Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

mydoom schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:00:
[...]

even antwoord op je noob vraag
onbperkt internet is onbeperkt internet er gaat niets van je tegoed af
het houd dus in dat je dag en nacht online kan zijn. zonder extra kosten
Hoho, als je te vaak meer dan 10x het gemiddelde verbruik gaat verbruiken, (10x á 25 mb) krijg je waarschuwingen ;) (per maand)

@ Lithoman

Is het ook mogelijk om instellen met prioriteiten? Zoiets als:

WiFi beschikbaar - Gebruik WiFi
WiFi niet beschikbaar - Gebruik Mobile Internet (Mits je abbo heb afgesloten)
WiFi Niet beschikbaar & Geen Abbo Mobile Internet = Geen internet mogelijkheden

? :)

[ Voor 24% gewijzigd door R-B op 11-08-2009 21:59 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Defspace schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:31:
[...]

Hij scaled dus niet ookal heb je dat bij je instellingen aan gezet of via de knop ingesteld?
Zo ja, heb je de nieuwste firmware er op gezet?
Firmware heb ik gechecked. Inmiddels na een reboot werkt hij wel goed... :D

Nou nog filmpjes aan de praat krijgen. Mkv moet hij helaas niks van hebben, maar ik heb al een zelf ge-encode x264 bestandje in MP4 container aan de praat gekregen, zonder geluid... :P Op de een of andere manier wilt hij gewoon *geen MP4 met geluid slikken.. :(

Edit:
Ik heb sowieso nog genoeg te klooien. Want ondertiteling zou volgens mij ook moeten werken, alleen dat zie ik niet zo snel gebeuren in een .avi container.
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:05:
[...]

Je bedoelt met je Garmin echt een navigatiesysteem? Niet een softwarepakket van Garmin die je op je Samsung Jet hebt geinstalleerd neem ik aan?

[...]

Op je Samsung Jet zitten al DivX en XviD codecs. Waarbij je wel moet opletten is dat wanneer je een film of videoclip op je Samsung Jet wilt zetten hij aan soort gelijke specificaties voldoet:

Video Codec: DivX (of XviD)
Video Scale Size: 384:288
Aspect: 4:3
Bitrate kbps: 1056
Frame/Sec: niet meer dan 30

Audio Codec: mp3
Channels: 2
Bitrate kbps: 160

Als een film of videoclip anders gecodeerd is kan het dus zijn dat je alleen geluid hoort en dus geen beelt hebt of andersom.

Het is handig om te weten of de film een frame/sec heeft die onder de 30 is, want anders gaat die zoizo niet werken op de Samsung Jet.
x264 met een bitrate van 1878kb/s werkt anders prima. :) Waar heb je bovenstaande informatie vandaan?

[ Voor 58% gewijzigd door Mojo op 12-08-2009 02:04 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 05:38
Martijn-HK schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:53:
[...]

Ik bedoel dat je er niet op hoeft te letten dat de film niet meer dan 30 fps heeft, en aan al die eisen voldoet. Dat kun je allemaal instellen met Super.
Ik heb dat Super eens bekeken maar het is best een ingewikkeld proggie. Hoe doe jij dat met een Dvix? Is het eem kwestie van inladen, runnen en klaar is kees of moet je nog allerlei dingen instellen voordat je een film 'behandeld' met Super?

Btw; ik heb ook zo'n olievlek.... Nu zie je die niet als je het toestel gebruikt maar ik ben er niet blij mee. Vanmiddag maar eens terug naar de kpn om te kijken wat ze er van zeggen. Gisteren vertelde die verkoper nog dat het bij hun niet bekend was. Wel vond hij het onzin om direct naar Samsung te gaan. Hij vond dat de winkel waar iets verkocht was de verantwoordelijkheid moet nemen. Nou, we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:31
Ik heb ook de Samsung Jét besteld afgelopen zaterdag bij KPN, heb nog niks ontvangen maar ik begrijp dat elke telefoon een olievlek heeft? Hoe ziet dat eruit, is de telefoon nog wel te gebruiken? Als elke telefoon dat heeft, dan heeft die van mij het ook en heeft het dus geen zin om hem te laten omruilen totdat Samsung iets doet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet hoe je r aan komt dat ELKE s8000 een olievlek heeft , maar dat is dus flauwekul , mijn heeft het niet, dus de term elke telefoon gaat al niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Bij mij zit het ietsje links van het midden en het is een langwerpige vlek van zo'n anderhalve centimeter bij iets van 3 a 4 millimeter. Je ziet het eigenlijk alleen als het scherm uit is en ziet er uit als een olivlek (met die rare 'olievlek' kleuren). Staat het scherm aan dan zie je niet echt wat (tenzij je een donkere wallpaper hebt denk ik, dan misschien weer wel).

Ik ga nu naar de kpn en laat zo weten wat hun reactie is.

/edit: De kpn ruilt het toestel om. Ik moet morgen wel weer terug want ze hebben alles nodig; doosje, inhoud en bon. Keurig opgelost vind ik!

[ Voor 14% gewijzigd door Ferret op 12-08-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 23:30
EDIT: Is inmiddels gelukt, moest alleen ffe de Jet opnieuw opstarten.

[ Voor 88% gewijzigd door wizkid_niels op 12-08-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 01:45:
[...]
x264 met een bitrate van 1878kb/s werkt anders prima. :) Waar heb je bovenstaande informatie vandaan?
de informatie is bedoeld als richtlijn voor als je geen idee hebt waarin je een filmpje moet omzetten en de bovenstaande informatie werkt wel :P, dat kan je niet zeggen van een filmpje die je met MP4 wilt decoderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
Nog een vraagje dan,

Ik heb begrepen dat de enige (goede) navigatie mogelijkheid op dit moment Route66 is, maar ik wil vooral gewoon GPS kunnen gebruiken, dit kan dus met Google Maps en werkt ook prima. Nu heb ik al het een en ander gezocht, maar ik kan nergens vinden of ik gewoon de hele kaart van Nederland (kaart + satelliet-beeld) kan downloaden en op een MicroSD'tje zetten, zodat alleen nog maar de GPS locatie bepaald hoeft te worden, en de kaarten niets steeds gedownload hoeven te worden?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

wtf, verkeerde topic 8)7

[ Voor 68% gewijzigd door R-B op 12-08-2009 16:30 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferret schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:05:
Bij mij zit het ietsje links van het midden en het is een langwerpige vlek van zo'n anderhalve centimeter bij iets van 3 a 4 millimeter. Je ziet het eigenlijk alleen als het scherm uit is en ziet er uit als een olivlek (met die rare 'olievlek' kleuren). Staat het scherm aan dan zie je niet echt wat (tenzij je een donkere wallpaper hebt denk ik, dan misschien weer wel).
Wij hebben hier thuis 2 Jets, beiden zelfde probleem, ene een heel klein streepje (nauwelijks zichtbaar), andere een flinke vlek. Beiden zijn eigenlijk alleen met zwartscherm en onder bepaalde lichtval te zien, op zich dus niet hinderlijk maar het zit er wel en wie weet wat er gaat gebeuren als het toestel ouder wordt.

