[PC] Anno 1404 deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 212.194 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Racemol schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:22:
Als je begint met extra pieren te maken, dan kunnen er toch een aantal boten tegelijk laden/lossen op je hoofd eiland?

Wat ik ook gedaan heb is inderdaad extra havens maken, maar dan zal je toch handmatig je routes moeten aanpassen denk ik.
Misschien dat ik het dan verkeerd doe, ik heb zo'n harbour office neergezet, deze wordt niet vanzelf gebruikt.
Extra pieren zitten ook onder citizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07 13:53
Als je een harbours office maakt zie je een nieuwe aanlegmogelijkheid op je kaart erbij staan. Je zult echter per route de bestemming moeten wijzigen wat nogal omslachtig is. Ik vind zelf extra pieren dus een stuk mooier :) .

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 18:01
Bij Patricians krijg je ook de mogelijkheid om extra pieren te maken. Die breiden je haven uit met extra aanleg plekken, en zo kunnen er dus een aantal schepen tegelijk aanmeren. Dat is veel makkelijker dan een extra haven maken met zo'n office gebouw want dan moet je ook de routes aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:48
Ik doe altijd iets van 6 pieren en een master office om het gebied een beetje uit te breiden. Dit doe ik naast mijn hoofdgebouw.

Ook maak ik wel eens harbour officies aan de andere kant van een eiland, als dat bijvoorbeeld dichter bij is vanaf andere eilanden die willen laden/lossen.

Zo kan je er dus goed voor zorgen dat het niet al te druk is, en het laden/lossen goed kan verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen jullie eigenlijk met beggars? Ik wil die mensen nooit in men stad laten want wil een grote mooie stad en niet van die sloebers erin. Probleem is dat ze nog wel is terug willen komen als bandits en dan kost het alleen maar meer, niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:52:
Wat doen jullie eigenlijk met beggars? Ik wil die mensen nooit in men stad laten want wil een grote mooie stad en niet van die sloebers erin. Probleem is dat ze nog wel is terug willen komen als bandits en dan kost het alleen maar meer, niet leuk.
Gewoon binnenlaten natuurlijk!
Bouw een "Alms house" (laatste item bij Citizens). Zij verhogen juist de procentuele verhouding tussen de huizenniveau's. Dus hoe meer beggars, hoe minder peasents, en hoe minder peasents des te meer betere huizen, en dus meer inkomsten.

Per Alms house kunnen 500 Beggars verzorgt worden, als er meer bijkomen, krijg je weer een melding, en moet je dus even checken of je nog genoeg Alms houses hebt. Dit kun je doen door op een Alms house te klikken en je muis dan linksboven de tooltip/venstertje (schermpje wat vanaf rechts het scherm op komt) gaan staan. Dan komt er een klein schermpje bij met de hoeveelheid Beggars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diabolofan schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:06:
[...]

Bouw een "Alms house" (laatste item bij Citizens). Zij verhogen juist de procentuele verhouding tussen de huizenniveau's. Dus hoe meer beggars, hoe minder peasents, en hoe minder peasents des te meer betere huizen, en dus meer inkomsten.

Per Alms house kunnen 500 Beggars verzorgt worden, als er meer bijkomen, krijg je weer een melding, en moet je dus even checken of je nog genoeg Alms houses hebt. Dit kun je doen door op een Alms house te klikken en je muis dan linksboven de tooltip/venstertje (schermpje wat vanaf rechts het scherm op komt) gaan staan. Dan komt er een klein schermpje bij met de hoeveelheid Beggars.
Worden die beggars ook nog ooit normale burgers of blijven dat altijd Beggars? Lijkt me zonde als je op het einde alles voor elkaar hebt, maar dat er dan nog 1000 beggars in je stad rondzwerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-05 16:57
he,

ik heb het volgende systeem:

CPU intel P4 3.40 ghz 32-bit score:4,1

grafiche kaart: XFX geforce 9500 GT 1024MB ddr2 op 800mhz 128-bit shader 4.0 shaderclock 1,350 mhz
GPU 550 mhz scores: games 5,3 aero 4,7 status: in gebruik

Integrated nVidia geforce 7100 GT 128 mb memory hdmi 1.3 vga enz status: (in bios uitgeshakeld)
scores aero 3,0 games 2,6
Ik heb dus een upgrade uitgevoerd.

2 gb geheugen dual channel snelheid: onbekend ddr2

Foxconn M7PMX-K 800\1066\1333 mhz fsb

Schijf 75 gb hitachi hd721680PLAT 80

hoe goed scoort mijn systeem om anno 1404 te spelen? low medium high very high?

anno 1701 draaid als een trein. op veryhigh!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
verder heb ik vista home premium 32-bit sp1

oh,ja wie weet een geschikte quadcore minstens 3.40 ghz 64 bit en voor socket 775LGA?
krikt de prestaties op heb nog een single core P4 3.40 ghz 32 bit en door een 64 bit te installeren is ie stukken sneller, descore is al hoog maar oke (4.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
oh,ja en ten 2e er staat in systeeminformatie gebasseerd op x86 systeem,
mijn board is geloof ik 64 bit compitabel evenals de videokaart en de rest van de onderdelen,
maar nu is mijn vraag: kan ik een 64-bit proccessor installeren en is ie dan x64 bit.
maar hij zegt dus x86 maar kan ik er door een x64 proccessor te installeren een 64 bit systeem van make of moet ik mijn board ook nog upgraden naar 64 bit?

