar je een keuze maken waar dan de toetstoon verstopt zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 08:34:
Ik heb mijn s8000 sinds gisteren binnen, ben erg tevreden tot nu toe. Ik krijg alleen de toetstoon niet uit. In de handleiding staat dat tie op standby moet en dat je het dan met volume uit kan zetten, echter lukt me dat niet en ik wil het liever helemaal uitzetten, maar bij profielen kan ik niets vinden. Heeft iemand een tip?

Edit: ik heb het gevonden. Bij profielen zit bovenin een dropdownlijstje waar je een keuze maken waar dan de toetstoon verstopt zit.
Je kunt ook (in stand by-stand) op een volumeknop drukken. Het venstertje met de instellingen opent dan meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram0001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-08 11:13
hallo,

ik heb een vraag die meer mensen bezig houd, maar er is niet echt een duidelijk antwoord te vinden wat voor mij helpt

probleem1:
ik wil graag mijn firmware updaten naar de nieuwste versie voor de s8000 jet

*#1234# geeft het volgende:
<SW VER>
S8000CEIG1
<CSC VER>
S80000CEIG2(ED004)
<RC2 VER>
DEF

ik vroeg me af wat van deze gegevens de firmware versie is

als ik in NPS klik op bijwerken--> apparaat bijwerken --> s8000 selecteer
gaat hij zoeken, en krijg ik de volgende foutmelding:
Dit apparaat wordt niet ondersteund. Het geselecteerde apparaat ondersteund deze software upgrade niet.

probleem 2

als ik op internet, naar hotmail.com ga, inlog, krijg ik slechts een wit scherm
als ik op internet naar buienradar ga, is het stukje waar het kaartje van nederland staat, dus de eigenlijke radar, wit
als ik op internet youtube filmpjes kijk, is de geluidskwaliteit belabberd, bij mp3's op de phone zelf is dat niet, kan hier wat aan veranderd worden?

groetjes bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:11
bram0001 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:19:
hallo,

ik heb een vraag die meer mensen bezig houd, maar er is niet echt een duidelijk antwoord te vinden wat voor mij helpt

probleem1:
ik wil graag mijn firmware updaten naar de nieuwste versie voor de s8000 jet

*#1234# geeft het volgende:
<SW VER>
S8000CEIG1
<CSC VER>
S80000CEIG2(ED004)
<RC2 VER>
DEF

ik vroeg me af wat van deze gegevens de firmware versie is

als ik in NPS klik op bijwerken--> apparaat bijwerken --> s8000 selecteer
gaat hij zoeken, en krijg ik de volgende foutmelding:
Dit apparaat wordt niet ondersteund. Het geselecteerde apparaat ondersteund deze software upgrade niet.

probleem 2

als ik op internet, naar hotmail.com ga, inlog, krijg ik slechts een wit scherm
als ik op internet naar buienradar ga, is het stukje waar het kaartje van nederland staat, dus de eigenlijke radar, wit
als ik op internet youtube filmpjes kijk, is de geluidskwaliteit belabberd, bij mp3's op de phone zelf is dat niet, kan hier wat aan veranderd worden?

groetjes bram
Hee Bram,

Probleem 1: S80000CEIG2 is je firmware. Dit is momenteel de meest recente (zo uit mijn hoofd) welke via de reguliere weg te verkrijgen is. Nieuwere firmware schijn je alleen te kunnen krijgen als je hem laat updaten via een Samsung Service Point. Maar diezelfde nieuwe firmware schijnt binnenkort uit te komen (al roept Samsung dat soort dingen al maanden :s )

Btw, heb je de nieuwste NPS gedownload van de site? Het is nogal een brak programma...

Probleem 2: Dat ligt aan m.youtube.com, de mobiele versie waar je automatisch naar gelinkt wordt. Dat geluid is gewoonweg bagger. Ligt niet aan je Jét :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram0001
Silvin schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:26:
[...]

Hee Bram,

Probleem 1: S80000CEIG2 is je firmware. Dit is momenteel de meest recente (zo uit mijn hoofd) welke via de reguliere weg te verkrijgen is. Nieuwere firmware schijn je alleen te kunnen krijgen als je hem laat updaten via een Samsung Service Point. Maar diezelfde nieuwe firmware schijnt binnenkort uit te komen (al roept Samsung dat soort dingen al maanden :s )

Btw, heb je de nieuwste NPS gedownload van de site? Het is nogal een brak programma...

Probleem 2: Dat ligt aan m.youtube.com, de mobiele versie waar je automatisch naar gelinkt wordt. Dat geluid is gewoonweg bagger. Ligt niet aan je Jét :)
oke, top antwoord!

weet je msschien een manier om naar de pc versie van youtube te gaan, of iemand anders misschien?

edit: ja ik heb de nieuwste nps versie:) gister gedownload

[ Voor 3% gewijzigd door bram0001 op 15-10-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 weken eigenaar van zo'n Jét, behoorlijk tevreden, maar enkel de vergrendelingsopties zijn een ramp. Unlocken of zelfs uitgaan doet hij altijd in je broekzak (gebruik het bijgeleverde beschermhoesje ook trouwens)...! |:(

Agendafunctie mocht ook wel wat beter uitgewerkt zijn, ik heb namelijk een probleem:

vandaag een verjaardag van iemand, nu stond in m'n agenda en bij mijn nokia kwam dat altijd mooi op het beginscherm...dus dat kon ik niet missen. Nu bij de Jét dus niet...als je geen alarm instelt of je agenda niet echt doelbewust inkijkt zie je op je beginscherm dus niets.

Er is wel een widget (uitroepteken) en als ik die op m'n hoofdscherm sleep dan komt erin te staan 'geen agenda items' terwijl het wel de verjaardag is van vriend x. WAT is dan het nu van die widget en hoe kan ik dat instellen zodat hij agenda-items weergeeft op mijn hoofdscherm?? Die widget aantikken helpt niet...

Anyone? (ja ik ben dit topic al aan het doorlezen geweest, het antwoord heb ik niet zien passeren..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LionHeart86
  • Laatst online: 09-09 11:01
Hier precies dezelfde ervaringen. Kep hem nu ook ongeveer 3 weken in bezit, en ding vliegt telkens van de vergrendeling af.. gevolg allemaal widgets op de 'desktop', ongewenste gesprekken etc etc.
Ook die agenda functie vind ik ronduit prut, je kunt maar 15 tekens typen, en herinneren doetie ook niet...

Hoop dat dit snel met een nieuwe firmware gefixed wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
bram0001 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:05:
[...]

oke, top antwoord!

weet je msschien een manier om naar de pc versie van youtube te gaan, of iemand anders misschien?

edit: ja ik heb de nieuwste nps versie:) gister gedownload
-typend op de jet in de trein-

Als het goed is kan je op m.youtube.com op een link klikken om naar de desktopversie te gaan. De filmpjes zijn echter erg zwaar om te kijken en killing voor je dataverbruik. Even zoeken naar de link dus.

Een agenda widget met afspraken is er helaas niet nee. Ik wacht er ook met smart op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=32748634,noline]

Een agenda widget met afspraken is er helaas niet nee. Ik wacht er ook met smart op...
Waarvoor dient die widget (het uitroepteken in een rechthoekig vak) waarin staat "geen agenda items" dan? :?

Ik dacht echt dat die widget aankomende agenda-items zou displayen, maar het ding doet absoluut niets...moet ik dan zover gaan zoeken om dat in te stellen of een foutje in de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigricknl
  • Laatst online: 09:53
ik vind het echt een onmogelijk K*t telefoon. ding lijkt we laan de crack te zitten, toch maar weer snel terug naar nokia ( niet dat die altijd 100% zijn maar minder rommel dan de s8000)

just my 2 cents

Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram0001
Silvin schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:22:
[...]

