Je kunt je gemiste oproepen ook gewoon gelijk wisen, ben je er ook vanaf.Bigs schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 17:09:
Nog zo'n raar iets.. gemiste oproepen blijven terugkomen totdat je het nummer terugbeltAls je bij een gemiste oproep op 'sluiten' klikt dan komt hij even later gewoon weer terug. Is daar iets aan te doen?
Is het iemand al gelukt om yahoo mail te installeren met de bijbehorende pushmail? Ik dacht dat ik het goed ingesteld had maar ik krijg steeds de melding dan de gebruikersnaam niet goed is ingesteld maar dat is hij volgens mij wel...
©2004
Nee nog niet opgemerkt, maar mijn garmin is inderdaad een stuk sneller met zijn fix en gebruikersgemak. Heb route66 eingelijk aangeschaft voor de heb en te gebruiken om tijdens de vakantie in een vreemde stad de weg terug te vinden, dan is hij lekker handzaam.Anoniem: 304020 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:17:
[...]
jij hebt hier geen last van neem ik aan?
Heb je er al een geheugenkaartje in zitten? zo niet dan kan dat wel eens het ondersteunende apparaat zijn.Anoniem: 312426 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:59:
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort de Jet en wil nu een programmaatje via de PC installeren. Krijg alleen in PC Studio de melding "voordat u het programma kunt gebruiken moet u een ondersteunend apparaat aansluiten' Zelfde geldt voor het backuppen. iemand een oplossing?
als ik me niet vergis hoort een .sis bestand bij symbian , maar op de jét draait geen symbian, maar een eigen OS van samsungAnoniem: 312426 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:32:
[...]
Ja staat op pc studio. PC Studio herkent het toestel wel, heb hem ook al geupdate, maar kan dus geen back-up draaien of een programma installeren (via de toolbox, of is daar een andere mogelijkheid voor). Wil een sis file isntalleren.
Anoniem: 312541
Hallo,
ik heb sinds gisteren een samsung jet gehaald nu zit ik vast met divx en xvid ik weet niet welke versie op me jet past als ik naar instellingen gaat en daar op zoek gaat wordt ik door gestuurd naar de divx website voor meer informatie als ik daar divx wilt downloaden kan ik uit meerdere versies keizen mobile 5 smartphone mobile 6 prof mobile 6 classic mobile 6 normaal enz..... hoe weet ik welke versie bij mij jet past want er is nergens informatie te vinden of dat er mis een site is die gelijk de juiste versie voor je jet downd. al vast bedankt... greets maus
ik heb sinds gisteren een samsung jet gehaald nu zit ik vast met divx en xvid ik weet niet welke versie op me jet past als ik naar instellingen gaat en daar op zoek gaat wordt ik door gestuurd naar de divx website voor meer informatie als ik daar divx wilt downloaden kan ik uit meerdere versies keizen mobile 5 smartphone mobile 6 prof mobile 6 classic mobile 6 normaal enz..... hoe weet ik welke versie bij mij jet past want er is nergens informatie te vinden of dat er mis een site is die gelijk de juiste versie voor je jet downd. al vast bedankt... greets maus
Anoniem: 312426
ipje schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:01:
[...]
Heb je er al een geheugenkaartje in zitten? zo niet dan kan dat wel eens het ondersteunende apparaat zijn.
Even reactie op beiden. Ja, er zit een geheugenkaartje in en ik ben er inmiddels ook achter dat de sis niet werkt. Probleem blijft echter dat ik in PC Studio gewoon niets kan installeren of back-uppen, omdat het programma aangeeft dat er geen ondersteunend apparaat aangesloten zou zijn. Kunnen jullie via de toolbox wel dingen installeren of back-uppen? Zo ja, hoe doen jullie dit dan? Of installeren en back-uppen jullie op een andere manier?musicer schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 22:11:
[...]
als ik me niet vergis hoort een .sis bestand bij symbian , maar op de jét draait geen symbian, maar een eigen OS van samsung
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 312426 op 02-08-2009 11:09 ]
Ik heb de handleiding alvast binnengehaald maar klopt het nou dat je WIFI alleen maar werkt als je de headset erop aansluit? En zo ja, is dat altijd met telefoons die WIFI hebben?
Nou ik gebruik wifi regelmatig met kpn hotspots en in mijn thuis netwerk maar alles werkt gewoon zonder headset. Gewoon de handleiding niet lezen dan kom je ook geen vreemde dingen tegenFerret schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 12:00:
Ik heb de handleiding alvast binnengehaald maar klopt het nou dat je WIFI alleen maar werkt als je de headset erop aansluit? En zo ja, is dat altijd met telefoons die WIFI hebben?
Werkte bij jouw de divx/xvid dan niet meteen "out of the box"? heb er gewoon divx films opgezet en alles speelt gewoon af zonder problemen of aanpassingen.Anoniem: 312541 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 00:47:
Hallo,
ik heb sinds gisteren een samsung jet gehaald nu zit ik vast met divx en xvid ik weet niet welke versie op me jet past
Maar ik ben wel een aanhanger van de filosofie "if it ain't broken don't fix it".
als ik naar instellingen gaat en dan telefoon en scroll naar beneden zie ik DivX(R) VOD staan en als je daar op drukt zie je de registratiecode voor het apparaat staan als je dan op help druk geeft ie aan (ga naar http://vod.divx.com voor registratie en technische ondersteuning) dus ik kreeg het idee dat ik eerst me telefoon moest registeren en daarna pas de ondersteunende software kreeg.ipje schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 12:21:
[...]
Werkte bij jouw de divx/xvid dan niet meteen "out of the box"? heb er gewoon divx films opgezet en alles speelt gewoon af zonder problemen of aanpassingen.
Maar ik ben wel een aanhanger van de filosofie "if it ain't broken don't fix it".
ik heb dat trouwens nog niet geprobeerd een divX file er op zetten en kijken of het gewoon werkt.
Anoniem: 304020
Je bedoelt met je Garmin echt een navigatiesysteem? Niet een softwarepakket van Garmin die je op je Samsung Jet hebt geinstalleerd neem ik aan?ipje schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 12:58:
[...]
Nee nog niet opgemerkt, maar mijn garmin is inderdaad een stuk sneller met zijn fix en gebruikersgemak. Heb route66 eingelijk aangeschaft voor de heb en te gebruiken om tijdens de vakantie in een vreemde stad de weg terug te vinden, dan is hij lekker handzaam.
Op je Samsung Jet zitten al DivX en XviD codecs. Waarbij je wel moet opletten is dat wanneer je een film of videoclip op je Samsung Jet wilt zetten hij aan soort gelijke specificaties voldoet:Anoniem: 312541 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 00:47:
Hallo,
Video Codec: DivX (of XviD)
Video Scale Size: 384:288
Aspect: 4:3
Bitrate kbps: 1056
Frame/Sec: niet meer dan 30
Audio Codec: mp3
Channels: 2
Bitrate kbps: 160
Als een film of videoclip anders gecodeerd is kan het dus zijn dat je alleen geluid hoort en dus geen beelt hebt of andersom.
