Die commando werkt ook in mijn vista64 zie ik net. Dacht dat het echt iets was dat alleen op W7 werkt
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 00:18 ]
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 00:18 ]
Bel Microsoft en vraag het zou ik zeggen, wat een mede tweaker dus ook gedaan heeft naar mijn weten en dus te horen heeft gekregen dat het inderdaad om MSDN keys gaat (wat betreft zijn sleutel).Okasha schreef op donderdag 05 november 2009 @ 08:29:
Ik vind het een wonderlijke gang van zaken. Tweakers.net doet zijn naam met deze post geen eer aan. Hoe kom ik er nu achter of mijn key echt een MSDN key is of niet.
Daarnaast heeft ook G2play via e-mail bevestigd dat het om MSDN keys gaat.bobross99 schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:05:
Omdat ik het niet-Microsoft tooltje ook niet vertrouwde maar door het tooltje wel wantrouwend werd heb ik contact opgenomen met Microsoft Nederland en zij bevestigden dat het inderdaad om een MSDN license ging.
Ik heb nu na enig getouwtrek met OnlineKeStore mijn geld terug maar het ging niet echt van harte.
Zoals ik al aangaf is de kans aanwezig dat de andere kopers ook betaald hebben voor een illegaal product.
For the record :
On Tuesday, November 3, 2009, G2PLAY.net <g2playshop@gmail.com> wrote:
> Yes it's true .
>
> On Tue, Nov 3, 2009 at 3:58 PM, Tom van der Woerdt <removed> wrote:
>
>
> Oh, by the way: i've heard rumors that these are msdn keys. It that true?
> Tom
[ Voor 54% gewijzigd door Lukin op 05-11-2009 09:42 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-11-2009 09:56 ]
Ja, ikzelf wacht nog en in een ander topic hebben ook al meerdere mensen zich gemeld. Het lijkt erop dat dit dus geldt voor iedereen die maandag een "verzonden"-bericht heeft gehad.Dj-sannieboy schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:45:
Ik heb Windows 7 x64 ultimate besteld bij surfspot. Helaas bleek deze al snel te zijn uitverkocht, maar ik had geen haast. Maandag 2 november is die eindelijk verzonden, maar heb nog steeds niks binnen gehad. Meer mensen die nog wachten op hun surfspot bestelling?
Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen
Dear OKS,
Maybe you did not notice, but this command is unable to distinguish whether a key has a MSDN origin.
I have contacted Microsoft NL about the origin of the key and they confirmed that it is a MSDN key and selling these kinds of keys is illegal.
Therefor I want my money back, I have paid for a legal microsoft product.
Please let me know asap
Tijd om je woorden terug te nemen?Okasha schreef op donderdag 05 november 2009 @ 08:29:
Tweakers.net doet zijn naam met deze post geen eer aan.
Verwijderd
dat jij de topic niet goed gevolgd hebt. In eerdere postjes staat een mail van g2play waarin hij dat toegeeft, ook microsoft is gebeld door een tweaker en die bevestigd het....Okasha schreef op donderdag 05 november 2009 @ 08:29:
Feit is wel .....
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 10:13 ]
Ik heb via OKS een key gekocht, toen ik hoorde dat het om MSDN keys ging heb ik via paypal (zo had ik betaald) een dispute aangemaakt op 3 november en binnen 24 uur kreeg ik het bericht dat de verkoper een refund had gegeven. Ik moet het geld nog op mijn CC overzicht terug zien (als je betaalt via een onderliggende CC dan zie je het daar pas terug, als je het bedrag al op paypal had dan moet je het daar zien). maar mijn CC maatschappij is wat dat betreft de laatste tijd erg traag met het weergeven van betalingen.Edmin schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:11:
[...]
Gezien de gang van zaken rond deze shops geef ik je helaas weinig kans op je geld terug.
[ Voor 9% gewijzigd door Lukin op 05-11-2009 10:50 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
een herhaling van je bericht is onnodig denk ik.. ;-)
Ik had hetzelfde besteld, was ook op 2 november verstuurd maar tot op heden nog niks binnen.Sc0rPi0N schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:52:
Hier ook Surfspot bericht gehad 2 november dat het was verzonden en nog niets binnen gehad.
