Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:58

R-B

Blokkert

Jeej! Eindelijk mijn Jétje ook binnen! Extra lange levertijd omdat er problemen zouden zijn met het toestel. Heb er nu 1 uit de laatste levering aan Vodafone 8)

ff snel gebladerd, maar hij is echt snel :X Heerlijk! :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:14

musicer

Press any key to continue....

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:32:
Met sms en email heb ik gemerkt dat als je 2 maal de e bijv aanklikt je een e met een streepje er op krijgt. Dit is te verhelpen door het toetsenbord op bijv. engels te zetten alleen echter iedere keer als ik aan een nieuw smsje of email begin moet ik dit weer opnieuw kiezen. mijn vraag nu is: is het ook ogelijk om dit ergens standaard te veranderen zodat dit voor eens en voor altijd veranderd blijft staan?? of hoe hebben jullie dit opgelost?
Bij instellingen bij taal ergens staat ook invoertaal. Die wijzig je dan in engels

Verwijderd

Ola,

Ik heb even een vraagje over mijn samsung S8000 jet.
Ik probeer een navigator te installeren, ik ben al bezig geweest met Route 66 maar dat beviel me eigenlijk niet bepaald, interface e.d. Daarna ben ik eens gaan googlen wat nog mogelijk was voor mijn telefoon, toen kwam ik uit op wetravel.com maar dit werkt dus ook niet op mijn telefoon. misschien een instelling wat ik moet maken of fout heb ingevuld, heeft iemand anders wel een degelijk ( liefst gratis ) navigatie software voor mij? Of enig ander advies over bovenstaand.
Looking forward to hear from you :)

Gr

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 00:10 ]

Verwijderd

@ musicer. thanx voor de info.

@langethijs. amazegps is ook een gratis navi software. Dit word eerder al eens uitgelegd hier.
op pagina 11 door: Martijn-HK. let op!! Het programma is gratis, maar:

Volgens de website zijn er wel kosten aan verbonden, er zijn twee opties volgens de website: pijlen, dit kost bij een korte route 10-20 kb. Of map (tomtom achtig) waarbij je kunt kiezen tussen straten, satelliet beeld of beide, dit kost meer en wordt aanbevolen om een databundel zonder limiet te hebben.

Let er ook op, dat bij het zoeken naar straten, POI's enz. ook een verbinding met het internet wordt gebruikt.

Verwijderd

Als je spelletjes wilt spelen op de Samsung jet dan zou ik spelletjes downloaden die voor de Samsung Omnia i900 zijn gemaakt (240x400). De resolutie is bijna perfect alleen heb je onderaan een klein zwart balkje maar het is niet echt storend :).

Ik ben erg blij met m'n Jet, je kunt er echt veel leuke dingen mee doen. Het enigste minpunt vind ik dat het wel snel warm wordt als je oplaad of een spelletje speelt maar misschien is dit bij alle telefoons zo.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 14:57 ]

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:55

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:42:
Als je spelletjes wilt spelen op de Samsung jet dan zou ik spelletjes downloaden die voor de Samsung Omnia i900 zijn gemaakt (240x400). De resolutie is bijna perfect alleen heb je onderaan een klein zwart balkje maar het is niet echt storend :).
Goeie tip! :)

Welke spelletjes kan je verder aanraden en waar download je die?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

wel weer een groot nadeel aan samsung telefoons is dat het nogal omslachtig is om een java applicatie te installeeren via een USB poort. Gewoon copieren en openen zit er niet bij (waarom eigenlijk niet?). Enfin, zie hier hoe het wel kan, eventueel deze link gebruiken om je jadjes en jarretjes te uploaden en via wap te downloaden (en openen).

Ps. wel even de handleiding goed doorlezen, voordat je dingen doet waar je later spijt van gaat krijgen.

-_-

• boschie_73
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-06 13:11
M2M schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:16:
wel weer een groot nadeel aan samsung telefoons is dat het nogal omslachtig is om een java applicatie te installeeren via een USB poort. Gewoon copieren en openen zit er niet bij (waarom eigenlijk niet?). Enfin, zie hier hoe het wel kan, eventueel deze link gebruiken om je jadjes en jarretjes te uploaden en via wap te downloaden (en openen).

Ps. wel even de handleiding goed doorlezen, voordat je dingen doet waar je later spijt van gaat krijgen.
IPV ze in /EXE/JAVA/GAMES te kopieeren heb ik ze hierheen gekopieerd \USER\MASS\JAVA\GAMES toen werkte het bij wel,toen ik ze in de map /EXE/JAVA/GAMES had gekopieerd kon ik de spellen nergens terug vinden nu ik ze in de map \USER\MASS\JAVA\GAMES kan ik de spellen wel terug vinden onder games.

Verwijderd

Sandermvdb schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:29:
[...]

Goeie tip! :)

Welke spelletjes kan je verder aanraden en waar download je die?
@boschie_73
Dit ging er bij mij precies de eerste keer ook mis hehe :p.

http://forum.mobiles24.com/showthread.php?t=13115

Hier kan je leuke spelletjes downloaden, je kunt met al die spellen touchscreen spelen 8) .
De spellen die ik je aanraad is:

Zombie Infection (lijkt net op Resident Evil in 2d)
DJ Mixtour (lijkt een beetje op Guitar Hero)
Dogz 2 (je kunt een puppy adopteren en het verzorgen, leuk voor als je nix te doen hebt of voor je vriendin)
Abracadabra Ball (dit is zeker een aanrader, moeilijk om uit te leggen wat voor spel het is :P)
Gangstar 2 (soort van GTA)
Assasins Creed (super leuk :D)
Texas Hold em Poker (ook erg leuk, je kunt bijv zien welke kaarten je hebt door met je vinger een zwaaiende beweging boven de kaarten te maken)

Verder kun je ook Gameboy emulators downloaden zoals de Meboy 2.2. Ik speel meestal pokemon erop alleen is het niet leuk zonder geluid. Omdat ze een functie gebruiken die de Java van Jet niet ondersteund kan het zijn dat het soms kan crashen ( bij mij is het niet gebeurd maar als het gebeurd dan kan je beter de Meboy 1.6 gebruiken.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 21:09 ]

• hoi_roy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 08:30
Ik heb op de route66 website gekeken, maar kan niet vinden wat ik zoek. Je kan daar route66 kopen voor de Samsung Jet, maar wat kost route66 voor op de Samsung jet?
En is dit een periodiek bedrag of eenmalig?