Het is handig om te weten of de film een frame/sec heeft die onder de 30 is, want anders gaat die zoizo niet werken op de Samsung Jet.
Dat is alleen nodig als je legaal films wil kijken via DivX Video-on-demand.Anoniem: 312541 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 12:40:
[...]
als ik naar instellingen gaat en dan telefoon en scroll naar beneden zie ik DivX(R) VOD staan en als je daar op drukt zie je de registratiecode voor het apparaat staan als je dan op help druk geeft ie aan (ga naar http://vod.divx.com voor registratie en technische ondersteuning) dus ik kreeg het idee dat ik eerst me telefoon moest registeren en daarna pas de ondersteunende software kreeg.
ik heb dat trouwens nog niet geprobeerd een divX file er op zetten en kijken of het gewoon werkt.
Anoniem: 312568
ik heb gisteren mijn Samsuny Jet binnen gekregen en al gelijk bij het vasthouden van het toestel viel het me op dat je de trilmoter wel heel erg goed voelt en dit terwijl het toestel uit is.
Wanneer ik het toestel in mijn hand hebt en bijvoorbeeld op de zijkant tikt trilt het toestel van binnen. het is hetzelfde gevoel als wanneer het toestel aan staat en je op een knopje drukt en dan trilt.
moet ik hier genoegen meenemen of is dit iets wat niet hoort??
Wanneer ik het toestel in mijn hand hebt en bijvoorbeeld op de zijkant tikt trilt het toestel van binnen. het is hetzelfde gevoel als wanneer het toestel aan staat en je op een knopje drukt en dan trilt.
moet ik hier genoegen meenemen of is dit iets wat niet hoort??
oke vandaar, thx!!!! ik heb het trouwens net geprobeerd een film van divx er op te zetten en is gelukt het is alleen niet zo scherp als op de website van samsung jet, maar dat ligt ook aan de film/ filetje zelf denk ik.
ik heb nu een film van een grotere formaat er opgezet 560:336 en dat werkt gewoon me beeld is dan ook veel scherper alleen het kost wel 600MB inplaats van 200ofzoAnoniem: 304020 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:05:
[...]
Je bedoelt met je Garmin echt een navigatiesysteem? Niet een softwarepakket van Garmin die je op je Samsung Jet hebt geinstalleerd neem ik aan?
[...]
Op je Samsung Jet zitten al DivX en XviD codecs. Waarbij je wel moet opletten is dat wanneer je een film of videoclip op je Samsung Jet wilt zetten hij aan soort gelijke specificaties voldoet:
Als een film of videoclip anders gecodeerd is kan het dus zijn dat je alleen geluid hoort en dus geen beelt hebt of andersom.
Het is handig om te weten of de film een frame/sec heeft die onder de 30 is, want anders gaat die zoizo niet werken op de Samsung Jet.
precies dat geloof ik ook wel, maar het heeft niet zo heel veel zin als je het verschil toch niet zo overduidelijk ziet op je telefoon (tenzij je later tv out wilt doen) en dan wel een bestand hebt die 2x zo groot is.Anoniem: 312541 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:02:
[...]
ik heb nu een film van een grotere formaat er opgezet 560:336 en dat werkt gewoon me beeld is dan ook veel scherper alleen het kost wel 600MB inplaats van 200ofzo
als die frame/sec maar goed is
Het kan inderdaad dat je niets kan installeren op je samsung jet. er zijn nog geen apps te downloaden voor het samsung bestuuringssysteem en java apps moet je via een omweg installeren (http://www.phonebattles.c...-samsung-s8000-jet-2.html) omdat samsung liever wil dat je het bij hun "funclub"download:( verder kun je java apps/games die je via mobiel internet download wel installerenAnoniem: 312426 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:07:
[...]
[...]
Even reactie op beiden. Ja, er zit een geheugenkaartje in en ik ben er inmiddels ook achter dat de sis niet werkt. Probleem blijft echter dat ik in PC Studio gewoon niets kan installeren of back-uppen, omdat het programma aangeeft dat er geen ondersteunend apparaat aangesloten zou zijn. Kunnen jullie via de toolbox wel dingen installeren of back-uppen? Zo ja, hoe doen jullie dit dan? Of installeren en back-uppen jullie op een andere manier?
veel succes er mee
[ Voor 4% gewijzigd door musicer op 02-08-2009 20:06 ]
vind het wel jammer dat er nog geen usb driver is voor de s8000/ windows 7 de vista driver werkt toch niet zo goed zeg maar gerust helemaal niet) of weet iemand een workaround
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 02-08-2009 20:13 ]
Kan iemand mij eerlijk zeggen of dit een goede telefoon is ter vervanging van mijn P1i 
Belangrijk voor mij is:
Goede agenda functie (i.c.m. Google Agenda)
Redelijke foto's voor snelle dingen
Snelle telefoon
Lange Standby tijd
GPS/Bluetooth/Wifi
Redelijke webbrowser (iig Youtube filmpjes)
Het liefst dat ik er met Linux ook mp3 files e.d. op kan zetten.
Is dit iets, of moet ik toch naar een andere telefoon zoeken?
Ik lees nml redelijk wat negatieve ervaringen mbt software (die ik niet kan gebruiken) en dat er vaak een hard-reset nodig zou zijn (
)
Belangrijk voor mij is:
Snelle telefoon
Lange Standby tijd
GPS/Bluetooth/Wifi
Ik lees nml redelijk wat negatieve ervaringen mbt software (die ik niet kan gebruiken) en dat er vaak een hard-reset nodig zou zijn (
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik ben zelf behoorlijk nieuw met smartphones/telefoons met GPS, dus even een vraagje, aangezien ik het niet zo 1-2-3 kan vinden:
Als je gebruikt maakt van GPS in zo'n telefoon, kost dat dan geld van de internet bundel, of kun je het ook via wifi doen in je eigen huis (om het even uit te testen dus) - of is het helemaal gratis?
Alvast bedankt,
Als je gebruikt maakt van GPS in zo'n telefoon, kost dat dan geld van de internet bundel, of kun je het ook via wifi doen in je eigen huis (om het even uit te testen dus) - of is het helemaal gratis?
