Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 16:18

musicer

Press any key to continue....

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:09:
[...]

Bij mij lukt dat zonder problemen :) Je moet wel surfen naar de site: http://m.uitzendinggemist.nl
Oh ja, mijn software is S8000XXIF5
Greetz.... :*)
Wat heb je daar op die site aan geklikt dan, want als ik dat doe staat er dat mijn toestel nog niet getest word en dusook niet word ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal even de Url geven die ik vervolgens naar wordt doorgelinked....

http://m.uitzendinggemist...QD1xEU4/r/1250576414/uid/

Hier kan ik gewoon de laatste uitzendingen probleemloos zien, onder aan de site staat "download uitzending gemist applicatie" maar die werkt ook niet op mijn toestel (geen idee wat die applicatie moet doen want ik kan alle uitzendingen gewoon zien...

Hoop dat het zo lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 12:46
Pinocan1980 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:08:
Ik heb effe een vraagje over het internetten. Als ik de site van www.marktplaats.nl probeer te openen gaat hij automatisch over naar de mobiele versie hiervan. www.m-marktplaats.nl
Ik wil gewoon de normale site kunnen openen. Dat ging wel op mijn N85. Kan ik dit ergens aanpassen, want is heel irritant namelijk?

Heb de samsug jet 3 dagen en vind dat de accu snel leeg is. 1 dag houdt hij vol.
Ik heb ook last van de olievlek en kan via PC studio mijn jet niet updated. Krijg steeds de melding dat "device unknown bla bla".
Dus als ik PC studio in het engels installeer kan ik de Jet wel updaten? Ik heb trouwens firmware. S8000CEIF2

Alvast bedankt
Gister PC studio in het engels geïnstalleerd en nog steeds krijg ik bij het updaten de melding "device unknown". Nog andere oplossingen?

Heb ik nou een oude firmware of nieuwe?

En weet iemand hoe ik de normale site van www.marktplaats.nl kan openen, bij mij springt hij automatisch naar de mobiele versie van marktplaats.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:53:
[...]

Cool dit wist ik niet thnx 8) . Ik maak dan gewoon een digitale zoom foto en een normale voor de zekerheid.
Volgens mijn ervaring maakt een digitale zoom altijd de foto's alleen maar lelijker? :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
musicer schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:04:
[...]

Heb ik ook heel soms ( nu 3x gehad) tot nu toe is bij mij een restart altijd nog voldoende geweest.
succes er mee
Heb een oplossing gevonden..
Blijkbaar moet ik 2x iets harder op het scherm drukken...
dan komt er opeens wel beeld..
Maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Hij moet meteen goed laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:21
Weet iemand trouwens waar ik kan instellen dat mijn Jet de inkomende sms berichten niet eerst op de simkaart opslaat? In eerste instantie deed hij dat ook niet volgens mij, maar nu zit ik dus elke keer na een stuk of 10 berichten met de melding dat het geheugen vol is, terwijl er in het sms geheugen nog ruimte is voor >100 berichten. (ik heb ook het idee dat hij de tekst in sms berichten plots groter is gaan weergeven, maar dat weet ik niet 100% zeker, dus zou ook aan mij kunnen liggen)

Binnen berichten => instellingen en via instellingen in het hoofdmenu kan ik het niet vinden namelijk

[ Voor 9% gewijzigd door rblommers op 19-08-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Ah, je kan dus niet zoveel smsjes bewaren als ik het begrijp? Maar 100?
Dan moet ik vergeleken met me oude mobiel af en toe leeg gooien

Mijn W810 heeft berichten van 1.5 jaar geleden zelfs nog in geheugen staan ;)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Chun
  • Niet online
R-B schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 16:35:
Ah, je kan dus niet zoveel smsjes bewaren als ik het begrijp? Maar 100?
Dan moet ik vergeleken met me oude mobiel af en toe leeg gooien

Mijn W810 heeft berichten van 1.5 jaar geleden zelfs nog in geheugen staan ;)
Volgens de Samsung Jet kunnen er 500 berichten worden opgeslagen in de telefoongeheugen!

Verwijderd

Wie weet er de isntellingen van vodafone voor de jet
ik heb geprobeerd 3fm te luisteren, maar dit gaat zeer schokkerig.
en ook youtube filmpjes komen niet echt fijn over.

via de site van vodafone heb ik de instellingen overgenomen.
deze waren speciaal voor de jet, maar het resultaat is nog niet echt om over naar huis te schrijven.
mijn dank is groot.

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:50:
Wie weet er de isntellingen van vodafone voor de jet
ik heb geprobeerd 3fm te luisteren, maar dit gaat zeer schokkerig.
en ook youtube filmpjes komen niet echt fijn over.

via de site van vodafone heb ik de instellingen overgenomen.
deze waren speciaal voor de jet, maar het resultaat is nog niet echt om over naar huis te schrijven.
mijn dank is groot.
Youtube video's zijn op de jet sowieso erg slecht van kwaliteit, maar dat is altijd en ligt niet aan je instellingen. Je kunt nog dit proberen:

zijn dit de instellingen die je hebt ingevoerd?
* Ga naar 'Menu' -> 'Internet' -> 'Instellingen' -> 'Browserprofielen'
* Controleer hier het profiel 'Vodafone live!' of maak het aan via 'Opties' -> 'Nieuw'
o Naam instellen: Vodafone live!
o Type drager: UMTS
o Toegangsnaam: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
o Verificatietype: Normaal
o Gebruikersnaam: vodafone
o Wachtwoord: vodafone
o Protocol: HTTP
o URL startpaging: http://live.vodafone.com
o Proxy-adres: 192.168.251.150:8799
o Wachttijd (sec): 150
o Geavanceerde instellingen kan worden overgeslagen
* Kies 'Opslaan' om de instellingen te bewaren
* Selecteer het profiel en druk op de selectietoets om het te activeren
* Keer terug naar het beginscherm

* Start Vodafone live! via 'Menu' -> 'Internet' -> 'Startpagina'
* Kies 'Opties' -> 'URL ingeven' om een webadres in te voere

anders: instellingen > netwerktoegang > netwerkmodus kijken of umts/automatisch aan staat

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Beste mensen,

Ik heb vandaag mijn Jet binnengekregen, maar loop direct al tegen een probleem aan die ik zelf niet op kan lossen.. Ik heb de nieuwste versie van PC studio van de samsung site gehaald en geinstalleerd, maar op het moment dat ik mijn telefoon inplug en PC studio kies kan hij mijn telefoon niet vinden. In device manager staat dat er een probleem is met de Samsung Mobile Modem driver (niet geinstalleerd) en ik krijg die met geen mogelijkheid werkend.