P.S in de handleiding op de website van foxconn staat dat ie x64 is maar in systeeminfo staat dat ik een mcp73 board heb enz... maar op het board iets anders M7PMX-K verwarrend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Om te kijken of je pc het aan kunt moet je even naar deze website gaan: http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ Als ik zo snel even kijk, dan moet je het goed aan kunnen inderdaad

Voor de andere vragen verwijs ik je door naar andere categoriën, dit heeft namelijk niets te maken met Anno 1404. Ook is er hier op het forum een editfunctie beschikbaar, zodat je niet steeds een nieuwe post hoeft aan te maken
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:44:
[...]

Worden die beggars ook nog ooit normale burgers of blijven dat altijd Beggars? Lijkt me zonde als je op het einde alles voor elkaar hebt, maar dat er dan nog 1000 beggars in je stad rondzwerven.
Nee, het blijven beggars, maar het maakt toch niet uit? Ik heb nu 7 Alms House staan. Je moet ze gewoon ergens in je hoofdeiland bij elkaar neerzetten (zo doe ik het in ieder geval). Jij ziet ze nu als last, maar ik zie ze juist als hulp, omdat ik dan meer 'betere' huizen kan! ;)

[ Voor 42% gewijzigd door diabolofan op 13-10-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:44:
[...]

nou die beggars zwerven niet echt rond. ze zitten namelijk allemaal in de almhouses (als je er genoeg hebt. Als je plotseling zwervers ziet rondlopen is waarschijnlijk omdat je almshouse vol zit. Op die moment kosten die gasten je ook geld. Kun je nakijken zoals diabolofan al eerder aangaf). Ze zorgen echter dat je minder 'peasant houses' nodig hebt om je hogere populatie te levellen. Een dik pluspunt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, volgende keer dus maar binnenlaten. Maar als ik dus op het einde van het spel zit (Alles voor elkaar, alles loopt goed, kan ik ze dan nog vermoorde d.m.v. soldaatjes :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Haha nee, maar je kan ze er wel uit gooien mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

diabolofan schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:06:
[...]

Die alms houses was voor mij de oplossing. Ik zat altijd te vechten om mijn balans positief te houden met mijn stad, zelfs met 20.000 inwoners. Bleek dat ik een hele zooi beggars op straat had lopen die me 3500 munten per periode kostten. Toen even 5 almhouses erbij gebouwd (ik had er al wel eentje) en die 3500 was in no-time gereduceerd tot 0 en ik had dus opeens dikke profit.

Ik moet zeggen dat het spel na deze ontdekking wel een heel stuk makkelijker is geworden, maar het is nog steeds leuk om de stad verder te perfectioneren. Ik zit nu op 26.000 inwoners maar ik heb nog een stuk of 6 eilanden die ik kan bebouwen. :)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
frankknopers schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 01:05:
[...]

Die alms houses was voor mij de oplossing. Ik zat altijd te vechten om mijn balans positief te houden met mijn stad, zelfs met 20.000 inwoners. Bleek dat ik een hele zooi beggars op straat had lopen die me 3500 munten per periode kostten. Toen even 5 almhouses erbij gebouwd (ik had er al wel eentje) en die 3500 was in no-time gereduceerd tot 0 en ik had dus opeens dikke profit.

Ik moet zeggen dat het spel na deze ontdekking wel een heel stuk makkelijker is geworden, maar het is nog steeds leuk om de stad verder te perfectioneren. Ik zit nu op 26.000 inwoners maar ik heb nog een stuk of 6 eilanden die ik kan bebouwen. :)
Hoe lang is nou eigenlijk een periode waar jij het over hebt? Want als je balans nou +1500 is, is dit dan wat je verdient per minuut, of per halve minuut?

Ik heb het nog nooit gehad dat ze op straat liepen, maar ga het ook eens proberen... ;) Wil wel eens zien wat er dan allemaal gaat gebeuren.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

diabolofan schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:43:
[...]

Hoe lang is nou eigenlijk een periode waar jij het over hebt? Want als je balans nou +1500 is, is dit dan wat je verdient per minuut, of per halve minuut?

Ik heb het nog nooit gehad dat ze op straat liepen, maar ga het ook eens proberen... ;) Wil wel eens zien wat er dan allemaal gaat gebeuren.. :P
Heb nooit iets geks gezien in de stad, alleen dat mijn kas steeds leegliep. :X

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
frankknopers schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:05:
[...]

Heb nooit iets geks gezien in de stad, alleen dat mijn kas steeds leegliep. :X
Owh okej! Dus geen huizen die in de fik werden gestoken ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

diabolofan schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:23:
[...]

Owh okej! Dus geen huizen die in de fik werden gestoken ofzoiets?
Dat krijg je alleen als je de basisbehoeftes van de mensen niet kunt vervullen (food, spices, kleding whatever)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
diabolofan schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:43:
[...]