Alvast bedankt,
Zoals ik hierboven al zei vind ik de agenda echt zwaar onder de maat (hieraan zie je duidelijk dat de Samsung Jet geen smartphone is), aan de rest van de eisen voldoet hij wel. MP3's erop zetten vanuit Linux moet ook geen probleem zijn, aangezien je de telefoon gewoon als Mass Storage Device kunt laten werken (weet alleen niet of je dan het interne geheugen en/of de geheugenkaart ziet).WHiZZi schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 23:34:
Kan iemand mij eerlijk zeggen of dit een goede telefoon is ter vervanging van mijn P1i
Belangrijk voor mij is:
Snelle telefoon
Lange Standby tijd
GPS/Bluetooth/Wifi
Ik lees nml redelijk wat negatieve ervaringen mbt software (die ik niet kan gebruiken) en dat er vaak een hard-reset nodig zou zijn ()
Voor mensen die nét iets meer willen dan de Jet is het de moeite waard om even op zijn wat volwassener tweelingbroer (de i8000) te wachten.WHiZZi schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 23:34:
Belangrijk voor mij is:
Snelle telefoon
Lange Standby tijd
GPS/Bluetooth/Wifi
Ik lees nml redelijk wat negatieve ervaringen mbt software (die ik niet kan gebruiken) en dat er vaak een hard-reset nodig zou zijn ()
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Maar die draait dus Winmobile en daar wil ik mij echt niet meer aan wagen (heel veel slechte ervaringen er mee). Bovendien wil ik principieel geen Windows devices in mijn woning (en tot nu toe is dat perfect gelukt
)
[ Voor 32% gewijzigd door WHiZZi op 03-08-2009 12:09 ]
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik heb zitten kijken om straks Amaze GPS op mijn aankomende jét te installeren, alleen dan rest mij nog een vraag.
Ik heb (voorlopig) geen internet blox (vodafone) op mijn jét, is het mogelijk om thuis via de WiFi route in te stellen, kaarten te downloaden en dan op pad te gaan? Worden de kaarten opgeslagen op je geheugen kaartje als je het eerste keer download? Sowieso overbodig als je kaarten elke keer weer opnieuw moet downloaden lijkt mij. Ik ben benieuwd of iemand dit weet
Ik heb (voorlopig) geen internet blox (vodafone) op mijn jét, is het mogelijk om thuis via de WiFi route in te stellen, kaarten te downloaden en dan op pad te gaan? Worden de kaarten opgeslagen op je geheugen kaartje als je het eerste keer download? Sowieso overbodig als je kaarten elke keer weer opnieuw moet downloaden lijkt mij. Ik ben benieuwd of iemand dit weet
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
ik heb nu wel anderen beantwoord, maar heeft iemand op mijn vraag nog een antwoord?:
musicer schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:47:
ik heb de jet nu een paar dagen, maar ik heb een paar probleempjes: Ik internet via wifi, maar dan kunnen https pagina's niet worden geladen en als je java games download komt er altijd zo'n zwarte balk met navigatietoetsen onder te staan en gaat de game zelf buiten het scherm terwijl de standaard (trial) games wel fullscreen zijn. is er ergens een site waar je wel gratis fullscreen games kunt downloaden? en iemand een fix voor het https probleem?
Volgens Amaze niet:R-B schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:52:
Ik heb zitten kijken om straks Amaze GPS op mijn aankomende jét te installeren, alleen dan rest mij nog een vraag.
"As an off-board solution amAze gets the maps and other search results in real-time from the amAze main server over the internet. It means that your mobile phone should have access to the internet."
Maar als je de route download en gewoon stemnavigatie gebruikt en niet de 3d map, maakt 'ie maar 1 keer contact volgens de website en dat kost je 10 tot 20 kb.
Daar was ik al bang voor...
Hoop dat ik ergens een offline navigatie voor de Jét kan vinden
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
kan iemand een filmpje uploaden van de route 66 op de jet???R-B schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 08:21:
en kan garmin op de samsung jet draaien???
dank voor het antwoord
Ze zijn bezig met We Travel aan het werk te krijgen, maar dan moet je alleen nog even wachten todat het helemaal werkt.R-B schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 08:21:
Ik ga wel Amaze proberen voor de Jét, maar weet iemand welke versie je moet downloaden op internet heb ik al gevonden dat je de versie voor de Samsung A867 (Eternity) moet downloaden maar welke? De .jad of de .jar? Ik las hier dat iemand het al heeft geïnstalleerd dus welke versie heeft die gene?
Dit is gister gelukt alleen nu zie ik de geinstaleerde games niet staan onder Games en Meer iemand enig idee waar ze terug te vinden zijn.BTW wat omslachtig allemaal ik hou het wel bij mijn SE maar ja me vriendin wil wat andere games op haar Jet dus moet ik er aan geloven.musicer schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:04:
[...]
Het kan inderdaad dat je niets kan installeren op je samsung jet. er zijn nog geen apps te downloaden voor het samsung bestuuringssysteem en java apps moet je via een omweg installeren (http://www.phonebattles.c...-samsung-s8000-jet-2.html) omdat samsung liever wil dat je het bij hun "funclub"download:( verder kun je java apps/games die je via mobiel internet download wel installeren
veel succes er mee
Ik ben met de Jet naar wap.amazegps.com gegaan en heb gekozen voor de unsigned versie bij Eternity.Martijn-HK schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:27:
[...]
Ik ga wel Amaze proberen voor de Jét, maar weet iemand welke versie je moet downloaden op internet heb ik al gevonden dat je de versie voor de Samsung A867 (Eternity) moet downloaden maar welke? De .jad of de .jar? Ik las hier dat iemand het al heeft geïnstalleerd dus welke versie heeft die gene?
.jad en .jar zijn niet twee versies. De jar bevat de applicatie zelf en de jad bevat (installatie) informatie. Als je via de wap site gaat heb je daar niet mee van doen.
Anoniem: 312879
Hey jongens,
ik heb sinds een paar dagen de Jet, en wil proberen een instant messaging client aan de gang te krijgen. Ik wordt steeds verwezen naar ebuddy (www.ebuddy.com) en heb deze ook via get.ebuddy.com via de browser gedownload.
Maar als ik nu wil installeren krijg ik de volgende melding: "je internet instellingen moeten worden geactiveerd voor Java applicaties. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van je telefoon of www.ebuddy.com hoe je dit moet doen. Als dit niet werkt kun je altijd Lite messenger gebruiken: http://m.ebuddy.com
Ik wil toch liever gewoon een appje hebben draaien dan iets webbased. Iemand hier ervaring mee, of ideeen hoe ik die instelling wel goed kan krijgen?
Alvast bedankt!
ik heb sinds een paar dagen de Jet, en wil proberen een instant messaging client aan de gang te krijgen. Ik wordt steeds verwezen naar ebuddy (www.ebuddy.com) en heb deze ook via get.ebuddy.com via de browser gedownload.
Maar als ik nu wil installeren krijg ik de volgende melding: "je internet instellingen moeten worden geactiveerd voor Java applicaties. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van je telefoon of www.ebuddy.com hoe je dit moet doen. Als dit niet werkt kun je altijd Lite messenger gebruiken: http://m.ebuddy.com
Ik wil toch liever gewoon een appje hebben draaien dan iets webbased. Iemand hier ervaring mee, of ideeen hoe ik die instelling wel goed kan krijgen?
Alvast bedankt!
Aha, leuk! Wat is de status daarvan?Martijn-HK schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:27:
[...]
Ze zijn bezig met We Travel aan het werk te krijgen, maar dan moet je alleen nog even wachten todat het helemaal werkt.
