Ik loop vast bij het instellen van mijn Samsung Jet voor het laten synchroniseren met onze exchange server. De foutmeling is volgens Samsung: "Synchronisatie instellingen niet beschikbaar". Daarna verder geen uitleg etc.
Heb het volgende gedaan: Server geschikt gemaakt voor Mobile Synchronisatie.
Outlook Web Access is netjes bereikbaar, alsmede Outlook Mobile Access.
Zodra ik echter alle gegevens invoer op de Samsung S8000 Jet, krijg ik bovenstaande melding.
Exchange server geeft geen fouten in het log aan en ook niet in het W3SVC1 Log bestand.
Als ik mijn gebruikersnaam wijzig in de S8000, geeft hij netjes aan dat de login gegevens niet kloppen.
Er is dus duidelijk verbinding met de server.
Het lijkt er op dat ik op de JET nog e.e.a. moet instellen m.b.t. de synchronistatie (mappen koppelen etc) is dit bij één van jullie bekend? Wil iemand deze kennis met mij delen? Dit schiet niet op zo.
Heb het volgende gedaan: Server geschikt gemaakt voor Mobile Synchronisatie.
Outlook Web Access is netjes bereikbaar, alsmede Outlook Mobile Access.
Zodra ik echter alle gegevens invoer op de Samsung S8000 Jet, krijg ik bovenstaande melding.
Exchange server geeft geen fouten in het log aan en ook niet in het W3SVC1 Log bestand.
Als ik mijn gebruikersnaam wijzig in de S8000, geeft hij netjes aan dat de login gegevens niet kloppen.
Er is dus duidelijk verbinding met de server.
Het lijkt er op dat ik op de JET nog e.e.a. moet instellen m.b.t. de synchronistatie (mappen koppelen etc) is dit bij één van jullie bekend? Wil iemand deze kennis met mij delen? Dit schiet niet op zo.