-typend op de jet in de trein-

Als het goed is kan je op m.youtube.com op een link klikken om naar de desktopversie te gaan. De filmpjes zijn echter erg zwaar om te kijken en killing voor je dataverbruik. Even zoeken naar de link dus.
ik heb de link zojuist gevonden, ik heb hi eindeloos online, dus dataverbruik geen probleem:)

ga het nu even testen

edit: duurt te lang met laden, en als hij geladen is blijft het stukje waar de vid moet komen wit:S helaas dus... toch maar de bad quality versie

[ Voor 13% gewijzigd door bram0001 op 15-10-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:29:
[...]

Waarvoor dient die widget (het uitroepteken in een rechthoekig vak) waarin staat "geen agenda items" dan? :?
Dat wil je eigenlijk niet weten... ;)
Het is de widget voor gebeurtenissen als sms, gemiste oproep enz. Ja, idd, die widget welke ook automatisch verschijnt bij een van die gebeurtenissen. Compleet overbodig en een akelige vertaalfout dus.

@bigricknl: Kan je ook wat onderbouwing geven of blijft het bij zinloos afkraken? De Jet wordt over het algemeen goed ontvangen, waar loop je tegen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigricknl
  • Laatst online: 09:53
@ Silvin : de accu is ontiegelijk snel leeg, kan geen youtube/ andere filmpjes op internet bekijken, touch screen moet ik soms op houwen met een hamer lijkt het wel. geeft aan dat je het knopje induwt ( word dan blauw met ontgrendelen) gebeurt dan niks pas naar een paar keer dieuwen. Heb em al een paar x gecalibreert . volume harder toets werkt niet, als je een foto wilt maken maakt hij hem direct inplaats van scherpstellen, wat bij mijn broer wel werkt. had een nokia N73 met een 3.2 mp camera die mooiere foto's maakt dan deze "5" MP camera. speaker is nu al kapot na 5 a 6 maand , (niet opgevoerd. misschien 1 nummer per 2 dagen luister ik er door, met volume op 12 ivp 14 om hem al een beetje te ontlasten ).
telefoon belt zich zelf wel eens als je hem opslot doet. heel vaak van toetsen blokkering af , (kan ook zijn omdat ik slim ontgrendeling aan heb ik de letter L , maar heb hem altijd met de lcd kant naar me been toe)

Dat was mijn lijstje wel weer ;)

Rick

[ Voor 12% gewijzigd door bigricknl op 15-10-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigricknl schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:42:
@ Silvin : de accu is ontiegelijk snel leeg, kan geen youtube/ andere filmpjes op internet bekijken, touch screen moet ik soms op houwen met een hamer lijkt het wel. geeft aan dat je het knopje induwt ( word dan blauw met ontgrendelen) gebeurt dan niks pas naar een paar keer dieuwen. Heb em al een paar x gecalibreert . volume harder toets werkt niet, als je een foto wilt maken maakt hij hem direct inplaats van scherpstellen, wat bij mijn broer wel werkt. had een nokia N73 met een 3.2 mp camera die mooiere foto's maakt dan deze "5" MP camera. speaker is nu al kapot na 5 a 6 maand , (niet opgevoerd. misschien 1 nummer per 2 dagen luister ik er door, met volume op 12 ivp 14 om hem al een beetje te ontlasten ).
telefoon belt zich zelf wel eens als je hem opslot doet. heel vaak van toetsen blokkering af , (kan ook zijn omdat ik slim ontgrendeling aan heb ik de letter L , maar heb hem altijd met de lcd kant naar me been toe)

Rick
mooie lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:03:
2 weken eigenaar van zo'n Jét, behoorlijk tevreden, maar enkel de vergrendelingsopties zijn een ramp. Unlocken of zelfs uitgaan doet hij altijd in je broekzak (gebruik het bijgeleverde beschermhoesje ook trouwens)...! |:(
Heb deze telefoon alweer een paar maanden in bezit. (Gekocht rond launch voor E350,=).

Het automatisch unlocken is heel vervelend, zelfs zo vervelend dat ik al 5 x 112 perongeluk heb gebeld (waarvan 1 keer 30 seconden aan de lijn ben geweest), een paar foto's verwijderd zien worden (moet ze zelf dus beveiligen tegen verwijderen) en meer rare ongein. Dit overigens wel in een tijdbestek van een paar maanden maar als het gebeurd ik vind dit heel vervelend.

Is er enig idee dat ik die unlock modus via het lang ingedrukt houden van dat knopje rechts boven aan de zijkant gewoon uitkan zetten?! Ik heb hier nog niks gevonden/kunnen lezen.

Want unlocken/beveiligen via het scherm heeft op deze manier totaal geen zin meer natuurlijk.

Verder, heeft iemand hier een idee hoe je niet-zo-diepe krassen van het scherm kan krijgen? Deze zijn bij mij via het 'strakke'lederen hoesje eropgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiando
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 13:09
Ik heb me telefoon nu een aantal maanden en vind het wel een lekker telefoontje, ondanks de problemen die ik heb want ik ben nu wel gewend dat elke telefoon irritante dingen heeft.

In het begin heb ik ook vaak last gehad dat me telefoon in me broekzak unlockt werd, maar naarmate het lederen hoesje soepeler is geworden heb ik daar geen last meer van, heb ook kort geleden een stukje eruit gesneden zodat er helemaal geen bult meer is. In me vorige bericht heb ik daar een foto van.
Ik denk dat iedereen die last heeft van dat zijn telefoon unlockt in zijn broekzat dat hij/zij ook dat lederen hoesje gebruikt. Zorg er dus voor dat hij soepeler wordt of snij er een stuk uit, gaat ook gelijk je accu langer mee.

Ik doe 3 a 4 dagen met een accu, ondanks dat ik dit vrij weinig vind kan ik het nog wel begrijpen omdat ik 1 a 2 afleveringen van een serie erop bekijk (40 minuten).

Ik heb het controleren van me email uitgezet omdat het erg vaak niet in kon loggen en als hij dat wel kon dan gaf hij ook een bericht in het hoofdscherm als er geen mail was. Dus elke keer als ik op me telefoon kijk stond er wel een bericht dat er geen mail was. Ontzettend irritant dus.

Ik heb net gekeken naar het scherp stellen van de camera. Het kan dus wel bigricknl, alleen ik weet niet of het aan mijn knoppen ligt maar ik moet eerst ff de motion gate knop indrukken en dan is het mogelijk om zachtjes de camera knop in te drukken, dan hoor je een klein tikje en dan begint hij scherp te stellen.
De jet maakt trouwens wel gewoon hele goeie foto's maar zoals elke telefoon camera heb je gewoon veel daglicht nodig.

De unlock knop op het scherm gebruik ik bijna nooit meer omdat hij idd wel eens vaag reageerd. Vooral toen ik slim unlocken aan had staan zat hij vaak te zeuren dat ik een ongeldig teken gaf terwijl ik gewoon dat gele knopje probeerde in te drukken.

Het enige waar ik echt last van heb is dat als ik een film aan het kijken ben dat hij ontzettend snel naar portrait view toe gaat terwijl als ik in bed aan het kijken ben dat ik hem altijd gewoon op landscape view wil laten staan.

Al die dingen wat ik dus irritant vind aan deze telefoon gebruik ik zo min mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

Jantjeuh87 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:47:
[...]