Verwijderd

Tnx Dboy15 ! Geweldig! Weet je nog sites waar je applicaties voor je gsm kan downloaden? Iets anders dan games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Bij instellingen bij taal ergens staat ook invoertaal. Die wijzig je dan in engels
Hoe simpel kan het zijn... Had ik nog niet eens aan gedacht! Typt een stuk prettiger moet ik zeggen.
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
hoi_roy schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:17:
Ik heb op de route66 website gekeken, maar kan niet vinden wat ik zoek. Je kan daar route66 kopen voor de Samsung Jet, maar wat kost route66 voor op de Samsung jet?
En is dit een periodiek bedrag of eenmalig?
licentie voor 1 dag: €1,99
licentie voor 30 dagen: €7,99
licentie voor 12 maanden: €59,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ontdekt dat je in het root menu van de software komt door code *#7412359# te tikken. Nu lekker spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ontdekt dat je in het root menu van de software komt door code *#7412359# te tikken. Nu lekker spelen!

Wowie, een hele test suite en veel config en control options. Wist ik maar wat het allemaal betekende. Googlen levert nog niets op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn Jét en ben benieuwd of er meer mensen dit probleem herkennen.

Als ik bij de contactgegevens adresgegevens (privé of zakelijk) toe wil voegen dan gebeurt er iets vreemds.
Als ik het adres invul en bevestig, dan wordt het ingevulde adres niet getoond in het adres-veld.
Als ik de postcode invul en bevesig, dan wordt deze niet getoond in het postcode-veld, maar in het adres-veld.
Als ik de plaatsnaam invul en bevesig, dan wordt deze niet getoond in het plaats-veld, maar in het postcode-veld.
Als ik het land invul en bevesig, dan wordt deze niet getoond in het land-veld, maar in het plaats-veld.

Als ik één van deze velden wil wijzigen dan staat er wel weer datgene wat ik eerder heb ingevuld.

Het lijkt net alsof er een of andere verdraaiing in de getoonde adresgegevens zit.

Herkent iemand misschien dit probleem? Wat is de oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Laatst online: 01-07 18:51
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:20:

Wowie, een hele test suite en veel config en control options. Wist ik maar wat het allemaal betekende. Googlen levert nog niets op...
Hoe tik je die code in? Als ik het op het bellen toetsenbord doet probeert ie het nummer te draaien volgends mij

//lamaar sorry, ik deed het fout

[ Voor 3% gewijzigd door Grzzl op 04-09-2009 14:30 ]

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:14
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:32:
Ik heb een probleem met mijn Jét en ben benieuwd of er meer mensen dit probleem herkennen.

Als ik bij de contactgegevens adresgegevens (privé of zakelijk) toe wil voegen dan gebeurt er iets vreemds.
Als ik het adres invul en bevestig, dan wordt het ingevulde adres niet getoond in het adres-veld.
Als ik de postcode invul en bevesig, dan wordt deze niet getoond in het postcode-veld, maar in het adres-veld.
Als ik de plaatsnaam invul en bevesig, dan wordt deze niet getoond in het plaats-veld, maar in het postcode-veld.
Als ik het land invul en bevesig, dan wordt deze niet getoond in het land-veld, maar in het plaats-veld.

Als ik één van deze velden wil wijzigen dan staat er wel weer datgene wat ik eerder heb ingevuld.

Het lijkt net alsof er een of andere verdraaiing in de getoonde adresgegevens zit.

Herkent iemand misschien dit probleem? Wat is de oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt voor de reactie!
Volgens mij is dit al eerder in het topic voorbij gekomen dus je zult toch echt even terug moeten lezen. Wat ik me kan herinneren is er geen oplossing maar is dit een bug in de firmware (maar ik kan er naast zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermvdb

Sandermvdb

IPV ze in /EXE/JAVA/GAMES te kopieeren heb ik ze hierheen gekopieerd \USER\MASS\JAVA\GAMES toen werkte het bij wel,toen ik ze in de map /EXE/JAVA/GAMES had gekopieerd kon ik de spellen nergens terug vinden nu ik ze in de map \USER\MASS\JAVA\GAMES kan ik de spellen wel terug vinden onder games.
Het lukt mij niet om het Texas Hold'em Poker te installeren.
Ik heb 1 jar bestand (heb ik niet ook een jad bestand nodig?)
Dit bestand heb ik zowel in de /EXE/... als in de /USER/... map gezet (om te proberen).
Vervolgens heb ik 'update Java DB' en 'update apps database' gedaan (is dit nodig?)

Maar toch geen java app zichtbaar :(

Als ik upload en download via de Mobilefish website krijg ik een content mismatch error :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermvdb

Sandermvdb

Sandermvdb schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:41:
En hoe je de gelockte 'Samsung mobile' bookmark verwijderd?
Met TKFileExplorer is dit me gelukt:

Heb een bookmark.xml gevonden in /USER/br. Hier staat de desbetreffende bookmark in met de volgende waarde:
<item fid="0" id="1" lock="1">

lock op 0 gezet en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo luitjes,

Ik werd er niet echt wijs uit hoe ik die games nu moest installeren op mijn samsung jet.
Ik heb nu het volgende gedaan: Ik heb de games ge-upload bij mijn provider op de harde schijf.
Ik ga met mijn gsm naar deze map en klik hier op de .jar file. Hij begint nu met downloaden van de game. ik klik nu op afspelen en de game begint. Als ik de game nu afsluit en hierna op het icoontje games klikt staat de game gewoon op mijn gsm. Erg simpel dus. je hebt alleen een wat ruimte nodig op het world wide web en een data abonnementje of wifi aansluiting. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferret schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:52:
[...]

Volgens mij is dit al eerder in het topic voorbij gekomen dus je zult toch echt even terug moeten lezen. Wat ik me kan herinneren is er geen oplossing maar is dit een bug in de firmware (maar ik kan er naast zitten).
Hmmm, heb volgens mij alle pagina's van dit topic gelezen, maar heb het niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:20:

En wat kun je via het root menu doen? M.a.w. heb je daar als 'gewone' gebruiker iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 22:24
Beste mensen,
Ik heb even een klein vraagje over de icoontjes die boven in de jet staan. Tenminste, op mijn toestel heb ik standaard een blauwe G die kan veranderen in een rode G of een rode G+ en ik geloof ook een blauw G+.
Wat betekenen die icoontjes nu?