Als ik op het moment van inpluggen kies voor massaopslag of mediaspeler dan wordt mijn telefoon wel herkend, maar kan ik geen gebruik maken van de update functies. De drivers voor die functies zijn wel gewoon geinstalleerd blijkbaar.

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?

(ik heb via *#1234# gezien dat mijn firmware versie XXIF5 is)

Ik draai windows 7 RTM btw

• musicer

musicer

Morti schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:04:
Beste mensen,

Ik heb vandaag mijn Jet binnengekregen, maar loop direct al tegen een probleem aan die ik zelf niet op kan lossen.. Ik heb de nieuwste versie van PC studio van de samsung site gehaald en geinstalleerd, maar op het moment dat ik mijn telefoon inplug en PC studio kies kan hij mijn telefoon niet vinden. In device manager staat dat er een probleem is met de Samsung Mobile Modem driver (niet geinstalleerd) en ik krijg die met geen mogelijkheid werkend.

Als ik op het moment van inpluggen kies voor massaopslag of mediaspeler dan wordt mijn telefoon wel herkend, maar kan ik geen gebruik maken van de update functies. De drivers voor die functies zijn wel gewoon geinstalleerd blijkbaar.

Heb je niet toevallig andere software draaien die deze verbinding zou kunnen gebruiken? Je kan namelijk niet met meerdere programma's op die verbinding.

Zo ja, schakel ze eens uit en kijk wat er gebeurt. Als dat niet werkt proberen om de hele zooi opnieuw te installeren

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
musicer schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:51:
[...]

Heb je niet toevallig andere software draaien die deze verbinding zou kunnen gebruiken? Je kan namelijk niet met meerdere programma's op die verbinding.

Zo ja, schakel ze eens uit en kijk wat er gebeurt. Als dat niet werkt proberen om de hele zooi opnieuw te installeren
hmm welke software zou ook die verbinding kunnen gebruiken?

• hoi_roy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 08:30
Op de frontpage staat een artikel over een samsung jet variant die op Symbian draait. de M8000.
Omdat deze er ws niet komt (heb ergens gelezen dat de cubic ontwikkeling van samsung met symbian is gecancelled) vraag ik me af of het mogelijk is om symbian te installeren op de Jet.
Kan dit technisch gezien, en wat kost zo'n symbian licentie?

• musicer

musicer

Morti schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:32:
[...]

hmm welke software zou ook die verbinding kunnen gebruiken?
software als: Route 66 sync, softick.... , oudere versie van pc studio, tkfileexplorer en er zullen er vast nog héél veel zijn die ik nu vergeet te noemen

• musicer

musicer

hoi_roy schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:06:
Op de frontpage staat een artikel over een samsung jet variant die op Symbian draait. de M8000.
Omdat deze er ws niet komt (heb ergens gelezen dat de cubic ontwikkeling van samsung met symbian is gecancelled) vraag ik me af of het mogelijk is om symbian te installeren op de Jet.
Kan dit technisch gezien, en wat kost zo'n symbian licentie?
Een symbian licentie kun je niet los kopen. Dat kunnen alleen telefoon producenten. En wat betreft het installeren van symbian op de jet:Dan moet je toch echt wel een hele doorgewinterde tweaker of een über-nerd ofzo zijn wil je dat voor me kaar krijgen, maar er zijn vast mensen bij wie het lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Morti schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:04:
Beste mensen,

Ja dit probleem heb ik ook maar dan op mijn laptop..
Heb inderdaad oude versie van Pc studio er ook op draaien voor mijn U600 dus zal die ook wel effe uninstallen..
Op mijn pc heb ik dit probleem niet..:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

Ik wil mijn Jet beveiligen met een pincode (bij de schermbeveiliging). Als ik phone-lock in stel moet ik bij het aanzetten twee keer de pincode invoeren, maar nog steeds niet voordat ik de e-mails of contacten bekijk.

Doe ik iets fout, mis ik iets of kan dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
Kan iemand mij vertellen of "S8000CEIF2" de laatste firmware is?

Want ik krijg steeds de melding "device unknown" bij PC studio. Ik heb de nieuwste versie in het engels geïnstalleerd. (natuurlijk eerst de nederlandse versie geprobeerd)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 05:38
Volgens mij is XXIF5 de laatste firmware en ik reageerde al eerder op jouw posting dat ik jouw firmware vreemd vond. Waar heb je die Jét vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
Via marktplaats.

Ik weet niet waar die andere persoon de jet heeft gekocht.
Ze zou me nog een copy sturen van de factuur.(ben al 1 week aan het wachten) Ze had de telefoon gekregen bij verlengingen van haar abo. Gelukkig woont ze niet ver en kan ik zo langs gaan als ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:18
Pinocan1980 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:37:
Kan iemand mij vertellen of "S8000CEIF2" de laatste firmware is?

Want ik krijg steeds de melding "device unknown" bij PC studio. Ik heb de nieuwste versie in het engels geïnstalleerd. (natuurlijk eerst de nederlandse versie geprobeerd)

Alvast bedankt
Ik heb dezelfde firmware en krijg dezelfde melding in PC studio. Telefoon komt bij Vodafone vandaan, abo-verlenging.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgjgreeven
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10-2017
ik krijg die device unknown melding ook bij een samsung ' star' tenminste als ik probeer te updaten...
gebruik in ieder geval de gedownloade versie...van de samsung site,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
@Pinocan1980 en Sabelhout: kennelijk is die firmware een aangepaste Vodafone versie. Misschien kun je het toestel naar een Samsung servicepunt brengen om de originele firmware erop te laten zetten (en vervolgens dus gewoon gebruik kunnen maken daarna van New PC Studio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
Ferret schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:50:
@Pinocan1980 en Sabelhout: kennelijk is die firmware een aangepaste Vodafone versie. Misschien kun je het toestel naar een Samsung servicepunt brengen om de originele firmware erop te laten zetten (en vervolgens dus gewoon gebruik kunnen maken daarna van New PC Studio).
Zou ook verklaren waarom een aantal functies (zoals op stil gaan als je 'm op kop op tafel legt, of op luidspreker als je hem tijdens een gesprek verder van je gezicht houdt) niet werken.