Als ik het goed heb is het je balans per minuut. (de upkeep van gebouwen is ook per minuut dus heh)

En nee, beggars maken niets kapot, ze kosten je alleen maar pokke veel geld als je niet genoeg alms houses hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel klaar met deze game, mocht er iemand zich geroepen voelen om een nieuw deel te maken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb nu een paar dagen Anno 1701 gespeeld en dat beviel zo goed, dat ik gister avond Anno 1404 gekocht heb. Nu even wachten tot het spel bezorgd wordt, maar heb er zin in! :)

Eindelijk weer eens een spel dat ik 's avonds rustig thuis kan doen, zonder van andere afhankelijk te zijn.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anno 1404

ik zit vast in chapter 2.
ik heb een forse stad gebouwd,
ik heb het noordelijke eiland met de monikken aan mijn zijde.
Maar mijn stad moet naar de 240 residents, en ik blijf op 225 steken.

Hoe verder?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Captain Obvious: Meer huizen bouwen? :P

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
forse stad + 225 residents?
hoe kan je stad nu fors zijn als je maar 225 inwoners hebt? :s:s

bouw huizen en upgrade ze (voorzie in de noden van je inwoners)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-07 10:58

WoBBeL

*zwaai*

Lof102 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 22:43:
[...]

Zit standaard in de software van NVidia:
[afbeelding]
Dat kan ik niet kiezen onder Windows 7 met de laatste nVidia driver :( ik zie alleen mijn 2 monitoren en dan houdt het op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
xost schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:47:
[...]

Dat kan ik niet kiezen onder Windows 7 met de laatste nVidia driver :( ik zie alleen mijn 2 monitoren en dan houdt het op
Ik dacht dat die optie er in zat tot XP, en niet meer in Vista en 7.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Had het spel zaterdag binnen, en ben gelijk begonnen met een Continuous Game. Heb ondertussen een stad van 2000+ inwoners en iets van 60.000 geld. Gaat dus erg lekker, al heb ik wel voor de simpelste opties gekozen (geen rampen, easy pirates, ...). Even het spel een beetje beter leren kennen, alles uitzoeken etc.

Bevalt me erg goed deze game, vooral ook nu met het hele Orient er bij is een erg leuke extra vergeleken met de vorige delen. Hier ga ik me de komende tijd wel mee vermaken. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Gebruikers van windows 7 in samenwerking met een ATi videokaart en directX 10 kunnen dankzij de nieuwste beta drivers weer in volle glorie genieten van Anno 1404 [dus zonder die irritante zwarte blokken :( ]

http://support.amd.com/us...mendedgraphicsdriver.aspx

p.s.Er wordt vermeld dat deze speciaal voor de nieuwe 5000 serie kaarten zijn,maar werken ook op de 4000 serie ;)

[ Voor 20% gewijzigd door MaXeRs op 19-10-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322188

Eilanden:

Best Anno-ers

Wat is beter, een paar grote eilanden of meerdere kleine? Op een groot eiland kom je makkelijk aan het inwoner aantal om een kathedraal te bouwen. Maar gaat dat ook met een kleiner eiland?
Tellen inwoners van meerdere eilanden bij het toaal? Bijv. een eiland voor peasants, een voor citizens etc.

Happy Anno,
Okki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
Anoniem: 322188 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:49:
Eilanden:

Best Anno-ers

Wat is beter, een paar grote eilanden of meerdere kleine? Op een groot eiland kom je makkelijk aan het inwoner aantal om een kathedraal te bouwen. Maar gaat dat ook met een kleiner eiland?
Tellen inwoners van meerdere eilanden bij het toaal? Bijv. een eiland voor peasants, een voor citizens etc.

Happy Anno,
Okki
inwoners worden per eiland geteld. zet op 2 verschillende eilanden een marktplaats en je zal zien dat ze beide apart inwoners tellen. Je hebt dus op 1 eiland x peasants nodig om op datzelfde eiland citizens te maken en zo voort.
Als je 2000 noblemen moet hebben kan je dit geloof ik wel spreiden over verschillende eilanden. Maar je kan niet op 1 eiland alle scum maken en dan plots op een ander eiland alleen maar nobles hebben. je moet de progressie op elk eiland hebben.

Wat ik meestal doe is op 1 eiland gewoon beginnen en alles te 'techen', en dan wanneer ik de katedraal heb (hoogste tech), begin ik op een tweede eiland omdat ik dan de layout die ik wil gelijk goed kan hebben voor al m'n huizen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:49:
Bevalt me erg goed deze game, vooral ook nu met het hele Orient er bij is een erg leuke extra vergeleken met de vorige delen. Hier ga ik me de komende tijd wel mee vermaken. :D
Ik vind Orient noujuist best bagger. Je moet persé een nomaden city maken, terwijl die eilanden vaak ook nog uber bagger zijn. Ik wil gewoon een groot eiland met alleen maar huizen, en dan moet ik persé bij die nomads van alles bouwen waardoor ik weer manual steeds boten daarheen moet laten varen voor hammers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
nou je moet anders toch ook een heleboel occident eilanden hebben om aan alle noden te voldoen?
trouwens je hebt helemaal niet zoveel orient inwoners nodig om alle noden voor je occident gastjes te vervullen. Tot indigo ofzoiets maar als ik het goed heb. Het enige dat die orient gastjes zelf nodig hebben zijn dadels, melk en tapijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrg schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:49:
nou je moet anders toch ook een heleboel occident eilanden hebben om aan alle noden te voldoen?
trouwens je hebt helemaal niet zoveel orient inwoners nodig om alle noden voor je occident gastjes te vervullen. Tot indigo ofzoiets maar als ik het goed heb. Het enige dat die orient gastjes zelf nodig hebben zijn dadels, melk en tapijten.
Dat is ook zo, maar ik heb liever alleen eilanden inplaats van ook nog Nomad huisjes bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ff 1 ding niet...