Dus gisteren maar gemaild met de vraag hoe of wat.
Als je zegt dat ze verzonden zijn met TNT dan duurt het max 2 dagen (meestal de volgende dag!)
Ik vroeg ook naar het Track and Trace nummer.
Maar 'blij' te horen dat ik niet de enige ben.
(ik had de Ultimate 64 Bit UK upgrade besteld)
Okasha schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:09:
Heb gebeld met Microsoft, ze zijn er daar ook van op de hoogte. Ze hebben mijn key nog even gecontroleerd en dit is inderdaad een MSDN key. Het gebruik is niet illegaal, maar de verkoop ervan wel zei hij. Daarnaast kan het idd zijn dat de account wordt geblokkeerd en de key onbruikbaar word.
Ik heb nu OKS weer gemaild:
[...]
[ Voor 97% gewijzigd door Okasha op 05-11-2009 11:30 ]
Jip, was voor mij ook even flink zoeken op die site:Him_ schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:16:
Heb jij voor ons het nummer bij Microsoft van de afdeling waar ze hier vanaf weten?
[...]
AlternateVerwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:02:
Dit topic verzand in herhalingen, herhalingen, herhalingen... Had ik had herhalingen gezegd? Nee? Herhalingen, herhalingen, herhalingen...
Mensen die hun geld terugwillen van OKS of g2play, mensen die een bericht gekregen hebben dat het verzonden is maar nog niks hebben ontvangen van surfspot. Is al 101 keren gemeld. Zijn er nog leuke acties en aanbiedingen waar een consument van zou kunnen profiteren? Scholieren en alles eromheen kunnen surfspot of slim gebruiken, dat weet ik nu ondertussen wel. En consumenten dan?
[ Voor 15% gewijzigd door Okasha op 05-11-2009 11:30 ]
Het is nu wachten tot de eerste roept dat hij hem al heeftVerwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:02:
Dit topic verzand in herhalingen, herhalingen, herhalingen... Had ik had herhalingen gezegd? Nee? Herhalingen, herhalingen, herhalingen...
Mensen die hun geld terugwillen van OKS of g2play, mensen die een bericht gekregen hebben dat het verzonden is maar nog niks hebben ontvangen van surfspot. Is al 101 keren gemeld.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
niet doen...Sc0rPi0N schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:31:
[...]
Het is nu wachten tot de eerste roept dat hij hem al heeft
Waarschuwing:
Dit topic is niet bedoeld voor "Ik heb hem al"-replies! Deze dragen niet bij aan de discussie en willen wij niet zien!
Okasha schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:20:
[...]
Jip, was voor mij ook even flink zoeken op die site:
020-5001500
[...]
Alternate77 euro voor een OEM Windows 7 HP
Verwijderd
De vraag is niet te beantwoorden aangezien iedere onderwijsinstelling zelf een deal sluit met surfspot. Gewoon even wachten om te zien wat je te zien krijgt wanneer je inlogt.Macchill schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:14:
mijn uiteindelijke vraag: zijn de prijzen van W7 pro/Ultimate ook €18??
Als je een dipute bij je CC maatschappij in kan dienen is het wellicht een ander verhaal. Bij de shops zelf geef ik je echter minder kans.Lukin schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:48:
[...]
Ik heb via OKS een key gekocht, toen ik hoorde dat het om MSDN keys ging heb ik via paypal (zo had ik betaald) een dispute aangemaakt op 3 november en binnen 24 uur kreeg ik het bericht dat de verkoper een refund had gegeven. Ik moet het geld nog op mijn CC overzicht terug zien (als je betaalt via een onderliggende CC dan zie je het daar pas terug, als je het bedrag al op paypal had dan moet je het daar zien). maar mijn CC maatschappij is wat dat betreft de laatste tijd erg traag met het weergeven van betalingen.
Verwijderd
Ik heb de mijne vandaag ontvangen.Sc0rPi0N schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:52:
Hier ook Surfspot bericht gehad 2 november dat het was verzonden en nog niets binnen gehad.
Dus gisteren maar gemaild met de vraag hoe of wat.