Zal me er eens in gaan verdiepen om er normale firmware op te krijgen. Overigens heb ik, op het vodafone menu na, geen verdere Vodafone branding op zitten.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
Sabelhout, hou jij mij op de hoogte als het je gelukt is?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
Pinocan1980 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:20:
Sabelhout, hou jij mij op de hoogte als het je gelukt is?

Alvast bedankt
Ik heb allereerst een mailtje naar Samsung uitgedaan of ik 'm ergens bij hun legaal kan updaten. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal ik gaan overwegen om 'm zelf te gaan flashen.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 23:30
Nog even voor de mensen met batterij problemen: Ik had ook het probleem dat ie binnen anderhalve dag lees was, en ik heb nu de wifi uit (die stond constant in verbinding met mijn router thuis), en de navigatie uitgeschakeld in de instellingen. Nu ik dit beide uitgezet heb, heb ik hem nu 2 dagen aan zonder op te laden, en hij heeft nog steeds alle batterij blokjes :)

Dus als je batterij problem hebt, dan kun je dat evt. nog proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:00
Mischien een stomme vraag, maar mijn vrouw heeft een Samsung Jet met het geheugenkaartje erin, maar die wordt niet herkent door de telefoon en de pc. Hoe kan dit? Ik kan ook nergens vinden hoe ik hem moet formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik heb inderdaad ergens gelezen dat de Jet niet alle merken kaartjes herkend. Ik zelf heb een 2Gb kaartje van Traxdata erin en die werkt prima (staan wat films op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
DraZ666 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:55:
Mischien een stomme vraag, maar mijn vrouw heeft een Samsung Jet met het geheugenkaartje erin, maar die wordt niet herkent door de telefoon en de pc. Hoe kan dit? Ik kan ook nergens vinden hoe ik hem moet formateren.
Je moet de telefoon in mass storage mode aan je pc koppelen en dan het kaartje erin stoppen. Klinkt dom, maar het werkte voor mij :)

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Laatst online: 29-10-2021
DraZ666 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:55:
ik had hetzelfde. kaartje er weer uitgehaald en er weer in, maar iets verder doorgedrukt, voelde een klein tikje en nu ziet alles hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
wizkid_niels schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:28:
Nog even voor de mensen met batterij problemen: Ik had ook het probleem dat ie binnen anderhalve dag lees was, en ik heb nu de wifi uit (die stond constant in verbinding met mijn router thuis), en de navigatie uitgeschakeld in de instellingen. Nu ik dit beide uitgezet heb, heb ik hem nu 2 dagen aan zonder op te laden, en hij heeft nog steeds alle batterij blokjes :)

Dus als je batterij problem hebt, dan kun je dat evt. nog proberen ;)
heb dit ook geprobeerd.
navigatie uit.
gps automatisch downloaden uit.
internet van 3G naar eentje lager gezet.

toch binnen een dag 3 blokjes weg....2x gebeld 5x gesmst en 5 foto's gemaakt.
Is wel pas de eerste x dat ik de batterij volledig heb opgeladen.
de eerste x was hij na 10 uur leeg zonder veel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:35

tozzke

aka tozzert

iefie schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:10:
[...]

heb dit ook geprobeerd.
navigatie uit.

de eerste x was hij na 10 leeg zonder veel te doen.
maar heb je je toestel in de tussentijd wel een keer uit- en weer aangezet?
het lijkt er namelijk op dat er een bug in de gps software zit. Dat hij de gps ontvanger dus niet afsluit en dus je accu leegvreet.

Je hebt de navigatie vast wel geprobeerd en waarschijnlijk is de ontvanger dus nog actief
Dit bleek bij Silvin het geval te zijn en ook bij mij. Ik doe sindsdien ~6 dagen met de accu \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Weet iemand of het mogelijk is om de telefoon alleen de nieuwe e-mails te laten downloaden en niet alle oude, wamt als de telefoon ineens 4000 e-mailtjes gaat downloaden is dat ook geen pretje en staat alles meteen vol

EDIT: dit geld trouwens voor hotmail

[ Voor 8% gewijzigd door musicer op 23-08-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 14:38

LithoMan

Toemaar

Ja iefie, dat heb ik je wel 1000x verteld. Maare niemand die weet of er een 1500mAh of hoger batterij in de Jet kan?
iefie schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:05:
[...]
ik had hetzelfde. kaartje er weer uitgehaald en er weer in, maar iets verder doorgedrukt, voelde een klein tikje en nu ziet alles hem.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Sinds kort heb ik problemen met mij gmail account op de jet.

Geeft iedere keer aan: gmail: verbinding mislukt

Het heeft gewerkt en heb verder niks aan de instellingen verandert.

Instellingen als volgt:

* SMTP server = smtp.gmail.com
* SMTP poort = 465
* Veilige verbinding = SSL
* Type inkomende server = IMAP4
* IMAP4-server = imap.gmail.com
* IMAP4-poort = 993
* APOP aanmelding = gedeactiveerd
* Download limit = 500
* Inkomende IMAP4-e-mail = nieuw
* Ophaalopties = Normaal
* Op server laten staan = geactiveerd
* POP before SMTP = gedeactiveerd
* SMTP-verificatie = geactiveerd
* Identiek aan POP3/IM... = geactiveerd

Het probleem treedt op zowel via 3G als via wifi. Gewoon i-net werkt verder wel en via de java tool werkt het ook.

Ik heb geen idee wat er mis gaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
LithoMan schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 00:03:
Ja iefie, dat heb ik je wel 1000x verteld. Maare niemand die weet of er een 1500mAh of hoger batterij in de Jet kan?

