[PC] Anno 1404 deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 212.369 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

thvers schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:35:
mooi stadje, en 2 kathedralen. phoephoe :D heb jij meerder "woon" eilanden dan? omdat ik heel erg weinig patriciens (de hoogste rang) zie.

ik zelf stop altijd dan, geen idee waarom maar dan begin ik een ander spel. vind leuker om echt te gaan ontwikkelen en uitbreiden + mooier maken dan echt nog verder te spelen...
Het is mijn enige wooneiland, de rest is productie, er is bijna geen productie meer op het wooneiland, uitgezonderd een paar dingen op rivierbeddingen, omdat die redelijk schaars zijn.
Heb wel aardig wat Patricians, kijk bijv naar de 2e screenshot, die hele wijk is bijna Patrician. In die overzicht screenshot is maar een heel klein stukje Patrician.

Net nog even 50 Patricians huisjes erbij gegooid:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/23/1258996562-260.jpg

M'n Oosterse nederzetting (inclusief zandstorm):
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/23/1258996590-830.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2009 19:40 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 22:00
ik heb zonet een Smashed Artifact gekregen!
lekker puh!
oh,ja klote dat die al zahir er 25 honour voor wil hebben...
ik wou er minstens 500 voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vale vista schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:59:
ik heb zonet een Smashed Artifact gekregen!
lekker puh!
oh,ja klote dat die al zahir er 25 honour voor wil hebben...
ik wou er minstens 500 voor...
Hou ze, net als bij het zinken van corsair schepen (die soms wat aparts droppen), is er een achievement om ze allemaal eens in je warenhuis te hebben. Ik geloof dat die voor de Dig Site "Not exactly the holy grail" heet, en die voor de corsairs "Maybe we could use that again" beiden staan onder het kopje Economy.

The Black Fleet (die je eerder aangaf volgens mij) houd in dat je in een Difficult game 50 schepen zinkt zonder er 1 van jezelf te verliezen.

------

Gisteren Imperator afgemaakt, nu dus geen scenarios meer over om te doen.

Ga vandaag maar is kijken of ik de Setup achievements voor 20K Peasents (2500 huisjes) 15K Citizens (1000 huisjes) en 20K nomads (1334 huisjes) kan halen :)

Verder nog wat doen met beggars, moet er nog 10.000 uit me stad gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Angeloonie

Ik gebruik never nooit meer cobblestone roads, simpelweg omdat ik me dan echt de pleures zit te zoeken naar inwoners die weer nodig zijn voor die "Breng zoveel van dat soort persoontje naar die en die persoon toe"-quests...

Nadat ik de achievement binnen had voor de cobblestone roads was ik er klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UBISOFT® ANNOUNCES ANNO 1404 VENICE THE OFFICIAL ANNO 1404 ADD-ON

Anno 1404 universe expands, and now features an online multiplayer mode

LONDON, UK – November 24th, 2009 – Today Ubisoft announced Anno 1404 Venice, the add-on for Anno 1404, the acclaimed real-time strategy and simulation game released earlier this year. Anno 1404 Venice will combine the signature gameplay mechanics of Anno 1404 and the richness of the Venetian culture. In addition, gamers will now be able to play Anno 1404 with their friends thanks to the new online multiplayer mode. The add-on is due to release next February 2010 in EMEA territories.

“With Anno 1404 Venice we are proud to bring a whole new dimension to gamers by letting them experience new multiplayer challenges online with their friends” said John Parkes, marketing director EMEA at Ubisoft, “we're confident that this add-on will please fans of the series as well as newcomers to the franchise.”

Key Features of ANNO 1404 Venice :

• The rich Anno 1404 environment gets complemented with a new Venetian setting offering new possibilities of interaction:
o Build two new Venetian ship types: the small and big tradesman cog
o Develop secret cabinets, infiltrate your enemies and sabotage their expansion
o Take control over enemy cities thanks to your influence in the cities’ council board

• Play Anno 1404 online in a multiplayer mode:
o Choose to play versus or coop to defeat the AI by combining your techniques
o Up to 8 players

• New challenges and quests:
o Up to 60 new items and 300 new quests with two new types: trading race and ship boarding
o Discover and exploit a new type of island, the Volcano island
o New scenarios to face new challenges with new achievements, medals and crests

Make sure you visit the official website http://anno.ubi.com and find out more info on Anno 1404.

For more information about Ubisoft please visit www.ubi.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:04
Cool, multiplayer en zelfs coop. :D

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe wordt je gebied uitgebreid? Dan kan je meer bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:17:
Hoe wordt je gebied uitgebreid? Dan kan je meer bouwen
door handelskantoren te bouwen voor productie.
en marktplaatsen voor huisen/inwoners
beide breiden het gebied uit.

Verwijderd

Heb helaas hetzelfde als iemand even hiervoor. Het is leuk tot aan patricians maar daarna is het gewoon teveel eilanden, teveel trade alles onderling. Had het liever allemaal op 3~4 eilandjes bij elkaar gehad. Vooral orient stuff trekt mij helemaal niet. Als ik nu verder wil MOET ik gewoon van die oosterse chappies bouwen en dat trekt mij niet. helaas.

Verwijderd

cool! hopelijk is het niet te duur, anders vind ik wel dat je afgezet word (mbt multiplayer enzo)
Waarschijnlijk ga ik hem toch wel kopen, maar het gaat om het principe :P

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:52:
[...]

cool! hopelijk is het niet te duur, anders vind ik wel dat je afgezet word (mbt multiplayer enzo)
Waarschijnlijk ga ik hem toch wel kopen, maar het gaat om het principe :P
Zal wel rond de €30 komen te liggen. :)

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
mooi een add-on. eindelijk multiplayer. maar zijn er nu ook nieuwe"werelden" bij gekomen behalve het vulkaan eiland?. ik hoop grotere eigenlijk, en die 3zwakste tegensatnders mogen wel iets doen haha. nu is er eentje die helemaal niks doet.(speelt meestal als groen, naam weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zie TheZeroorez in "Anno 1404: Schokkende camera". Crossposten is overigens ook niet gewenst.

[ Voor 148% gewijzigd door PromoX op 29-11-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emilionl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-07-2023
ik heb ook een HD4870, 512MB, en ik heb geen problemen dus drivers is het idd niet.
ben blij dat er een multi komt, had er gewoon gelijk al ingehoord.

maar ik heb een andere vraag:
voor mijn fresh install van W7 had ik een stad met een mega kathedraal en een bijna afgebouwde mega moskee. en ben ermee gestopt omdat ik niet weet hoe je de game wint.

dus hoe win je anno 1404??, nu speel ik op moeilijkheidsgraad: medium mocht dat relevant zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door emilionl op 29-11-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Dat hangt van je instelling af die je gedaan heb tijdens het opzetten van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emilionl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-07-2023
Domdo schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:34:
Dat hangt van je instelling af die je gedaan heb tijdens het opzetten van de game.
ja ik heb de instellingen niet veranderd, gewoon medium moeilijkheidsgraad geklikt en op start gedrukt maar ik kan het nergens vinden. alleen fight your wits tussen 2 spelers

[ Voor 10% gewijzigd door emilionl op 29-11-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
[PC] Anno 1404 deel 3 deel 3 maar geopend, deze kan deze dicht :) .

[ Voor 5% gewijzigd door Cubic X op 30-11-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34

Fuelke

Forza Ferrari

Verder dus in [PC] Anno 1404 deel 3

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.