Ik heb een probleem met Fring, waarvan ik verdenk dat het wellicht met mijn telefoon te maken kan hebben.
Sinds afgelopen Vodafone storing werd ineens mijn MSN-nickname veranderd naar een oude naam...Beetje vaag vond ik dat, maar omdat ik dit met Fring niet kan wijzigen, heb ik me afgemeld met Fring en vervolgens met Adium mijn screenname gewijzigd. Vervolgens wilde ik de volgende dag weer met Fring inloggen, maar dat lukt nu dus ineens niet meer (hij blijft hangen met "Login, please wait"). Wat mij opvalt is dat de tekst van mijn verbindingsbalkje telkens wisselt van 3g naar 3.5g.
Waarom ik verdenk dat dit wellicht iets met mijn telefoon te maken kan hebben is om de volgende twee redenen:
1. Via Wifi werkt hij wel prima
2. Hetzelfde gebeurt met Nimbuzz (bij het synchroniseren van mijn contacten komt hij niet meer verder...maar met Wifi geen problemen)
3. Ik kan overigens wel gewoon Internetten via Vodafone Live.
- Ik heb al geprobeerd Fring (en toen ik later achter het probleem met Nimbuzz kwam ook Nimbuzz) opnieuw te installeren.
- Mijn telefoon een factory defaults reset gegeven. Nu is mijn telefoon weer lekker snel, maar het probleem blijft.
Heeft iemand hier wellicht ervaring mee?
Wellicht ter aanvulling, elke keer als ik op MSN inlog met Adium, is mijn screenname dus weer diezelfde oude screenname, ondanks dat ik deze al tig keer gewijzigd heb. Nu ik erover nadenk, heeft het wellicht hiermee te maken? Dit is inmiddels opgelost, helaas blijft het probleem met Fring zich voordoen
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.