Ik heb nu wel mappen erop staan. Maar die heb ik er zelf opgezet.
Belangrijk is dat je de SD kaart formatteert en niet gelijk bestanden erop gaat zetten.
Belangrijk is dat je de SD kaart formatteert en niet gelijk bestanden erop gaat zetten.
Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/
quote: HoundxHere
http://www.houndxphotos.com/q7/test_enWinCE.cab
I compiled Englush mui's in the platform builder trial and packaged them up in to a cab installer. I just installed them on my device and it's nearly all English now, there is still some sporadic Chinese.
Also with the older version of this file that used mui's pulled from CE 4.2, that has been used on the Meizu, people reported that networking no longer functioned. With my mui's it does work. I had to changed from a Mixed g/n environment to G only and I also had to change my WPA2 key to all numbers, but it is working.
Let me know your experiences.
Het apparaat heeft wel hardwarematige decoding, maar het OS dus (nog) niet. Voorlopig moeten we het dus even zonder doen.BarôZZa schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:07:
Het schijnt onder WinCE en Mer wat vloeiender te gaan en het apparaatje zou hardwarematige decoding moeten ondersteunen. Hopelijk in de volgende versie.
Voor mij persoonlijk is het niet echt een punt, aangezien ik niet eens grote SD kaartjes heb.
Filmpje zelf gemaakt jaIcyzer schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 20:59:
leuke video, heb jij die gemaakt?
wat is dat stukje met windows vista? is dat die remote desktop?
zou je mischien een filmpje kunnen maken waarin je laat zien hoe dat werkt, want mij lukt het niet..
[Voor 4% gewijzigd door BarôZZa op 27-08-2009 21:54]
[Voor 93% gewijzigd door Icyzer op 27-08-2009 22:21]
dat heb ik al gedaan, maar dan moet ik een ip/iets invullen en er gebeurd niks.BarôZZa schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 21:51:
Je moet ff googlen naar hoe je de repositories aanpast van de SmartQ 5.
Daarna kan je Remote Desktop Client installeren door in evilvte het volgende te typen:
sudo apt-get install rdesktop
En dan staat hij onder je internet applicaties.
[Voor 5% gewijzigd door Icyzer op 27-08-2009 22:22]
Je moet in Vista 'Hulp op afstand' aanvinken en daaronder 'Verbindingen met computers toestaan, ongeacht de versie van Extern bureaublad' selecteren.Icyzer schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:20:
[...]
dat heb ik al gedaan, maar dan moet ik een ip/iets invullen en er gebeurd niks.
maar ik kan er niks van vinden op google, dat helpt
ik heb al gedaan:
gecheckt of vista remote acces open heeft staan
ip van vista machine opgezocht en ingevult
[Voor 21% gewijzigd door Icyzer op 27-08-2009 23:55]
Jep het is dezelfde sd kaart. Ik heb 2 mogelijke oorzaken: eerst hete de sd kaart "smartq7". En de andere oorzaak is de clustergrote. ook bij de 1e poging was de kaart namelijk al netjes als fat32 geformatteerd.Icyzer schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:20:
[...]@bazzzz: is het dezelfde sd kaart als de eerste keer dat je updatete?
[Voor 26% gewijzigd door Icyzer op 28-08-2009 01:01]
Een filmpje lijkt me wel leukbazzzzzz schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:45:
Als er animo is voor filmpjes moet je het maar even roepen. Vragen mogen natuurlijk ook gesteld worden. Maar al met al vind ik het 15 dollar goed besteed aan winCE![]()
![]()
Anoniem: 215125
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
[Voor 64% gewijzigd door bazzzzzz op 03-09-2009 16:26]
@phamoen: Wat wil je doen? Die .swf filmpjes afspelen op de Q7? Of wil je via remote desktop het beeld op de q7 zien? Zet het er maar even duidelijk neer dan heb ik misschien morgenmiddag nog wel ff tijd om te klooienphamoen schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:21:
Iemand zin om dit te proberen voor mij
Hoe makkelijk is het om verschillende besturingssystemen te proberen? En welke hebben jullie geprobeerd en welke heeft de voorkeur?