Verder, heeft iemand hier een idee hoe je niet-zo-diepe krassen van het scherm kan krijgen? Deze zijn bij mij via het 'strakke'lederen hoesje eropgekomen.
Er zijn polijstmiddelen te krijgen bij iedere telefoonwinkel en dan zachtjes poetsen en daarna heel snel een screenprotector er op.

In de reeks van kleine ergernissen: ik ben heel goed in het onbedoeld op mute zetten van de telefoon met mijn oor. Iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockforce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 22:15
ik heb m'n Jet vanmorgen binnen gekregen. indruk tot nu toe:
Top telefoon. alles wat ik in een mobiel wil hebben zit er op.

echter:
hoe krijg je tethering/modem aan de gang?
ik heb die PC studio op m'n laptop hang m'n Jet er aan en dan? ik kan nergens iets instellen. of moet ik dan modem instellingen en alles gaan doen? op de nokia was het plug en prik.

indien dit het geval is weet iemand van HI de instellingen?

Oneplus 10 Pro | O11 Dynamic, Seasonic PX850, ASUS Strix Z490-E, 10700K, AMD 6900 XT, 32 GB, WD Black NVMe SSD SN750 500GB, Intel P660 2TB, 2x Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 | Syonology DS918+ 3x 16 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin

Rick
Kijk, dat is een duidelijke lijst :p
Maar goed, ik zou in jouw geval serieus overwegen heel hard aanspraak te gaan maken op je garantie :) . Het probleem met ontgrendelen is bekend (heb er zelf geen last van, maar toestel zit altijd in tas) maar de rest lijken serieuze defecten te zijn. Garantie is 24 maanden buitenom val-, stoot-, druk- of vochtschade.

Is niet fijn om de komende tijd met zo'n brak toestel te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankzij een snelle en goede reactie hier op 't forum, wist ik de optie 'woord toevoegen' te vinden.
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan; kan ik de lijst die ik inmiddels heb gemaakt ook ergens bewerken?
Waar kan ik de woorden die ik zelf heb toegevoegd bewerken, danwel verwijderen?
Kan het woordenboek überhaupt gewijzigd worden? Ik word namelijk volkomen krankzinnig van het woordje 'ida' dat verschijnt als ik 'heb' wil typen.

Verder heb ik tot op heden eigenlijk niks te zeiken.
Wel wil ik zo spoedig mogelijk de hard case (zoals te zien op de flash-site van de Jét) bestellen. Dan ben ik meteen van het risico van 't unlocken af. Wat overigens nog niet is voorgekomen. Ik heb de automatische aanraakschermbeveiliging aangezet meteen toen ik 'm aanzette en dat lijkt tot op heden prim te werken icm de gewone blokkeerknop.

Goed weekend aan eenieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
rockforce schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:32:
ik heb m'n Jet vanmorgen binnen gekregen. indruk tot nu toe:
Top telefoon. alles wat ik in een mobiel wil hebben zit er op.

echter:
hoe krijg je tethering/modem aan de gang?
ik heb die PC studio op m'n laptop hang m'n Jet er aan en dan? ik kan nergens iets instellen. of moet ik dan modem instellingen en alles gaan doen? op de nokia was het plug en prik.

indien dit het geval is weet iemand van HI de instellingen?
Je klikt bij new pc studio op dat puzzelstukje links onderin. En dan op "internet connector" en dan op het verbindings icoontje in het volgende scherm dat je ziet. Verder hoef je niks in te stellen, alles wijst zich verder vanzelf. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
Vergeten schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:13:
[...]
In de reeks van kleine ergernissen: ik ben heel goed in het onbedoeld op mute zetten van de telefoon met mijn oor. Iemand daar een oplossing voor?
Je bedoelt het per ongeluk muten van de microfoon als je de telefoon opneemt?

Dit ervaar ik ook als ik te snel mijn telefoon tegen mijn oor houdt. Oplossing?
Druk voordat je de telefoon aan je oor houdt 1x op de lock knop.

Nadeel? Als je tijdens het gesprek je telefoon in moet, moet je de unlock knop ingedruk houden.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:19:
Waar kan ik de woorden die ik zelf heb toegevoegd bewerken, danwel verwijderen?
Kan het woordenboek überhaupt gewijzigd worden? Ik word namelijk volkomen krankzinnig van het woordje 'ida' dat verschijnt als ik 'heb' wil typen.
Naar mijn mening kun je het woordenboek niet wijzigen. Probeer als oplossing opnieuw het woordje 'heb' toe te voegen.

[ Voor 29% gewijzigd door Aurora op 17-10-2009 16:02 ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBull0079
  • Laatst online: 08-08-2021
Sinds vandaag ook trotse bezitter van Samsung S8000 Jét. Direct n klein probleempje, ik kan nergens de mogelijkheid vinden om telefoon nummers van me oude toestel (Nokia N73) te gaan importeren in S8000.

Enig idee waar die optie zit? alvast bedankt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 09-09 19:49
RedBull0079 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 00:09:
Sinds vandaag ook trotse bezitter van Samsung S8000 Jét. Direct n klein probleempje, ik kan nergens de mogelijkheid vinden om telefoon nummers van me oude toestel (Nokia N73) te gaan importeren in S8000.

Enig idee waar die optie zit? alvast bedankt =)
Staan die nummers op je oude toestel zelf of op je SIM?
Anders is het gewoon een kwestie van kopiëren telefoonnummers naar SIM en van de SIM naar de Jet. (?)

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBull0079
Bedankt, maar dat was het probleem niet. Maar ik heb t alsnog gevonden.

Ander probleempje nu

Iemand die PC studio werkend kan krijgen op Win 7 x64? Hier wilt ie nie altijd installeren (ongeldig certificaat en als ik die gewoon ga installeren krijg ik keer op keer foutmelding en mijn gsm wilt ie niet vinden met pc studio)

Zowel software op cd als van internet gebruikt zonder succes. enig suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiando
RedBull0079 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:49:

Iemand die PC studio werkend kan krijgen op Win 7 x64? Hier wilt ie nie altijd installeren (ongeldig certificaat en als ik die gewoon ga installeren krijg ik keer op keer foutmelding en mijn gsm wilt ie niet vinden met pc studio)

Zowel software op cd als van internet gebruikt zonder succes. enig suggesties?
Heb dit probleem ook, hij kan bij mij wel PC studio installeren maar krijg foutmeldingen dat de usb drivers voor de telefoon niet geinstalleerd kunnen worden. PC studio werkt dus wel, alleen het herkennen van de telefoon niet.

Het is dus wachten tot windows 7 officieel uit is en dan nog eens wachten tot samsung door heeft om het programma hiervoor geschikt te maken.

Ondertussen connect ik me telefoon gewoon als massaopslag aan me computer en kopieer zo de video's die ik wil kijken naar het juiste mapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aurora1110 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:57:

[...]

Naar mijn mening kun je het woordenboek niet wijzigen. Probeer als oplossing opnieuw het woordje 'heb' toe te voegen.
Da's niet echt een oplossing. Meer een tijdelijk lapmiddel.

Toch dank voor je voorzetje.
Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhosYaDaddy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-09 17:41
Tiando schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:16:
[...]

Heb dit probleem ook, hij kan bij mij wel PC studio installeren maar krijg foutmeldingen dat de usb drivers voor de telefoon niet geinstalleerd kunnen worden. PC studio werkt dus wel, alleen het herkennen van de telefoon niet.

Het is dus wachten tot windows 7 officieel uit is en dan nog eens wachten tot samsung door heeft om het programma hiervoor geschikt te maken.

Ondertussen connect ik me telefoon gewoon als massaopslag aan me computer en kopieer zo de video's die ik wil kijken naar het juiste mapje
Het is vrij simpel - je moet de software installeren, en de fouten over de USB drivers skippen.
Dan je telefoon er aan hangen, en via het configuratiescherm drivers zoeken. Ze staan in de installatiemap van de PC studio.
Als je meer hulp nodig hebt - PM me maar.