[...]
huh 1000x verteld? denk dat je je vergist met iemand anders.
of je moet willem heten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

MarkBM schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:08:

Instellingen als volgt:

* SMTP poort = 465
* IMAP4-poort = 993
* Download limit = 500
* Ophaalopties = Normaal

Het probleem treedt op zowel via 3G als via wifi. Gewoon i-net werkt verder wel en via de java tool werkt het ook.

ik heb:
veilige verbinding smtp: TLS
probeer dat eens

BTW als dat niet werkt, probeer het dan eens met pop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkBM schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:08:

Instellingen als volgt:

* SMTP poort = 465
* IMAP4-poort = 993
* Download limit = 500
* Ophaalopties = Normaal

De uitgaande server moet van je provider zijn....
Ikzelf heb KPN en daar zijn dan de instellingen;

* SMTP server = mail.kpnplanet.nl
* SMTP poort = 25
* Veilige verbinding = Uit

en verder heb ik
* SMTP-verificatie = geDEactiveerd
* Identiek aan POP3/IM... = geDEactiveerd

de rest van de instellingen heb ik vergelijkbaar als die van jou, bij mij werkt het goed.
Bij Hotmail heb ik ook het probleem dat hij ALLE mails ophaalt en niet alleen de nieuwe.... hier weet ik ook geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boschie_73
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-06 13:11
Hmm net nog wat aan het stoeien geweest met de bluetooth maar die vertikt het als bluetooth aan staat automatisch te pairen met mijn autoradio van Kenwood de DNX8220BT moet steeds handmatig verbinding maken is niet echt gemakkelijk.

Weet niet of het aan de Jet ligt of firmware update nodig heb van de DNX8220BT(heb al wel de laatste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb aardig wat liggen stoeien met mijn nieuwe samsung jet. had al lang geen samsung telefoon gehad en ik moet zeggen dat je hem snel begrijpt. echter tot nu toe een ding niet dus bij deze een vraagje??

Kan ik de telefoon ook zo instellen dat hij mij iedere keer vraagt als ik op internet ga als ik een verbinding wil via wap of via wifi?? of moet ik dit zelf iedere keer kiezen bij internet-instellingen-browserprofielen- en dan de keuze maken wifi of wap.

En heeft iemand Route 66 Mobile 8 Symbian al draaiend gehad op de jet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Laatst online: 22-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:40:
[...]

De uitgaande server moet van je provider zijn....
Ikzelf heb KPN en daar zijn dan de instellingen;

* SMTP server = mail.kpnplanet.nl
* SMTP poort = 25
* Veilige verbinding = Uit

en verder heb ik
* SMTP-verificatie = geDEactiveerd
* Identiek aan POP3/IM... = geDEactiveerd

de rest van de instellingen heb ik vergelijkbaar als die van jou, bij mij werkt het goed.
Bij Hotmail heb ik ook het probleem dat hij ALLE mails ophaalt en niet alleen de nieuwe.... hier weet ik ook geen oplossing voor.
Bovenstaande is niet nodig. SMTP server van gmail is naar mijn weten op ieder netwerk te gebruiken.

Spontaan werkt het bij mij trouwens weer met alle instellingen die ik eerder heb doorgegeven. Zowel ontvangen als versturen. Zal wel of een probleem bij HI zijn geweest of gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:19:
Ook ik heb aardig wat liggen stoeien met mijn nieuwe samsung jet. had al lang geen samsung telefoon gehad en ik moet zeggen dat je hem snel begrijpt. echter tot nu toe een ding niet dus bij deze een vraagje??

Kan ik de telefoon ook zo instellen dat hij mij iedere keer vraagt als ik op internet ga als ik een verbinding wil via wap of via wifi?? of moet ik dit zelf iedere keer kiezen bij internet-instellingen-browserprofielen- en dan de keuze maken wifi of wap.

En heeft iemand Route 66 Mobile 8 Symbian al draaiend gehad op de jet??
Op je vraag over de verbindingsmogelijkheid heb ik helaas geen antwoord. Krijg dit zelf ook niet voor elkaar.

Wat betreft Route66 Mobile 8 Symbian... Het toestel draait geen Symbian maar een 'eigen' OS van Samung. Dus het antwoord op je vraag mag je zelf verzinnen ;)

BTW: Het is al eens eerder opgemerkt door iemand hier, maar zijn er mensen die ook de indruk hebben dat de 'agenda widget' erg lui is? Ik kan in m'n agenda meer afspraken zetten dan in deze dimensie mogelijk zijn, maar de agenda widget houdt altijd vol dat er 'geen agenda items' zijn.

Werkt de widget niet?
Doe ik iets fout?
Of is het een stil protest van Samsung tegen onze gehaaste maatschappij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 14:52
Silvin schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:27:
[...]

BTW: Het is al eens eerder opgemerkt door iemand hier, maar zijn er mensen die ook de indruk hebben dat de 'agenda widget' erg lui is? Ik kan in m'n agenda meer afspraken zetten dan in deze dimensie mogelijk zijn, maar de agenda widget houdt altijd vol dat er 'geen agenda items' zijn.

Werkt de widget niet?
Doe ik iets fout?
Of is het een stil protest van Samsung tegen onze gehaaste maatschappij?
Ik heb ergens gelezen dat de agenda widget geen agenda widget is :)

Het is voor gemiste oproepen... Ze hebben bij Samsung een beetje kromme vertaling gebruikt. Net als bij het qwerty toetsenbord met de klinkers en sommige medeklinkers.

Ik heb zelf ook een probleempje. Tijdens het internetten reboot dat ding spontaan wel eens. Start dan gewoon opnieuw op en ik hoef ook geen pin code op te geven. Meerdere mensen met dit probleem?