Als je zegt dat ze verzonden zijn met TNT dan duurt het max 2 dagen (meestal de volgende dag!)
Ik vroeg ook naar het Track and Trace nummer.
Maar 'blij' te horen dat ik niet de enige ben.
(ik had de Ultimate 64 Bit UK upgrade besteld)
talkin' is cheap, people follow like sheep
Volgens mij is de OEM-versie zoals die bijvoorbeeld in de pricewatch staat de goedkoopste als je het niet via leuke constructies als surfspot kan doen. (~80euro) En ik had ook al eerder gemeld dat de retail-versie op amazon(.co.uk) weer in de aanbieding is voor ~120 euro. (engeland is sowieso altijd het checken waard, ze hanteren voor dingen als software vaak totaal andere prijzen daar)Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:02:
Mensen die hun geld terugwillen van OKS of g2play, mensen die een bericht gekregen hebben dat het verzonden is maar nog niks hebben ontvangen van surfspot. Is al 101 keren gemeld. Zijn er nog leuke acties en aanbiedingen waar een consument van zou kunnen profiteren? Scholieren en alles eromheen kunnen surfspot of slim gebruiken, dat weet ik nu ondertussen wel. En consumenten dan?
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Verwijderd
Ik ben geinteresseerd in de Ultimate versie, kost al gauw 150 euro, behalve als je student bent is het ineens 18 euro. Ik heb op amazon.com gekeken, daar was hij idd 120 euro maar die versturen niet naar nederland, amazon.co.uk verkoopt ze voor plusminus 170 euro, duurder dan onze eigen pricewatch?bwerg schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:21:
[...]
Volgens mij is de OEM-versie zoals die bijvoorbeeld in de pricewatch staat de goedkoopste als je het niet via leuke constructies als surfspot kan doen. (~80euro) En ik had ook al eerder gemeld dat de retail-versie op amazon weer in de aanbieding is voor ~120 euro. (engeland is sowieso altijd het checken waard, ze hanteren voor dingen als software vaak totaal andere prijzen daar)
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 14:54 ]
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:06:
ff een vraag, iemand wilt mij een gesealde Windows ultimate upgrade 64 bits verkopen voor een OEM prijs, de upgrade versies komen toch altijd in 32 en 64 in 1 doosje of gesealde verpakking uit? Hij beweert dat hij geen 2 dvds krijgt maar per stuk en ze dus zo doorverkoopt?
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 18:12 ]
Euh waarschijnlijk kun je dat wel zien ja. De keys zijn niet 'retail', je krijgt een enterprise-achtige constructie waarbij Surfspot/Slim als een soort bedrijf een heleboel keys tegelijk koopt van Microsoft, waarna je per key 'm maar 1 keer kunt installeren (zoals OEM). Je kunt ze, mits de key nog ongebruikt is, doorverkopen ja en dat gaat werken, vandaar dat iedereen maar 1 exemplaar per product mag kopen. Maar als je zou willen zou je daar wel wat winst op kunnen halen ja. Dat is echter gezien de massale verkopen die Microsoft heeft niet echt een verlies dat impact heeft.Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 18:11:
Wat als iemand via surfspot of slim een licentie voor 18 euro aanschaft en deze doorverkoopt voor 118 euro en zo 100 euro winst maakt? De keys zijn toch retail en dus niet hardwarematig gebonden en hoe weet microsoft dat de licentie is doorverkocht en niet of de nieuwe eigenaar gewoon de eigenaar is die het had moeten krijgen? Zijn de keys persoonsgebonden?
Dat vroeg ik me af. Zie je aan de key dat ze van surfspot afkomen zoals je kan zien dat ze van msdn komen?
Op amazon.co.uk verkopen ze dan wel de retail-versie, die is in de PW duurder. Of ze ergens in Engeland ook goedkope OEM's verkopen weet ik niet, de Nederlandse OEM's zijn niet slecht geprijsd.Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:24:
[...]