1 iemand heeft het werkend gekregen, alleen wanneer de GPS wordt geselecteerd, gaat het fout. Ik denk dat het een kwestie van tijd is todat iemand het volledig werkend heeft gekregen
http://we-travel.co.cc/jo...=10&limitstart=10&lang=en
http://www.handy-faq.de/f...lfe_ratlos_ohne_ende.html
Duits, soms werkt het wel en soms niet, lijkt wel. Gewoon proberen
Heeft de taal en land instelling bij de installatie van Samsung New PC Studio invloed op de firmware die je krijgt?
Hoe komt het dat als ik mijn zusjes Samsung Star verbindt met de New PC Studio op Windows XP Pro in vmware, hij herkent hem wel in PC Studio modus, dat als je naar update gaat er dan komt "Unsupported device" ik heb ooit gelezen dat het te maken heeft heeft met de landinstelling van de PC Studio.
Hoe komt het dat als ik mijn zusjes Samsung Star verbindt met de New PC Studio op Windows XP Pro in vmware, hij herkent hem wel in PC Studio modus, dat als je naar update gaat er dan komt "Unsupported device" ik heb ooit gelezen dat het te maken heeft heeft met de landinstelling van de PC Studio.
[ Voor 57% gewijzigd door Martijn-HK op 04-08-2009 19:49 ]
Sinds 2 dagen heb ik nu ook de Samsung Jet. Het is erg wennen omdat ik hier voor een Nokia N73 had maar het went snel. Het OLED scherm is machtig mooi maar ik vind het rood wat overheersen. Kun je bij dit toestel de kleuren regelen?
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Hoeveel tekens kun je ingeven als agenda item?
En loopt beeld en tekst synchroon? Of happert dat geregeld?
Anders ga ik op zoek naar een ander toestel.
En loopt beeld en tekst synchroon? Of happert dat geregeld?
Anders ga ik op zoek naar een ander toestel.
okaay
dit begint me wel flink te irriteren..
Krijg mijn jet amper aangesloten op New Pc Studio..
De ene keer sluit ie wel aan..
dan doet ie het 3 a 4 dagen neit.
.en dan opeens sluit ie wel weer aan..
Pffffff
Als hij de optie geeft welke van de 3 hij moet starten dan herkent pc studio de Massa opslag en media device wel..
maar pc studio zelf herkent het niet...
Pffffff
Als hij de optie geeft welke van de 3 hij moet starten dan herkent pc studio de Massa opslag en media device wel..
[ Voor 26% gewijzigd door LongJoy1980 op 06-08-2009 02:27 ]
Ik heb de Jet nog niet (volgende week pas) maar heb je al een ander usb kabeltje geprobeerd? En heb je misschien ook andere usb appareten tegelijk aangesloten? En probeer eens de usb ingang achter op je pc want die zitten vaak direct op je moederbord.
Even een ander vraagje; stel ik neem geen Surf&Mail abbo bij mijn nieuw abbonement bij de KPN. kan ik dan wel gewoon via WIFI of iets anders op internet? Ik denk namelijk er (zeer) weinig gebruik van te maken maar mocht het een keer nodig zijn wil ik wel dat het kan.
Even een ander vraagje; stel ik neem geen Surf&Mail abbo bij mijn nieuw abbonement bij de KPN. kan ik dan wel gewoon via WIFI of iets anders op internet? Ik denk namelijk er (zeer) weinig gebruik van te maken maar mocht het een keer nodig zijn wil ik wel dat het kan.
Anoniem: 310457
Antwoord op je vraag is ja, je kan via Wi-Fi alsnog gewooon op internet. Let wel op dat het toestel niet via de provider alsnog verbinding naar het internet gaat maken. Anders kost het je alsnog geld.Ferret schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 08:30:
Ik heb de Jet nog niet (volgende week pas) maar heb je al een ander usb kabeltje geprobeerd? En heb je misschien ook andere usb appareten tegelijk aangesloten? En probeer eens de usb ingang achter op je pc want die zitten vaak direct op je moederbord.
Geen garmin mogelijk op de jet.firefighter2 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:16:
[...]
en kan garmin op de samsung jet draaien???
dank voor het antwoord
iemand een filmje van route 66 op de jet???
is het dan een trail versie of volledige versie????
Anoniem: 153905
Ikzelf heb een Samsung Omnia i900 8 GB van Vodafone .
Heb deze telefoon gekozen vooral voor goed mobile internet , en ik moet zeggen dat deze Opere Browser prima werkt .
Elke dag gebruik ik wel Mobile Internet , dus wel handig voor mij .
Maar Windows Mobile 6.1 is op zich geen slechte besturingsysteem maar ik gebruik geen syngronisatie voor e-mail,s / geen interrese in navigatie software / en andere Windows Mobile interreseren mij ook niet .
Nu ik volgende maand een nieuwe Telefoon kan aanschaffen heb ik de volgende vraag aan jullie ?
Is de Samsung Jet een gebruiksvriendelijke telefoon waar je goed mee kan surfen ?
Is het Internet Surfen misschien een verbetering tegenover de Omnia ?
Is de overstap naar de Samsung Jet wel echt aan te raden ?
Alvast Bedankt .
Heb deze telefoon gekozen vooral voor goed mobile internet , en ik moet zeggen dat deze Opere Browser prima werkt .
Maar Windows Mobile 6.1 is op zich geen slechte besturingsysteem maar ik gebruik geen syngronisatie voor e-mail,s / geen interrese in navigatie software / en andere Windows Mobile interreseren mij ook niet .
Nu ik volgende maand een nieuwe Telefoon kan aanschaffen heb ik de volgende vraag aan jullie ?
Is de Samsung Jet een gebruiksvriendelijke telefoon waar je goed mee kan surfen ?
Alvast Bedankt .
Wat noem jij gebruiksvriendelijk? Wat noem jij een verbetering? Alleen jij kunt bepalen of zo'n overstap zin heeft. Bovendien stellen we het wel op prijs dat je wat meer zelfinitiatief toont voordat je hier aanklopt.Anoniem: 153905 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:04:
Ikzelf heb een Samsung Omnia i900 8 GB van Vodafone .
Alvast Bedankt .
heb je wel je bluetooth uit staan en je mobiel op de "home/standby" stand staan?LongJoy1980 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 02:22:
okaay
Pffffff
het is een trail versie. je kan wel op de kaart zien waar je zit, maar geen route plannen.firefighter2 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:32:
[...]
iemand een filmje van route 66 op de jet???
is het dan een trail versie of volledige versie????
Heeft iemand al een uitgebreide handleiding van de Jét?
Want wat doe je met die camera aan de voorkant (video-boodschap)? Is dat net als een webcam bij msn ofzo?
Want wat doe je met die camera aan de voorkant (video-boodschap)? Is dat net als een webcam bij msn ofzo?