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Niet online
Ik heb zelf ook een probleempje. Tijdens het internetten reboot dat ding spontaan wel eens. Start dan gewoon opnieuw op en ik hoef ook geen pin code op te geven. Meerdere mensen met dit probleem?
Dat had ik toen ook. Maar, na de eerste firmware update was het bij mij verholpen. Dus, al de nieuwste firmware geüpdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
hi.
heb navigatie, gps automatisch downloaden en internet op de een na bovenste gezet, toestel opgeladen en na ongeveer 27 uur had ik nog 3 streepjes over!!! ik denk hij doet het eindelijk goed.....ik internet weer op automatsch gezet.......battery van 3 naar leeg in 2 uur????
ook knopje om harder te zetten werkte niet en de 3dkubus ook niet. zolang die wel werken gaat de battery goed mee.
lijkt wel of er iets de battery leeg zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

iefie schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:35:
hi.
heb navigatie, gps automatisch downloaden en internet op de een na bovenste gezet, toestel opgeladen en na ongeveer 27 uur had ik nog 3 streepjes over!!! ik denk hij doet het eindelijk goed.....ik internet weer op automatsch gezet.......battery van 3 naar leeg in 2 uur????
ook knopje om harder te zetten werkte niet en de 3dkubus ook niet. zolang die wel werken gaat de battery goed mee.
lijkt wel of er iets de battery leeg zuigt.
Lijkt op een softwarebug. Probeer eens je firmware te (laten) updaten, met pc studio of bij een samsung servicepoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Na vorige week mij gezegd te zijn dat de Samsung Jét op voorraad is (Hing aan de telefoon bij Vodafone, telefoon kwam maar niet binnen..), is hij nu ineens niet op voorraad. Had wederom gebeld omdat toestel nog steeds niet binnen is.. Vodafone zei ook dat er problemen waren met het toestel. Dat zou dan misschien zijn vanwege die "olievlek" en dat het daarom nog langer duurt (Dat is opzich natuurlijk wel lekker, geen olievlek gedoe)

Dus, mijn toestel stond op gereserveerd voor de lading die 2 september binnen komt. Me telefoon kan ik dus nu pas 4 september verwachten :X

Een maand en 5 dagen later na bestelling.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje mensen.

ik heb vandaag de samsung jet ontvangen en ik moet zeggen ik vind het een stuk complexer als mijn PDA met windows mobile.

als ik de telefoon opstart staat er bovenin naast de verbindingsterkte signaal een '3G' tekentje. betekent dit dan dat ik verbinding heb met het internet ?? zo ja hoe schakel ik dit uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:31:
even een vraagje mensen.

ik heb vandaag de samsung jet ontvangen en ik moet zeggen ik vind het een stuk complexer als mijn PDA met windows mobile.

als ik de telefoon opstart staat er bovenin naast de verbindingsterkte signaal een '3G' tekentje. betekent dit dan dat ik verbinding heb met het internet ?? zo ja hoe schakel ik dit uit ?
het betekend niet dat je verinding hebt met het internet en dat je kosten maakt,maar het betekend dat umts beschikbaar is en je het dus kunt gebruiken. Ik geloof dat je verbinding hebt als het icoontje rood word. Je kunt hetwel uitschakelen door naar netwerktoegang -> netwerkmodus te gaan en dan op gsm 900/1800 te klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@stage-d

Het klopt wat musicer zegt. Het icoontje word rood en er komen bewegende stralltjes uit net zoals die van de wifi.

Heeft iemand van jullie ook al eens gehad dat de radio vanzelf uit gaat en dat er geen geluid meer uit komt?? Zonder dat je er aan komt. Bij mij was dit vandaag een paar x het geval. Moest ik in het menu weer naar de radio gaan en deze weer aan en uit zetten. Heb meteen ff een klacht gedaan bij samsung over dit alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
weer wat geprobeerd met de batterij snel leeg gedoe.. 3d kubus en knopje geluid deden het niet (harder zetten), als deze het niet doen gaat de batterij snel leeg. ik trek mijn achterkantje eraf, en alles doet het weer?.....ik hem er weer opgezet en na 5 minuten doet hij het weer niet, hoesje er een heel klein beetje af, en hij doet het weer....nu een achterkantje van een vriend geleend, en hij blijft het nu doen, en de batteruj staat al 19 uur op 5 streepjes...mmmm niks vreemds kunnen ontdekken aan het achterkantje. het enige verschil is dat bij mij het bescherm folietje er nog op zat.
dus wie weet is dat het hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de hulp mensen

• Pinocan1980
Sabelhout schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:27:
[...]

Ik heb allereerst een mailtje naar Samsung uitgedaan of ik 'm ergens bij hun legaal kan updaten. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal ik gaan overwegen om 'm zelf te gaan flashen.
nog iets gehoord van Samsung?

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

'k Heb sinds gisteren ook zo'n ding...
Ik heb geen internet-abbo erbij genomen, want internetten kan ik wel via wifi doen. De browser gebruikt nu inderdaad m'n wifi verbinding, maar Google Maps doet het nog via GPRS. Is het mogelijk om dit ook nog om te zetten?

Hmmz, hier komt dus m'n sig

• Ferret
Hebben jullie trouwens dit bericht gelezen op de Frontpage: nieuws: Samsung publiceert sdk voor TouchWiz-interface

Ik ben benieuwd wanneer we hier de eerste resultaten van gaan zien (en waar).

/edit: typo...

[ Voor 3% gewijzigd door Ferret op 27-08-2009 09:40 ]

Verwijderd

Dit is de eerste keer dat ik de OS van Jet probeer te updaten maar telkens als ik dat probeer in NPS dan krijg ik een error van de MAIN_Update_Checker. Weet iemand hier een oplossing voor ?

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Is het mogelijk om je smsjes af te schermen met een wachtwoord? :)

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07 18:51
iefie schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:10:
[...]

heb dit ook geprobeerd.
navigatie uit.

de eerste x was hij na 10 uur leeg zonder veel te doen.
Bij mij gaat het hard als ik de email laat pollen. (elke 30 Min) Nu heb ik dat uitgezet en de batterij lijkt langer mee te gaan.