Ik ben in chapter 7, heb de 1 na hoogste rank bij die Al Zahir (of hoe die ook alweer heet)

Plenty of resources, maar ik kan maar geen warehouse maken van dat kasteel waar die Lord in zit??

Er staat in het groen bij, dat ik orient diplomatic rank moet hebben. Die heb ik toch al???

Toch blijf het gebouw bij mij grijs, en kan ik het dus niet selecteren en bouwen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
moet je ook niet een minimum aantal inwoners hebben? (xxxx nobles?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrg schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:25:
moet je ook niet een minimum aantal inwoners hebben? (xxxx nobles?)
Eehm het is een oriental level. Voor zover ik weet hoef je helemaal niets met nobles te doen? En ik heb dacht ik rond de 1200 envoys...

Edit... hoe stom ik had al een warehouse gebouwd daar, dat was de reden dat ik er niet nog 1 kon bouwen 8)7

Heb die dus ff gesloopt en voila

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07 21:26

Cheezus

Luiaard

maxers1973 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:10:
Gebruikers van windows 7 in samenwerking met een ATi videokaart en directX 10 kunnen dankzij de nieuwste beta drivers weer in volle glorie genieten van Anno 1404 [dus zonder die irritante zwarte blokken :( ]

p.s.Er wordt vermeld dat deze speciaal voor de nieuwe 5000 serie kaarten zijn,maar werken ook op de 4000 serie ;)
Pff, ik heb net de catalyst 9.10 geinstalleerd en heb nog steeds zwarte eilanden (4890 en Vista x64). Echt waardeloos dit.
Werkt die beta driver wel (getest)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-07 03:24

Major Carnage

waki miko Reimu

Ik had geen probleem meer na het updaten van de game zelf met de recent uitgebrachte patch..

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Bij mij was het probleem ook opgelost na het uitvoeren van patch 1.1

Hierbij een link naar de website van Ubisoft, alwaar de patch is te downloaden: http://anno.uk.ubi.com/pc/downloads.php#patchs

PS. Ik ben nooit zo voor websites die uit zichzelf muziek afspelen (dat doet bovenstaande website), ik vind dit nummer echter zo mooi dat ik die site nu al 30 min open heb staan.. En ja, hij repeat uit zichzelf ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Racemol op 22-10-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Nu online
Vreemd, ik had zelfs na de patch nog zwarte vlekken in het speelveld.
Pas na het installeren van de laatste BETA drivers van Ati was het bij mij opgelost.

oh ik zie nu net op de Ati site dat de 9.10 driver inmiddels is uitgebracht en die lost het probleem dan weer niet op :?

http://game.amd.com/us-en...px?p=win7/windows-7-64bit

Known Issues Under the Windows Vista Operating System
The following section provides a summary of open issues that may be experienced under
the Windows Vista operating system in the latest version of Catalyst™. These include:
"ANNO 1404" (also known as "Dawn of Discovery") may display black texture
corruption instead of surface terrain for some ASICs

Hhmmm nog niet opgelost ... onbegrijpelijk :(

[ Voor 60% gewijzigd door MaXeRs op 24-10-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-07 21:14
Ik heb geen last van die zwarte textures bug op Vista 64-bit men broertje met zijn ATI 4870x2 videokaart ook niet.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
yes, ik heb ann 1404 gekocht.
ik kan het met mijn XFX Geforce 9500GT op very high spelen,
met snelheid.
En dat met mijn P4 3.40 ghz!
geneens 64-bit of dualcore!
lekker!!

t's mecha verslavend! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Wat voor resolutie draai je?
Ik weet iig dat ik met 1680*1050 met een Q9550 en een 9600GT alleen maar high haal. Op very high gaat ie stotteren als ik m'n beeld verschuif.

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-07 16:11

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik had ook last van de zwarte eilanden en met de update van ubisoft is het probleem verholpen. Ik kan alleen level 2 niet uitspelen :S Ik zou niet weten wat ik nog meer moet doen. Ik lijk geen opdrachten meer te kunnen vervullen en de game gaat eindeloos door.. Ik mis van een stapje. Verder zou steen helpen, maar ik heb mensen al horen zeggen dat dat niet nodig is in deze map.

Ik lijk wel te moeten wachten tot de kathedraal af is ofzo? Ik heb werkelijk geen idee. Ik zie dat een warehouse nog onderdeel is van een quest, maar geen idee wat te doen, ik heb al meerdere keren de boel bezocht met een schip.

[ Voor 23% gewijzigd door Hann1BaL op 26-10-2009 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Misschien een bugje? Even het level overnieuw beginnen ofzoiets? Hij duurt volgens mij niet zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Hann1BaL schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:05:
Ik had ook last van de zwarte eilanden en met de update van ubisoft is het probleem verholpen. Ik kan alleen level 2 niet uitspelen :S Ik zou niet weten wat ik nog meer moet doen. Ik lijk geen opdrachten meer te kunnen vervullen en de game gaat eindeloos door.. Ik mis van een stapje. Verder zou steen helpen, maar ik heb mensen al horen zeggen dat dat niet nodig is in deze map.