Het enige (grote) probleem is dat zelfs met de PC studio, het enige wat echt belangrijk is, updates dus, toch zelden of nooit gereleased worden.

Dus als er iemand mij kan vertellen welke chipset/processor (met typenummer) er eigenlijk echt inzit wil ik wel eens kijken of er geen 'i8000' van geklust kan worden. Het is een prima telefoon, maar er zitten ergerlijke foutjes in de firmware, en ik ben nogal ongeduldig wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiando
WhosYaDaddy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:28:
[...]

Het is vrij simpel - je moet de software installeren, en de fouten over de USB drivers skippen.
Dan je telefoon er aan hangen, en via het configuratiescherm drivers zoeken. Ze staan in de installatiemap van de PC studio.
Als je meer hulp nodig hebt - PM me maar.

Het enige (grote) probleem is dat zelfs met de PC studio, het enige wat echt belangrijk is, updates dus, toch zelden of nooit gereleased worden.

Dus als er iemand mij kan vertellen welke chipset/processor (met typenummer) er eigenlijk echt inzit wil ik wel eens kijken of er geen 'i8000' van geklust kan worden. Het is een prima telefoon, maar er zitten ergerlijke foutjes in de firmware, en ik ben nogal ongeduldig wat dat betreft.
Ik zal vanavond ff proberen om de drivers te installeren, vaag dat de drivers werken maar tijdens de installatie niet geinstalleerd kunnen worden.

ik heb trouwens 1 website gevonden waarop staat wat voor CPU de jet heeft.
Qualcomm MSM 6246, 800Mhz
http://www.esato.com/phones/compare.php?phone=464&cp=479

ben benieuwd of je hier wat mee kan, want de updates laten lang op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhosYaDaddy
Dat is dus het probleem -die Qualcomm MSM6246 is de HDSPA modem, niet de processor. Als het (wat bvb in de tweakers.net announcement geinsinueerd werd) dezelfde processor is als de I8000 (dus die Samsung S3C6410 ARM1126), dan is er hoop. Als het een andere ARM/Qualcomm of iets dergelijks blijkt te zijn zijn ze incompatible qua firmware, en hebben we er niks aan.

Jammer dat de M8000 een stille dood gestorven is, die waren echt hardware compatible. En of er nu Symbian, win mobile of android op staat, zoveel maakt het me niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBull0079
WhosYaDaddy, bedankt voor je uitleg. Ik heb alles geskipt en geinstalleerd. Nu moet ik naar conf scherm gaan en drivers installeren. Waar precies?

Alvast bedankt voor je medewerking! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhosYaDaddy
Er staan nu bij systeem - aparaatbeheer een of meerdere onbekende USB apparaten. Dubbelklikken en update drivers - manueel installeren, of zoeken op locatie, en kijken welke driver past.

Mijn "Samsung Composite device" heeft als drivers sscdbus.sys, sscdwh.sys en nog iets in die stijl.

Wat helpt is de samsung drivers handmatig uitpakken (met bvb WinRAR); of ze anders gaan zoeken in de installatiemap in \Program Files (x86)\Samsung\Samsung New PC Studio\USB Drivers
- dus waarschijnlijk zitten ze in \USB Drivers\3.

Als het dan nog steeds niet lukt kan je ze installeren door de setup.exe te runnen in Vista X64 compatibility mode. Er zijn veel wegen die naar Rome leiden ;-)

[ Voor 63% gewijzigd door WhosYaDaddy op 21-10-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:03
WhosYaDaddy schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:44:
Er staan nu bij systeem - aparaatbeheer een of meerdere onbekende USB apparaten. Dubbelklikken en update drivers - manueel installeren, of zoeken op locatie, en kijken welke driver past.

Mijn "Samsung Composite device" heeft als drivers sscdbus.sys, sscdwh.sys en nog iets in die stijl.

Wat helpt is de samsung drivers handmatig uitpakken (met bvb WinRAR); of ze anders gaan zoeken in de installatiemap in \Program Files (x86)\Samsung\Samsung New PC Studio\USB Drivers
- dus waarschijnlijk zitten ze in \USB Drivers\3.

Als het dan nog steeds niet lukt kan je ze installeren door de setup.exe te runnen in Vista X64 compatibility mode. Er zijn veel wegen die naar Rome leiden ;-)
Ze moeten bij Samsung hun ogen uit de kop schamen zul je bedoelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

WhosYaDaddy schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:39:
Dat is dus het probleem -die Qualcomm MSM6246 is de HDSPA modem, niet de processor. Als het (wat bvb in de tweakers.net announcement geinsinueerd werd) dezelfde processor is als de I8000 (dus die Samsung S3C6410 ARM1126), dan is er hoop. Als het een andere ARM/Qualcomm of iets dergelijks blijkt te zijn zijn ze incompatible qua firmware, en hebben we er niks aan.

Jammer dat de M8000 een stille dood gestorven is, die waren echt hardware compatible. En of er nu Symbian, win mobile of android op staat, zoveel maakt het me niet uit...
Uit Samsungs uitleg bij de i8000 blijkt wel dat het de zelfde processor is, maar het is Samsung, dus ik zal daar niet zo op vertrouwen. heb net even een half uurtje rond geneusd maar ik heb het nog niet kunnen vinden welke chipset het nou is.

Voordat je de s8000 (als je dat al daadwerkelijk voor elkaar zou kunnen krijgen) "omtovert" in een "i8000" moet je alleen wel aan het precieze OS van de Omnia II zien te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhosYaDaddy
Ach, je kan ze niet kwalijk nemen dat ze (nog) geen Win7 X64 compatibility hebben.
Dat ze hun eigen telefoons sneller uitbrengen dan hun software updates, dat is wel kwalijk. Het is tegenwoordig best normaal dat een product zonder de final software gelanceerd wordt, maar na een maand of drie zou er toch wel een degelijke versie moeten voor bestaan. Dat hebben ze bij Samsung echter anders begrepen - na een maand of drie hebben ze hun hele productgamma vernieuwd. Zo blijft je bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhosYaDaddy
musicer schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:09:
[...]

Uit Samsungs uitleg bij de i8000 blijkt wel dat het de zelfde processor is, maar het is Samsung, dus ik zal daar niet zo op vertrouwen. heb net even een half uurtje rond geneusd maar ik heb het nog niet kunnen vinden welke chipset het nou is.

Voordat je de s8000 (als je dat al daadwerkelijk voor elkaar zou kunnen krijgen) "omtovert" in een "i8000" moet je alleen wel aan het precieze OS van de Omnia II zien te komen..
Het OS en de firmware is wel te vinden op verscheidene firmwaresites. En zelfs op de samsung site :-)
Maar ik denk dat het toch verstandiger is om hem eerst ff open te schroeven en zelf eens te kijken...
Jammer dat er dan echt geen sprake van garantie meer is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rblommers schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:19:
Weet iemand trouwens waar ik kan instellen dat mijn Jet de inkomende sms berichten niet eerst op de simkaart opslaat? In eerste instantie deed hij dat ook niet volgens mij, maar nu zit ik dus elke keer na een stuk of 10 berichten met de melding dat het geheugen vol is, terwijl er in het sms geheugen nog ruimte is voor >100 berichten. (ik heb ook het idee dat hij de tekst in sms berichten plots groter is gaan weergeven, maar dat weet ik niet 100% zeker, dus zou ook aan mij kunnen liggen)

Binnen berichten => instellingen en via instellingen in het hoofdmenu kan ik het niet vinden namelijk
Ik heb hetzelfde probleem, kan helaas ook niets vinden in de berichteninstellingen, zelfs in de telefoonwinkel kon niemand me helpen.
Ondertussen al iemand die het weet? Of iemand die mij kan uitleggen waar ik het geheugen of de opslag kan omzetten naar een ander geheugen?? Heb namelijk belangrijke sms'jes die ik graag wil bewaren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBull0079
Whos, manueel drivers installeren lukt wel. Maar nog steeds zoekt win7 dan naar update versie, en zelfs als ik dat skipt wordt de mobiel niet herkend.