Ik ben geinteresseerd in de Ultimate versie, kost al gauw 150 euro, behalve als je student bent is het ineens 18 euro. Ik heb op amazon.com gekeken, daar was hij idd 120 euro maar die versturen niet naar nederland, amazon.co.uk verkoopt ze voor plusminus 170 euro, duurder dan onze eigen pricewatch?
http://yor.minitroopers.com
Volgens mij is die actie al weer voorbij (staat nu voor €49,50) bij mij. Jammer, ik had er nog wel eentje willen halen voor dat geld.Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 18:11:
Wat als iemand via surfspot of slim een licentie voor 18 euro aanschaft
Nee, het is geen actie maar een (volgens mij) permanente constructie voor korting. Alleen verschilt de prijs verschilt per onderwijsinstelling en per functie. Voor medewerkers is het volgens mij goedkoper dan voor studenten.MochiGohan schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:10:
[...]
Volgens mij is die actie al weer voorbij (staat nu voor €49,50) bij mij. Jammer, ik had er nog wel eentje willen halen voor dat geld.
Verwijderd
En hoe zit het met de keys die daar worden aangekocht? Komen die op de blacklist of is het een grijs gebied (er is betaald voor een key)?Yor schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:38:
Voor wat betreft G2play.net en de legaliteit ervan:
Ik ben al vanaf 30-09 met MS aan het mailen hierover, krijg wekelijks een status update van de case.
Het adres van G2play is fictief, niet in Singapore gevestigd en MS Singapore is bezig te onderzoeken hoe ze die site offline kunnen gooien.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 12:13 ]
Ook voor (ouders van) basisschoolleerlingen is een regeling.Macchill schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:09:
Ik denk dat consumenten gewoon de spreekwoordelijke pineut zijn..
Los van of het kan of niet (ik heb daar nog geen ervaring mee) is wat jij beschrijft natuurlijk niet legaal. De licentie is een upgrade en die installeren mag alleen als je een geldige voorloper hebt (dus XP of Vista). Geen geldige voorloper betekent dat installeren met een upgrade niet conform de voorwaarden is en dus illegaal.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:12:
Ik overweeg de "MS Windows 7 Ultimate Upgrade (64-bits) (MT) UK" via surfspot te bestellen. Hoewel het een upgrade betreft hoor ik verhalen dat je ook met deze DVD gewoon een schone installatie kan doen op een lege harddisk / partitie. Heeft iemand dit al geprobeerd? Kan dat echt? (voor de duidelijkheid: ik heb dus geen -legale- windows XP of vista maar zou wel Windows 7 64bit legaal op mijn MacBook Pro bootcamp partitie willen zetten).
Verwijderd
Daar heb je helemaal gelijk inZentbeer schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:48:
[...]
Geen geldige voorloper betekent dat installeren met een upgrade niet conform de voorwaarden is en dus illegaal.
Verwijderd
Verwijderd
Mooi. Blij dat ik bij Amazon Win7 had gepre-ordered en ook geen Office 2007 "key" heb aangeschaft bij G2Play.Yor schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:07:
Net een bericht gehad van het MS response team dat g2play alle windows versies verwijderd heeft en een flinke waarschuwing van MS heeft gehad.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Dan ben je helaas gedoemd om die PII zelf te gaan gebruiken!Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:48:
En wat nou als die XP-licentie een OEM is? Want die mag niet worden overgedragen op een andere PC. Die je dus wegmikt
Nice, ook Office 2007.Snoekebeest schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:01:
Ik heb vandaag ook contact gehad met microsoft over de OKS key's en beide key's zijn dus hardstikke illegaal. Ik probeer het nu met paypal op te lossen.
Ik ben ook alweer op jacht naar een legale windows 7 en kwam via een ad op amazon hier terecht; http://www.shoparhive.com/ mooie prijzen voor retails maar ik ben een beetje huiverig geworden op digital downloads en ik kan nergens een adres vinden op die site.
[ Voor 13% gewijzigd door abusimbal op 07-11-2009 01:15 ]
Verwijderd
Yor schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:07:
Net een bericht gehad van het MS response team dat g2play alle windows versies verwijderd heeft en een flinke waarschuwing van MS heeft gehad.
?Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:33:
[...]
En hoe zit het met de keys die daar worden aangekocht? Komen die op de blacklist of is het een grijs gebied (er is betaald voor een key)?