Anoniem: 145709
Ik heb een samsung jet aangeschaft zonder internetbundel. Ik wil echter wel soms internetten via mijn eigen draadloze netwerk. Na wat gepuzzel heb ik nu het netwerk toegevoegd en bij internet als voorkeursnetwerk aangegeven. Als ik nu explorer aanzet en een site in typ zie ik dat hij verbinding gaat maken door middel van het wifi tekentje dat groen wordt.
Wat ik dus wil zeggen als alleen het wifi symbool groen is en verder niets heb ik dan alleen via mijn draadloze netwerk verbinding?
Kan ik het best om dit te voorkomen gewoon alle internet/wap instellingen van mijn provider eruit te gooien en alleen de mms instellingen en mijn wifi laten staan? Of moeten die internet/wap profielen perse blijven staan?
Wat ik dus wil zeggen als alleen het wifi symbool groen is en verder niets heb ik dan alleen via mijn draadloze netwerk verbinding?
Kan ik het best om dit te voorkomen gewoon alle internet/wap instellingen van mijn provider eruit te gooien en alleen de mms instellingen en mijn wifi laten staan? Of moeten die internet/wap profielen perse blijven staan?
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 145709 op 06-08-2009 20:33 ]
Het staat allemaal uit want anders geeft pc studio het zelf wel aan...musicer schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:18:
[...]
heb je wel je bluetooth uit staan en je mobiel op de "home/standby" stand staan?
Lastige is dat het me alleen op mijn laptop overkomt...
ALs ik bijv. mijn agenda wil syncen dan is het telkens hopen dat hij geaccepteerd wordt door pc studio...
Heb de nieuwe versie van de site gedownd...geinstalleerd...usb driver opnieuw geinstalleerd..geen reactie..
Als ik de usb kabel aansluit dan hoor ik niet zo een ' usb geluidje' en dan weet ik dat het al fout gaat..
VOor de rest alleen mijn usb muis aangesloten...
Gisteravond geprobeerd of het via mijn pc wel lukte...heb daarvoor wel een test syncprogramma gedownd aangezien ik mijn zaken veelal via mijn laptop regel...(kent iemad trouwens een gratis sync programma voor MS outlook..? )
Moest er dus voor zorgen dat al mijn laptop outlook info op mijn pc outlook kwam te staan..
Daar werd mijn telefoon wel meteen geaccepteerd dus weet niet wat er mis is met mijn usb poort....
Andere apparaten worden wel herkend...
Anoniem: 299404
Ik heb nu de samsung F480 maar die heeft last van stof onder het scherm (zeker met deze zonnige dagen zie je dat goed)
Hoe ervaren Julie dat bij de Jet (In de zon zie je het pas goed bij mij samsung F480 en waarschijnlijk ook bij de jet als iemand dat wilt controleren
)
Hoe ervaren Julie dat bij de Jet (In de zon zie je het pas goed bij mij samsung F480 en waarschijnlijk ook bij de jet als iemand dat wilt controleren
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 299404 op 07-08-2009 12:24 ]
Is er iemand die mij hier mee kan helpen? (Of heb ik een antwoord gemist?)wizkid_niels schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:38:
Ik ben zelf behoorlijk nieuw met smartphones/telefoons met GPS, dus even een vraagje, aangezien ik het niet zo 1-2-3 kan vinden:
Alvast bedankt,
Alvast bedankt,
GPS gebruikt je vaak in combinatie met navigatie of google maps, en die 2 vragen wel internetverkeer.
Thuis op je WiFi is het dus "gratis" en onderweg kost het van je internetabbo..
Correct me if i'am wrong..
Weleens een mobiel gezien met webcamfunctie? Is bedoeld voor videoconferencesFerret schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:16:
Heeft iemand al een uitgebreide handleiding van de Jét?
Ligt natuurlijk aan het softwarepakket wat je gebruikt =)R-B schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:31:
GPS gebruikt je vaak in combinatie met navigatie of google maps, en die 2 vragen wel internetverkeer.
De ene gebruikt kaarten die zijn opgeslagen op het toestel / SD kaartjes.
De andere 'streamt' de kaarten naar de mobiel via 3G en dergelijke wat data kost.
Je zal voor jezelf uit moeten maken wat je wil, wat je handig vind en wat je nodig hebt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik had gisteren even een tesje gedaan met 3 verschillende xvid trailers op me Jet en ik moet zeggen het is echt een prachtig scherp beeld. Maar nu is mijn vraag hoe kom ik aan xvid films voor de gsm met NL ondertiteling??? Of kun je bestaande dvd's rippen naar dat formaat?
Is wel erg offtopic zeg, maar je kunt idd DVD's rippen.
Je kunt ook films met ingebakken subs downloaden en die erop zetten..
Je kunt ook films met ingebakken subs downloaden en die erop zetten..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
bij veel jets die ik verkoop zit een eigennaardig plekje midden op het beeldscherm.Anoniem: 299404 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:20:
Ik heb nu de samsung F480 maar die heeft last van stof onder het scherm (zeker met deze zonnige dagen zie je dat goed)
Hoe ervaren Julie dat bij de Jet (In de zon zie je het pas goed bij mij samsung F480 en waarschijnlijk ook bij de jet als iemand dat wilt controleren)
je ziet het nouwlijks maar bij het de juiste inval van het licht lijkt het op een vlekje die veroorzaakt wordt door een magneet bij je beeldscherm te houden ( lijkt op een olievlek)
hebben jullie dat ook of ligt het aan mij
Maar het probleem is, er zijn geen softwarepakket die offline werken voor de Jét. Die zoek ik ook namelijk..CLB schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:34:
[...]
Weleens een mobiel gezien met webcamfunctie? Is bedoeld voor videoconferences![]()
[...]
Ligt natuurlijk aan het softwarepakket wat je gebruikt =)
De ene gebruikt kaarten die zijn opgeslagen op het toestel / SD kaartjes.
De andere 'streamt' de kaarten naar de mobiel via 3G en dergelijke wat data kost.
Je zal voor jezelf uit moeten maken wat je wil, wat je handig vind en wat je nodig hebt.
Komt omdat de Jet draait op een (zeer) gesloten systeem dus het is gewoon een kwestie van wachten.
Anoniem: 313347
@Mydoom
Dit is echt vreemd ik heb dat ook op 1 of ander manier en ik deed er nog super voorzichtig mee ook
. Pas toen er fel licht op scheen toen zag ik die lange vlek in het midden.Ik ga hem weer ruilen voor een nieuwe of voor een andere toestel als het kan bij een abbo. Maar mn vertrouwen in deze toestel is een beetje weggezakt.
Dit is echt vreemd ik heb dat ook op 1 of ander manier en ik deed er nog super voorzichtig mee ook

Heb hetzelfde, heb nog even geen internetbundel bij mn telefoon genomen. Ik heb het internet, mms en wap gevevens van mn providor er uit gegooid. Dat kun je later weer gewoon herstellen als je dat wilt. Ik kan nu eindelijk alleen op mn eigen draadloos netwerk internetten maar dat is ook een gevecht geweest om dat werkend te krijgen. Let er op dat dus alleen het wifi symbool aanstaat. Dat is groen als er verbinding is. Succes.