En hoe installeer ik setup.exe in vista x64 mode? Vind het niet onder rechterknop ;)

Ty anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi_roy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 08:30
Op DF site is aangegeven dat de nieuwe firmware beschikbaar is :) :

S8000XEII2 --> http://firmware.sgh.ru/
Direkte downloadlink http://firmware.sgh.ru/?frm=S8000XEII2&t=4

Maar helaas bevat deze geen NL :( :
#Version
Version=1
#TextList
Lang0=RUSSIAN
Lang1=UKRAINIAN
Lang2=LATVIAN
Lang3=ESTONIAN
Lang4=LITHUANIAN
Lang5=KAZAK
Lang6=ENGLISH
Lang7=GERMAN
Lang8=FRENCH
Lang9=SPANISH
Lang10=ITALIAN
Lang11=CZECH
Lang12=HUNGARIAN --- Yeah! Ez kell nekem.
Lang13=POLISH
Lang14=SLOVAKIAN
Count=14
#T9List -> identiek.

Hopelijk betekend dit dat ook snel een FW versie met NL beschikbaar komt (S8000XPII1 ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram0001
yea nieuwe firmware!!!!

nu maar wachten op de nl versie, heeft iemand een idee wanneer die komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

WhosYaDaddy schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:40:
[...]

Het OS en de firmware is wel te vinden op verscheidene firmwaresites. En zelfs op de samsung site :-)
Maar ik denk dat het toch verstandiger is om hem eerst ff open te schroeven en zelf eens te kijken...
Jammer dat er dan echt geen sprake van garantie meer is :-)
Ik denk dat, als je serieus van plan bent om een nieuw OS er op te zetten, je niet bang moet zijn om je garantie te verliezen met het open schroeven, want die garantie die heb je sowieso niet meer als je er een nieuw OS op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

bram0001 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:32:
yea nieuwe firmware!!!!

nu maar wachten op de nl versie, heeft iemand een idee wanneer die komt?
ER waren laatst al geruchten dat die zou worden aangeboden via pc studio, maar het zou ook nog zomaar eens kunnen dat ze deze versie in Nederland helemaal niet gaan aanbieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhosYaDaddy
RedBull0079 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 06:31:
Whos, manueel drivers installeren lukt wel. Maar nog steeds zoekt win7 dan naar update versie, en zelfs als ik dat skipt wordt de mobiel niet herkend.

En hoe installeer ik setup.exe in vista x64 mode? Vind het niet onder rechterknop ;)

Ty anyway
Je kan rechtermuis - compatibiliteitsproblemen oplossen doen, en dan problemen met het programma oplossen kiezen.

Wat ook kan is gewoon rechtermuis op alle .inf's doen in de juiste map, en op installeren duwen. Setup heeft waarschijnlijk wel de voorkeur, of nog beter: Windows zelf laten zoeken in alle submappen.
Ik heb ook een Star aan de praat gekregen op diezelfde manier.
Ik denk dat, als je serieus van plan bent om een nieuw OS er op te zetten, je niet bang moet zijn om je garantie te verliezen met het open schroeven, want die garantie die heb je sowieso niet meer als je er een nieuw OS op zet.
Tuurlijk, maar zolang de bootloader niet stuk is kan er gewoon de oude firmware terug opgezet worden in de meeste gevallen. En ik ben niet echt bang voor de garantie, maar heb op dit moment even geen reservemobiel. Maar hoe langer ik wacht, hoe meer ik het ding zat ben.

Voorbeeldje van ergernis: Heb er gisteren we-move GPS opgezet, en die doet net hetzelfde als amaze: na het afsluiten blijft de GPS ontvanger aanstaan, en na een uur of wat is je batterij leeg. Alle programmas afsluiten in de taskmanager doet natuurlijk niks, dus alleen opnieuw opstarten helpt. En ook onder *#0*# kan ik hem niet handmatig uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhosYaDaddy
hoi_roy schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:53:

Hopelijk betekend dit dat ook snel een FW versie met NL beschikbaar komt (S8000XPII1 ?).
S8000XXII1, XX is de Nederlandse/west-europese versie. De uitleg staat op www.samsung-firmware.tk ergens. (I = 2009, en ook een of andere maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick
Wat jou probleem kan zijn op betrekking dat het volume niet harder kan en de camera knop gelijk foto's maakt, is de battery cover. Het komt nog weleens voor dat de cover de kubus knop klempt en indrukt waardoor de volume knop en camera knop niet volledig te gebruiken zijn. Het gekke is dat je het volume wel zachter kan zetten, maar niet harder, waarschijnlijk zit er alleen een verbinding met de volume knop harder en camera knop.

Probeer daarom eens je batterij klepje er af te halen om te kijken of deze knoppen wel werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ook ik ben sinds een week in het bezit van de Jet. Ben er tot nu toe redelijk tevreden over. Naast de bekende probleempjes/ tekortkomingen heb ik bij de mijne het volgende:
wanneer ik bel of gebeld wordt word het geluid van "de andere kant" gedempt wanneer er niet meer gesproken wordt, je hoort bv de radio of tv niet meer op de achtergrond. Op zich is dit niet zo erg, alleen wanneer er weer gesproken wordt komt het geluid weer terug alleen is dit in het begin een fractie zachter dan normaal. Wanneer er dan ook nog zacht gesproken wordt hoor ik soms de eerste letters of het woord niet duidelijk. Is dit een normale werking en hebben ze dit allemaal?

Ik heb ook geprobeerd of dit misschien te verhelpen is via een update maar wanneer ik dit probeer krijg ik de melding "Dit apparaat wordt niet ondersteund. Het geselecteerde apparaat ondersteund deze software upgrade niet." Ik heb de nieuwste software van de site van Samsung gehaald en deze geïnstalleerd onder Windows 7 en XP maar ik krijg het nog niet voor elkaar.

De softwareversie is nu:
<SW VER>
S8000CEIG1
<CSC VER>
S8000CEIG2(ED004)
<RC2 VER>
DEF

Gr. Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBull0079
Installeren van PC studio is gelukt waarvoor dank!

Kan ik die methode om mijn gsm te unlocken dmv unlock button ingedrukt te houden uitschakelen? net als die unlock icoon touch? Ik word gek dat ie steeds geunlocked wordt per ongeluk. Ik heb een teken ingesteld, en ik wil die dus gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhosYaDaddy
Was dat maar mogelijk...
Ik ben 's wereld's grootste broekzakbeller sinds ik een paar favorieten ingesteld heb met een teken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiando
Wanneer kunnen we nou een via de officiële new PC software de nieuwe firmware installeren? Ik heb nog steeds S8000XXIF5 erop staan en mij zou het helemaal niet uitmaken of er nederlands bijzit of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Laatst online: 17:03
Goeie vraag Tiando! En dan een software pakket wat werkt en niet weer eentje die je toestel niet herkend. Ik heb al drie versies geprobeerd nadat ineens van het ene op het ander moment NPS mijn Jet niet meer herkende. En een bagger dat het installeert; je moet na een Uninstall nog handmatig allerlei USB spul verwijderen (en telkens rebooten...) Echt te belachelijk voor woorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Tiando schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:50:
Wanneer kunnen we nou een via de officiële new PC software de nieuwe firmware installeren? Ik heb nog steeds S8000XXIF5 erop staan en mij zou het helemaal niet uitmaken of er nederlands bijzit of niet.
Helemaal mee eens.