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe ik die pijltjes uit kan schakelen bij het spelen van spelletjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grzzl schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:59:
[...]
Bij mij gaat het hard als ik de email laat pollen. (elke 30 Min) Nu heb ik dat uitgezet en de batterij lijkt langer mee te gaan.
Over die batterij snel leeg. Had ik ook, in halve dag helemaal leeg. Bleek te komen doordat mijn navigatieprog AmazeGPS niet de GPS antenne uitzet bij afsluiten prog. Nu geen probelemen meer, 4 dagen op batterij. Gewoon phone ff uitzetten na gebruik gps. Google maps zet je antenne trouwens wel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
iefie schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:46:
weer wat geprobeerd met de batterij snel leeg gedoe.. 3d kubus en knopje geluid deden het niet (harder zetten), als deze het niet doen gaat de batterij snel leeg. ik trek mijn achterkantje eraf, en alles doet het weer?.....ik hem er weer opgezet en na 5 minuten doet hij het weer niet, hoesje er een heel klein beetje af, en hij doet het weer....nu een achterkantje van een vriend geleend, en hij blijft het nu doen, en de batteruj staat al 19 uur op 5 streepjes...mmmm niks vreemds kunnen ontdekken aan het achterkantje. het enige verschil is dat bij mij het bescherm folietje er nog op zat.
dus wie weet is dat het hoop ik
geloof het of niet, batterij stond na 2,5 dagen nog op 3 streepjes. de ultieme test, ik weer mijn eigen achterkantje erop en......batterij binnen 3 uur leeg, met storingen enz.
dus voor degene met slechte batterij, haal je klepje is weg en kijk hoe lang de batterij meegaat.
het is maar plastick, maar doet toch echt iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:57:
Weet er iemand hoe ik die pijltjes uit kan schakelen bij het spelen van spelletjes?
Dat kan niet, want de games zijn dan niet gemaakt voor de jét en de schermresolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicer schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:43:
[...]

Dat kan niet, want de games zijn dan niet gemaakt voor de jét en de schermresolutie
Klopt als ik die pijltjes uitschakel bij touchscreen games dan zijn de spellen veelste groot om te spelen.
Jammr dat je niet de schermresolutie kan veranderen ofzo :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:32:
[...]

Klopt als ik die pijltjes uitschakel bij touchscreen games dan zijn de spellen veelste groot om te spelen.
Jammr dat je niet de schermresolutie kan veranderen ofzo :(.
waar haal jij die knoppen weg dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn vorige foon (Samsung Omnia) kon ik naambellen.
Is dat ook mogelijk op de Samsung Jet...???
(Was voor mij reuze handige optie. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boschie_73
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-06 13:11
musicer schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 00:12:
[...]

waar haal jij die knoppen weg dan?
Er is een manier om die knoppen weg te halen

Je moet de MANIFEST file bewerken, deze zit in het JAR bestand ingepakt vervolgens dit aan toevoegen:
MIDlet-Touch-Support: True

Open het JAR bestand met winrar, zoek MANIFESTbestand op, open met kladblok en voeg dit toe:

Save het bestand, re-ZIP de bestanden en hernoem het bestand vervolgens weer naar JAR.

Als je het JAD bestand hebt is het iets makkelijker open dan het JAD bestand met kladblok en voeg hier dan het volgende toe:
Sla vervolgens het bestand op en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

boschie_73 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:05:
[...]

Er is een manier om die knoppen weg te halen

Je moet de MANIFEST file bewerken, deze zit in het JAR bestand ingepakt vervolgens dit aan toevoegen:

Open het JAR bestand met winrar, zoek MANIFESTbestand op, open met kladblok en voeg dit toe:

Save het bestand, re-ZIP de bestanden en hernoem het bestand vervolgens weer naar JAR.

Als je het JAD bestand hebt is het iets makkelijker open dan het JAD bestand met kladblok en voeg hier dan het volgende toe:
Sla vervolgens het bestand op en klaar!
hee thanx. Het is natuurlijk wel logisch om het via het manifest/JAD bestand te doen, maar ik had er zelf nog nooit aan gedacht om het op die manier te doen. Ik zat altijd nog zelf te denken aan een of andere verboren instelling op de telefoon. Ik zal wel eens wat proberen via de tk fileexplorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 18:55

murphsy

Product Monkey

Misschien leuk om in de startpost ook te linken naar reviews die her en der op het web te vinden zijn? Veel in dit topic gestelde vragen zijn wel beantwoord op diverse websites!

@GuanG: bedoel je naambellen als in 'je zegt een naam en de telefoon belt die persoon'? Zo ja, dat heeft officieel 'voice dialing' of 'voice control' en dat doet de Samsung Jet zeker.

@Grzzl: ja, het met regelmaat ophalen van je e-mail kost veel batterij. Dataverkeer kost meer energie helaas. Hangt ook af van waar je woont, als het toestel meer moet 'zoeken' naar een goede verbinding raak je meer stroom kwijt. De zend-/ontvangst module wordt dan wat opgekrikt namelijk.

::edit:: linken in je sig is lastig... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door murphsy op 30-08-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mijn helpen met onderstaand topic?

ActiveSync "Synchronisatie instellingen niet beschikbaar"

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylmaron
  • Laatst online: 31-03-2024
Ik overweeg ook de aanschaf van de Jet maar zit met nog een paar kleine vraagjes.

Is de mp3 speler kwalitatief goed?
Zit er een equalizer bij en zoja, voldoet deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Sylmaron schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 14:16:
Ik overweeg ook de aanschaf van de Jet maar zit met nog een paar kleine vraagjes.

Is de mp3 speler kwalitatief goed?
Zit er een equalizer bij en zoja, voldoet deze?
Naar mijn mening is de mp3 speler kwalitatief heel goed (moet ook wel met een multimedia telefoon) en doet deze zeker niet onder voor de meeste mp3/mp4 spelers. Een equalizer zit er ook in met een stuk of 7 verschillende standen wat ik ook helemaal naar wens vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylmaron
  • Laatst online: 31-03-2024
musicer schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:04:
[...]