Anoniem: 145709 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:08:
Ik heb een samsung jet aangeschaft zonder internetbundel. Ik wil echter wel soms internetten via mijn eigen draadloze netwerk. Na wat gepuzzel heb ik nu het netwerk toegevoegd en bij internet als voorkeursnetwerk aangegeven. Als ik nu explorer aanzet en een site in typ zie ik dat hij verbinding gaat maken door middel van het wifi tekentje dat groen wordt.
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
het vreemde is ik verkoop telefoon en we hebben ze allemaal nagekeken en elke s8000 heeft die rare streep op het beeldschermAnoniem: 313347 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 10:13:
@Mydoom
Dit is echt vreemd ik heb dat ook op 1 of ander manier en ik deed er nog super voorzichtig mee ook. Pas toen er fel licht op scheen toen zag ik die lange vlek in het midden.Ik ga hem weer ruilen voor een nieuwe of voor een andere toestel als het kan bij een abbo. Maar mn vertrouwen in deze toestel is een beetje weggezakt.
misschien een productie fout ofzo
hopelijk komt samsung met een oplossing...
Hehe, dat gevecht moet ik dus ook nog aan gaan..LithoMan schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 10:34:
Heb hetzelfde, heb nog even geen internetbundel bij mn telefoon genomen. Ik heb het internet, mms en wap gevevens van mn providor er uit gegooid. Dat kun je later weer gewoon herstellen als je dat wilt. Ik kan nu eindelijk alleen op mn eigen draadloos netwerk internetten maar dat is ook een gevecht geweest om dat werkend te krijgen. Let er op dat dus alleen het wifi symbool aanstaat. Dat is groen als er verbinding is. Succes.
[...]
Misschien even handig als Maikel112 en/of Lithoman even duidelijk neerzetten hoe ze dat gedaan hebben want ik neem er ook geen internetbundel bij maar wil wel gebruik maken van WIFI.
Wat heb ik gedaan?
Ga naar: menu, instellingen, netwerktoegang, verbindingen en dan zie je een lijst. Heb mijn lijst van de KPN wat er in stond verwijderd en heb een nieuwe verbinding aan gemaakt. Daarna de gegevens van mijn LAN netwerk ingevoerd, wijst zichzelf ook. En uiteraard de WPA sleutel ingevoerd en de URL startpagina ingesteld. Daarna menu geadvanceerde instelingen geopend en daar de IP en DNS adressen ingevoerd want die staan bij mij op handmatig. Dan moet het in orde zijn. Vervolgens WIFI aanzetten, links onderin op "zoeken " drukken, dan zie je een lijst van draadloze netwerken. Dan jouw draadloos netwerk selecteren en op verbinden drukken. Ga dan terug naar het menu en open daarna internet op je telefoon. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd. Bij mij werkt alles prima. Succes.
Wat ik ook constateer is, dat als je met je telefoon gelijk op het internet gaat, je WIFI automatisch wordt ingeschakeld, dus je kunt meteen internetten.
Ga naar: menu, instellingen, netwerktoegang, verbindingen en dan zie je een lijst. Heb mijn lijst van de KPN wat er in stond verwijderd en heb een nieuwe verbinding aan gemaakt. Daarna de gegevens van mijn LAN netwerk ingevoerd, wijst zichzelf ook. En uiteraard de WPA sleutel ingevoerd en de URL startpagina ingesteld. Daarna menu geadvanceerde instelingen geopend en daar de IP en DNS adressen ingevoerd want die staan bij mij op handmatig. Dan moet het in orde zijn. Vervolgens WIFI aanzetten, links onderin op "zoeken " drukken, dan zie je een lijst van draadloze netwerken. Dan jouw draadloos netwerk selecteren en op verbinden drukken. Ga dan terug naar het menu en open daarna internet op je telefoon. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd. Bij mij werkt alles prima. Succes.
Wat ik ook constateer is, dat als je met je telefoon gelijk op het internet gaat, je WIFI automatisch wordt ingeschakeld, dus je kunt meteen internetten.
[ Voor 8% gewijzigd door LithoMan op 08-08-2009 14:01 . Reden: aanvulling op bericht ]
Thanks man! Ik ga het volgende week ook zo doen!
Ik heb zelf nog als extra bij explorer de verbinding op mijn wifi ingesteld.LithoMan schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:51:
Wat heb ik gedaan?
Klik op internet --> instellingen --> browserprofielen en stel die in op je wifi.
Overigens dacht ik dat ik constant op internet zat omdat er 3G linksboven stond, dit is echter niet het geval.
Dit symbool geeft aan dat 3G mogelijk is en pas als hij rood kleurt ben je daadwerkelijk via je provider aan het internetten
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 145709 op 08-08-2009 20:08 ]
Je hebt helemaal gelijk. Heb dat ook gedaan, was vergeten het er bij te vermelden.
Ik heb zelf nog als extra bij explorer de verbinding op mijn wifi ingesteld.
Klik op internet --> instellingen --> browserprofielen en stel die in op je wifi.
[ Voor 68% gewijzigd door LithoMan op 08-08-2009 20:17 . Reden: typfautjes ]
Ahaa maar ik ben blij dat het dus echt niet aan mij ligt. Ik ga maandag de samsung service center bellen en kijken wat ze er van zeggen.mydoom schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 11:25:
[...]
het vreemde is ik verkoop telefoon en we hebben ze allemaal nagekeken en elke s8000 heeft die rare streep op het beeldscherm
misschien een productie fout ofzo
hopelijk komt samsung met een oplossing...
Ik heb trouwens de meboybuilder (gameboy voor java) op de jet geinstalleerd alleen geeft die geen geluid bij spellen
Hoi,musicer schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:04:
[...]
Het kan inderdaad dat je niets kan installeren op je samsung jet. er zijn nog geen apps te downloaden voor het samsung bestuuringssysteem en java apps moet je via een omweg installeren (http://www.phonebattles.c...-samsung-s8000-jet-2.html) omdat samsung liever wil dat je het bij hun "funclub"download:( verder kun je java apps/games die je via mobiel internet download wel installeren
veel succes er mee
mooi telefoontje die S8000.
Ik las dat er een android applicatie is om SqueezeBoxen te bedienen (SqueezeControl).
Die zou je op een of andere Android market place kunnen vinden.
Die applicatie zou toch gewoon moeten kunnen draaien op de S8000.
Het is toch gewoon een android telefoon, met een eigen Samsung laag er over heen?
@Aurora1110
Noem me eigenwijs, maar ik vind veel sites op internet die beweren dat het toestel op android draait:
Ah, ik vind idd ook dat het alleen geruchten waren.
[ Voor 34% gewijzigd door pelican op 09-08-2009 12:32 ]
De S8000 is geen Android toestel. Het besturingssysteem is die van Samsung zelf. Een geupdate versie van de Touchwiz UI.pelican schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 09:14:
[...]