Ook (erg belangrijk) heb ik sinds kort een rode R bovenin. Nu weet ik dat dit het icoontje van Roaming is. Betekend dit nu dat ik extra kosten maak?

Ik probeer dat icoontje nu al zo lang weg te krijgen maar het wil maar niet lukken.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:58

R-B

Blokkert

Dat heeft te maken met het type verbinding.

Ga naar instellingen, netwerk toegang, netwerkmodus.

Zet hier de instelling op GSM 900/1800.
Dan is die 3G weg :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik op deze telefoon ook goosync installeren zodat ik direct in mijn verbinding sta met me gmail agenda? Heb op de site ervan gekeken, maar daar zag ik nog niet de nieuwste toestellen staan. Iemand het hier al geprobeerd?

Of is het mogelijk om met deze telefoon hetzelfde idee te krijgen met de agenda van MSN. Vind het erg handig om mijn agenda online bij te kunnen houden. Heb het een tijdje geprobeerd met een android toestel en het werkte heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
Sandermvdb schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:56:
[...]

Het lukt mij niet om het Texas Hold'em Poker te installeren.
Ik heb 1 jar bestand (heb ik niet ook een jad bestand nodig?)
Dit bestand heb ik zowel in de /EXE/... als in de /USER/... map gezet (om te proberen).
Vervolgens heb ik 'update Java DB' en 'update apps database' gedaan (is dit nodig?)

Maar toch geen java app zichtbaar :(

Als ik upload en download via de Mobilefish website krijg ik een content mismatch error :S
Ik had het zelfde probleem net als jou, alleen dan met andere spellen. Geprobeerd met TKFileExplorer en via een upload en download met Mobilefish. Het lukte maar niet.

Toen kwam ik een soortgelijke upload site tegen: http://www.wap-upload.net
Deze werkte grandioos! Ik heb nu een shitload aan spellen op mijn Jet. (Let er wel op, alles wat je upload wordt gedeeld met anderen, tenzij je je registreert)

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
ZeroXT schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:56:
Beste mensen,
Ik heb even een klein vraagje over de icoontjes die boven in de jet staan. Tenminste, op mijn toestel heb ik standaard een blauwe G die kan veranderen in een rode G of een rode G+ en ik geloof ook een blauw G+.
Wat betekenen die icoontjes nu?

Ook (erg belangrijk) heb ik sinds kort een rode R bovenin. Nu weet ik dat dit het icoontje van Roaming is. Betekend dit nu dat ik extra kosten maak?

Ik probeer dat icoontje nu al zo lang weg te krijgen maar het wil maar niet lukken.

Kan iemand mij helpen?
R-B schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:20:
Dat heeft te maken met het type verbinding.

Ga naar instellingen, netwerk toegang, netwerkmodus.

Zet hier de instelling op GSM 900/1800.
Dan is die 3G weg :)
Maar ik hoef de 3G niet weg te hebben wil alleen de betekenis ervan weten met verschillende kleuren en plusjes. Net zoals ik wil weten hoe je dat Roaming icoon weg kan halen en of ik nu wel extra kosten maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb sinds vandaag de Jet en hij doet het perfect!

Alleen nu is mijn vraag, ik heb dus bij Vodafone mijn Zorgeloos Internet,
Heb de instellingen ingevuld, maar hoe weet ik nu zeker of ik internet op de vodafone Zorgeloos internet?
Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

ZeroXT schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 00:38:
[...]

[...]

Maar ik hoef de 3G niet weg te hebben wil alleen de betekenis ervan weten met verschillende kleuren en plusjes. Net zoals ik wil weten hoe je dat Roaming icoon weg kan halen en of ik nu wel extra kosten maak
Welke provider heb je? sommige providers maken gebruik van het netwerk van andere providers (meestal kpn) en dan is het niet erg en maak je geen kosten. Waarschijnlijk is dit bij jouw het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
musicer schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:40:
[...]

Welke provider heb je? sommige providers maken gebruik van het netwerk van andere providers (meestal kpn) en dan is het niet erg en maak je geen kosten. Waarschijnlijk is dit bij jouw het geval.
Ik heb Telfort als provider. Inclusief internet. Kan het hier mee te maken hebben dat ik dus een Roaming icon in beeld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Weet iemand toevallig of en evt wanneer er een twitter widget beschikbaar komt voor de samsung jet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Is er al iets nieuw over WeTravel of andere programma's waar je gratis mee kan navigeren? (buiten kosten van dataverkeer als je geen onbeperkt abo hebt)

2 Heb ik het fout begrepen of is het nu ONMOGELIJK om gratis kaarten op je gsm te zetten, zodat je ze kan raadplegen zonder een internet connectie te maken? Zoals bv Nokia Maps. Iemand zei eerder dat kaarten enkele gigs groot zijn en het moeilijk is op een micro SD maar het kan dus wel bij Nokia. Ik dacht dat het met Google Maps wel mogelijk zou zijn...
Aurora1110 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:33:
[...]

Ik had het zelfde probleem net als jou, alleen dan met andere spellen. Geprobeerd met TKFileExplorer en via een upload en download met Mobilefish. Het lukte maar niet.

Deze werkte grandioos! Ik heb nu een shitload aan spellen op mijn Jet. (Let er wel op, alles wat je upload wordt gedeeld met anderen, tenzij je je registreert)
@ Aurora1110

ben een leek hier in, dus graag wat meer uitleg hier over als je wil

Wat betekent dit juist? Dat je eender welk spel dat bestemd is voor de jet, kan uploaden op die site van je PC, en dan terug downloaden op je Jet ? Is dit alles wat het programma doet? Kan je dan eender welk Java spel erop zetten?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermvdb

Sandermvdb

Aurora1110 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:33:
[...]

Als ik op deze site Texas Hold'em Poker upload, weer een fout:
An uploader name or a file name contains a bad word: (OLD)OLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

ZeroXT schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 23:48:
[...]