Naar mijn mening is de mp3 speler kwalitatief heel goed (moet ook wel met een multimedia telefoon) en doet deze zeker niet onder voor de meeste mp3/mp4 spelers. Een equalizer zit er ook in met een stuk of 7 verschillende standen wat ik ook helemaal naar wens vind.
Thanks, fijn dat de kwaliteit goed is. Wel jammer dat de equalizer niet zelf in te stellen is, maar ik overweeg toch om dit toestel te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik krijg mijn Jet niet op mijn thuisnetwerk aangesloten,ik heb verbinding en heb mijn browserinstelling op mijn lan gezet,maar nu zegt hij 'dns verkeerd'.

Edit:het werkt opeens,vreemd....

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
@GuanG: bedoel je naambellen als in 'je zegt een naam en de telefoon belt die persoon'? Zo ja, dat heeft officieel 'voice dialing' of 'voice control' en dat doet de Samsung Jet zeker.

mmm....volgens mij heeft de samsung geen voice dialing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

iefie schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:50:

mmm....volgens mij heeft de samsung geen voice dialing.
nee volgens mij niet.. tenminste ik zie meestal een nee darbij staan in de specificaties. Ook heb ik het nog niet kunnen terugvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele dagen de Samsung Jet en probeer divX VOD te installeren op mijn mobieltje.
Ik heb netjes via DivX.VOD.com alles geladen en mijn registratiecode ingevoerd.
Hierna heb ik via PC Studio, het bestandje gekopieerd naar mijn telefoon.
Helaas heb ik alleen geluid en geen beeld erbij. Hoe kan dat ?

Om het in werking te stellen moet je nl. het bestandje op je telefoon afspelen.

Trouwens, is het nodig om je te registreren om divX films te kunnen kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ iefie en musicer: Neen, dat bedoel ik niet. Maar toch bedankt. :)
Ik bedoel dat als ik de toetsen/letters intyp, er 'n naam tevoorschijn komt. 2=abc, 3=def, 4=ghi, enz...
iefie = 43343
musicer = 6874237
Snap je??? :? THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 22:36:
@ iefie en musicer: Neen, dat bedoel ik niet. Maar toch bedankt. :)
Ik bedoel dat als ik de toetsen/letters intyp, er 'n naam tevoorschijn komt. 2=abc, 3=def, 4=ghi, enz...
iefie = 43343
musicer = 6874237
Snap je??? :? THX
ok, nee dat kan inderdaad niet, maar je kunt die naam we in de contactpersonenlijst intypen bij zoeken. Dat kost je net zo veel tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 22:27:
Ik heb sinds enkele dagen de Samsung Jet en probeer divX VOD te installeren op mijn mobieltje.
Ik heb netjes via DivX.VOD.com alles geladen en mijn registratiecode ingevoerd.
Hierna heb ik via PC Studio, het bestandje gekopieerd naar mijn telefoon.
Helaas heb ik alleen geluid en geen beeld erbij. Hoe kan dat ?

Om het in werking te stellen moet je nl. het bestandje op je telefoon afspelen.

Trouwens, is het nodig om je te registreren om divX films te kunnen kijken ?
Nee, het is niet nodig om je te registreren. als ik het zo bekijk ligt het aan je divx film en niet aan je mobiel. Ik heb het laatst ook gehad dat een film het doet. Dus probeer eens een andere film en probeer anders als dat niet lukt je firmware bij te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:55

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Weet iemand of het mogelijk is om de homepage van de Jet te wijzigen?

En hoe je de gelockte 'Samsung mobile' bookmark verwijderd?

Heb laatst volgens mij voor 3 euro per ongeluk een ringtone besteld terwijl de telefoon in mijn broekzak zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Sandermvdb schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:41:
Weet iemand of het mogelijk is om de homepage van de Jet te wijzigen?

En hoe je de gelockte 'Samsung mobile' bookmark verwijderd?

Heb laatst volgens mij voor 3 euro per ongeluk een ringtone besteld terwijl de telefoon in mijn broekzak zat!
de homepage is aan te passen bij de instellingen van je huidige browserprofiel

Verder denk ik dat het zonder codes niet mogelijk is om die lock te verwijderen, want anders haddem ze die er niet opgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb het hele topic gelezen en ik lees veel over de "olievlek" . Ik heb nu 1 week de Samsung Jet en toen ik hem kreeg had ik geen olievlek.. Gisteravond inene wel! Dus ik balen, ook na wat ik hier gelezen had en dat
ik waarschijnlijk mijn foon een tijdje kwijt ben als ik van die vlek af zou willen (vodafone webshop).
Word ik vanmorgen wakker, is die vlek weg!!

Ik denk dat het misschien een soort van condens probleempje is? Ik heb hem nooit in mijn broekzak, want dan gaat ie allemaal dingen doen die ik niet wil.. Maar gistermiddag heb ik hem wel een tijdje in mijn broekzak gehad.. toen ik hem eruit haalde stonden bijna al mijn widgets op mijn bureaublad :S. En had ik dus een olievlek.
Beetje heel erg vervelend vind ik dat, mijn vorige Samsung ging regelmatig uit als ik hem in mijn zak had..
Handig zo'n toetsenblock met uitzondering van de powerknop.

Ik wil het gaan oplossen door een mooi hoesje voor aan mijn broekriem denk ik, als ik een knappe kan vinden.
Of anders een hardcase. Het zijn niet echt "zaktelefoons" die Samsungs. :S