Ik lijk wel te moeten wachten tot de kathedraal af is ofzo? Ik heb werkelijk geen idee. Ik zie dat een warehouse nog onderdeel is van een quest, maar geen idee wat te doen, ik heb al meerdere keren de boel bezocht met een schip.
Je hoeft in ieder geval niet te wachten tot Robin Hood zijn Cathedral af heeft.

Gewoon even in je quest log kijken welke quests je nog moet doen. F8 is volgensmij de sneltoets voor je questlog.

[ Voor 6% gewijzigd door Racemol op 26-10-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

spoiler:
Het ziet er naar uit dat ik die brother Hilarius mijn boot niet op krijg. Ik krijg m alleen naar mn warehouse als ik goederen koop en die levert hij dan af, maar ik moet hem blijkbaar bij Guy zien te krijgen. Ik had geen openstaande quests, maar kwam achter deze quest door die walkthrough te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Vaar met een boot naar je haven toe en right-click op je warehouse. Vervolgens klik je op één van de horizontale tabbladen. Je ziet dan die monnik zitten en vanaf daar kan je hem zo je schip in slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Racemol schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:59:
Vaar met een boot naar je haven toe en right-click op je warehouse. Vervolgens klik je op één van de horizontale tabbladen. Je ziet dan die monnik zitten en vanaf daar kan je hem zo je schip in slepen.
Horizontale tabbladen? Waar dan?
Dit is wat ik zie:
Screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Je hebt nu het bovenste krat geselecteerd, dat staat voor je "normale goederen".
Als je bijv. personen in je warehouse hebt staan die in de categorie van het kistje.
Deze icoontjes vind je aan de linkerkant van het scherm wat je te zien krijgt als je het warehouse selecteert.

[ Voor 14% gewijzigd door -j-k- op 26-10-2009 22:33 ]

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

-j-k- schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:26:
Je hebt nu het bovenste krat geselecteerd, dat staat voor je "normale goederen".
Als je bijv. personen in je warehouse hebt staan die in de categorie van het kistje.
Deze icoontjes vind je aan de linkerkant van het scherm wat je te zien krijgt als je het warehouse selecteert.
Onderste kistje (strong room) is ook leeg. Brother Helarius zit gewoon lekker in z'n klooster de Donald Duck te lezen ofzo. ;) Hij zit in ieder geval niet in mijn warehouse. Eerder in de missie heb je al personen vervoerd (10 knights) en dan moet je dat ook op die manier doen, dus daar ben ik mee bekend.

[ Voor 14% gewijzigd door Hann1BaL op 26-10-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Oh okee :P nouja dat was iig wat Racemol bedoelde denk ik. Het is voor m'n geheugen een beetje te lang geleden dat ik die missie gedaan heb :) . Anders lees je toch even zo'n walkthrough door?

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

-j-k- schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:46:
Oh okee :P nouja dat was iig wat Racemol bedoelde denk ik. Het is voor m'n geheugen een beetje te lang geleden dat ik die missie gedaan heb :) . Anders lees je toch even zo'n walkthrough door?
Ja, zoals je hierboven kunt lezen heb ik dat ook gedaan, anders wist ik überhaupt niet wat ik daar moest doen. De vraag is even hoe ik voor elkaar krijg wat er in de walkthroughs wordt omschreven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Tja zoals het in die walkthrough staat zou die gast gewoon in je warehouse moeten belanden. Anders toch maar even chapter opnieuw spelen?

[ Voor 63% gewijzigd door -j-k- op 26-10-2009 22:59 ]

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

-j-k- schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:56:
Tja zoals het in die walkthrough staat zou die gast gewoon in je warehouse moeten belanden. Anders toch maar even chapter opnieuw spelen?
Erg jammer, maar opnieuw spelen van de missie was de oplossing. Blijkbaar heb ik de missie nooit gekregen om die monnik te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Ik bedoelde inderdaad wat j-k- zei.. :) (het waren verticale tabbladen)

Ik denk dat de timer voor je quest gewoon verstreken was. Je moest in je stad zo'n monnik vinden en die wegbrengen. Daar heb je geloof ik in totaal 30 min voor. Ik weet echter niet wat er gebeurd als die tijd over is :)

Overigens ben ik nooit verder gegaan dan campaign 4. Ik werd er gek van dat bij elke chapter mijn stad werd veranderd.. Toen maar begonnen met de continous games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 26-07 18:31
Afgelopen weekend een LAN-party gehad. Ook maar weer even Anno 1404 gespeeld met wat vrienden.

Op zaterdag nacht om 1.00 uur begonnen allemaal aan hetzelfde scenario. Uiteindelijk bleef ik alleen over en had ik het scenario om 13.00 uur op zondag klaar. (dus 13 uur achter elkaar gespeeld). De andere hadden het opgegeven omdat het niet meer helemaal goed ging of ze te ver achter lagen. Des ondanks was het gewoon de hele tijd interessant om te blijven spelen. Geen enkel moment was ik me aant vervelen.