Ja mooie ?, maar verwacht je nu van mij dat ik jouw hebberige ik-wil-goedkoop-windows7-actie ga rechtrekken bij MS?
Verwijderd
Wat een flamerige zure antwoordpost geef je Yor? Ik heb juist helemaal niets besteld, ik was nieuwsgierig of het nou op blacklist zou staan of dat microsoft het erbij liet. Jij hebt naar eigen zeggen een instant update via mail met microsoft.Yor schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 02:19:
[...]
Ja mooie ?, maar verwacht je nu van mij dat ik jouw hebberige ik-wil-goedkoop-windows7-actie ga rechtrekken bij MS?
JIJ koos ervoor een risico te nemen, dus JIJ zult zelf actie moeten ondernemen om wat terug te krijgen en ik denk eerlijk gezegd niet dat je jouw probleem bij MS moet neerleggen, eerder bij G2play.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 02:39 ]
Woot, dat wist ik niet? Wat lame.Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 02:34:
In de tijdperk met xp geloof ik, als je betrapt werd op een illegale versie, kreeg je een voorstel van microsoft, je kon een legale versie online kopen, wat goedkoperder was dan de winkelversie. Illegaliteit loonde toen.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Verwijderd
Ik kan het originele nieuwssubmit niet vinden maar in deze nieuwsbericht staat er ook iets over van illegale naar legale xp of zelfs vista overstappen goedkoper is dan een legale uit de winkel.
nieuws: Microsoft legt laatste hand aan nieuwe versie wgaGebruikers die besluiten over te stappen op een geldige Vista-installatie kunnen tegen gereduceerd tarief een licentie aanschaffen. 'We willen er zeker van zijn dat onwetende slachtoffers een goede behandeling krijgen', aldus Mike Sievert.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 14:08 ]
ik denk niet dat ze de illigaliteit belonen..., ze willen eerder mensen helpen die opgelicht werden.Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 02:34:
Nu vraag ik me af of de illegaliteit wederom loont en dat mensen die eerlijk willen zijn veel te veel betalen dan mensen die illegaal bezig willen zijn.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Verwijderd
Je hebt mijn zin verkeerd geinterpreteerd. Illegale Xp/Vista loonde want je was goedkoperder uit door fout bezig te zijn. Het is voor mij niet de vraag of je dat moedwillig doet of onwetend was. Er zullen best enkele eerlijke mensen mee geholpen zijn. Ik zeg dus niet dat MS illegale Xp/Vista bezitters beloond.MikeVM schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:45:
[...]
ik denk niet dat ze de illigaliteit belonen..., ze willen eerder mensen helpen die opgelicht werden.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 20:51 ]
Klopt zoals ik dat ook heb gedaan.weerdo schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:45:
[...]
Ook voor (ouders van) basisschoolleerlingen is een regeling.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Dan heb je meer geluk dan bij OKS, OKS leeft nog steeds in ontkenning en maakt mij ook zwart omdat ik een dispute aangemaakt heb. Moet het dus nu via de creditcard gaan regelen. OKS wacht gewoon de disputes af, omdat PAYPAL dus blijkbaar geen disputes aanmaakt voor objecten buiten ebay.comMichelJ schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:12:
Ik heb mijn geld weer terug van g2play.net, dien bij paypal een dispute in met je order gegevens, dat ze geadverteerd hebben met een retail versie, een MDSN key hebben verstuurd en dat je je geld terug wil.Ze storten het zonder morren terug je krijgt niet eens een verontschuldiging email. Enigste email wat je krijg is direct als je een dispute ingediend hebt, een verontwaardige email zo van:
Hello mate
Could you tell me why you opened the dispute?? what was wrong??
regards
-----------------------
G2PLAY.net Team
maar hier moet je niet op reageren, soms moet je iets langer wachten maar je krijgt van paypal vanzelf een email dat je dispute is opgeheven en als je dan bij je rekening kijkt zie je je geld terug gestort,bij mij heeft paypal het geld weer terug gestort op mijn credit kaart.
Michel
Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om contact met ons op te nemen. Ik
help u graag verder met uw probleem.
Ik begrijp dat u een e-mail van PayPal heeft ontvangen met de mededeling
dat PayPal uw claim PP-824-386-747 niet zal onderzoeken.