Ik heb Telfort als provider. Inclusief internet. Kan het hier mee te maken hebben dat ik dus een Roaming icon in beeld heb?
ja dat klopt, want met telfort maak je nu gebruik van het kpn netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 02:26:
@ Aurora1110

ben een leek hier in, dus graag wat meer uitleg hier over als je wil

Wat betekent dit juist? Dat je eender welk spel dat bestemd is voor de jet, kan uploaden op die site van je PC, en dan terug downloaden op je Jet ? Is dit alles wat het programma doet? Kan je dan eender welk Java spel erop zetten?
Dat klopt helemaal. De dienst zorgt ervoor dat je onder andere JAVA games en programma's direct kan downloaden die je eerder hebt geupload via de PC. Als je geen onbeperkt internet hebt op je Jet.. even connecten met een draadloos netwerk en surf dan met je Jet naar wap.wap-upload.net. En voilà, daar staat je app tussen andere apps die andere hebben geupload.

Op deze manier kun je games/programma's installeren zonder problemen en omwegen.
Sandermvdb schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:57:Als ik op deze site Texas Hold'em Poker upload, weer een fout:
An uploader name or a file name contains a bad word: (OLD)OLD
Ik heb het net even geprobeerd. Ik kreeg inderdaad ook die foutmelding, maar bij de andere games niet.
Het eerste beste wat ik nu kan bedenken is dat de file corrupt is. Waar heb je het bestandje vandaan? Komt deze van een link die hier eerder werd gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
'k Heb de Jet ook gekocht, en hij werkt prima.
Wat een heerlijk snel en stabiel apparaat zeg.
Dit topic heeft me ook prima geholpen om AmazeGPS aan de praat te krijgen.

Aangezien ik zuinig ben op m'n spullen had ik deze screenguard besteld.
Ik kan hem jullie ook aanbevelen, past/werkt perfect en is spotgoedkoop.

Ik ben geen medewerker van die webshop, gewoon een tevreden klant en GoT'r die deze screenquard echt een goede tip vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:31
Van het weekend eerste "echte" gebruik gemaakt van AmazeGPS, bij mij wordt de batterij letterlijk leeggezogen. Van 4 streepjes naar 2 streepjes met 1 ritje van iets minder dan 30 minuten? Iemand anders ervaring met hetzelfde (bij GPS gebruik, mensen met Route66 ook???)?

[ Voor 12% gewijzigd door Martijn-HK op 08-09-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetJet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06-2024
Hallo,
heb sinds een week de Jet en moet zeggen dat ie niet echt gebruiksvriendelijk is.
Naarmate je er langer mee werkt gaat het beter, maar het is vooral eerst zoeken.
Nu heb ik AmazeGPS op het toestel geinstalleerd (werkend), maar waar kan ik de snelkoppeling vinden om het programma op te starten?
Heb overal gezocht, zonder resultaat.

Wanneer je het programma opnieuw installeer kan je het opstarten, maar moet je steeds weer alle gegevns invullen.
Wie weet een oplossing?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

NetJet schreef op woensdag 09 september 2009 @ 07:31:
Hallo,
heb sinds een week de Jet en moet zeggen dat ie niet echt gebruiksvriendelijk is.
Naarmate je er langer mee werkt gaat het beter, maar het is vooral eerst zoeken.
Nu heb ik AmazeGPS op het toestel geinstalleerd (werkend), maar waar kan ik de snelkoppeling vinden om het programma op te starten?
Heb overal gezocht, zonder resultaat.

Wanneer je het programma opnieuw installeer kan je het opstarten, maar moet je steeds weer alle gegevns invullen.
Wie weet een oplossing?

Bedankt
Staat op de 2e pagina in je menu als je op games en meer klikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetJet
Dat is snel, ook wel de meest logische plek ja.
Zei dat ik nog ff wennen moet.

Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetJet
Weet iemand of de AmazeGPS map van Nederland alleen de grote steden dekt, of heel Nederland?
Ik krijg steevast NO DATA in mijn scherm te zien.

[ Voor 21% gewijzigd door NetJet op 09-09-2009 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is DE site om games te downloaden.

wapking.mobi

wie kent er nog meer van deze sites, zodat je eenvoudig spellen kunt downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]Maar ik hoef de 3G niet weg te hebben wil alleen de betekenis ervan weten met verschillende kleuren en plusjes. Net zoals ik wil weten hoe je dat Roaming icoon weg kan halen en of ik nu wel extra kosten maak
[quote]

In het boekje staan alle icoontjes uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enkele weken heb ik ook een Samsung Jet. Fantastische telefoon. Eenvoudig om mee te werken. Maarrr... de vergrendel/ontgrendel-knop zorgt er bijna dagelijks voor dat deze zelf ontgrendeld als hij in mijn broekzak zit of zelfs in mijn tas. Vervolgens gaat mijn nieuwe Jet constant degene bellen die bovenin mijn oproepenlijst staat of hij schakelt mijn bluetooth automatisch in. De vergrendeltoets zit helaas niet gelijk met het oppervlak van de telefoon, maar steekt uit. Ik heb zitten zoeken op diverse forums (of is het fora?) om de functie bij deze knop voorgoed uit te schakelen zonder daarvoor mijn telefoon of toebehoren te moeten beschadigen.

De enige oplossing die ik tot nu toe heb gelezen is om een stukje uit het lederen hoesje te knippen waar de vergrendel-knop zit en de telefoon met de knop omhoog in mijn broekzak te stoppen...

Wie weet een betere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een werkende firmware om de JET ook horizontaal te kunnen gebruiken met het menu?

zoals hier te zien is:

http://jet.samsungmobile.com/#/feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 19:00:
Sinds enkele weken heb ik ook een Samsung Jet. Fantastische telefoon. Eenvoudig om mee te werken. Maarrr... de vergrendel/ontgrendel-knop zorgt er bijna dagelijks voor dat deze zelf ontgrendeld als hij in mijn broekzak zit of zelfs in mijn tas. Vervolgens gaat mijn nieuwe Jet constant degene bellen die bovenin mijn oproepenlijst staat of hij schakelt mijn bluetooth automatisch in. De vergrendeltoets zit helaas niet gelijk met het oppervlak van de telefoon, maar steekt uit. Ik heb zitten zoeken op diverse forums (of is het fora?) om de functie bij deze knop voorgoed uit te schakelen zonder daarvoor mijn telefoon of toebehoren te moeten beschadigen.

De enige oplossing die ik tot nu toe heb gelezen is om een stukje uit het lederen hoesje te knippen waar de vergrendel-knop zit en de telefoon met de knop omhoog in mijn broekzak te stoppen...