Als ik even aan mag vullen: pdf'jes gaan echt heerlijk onder de standaard linux. Films kijken gaat echt 10 keer fijner onder winCE. Veel vloeiender, geen problemen om uit fullscreen te komen. Het filmpje start veel sneller op, alleen daarvoor is het het al waard om een winCE licentie aan te schaffen!quote: ExploitedEn natuurlijk video-films en TV-series. Voor het overgrote deel hoef je het niet te re-encoden. Hij kan, zelfs met de beperkte kwaliteit van de software, al tot 1000kbps goed afspelen. Hogere bitrates moet je even omcoden, maar dat geeft verder dan ook geen enkel probleem.
@real_FireFly: Probeer het eens onder winCE v2! winCe versie 1 kon ik telkens maar een kwartiertje mee internetten dan gebeurde er rare dingen. Onder v2 gaat alles automatisch goed! Linux vond mijn wpa2 niet leuk maarja dat probleem heb je niet met een hdspa stickje:Preal_FireFly schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:16:
Heeft iemand al geprobeerd of een UMTS stick werkt op de SmartQ5?
Ik heb een Vodafone stick (ZTE K3520-z), maar onder x86 Ubuntu (9.04) werkt dat ding nogal onbetrouwbaar. Voor zover ik weet is het ding hetzelfde als en Huawei E169, die zou moeten werken, maar als hij net zo onbetrouwbaar is als onder x86 Ubuntu dan schiet 't niet op.
[Voor 19% gewijzigd door bazzzzzz op 06-09-2009 23:07]
[Voor 23% gewijzigd door bazzzzzz op 06-09-2009 23:17]
Ik heb het ding (nog?) niet gekocht hoorbazzzzzz schreef op zondag 06 september 2009 @ 22:46:
@real_FireFly: Probeer het eens onder winCE v2! winCe versie 1 kon ik telkens maar een kwartiertje mee internetten dan gebeurde er rare dingen. Onder v2 gaat alles automatisch goed! Linux vond mijn wpa2 niet leuk maarja dat probleem heb je niet met een hdspa stickje:P
Waarom gebruik je niet gewoon die desktop pc om alles op te nemen? Is dat niet veel makkelijker?phamoen schreef op maandag 07 september 2009 @ 07:15:
Ik heb een tablet pc gebruiktom videoopnames te maken van me desktop terwijl ik in windows journal sommen aan het uitleggen was.
[Voor 4% gewijzigd door bazzzzzz op 08-09-2009 13:04. Reden: 22 dollar in 15 euro verandert]
Dat doe ik ook wel, maar als docent sjees je lokaal in lokaal uit etc... en daarom is iets ultra portables wat ik gewoon in me tas kan gooien en overal op kan werken (met bijbehorend batterylife) ideaal...bazzzzzz schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:38:
[...]
Waarom gebruik je niet gewoon die desktop pc om alles op te nemen? Is dat niet veel makkelijker?
Ah, nu snap ik het, ik dacht / hoopte dat dit wel zo zou zijn. Jammer maar helaasbazzzzzz schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:02:
De smart q7 laad niet op als hij via de meegeleverde usb kabel aangesloten is op de pc.
Waar kun je zo'n verloopstekker halen? Ik kan alleen reisstekkers vinden voor NL-apparaten in buitenlandse stopcontacten, en niet voor buitenlandse apparaten in Nederlandse stopcontactenbazzzzzz schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:02:
@JarlSX waarom koop je niet gewoon een verloopstekker in plaats van een hele nieuwe adapter?
[Voor 53% gewijzigd door TweakPino op 08-09-2009 19:00]
Houd er wel rekening mee dat een USB apparaat dat er niet om vraag geen 500mA mag trekken. Alle USB apparaten die gebruik willen maken van de 500mA mogelijkheid mogen in den beginne alleen maar 100mA trekken. Ga er dus niet van uit dat zo maar 1,5A uit de USB poort trekken goed is voor je apparatuur.bazzzzzz schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:02:
Bij sommige computers zal het inderdaad gewoon goed gaan als je via 1 enkele usb poort oplaad en die usb poort zal dan gewoon braaf zijn maximum(500mA) leveren. Maar er is ook een kans dat je je usb poort overbelast en mogelijk molt........Daarom rade ik ook gewoon een usb voeding aan om te gebruiken ipv een pc. dit ding is werkelijk waar ideaal:
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
"Better ask questions before you shoot"
-=-
Heb hem ook, werkt perfect! Zit stevig vast, wat ik belangrijk vindTweakPino schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:43:
EDIT: ik denk dat ik een oplossing gevonden heb: DealExtreme: Flat to Round Power Plug Convertor. Iemand ervaring met deze plug?
Houd er even rekening mee dat bijv de windows mobile versie van tomtom niet zomaar draait....Op een engels forum heeft al wel iemand Igo draaien las ik laatst maar ik wie niet hoe hij dat werkend heeft gekregen. Mocht je een navigatieprogrammatje hebben gevonden waarvan je zeker bent dat die werkt pm mij dan even dan kan ik het wel ff testen op mijn Q7Kiezel schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:44:
Ik kwam bij dealextreme de smartq5 (7 vind ik net te groot) tegen. Nu wil ik graag een computertje voor in de auto en daar lijkt me dit een prachtig ding voor. Alleen een 4,3" scherm met een 800 x 600 resolutie dat lijkt me moeilijk te bedienen/ te pielerig. Is er een fatsoenlijk programma die zo opgezet is om dat makkelijk te kunnen? Het gaat voornamelijk om het afspelen van mp3's en navigatie. Ik weet dat je dat er allemaal op kan installeren het gaat dus puur om het feit of het makkelijk te bedienen is met grote knoppen. Ik las dat ook android erop draait en volgens mij ondersteund dat OS nog geen andere resoluties dan 320x480, dus misschien dat dat wat is maar of dat dan volledig werkt met blauwtand en wifi..? Anders moet ik meer aan zoiets gaan denken, ook mooi maar onder andere geen wifi en usb OTG.
Mijn ervaring is bij allpmp dus weer anders. Volgens de site op voorraad (verzending binnen 9 uur) maar nog niets gezien. Ook staat mijn order nog op unpaid terwijl ik toch echt heb betaald met paypal. Ook op mail/contactformulier geen antwoord. Geef ze nog tot vrijdag dan vorder ik mijn geld terug bij Paypal. Erg jammer want ik wilde het graag deze week binnen hebben (daarom ook voor duurdere shipping betaald) omdat ik het mee wilde hebben tijdens een lange vliegreis en aardig wat ingescande comics op een sd card klaar heb liggen.BarôZZa schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:24:
DX is dramatisch qua levertijden.
Mijn SmartQ5 stond daar een week op pending (zogenaamd op voorraad). Cancel order, besteld bij allpmp en paar uur later verzonden.
Nee dat klopt maar als ik het goed heb kan je er wel windows CE 6 op draaien als je een licentie van 16 dollar aanvraagt. dus dan zou wel gewoon moeten werken. Tenminste volgens dit welbazzzzzz schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:39:
[...]
Houd er even rekening mee dat bijv de windows mobile versie van tomtom niet zomaar draait....
-=-
Anoniem: 183559
Dat zou wel ideaal zijn maar dat gaat niet helaas.Anoniem: 183559 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:40:
Kan je op Windows CE programma's installeren die bijvoorbeeld voor windows xp zijn gemaakt? Zoals Adobe Digital Editions, zou wel ideaal zijn...
-=-
nee dat kan niet.Anoniem: 183559 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:40:
Kan je op Windows CE programma's installeren die bijvoorbeeld voor windows xp zijn gemaakt? Zoals Adobe Digital Editions, zou wel ideaal zijn...
-=-
Voor android install zie http://www.jiongtang.com/fourm/viewtopic.php?f=28&t=706. Om de hele uitleg te zien/ android image moet je ff registreren. Kan je mij misschien helpen met de voorgaande vraagJarlSX schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:50:
ik zit nog steeds op een goede tutorial te wachten die uitlegt hoe je Android installeert
on the other hand, denk ik niet dat ik dit apparaat heel lang zal gebruiken, ben inmiddels zo gewend aan het capacitive scherm van mijn Magic, ik denk dat ik dan liever een Android MID wil met capacitive scherm
[Voor 5% gewijzigd door Kiezel op 17-09-2009 13:34]
-=-
-=-
[Voor 9% gewijzigd door Kiezel op 18-09-2009 09:21]
-=-
[Voor 27% gewijzigd door JarlSX op 18-09-2009 21:28]
[Voor 119% gewijzigd door Icyzer op 18-09-2009 22:17]
-=-
[Voor 29% gewijzigd door phamoen op 27-09-2009 16:50]
Ja, al gechecked jaKiezel schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:23:
Windows CE 6 R3 is uit ik ben benieuwd of en wanneer die naar de smartq komt. @Icyzer Dit had je al gecheckt neem ik aan?
[Voor 45% gewijzigd door justice strike op 27-09-2009 21:12]
[Voor 24% gewijzigd door BarôZZa op 27-09-2009 22:43]
De smartv5 moet onder de 200 gaan verkopen. Volgens de sites, maargoed de eerste paar zullen inderdaad voor de hoofdprijs over de toonbank gaanBarôZZa schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:41:
SmartV5 staat voor $260, toch wel prijzig tov de SmartQ5. Volwaardige pc is het niet, het lijkt op een iets snellere SmartQ met een betere behuizing en hardwarematige media decoding.
SmartV7 zal dan wel minstens $300 gaan kosten. Dan kan je beter een tablet halen waar je Windows op kan draaien.
[Voor 5% gewijzigd door BarôZZa op 27-09-2009 23:45]
de tablet pc heeft maar 1 gig. Dat wordt lastig als je geen windows ce kunt gebruiken. windows xp eist toch wat meer en een linux distributie... dat zou kunnen, maargoed je hebt dan niet dat kleine formaatBarôZZa schreef op zondag 27 september 2009 @ 23:44:
De eerste geliste prijs is $260 op jiongtang. Ik geloof dat ik een Kohjinsha convertable 7" netbook (1024x600) het laatst voor behoorlijk cheap zag en op Jiongtang is een 10.2" tablet voor $390 te vinden. Dan heb je wel een echte pc voor een paar tientjes meer.
[Voor 7% gewijzigd door justice strike op 27-09-2009 23:54]
Ik mag hopen dat het $200 wordt, al vind ik dat nog steeds wel prijzig om te besteden aan een gadget die ik naast m'n smartphone, SmartQ5 en 3 laptops zou hebbenjustice strike schreef op zondag 27 september 2009 @ 23:52:
[...]
de tablet pc heeft maar 1 gig. Dat wordt lastig als je geen windows ce kunt gebruiken. windows xp eist toch wat meer en een linux distributie... dat zou kunnen, maargoed je hebt dan niet dat kleine formaat
nee ik wil echt iets kleins (7 inch oid) met mogelijkheden om een scherm en tobo aan te sluiten.
overigens. De $200 is wat smartdevices zelf heeft aangegeven als prijs voor de smartv5 als ik me niet vergis.
het werkt wel... maar applicaties van tegenwoordig vereisen gewoon zoveel meer geheugen. Je kunt office xp installeren... vereist minder geheugen... maar het liefst draai je office 2007 omdat die nog ondersteund wordt. Zo zijn er nog een aantal zaken die veel geheugen gebruiken.BarôZZa schreef op maandag 28 september 2009 @ 02:23:
[...]
Ik mag hopen dat het $200 wordt, al vind ik dat nog steeds wel prijzig om te besteden aan een gadget die ik naast m'n smartphone, SmartQ5 en 3 laptops zou hebben![]()
XP werkt trouwens prima met 1gig RAM. Minimum was geloof ik 64MB, aanbevolen 128MB en ik heb het hier draaien op m'n Kohjinsha met 512MB RAM (en vroegah eens op een computer met 256MB geloof ik). Totaal geen problemen mee.
http://www.myviliv.com/ces/main_x70atom.htmljustice strike schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:24:
[...]
maar ik heb nog geen 7 inch tablet gezien op atom!
http://www.kohjinsha.com.sg/prod_sh811ws.htmjustice strike schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:24:
[...]
het werkt wel... maar applicaties van tegenwoordig vereisen gewoon zoveel meer geheugen. Je kunt office xp installeren... vereist minder geheugen... maar het liefst draai je office 2007 omdat die nog ondersteund wordt. Zo zijn er nog een aantal zaken die veel geheugen gebruiken.
maar ik heb nog geen 7 inch tablet gezien op atom!
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details