Weet iemand trouwens of in de nieuwe firmware die fout met witte/lege webpagina's al is opgelost. Ik word er de laatste tijd helemaal gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 13:14
me vriendin heeft een S8000 Pink Ribbon maar niet echt tevreden, zeker de automatische unlocks is ze echt niet te spreken over.

Ik wil er in ieder geval een andere software versie opzetten maar ik kom deze versie nergens tegen:

SW
S800RASHIH1
CS
S800RKPSIH2(ED001)
RC2
DEF

ik heb laatste NPS gedownload maar die zegt dat apparaat niet ondersteund wordt om te upgraden?? (Windows XP machine met laatste NPS dus).

Heeft iemand ook deze SW versie en weet hoe deze te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ben erg tevreden over de Opera Mini 5 Beta browser.
Enorm vinger-vriendelijk en sites zijn goed leesbaar met Font size Very small.
Voordeel van Opera Mini boven de standaard browser vind ik dat ik niet elke site hoef te zoomen om telkens dezelfde gewenste lettergrote te krijgen.

Heb aan de hand van de tip in deze post de *.jad file aangepast, zodat de Samsung Jet er niet meer die Xtra zwarte knoppen onder zet.

Voor de luie tweaker hier een zipfile met de jar en aangepaste jad online gezet.
Kwestie van mapje unzippen, naar SD kaart kopieren en via "mijn bestanden" opera-mini-5.0.15650-advanced-en.jad selecteren om hem te installeren. Hierna kan je het mapje van de SD kaart wissen.

Ben benieuwd naar jullie mening over Opera Mini 5 Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vaker gelezen dat je een samsung mobiel kan updaten bij een zogenaamde samsung servicepunt.

waar zijn die punten? is daar een website van met adressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Ben erg tevreden over de Opera Mini 5 Beta browser.
Enorm vinger-vriendelijk en sites zijn goed leesbaar met Font size Very small.
Voordeel van Opera Mini boven de standaard browser vind ik dat ik niet elke site hoef te zoomen om telkens dezelfde gewenste lettergrote te krijgen.

Heb aan de hand van de tip in deze post de *.jad file aangepast, zodat de Samsung Jet er niet meer die Xtra zwarte knoppen onder zet.
Voor de luie tweaker hier een zipfile met de jar en aangepaste jad online gezet.
Kwestie van mapje unzippen, naar SD kaart kopieren en via "mijn bestanden" opera-mini-5.0.15650-advanced-en.jad selecteren om hem te installeren. Hierna kan je het mapje van de SD kaart wissen.

Werk ook al een poosje met opera mini 5 beta. Ben er echt super tevreden over!! Surf nooit meer met de standaard browser. Kwam op internet het volgende tegen, wat jij ook al beschrijft in je post. Alleen hier staan nog wat extra regels bij, weet niet wat het verschil is. Maar ik heb de jad file op onderstaande wijze gewijzigd waardoor die irritante knoppen weg zijn en de resolutie perfect is voor de Jet! (Font size heb ik op small)

Ben benieuwd naar jullie mening over Opera Mini 5 Beta.
Er is een manier om deze versie te upscalen zodat alles haarscherp wordt getoond en die irritant balk onderaan verdwijnt..

Stap 1: Download het jar-bestand van Opera 5.0 beta van www.getjar.com en sla deze ergens op op je computer

Stap 2: Open het jar-bestand met WinRAR

Stap 3: Extract het manifest bestand uit de map META-INF naar een map en open deze met de kladblok zodat je hem kan bewerken.

Stap 4: Voeg onderaan de volgende regels toe:
MIDlet-Scaleup-Support: False
LGE-MIDlet-Width: 480
LGE-MIDlet-Height: 800
MIDlet-Touch-Support: True

Stap 5: Sla het bestand op en sleep deze weer terug in de map META-INF in WinRAR zodat het jar-bestand wordt geupdate.

Stap 6: Geef het bestand een eigen naam en upload het naar een wapsite zodat je de app kan downloaden op je tel. Bijvoorbeeld http://davidpye.com/index.php?page=freewap.

Stap 7: Ga met je Jet naar http://davidpye.com/wap/index.php.. Kies linkje met jar-jad-etc. Zoek je bestandje op en installeer hem.

Stap 6 en 7 zijn noodzakelijk omdat kopieren en installeren vanaf je Jet niet werkt doordat Easy Java niet aanwezig is in de huidige firmware. Je moet het vanaf een WAP site installeren anders krijg je een melding dat hij het bestandstype niet ondersteund.

Deze werkwijze werkt overigens ook bij andere java apps.

Heb het op bovenstaande manier gedaan! Irritante knoppen zijn dan weg en alles wordt super scherp weergegeven!!
Ben helemaal tevreden over Opera mini 5 beta, echt supersnel en werkt 10 keer beter en sneller dan de standaard Jet browser (vind ik dan)

[ Voor 61% gewijzigd door sijbren op 23-10-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt Opera 5 beta mini ook op accelerometer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:19:
werkt Opera 5 beta mini ook op accelerometer?
nee, voor zover ik gevonden heb niet. heb trouwens net ontdekt dat sommige pagina's het alleen doen via mobiel internet en via wifi een witte pagina geven. iemand die weet hoe ik hier wat aan kan doen, want mobiel internet is hier helemaal niks (gprs).en ik was nou ook niet echt van plan on opera mini te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
sijbren schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:48:
[...]

Er is een manier om deze versie te upscalen zodat alles haarscherp wordt getoond en die irritant balk onderaan verdwijnt..

Stap 1: Download het jar-bestand van Opera 5.0 beta van www.getjar.com en sla deze ergens op op je computer

Stap 2: Open het jar-bestand met WinRAR

Stap 3: Extract het manifest bestand uit de map META-INF naar een map en open deze met de kladblok zodat je hem kan bewerken.

Stap 4: Voeg onderaan de volgende regels toe:

Stap 5: Sla het bestand op en sleep deze weer terug in de map META-INF in WinRAR zodat het jar-bestand wordt geupdate.

Stap 6: Geef het bestand een eigen naam en upload het naar een wapsite zodat je de app kan downloaden op je tel. Bijvoorbeeld http://davidpye.com/index.php?page=freewap.

Stap 7: Ga met je Jet naar http://davidpye.com/wap/index.php.. Kies linkje met jar-jad-etc. Zoek je bestandje op en installeer hem.

Stap 6 en 7 zijn noodzakelijk omdat kopieren en installeren vanaf je Jet niet werkt doordat Easy Java niet aanwezig is in de huidige firmware. Je moet het vanaf een WAP site installeren anders krijg je een melding dat hij het bestandstype niet ondersteund.

Deze werkwijze werkt overigens ook bij andere java apps.

Heb het op bovenstaande manier gedaan! Irritante knoppen zijn dan weg en alles wordt super scherp weergegeven!!
Ben helemaal tevreden over Opera mini 5 beta, echt supersnel en werkt 10 keer beter en sneller dan de standaard Jet browser (vind ik dan)
Dank je. Ziet er inderdaad wat strakker uit, alleen Font size Very small wordt voor mij dan echt te klein om relaxed te kunnen lezen, en small is dan toch weer veel te groot.

'k Heb de zip onveranderd gelaten.
Bij mij werkt installen vanaf SD card wel, kwestie van op doorgaan drukken.
Heb na een reparatie & firmware update zelfde versie als Azaniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jongens, ik heb iets heel raars. ik kan ineens niks meer downloaden op mijn mobiel
hij geeft telkens aan dat me gehugen te vol is en dat ik dingen moet wissen.
maar ik heb een geheugen kaart van 8gb waar nog 7 van over is.
En de interne geheugen van 2 gb is ook nog lang niet vol, cache al verwijdert geschiedenis verwijdert, cookies verwijdert. Niks helpt mij van het probleem af.
Weten jullie een oplossing?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 12:46
Afgelopen dinsdag naar een Samsung servicepoint geweest. Ik heb last van een olievlek (bijna 1/3 van mijn scherm).
Ik heb ook last van slecht bereik, vooral thuis heb ik soms helemaal geen bereik en op werk heb ik wel vol bereik.
Het scherm moet vervangen moeten worden, dus hebben ze een nieuwe scherm besteld. Komt binnen 2 weken en dan gaan ze het scherm vervangen en ook nog nieuwe software erop zetten.

Voor de rest ben ik eigenlijk wel tevreden over de Jet. Als de nieuwe software erop staat laat ik jullie mijn bevindingen wel weten.
Mijn volgende telefoon wordt trouwens weer een Nokia of Sony Ericsson. Bij die kun je wel gewoon zelf nieuw software erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

WhosYaDaddy schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:39:

Ik las net bij de aankondiging van de Samsung Galaxy Spica :
Vermoedelijk gaat het om de S3C6410, de chipset die ook in de Jet, Omnia II en Omnia Qwerty zit.
Er zit dus inderdaad de zelfde processor in als in de i8000
Houd je me even op de hoogte als je er aan zou beginnen?

[ Voor 3% gewijzigd door musicer op 23-10-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Pinocan1980 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:44:
Afgelopen dinsdag naar een Samsung servicepoint geweest. Ik heb last van een olievlek (bijna 1/3 van mijn scherm).
Ik heb ook last van slecht bereik, vooral thuis heb ik soms helemaal geen bereik en op werk heb ik wel vol bereik.
Het scherm moet vervangen moeten worden, dus hebben ze een nieuwe scherm besteld. Komt binnen 2 weken en dan gaan ze het scherm vervangen en ook nog nieuwe software erop zetten.

Voor de rest ben ik eigenlijk wel tevreden over de Jet. Als de nieuwe software erop staat laat ik jullie mijn bevindingen wel weten.
Mijn volgende telefoon wordt trouwens weer een Nokia of Sony Ericsson. Bij die kun je wel gewoon zelf nieuw software erop zetten.
Ik zal afkloppen als ik jou was. Mijn w910i heeft het nooit thuis gedaan met updaten. Dat kreng vertikte het gewoon. Was hem altijd een week kwijt om hem up te daten. Altijd terug naar service point.

[ Voor 11% gewijzigd door Oekol op 23-10-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhosYaDaddy
musicer schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:47:
[...]

Ik las net bij de aankondiging van de Samsung Galaxy Spica :

[...]

Er zit dus inderdaad de zelfde processor in als in de i8000
Houd je me even op de hoogte als je er aan zou beginnen?
Ben aan het zoeken naar een ARM11 disassembler. Als de codebase gelijk is, dan moet het wssnlk wel goed gaan.

*update* Uit de firmwares blijkt dat het inderdaad om dezelfde 3SC6410 gaat. Nu kijken of ze allebei dezelfde boot-flash gebruiken.

Kent er iemand een goeie disassembler voor ARM11?

[ Voor 18% gewijzigd door WhosYaDaddy op 24-10-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi_roy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 08:30
Hoe zit het met de garantie als je de firmware zelf update mbv de multi loader? Vervalt die dan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi_roy schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:50:
Hoe zit het met de garantie als je de firmware zelf update mbv de multi loader? Vervalt die dan of niet?
volgens mij vervalt de garantie indd... :/

edit: ff op het DF forum nagevraagd, zij zeggen dat alleen je garantie wegvaltt als het misgaat met flashen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

WhosYaDaddy schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:15:
[...]

Ben aan het zoeken naar een ARM11 disassembler. Als de codebase gelijk is, dan moet het wssnlk wel goed gaan.

*update* Uit de firmwares blijkt dat het inderdaad om dezelfde 3SC6410 gaat. Nu kijken of ze allebei dezelfde boot-flash gebruiken.

Kent er iemand een goeie disassembler voor ARM11?
Kun je denk ik beter even in het EL-forum vragen. Daar zitten wel meer van de firmware-hackers...

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhosYaDaddy
Ben er ondertussen al achter dat de bootloader vervangen moet worden; en dat daar het grootste probleem in zit. De hardware lijkt (althans uit wat de firmwares me vertellen) (bijna) hetzelfde, alleen is de bootloader aangepast om met Win mobile overweg te kunnen. En de bootload-aanpas programmas die er op het net zwerven zijn niet compatibel.

the quest continues...
Is er trouwens ergens een subforum waar dit iets beter tot z'n recht komt, en dit het main topic minder clogged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

WhosYaDaddy schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:39:
Ben er ondertussen al achter dat de bootloader vervangen moet worden; en dat daar het grootste probleem in zit. De hardware lijkt (althans uit wat de firmwares me vertellen) (bijna) hetzelfde, alleen is de bootloader aangepast om met Win mobile overweg te kunnen. En de bootload-aanpas programmas die er op het net zwerven zijn niet compatibel.

the quest continues...
Is er trouwens ergens een subforum waar dit iets beter tot z'n recht komt, en dit het main topic minder clogged?
ja, het EL forum. Zie mijn post hierboven...

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij vertellen wat en waar de samsung service points zijn?? Of waar ik dit kan vinden? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tearitup
  • Laatst online: 12-06-2024
Heb de telefoon inmiddels ook een tijdje. Bevalt me aardig op het automagisch ontgrendelen en wat andere kleine dingetjes na maar mis toch vooral de echte smartphone functionaliteit. Vandaar ook erg benieuwd of WhosYoDaddy inmiddels weer iets verder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niemand die mij kan helpen? Ben het probleem hier al een paar keer eerder tegengekomen maar nog geen oplossing helaas.
Ook ik zit na 100 berichten vol en krijg constant de melding dat ik moet wissen.. Hoe kan het dat dit niet bij iedereen zo is? Welke instelling heb ik verkeerd staan? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:17:
Is er niemand die mij kan helpen? Ben het probleem hier al een paar keer eerder tegengekomen maar nog geen oplossing helaas.
Ook ik zit na 100 berichten vol en krijg constant de melding dat ik moet wissen.. Hoe kan het dat dit niet bij iedereen zo is? Welke instelling heb ik verkeerd staan? |:(
op dit moment is er vrij weinig aan te doen, heeft met de brakke firmware te maken.... je zou eventueel op de DarkForest site kunnen kijken om je telefoon handmatig van nieuwe firmware te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Waarom werkt dit niet om bij elke app en spel de pijltjes weg te krijgen?
Met opera mini 5 werkte het perfect !

Als ik het bij een spelletje doe die op precies dezelfde resolutie zit als de jet: omnia i900.
Gaat hij het spel na deze actie verkleinen. Voor dat ik de pijltjes weg had gehaald was hij wel fullscreen.
Wat doe ik fout?

[ Voor 44% gewijzigd door Oekol op 30-10-2009 17:08 . Reden: Verduidelijkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Leoon. schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:56:

Waarom werkt dit niet om bij elke app en spel de pijltjes weg te krijgen?
Met opera mini 5 werkte het perfect !

Als ik het bij een spelletje doe die op precies dezelfde resolutie zit als de jet: omnia i900.
Gaat hij het spel na deze actie verkleinen. Voor dat ik de pijltjes weg had gehaald was hij wel fullscreen.
Wat doe ik fout?
De samsung omnia heeft niet de zelfde resolutie als de Jet. De omnia heeft: 240x400 en de jet 480x800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roosjevos
  • Laatst online: 23-07-2016
Pfff, ik wilde even een geheugenkaartje (SD) in mn Jet doen maar nu krijg ik hem er niet meer uit!! Ik heb de handleiding weer gevonden maar daar word ik niet veel wijzer van.
Ik zie op een grijs 'dekseltje' lock en open staan maar ik krijg er geen beweging in!
Wie kan mij helpen?!?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

roosjevos schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:13:
Pfff, ik wilde even een geheugenkaartje (SD) in mn Jet doen maar nu krijg ik hem er niet meer uit!! Ik heb de handleiding weer gevonden maar daar word ik niet veel wijzer van.
Ik zie op een grijs 'dekseltje' lock en open staan maar ik krijg er geen beweging in!
Wie kan mij helpen?!?!?!?!
Met je vinger het grijze dekseltje richting de bovenkant van je telefoon duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roosjevos
musicer schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:44:
[...]

Met je vinger het grijze dekseltje richting de bovenkant van je telefoon duwen.
thx voor reactie maar zoals ik al zei: muurvast! (of moet je erg hard duwen??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

roosjevos schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:50:
[...]

thx voor reactie maar zoals ik al zei: muurvast! (of moet je erg hard duwen??)
Je zou het met 2 duimen kunnen proberen en an goed hard duwen, maar ik denk dat je 'm er fout in hebt gedaan, want anders gaat het toch meestal heel gemakkelijk. Word je kaartje wel herkend door de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verkeerd forum

[ Voor 119% gewijzigd door catt4u op 30-10-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roosjevos
musicer schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:55:
[...]

Je zou het met 2 duimen kunnen proberen en an goed hard duwen, maar ik denk dat je 'm er fout in hebt gedaan, want anders gaat het toch meestal heel gemakkelijk. Word je kaartje wel herkend door de telefoon?
Yes, het is gelukt, ik had hem erin 'geschoven' net als simkaart. Maar ik had eerst het grijze klepje moeten openen... (tja, blond hè).
Nu eerst batterij opladen en dan kijken of SD herkend wordt. (is van mn digi en vlgs mij dus niet hetzelfde format).

Heb d'r straks naar 'for the birds' van Pixar gekeken (na wat aanpassingen) en wat was dat MOOOOI !!! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Hoe is het trouwens met het project om WM op de jet te zetten van WhosYaDaddy? Ben je daar de afgelopen week nog verder mee gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

musicer schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:49:
[...]

De samsung omnia heeft niet de zelfde resolutie als de Jet. De omnia heeft: 240x400 en de jet 480x800
klopt, heb je gelijk in shame on me!
maar bij die spelletjes zie je dan een klein zwart balkje onderaan, het kàn dus wel.
maar die pijltjes balk krijg ik niet weg. welke regel(s) moet ik daarvoor toevoegen aan het kladblok?
en dat hij niet verkleind wordt, want kan de spellen nu gewoon spelen full screen alleen met die irritante pijltjes balk erbij die algemeen bekend is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Leoon. schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:32:
[...]

klopt, heb je gelijk in shame on me!
maar bij die spelletjes zie je dan een klein zwart balkje onderaan, het kàn dus wel.
maar die pijltjes balk krijg ik niet weg. welke regel(s) moet ik daarvoor toevoegen aan het kladblok?
en dat hij niet verkleind wordt, want kan de spellen nu gewoon spelen full screen alleen met die irritante pijltjes balk erbij die algemeen bekend is..
"MIDlet-Touch-Support: True" toevoegen aan de JAD (!) file voor het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Zou wel erg mooi zijn als je WinMob van de i8000 op de Jet kan krijgen; ik wil geen route 66 en verder is er geen offline alternatief. Dat zou voor mij betekenen dat de Jet geen optie is, terwijl ik het verder een erg mooi foontje vind. Aangezien het voor mij een tijdelijke/tussen telefoon is, wil ik ook geen fortuin uitgeven aan een telefoon die net niet doet wat ik wil (wil graag de M8920 met HD Ready filmen, 20 keer beter dan de Omnia HD. Als ik alleen een foon met touchscreen neem met dezelfde functionaliteit als de N82 dan betaal je de hoofdprijs voor alleen een touchscreen, terwijl ik ok graag HD Ready filmen erbij wil).

[ Voor 17% gewijzigd door JT op 02-11-2009 13:25 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK1o2
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:22
Ik heb een paar weken de Jet...

Allereerst de gegevens van Jet en NPS:

Jet:

<SW VER>
S8000CEIG1
<CSC VER>
S8000OCEIG2(ED004)
<RC2 VER>
DEF

Ik heb de telefoon gekregen bij een abonnement van vodafone. Op de telefoon zit geen simlock, want gebruik nu sim van BEN...

NPS:
New_PC_Studio_1.3.0.IJ1
Zowel in Nederlands als Engels krijg ik bij het zoeken naar firmware de melding:

This device is not supported
The device you have selected does not support software upgrade.
(Bij installatie in Nederlands komt deze tekst in het nederlands)

Ik heb NPS in administator uitgevoerd (vista 32bits)..

Ik weet nu dus niet waar het aan kan liggen en wat ik nu moet doen om toch (legaal) de nieuwste firmware te krijgen.

Ik heb ook al bij darkforest gespiekt, maar daar wil ik voorlopig nog even niet aan beginnen...

MK102's Milkyway 2070wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:40
Wisten jullie trouwens al dat je deze telefoon heel goedkoop kan krijgen met een mooi abbo van vodafone? 2 jaar 300 belminuten/600sms voor 17,50 Aanbieding staat ophttp://www.superdeal.nl/offers

De link leidt nu als het goed is naar alle aanbiedingen van superdeal.nl

[ Voor 17% gewijzigd door AMD1800 op 02-11-2009 15:27 . Reden: andere link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD1800 schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:57:
Wisten jullie trouwens al dat je deze telefoon heel goedkoop kan krijgen met een mooi abbo van vodafone? 2 jaar 300 belminuten/600sms voor 17,50 Aanbieding staat ophttp://www.superdeal.nl
2 jaar abbo is nooit heel goedkoop... bovendien zie ik op je superdeallink een lg arena. net wakker zeker?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK1o2
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:08:
[...]

2 jaar abbo is nooit heel goedkoop... bovendien zie ik op je superdeallink een lg arena. net wakker zeker?? 8)7
Hij bedoeld hier http://www.superdeal.nl/superdeal/index.php?c=ML_39 En daar heb ik hem dus ook vandaan.... En met die telefoon kan ik dus geen updates uitvoeren... Ik heb hier op t forum meer mensen gezien met die softwareversie, maar heb van niemand gelezen dat het gelukt is....

MK102's Milkyway 2070wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrijdag jet gekocht bij hi winkel abo 20 euro per maand + 2,,50 eindeloos online leuke telefoon alleen jammer dat ik een raar hoesje er bij kreeg iedereen die ik ken heeft een Hard hoesje en ik zoon zachte met die harde kan je ook toetse bedienen en met zachte alleen zoon ding voor geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:08:
[...]

Ga nou eens rekenen, 17,50 per maand voor 300 minuten / 600 smsjes per maand + gratis foon, kan jij me vertellen waar dat goedkoper is dan?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je zien welke firmware je heb?
8)7
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.