Wie weet een betere oplossing?
Je kunt de auto vergrendel modus iig aan zetten (instellingen>telefoon>Aanraakpaneel automatisc...) zodat hij snel na het ontgrendelen weer vergrendeld en zelf gebruik ik nu een ander hoesje dan het standaardhoesje dat aan de zijkant niet tegen het knopje aan zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

: D
Dank voor je reactie. Auto vergrendel staat al redelijk kort. Ander hoesje zou ook kunnen helpen... Maar dit zijn allemaal omwegen om het probleem van het vergrendelen/ontgrendelen gedeeltelijk te omzeilen. Is er geen manier om aan die knop een andere functie toe te kennen, of een andere knop de vergrendel/ontgrendelfunctie te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=683.msg5120

kijk hier ff, staan een paar nieuwe firmwares op.
zelf nog niet geprobeerd.

Verwijderd

ik weet dat ik daar firmwares kan vinden, maar welke is voor een horizontaal menu? en heeft iemand die ook al op zijn mobiel? of komt dit nog?

• hoi_roy
Ik heb sinds enkele dagen de Jet, maar het lukt me niet om de wifi verbinding in te stellen. :(
Ik denk dat dit mogelijk komt door het maken van een type fout in de 63 karakters lange key 8)7 . Is het mogelijk om die op een of andere manier te copy/pasten ipv typen? (Dan kan ik iig en typefout uitsluiten).
Tx!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Kan je niet gewoon je key wijzigen? :P

Wifi werkt iig prima op mijn Jét, dus ik denk dat het daar niet aan ligt.

Copy-pasten heb ik zelf ook nog niet aan de praat gekregen.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Topicstarter
hier werkt de wifi ook niet , teminste niet als wpa ingesteld staat , krijg ik een no response from ap , error, helaas nog geen oplossing voor gevonden

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:35

tozzke

aka tozzert

hier werkt het prima met een wpa beveiligd netwerk
het is wel oppassen geblazen met het invoeren, want de standaard (NL) invoermethode geeft bij 2 keer snel een "a" achter elkaar een "ä" en zo ook met de rest van de klinkers...
dit is te omzeilen door bij instellingen - telefoon - taal de invoertaal op engels te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 17:20:
hier werkt de wifi ook niet , teminste niet als wpa ingesteld staat , krijg ik een no response from ap , error, helaas nog geen oplossing voor gevonden
Staat Ad-Hoc soms aan? Zit in de instellingen van je browserprofiel. Ik kreeg dezelfde melding als deze Aan stond. Op Uit gezet et voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:14:
ik weet dat ik daar firmwares kan vinden, maar welke is voor een horizontaal menu? en heeft iemand die ook al op zijn mobiel? of komt dit nog?
Ik heb zelf een week geleden de nieuwste (Oost Europese) firmware op m'n Jét gezet. Don't worry, Engels is de standaard taal. Ook de enige trouwens, maar mij deert dat niet.

Hoewel deze firmware prima werkt (menu's zijn nog wat sneller, homescreens wisselen sneller, browser is sneller en met minder white screens) is het hoofdmenu nog steeds niet in landscape te bekijken.

Je buurjongetje met een Arena of Viewty Smart gaat je voorlopig nog even uit blijven lachen ;)

Zal trouwens een een review gaan typen over dit toestel, heb er inmiddels een heel aardige kijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

(weet niet zeker of het hier thuis hoort. zo niet laat het even weten :P )
Wie van jullie heeft Samsung pc studio versie 1.2..IG3 geinstalleerd
met als beveiliging kaspersky versie 8...506a.b.d.e?
Ik krijg hem namelijk voor geen mogelijkheid geïnstalleerd.
Wanneer ik het probeer te installeren met kaspersky aan krijg ik de melding:
1628: Kan installatie op basis van script niet voltooien.
Als je erop googled krijg je te zien dat het temaken heeft met installshield en dat je
die opnieuw moet installeren.
Dit heb ik nu ook 2 keer gedaan. Wanneer je daarna weer samsung studio probeert te installeren
krijg je de melding:
1152: Error extracting c:\docume~1\mijn naam\locals~1\temp\[cfe to the temporary location.
Wat ik heb geprobeerd is kaspersky uitschakelen maar dat heeft zin.
Want je krijgt dan de fout:
Samsung New PC Studio

Kan geen toegang krijgen tot Windows Installer. Neem contact op met uw ondersteunend personeel om te controleren dat het juist is geregistreerd en ingeschakeld.
Ik heb gewoon alle rechten dus daar kan het niet aan liggen.
Ik draai Windows XP Pro sp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvin schreef op zondag 13 september 2009 @ 20:46:
[...]

Ik heb zelf een week geleden de nieuwste (Oost Europese) firmware op m'n Jét gezet. Don't worry, Engels is de standaard taal. Ook de enige trouwens, maar mij deert dat niet.

Hoewel deze firmware prima werkt (menu's zijn nog wat sneller, homescreens wisselen sneller, browser is sneller en met minder white screens) is het hoofdmenu nog steeds niet in landscape te bekijken.

Je buurjongetje met een Arena of Viewty Smart gaat je voorlopig nog even uit blijven lachen ;)

Zal trouwens een een review gaan typen over dit toestel, heb er inmiddels een heel aardige kijk op.
lekker is dat dan :| op de samsung site laten ze zien dat het kan, maar eigenlijk kan het dus (nog) niet hehe 8)7

Nog even een ander vraagje van iets wat me is opgevallen. wanneer ik de trilfunctie op 6 of 7 zet maakt de telefoon egt een hard geluid (als je tegen de zijkanten drukt is het weg), wanneer je hem op 5 zet is het weer weg.

hebben jullie dit ook?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 18:07 ]

• Aurora
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 08:45:

Nog even een ander vraagje van iets wat me is opgevallen. wanneer ik de trilfunctie op 6 of 7 zet maakt de telefoon egt een hard geluid (als je tegen de zijkanten drukt is het weg), wanneer je hem op 5 zet is het weer weg.

hebben jullie dit ook?
Yep, ik heb dat ook. Hij trilt dan overdreven hard op 6 of 7. Lijkt alsof het trilmechanisme tegen de behuizing aanzit en meetrilt.