BTW het bericht als je 10 uur aan het spelen bent achter elkaar is wel heel grappig.
Er komt dan namelijk te staan: "Please take a break!"
Ze vragen je dus om een pauze te houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Dat vragen ze je na 2 uur ook al hoor ;) .

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
-j-k- schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:48:
Dat vragen ze je na 2 uur ook al hoor ;) .
klopt, maar iedere 2 uur komt er ook daadwerkelijk een andere message naar voren, op het begin is het meer zeggen van: het is slim om een keer te pauzeren, maar naar maten je langer speelt beginnen de berichten steeds dringender te worden. Vond het wel komisch dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Tegen mij begint hij altijd over koffie. Meestal net nadat ik een vers bakkie heb gemaakt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
Nouja, als je gewoon op pauze zet en 2 uur iets anders gaat doen, daar houdt ie geen rekening mee. Hij begint dus continu tegen me te zagen van te pauzeren en dat ik al 6 uur bezig ben enzo ook al ben ik nooit langer dan een uur achtereen bezig geweest ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Hogader schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:06:
Op zaterdag nacht om 1.00 uur begonnen allemaal aan hetzelfde scenario. Uiteindelijk bleef ik alleen over en had ik het scenario om 13.00 uur op zondag klaar. (dus 13 uur achter elkaar gespeeld). De andere hadden het opgegeven omdat het niet meer helemaal goed ging of ze te ver achter lagen. Des ondanks was het gewoon de hele tijd interessant om te blijven spelen. Geen enkel moment was ik me aant vervelen.
Dat is 12 uur.. ;)

Maar waarmee kun je dat doen dan op een lan? Welke optie is dat? Dat zou ik namelijk ook graag eens willen doen, of werkt dat nou ook al weer niet op Windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
diabolofan schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:23:
[...]

Dat is 12 uur.. ;)

Maar waarmee kun je dat doen dan op een lan? Welke optie is dat? Dat zou ik namelijk ook graag eens willen doen, of werkt dat nou ook al weer niet op Windows 7?
Misschien even opmerken dat afgelopen zaterdag nacht de klok om 3 uur naar 2 uur werd gezet.

We starten gewoon met 3 man tegelijkertijd hetzelfde scenario. Niet in dezelfde game want dat gaat niet, maar gewoon ieder apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Hogader schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:12:
[...]

Misschien even opmerken dat afgelopen zaterdag nacht de klok om 3 uur naar 2 uur werd gezet.

We starten gewoon met 3 man tegelijkertijd hetzelfde scenario. Niet in dezelfde game want dat gaat niet, maar gewoon ieder apart.
:? :| :$ Wat ben ik toch stom... :s :p

Maar ok, wat stel je dan als doel? Wie het eerst van z'n pc af valt heeft verloren? Want zo kan je elkaar natuurlijk dan niet afmaken, alleen de computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
nja we gaan gewoon met ieder zijn eigen opbouw strategie proberen zo snel mogelijk het scenario te voltooien, de gene die dat het sneltst lukt is dan natuurlijk de winnaar.

tja een lan-functie krijgen we wss toch pas met de uitbreiding

[ Voor 16% gewijzigd door Hogader op 27-10-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
Hojj.

Ik heb vroegah de eerste Anno gespeeld, maar die snapte ik gewoonweg niet - weinig verhaal en handje vasthouden, voor zover ik het me herinner. Resultaat: Economie die instort, mensen die weglopen, etc.

Deze is daar beter in (heb de tussenliggenden niet gespeeld). Settlers, maar dan met eilandjes.

En argh, ruimtegebrek :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
probeer door te kijken naar screenshots van andere mensen een zo efficient mogelijke productie te maken. zo hoeven alleen de uiteindelijke productiegebouwen aan een straat te liggen mits alle andere gebouwen bij elkaar in de goede range ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324730

Donderdag ook maar eens Anno 1404 gehaald na vroeger 1602 en 1503 gespeeld te hebben. Ik speel zelden spellen maar damn wat is dit toch verslavend.. 8)7

Ik ben het nog een beetje aan het ontdekken, zo kom ik er pas net achter dat je geen wegen aan de velden e.d hoeft te zetten.. grmpf.. ben verder wel een heel eind, heb aardig wat geld, veel honour en meer eilanden. Dit is mijn 'main' eiland:

Afbeeldingslocatie: http://i692.photobucket.com/albums/vv286/mattcurlew/nu1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i692.photobucket.com/albums/vv286/mattcurlew/nu2.jpg

Ik ben bij de Noblemen geraakt maar het blijft maar steken op 1080. Ik heb hoop meer nieuwe huizen erbij gebouwd (niet op de screenshot te zien) en ook Nomads op een ander eiland maar het schiet maar niet op (vond de voorgangers fijner dan alle huizen gewoon groter werden zodra ze alles hadden en tevreden waren..)

Afbeeldingslocatie: http://i692.photobucket.com/albums/vv286/mattcurlew/nu3.jpg

Ik heb meer Noblemen nodig om de Historic Warehouse af te kunnen maken maar ik zit al uren op hetzelfde niveau qua aantal Noblemens.. ik snap er nu ff niks meer van.. wanneer stijgen ze weer eens in niveau??

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 324730 op 01-11-2009 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayiko
  • Laatst online: 28-06 21:33
Je hebt huisjes bijgebouwd? Niet alle huisjes upgraden volledig echter, er moeten altijd wat peasants, citizens en patricians overblijven...

Zorg er ook voor dat je mensjes op laagste tax level staan en al hun noden vervuld zijn. Klik op een huisje waarvan je wilt dat het upgrade en zorg dat de balk rechtsboven in het lichtgroen staat en dat alle wielen rechtsonder volledig gevuld zijn. Als dat het geval is, dan gewoon even wachten (en op pijltje klikken als je ascension rights op manual hebt gezet in een town square)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Het leuke van die nobles is dat ze verwend zijn. Ze ontwikkelen steeds weer andere behoeften en zodra ze ook maar 1 nieuwe behoefte niet hebben zijn ze qua gemoedstoestand meteen geel. Dat betekent dus dat ze geen zin meer hebben om meer mensen toe te laten in hun huis zodra die van patrician naar noble gaat.
Ook de patricians krijgen een behoefte erbij, volgens mij kaarsen. Kan het zijn dat je daar nog niet aan voldaan hebt?

Als de nobles wat nieuws willen hoor je ook "The spoiled nobles have developed another need" ofzo :) .

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaarsen hoeven ze vooralsnog niet :P Volgens mij moet ik gewoon alles wat agrarisch e.d is gewoon weghalen en het hele eiland volstampen met huizen... vind ik ergens wel jammer want ik hou ook wel een beetje van realistische kneuterigheid op een eiland, maar goed.. als je op een ander eiland nog een stad bouwt, tellen die mensen dan ook mee aan de hoeveelheid bewoners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Nee je hebt per eiland x aantal peasants nodig per y aantal citizens. Je kan dus niet 1 eiland inrichten voor peasants, een volgende voor citizens enz. Als je een hoog inwonersaantal wilt hebben is het m.i. het handigst om inderdaad 1 eiland voor je bevolking te hebben en dat eiland te bevoorraden met andere eilanden.

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm ok jammer en thanks :)

Complimenten trouwens voor de openingspost en de vele helpende reacties hier. Heb het topic eens doorgenomen en zitten handige tips bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youken1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 11:15
:(
Hoe kan je eigenlijk meerderen eilanden beheren met anno 1404 daar snap ik echt helen maal niks van.

[ Voor 3% gewijzigd door youken1 op 05-11-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Je vaart met een schip naar een eiland toe en zorgt dat er voldoende hout en tools op het schip aanwezig zijn. Vervolgens klik je op warehouse bouwen en zet je een warehouse binnen een bepaalde range van het schip.
That's it eigenlijk :)
Het nieuwe warehouse staat nu ook op je kaart voor scheepsroutes dus kan je automatisch goederen laten in/uit laden bij een toegewezen schip.

Ik hoop trouwens maar dat ik antwoord heb gegeven op je vraag, de vraagstelling is niet helemaal duidelijk hier ;)

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youken1
;)
dank je wel je hebt me perfect geholpen het was persies wat ik bedoelde -j-k-

[ Voor 3% gewijzigd door youken1 op 05-11-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youken1
8)7
ik wil spices kweken en heb een eiland waar je dat kan verbouwen.
maar hoe ik heb nomad huizen nodig volgens mij maar hoe kan ik die bouwen???

[ Voor 4% gewijzigd door youken1 op 06-11-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
je moet een woestijn eiland hebben, een orient eiland dus.
Waar je je gebouwen maakt is er een tabblad voor "nomads" (wss het meest rechtse), daar moet je een marktplaats voor zetten en dan nomad hutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324972

youken1 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:48:
8)7
ik wil spices kweken en heb een eiland waar je dat kan verbouwen.
maar hoe ik heb nomad huizen nodig volgens mij maar hoe kan ik die bouwen???
Eerst moet je het eiland van die "grand visier" hebben gevonden.
Dan moet je hem een geschenk brengen (scroll) na enige tijd krijg je van hem
een bootje met materialen om een Orient eiland te bebouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Dat geschenk koop je bij de lord dinges voor honor punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 20:27
Ik hou wel van dit type spellen maar kan echt nog niet ontdekken wat er nou zo geweldig is aan Anno 1404.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emilionl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-07-2023
ik heb nu een stad gehad met een enorme kathedraal, die van de nobleman.
maar hoe win je eigenlijk? het was een game in easy.
dus wat zijn de victory conditions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emilionl schreef op maandag 09 november 2009 @ 00:30:
ik heb nu een stad gehad met een enorme kathedraal, die van de nobleman.
maar hoe win je eigenlijk? het was een game in easy.
dus wat zijn de victory conditions?
als je op F8 drukt kun je het missiescherm zien, daar kun je alle quests zien, en dus ook de mainquest, en daar staat wat de victory conditions zijn, wss moet je kathedraal, 5k nobleman, en 10k inwoners wereldwijd hebben (Master Builder scenario)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-07 19:29
ff dit weekend de scenarios gespeeld.
had ik bij de 8e alles vervult, dus eigenlijk gewonnen, krijg ik een bericht: you lose, mijn balans was een beetje naar de hel.... 3uur voor niks gespeeld!!
nu maar ff een stad bouwen zonder gekke voorwaardes......
wanneer komt er eigenlijk een uitbreiding? lijkt me wel leuk om iets van het verre oosten (China, Indonesie ed.) er bij te krijgen. en natuurlijk nieuwe eilanden..:D. of is er een site waar je mappen van kan downloaden die niet in het spel bestaan? (custum made)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, een mapeditor lijkt me ook wel wat.

Ik denk dat ik de game ook weer eens ga spelen. Naar nu blijkt was al m'n werkgeheugen naar z'n grootje. Wellicht dat dat achter de CTD's zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:17:
Ja, een mapeditor lijkt me ook wel wat.

Ik denk dat ik de game ook weer eens ga spelen. Naar nu blijkt was al m'n werkgeheugen naar z'n grootje. Wellicht dat dat achter de CTD's zat.
Ja, bij men broertje waren zijn nieuwe geheugen modules DOA en met Anno 1404 had ie steeds last van CTD's, BSOD's en restarts dus dikke kans dat het daar aan ligt ja.

Verwijderd

:D , ik heb die patch.

:( Ik nummer mijn top tien schepen (CTRL+1) etc, voor random stuff. Als je dan twee keer '1' drukt, gaat het beeld naar dat schip. Nu niet meer. Hebben jullie dat ook? Ik kan ook geen toets vinden voor 'go to selected ship'. En dat is supervervelend :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
oh,ja J-k- ik draai anno op een 17'' inch scherm met 1024x786 beeldpunten maar ik wil een betere monitor.
maar kijk in heb nu 3012 noblemen. ik ben klaar met het op 1 na laatste stuk van de kathedraal.
maar nu....Patricians moeten kaarsen...net als ik een grote upgrade wou doen!!

oh ja balans is +3500 ong. maar heel wat productie moet omhoog geschroeft worden..
maar ik heb ruimte gebbrek.. de jerkins,de brood de kleren en meer gaan naar benee de jerkins...3 a 50 ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
screentje

http://img689.imageshack.us/img689/4773/screenshot0052.jpg

wel leuk maar heel veel daalt maar ik heb geen eilanden maar ik wil geen geld uitgeven aan troepen.

wel veel geld zo'n 75.000 tot 167.000 of meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Ok, je resolutie is ruim een factor 2 kleiner, dus dat verklaart wel waarom je met wat verouderde apparatuur toch op very high kan spelen :) . Die kaarsen zijn idd echt een bitch :P denk je net dat je kathedraal een beetje opschiet, komen ze weer met wat anders.

Waarom gebruik je trouwens 2x2 huizenblokken? Ik doe altijd 2x5 en heb dus een stuk minder wegen nodig :) .

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 03:50:
:D , ik heb die patch.

:( Ik nummer mijn top tien schepen (CTRL+1) etc, voor random stuff. Als je dan twee keer '1' drukt, gaat het beeld naar dat schip. Nu niet meer. Hebben jullie dat ook? Ik kan ook geen toets vinden voor 'go to selected ship'. En dat is supervervelend :(
Ja, dat is een nieuwe bug veroorzaakt door de patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
omdat dat lekker makkelijk te onderhouden is!

zou jij eens een screentje willen posten met je 2x5 huizenblokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
ff screentje toen mijn stad kleiner was..

http://img4.imageshack.us/img4/2411/screenshot0035m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Ok, hier even een screen: Afbeeldingslocatie: http://i335.photobucket.com/albums/m476/l102212/screenshot0000.jpg

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Even wat plaatjes van m'n stad. Inmiddels 20 uur in die ene game bezig, paar keer een heel grote schoonmaak gehad en opnieuw begonnen met bepaalde delen. Aldoende leer je zeg maar :)

Haven met Historic Warehouses:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/22/1258909065-30.jpg

Rijkere stadsdeel:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/22/1258909089-720.jpg

Kerkjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/22/1258909110-740.jpg

Stukje overzicht waar ik nu mee bezig ben:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/22/1258909131-780.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-07 19:29
mooi stadje, en 2 kathedralen. phoephoe :D heb jij meerder "woon" eilanden dan? omdat ik heel erg weinig patriciens (de hoogste rang) zie.

ik zelf stop altijd dan, geen idee waarom maar dan begin ik een ander spel. vind leuker om echt te gaan ontwikkelen en uitbreiden + mooier maken dan echt nog verder te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ondertussen weer op de 11K in mijn nieuwe game (zonder crashes so far :D )

Ik werk met blokken van 2x6 huizen; dan heb je meteen de lengte van een kathedraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van het weekend maar begonnen met de Imperator titel (ja het moeilijkste scenario).

Wat een eitje is dat zeg, vergeleken met een aantal anderen dan...

Nu ik op 1 eiland 16K envoys heb zitten en nog maar 1 vijand heb... di mercanti ofzo, is de lol er een beetje van af...

ohja! heb nog wel een leuke achievement binnen gehaald, The Black Fleet, dat werd tijd ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
heeft iemand the gold ship al gehaald?

ik heb een bak aan die special quests gedaan z'n 30.
maar verder heb ik weinig.
ben nog niet eens 1 keer met de kathedraal klaargekomen!

maar als je dan die black fleet opzoekt in de achievments dan moet je andere quests oplossen maar ik kom er geen enkele tegen die daar tussen staat.
moet je soms eerst een kathedraal bouwen of zo?
of een sultans moskee?

maar verder gaat ie wel lekker.

zal eens met 2x6 blokken proberen...
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.