Dus heb je een olievlek? Kijk eens wat ie doet als je hem een tijdje laat "uitdampen" buiten je broekzak ofzo.
Ben benieuwd of het wat uithaald. Zo spontaan als mijn vlek kwam, zo was hij ook weer verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik heb mijn Jét altijd in m'n broekzak en hij doet bij mij helemaal geen gekke dingen. Als ik hem uit m'n broekzak haal is-ie altijd netjes uit en druk ik op de grote knop (of welke knop dan ook) en vervolgens het touch screen om te unlocken om hem te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:52:Ik heb het hele topic gelezen en ik lees veel over de "olievlek" . Ik heb nu 1 week de Samsung Jet en toen ik hem kreeg had ik geen olievlek.. Gisteravond inene wel! Dus ik balen, ook na wat ik hier gelezen had en dat
ik waarschijnlijk mijn foon een tijdje kwijt ben als ik van die vlek af zou willen (vodafone webshop).
Ik denk dat het te maken heeft met licht? In het donker zie je die olievlek beter dan wanneer je in het licht staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
Ik heb ook een olievlek. Het is af en toe weg, maar vaak gewoon aanwezig. Wat me opvalt is dat het wel groter begint te worden. Ik denk het nu ongeveer 1/4 van het scherm bedekt.
Ik ga hem maar eens snel naar de Phonehouse brengen. Ik ben heel eigenlijk heel tevreden over de Jet, dus jammer van de olievlek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrijver
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:52:
Ik heb het hele topic gelezen en ik lees veel over de "olievlek" . Ik heb nu 1 week de Samsung Jet en toen ik hem kreeg had ik geen olievlek.. Gisteravond inene wel! Dus ik balen, ook na wat ik hier gelezen had en dat
...
Dus heb je een olievlek? Kijk eens wat ie doet als je hem een tijdje laat "uitdampen" buiten je broekzak ofzo.
Ben benieuwd of het wat uithaald. Zo spontaan als mijn vlek kwam, zo was hij ook weer verdwenen
Na meer dan een maand heb ik nu ook de olievlek. (Altijd zichtbaar) bij Draag het toestel altijd in een hoesje.
Volle accu haalt nu ook geen 24 uur. Is hier een verband tussen?
Zien jullie ook dat de vlek je vinger volgt als je het scherm aanraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

De Jet besteld in Verenigd Koninkrijk, op de site van de webshop staan

een hoes
een datakabel

NIET vermeld, het is al verstuurd. Overal lees ik echter dat dit altijd wel in de doos zit.

Wat ik me afvraag welk soort aansluiting zit er op de USB datakabel?
micro USB?
Het zelfde zoals op de nieuwe Nokia's?

Wil namelijk voor alle zekerheid een kabel klaar hebben liggen wanneer het pakketje aankomt.
Zo kan ik laden en makkelijker data uitwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm wel beangstigend die ervaringen met een 'olievlek', begin wel wat zenuwachtig te worden.

De starter van de topic mag wel van mij een FAQ opstellen. Zo hoef ik niet alles te lezen :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 05:50:
micro USB?
Yup, is uUSB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
micro USB?

Wil namelijk voor alle zekerheid een kabel klaar hebben liggen wanneer het pakketje aankomt.
Zo kan ik laden en makkelijker data uitwisselen.
Het is geen micro usb, maar één of andere variatie daarop.
Wel jammer dat het geen micro usb is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Klopt; het is een kleiner stekkertje dan mini/micro-usb.

[ Voor 5% gewijzigd door Ferret op 02-09-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Ferret schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:11:
Klopt; het is een kleiner stekkertje dan mini/micro-usb.
Mini USB != micro USB !!!
Zie wikipedia

[ Voor 19% gewijzigd door Gwannoes op 02-09-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel uitroeptekens :P maar
mini USB is toch juist NIET hetzelfde als micro USB?

Nu ben ik in de war :?
Wat zit er dan op? Iets anders dan micro of mini USB lijkt me zo vreemd.

Dit is de aansluiting op de Nieuwste Nokia's en het heet een CA 101 datakabel en het is micrUSB:

CA 101 kabel
Afbeeldingslocatie: http://www.mytrendyphone.nl/images/nokia-data-cable-ca-101.jpg

links mini-USB (klassiek bij meeste oude blackberry en fotocamera's) rechts micro-USB ' de nieuwe standaard'
Afbeeldingslocatie: http://the-gadgeteer.com/asset_cache/p/pa/palm-800w-12.jpg

.
.
dus iedereen is zeker dat het niet microUSB is?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:57:
[...]

veel uitroeptekens :P maar
mini USB is toch juist NIET hetzelfde als micro USB?
Het zit hem dus ook in die uitroeptekens... Maar niet in die laatste 3.
"Mini USB != micro USB !!!"
betekent:
"Mini USB is niet gelijk aan micro USB !!!"
Nu ben ik in de war :?
Wat zit er dan op? Iets anders dan micro of mini USB lijkt me zo vreemd.

Dit is de aansluiting op de Nieuwste Nokia's en het heet een CA 101 datakabel en het is micrUSB:

CA 101 kabel
[afbeelding]

links mini-USB (klassiek bij meeste oude blackberry en fotocamera's) rechts micro-USB ' de nieuwe standaard'
[afbeelding]

.
.
dus iedereen is zeker dat het niet microUSB is?
Inderdaad, de rechter; micro USB dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Was in de war met mini-usb.
Is dus toch micro-usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gwannoes schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:28:
[...]

Het zit hem dus ook in die uitroeptekens... Maar niet in die laatste 3.
"Mini USB != micro USB !!!"
betekent:
"Mini USB is niet gelijk aan micro USB !!!"

[...]

Inderdaad, de rechter; micro USB dus.
Ow zo dus, weer eens iets bij geleerd :)

Okey Micro-USB dus toch

Ik heb nu alle 16 pagina"s zitten doorlezen |:( . Had eigenlijk meer insider's tips verwacht en leuke toepassingen :P , Maar de Jét is geen echte smartphone :'( dus begrijpelijk dat je maar weinig kan aanpassen.
Is er niet een site waar je alles wat je kan 'tunen' op je Jét overzichtelijk kan lezen. (compatibele Kaarten, video, spelletjes, widgets, sociaal netwerken, accessoires enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
sijbren schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:01:
Was in de war met mini-usb.
Is dus toch micro-usb.
Ik ook. Ik dacht altijd dat 'mini' en 'micro' hetzelfde waren maar niet dus. Ik ben nu thuis en heb het kabeltje bij de hand en het is inderdaad micro-usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met sms en email heb ik gemerkt dat als je 2 maal de e bijv aanklikt je een e met een streepje er op krijgt. Dit is te verhelpen door het toetsenbord op bijv. engels te zetten alleen echter iedere keer als ik aan een nieuw smsje of email begin moet ik dit weer opnieuw kiezen. mijn vraag nu is: is het ook ogelijk om dit ergens standaard te veranderen zodat dit voor eens en voor altijd veranderd blijft staan?? of hoe hebben jullie dit opgelost?
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.