Het vervelende is dat ik de telefoon niet meer voel in mijn broekzak als hij lager dan 6 is ingesteld. Soms zelf niet als hij op mijn bed of tafel ligt.

(Nee, soms prefereer ik geen ringtones)

Verwijderd

idd! alleen het nut van het trillen is helemaal weg als je hem op 6 of 7 hebt staan.
als ik op school zit zet ik het toestel op trillen zodat er geen beltoon is te horen, maar nu hoor je alsnog een herrie!, het lijkt zo ongveer op een beltoon :(

Verwijderd

Martijn-HK schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:06:
Van het weekend eerste "echte" gebruik gemaakt van AmazeGPS, bij mij wordt de batterij letterlijk leeggezogen. Van 4 streepjes naar 2 streepjes met 1 ritje van iets minder dan 30 minuten? Iemand anders ervaring met hetzelfde (bij GPS gebruik, mensen met Route66 ook???)?
Heb ik ook. Waarschijnlijk loeit de processor op maximaal tijdens gebruik deze prog. Werkt wel uitstekend!

Verwijderd

ik heb de mijne ontvangen,

geen olievlek gelukkig

Maar hoe zit het met Opera mini jongens en meisjes?? Ik kan het downloaden, installeren loopt vlot en dan zegt die op het einde 'could not connect please surf to opera mini stie blablabla" terwijl ik wel connectie heb via wifi...

Somebody? Anybody? HELP!

Verwijderd

en ik wil graan de taal in het Nederlands veranderen, mijne komt uit VK... Is dat mogelijk? Zo ja, hoe?

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:38:
en ik wil graan de taal in het Nederlands veranderen, mijne komt uit VK... Is dat mogelijk? Zo ja, hoe?
menu->instellingen->telefoon->taal

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:31:
[...]

Heb ik ook. Waarschijnlijk loeit de processor op maximaal tijdens gebruik deze prog. Werkt wel uitstekend!
het probleem is volgens mij dat én je scherm de hele tijd aan staat én gps aan staat én er de hele tijd verbinding is met umts. Je kunt proberen een offline navigatie te gebruiken zodat je dat umts verbruik iig niet hebt. Of op een of andere manier een navigatieprogramma met donkere kleuren zoeken zodat het scherm minder stroom verbruikt

Verwijderd

musicer schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:13:
[...]

menu->instellingen->telefoon->taal
ja dat heb ik natuurlijk al geprobeerd... Staat er niet tussen... gsm komt uit schotland met orange software

maar die site die ik gaf

http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=814.0

is geweldig, gsm geflashed, nieuwe firmware alles loopt nu prima, er zat namelijk Orange.uk software op...

Voor de mensen die het ook willen doen je moet die stappen volgen maar
als je de gsm op download modus wil zetten, moet je dus niet 9 ingedrukt houden zoals hij zegt (is een touchscreen, keypad is niet zichtbaar) maar volume lager links+camera knop rechts + ophangen/off switch tegelijk ingedrukt houden
en dan kan je weer verder...

een aanrader

edit: iefie was me voor :P had de link al gegeven

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 17:56 ]

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik sta op t punt op mijn contract te verlengen en zeer waarschijnlijk de jet aan te schaffen. Echter, ik twijfel nog over 1 belangrijke eigenschap.. namelijk de outlook 2007 synchronisatie.

Ik lees hier op internet hele wisselde verhalen over, enerzijds dat het prima gaat en anderszijds dat de synchronisatie erg slecht is. Over het synchroniseren met specifiek outlook 2007 staat in dit topic verder ook weinig informatie en ervaringen. Dus nu is mijn vraag aan jullie, hoe ervaren jullie het synchroniseren met outlook 2007? Wat zijn de problemen waar je hierbij tegenaan loopt?
Verder heb ik 2 agenda's in mn outlook 2007 agenda staan (1 regulier/1 universiteitsrooster export). Worden 2 agenda's in 1 vanuit outlook 2007 gesynct? Tot hoeveel items passen er in?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
dajuan schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:47:
Ik sta op t punt op mijn contract te verlengen en zeer waarschijnlijk de jet aan te schaffen. Echter, ik twijfel nog over 1 belangrijke eigenschap.. namelijk de outlook 2007 synchronisatie.

Ik lees hier op internet hele wisselde verhalen over, enerzijds dat het prima gaat en anderszijds dat de synchronisatie erg slecht is. Over het synchroniseren met specifiek outlook 2007 staat in dit topic verder ook weinig informatie en ervaringen. Dus nu is mijn vraag aan jullie, hoe ervaren jullie het synchroniseren met outlook 2007? Wat zijn de problemen waar je hierbij tegenaan loopt?
Verder heb ik 2 agenda's in mn outlook 2007 agenda staan (1 regulier/1 universiteitsrooster export). Worden 2 agenda's in 1 vanuit outlook 2007 gesynct? Tot hoeveel items passen er in?
Ik vind de hele agendafunctie van de Jet nutteloos vanwege de belachelijke beperking op de lengte van de beschrijving van je afspraak. Het is echt iets van 15 tekens ofzo. Dus alles wat je synchroniseert wordt afgekapt. Dat noemen ze dan 'smarter than smartphone' :N

Verwijderd

ik heb nu de huidige firmware: S8000CEIG1

is het zo dat wanneer ik een firmware update doe naar S8000XWIF6 ik mijn provider logo wel voor altijd in de gadget balk kan dumpen? als ik dit namelijk nu doe dan komt die terug als ik het toestel uit en weer aan zet

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 07:54:
ik heb nu de huidige firmware: S8000CEIG1

is het zo dat wanneer ik een firmware update doe naar S8000XWIF6 ik mijn provider logo wel voor altijd in de gadget balk kan dumpen? als ik dit namelijk nu doe dan komt die terug als ik het toestel uit en weer aan zet
Ik heb zelf een simlock vrije samsung jet met gewone samsung software, en bijmij staat er ook welke provider ik de simkaart van in heb zitten en precies het zelfde probleem, dus zeer waarschjnlijk zal het ook niet gaan werken

Verwijderd

Is het ook mogelijk om zelf gemaakte applicaties op deze mobiel te zetten?
Ik ben namelijk student Computer Science, en voor bepaalde projecten op school zou het makkelijk zijn als ik deze op mijn eigen mobiel zou kunnen testen.