PayPal onderzoekt claims voor objecten die aanzienlijk afwijken van de
beschrijving als deze zijn gekocht op eBay en betaald met PayPal (via de
rubriek 'eBay-objecten' en onder vermelding van het respectievelijke
veilingnummer).
Aangezien u de goederen buiten eBay heeft gekocht of niet heeft aangegeven
tijdens de betaling dat het eBay-objecten betreft, kunnen wij uw claim niet
onderzoeken. Wij zijn namelijk niet in staat om de beschrijving voorafgaand
aan de koop te vergelijken met de beschrijving na de koop.
Ik raad u aan om contact te onderhouden met de verkoper om samen tot een
bevredigende oplossing te komen. Als u de goederen op een veilingsite heeft
gekocht, kunt u ook contact opnemen met de afdeling klantenservice van deze
veilingsite. Zij bieden mogelijk ook een vorm van koperbescherming.
Voor meer informatie verwijs ik u naar onze gebruikersovereenkomst. U vindt
deze door te klikken op de link 'Juridische overeenkomsten' onderaan een
willekeurige pagina van onze website.
Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.
Met vriendelijke groet,
Steven
Afdeling Beschermingsservices
PayPal, een eBay-onderneming
[ Voor 40% gewijzigd door Okasha op 10-11-2009 08:27 ]
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 16:12 ]
Dit is niet mijn ervaring geweest, ik had een dispute met OKS aangemaakt via PayPal en had binnen 24 uur, zonder commentaar, mijn geld terug.Okasha schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:25:
[...]
Dan heb je meer geluk dan bij OKS, OKS leeft nog steeds in ontkenning en maakt mij ook zwart omdat ik een dispute aangemaakt heb. Moet het dus nu via de creditcard gaan regelen. OKS wacht gewoon de disputes af, omdat PAYPAL dus blijkbaar geen disputes aanmaakt voor objecten buiten ebay.com
[...]
Not as described - Case ID xxx
Seller Name & Email: OnlineKeyStore, sales@onlinekeystore.com
Transaction Amount: -$99,99 USD
From Buyer: XXXXXX on 03-11-2009 11:17 GMT+01:00
<tekst>
From PayPal: PayPal on 03-11-2009 16:40 GMT+01:00
A Refund was issued.
[ Voor 26% gewijzigd door Lukin op 10-11-2009 16:34 ]
Ik heb zelf het idee dat het een automatisch verstuurd email is. Ik kreeg na mijn dispute ook meteen een email van g2play.net.Snoekebeest schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:19:
Nou ik had vandaag de OKS claim opgewardeerd bij paypal en kreeg meteen een mailtje terug (nog niet eens 10 seconden) dat er geen terugstorting mogelijk is.
Dat word morgen een loopje naar de bank dus om het dan maar met de creditcard te regelen.
Paypal ben ik dus ook klaar mee na dit geintje.
wel ik heb gewoon een mail gestuurd met de vraag of ze mijn geld direct konden terugstorten en dat hebben ze ook gedaan. Ik denk dat als je het gewoon gevraagd had ipv een dispute te openen, ze het ook wel gedaan zouden hebben.MichelJ schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:12:
Ik heb mijn geld weer terug van g2play.net, dien bij paypal een dispute in met je order gegevens, dat ze geadverteerd hebben met een retail versie, een MDSN key hebben verstuurd en dat je je geld terug wil.Ze storten het zonder morren terug je krijgt niet eens een verontschuldiging email. Enigste email wat je krijg is direct als je een dispute ingediend hebt, een verontwaardige email zo van:
Hello mate
Could you tell me why you opened the dispute?? what was wrong??
regards
-----------------------
G2PLAY.net Team
maar hier moet je niet op reageren, soms moet je iets langer wachten maar je krijgt van paypal vanzelf een email dat je dispute is opgeheven en als je dan bij je rekening kijkt zie je je geld terug gestort,bij mij heeft paypal het geld weer terug gestort op mijn credit kaart.
Michel
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
[ Voor 6% gewijzigd door Okasha op 11-11-2009 07:05 ]
De 3 professionals die ik had besteld lagen vandaag in de bus.Heintzer schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:00:
Is er al iemand die van surfspot of slim.nl de Professional versie heeft ontvangen?