Zojuist contact gehad met Samsung, maar die ontkennen gewoon dat er een probleem is en zeggen keihard dat hier nog geen eerdere meldingen over zijn gedaan. Hier op het forum is al te lezen dat er wel meldingen zijn gedaan, dus dit is larikoek. Totdat er bij Samsung veel meldingen over binnenkomen zullen ze blijven ontkennen.

Ik ga morgen maar eens bij de dealer langs, kijken of zij iets voor me kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik heb gezegd bij de primafoon dat het bij Samsung bekend was en dat dit toestellen zijn uit een foute batch. Bovendien staat het overal op fora. Dat meisje ging even naar achteren en kwam even later terug met de mededeling dat ik hem morgen mag komen omruilen. Het toestel wat ik dan krijg kijken we samen na zodat zeker is dat daar niets mee aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Toch nog even mijn eerste indruk over de Jét.

Pro:
- Mooi helder scherm
- Ligt lekker in de hand
- WIFI werkt perfect

Con:
- Accuduur (na 1 dag van 06:00 (met een volle accu) tot 16:30 was de accu al leeg terwijl ik een paar keer WIFI heb geprobeerd en 1 gesprek van 3 minuten heb gevoerd). Dit kan écht niet zo kort!
- Geluidskwaliteit van de speaker is belabberd (geprobeerd met wat filmpjes van Youtube)
- Touchscreen lijkt soms 'te hangen'

En ik heb hem weer ingepakt in de doos en morgen krijg ik een ander. Hopelijk heeft deze minder 'Cons'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Hier trouwens de laatste versie van PC Studio: http://findfiles.com/list...size=113296336&db=Mirrors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Ferret schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:05:
Toch nog even mijn eerste indruk over de Jét.

Pro:
- Mooi helder scherm
- Ligt lekker in de hand
- WIFI werkt perfect

Con:
- Accuduur (na 1 dag van 06:00 (met een volle accu) tot 16:30 was de accu al leeg terwijl ik een paar keer WIFI heb geprobeerd en 1 gesprek van 3 minuten heb gevoerd). Dit kan écht niet zo kort!
- Geluidskwaliteit van de speaker is belabberd (geprobeerd met wat filmpjes van Youtube)
- Touchscreen lijkt soms 'te hangen'

En ik heb hem weer ingepakt in de doos en morgen krijg ik een ander. Hopelijk heeft deze minder 'Cons'....
volgens mij worden de youtube filmpjes via de speaker waarmee je telefoneerd afgespeeld, terwijl bij MP3'tjes het geluid uit de onderkant van de telefoon lijkt te komen (aan de achterkant zitten ook twee gaten in de behuizing waar het geluid van een MP3 vandaan komt.) Dus hopelijk wordt met een volgende softwareupdate, het geluid van youtube filmpjes (en eventuele andere flash applicaties) over de normale speaker geleid.

met de laatste firmware houd de batterij het bij normaal gebruik wel een dag of 4 uit.

ik heb het nog eens even getest, maar youtube filmpjes zijn ECHT belabberd kwa geluid. MP3's klinken daarentegen wel "normaal"....

[ Voor 8% gewijzigd door M2M op 12-08-2009 20:45 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
En wat is de laatste firmware dan? Ik had iets wat eindigde op F4 ofzo (hij zit al in de doos...).

Via de PC Studio kon ik niet updaten want die zei dat het al de recenste was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo cool met de nieuwste firmware update die nog uit moet komen kan je de menu ook horizontaal bekijken + de achtergrond van je menu vervangen door je eigen afbeelding of kleur :D. Heb alleen geen idee hoe je het moet installeren maar dat zie ik dan wel weer. Weet er iemand trouwens of het gratis is om je gps aan te zetten als je foto's gaat maken ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het prima als met de neiuwe firmware het menu horizontaal kan worden bekeken en men fotos als achtergrond kan gebruiken.
Veel belangrijker zou ik vinden dat met met de Samsung Jet ook een keer webradio zou kunnen luisteren of filmpjes op internet zou kunnen bekijken.
Bij elke website of streaming of webradio krijg ik de melding "inhoud wordt niet ondersteund"
Vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wizkid_niels schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:04:
Nog een vraagje dan,

Ik heb begrepen dat de enige (goede) navigatie mogelijkheid op dit moment Route66 is, maar ik wil vooral gewoon GPS kunnen gebruiken, dit kan dus met Google Maps en werkt ook prima. Nu heb ik al het een en ander gezocht, maar ik kan nergens vinden of ik gewoon de hele kaart van Nederland (kaart + satelliet-beeld) kan downloaden en op een MicroSD'tje zetten, zodat alleen nog maar de GPS locatie bepaald hoeft te worden, en de kaarten niets steeds gedownload hoeven te worden?

Alvast bedankt,
Je zou een kunnen kijken naar Mobile GMaps; met http://www.mapcacher.com/ en gMapMaker zou je de kaarten op je flash kaartje moeten kunnen zetten. Houdt er wel rekening mee dat de hele kaart van Nederland met het hoogste zoom niveau een aantal GB vergt (voor mij de reden om de download maar af te breken).

Met NavFun zou hetzelfde trucje mogelijk moeten zijn. Zie: http://www.funrungames.com/NavFunProMan.php#mapsfromflash

• Ferret
Ik zit nu op het forum van Darkforest te kijken en ik zie dat de laatste firmware voor Nederlandse modellen moet zijn S8000XWIF6. Heeft iemand die hier al via New PC Studio weten te installeren?

• Martijn-HK
Hoe weet je dat dat de laatste is? Het is IE6, ik heb er nu IF4 opstaan, dat is wel een letter verder in het alfabet. Of hanteerd samsung een andere nummering?

Verwijderd

Ik zou voor de zekerheid toch op de site van Samsung zelf downloaden als ik jou was. Maar weet er iemand of die update waar je de menu horizontaal kunt bekijken al uit is of wanneer die uit zal komen ?

• Ferret
Martijn-HK schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:12:
[...]

Hoe weet je dat dat de laatste is? Het is IE6, ik heb er nu IF4 opstaan, dat is wel een letter verder in het alfabet. Of hanteerd samsung een andere nummering?
Via een linkje op het forum van Darkforest.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die nummering (zowel van PC Studio als de firmware (die weer per werelddeel lijkt te verschillen) erg verwarrend vind).

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
s8000 is een prima toestel, het enige probleem waar ik tegen aanloop is dat hij spontaan aangaat in mijn broekzak... hoogstwaarschijnlijk wordt het knopje aan de zijkant ingedrukt... is hier wat tegen te doen.....

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Ferret schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:00:
[...]

Via een linkje op het forum van Darkforest.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die nummering (zowel van PC Studio als de firmware (die weer per werelddeel lijkt te verschillen) erg verwarrend vind).
Zo verwarrend is het niet, je moet alleen even weten wat de codes betekenen,
IE6 is ouder dan IF4

De opbouw staat helemaal uitgelegd op http://www.samsung-firmware.tk/
Jaar/Maand. Codes.
A = 2001 - Januari
B = 2002 - Februari
C = 2003 - Maart
D = 2004 - April
E = 2005 - Mei
F = 2006 - Juni
G = 2007 - July
H = 2008 - Augustes
I = 2009 - September
J = 2010 - Oktober
K = 2011 - Novermber
L = 2012 - December

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 15:23
ikke4 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:51:
s8000 is een prima toestel, het enige probleem waar ik tegen aanloop is dat hij spontaan aangaat in mijn broekzak... hoogstwaarschijnlijk wordt het knopje aan de zijkant ingedrukt... is hier wat tegen te doen.....
Telefoon op de grond gooien en hopen dat het knopje afbreekt. :+

Tijd om een ander topic te gaan zoeken. :O

[ Voor 6% gewijzigd door ipje op 13-08-2009 13:27 ]

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 21:53
Nu, sinds deze ochtend de Samsung Jet in het bezit door een aantrekkelijk aanbod van mijn werkgever. Ben eerlijk gezegd aangenaam verrast door deze net-niet-smartphone.

Kom zelf van een LG KS20 met Windows Mobile af. Heb altijd smarphones gehad, maar mijn ervaringen met Windows Mobile hebben een optater gekregen. Ben eigenlijk dat toestel al een jaar aan het tweaken (nieuwe roms, alternatieve software enz enz) ipv het daadwerkelijk te blijven gebruiken :p

Nu zou Android/Symbian/OSX een goed alternatief zijn, maar zoals ik al vermeldde...de werkgever deed een aangename duit in het spreekwoordelijke zakje.

Het toestel werkt lekker, belt goed en doet wat het moet doen voor mij (e-mail, agenda, nieuws en video). Ik heb zelf dan ook geen problemen met de agenda functie, ik vul uit luiheid toch al alles summier in ;)
Ook het scherm is indrukwekkend. Scherp en helder met diepe kleuren.

Overigens nog wel een vraag: Over dat hoesje, ik weet uit de reacties hier inmiddels dat het er voor kan zorgen dat het toestel unlocked wordt. Maar...ik vind het al heel knap dat jullie het toestel er in krijgen :p Met heel wat moeite lukt het wel, maar dan er uit halen... :s Daar heb ik zo ongeveer vaseline voor nodig.
Het lijkt wel als of de 'zijkantjes' van het hoesje, die de voorkant met de achterkant verbinden, net iets te kort zijn afgesneden en vervolgens wel zijn vastgestikt. Ik snap dat het in het begin stroef kan gaan...maar zo'n gevecht elke keer...
Herkent iemand dit?

EDIT: Btw, ik heb het 'olievlekprobleem' op mijn scherm niet.

Verwijderd

Ik herken dat daarom heb ik hem ook nooit gebruikt. Ik ga gewoon zo een screen protector kopen van 5 euries voor de Jet.

• Ferret
Bedankt voor de uitleg Defspace over die firmware!

Ik heb vanmiddag m'n Jét omgeruild voor eentje zonder vlek en ook met een hogere firmware versie. Zonder problemen overigens dus netjes van de kpn.

Ik ben wel benieuwd naar die firmware die hierboven al genoemd is!

Verwijderd

@Ferret

Zou je voor mij kunnen kijken of je al met die nieuwe firmware je menu horizontaal kunt bekijken ?

Hier kan je zien hoe het eruit ziet:

http://jet.samsungmobile.com/#/feature

En dan op Customised 3 page widget screens & 3 page menu's klikken

• Ferret
@Dboy15: mijn firmware doet dat niet (ik heb XXIF5).

Verwijderd

Ferret schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 20:01:
@Dboy15: mijn firmware doet dat niet (ik heb XXIF5).
Oke thanks voor je snelle reactie, ik denk dat die dan later dit jaar uitkomt. Can't wait... :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 20:23 ]

• Martijn-HK
Mijn Jét komt bijna, morgen ochtend, :*) de koerier van KPN belde vanmiddag. Ik hoop dat ik er een krijg zonder vlek.

Verwijderd

Martijn-HK schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 20:34:
Mijn Jét komt bijna, morgen ochtend, :*) de koerier van KPN belde vanmiddag. Ik hoop dat ik er een krijg zonder vlek.
Lucky you ! Ik mis mijn Samsung Jet nu al en moet nog een paar weken wachten voordat die weer terug komt :> .

• R-B

R-B

Blokkert

Zo, Vodafone is ook wakker.

Ik heb 10 werkdagen geleden een Samsung Jét besteld, verlenging huidige abbo, 1 jaar. 22.50 per maand, waarvan eerste 6 mnd nog 50% korting.

Bijbetalen: €29.99..

Nu, exact zelfde.. Bijbetalen: Kleine €200..

Mooi even flink pak geld in zak gestoken, alleen me Jét is nog niet geleverd. Vanavond Vodafone gebeld (Zeer druk overigens :O). Blijkt grote vertraging te zijn door nieuw systeem en vakantie tijd. Maar me foon wordt zeker nog opgestuurd, duurt alleen ietsje langer. Cado: 1 maand geen abonnements kosten! :D Vanwege de grote vertraging.

>:)

Edit: Vergeet te melden, op moment dat hij nog "goedkoop / gratis" was in de online winkel, kon je in de gewone vodafone winkel gewoon 200 of 300 euro gaan bijbetalen O-)

[ Voor 12% gewijzigd door R-B op 13-08-2009 21:48 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Je hoeft hier niet te melden dat je het ding besteld hebt, dat ie onderweg is, of dat je levering uitgesteld is. Graag inhoudelijk posten aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik moest 32 euro bijbetalen voor een verlenging van m'n flexibel 20 euro p/maand.

Trouwens gisteravond een film bekeken (City of Ember) op de Jét en wat een prachtbeeld zeg! Wowww, en dat geluid! Helemaal met dat 5.1 simulatie, echt fantastich! En maar 1 streepje van de batterij eraf dus ik ben helemaal happy met mijn Jét!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:18
R-B schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:27:
Zo, Vodafone is ook wakker.

Ik heb 10 werkdagen geleden een Samsung Jét besteld, verlenging huidige abbo, 1 jaar. 22.50 per maand, waarvan eerste 6 mnd nog 50% korting.

Bijbetalen: €29.99..

Nu, exact zelfde.. Bijbetalen: Kleine €200..

Mooi even flink pak geld in zak gestoken, alleen me Jét is nog niet geleverd. Vanavond Vodafone gebeld (Zeer druk overigens :O). Blijkt grote vertraging te zijn door nieuw systeem en vakantie tijd. Maar me foon wordt zeker nog opgestuurd, duurt alleen ietsje langer. Cado: 1 maand geen abonnements kosten! :D Vanwege de grote vertraging.

>:)

Edit: Vergeet te melden, op moment dat hij nog "goedkoop / gratis" was in de online winkel, kon je in de gewone vodafone winkel gewoon 200 of 300 euro gaan bijbetalen O-)
Ik vermoed dat die prijs van Vodafone een foutje is en zou het niet al te zeer aan de grote klok gaan hangen ;)

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Idd een fout, maar ongemerkt voor 2 weken ?

Maargoed, ik had het verder ook nergens gemeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
R-B schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:26:
Idd een fout, maar ongemerkt voor 2 weken ?

Maargoed, ik had het verder ook nergens gemeld :P
Nou ja, ik moet een beetje aan dit topic denken: Terugeisen reeds betaalde en ontvangen artikel mogelijk. Al is dit wel een wat extremer voorbeeld.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
even een vraagje
ben momenteel in het bezit van een samsung jet.
nu kan ik deze ruilen met een htc touch hd.
is dit wijs of zeggen jullie wacht tot er meer apps en dergelijke beschikbaar zijn voor de jet?
gr michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 14:38

LithoMan

Toemaar

Er zit een standaard 1080mAh batterij in de Jet. Kan er ook bijvoorbeeld een 1500mAh van de Samsung i8910HD of een batterij van een nog hogere capaciteit in de Jet? Bij normaal gebruik gaat de batterijduur nu zo`n 4 dagen lang mee.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
Ferret schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 07:21:
Ik zit nu op het forum van Darkforest te kijken en ik zie dat de laatste firmware voor Nederlandse modellen moet zijn S8000XWIF6. Heeft iemand die hier al via New PC Studio weten te installeren?
Nee, niet via PC-Studio gezien, maar wel gewoon handmatig met Multiloader (guide staat op het forum van Darkforest). Hierbij kun je de menu's echter nog niet horizontaal bekijken, dat is dan wel weer jammer... Bij de "standard" firmware (dus voor de niet-nederlandse modellen) kan dat al wel, alleen als je die erop zet werkt je Jet niet meer goed :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wizkid_niels schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:27:
[...]

Nee, niet via PC-Studio gezien, maar wel gewoon handmatig met Multiloader (guide staat op het forum van Darkforest). Hierbij kun je de menu's echter nog niet horizontaal bekijken, dat is dan wel weer jammer... Bij de "standard" firmware (dus voor de niet-nederlandse modellen) kan dat al wel, alleen als je die erop zet werkt je Jet niet meer goed :( .
Wel cool dat die firmware al uit is :D. Hopelijk komt die ook snel voor de Nederlandse modellen. Ik wil de firmware alleen wel via PC-Studio dan upgraden want anders verlies je je garantie als je het op een andere manier doet denk ik. En ik heb er ook niet zoveel verstand van dus hopelijk doet die PC Studio dat alles voor je.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
Ik heb een vraag, mijn Sansung Jét heeft wel satalieten gevonden, ook heb ik amazegps via de wap site gedownload voor de Samsung Enternirty (of zoiets). Maar die zegt, geen gps gevonden, ik krijg het niet voor mekaar om dat vak te veranderen. Weet iemand of ik iets fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:20
Ik heb twee vragen over deze telefoon:

- Is het mogelijk om namen van contacten in te spreken om ze daarna met stemherkenning op te kunnen roepen en te bellen?

- Is het mogelijk om met een ander programma dan Route66 te navigeren? TomTom is geen mogelijkheid tot zover ik weet? Of heb ik wat over het hoofd gezien?

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
Heeft er iemand deze telefoon al aangesloten op een bluetooth carkit?

Op mijn Parrot CK3100 kan ik 'm wel pairen, contacten moet ik synchroniseren vanuit de telefoonlijst (omslachtig, maar goed). Als ik op een later moment weer in de auto stap, maakt de carkit geen automatische verbinding met de Jet, ik moet iedere keer de verbinding handmatig opzetten....

Iemand een idee?

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is nou het verschil tussen firmware XX en XA?

XX = Austria, Belgium, Netherlands, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
XA = Austria, France, Germany, Italy, Netherlands, Switzerland, United Kingdom
XE = Bulgaria, Estonia, Kazakhstan, Latvia, Lithuania, Russia, Ukraine, United Kingdom

er staat bij XX en zoals als bij XA nederland bij :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
Martijn-HK schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:57:
Ik heb een vraag, mijn Sansung Jét heeft wel satalieten gevonden, ook heb ik amazegps via de wap site gedownload voor de Samsung Enternirty (of zoiets). Maar die zegt, geen gps gevonden, ik krijg het niet voor mekaar om dat vak te veranderen. Weet iemand of ik iets fout doe?
Ik heb het zelf voor mekaar gekregen, hij doet het nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Martijn-HK, zou je ook kunnen vertellen hoe je het is gelukt met AmazeGPS?
Anderen met die problemen kunnen daar weer veel aan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boschie_73
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-06 13:11
Sabelhout schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:22:
Heeft er iemand deze telefoon al aangesloten op een bluetooth carkit?

Op mijn Parrot CK3100 kan ik 'm wel pairen, contacten moet ik synchroniseren vanuit de telefoonlijst (omslachtig, maar goed). Als ik op een later moment weer in de auto stap, maakt de carkit geen automatische verbinding met de Jet, ik moet iedere keer de verbinding handmatig opzetten....

Iemand een idee?
Ik heb hem ook nog niet aan de praat op mijn Kenwood DNX8220BT hij paired wel maar als je gebeld wordt gaat hij niet over op de handsfree,zelf bellen niet geprobeerd ben blij dat hij van mijn vriendin is mijn SE K850I werkt er wel gewoon op.Ga nog wel ff aan de gang om te kijken of ik het nog aan de praat krijg.

Wel omslachtig allemaal hoor bij die Samsung telefoons zeker als je SE gewend bent ga nu wel steeds harder twijfelen om de Omnia II aan te schaffen als deze uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
boschie_73 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:07:
[...]

Ik heb hem ook nog niet aan de praat op mijn Kenwood DNX8220BT hij paired wel maar als je gebeld wordt gaat hij niet over op de handsfree,zelf bellen niet geprobeerd ben blij dat hij van mijn vriendin is mijn SE K850I werkt er wel gewoon op.Ga nog wel ff aan de gang om te kijken of ik het nog aan de praat krijg.

Wel omslachtig allemaal hoor bij die Samsung telefoons zeker als je SE gewend bent ga nu wel steeds harder twijfelen om de Omnia II aan te schaffen als deze uit is.
Heb je al geprobeerd het auto profiel te selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
Silvin schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:17:
Martijn-HK, zou je ook kunnen vertellen hoe je het is gelukt met AmazeGPS?
Anderen met die problemen kunnen daar weer veel aan hebben :)
Ik heb het volgende geprobeerd:

1. Ga naar wap.amazegps.com en download daar de versie voor de Samsung Eternity, (ze zijn bezig met een Jét versie begreep ik uit het forum.)

2. Alleen opslaan maar nog niet aanzetten!

3. Schakel de telefoon uit en daarna weer aan.

4. Ga naar buiten en ga in het menu naar: Instellingen/Telefoon/GPS-Instellingen/GPS-positie/Satellietstatus

5. Wacht tot er een aantal satellieten verschijnen bij ongeveer 6 satellieten, ga 1 stap terug naar GPS-positie, als het goed is moet er nu een breedtegraad/lengtegraad/hoogte verschijnen (bij mij klopt de hoogte niet, maar maakt niet uit voor de werking van Amaze.)

6. Ga nu in het menu naar Games en meer en klik op Amaze, zorg dat je verbinding hebt met Wifi of een internetbundel hebt!

7. Klik bij de vragen of je akkoord gaat op Toestaan, één keer vragen (toch wordt het elke keer gevraagd maarja.)

8. Amaze vraagt naar Regionale instellingen, vul dit in naar je eigen wensen

9. Als het goed is kleurt het rode sateliet icoontje linksboven in de hoek, groen! Gelukt Amaze heeft satellieten en het navigeren kan beginnen.

Note: Onderbreek Amaze niet open niet het Menu en ook geen Taakbeheer, want dan is Amaze zijn satellieten kwijt en moet het bovenstaande opnieuw worden doorlopen, met uitzondering van stap: 1, 2, 8.
(Ik denk dat dit verbeterd als er een aparte versie voor de Jét komt, ik weet niet hoe het zit als je gebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
En zijn hier nog kosten aan verbonden? Ik had begrepen dat het proggie zelf niks kost maar tijdens het navigeren heb je denk ik continue een netwerkverbinding nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vraag ik me ook af en of het geld kost als je de gps aan zet tijdens het foto maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik wil thuis op de Jet internetten met de thuis provider UPC...dus via Wifi. Weet iemand of dat kan en hoe ik bepaalde instellingen in de Jet moet zetten? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
Ferret schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 09:58:
En zijn hier nog kosten aan verbonden? Ik had begrepen dat het proggie zelf niks kost maar tijdens het navigeren heb je denk ik continue een netwerkverbinding nodig?
Het programma is gratis, maar:

Volgens de website zijn er wel kosten aan verbonden, er zijn twee opties volgens de website: pijlen, dit kost bij een korte route 10-20 kb. Of map (tomtom achtig) waarbij je kunt kiezen tussen straten, satelliet beeld of beide, dit kost meer en wordt aanbevolen om een databundel zonder limiet te hebben.

Let er ook op, dat bij het zoeken naar straten, POI's enz. ook een verbinding met het internet wordt gebruikt.

Geldbespardende tips:
http://www.amazegps.com/i...my&language=nl&referrer=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 16:18

musicer

Press any key to continue....

ik probeer nu net om we-travel werkend te krijgen, maar zodra ik de app wil downloaden (van getjar.com) krijg ik een error dat het telefoongeheugen vol is en dan gaat hij automatisch naar geheugenstatus, maar daar staat dat er nog bijna 1GB vrij is. Hoe kan dit? doe ik iets fout of is dit een bug in de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
Ik zit nu in het buitenland en er staat een rode R boven in het scherm. Ik heb begrepen dat dit van roaming is. Hoe is dit uit te zetten? Heb al profielen aangemaakt zonder inhoud zodat ik niet op het internet kan maar ik vertrouw het toch niet helemaal. Iemand die weet hoe je dataroaming uitzet en hoe je er voor kan zorgen dat het toestel helmaal geen verbinding maakt met internet?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boschie_73
Zo heb de Jet op de Kenwood DNX 8220BT aan de praat gekregen was 1 simpel ding wat ik over het hoofd had gezien namelijk Automatisch Antwoorden stond nog op uit nu op aan gezet en werkt het wel naar behoren.

Wel jammer dat het autoprofiel niet automatisch bluetooth inschakeld eens kijken of dat lukken wil als we zelf een profiel aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
Harem.nl schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 13:03:
Ik zit nu in het buitenland en er staat een rode R boven in het scherm. Ik heb begrepen dat dit van roaming is. Hoe is dit uit te zetten? Heb al profielen aangemaakt zonder inhoud zodat ik niet op het internet kan maar ik vertrouw het toch niet helemaal. Iemand die weet hoe je dataroaming uitzet en hoe je er voor kan zorgen dat het toestel helmaal geen verbinding maakt met internet?
Ik heb in Nederland ook een rode R er boven staan, komt omdat ik nog mijn oude prepaid kaart van Tele2 erin heb zitten en die maakt gebruik van het KPN netwerk. Tele2 heeft geen eigen netwerk, dus is het buiten servicegebied en verschijnt bij mij de rode R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
boschie_73 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 13:31:
Zo heb de Jet op de Kenwood DNX 8220BT aan de praat gekregen was 1 simpel ding wat ik over het hoofd had gezien namelijk Automatisch Antwoorden stond nog op uit nu op aan gezet en werkt het wel naar behoren.

Wel jammer dat het autoprofiel niet automatisch bluetooth inschakeld eens kijken of dat lukken wil als we zelf een profiel aanmaken.
Paired de Jet ook uit zichzelf? Ik krijg 'm namelijk wel aan de praat met de Parrot, maar als ik het contact uit en weer aanzet paired ie niet meer... :(

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 10:13:
Hallo, ik wil thuis op de Jet internetten met de thuis provider UPC...dus via Wifi. Weet iemand of dat kan en hoe ik bepaalde instellingen in de Jet moet zetten? Alvast bedankt
Tuurlijk kan dit, je gaat naar het menu ---> menu 3 --> Wifi --> zoeken --> selecteren, instellen etc... en dan nog even zodra het ingesteld is bij internet het voorkeursnetwerk op UPC zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
Dit topic is niet voor ervaringen met shops.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 16-08-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
Omdat ik nog steeds geen internet heb ben ik al blij als ik ergens even kan surfen. Had een linkje naar het juiste topic wel op prijs gesteld. Jammer. Kwam verder ook niets tegen op tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 14:38

LithoMan

Toemaar

Hier en daar wordt er geschreven en geadverteerd dat de Jet een digitaal kompas aan boord heeft. Waar kan ik dan vinden? Want volgens mij zit dat er niet eens op. Trouwens nog geen antwoord gehad of er een 1500mAh batterij in de Jet kan. Wie heeft de antwoorden?

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

ik heb hem nu sinds afgelopen vrijdag. Prachtig toestel.... maar vooralsnog is de accuduur om te janken.
Vrijdag rond 13:00u aan de lader gehangen, toen hij vol was eraf. Zaterdag rond dezelfde tijd was er 1 streepje af van de 5, ik had toen goede hoop. Helaas had ik rond 17:00u nog maar 2 streepjes en hooguit 2 uur later is de telefoon uitgegaan (wifi en BT staan bij mij uit).
Eenmaal thuisgekomen dat ding weer aan de lader gehangen. Dit maal de hele nacht en ook netwerk naar GSM 900/1800 gezet om te testen.
Vandaag om 11:00u van de lader gehaald en ben naar Maasmechelen geweest. Bij thuiskomst (~17:00u) zag ik dat ik 4 berichtjes had (1 ervan met instellingen voor internet en 1 voor MMS; de andere 2 waren aankondigingen dat ik die instellingberichtjes zou krijgen). Het viel me toen ineens op dat ik èn nog maar 2 streepjes had van de accu en dat wifi aanstond :? (welliswaar grijs gekleurd, maar toch... dit heb ik, als ik het niet gebruik, uitstaan). Eventjes mp3tjes geluisterd (3 stuks hooguit) en toen was hij weer leeg.

Wordt dit nog wel beter? of heb ik een rot exemplaar te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boschie_73
Sabelhout schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 15:58:
[...]

Paired de Jet ook uit zichzelf? Ik krijg 'm namelijk wel aan de praat met de Parrot, maar als ik het contact uit en weer aanzet paired ie niet meer... :(
Dat weet ik niet ik zal het morgen eens testen,ik heb zo het vermoeden dat het niet werkt omdat ik vorige keer de telefoon voor mijn vriendin had gepaired en toen ze later wegging vertelde ze me later dat ze op de telefoon gebeld was en niet via handsfree terwijl ze bluetooth had aangezet vertelde ze me.

Dus ik denk niet dat hij automatisch paired maar kan mischien ook te maken hebben dat ik nieuwe bluetooth firmware van de Kenwood DNX8220BT nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier echt niemand problemen met webradio luisteren via de Samsung Jet? Is er werkelijk niemand buiten mij die webradio wil luisteren? Dat kan met de Samsung Jet namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:17:
Heeft hier echt niemand problemen met webradio luisteren via de Samsung Jet? Is er werkelijk niemand buiten mij die webradio wil luisteren? Dat kan met de Samsung Jet namelijk niet.
Ik luister zelf alleen 3fm via de webradio, en dat gaat voor mij prima:

mobiel.3fm.nl/ --> Live stream = rtsp://videoapp.momac.net/live/3fm/radio.sdp --> Of als tinyurl: http://tinyurl.com/3fm1234 . Dat werkt voor mij prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
tozzke schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:50:
ik heb hem nu sinds afgelopen vrijdag. Prachtig toestel.... maar vooralsnog is de accuduur om te janken.
Vrijdag rond 13:00u aan de lader gehangen, toen hij vol was eraf. Zaterdag rond dezelfde tijd was er 1 streepje af van de 5, ik had toen goede hoop. Helaas had ik rond 17:00u nog maar 2 streepjes en hooguit 2 uur later is de telefoon uitgegaan (wifi en BT staan bij mij uit).
Eenmaal thuisgekomen dat ding weer aan de lader gehangen. Dit maal de hele nacht en ook netwerk naar GSM 900/1800 gezet om te testen.
Vandaag om 11:00u van de lader gehaald en ben naar Maasmechelen geweest. Bij thuiskomst (~17:00u) zag ik dat ik 4 berichtjes had (1 ervan met instellingen voor internet en 1 voor MMS; de andere 2 waren aankondigingen dat ik die instellingberichtjes zou krijgen). Het viel me toen ineens op dat ik èn nog maar 2 streepjes had van de accu en dat wifi aanstond :? (welliswaar grijs gekleurd, maar toch... dit heb ik, als ik het niet gebruik, uitstaan). Eventjes mp3tjes geluisterd (3 stuks hooguit) en toen was hij weer leeg.

Lijkt me een rotte accu... Ik had het met mijn eerste Jét ook; die heb ik omgeruild vanwege de bekende olievlek maar die deed nog geen dag met een volle accu terwijl ik maar 1 gesprek heb gevoerd met het toestel. Bij de primafoon is daar ook een aantekening van gemaakt en is-ie DOA retour naar Samsung.
Met het toestel wat ik nu heb doe ik zo'n drie dagen met een accu en ik hoop dat dit gaat verbeteren door een paar keer volledig leeg trekken en weer helemaal opladen (dus niet tussentijds opladen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Tot afgelopen vrijdag niet echt problemen met me jet..
maar nu opeens het volgende...

Wil ik surfen...ja..dan open ik natuurlijk internetbrowser..
Ik selecteer een favoriete site...(hyves bijv.)..
Hij surft ernaartoe..je ziet dan een beetje inlogscherm...en opeens...gaat het hele scherm op wit..

En nee..refreshen helpot niet...instellinge nkloten..buffers leegmakene tc etc helpt ook niet..
Ga ik dan soms terug naar het scherm dan is er opeens wel beeld verschenen...

De ene keer verschijnt er wel beeld op eht scherm...de andere keer blijft ie geruime tijd op wit staan....en heel soms verschijnt er dan wel beeld..

Weet niet wat dit is...
Iemand hier ervaringen mee..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
LongJoy1980 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:46:

Hij surft ernaartoe..je ziet dan een beetje inlogscherm...en opeens...gaat het hele scherm op wit..

En nee..refreshen helpot niet...instellinge nkloten..buffers leegmakene tc etc helpt ook niet..

De ene keer verschijnt er wel beeld op eht scherm...de andere keer blijft ie geruime tijd op wit staan....en heel soms verschijnt er dan wel beeld..

Weet niet wat dit is...
Volgens mij moet je dan je firmware updaten...

Iets wat mij overigens niet lukt, omdat NPC "device not supported" aangeeft.

Begin toch mijn twijfels te krijgen of de Jet wel zo'n goede keuze was, zeker vanwege de troubles met de carkit.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Heb de laatste firmware...1,5 week geleden geupdated..

En naast dat lijkt het me onlogisch dat zoiets (wat opeens de kop op heeft gestoken) het gevolg is van een firmwareupdate..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
tozzke schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:50:

Het vreemde is, dit heb ik ook gehad, dat van die accuduur.

De eerste dag opgeladen rond 11.00 uur in den ochtend, 12 uurtjes later leeg. Opnieuw opgeladen, na 5 uurtjes leeg (5 uur standby, dat is...ik sliep).
Heel vervelend, want ik had geen zin in een DOA procedure. Dus zelf maar wat uitgezocht, want wat kan er nu zo veel energie slurpen wanneer een batterij in orde is?

WiFi? Stond uit.
Bluetooth? Stond uit, en slurpt geen energie...
GPS? Aha, de boosdoener!

Het blijkt dat er een bugje zit in de software waardoor soms, wanneer ik Google Maps opstart, de GPS module aan blijft na het uitzetten van Google Maps.
Dat viel me op omdat ik buiten niet hoefde te wachten op een fix voor de coördinaten, maar ze er gelijk stonden zodra ik naar dat menu ging.

Telefoon uit-en-weer-aan gezet. Probleem opgelost. Sindsdien overigens geen last meer van gehad, batterij gaat een dag of 2 mee bij veel gebruik. En dat vind ik best prima.
Overigens gebruik ik Google Maps weinig, dus weet niet of die *bug* nog voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

hmmmm, dat zou het zomaar eens geweest kunnen zijn dan.
Ik heb mijn toestel gisteravond ook uitgezet en weer aan, waarom weet ik eigenlijk niet eens meer. Ik heb hem gisteravond opgeladen en van de lader afgehaald toen hij vol was. Nu heb ik nog alle 5 de streepjes, ik heb welliswaar slechts 2 smsjes ontvangen en 1 gesprek gevoerd, maar toch... ik heb goede hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

Als ik mijn Jet als modem gebruik (via Bluetooth verbonden met mijn MacBook en - om het te testen - de Jet met wifi/54G verbonden) heb ik een throughput van max 23kB/s down en 13kB/s up.
Is dit normaal voor een mobiele telefoon? Ik hoopte namelijk de Jet als alternatief voor een HSDPA dongel te kunnen gebruiken met 3,6mbps... (in noodscenario's)

Andere zaken die ik niet opgelost krijg met de handleiding :$
- Hoe kan ik het repeterende standaard geluidje bij een afspraak vervangen door een eenmalig kort geluid? Noch bij profile settings, noch bij de calender settings vind ik dat.
- Hoe kan ik het adresboek sorteren op voornaam?
- Is er een File Explorer voor de Mac die met de Jet werkt? (Heb BitPim geprobeerd, maar die werkt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:55

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Is er al iemand die de 'uitzending gemist' of 'nos mobiel' applicatie aan de gang heeft op deze mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://mobiles-maniaa.blo...ated-again-exclusive.html

Is er nog iemand gelukt om Quake 3 op zn JET te spele xd ?

Ik wil stiekem toch wel gebruik maken van de 800 Mhz alleen is het jammer dat er geen goede 3d games uit zijn voor de JET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Sandermvdb schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:04:
Is er al iemand die de 'uitzending gemist' of 'nos mobiel' applicatie aan de gang heeft op deze mobiel?
Nee, helaas nog niet. Hoewel ze via de wapportals prima werken.
De NOS is nog niet op de hoogte van het succes van de Jet ;) Maar je kan de java bestandjes op verschillende plaatsen op internet vinden!

Ow, maar die kan je natuurlijk weer niet installeren op de jet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende:

Ik heb sinds kort een samsung jet icm telfort. Met mijn oude telefoon kon ik via gmail.com of hotmail.com inloggen en mijn mail bekijken.

Ik heb de simkaart van mijn oude telefoon overgezet in de samsung jet, echter nu kan ik deze pagina's niet meer openen. Gmail werkt helemaal niet meer en bij hotmail kan ik niet inloggen (ik kan overigens op geen enkele site meer inloggen). De telefoon geeft meldingen als niet beschikbaar of kan niet verbinden.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
Ik heb een vraagje, ik heb net dat artikel gelezen op de frontpage over verbeterde mobiele ondersteuning, maar waarom krijg ik met de Jét een grade van F? Je krijgt bij Javascript: Nee.

Als ik de gegevens van Samsung erbij leg, zou je toch denken dat het een B is? 800 pixels landscape, dus hoge resolutie en Javascript support.

Javascript uitvoeren staat bij mij al op aan.

Anders zou je toch wel C moeten krijgen? Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Tja, zoals vermeld werkt het nog niet helemaal goed. Het was mij ook al opgevallen dat je grade F krijgt, maar dat vind ik eigenlijk wel prima. Je kan het ook nog zelf aanpassen.