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:16:
Is het ook mogelijk om zelf gemaakte applicaties op deze mobiel te zetten?
Ik ben namelijk student Computer Science, en voor bepaalde projecten op school zou het makkelijk zijn als ik deze op mijn eigen mobiel zou kunnen testen.
je kunt alleen java aplicaties op je mobiel zetten.. dat moet wel via een omweg:
(http://www.phonebattles.c...-samsung-s8000-jet-2.html) omdat samsung liever wil dat je het bij hun "funclub"download:( verder kun je java apps/games die je via mobiel internet download wel installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:51:
[...]

ja dat heb ik natuurlijk al geprobeerd... Staat er niet tussen... gsm komt uit schotland met orange software

maar die site die ik gaf

http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=814.0

is geweldig, gsm geflashed, nieuwe firmware alles loopt nu prima, er zat namelijk Orange.uk software op...

Voor de mensen die het ook willen doen je moet die stappen volgen maar
als je de gsm op download modus wil zetten, moet je dus niet 9 ingedrukt houden zoals hij zegt (is een touchscreen, keypad is niet zichtbaar) maar volume lager links+camera knop rechts + ophangen/off switch tegelijk ingedrukt houden
en dan kan je weer verder...

een aanrader

edit: iefie was me voor :P had de link al gegeven
Mijn Jet nu ook geupdate. Ging als een trein, gelukkig die baggerfirmware van Vodafone eraf, helaas herkent NPS de telefoon nog steeds niet.... Zucht.. Dan maar op deze manier blijven updaten :)

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een oplossing voor het volgende?:
  • verschillende automatische wifi profielen instellen, zodat wanneer ik thuis komt mijn wifi daar gepakt wordt en anders de wifi op mijn werk?
  • de schermhelderheid instelling vast kan zetten voor de browser? moet nu namelijk elke keer opnieuw de helderheid instellen als ik de browser start
Thnx alvast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:33:
heeft iemand een oplossing voor het volgende?:
  • verschillende automatische wifi profielen instellen, zodat wanneer ik thuis komt mijn wifi daar gepakt wordt en anders de wifi op mijn werk?
  • de schermhelderheid instelling vast kan zetten voor de browser? moet nu namelijk elke keer opnieuw de helderheid instellen als ik de browser start
Thnx alvast :P
Helaas, voor beide punten heb ik nog geen oplossing gevonden. Het is sowieso irritant dat je altijd helemaal in de instellingen van de browser moet duiken voor de verbindingsinstelling.
Gelukkig is de helderheid op 3 ook heel helder bij dit prachtige AMOLED display, maar toch...in de browser is het standaard altijd 3. Geen idee waat daar het idee achter is overigens...

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Weet iemand hoe je bij de samsung jet, de lock button aan de rechterkant zodanig uit kan zetten zodat hij niet meer kan unlocken. Door deze functie ontgrendeld hij namelijk heel vaak in m'n broek, jas of iets dergelijks. Ik wil gewoon alleen via het scherm ontgrendelen, en dan het liefst alleen met een letter.

Canon Digital Ixus V2

• Aurora
_MB_ schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 10:12:
Weet iemand hoe je bij de samsung jet, de lock button aan de rechterkant zodanig uit kan zetten zodat hij niet meer kan unlocken. Door deze functie ontgrendeld hij namelijk heel vaak in m'n broek, jas of iets dergelijks. Ik wil gewoon alleen via het scherm ontgrendelen, en dan het liefst alleen met een letter.
Voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Helaas.

Verwijderd

@ sabelhout

heb je de firmware met NL maar oudere versie genomen? of de nieuwste met engels? Ik had die met NL genomen, maar geen NL in het taal menu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik heb iets raars; ik maak een foto en die zou je dan verwachten in het menu 'Mijn bestanden' en dan 'Afbeeldingen' en dan 'Mijn foto's' maar daar zie ik niks. het lijkt wel alsof-ie de foto's niet opslaat ofzo...

Een filmpje gaat wel goed, die zie ik gewoon terug in 'Mijn videos'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Ferret schreef op zondag 20 september 2009 @ 08:29:
Ik heb iets raars; ik maak een foto en die zou je dan verwachten in het menu 'Mijn bestanden' en dan 'Afbeeldingen' en dan 'Mijn foto's' maar daar zie ik niks. het lijkt wel alsof-ie de foto's niet opslaat ofzo...

Een filmpje gaat wel goed, die zie ik gewoon terug in 'Mijn videos'.
moet je even kijken op welke locatie het word opgeslagen bij de instellingen van de fotocamera en kijken of bij mijn bestanden rechts bovenin wel "Alles" staat en niet alleen "geheugenkaart" of "Telefoon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 23:49:
@ sabelhout

heb je de firmware met NL maar oudere versie genomen? of de nieuwste met engels? Ik had die met NL genomen, maar geen NL in het taal menu :(
Ik heb firmware S8000XWIF6 geinstalleerd, volgens mij is dat de meest recente met de nederlandse taal. Als je op http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=814.0 kijkt, moet je die ene nemen waar dutch achter staat.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb een probleem met het aan de praat krijgen van Google Calendar. Ik gebruik de volgende ActiveSync gegevens:

Server URL: m.google.com
User name: blabla@gmail.com
Password: *******
Domain: field left blank
Use SSL: Yes

Vervolgens krijg ik als foutmelding: synchronisatie instellingen niet beschikbaar.
Heeft iemand de Google Calendar al aan de praat gekregen met de S8000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi_roy
Waarom kan ik mijn Firmware niet updaten?
Ik draai Vista 64x, en probeer mijn Samsung Jet firmware te updaten. Echter ik krijg de volgende melding: Verbinding maken met de server is mislukt. kan niet doorgaan met bijwerken.
Ideen hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt voor de suggesties! :)

[ Voor 7% gewijzigd door hoi_roy op 21-09-2009 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Laatst online: 08-12-2023
Goedemorgen!

Ik heb even enkele vragen.

Voor de beveiliging van ons internet moet ik het MAC adres van mijn Jet weten, hoe kom ik hieraan? Tevens ben ik erachter gekomen dat mijn Jet simlockvrij is terwijl ik hem toch met een vodafone abbo heb gekocht.

Ook ik heb de bekende fout met het updaten van de software. Heb PC Studio in engels en nederlands geinstalleerd, als land UK of NL en het werkt gewoon niet, ik kan mijn telefoon niet updaten.