Die applicatie zou toch gewoon moeten kunnen draaien op de S8000.
Het is toch gewoon een android telefoon, met een eigen Samsung laag er over heen?
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
oke keep us up to dateAnoniem: 313347 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 23:18:
[...]
Ahaa maar ik ben blij dat het dus echt niet aan mij ligt. Ik ga maandag de samsung service center bellen en kijken wat ze er van zeggen.
Ik heb trouwens de meboybuilder (gameboy voor java) op de jet geinstalleerd alleen geeft die geen geluid bij spellen. Kent er iemand een andere gbc emulator voor de jet of andere leuke java spelletjes/applicaties?
Anoniem: 312879
Iemand al voor elkaar gekregen om Ebuddy (IM client) aan de gang te krijgen op de Jet?
Ik krijg een fout bij t installeren, geen java aanstaan ofzo, maar kan nergens vinden hoe ik dat aankrijg.
Anybody?
Ik krijg een fout bij t installeren, geen java aanstaan ofzo, maar kan nergens vinden hoe ik dat aankrijg.
Anybody?
De panorama-stand van de camera werkt perfect 
Hebben andere Samsung's dit ook?
Hebben andere Samsung's dit ook?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ja "mobiola webcamera 3.1.8" (is wel onder win mob 6.1)CLB schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:34:
[...]
Weleens een mobiel gezien met webcamfunctie? Is bedoeld voor videoconferences![]()
[...]
het werkt !
Met het programma Super® (freeware) kun je dit allemaal instellen! Dan hoef je daar niet op te letten.Anoniem: 304020 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:05:
Op je Samsung Jet zitten al DivX en XviD codecs. Waarbij je wel moet opletten is dat wanneer je een film of videoclip op je Samsung Jet wilt zetten hij aan soort gelijke specificaties voldoet:
je kan dit dus allemaal instellen met Super, maar je hoeft er niet op te letten dat je het instelt?Martijn-HK schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 10:22:
[...]
Met het programma Super® (freeware) kun je dit allemaal instellen! Dan hoef je daar niet op te letten.
Ik bedoel dat je er niet op hoeft te letten dat de film niet meer dan 30 fps heeft, en aan al die eisen voldoet. Dat kun je allemaal instellen met Super.Anoniem: 304020 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:43:
[...]
je kan dit dus allemaal instellen met Super, maar je hoeft er niet op te letten dat je het instelt?
Ik had de samsung service center gebeld vanochtend en ze zeiden dat dit de eerste klacht is die ze hebben ontvangen over dit probleem met het toestel. De meneer met wie ik sprak zei dat ik terug naar de winkel moest en dat ik dan een vervangend toestel zou krijgen van ze.
Ik ging naar Telfort en ze wilden mij niet een vervangend toestel geven maar ze hadden het wel voor mij opgestuurd naar samsung. Dit is voor hun ook de eerste keer dat er iemand over had geklacht maar ze hadden wel van deze probleem eerder gehoord. Dus ik raad je aan om eerst Samsung te bellen net als ik en daarna weer terug te gaan naar de winkel.
Samsung service center:
0900-7267864
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 313347 op 10-08-2009 13:09 ]
Anoniem: 294755
Ook ik heb het olievlek probleem ondervonden.
Via de Vodafone site mijn abb verlengd met de S8000 Jet erbij, kreeg het iets meer dan een week geleden binnen en zag het probleem.Dacht eerst dat het zelf weg zou gaan, maar niet dus.
Ben bij 2 Vodafone winkels geweest en de klantenservice gebeld: verwarring en onduidelijkheid alom, via de website iets kopen gaat via een ander "kanaal" en dus kunnen zij mij in de winkel geen ander toestel geven, de behulpzame dame in de winkel in Veldhoven wist wel te vertellen dat ik niet de eerste was met het probleem en zij vond ook dat ik een nieuwe toestel moest krijgen maar dat mocht niet van haar manager en van hun klantenservice (na veel wachten en navragen). Moest het ter reparatie laten opsturen, heb het maar gedaan omdat ik geen andere optie had. Zou 3 weken kunnen duren.
Ik heb inmiddel via de Samsung site mijn verhaal gedaan en gevraagd of zij wel een nieuw toestel kunnen leveren.
Kortom het lijkt zeer waarschijnlijk op een productieprobleem en de providers weten er niet goed raad mee, hopelijk neemt Samsung zijn verantwoordelijkheid en lost dit meteen goed op voor iedereen.
Via de Vodafone site mijn abb verlengd met de S8000 Jet erbij, kreeg het iets meer dan een week geleden binnen en zag het probleem.Dacht eerst dat het zelf weg zou gaan, maar niet dus.
Ben bij 2 Vodafone winkels geweest en de klantenservice gebeld: verwarring en onduidelijkheid alom, via de website iets kopen gaat via een ander "kanaal" en dus kunnen zij mij in de winkel geen ander toestel geven, de behulpzame dame in de winkel in Veldhoven wist wel te vertellen dat ik niet de eerste was met het probleem en zij vond ook dat ik een nieuwe toestel moest krijgen maar dat mocht niet van haar manager en van hun klantenservice (na veel wachten en navragen). Moest het ter reparatie laten opsturen, heb het maar gedaan omdat ik geen andere optie had. Zou 3 weken kunnen duren.
Ik heb inmiddel via de Samsung site mijn verhaal gedaan en gevraagd of zij wel een nieuw toestel kunnen leveren.
Kortom het lijkt zeer waarschijnlijk op een productieprobleem en de providers weten er niet goed raad mee, hopelijk neemt Samsung zijn verantwoordelijkheid en lost dit meteen goed op voor iedereen.
oftewel, we moeten nog ff wachten wat Samsung gaat doen?
neem aan dat de verkooppunten massaal gaan klagen bij het adres van Samsung..
ik dacht eerst dat het een vlek was van vette vingers, maar ik zit nu dus ook met zo'n vlek midden binnen het beeldscherm.
het lijkt wel vocht ofzo
het lijkt wel vocht ofzo
Masaal durf ik niet te zeggen. Ik heb de jet ook maar heb nergens last van.R-B schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:43:
oftewel, we moeten nog ff wachten wat Samsung gaat doen?
Wat ik me wel afvraag, weet iemand of je ook kan zoeken in je bestand/mp3 lijst? Ik heb het niet kunnen ontdekken en vind dat wel een gemis. Daarnaast vind ik het een beetje vreemd dat hij als ik een mp3 widget op mijn eerste desktop heb staan hij er ook eentje op mijn 2e desktop zet wanneer ik vanaf daar mijn mp3 speler open. Ergens wel te begrijpen maar ik heb liever een vast aantal widgets op alle desktops..
Verder vind ik het echt een top toestel, super snel en een prachtig scherm!
damm, dat scherm is wel kras gevoelig zeg , toch maar eens kijken na goed screen protectors , want anders ziet de telefoon eruit als een misvormd stukje electronica na een jaartje
Idd het is wel belangrijk dat veel mensen hierover gaan klagen bij Samsung want ik heb geen zin om ervoor te betalen terwijl het de schuld van Samsung is. Alleen de onderzoekskosten zijn al 40 euries + de kosten die nog worden gemaakt om het toestel te herstellenAnoniem: 294755 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:40:
Ook ik heb het olievlek probleem ondervonden.
Ze hebben mijn toestel trouwens vandaag ook verstuurd naar Samsung. Dus good luck
Dit ga ik dus ook zeker doen. Ik heb een screen protector voor de jet gezien voor maar 5 euro hoop dat die er wel goed uit zien danAnoniem: 218213 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:44:
damm, dat scherm is wel kras gevoelig zeg , toch maar eens kijken na goed screen protectors , want anders ziet de telefoon eruit als een misvormd stukje electronica na een jaartje
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 313347 op 10-08-2009 21:33 ]
Ik had begrepen dat er standaard hoesje bij de jét zit? Is deze zo slecht?
(Ik moet mijn jét deze week ontvangen
)
(Ik moet mijn jét deze week ontvangen
Ik vind het inderdaad een slecht hoesje. Het is een leren hoesje dat de voorkant en de achterkant van de telefoon bedekt. Niet echt handig als je bij een oproep niet kan zien door wie je gebeld wordt.R-B schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 23:01:
Ik had begrepen dat er standaard hoesje bij de jét zit? Is deze zo slecht?
(Ik moet mijn jét deze week ontvangen)
Klik hier voor een plaatje.
[ Voor 41% gewijzigd door Big Will op 10-08-2009 23:55 ]
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Anoniem: 272132
Hallo,
ik heb de Samsung Jet sinds enkele dagen. op zich heb ik deze aangeschaft om ook webradio te kunenn luisteren. Echter is het mij nog niet gelukt om een internetradio aan de praat te krijgen. Weet iemand waar dit aan ligt? Hoe kan ik gewone webradio's luisteren met dit model?
ik heb de Samsung Jet sinds enkele dagen. op zich heb ik deze aangeschaft om ook webradio te kunenn luisteren. Echter is het mij nog niet gelukt om een internetradio aan de praat te krijgen. Weet iemand waar dit aan ligt? Hoe kan ik gewone webradio's luisteren met dit model?
Hoesje is maf idd, verder ziet hij er goed uit.
Het gebruik in combinatie met het hoesje is dus bedroevend
Het gebruik in combinatie met het hoesje is dus bedroevend
Heb helaas thuis niet de beschikking over internet ivm providerproblemen (telfort en online) en heb even snel gesurfd bij een ander. Daar kreeg ik de indruk dat de S8000 een behoorlijk goede gsm is. Mijn partner en ik zijn toe aan een nieuw abo met toestel ( gebruiken nu een oude sharp en een nokia 2310 oid).
Daarom even een n00b-vraag : We sluiten twee abo's af met zeg 200 belminuten plus mobiel internet. Gaat de tijd die ik doorbreng op internet van m'n tegoed af ? En wat houdt dat onbeperkt mobiel internet nu precies in ?
En mocht iemand een link hebben naar een zeer goedkope vodafone/t_mobile aanbieding stel ik dat zeer op prijs.
Daarom even een n00b-vraag : We sluiten twee abo's af met zeg 200 belminuten plus mobiel internet. Gaat de tijd die ik doorbreng op internet van m'n tegoed af ? En wat houdt dat onbeperkt mobiel internet nu precies in ?
En mocht iemand een link hebben naar een zeer goedkope vodafone/t_mobile aanbieding stel ik dat zeer op prijs.
Ik heb hier het probleem dat m'n toestel video's weigert fullscreen af te spelen. Hij scaled ze gewoon niet naar de grootte van het scherm, maar hij houd ze precies het aantal pixels breed, dat ze zijn.
Nou kan ik mijn low-res filmpjes wel gaan encoden naar 800x450 of 640x480, maar daar ben ik ook niet echt mee geholpen...
Iemand anders die dat probleem heeft?
Nou kan ik mijn low-res filmpjes wel gaan encoden naar 800x450 of 640x480, maar daar ben ik ook niet echt mee geholpen...
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Zo, ik heb m'n Jet ook en wat is het wennen zeg! Ik zoek me nog rot naar allerlei instellingen en ook de bediening is voor mij compleet nieuw.
Even een vraagje aan Lithoman: als ik al die kpn (WAP, MMS e.d.) eruit gooi omdat ik alleen nog via mijn eigen WIFI wil internetten kan ik dan nog wel een gewone sms versturen?
Even een vraagje aan Lithoman: als ik al die kpn (WAP, MMS e.d.) eruit gooi omdat ik alleen nog via mijn eigen WIFI wil internetten kan ik dan nog wel een gewone sms versturen?
Je hoeft helemaal niets te verwijderen maar instellen.... bij browser profielen kun je gewoon aantikken hoe je verbinding wilt maken.Ferret schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:18:
ik heb er 6 gekocht via ebay , eens kijken of die goed bevallen , kosten 2,50[b][m
[...]
Dit ga ik dus ook zeker doen. Ik heb een screen protector voor de jet gezien voor maar 5 euro hoop dat die er wel goed uit zien dan
ben wel eens benieuwd , alleen duurt het nog 1/2 weken voor ik ze binnen krijg
Hij scaled dus niet ookal heb je dat bij je instellingen aan gezet of via de knop ingesteld?Mojo schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:50:
Ik heb hier het probleem dat m'n toestel video's weigert fullscreen af te spelen. Hij scaled ze gewoon niet naar de grootte van het scherm, maar hij houd ze precies het aantal pixels breed, dat ze zijn.
Zo ja, heb je de nieuwste firmware er op gezet?
even antwoord op je noob vraagMAB The Frisian schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:56:
Heb helaas thuis niet de beschikking over internet ivm providerproblemen (telfort en online) en heb even snel gesurfd bij een ander. Daar kreeg ik de indruk dat de S8000 een behoorlijk goede gsm is. Mijn partner en ik zijn toe aan een nieuw abo met toestel ( gebruiken nu een oude sharp en een nokia 2310 oid).
onbperkt internet is onbeperkt internet er gaat niets van je tegoed af
het houd dus in dat je dag en nacht online kan zijn. zonder extra kosten
SMSen kan gewoon.Ferret schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:18:
Zo, ik heb m'n Jet ook en wat is het wennen zeg! Ik zoek me nog rot naar allerlei instellingen en ook de bediening is voor mij compleet nieuw.
Dat verwijderen klopt ook maar voor de zekerheid heb ik het eruit gelaten, dan weet ik zeker dat ik altijd op mn WIFI internet. En je kunt het zo weer terugzetten als je wilt.ipje schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:56:
[...]
Je hoeft helemaal niets te verwijderen maar instellen.... bij browser profielen kun je gewoon aantikken hoe je verbinding wilt maken.
Dit topic is gesloten.