Enige wat jammer is...de frontpage is netjes aangepast aan het scherm, maar de nieuwsberichten zelf zijn nog veel te breed. Maar ik denk dat het binnenkort wel opgelost zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Vergeten schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:54:
- Is er een File Explorer voor de Mac die met de Jet werkt? (Heb BitPim geprobeerd, maar die werkt niet)
heb je al in de massaopslag usb modus geprobeerd?
Vergeten schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:54:
- Hoe kan ik het adresboek sorteren op voornaam?
Heb je dat niet standaard dan? Ik heb het standaard op voornaam en ik kan het nergens op achternaam zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Normaal als ik foto's maak dan zijn ze echt van heel mooi kwaliteit maar soms zijn de foto's heel dof achtig. Ik denk dat dit door de zonlicht komt, weet iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

LongJoy1980 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:46:

Weet niet wat dit is...
Heb ik ook heel soms ( nu 3x gehad) tot nu toe is bij mij een restart altijd nog voldoende geweest.
succes er mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:58:
Ik heb een vraagje. Normaal als ik foto's maak dan zijn ze echt van heel mooi kwaliteit maar soms zijn de foto's heel dof achtig. Ik denk dat dit door de zonlicht komt, weet iemand hier een oplossing voor ?
Niet tegen de zon in en niet in het donker/schemering fotograferen. En anders probeer je wat te spelen met de ISO waarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
musicer schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:06:
[...]

Niet tegen de zon in en niet in het donker/schemering fotograferen. En anders probeer je wat te spelen met de ISO waarden
En je kan ook instellen als je de camera aanzet waar je je bevind zeg maar, en als je dan naar onder scrolt zie kun je op tegenlicht/verlichting klikken, en zo kun je ook er effe mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

musicer schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:46:
[...]

heb je al in de massaopslag usb modus geprobeerd?

[...]

Heb je dat niet standaard dan? Ik heb het standaard op voornaam en ik kan het nergens op achternaam zetten
De USB massaopslag gaat niet naar de programmabestanden van de Jet (/exe/java/games), zoals de TKFileExplorer doet. Dit is nodig om we-travel te installeren, zoals hier beschreven staat.

Bij mij staat hij inderdaad standaard op achternaam. Omdat de Jet niet synchroniseert met ISync op de Mac heb ik mijn contacten vie de Exchange webmail van het werk en Active Sync overgezet. Een beetje omslachtig, maar het werkt wel. Eens kijken of ik met andere Outlook instelling en opnieuw synchroniseren het omgedraaid krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thanks jongens voor de handige tips ;). Ik heb trouwens nogg een vraagje lol. Als ik een film maak en hem weer op de pc bekijk dan lijkt het helemaal niet op dvd kwaliteit door al die kleine blokjes die je op het scherm ziet. Hoort dit zo of ligt het aan mijn oude pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-08 10:35

M.E.Amrani

...heeft honger

Weet iemand misschien hoe en of de accelerometer uit te zetten is? Erg irritant als ik liggend een pdf of film zit te kijken en dat het beeld bij een kleine beweging plotseling van landscape naar portrait modus verandert.

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 23:55:
Oke thanks jongens voor de handige tips ;). Ik heb trouwens nogg een vraagje lol. Als ik een film maak en hem weer op de pc bekijk dan lijkt het helemaal niet op dvd kwaliteit door al die kleine blokjes die je op het scherm ziet. Hoort dit zo of ligt het aan mijn oude pc?
Bedoel je dat je een film hebt gemaakt met je Jet? En dan verwacht je een DVD-kwaliteit? Ik mag toch hopen van niet :)

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandermvdb schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:04:
Bij mij lukt dat zonder problemen :) Je moet wel surfen naar de site: http://m.uitzendinggemist.nl
Oh ja, mijn software is S8000XXIF5
Greetz.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabelhout schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 07:10:
[...]

Bedoel je dat je een film hebt gemaakt met je Jet? En dan verwacht je een DVD-kwaliteit? Ik mag toch hopen van niet.
Hehe er wordt overal reclame gemaakt dat die in dvd-like kwaliteit filmpjes kan maken, nou blijkbaar niet. Maar goed dat hoefde niet echt, voor mij is het al goed genoeg dat die mooie foto's kan maken wel zonder zoom optie helaas maar daar niks aan te doen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 12:46
Ik heb effe een vraagje over het internetten. Als ik de site van www.marktplaats.nl probeer te openen gaat hij automatisch over naar de mobiele versie hiervan. www.m-marktplaats.nl
Ik wil gewoon de normale site kunnen openen. Dat ging wel op mijn N85. Kan ik dit ergens aanpassen, want is heel irritant namelijk?

Heb de samsug jet 3 dagen en vind dat de accu snel leeg is. 1 dag houdt hij vol.
Ik heb ook last van de olievlek en kan via PC studio mijn jet niet updated. Krijg steeds de melding dat "device unknown bla bla".
Dus als ik PC studio in het engels installeer kan ik de Jet wel updaten? Ik heb trouwens firmware. S8000CEIF2

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Wat een vreemde firmware....

En ik zou hem omruilen vanwege die olievlek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Is er al iemand die er offline gps software werkend heeft gekregen? (geen route66)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:27:
[...]

Hehe er wordt overal reclame gemaakt dat die in dvd-like kwaliteit filmpjes kan maken, nou blijkbaar niet. Maar goed dat hoefde niet echt, voor mij is het al goed genoeg dat die mooie foto's kan maken wel zonder zoom optie helaas maar daar niks aan te doen :P
Er zit idd geen optische zoom optie in, maar met de volume knopjes kun je wel digitale zoom gebruiken. het beeld word wel waziger, maar het zit er dus wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:57:
Hallo,

Is er al iemand die er offline gps software werkend heeft gekregen? (geen route66)
Het schijnt dat er al wel mensen zijn die we-travel werkend hebben gekregen, maar wel op een zéér omslachtige manier. Zelf heb ik nog geen tijd gehad om me er zo ver in te gaan verdiepen. De rest van de java navigatie die ik ken (amazegps/nav4all/...) is allemaal online:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicer schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:23:
[...]

Er zit idd geen optische zoom optie in, maar met de volume knopjes kun je wel digitale zoom gebruiken. het beeld word wel waziger, maar het zit er dus wel op
Cool dit wist ik niet thnx 8) . Ik maak dan gewoon een digitale zoom foto en een normale voor de zekerheid.
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.