Wat houdt het hiervoor genoemde "flashen" precies in? Is het een soort van updaten of niet?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
Tommyboy_1908 schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:01:
Voor de beveiliging van ons internet moet ik het MAC adres van mijn Jet weten, hoe kom ik hieraan? Tevens ben ik erachter gekomen dat mijn Jet simlockvrij is terwijl ik hem toch met een vodafone abbo heb gekocht.
Ga naar je Wi-Fi, schakel die aan en selecteer een toegangspunt. Druk nu niet op verbinden, maar op details. Daar vind je MAC toestel. Dit is het adres van je Jet.
Wat houdt het hiervoor genoemde "flashen" precies in? Is het een soort van updaten of niet?
Flashen is het updaten van je telefoonsoftware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Laatst online: 08-12-2023
Maar niet legaal toch?

Oké, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Tommyboy_1908 schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:41:
Maar niet legaal toch?

Oké, bedankt!
ligt er aan als je het via pc studio doet mag het wel op een andere manier is het wel illegaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicer schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:24:
[...]

ligt er aan als je het via pc studio doet mag het wel op een andere manier is het wel illegaal
Wel een beetje jammer dat er nog geen update voor de Nederlandse versie via PC Studio te downloaden is. Ik wacht al een tijdje namelijk op de horizontale menu :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:46:
[...]

Wel een beetje jammer dat er nog geen update voor de Nederlandse versie via PC Studio te downloaden is. Ik wacht al een tijdje namelijk op de horizontale menu :P.
ja ik heb er ook al zo'n hekel aan om elke keer het toestel te moeten draaien.. weet iemand trouwens een fijne horizontale msn client met qwerty toetsenbord voor de jet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Die zoek ik ook, msn-en met ebuddy werkt niet lekker in de verticale stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
Weet iemand een goede alternatieve browser, gebruik nu opera mini. Vind de nieuwe beta er mooi maar hij laat de meeste pagina's niet goed zien en versie 4 heeft niet de mooie functies van de beta (landscape enzo)
Beide zijn ze wel veeel sneller dan de standaard browser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmulder
  • Laatst online: 12-08 13:34
Goedemorgen!

Ik heb even enkele vragen.

Ook ik heb de bekende fout met het updaten van de software. Heb PC Studio in engels en nederlands geinstalleerd, als land UK of NL en het werkt gewoon niet, ik kan mijn telefoon niet updaten.

Alvast bedankt!
Ik had deze fout eerst ook, het lukt (hopelijk..) wel als je PC Studio start met administrator rechten (klik met recht op het icoontje en kies "run as administrator") Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmulder
  • Laatst online: 12-08 13:34
hoi_roy schreef op zondag 20 september 2009 @ 23:16:
Waarom kan ik mijn Firmware niet updaten?
Ik draai Vista 64x, en probeer mijn Samsung Jet firmware te updaten. Echter ik krijg de volgende melding: Verbinding maken met de server is mislukt. kan niet doorgaan met bijwerken.
Ideen hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt voor de suggesties! :)
Ook in dit geval: start PC Studio met administrator rechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

voor de mensen die de jet als een soort van spiegel willen gebruiken met de frontcam: *#0*# en dan op 8 vga cam drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi_roy
lmulder schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:21:
[...]

Ook in dit geval: start PC Studio met administrator rechten...
Hartelijk dank voor deze suggestie. :)

Echter ik krijg nu een nieuwe foutmelding melding, namelijk:
Apparaat wordt niet ondersteund. :(

Ik kom helaas dus nog niet verder.
(btw NPS versie = 1.2.0 IE6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
hoi_roy schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 22:44:
[...](btw NPS versie = 1.2.0 IE6)
Meest recente versie is op dit moment 1.2.0 IF4 (wel Nederlands)

• Diavolo
  • Laatst online: 26-05 16:53
Heej ik heb ff een vraagje,

Ik wil zelf ook de Jet gaan bestellen maar zal ik daar nou een verzekering bij nemen? (Bij mn vorige tel SE W960i overigens niet gedaan, en geen spijt van) Ik ben altijd zuinig met telefoons maar ik heb wel gelezen dat het schem zo maar kapot kan gaan, maar mssn is dit wel gewoon via samsung te verhelpen...

Graag een adviesje :) alvast bedankt

Rare jongens die Gamers :D

Verwijderd

Aurora1110 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 21:21:
[...]

Voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Helaas.
Mn batterij ging de laatste drie keer na het volledig opladen, helemaal leeg na een dag en een keer na 6 uur...

Wat was het probleem?

Door de strakke hoes, werd de lock button ingedrukt wanneer het toestel zich in mn broekzak bevond...

Nu zonder hoes, gaat batterij veel langer mee, ongeveer wat aangegeven wordt door Samsung.
Ik denk eraan om met chirurgische precisie, dat stukje van de hoes dat boven de knop komt weg te snijden...

• Tiando
  • Laatst online: 08-09 13:09
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:33:
[...]

Mn batterij ging de laatste drie keer na het volledig opladen, helemaal leeg na een dag en een keer na 6 uur...

Wat was het probleem?

Door de strakke hoes, werd de lock button ingedrukt wanneer het toestel zich in mn broekzak bevond...

Nu zonder hoes, gaat batterij veel langer mee, ongeveer wat aangegeven wordt door Samsung.
Ik denk eraan om met chirurgische precisie, dat stukje van de hoes dat boven de knop komt weg te snijden...
Ik heb net op een chirurgische manier ;) (ja toen ik dit berichtje zag toen dacht ik opeens dat het ook netjes moet kunnen :)) Ik heb aan de binnenste velours laagje weg gesneden met een hobbymes en er is vanaf de buitenkant niks van te zien (alleen een paar draadjes minder). Hieronder zet ik ff een foto, zoals je ziet heb ik gesneden tot de stof waar het nep leer aan vast zit.

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y162/Tiando/th_telefoonhoesje.jpg

Als nu me telefoon in het hoesje zit dan zit er geen hobbel meer op de plek van het knopje

PS. Ik hoop snel dat er oplossing komt voor het probleem dat films kijken zo irritant is, want als je hem een beetje scheef houd dan flipt hij gelijk terug naar het rechtop beeld

[ Voor 10% gewijzigd door Tiando op 24-09-2009 20:08 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.