"Better ask questions before you shoot"
Ik heb deze ook al betaald (zaterdag) nu staat er wel betaald, maar staat er ook nog steeds dat deze "wacht op betaling"/verwerking.Heintzer schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:00:
Is er al iemand die van surfspot of slim.nl de Professional versie heeft ontvangen?
[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 12-11-2009 15:09 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Okasha op 12-11-2009 18:14 ]
Dus je hebt een Windows Anytime Upgrade met Win 7 prof uitgevoerd vanaf MDSN licentie?Okasha schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:06:
De professional die ik donderdag had besteld is ook vandaag binnen gekomen
Maarreuh, ik hoopte dat ik via Windows Anytime Upgrade mijn huidige MSDN key kon upgraden, maar dat kan helaas niet. Moet ik nu eerst Windows XP installeren of ik kan wel direct Win7 Pro upgrade erop knallen?
[edit: kan gewoon]
MSDN misschien niet maar retail lukt wel. Had op mijn desktop een home premium retail draaien die ik met de Surfspot key zonder problemen kon upgraden en activeren via Windows Anytime upgrade.Okasha schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 05:44:
Nee dat niet helaasDie anytime herkende de key niet, die werkt denk ik alleen met speciale anytime-keys.
Maar ik hoefde niet eerst mn Windows Vista of XP licentie erop te zetten.
"Better ask questions before you shoot"
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 12:52 ]
LOI Hogeschool staat er tussen op surfspot.nl.Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:49:
Even een vraag, mijn vriendin gaat studeren aan LOI als pedoloog, kan ze daar ook zo een surfspot of slimdvd kopen of is dit alleen voor echte scholen (LOI studeer je toch hoofdzakenlijk thuis of zo)?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ARME AOW’er
[ Voor 23% gewijzigd door MikeVM op 24-11-2009 18:39 ]
Waar heb je deze gezien dan ? Als ik inlog is het goedkoopste €49,- ....... Voor €18 ben ik echter bijzonder geinteresseerdMacchill schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:05:
Gister via Surfspot het be(surf)spottelijke bedrag van €18 betaald, voor een mooie upgrade van de pro versie W7!
Eens zien of dit een beetje draait, anders zit er niks anders op om wat componenten te kopen en zelf wat in elkaar te knutselen!
18 euro is voor medewerkers van scholen e.d. Die mogen hem zolang als ze werkzaam bij de school zijn gebruiken.daanNL schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:47:
[...]
Waar heb je deze gezien dan ? Als ik inlog is het goedkoopste €49,- ....... Voor €18 ben ik echter bijzonder geinteresseerd
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
EDIT2If I purchase your Windows or Office software, does it come with the Certificate of Authenticity?
No. We do not send COA, because its OEM-version. But we send you necessary serial numbers and activation instruction. Its full versions and you will get all updates from Microsoft site.
[ Voor 70% gewijzigd door abusimbal op 30-01-2010 22:17 ]
Verwijderd
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
[ Voor 39% gewijzigd door abusimbal op 18-05-2010 16:27 ]
[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 18-05-2010 16:01 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
[ Voor 32% gewijzigd door Database freak op 28-05-2010 02:02 ]
RE: Windows 7Friday, May 28, 2010 8:34 AM
From: "Hureka Computers" <computers@hureka.nl>Add sender to ContactsTo: "'Arjan "
Beste Arjan,
Dit bericht wat je hebt gelezen op tweakers.net is verkeerd. Het pakket zit ong. op een prijs van € 120,-
Groeten,
Gerben Huting
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Arjan
Verzonden: vrijdag 28 mei 2010 1:34
Aan: computers@hureka.nl
Onderwerp: Windows 7
Hallo Hureka,
Ik las dat u windows 7 home premium oem versie verkoopt voor 30 euro. SKU: GFC-00563, EAN: 0882224921619. Klopt deze prijs. Kunt u dit product verzenden binnen Nederland als ik uw het bedrag per bank vooraf aan u over maak?
Met vriendelijke groet,
Arjan
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq