[Ervaringen] Acer Timeline-series

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 27 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 20:49
Ik ben opzoek naar een vervangende notebook voor mijn oude Acer TravelMate (Pentium M 1,60 Ghz, 1GB geheugen, 80GB schijf).

Waar moet de notebook aan voldoen?
  • compact (<14 inch) en licht (<3kg)
  • stevige behuizing
  • lange batterijduur (>4 uur)
  • veelvuldig gebruik van office applicaties
  • intensieve fotobewerking (photoshop)
Naast de Macbook Pro 13,3 inch 2,53 Ghz (gunstige prijs door ca. 12% studentenkorting) viel mijn oog op de Aspire Timeline 3810TG-944G50N. De looks en de prijs van de Timeline spreken mij erg aan, ik betwijfel alleen of hij snel genoeg is voor intensief Photoshop werk ed.? Een Intel Core 2 Duo P8600 2,53 Ghz (Mac) zal ongetwijfeld sneller zijn, maar mijn vraag is: is het verschil aanzienlijk te merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023
@MG-studios, als je nu al Photoshop gebruikt hou dan eens je CPU gebruik in de gaten. Het verschil tussen een SU9400 en P8700 is alleen te merken op de momenten dat de CPU belasting 100% is. Verder gaat Photoshoppen prima met een SU9400

De Macbook Pro heeft trouwens ook een veel beter scherm. Niet dat de Acer nou zo slecht is maar de MBP heeft een 72% gamut. Zie ook Notebookjournal en Notebookcheck reviews.

[ Voor 27% gewijzigd door Philflow op 06-09-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenzy500
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Heb zelf interesse in een 3810, alleen zijn er verschillende specs over te vinden. Er wordt aangegeven dat de 3810T-354G32N voorzien is van de ATI Mobility Radeon HD4330 terwijl bij anderen de GMA 4500MHD staat...lekker handig 8)7

Heeft iemand het antwoord?

[ Voor 3% gewijzigd door frenzy500 op 06-09-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

frenzy500 schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:44:
Heb zelf interesse in een 3810, alleen zijn er verschillende specs over te vinden. Er wordt aangegeven dat de 3810T-354G32N voorzien is van de ATI Mobility Radeon HD4330 terwijl bij anderen de GMA 4500MHD staat...lekker handig 8)7

Heeft iemand het antwoord?
De 3810T is met Intel GMA4500(M)HD, de 3810TG is met ATI HD4330. Zo ook met de modellen van andere grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

woekele schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:14:
De windows 7 upgrade bij Acer kan alleen met een credit card! En ze vragen tijdens het aanvraagproces niet om je creditcardgegevens, dat doen ze pas als windows 7 officieel shipped. Zie deze mail:

In the last two days the payment method has been ammended that´s the reason why you were not asked your credit card details during making order. Henceforth you will receive an e-mail (probably in mid-October) leading you with a link to Mentor Payment Portal where you will make payment directly on-line (still using your VISA or Mastercard credit card - this is the only method of payment accepted by ACER - only VISA or Mastercard, no other credit card).
woekele schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:36:
Maar hoe klantonvriendelijk ben je als je er vanuit gaat dat iedereen een creditcard heeft (in Nederland).
troftnom schreef op donderdag 03 september 2009 @ 17:27:
Goed punt, zou daarover zeker klagen bij Acer en Microsoft.
Heb ik gedaan en met succes!
Geachte heer en mevrouw,

Vanaf heden kan u kiezen tussen bank overschrijving of credit card

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Dus: als het goed is kan je nu ook met bankoverschrijving betalen bij Acer voor de windows 7 upgrade. Netjes van ze!

[ Voor 32% gewijzigd door woekele op 07-09-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dus: als het goed is kan je nu ook met bankoverschrijving betalen bij Acer voor de windows 7 upgrade. Netjes van ze!
Dat is goed nieuws ja, scheelt weer een hoop gedoe met andermans creditcard etc. Inderdaad netjes!

Ik merk op mijn 3810TG dat af en toe de kleurendiepte naar beneden wordt geschroefd, meestal verdwijnt het weer zodra je een ander venster selecteert of 'iets' doet. Het lijkt op een soort powersave instelling, maar gezien de korte duur waarbij het bij mij altijd gebeurd lijkt het me redelijk nutteloos.
Weet iemand hoe je dat uit kan zetten? Ik ben bij de power opties nog niet echt een term tegen gekomen die ik er mee associeer.

[ Voor 48% gewijzigd door Rutje! op 07-09-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 20:49
Philflow schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:39:
@MG-studios, als je nu al Photoshop gebruikt hou dan eens je CPU gebruik in de gaten. Het verschil tussen een SU9400 en P8700 is alleen te merken op de momenten dat de CPU belasting 100% is. Verder gaat Photoshoppen prima met een SU9400
CPU belasting zit nu tussen de 70 en 100 procent bij redelijk fanatiek gebruik. Ik mag toch aannemen dat de SU9400 sowiezo aanzienlijk sneller is dan mijn huidige Pentium M 1,6 Ghz? Vind het moeilijk om die Ghz'en vandaag de dag nog te beoordelen, ik hoor vanuit verschillende hoeken hoor dat het aantal Ghz steeds minder belangrijk is... klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Ligt eraan voor wat. Voor internet bijvoorbeeld niet, voor unzippen bijvoorbeeld wel.

Om Pentium 1.6 te vergelijken met U9400 zie Passmark CPU list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
woekele schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:38:
Heb ik gedaan en met succes!

Top!
Microsoft gaat toch elke keer weer door een learning curve met die upgrades. Hopelijk hebben ze het bij de volgende windows versie meteen op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenzy500
  • Laatst online: 07-03-2023
DevilsProphet schreef op maandag 07 september 2009 @ 07:39:
[...]

De 3810T is met Intel GMA4500(M)HD, de 3810TG is met ATI HD4330. Zo ook met de modellen van andere grootte.
Klopt, maar bijvoorbeeld 4launch en bol.com adverteren met een 3810T-354G32N wat het dus een beetje verwarrend maakt, heb geen zin om voor verassingen te komen staan!

Heb van 4launch al reactie gehad dat het de versie betreft met de ATI HD4330 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbAlb2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 16:11
Hoe groot is tegenwoordig de kans dat je een scherm treft met een of meer dode pixels ?

Is zo'n dode pixel erg storend?

Heeft er hier iemand al een Acer Timeline getroffen met een pixel-defect ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
AlbAlb2 schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:43:
Hoe groot is tegenwoordig de kans dat je een scherm treft met een of meer dode pixels ?
Dat weet ik niet precies, vrij klein denk ik. Ik koop vrij veel laptops en heb nog nooit een dode pixel gehad.

Maar je hebt 7 dagen retour recht bij online aankopen, je kunt dus altijd je geld terug krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 07-09-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIB0R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:23
Net bij 4launch de 3810TG-944G50N besteld! kan niet wachten tot hij binnen is.
ook tevens een sleeve gekocht Case Logic Notebooksleeve PLS-13 13.
en extra garantie Acer Warranty Advantage New Edition.
in een keer het hele zakie compleet.
op de windows 7 upgrade na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbAlb2
Philflow schreef op maandag 07 september 2009 @ 20:09:
[...]

Dat weet ik niet precies, vrij klein denk ik. Ik koop vrij veel laptops en heb nog nooit een dode pixel gehad.

Maar je hebt 7 dagen retour recht bij online aankopen, je kunt dus altijd je geld terug krijgen.
Bestellen via Internet maar dan toch zelf op gaan halen, geld dat dan ook nog als "online aankoop" ?
Of moet ik via Tante Post laten leveren om aanspraak te kunnen maken op dat retourrecht?

En je moet het ding aanzetten en Windows installeren etc om te kunnen zien of het scherm een fout heeft. Mag ie dan nog terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
AlbAlb2 schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:04:
[...]
Bestellen via Internet maar dan toch zelf op gaan halen, geld dat dan ook nog als "online aankoop" ?
Volgens mij wel, maar check het even online.
En je moet het ding aanzetten en Windows installeren etc om te kunnen zien of het scherm een fout heeft. Mag ie dan nog terug?
Je kunt hem gewoon aanzetten en installeren om hem te testen. De webshop moet hem terug nemen als jij hem zoveel mogelijk in nieuwstaat houdt. Er bestaat hier jurispredentie over.
Webshop weigert retour laptop binnen bedenktijd. Terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Hier zijn we trouwens een faq aan het maken voor de Acer Timeline serie. Veel tweaks and drivers:
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=413140

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbAlb2
Philflow schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:15:
Je kunt hem gewoon aanzetten en installeren om hem te testen. De webshop moet hem terug nemen als jij hem zoveel mogelijk in nieuwstaat houdt. Er bestaat hier jurispredentie over.
Webshop weigert retour laptop binnen bedenktijd. Terecht?
Misschien dat ik 'm dan toch maar op laat sturen.

En als je de notebook mag aanzetten (en dus de installatie uitvoeren), je eigen controle uitvoeren en dan in geval van irritante pixel-defecten zonder verdere opgave van reden terugsturen, dan is dat wel een optie waar ik mee kan leven.

Ze bieden ook een "pixel-garantie" maar die vind ik absurd duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit erover te denken om mijn Aspire 6920G te verkopen en een timeline te kopen.
De 9620G gaat hopeloos kort mee op de accu en dat is niet echt handig in colleges.

Nu zit ik te twijfelen tussen de 5810T-944G50MN en de 5810GT-944G50MN. Het prijsverschil is ongeveer 20 euro. Het enige wat ik er mee wil doen is: programmeren(eclipse), browsen, film kijken, youtuben en office draaien op windows 7. Nou vraag ik mij af: zal ik de 20 euro duurdere versie nemen met de HD4330, biedt die aanzienlijk meer performance? En gaat dat model korter mee op de accu omdat er een zwaardere videokaart in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
20 euro voor die 4330 is geen geld. Je kunt hem uit zetten op het moment dat je maximale accu duur wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Heb zelf de 1810T gekocht. Prima netbook. Mooi scherm en lekker handzaam. Handig voor onderweg. Accu haalt bij mij 8+ uur, bij alleen internet. Bij kijken van film gaat ie zeker nog een uurtje of 4 / 5 mee.

Er is alleen wel 1 klein ding waar ik mij aan stoor, waarvan ik niet weet of het stuk is, of gewoon iets anders is. Als ik bezig ben op de 1810T hoor ik vaak een soort van tik uit de boxen komen net voordat er een "windows" geluid komt. Maakt niet uit in welk programma ik bezig ben. Het zit wel in de boxen, want op het moment dat ik het geluid helemaal uitzet, is het klaar. Kan het iets van resonantie in de boxen zijn, of ergens sluiting??

Het begint mij echt te storen, omdat ik er op ga letten. Mocht iemand hier iets weten, dan hoor ik het graag. Wil anders sowieso komend weekend eens terug naar de winkel, om te kijken of ze daar iets kunnen vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Dakdoef op 09-09-2009 00:00 . Reden: Aanvullend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zou je hier of in [Ervaringen] 12" - 14" Thin and Light Notebooks - Deel 5, wat foto's van je 1810T kunnen plaatsen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Philflow schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:36:
Hier zijn we trouwens een faq aan het maken voor de Acer Timeline serie. Veel tweaks and drivers:
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=413140
Bedankt voor die link Phil...

Heb daar een aantal tweaks van toegepast, HD gefragged en Win 7 start nu een heel stuk sneller op... Voorlopig laat ik die 320gb schijf nog ff zitten.. (d8 namelijk dat het daar aan lag)

[ Voor 3% gewijzigd door peakaboo op 09-09-2009 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Dakdoef schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 23:57:
Heb zelf de 1810T gekocht. Prima netbook. Mooi scherm en lekker handzaam. Handig voor onderweg. Accu haalt bij mij 8+ uur, bij alleen internet. Bij kijken van film gaat ie zeker nog een uurtje of 4 / 5 mee.

Er is alleen wel 1 klein ding waar ik mij aan stoor, waarvan ik niet weet of het stuk is, of gewoon iets anders is. Als ik bezig ben op de 1810T hoor ik vaak een soort van tik uit de boxen komen net voordat er een "windows" geluid komt. Maakt niet uit in welk programma ik bezig ben. Het zit wel in de boxen, want op het moment dat ik het geluid helemaal uitzet, is het klaar. Kan het iets van resonantie in de boxen zijn, of ergens sluiting??

Het begint mij echt te storen, omdat ik er op ga letten. Mocht iemand hier iets weten, dan hoor ik het graag. Wil anders sowieso komend weekend eens terug naar de winkel, om te kijken of ze daar iets kunnen vinden.
Datzelfde probleem heb ik ook (gehad) onder Ubuntu, en het lag aan de softwarematige sturing van het geluid. Probleem in de geluidsinstellingen eens zoveel mogelijk kanalen te muten, het kan zijn dat je last hebt van feedback of iets dergelijks.

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
NIB0R schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:02:
Net bij 4launch de 3810TG-944G50N besteld! kan niet wachten tot hij binnen is.
ook tevens een sleeve gekocht Case Logic Notebooksleeve PLS-13 13.
en extra garantie Acer Warranty Advantage New Edition.
in een keer het hele zakie compleet.
op de windows 7 upgrade na dan.
Is die garantie niet voor de aspire one? volgens mij had ik dat gelezen op de acer-site.

en hoe krijg windowns 7 op die laptop? via usb aangeleverd?

en zit er 32 of 64 bit os op?

• CLB
  • Niet online
robertvansloten schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:03:
en hoe krijg windowns 7 op die laptop? via usb aangeleverd?
Via USB-stickje / portable harddisk / SD-kaartje / Externe DVD-speler
en zit er 32 of 64 bit os op?
Waarschijnlijk 32 bit vanuit de fabriek..
Dus dan kun je ook zelf 64 bit installen mocht je 't perse willen
[Vista] Met een 32-bit serial de 64-bit legaal gebruiken?*

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Roobje
CLB schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:07:
[...]

Via USB-stickje / portable harddisk / SD-kaartje / Externe DVD-speler
maar acer/microsoft stuurt het op een dvd, met nieuwe serial?

• Dakdoef
DevilsProphet schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:06:
[...]

Datzelfde probleem heb ik ook (gehad) onder Ubuntu, en het lag aan de softwarematige sturing van het geluid. Probleem in de geluidsinstellingen eens zoveel mogelijk kanalen te muten, het kan zijn dat je last hebt van feedback of iets dergelijks.
Ja, dat klopt. Als ik het geluid uitzet, hoor ik niks. Als ik alleen de windowsgeluiden uitzet, blijft het probleem zich voordoen. Zal het herinstalleren van de audio drivers helpen??

Ik hoor het graag.

• CLB
  • Niet online
robertvansloten schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:40:
maar acer/microsoft stuurt het op een dvd, met nieuwe serial?
Daar moet je even de site van Acer voor bekijken..
Sommige zullen DVD'tjes sturen, anderen zullen downloads aanbieden.

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:43
Rutje! schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:47:
Ik merk op mijn 3810TG dat af en toe de kleurendiepte naar beneden wordt geschroefd, meestal verdwijnt het weer zodra je een ander venster selecteert of 'iets' doet. Het lijkt op een soort powersave instelling, maar gezien de korte duur waarbij het bij mij altijd gebeurd lijkt het me redelijk nutteloos.
Weet iemand hoe je dat uit kan zetten? Ik ben bij de power opties nog niet echt een term tegen gekomen die ik er mee associeer.
Dat heb ik ook, en het ziet er vreemd uit! Ik denk ook dat het vrij nutteloos is, en ik vind het storend. Ik hou me ook aanbevolen als iemand weet hoe je dit uit zet.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb na het lezen van een aantal posts met ervaringen met de Case Logic 13.3 inch laptop hoes, hem ook maar gekocht.

Nou moet ik zeggen, het past net. Hij zit behoorlijk strak eromheen.
Gelukkig gebruik ik hem idd alleen als hoes voor in m'n tas.

Dat die het maar lang mag uithouden :)

Iets, anders. Ik kan nog steeds mijn 4810tg niet uit zetten/standby zetten zonder dat die na 5 seconden weer uit zichzelf opstart.
Wake up lan is uitgeschakeld en ik snap er niks meer van.

• Damsplaat
  • Laatst online: 12-09 07:41
SpeedingWilly schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:53:
[...]

Dat heb ik ook, en het ziet er vreemd uit! Ik denk ook dat het vrij nutteloos is, en ik vind het storend. Ik hou me ook aanbevolen als iemand weet hoe je dit uit zet.
Ik geloof dat ik hetzelfde heb, zou iets anders omschrijven. Tis alsof het contrast geleidelijk (over tien seconden ofzo) sterk verminderd (alles wordt een beetje grijzig). Zelfde idee als dat je scherm geleidelijk gedimd wordt voor powersave, maar dan spontaan, en geleidelijk dimmen van het contrast. Het hoe en waarom is me compleet onduidelijk, maar omdat ik er niet echt last van heb had ik er nog niet over geklaagd.

• Philflow
In de Intel 4500 settings zit een power save feature. Wellicht heeft dat er mee te maken, schakel 'm eens uit om 't te testen.

• peakaboo
  • Niet online
Btw, ik heb met 1080p films toch nog af en toe een stotter. Niet het beeld maar het geluid valt dan ff 2 sec weg... CPU belasting zit dan idd op 100%... Gebruik media player classic sinds kort, maar heb altijd VLC gebruikt.. Zijn er nog tweaks waardoor ik dit kan fixen? Heb al bijzonder weinig background processes draaien en die tweaks uitgevoerd op die notebookforums...

Kan het aan de HD liggen? Ik ga van het weekend de 7200RPM schijf inbouwen voor de 5400RPM die er nu in zit...

• CLB
  • Niet online
CUDA-related?

• peakaboo
  • Niet online
Que? Was dat btw op mij gereageerd of :+ ?

• Philflow
peakaboo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:42:
Btw, ik heb met 1080p films toch nog af en toe een stotter. Niet het beeld maar het geluid valt dan ff 2 sec weg... CPU belasting zit dan idd op 100%... Gebruik media player classic sinds kort, maar heb altijd VLC gebruikt.. Zijn er nog tweaks waardoor ik dit kan fixen?
Vista? MPC HC met deze instellingen: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=399952
Windows 7: WMP 12.

• peakaboo
  • Niet online
Win 7 x64 Ultimate 7600 RTM...

Maar bedankt, zal die opties eens toepassen straks en zal posten of het dan heeft gewerkt!

• Philflow
peakaboo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:45:
[...]
Maar bedankt, zal die opties eens toepassen straks en zal posten of het dan heeft gewerkt!
Nee die opties zijn voor Vista. In Windows 7 moet je gewoon Windows Media player 12 gebruiken. Met de laatste Intel 4500 drivers zou het perfect moeten draaien.

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 10-09-2009 13:49 ]

• peakaboo
  • Niet online
Philflow schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:48:
[...]

Nee die opties zijn voor Vista. In Windows 7 moet je gewoon Windows Media player 12 gebruiken. Met de laatste Intel 4500 drivers zou het perfect moeten draaien.
Verrek! :o

Ik wist niet dat WMP 12 .mkv kon afspelen.... Of ligt dat aan de codec pack die geinstalleerd is?

Het werkt idd nu zonder audio stutter _/-\o_

Ik dacht dat apps als VLC en MPC beter geoptimaliseerd waren om zulke files af te spelen (ook gezien de opties in video en audio adjusting)

• CLB
  • Niet online
peakaboo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:44:
Que? Was dat btw op mij gereageerd of :+ ?
Si! Wikipedia: CUDA

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Ik heb vandaag opeens het probleem dat het ik geen beeld meer heb met mijn 3810T.(windows7)..laptop draait wel gewoon ik zie soms ook heel vaag iets...maar het lijkt erop dat mijn backlight het niet meer doet?

Bij het opstarten zie ik wel heel vaag het acer logo voorbij komen en daarna blijft het zwart en als windows helemaal is opgestart zie ik rechtsonderin nog heel vaag een tekst ballon.(zet ik de laptop aan de stroom dan zie ik helemaal niks meer)..heb ik misschien met een toetsencombinatie het backlight uitgeschakeld?

denk dat dit een RMA wordt :-(

• Roobje
ik heb net de 3810-354G32N besteld, met sleeve en bt laser muis, hopen dat het snel binnen komt

• Philflow
Kun je niet meer de bios in, voor het opstarten?

• Michel242186
Philflow schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:01:
[...]

Kun je niet meer de bios in, voor het opstarten?
Kan wel op f2 drukken tijdens de opstart, maar ik zie niks...ga het straks even met een extern scherm proberen.

edit: met extern beeldscherm wel beeld...alleen nu is de resolutie te hoog heb al geprobeerd met f8 opstarten en dan kiezen voor een lage resoltie, maar dat werkt niet.(heb er een oude monitor aanhangen die maar tot 800x600 wil)

[ Voor 28% gewijzigd door Michel242186 op 10-09-2009 20:09 ]

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:43
Heeft iemand het volgende probleem en weet een oplossing? Ik gebruik de Acer 3810T Timeline laptop met de ingebouwde intel GS45 chipset.

Als ik een image van een Blue-ray disk afspeel (gemount met Deamon tools), dan geeft PowerDVD aan dat het disk formaat niet geldig is/niet gesupport wordt. Als ik hetzelfde doe op mijn destop PC (met een GeForce 9800), dan werkt het wel en kan ik BlueRay films afspelen met PowerDVD.

Zelf denk ik dat de hardware ondersteuning van de intel GS45 chipset niet ondersteund wordt. Dit werkt dus wel op mijn desktop PC met PowerDVD. Doe ik iets fout of klopt het dat je met de ingebouwde intel GS45 chipset geen BlueRay images kunt afspelen? Matroska (.mkv) 1080p files afspelen werkt trouwens wel.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Verwijderd

Voor de geinteresseerden, de timeline 4810TG werkt met de nieuwe intel SSD van 80GB en windows xp pro. Gaat goed vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
Dakdoef schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:54:
[...]

Ja, dat klopt. Als ik het geluid uitzet, hoor ik niks. Als ik alleen de windowsgeluiden uitzet, blijft het probleem zich voordoen. Zal het herinstalleren van de audio drivers helpen??

Ik hoor het graag.
Herinstallatie van de Realtek audio drivers heeft niet geholpen. Probleem blijft. Hierna heb ik de Realtek audio drivers verwijderd en opnieuw opgestart. Na het opstarten zoekt en installeert windows zijn eigen drivers. Dit werkt prima. geen irritant getik of gekraak meer. Het is dus net of de standaard Windows drivers en de Realtek audio drivers elkaar in de weg zitten, beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:40:
Voor de geinteresseerden, de timeline 4810TG werkt met de nieuwe intel SSD van 80GB en windows xp pro. Gaat goed vooruit ;)
Dat is wel een interessante optie ja. Ik zit er over te denken om straks in combinatie met Win 7 een SSD erin te stoppen. Heb je nog wat voor/na benchmarks gedaan?
Vooral de boot zal wel lekker snel zijn, Vista opstarten met de normale HDD is verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Dakdoef schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:19:
[...]

Herinstallatie van de Realtek audio drivers heeft niet geholpen. Probleem blijft. Hierna heb ik de Realtek audio drivers verwijderd en opnieuw opgestart. Na het opstarten zoekt en installeert windows zijn eigen drivers. Dit werkt prima. geen irritant getik of gekraak meer. Het is dus net of de standaard Windows drivers en de Realtek audio drivers elkaar in de weg zitten, beetje vaag.
Klopt, heb ook die realtek meuk eraf gegooid (had verder geen audio problemen) en die standaard drivers zijn prima! Minder CPU belasting ook!
Rutje! schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:06:
[...]

Dat is wel een interessante optie ja. Ik zit er over te denken om straks in combinatie met Win 7 een SSD erin te stoppen. Heb je nog wat voor/na benchmarks gedaan?
Vooral de boot zal wel lekker snel zijn, Vista opstarten met de normale HDD is verschrikkelijk.
Mwa ik vind het behoorlijk veel geld. Waarvoor heb je echt die harde prestaties nodig op de laptop? In mn desktop vind ik het prettig maar op mn laptop voldoet een standaard HD ook.. (met wat tweaks). Ik heb gewoon nog de 5400RPM 320GB schijf erin zitten.

Hier en daar wat tweaks gedaan (zie startpost) en ik heb ff geklokt:
35 sec van moment aanknop indrukken tot in windows 7 desktop...
(ter vergelijking: mijn game PC (met 120gb vertex) doet er 30 sec over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Niet online
peakaboo schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:40:

Mwa ik vind het behoorlijk veel geld. Waarvoor heb je echt die harde prestaties nodig op de laptop? In mn desktop vind ik het prettig maar op mn laptop voldoet een standaard HD ook.. (met wat tweaks). Ik heb gewoon nog de 5400RPM 320GB schijf erin zitten.

Hier en daar wat tweaks gedaan (zie startpost) en ik heb ff geklokt:
35 sec van moment aanknop indrukken tot in windows 7 desktop...
(ter vergelijking: mijn game PC (met 120gb vertex) doet er 30 sec over)
Ik wacht Win 7 even af, maar Vista vind ik echt traag. Mn afgelopen drie boots gingen in 125, 127 en 135 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Rutje! schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:35:
[...]

Ik wacht Win 7 even af, maar Vista vind ik echt traag. Mn afgelopen drie boots gingen in 125, 127 en 135 seconden.
Ik kan je dan Win 7 echt aanraden... Gewoon de RTM versie nemen (build 7600)... Zeer stabiel!

• Michel242186
Michel242186 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:26:
Ik heb vandaag opeens het probleem dat het ik geen beeld meer heb met mijn 3810T.(windows7)..laptop draait wel gewoon ik zie soms ook heel vaag iets...maar het lijkt erop dat mijn backlight het niet meer doet?

Bij het opstarten zie ik wel heel vaag het acer logo voorbij komen en daarna blijft het zwart en als windows helemaal is opgestart zie ik rechtsonderin nog heel vaag een tekst ballon.(zet ik de laptop aan de stroom dan zie ik helemaal niks meer)..heb ik misschien met een toetsencombinatie het backlight uitgeschakeld?

denk dat dit een RMA wordt :-(
Kan het scherm inmiddels weer aan de gang krijgen door als hij opengeklapt is licht tegen de onderkant van het scherm te drukken....er zit dus ergens een contactje los. :'(

• CLB
  • Niet online
Kunnen de Acer 1810T mensen wat foto's plaatsen (liefst van zilver / zwarte model).. Dankjullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 1810T + 2GB sodimm + wd black 320GB besteld bij azerty. Hopelijk volgende week in huis. :)

Dan zal ik wel wat foto's posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
CLB schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:25:
Kunnen de Acer 1810T mensen wat foto's plaatsen (liefst van zilver / zwarte model).. Dankjullie!
Vele mooie foto's:
http://yongsub.textcube.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damsplaat schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:32:
[...]

Ik geloof dat ik hetzelfde heb, zou iets anders omschrijven. Tis alsof het contrast geleidelijk (over tien seconden ofzo) sterk verminderd (alles wordt een beetje grijzig). Zelfde idee als dat je scherm geleidelijk gedimd wordt voor powersave, maar dan spontaan, en geleidelijk dimmen van het contrast. Het hoe en waarom is me compleet onduidelijk, maar omdat ik er niet echt last van heb had ik er nog niet over geklaagd.
Ik heb ook iets vergelijkbaars, maar het is bij mij wel erg storend want tekst is niet meer leesbaar (kleine lettertjes) en de kleuren worden heel vreemd. Het lijkt me meer dat er iets echt niet goed werkt dan dat het een powersave-effect is. Als iemand hier iets op weet hou ik me ook aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm dankje! Maar ik zie alleen de screenies, foto's worden niet geladen..
En is er al wat bekend over de dualcore versie van de 1810T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
CLB schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:38:
[...]

Hmm dankje! Maar ik zie alleen de screenies, foto's worden niet geladen..
En is er al wat bekend over de dualcore versie van de 1810T?
Misschien een trage connectie? Bij mij duurt het wel 30 seconde maar dan zie ik bovenaan 1 mooie foto en onderaan 4.

Pagina 2 is trouwens ook de moeite waard: http://yongsub.textcube.com/?page=2

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 14-09-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Philflow schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:40:
[...]

Misschien een trage connectie? Bij mij duurt het wel 30 seconde maar dan zie ik bovenaan 1 mooie foto en onderaan 4.

Pagina 2 is trouwens ook de moeite waard: http://yongsub.textcube.com/?page=2
Ja idd daar staan echt mooie foto's tussen, weet je ook precies wat waar zit en wat de werking is... Niet normaal eigenlijk hoe dicht ze alles op elkaar geperst krijgen... Toch knap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIB0R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:23
1e vraag
Kan iemand die ook een 3810TG su9400 heeft. mij vertellen hoelang hij op een accu kan werken. bij verschillende omstandigheden. internetten. gamen. energie besparing. hoge prestaties etc.

ik haal 6uur bij: internetten, energie bespaar mode. wifi aan. en scherm op lage brightness
de rest heb ik nog niet echt getest.

2e vraag
welke viruscanner/beveiliging/firewall is goed voor de timeline serie? k zoek een virus scanner die weinig van je systeem vraagt zodat de accu langer meegaat. ik heb nu avg 3in1 en volgens mij is die best zwaar waardoor de accu minder lang meegaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
NIB0R schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:52:
2e vraag
welke viruscanner/beveiliging/firewall is goed voor de timeline serie? k zoek een virus scanner die weinig van je systeem vraagt zodat de accu langer meegaat. ik heb nu avg 3in1 en volgens mij is die best zwaar waardoor de accu minder lang meegaat
ik heb getest met AVG, Avira en Avast. conclusie: Avira heeft de kleinste footprint. Firewall gebruik ik gewoon van Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Nod32 schijnt ook aardig te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
NIB0R schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:52:
1e vraag
Kan iemand die ook een 3810TG su9400 heeft. mij vertellen hoelang hij op een accu kan werken. bij verschillende omstandigheden. internetten. gamen. energie besparing. hoge prestaties etc.

ik haal 6uur bij: internetten, energie bespaar mode. wifi aan. en scherm op lage brightness
de rest heb ik nog niet echt getest.

2e vraag
Ik haal ongeveer hetzelfde, geen idee wat het precies is omdat ik vaak wissel tussen wireless uit/aan, tussendoor een klein spelletje en soms een film(pje)... Maar hij gaat echt uuuuren mee als je wireless uit hebt :Y

Viruscanner: Avira AntiVir Personal Free Edition hiero... Werkt prima, naar mijn mening de lichtste en de beste (in die combo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Laatst online: 12-09 07:41
net wat zitten prutsen met het gebruik van powercfg (win+r ==> cmd ==> 'powercfg -energy'). Geloof dat acers eigen powersave modus (groene blad knopje) de windows instellingen overschrijft met minder goede instellingen. Die kan je dus beter niet gebruiken denk ik. Met acer powersave uit, maar de windows powersave op max battery en scherm op min helderheid en alleen firefox en wifi aan, geeft mij batterij indicator momenteel aan nog 7:37 mee te kunnen, met nog 87% batterij. Dus net over de 8 uur voor een volle batterij. Met wifi en firefox uit geeft ie zelfs wel eens 11 uur aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
8 uur klinkt goed, maar met scherm op laagste stand is toch niet werkbaar? Hoeveel uur halen jullie met scherm op max?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• History Maker
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-07 17:59
Bedankt voor het delen van al jullie ervaringen!

Op dit moment bezit ik een Aspire 3680 met 1,46GHz processor, onboard videokaart (Mobile Intel 945 Express Chipset Family), 1,5GB DDR2 en een HD van 60GB. Hij is bijna 3 jaar oud.

Ik ben op zoek naar een nieuwe en de Timeline lijkt me wel wat. Met name de lange(re) accuduur spreekt me aan. Ik ben student en de voornaamste doeleinden zullen zijn: Office, Internet, films kijken, muziek luisteren en af een toe een game spelen.

Is er iemand die mij advies kan geven over de combinatie CPU en GPU?

Het liefst wil ik de SU9400, omdat deze 2 processoren heeft. Is dit een verstandige keuze gezien bovengenoemde vereisten? Of zijn hedendaagse singlecores zoveel sneller dat de SU3500 volstaat?

En wat is wijsheid wat de GPU betreft? Volstaat de onboard kaart in combinatie met de SU3500, of is het aan te raden om, de Radeon te nemen?

Verder heb ik het liefst de 13" versie omdat die het gemak van een laptop en het formaat van een grote netbook heeft.

Ik ben student dus het liefst heb ik, zoals een echte student dat betaamt O-), de goedkoopste optie , maar ik begrijp ook wel dat een goede investering het halve werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
@History Maker, wat voor games op wat voor settings wil je spelen?

[ Voor 18% gewijzigd door Philflow op 15-09-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• History Maker
Tja wat voor games...

Met wat vrienden speel ik wel eens COD UO of COD4. Het zou leuk zijn als ik die kan draaien (mag op low).
Verder speel ik wel eens GTA SA (redde ik net op mijn huidige laptop) en wat race games. Ik ben geen veeleisende-crysisspelende gamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Ik ben geen game kenner, maar volgens mij kun je beter een versie nemen met HD 4330.

Qua CPU zou je wel afkunnen met SU3500. Maar van de andere kant, iets meer power zou ook lekker zijn.

Verder zie ik dat de pricewatch: Acer Aspire Timeline 3810T-944G32N vandaag 100 euro goedkoper is. Echt een hele goede aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Philflow schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:28:
Ik ben geen game kenner, maar volgens mij kun je beter een versie nemen met HD 4330.

Qua CPU zou je wel afkunnen met SU3500. Maar van de andere kant, iets meer power zou ook lekker zijn.

Verder zie ik dat de pricewatch: Acer Aspire Timeline 3810T-944G32N vandaag 100 euro goedkoper is. Echt een hele goede aanbieding.
Zou dit niet een fout kunnen zijn in het systeem? Ben bang van wel. Had hem ook gezien en vond het wel een goede aanbieding. Maar 100 eu tussen de duurste en de goedkoopste :( Ik vrees met grote vrezen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Touchdomex schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:34:
[...]
Zou dit niet een fout kunnen zijn in het systeem? Ben bang van wel. Had hem ook gezien en vond het wel een goede aanbieding. Maar 100 eu tussen de duurste en de goedkoopste :( Ik vrees met grote vrezen
Als je er een nodig hebt zou ik hem gewoon bestellen. Laatst ook een goedkope LCD besteld bij 4launch die niet doorging, toch een mooi aanbod gekregen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Philflow schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:36:
[...]

Als je er een nodig hebt zou ik hem gewoon bestellen. Laatst ook een goedkope LCD besteld bij 4launch die niet doorging, toch een mooi aanbod gekregen later.
Nadeel is dat ik nu geen geld heb dus :+ Moet eerst mijn oude laptop verkopen. Nou ja wachten dus nog eventjes :X Anders iets meer geld uitgeven :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Pffff idd 100 piek goedkoper... bah... maar dikke kans dat het een foutje is, hebben meer webshops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
De 3810T SU3500 ging gisteren ook 60 euro naar beneden. Misschien is dit Acer's reactie op het intreden van concurrenten zoals de Asus UL serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Philflow schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:42:
De 3810T SU3500 ging gisteren ook 60 euro naar beneden. Misschien is dit Acer's reactie op het intreden van concurrenten zoals de Asus UL serie
Dan zou dit een goed teken zijn :) Nou ja eerst mijn Macbook eruit gooien :+ Wil hem nu wel heel snel kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Tis wel een OP = OP aanbieding dus kan goed kloppen zie ik nu :(

Bah ben je wel ff 100 euro lichter... heb ik weer he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• History Maker
Philflow schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:28:

Oke, mijn vraag hierbij is: Heeft de HD 4330 een merkbare meerwaarde? Is de onboard kaart niet stabieler (zoals de Dixons verkoper beweerde 8)7 )

Even zonder gekheid: Zou een SU9400 met een onboard kaart volstaan? Is er misschien iemand die deze combinatie heeft en ervaringen kan delen? Als ik beide zou nemen betaal ik namelijk ook gelijk weer de hoofdprijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
History Maker schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:50:
[...]

Oke, mijn vraag hierbij is: Heeft de HD 4330 een merkbare meerwaarde? Is de onboard kaart niet stabieler (zoals de Dixons verkoper beweerde 8)7 )

Even zonder gekheid: Zou een SU9400 met een onboard kaart volstaan? Is er misschien iemand die deze combinatie heeft en ervaringen kan delen? Als ik beide zou nemen betaal ik namelijk ook gelijk weer de hoofdprijs :P
Ik heb de SU9400 met intel HD onboard... ik kan over gaming niks zeggen maar full HD speelt het feiloos af... tis dat ik geen DVD-RW erin heb anders had ik ff gauw een spelletje erop gegooid... zal es kyken of ik een ISO op mn externe HD heb staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
History Maker schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:50:
[...]
Oke, mijn vraag hierbij is: Heeft de HD 4330 een merkbare meerwaarde?
2600 punten in 3dmark 06. Misschien even een review lezen? Notebookjournal.de is goed.
Is de onboard kaart niet stabieler (zoals de Dixons verkoper beweerde 8)7 )
onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• History Maker
Philflow schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:56:
[...]

2600 punten in 3dmark 06. Misschien even een review lezen? Notebookjournal.de is goed.

[...]

onzin.
Ik heb die reviews zeker doorgelezen, ik heb alleen niet heel erg veel verstand van benchmarks e.d. :$
En mijn Duits is ook niet heel super. De meeste info heb ik van Tweakers gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• History Maker
Ben ik nog een keer met mijn vragen :)

Ik zag bij de specificaties van de 13" dat er geen DVD-speler in zit. Zit er dan wel een CD-speler in? Is het mogelijk om zelf een DVD-speler in te bouwen of moet ik dan de 14" hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Geen DVD = Geen CD en zelf inbouwen kan niet.. Waar ga je de ruimte vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Alleen de 14" heeft een CD/DVD brander ingebouwd.

Een externe CD/DVD brander kost $40 bij Dealextreme.com incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Philflow schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:46:
Alleen de 14" heeft een CD/DVD brander ingebouwd.

Een externe CD/DVD brander kost $40 bij Dealextreme.com incl. verzendkosten.
14 inch moet :) 15 inch heeft hem volgens mij ook wel. DVD brander heb je in principe tegenwoordig niet echt meer nodig. Win 7 en Linux installeren beide vanaf een USB stick/Flashdrive. Waarom wil je perse een CD/DVD drive hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• History Maker
Touchdomex schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:51:
[...]

14 inch moet :) 15 inch heeft hem volgens mij ook wel. DVD brander heb je in principe tegenwoordig niet echt meer nodig. Win 7 en Linux installeren beide vanaf een USB stick/Flashdrive. Waarom wil je perse een CD/DVD drive hebben?
Tja, het idee om een systeem te hebben zonder een optische drive is voor mij een raar idee.
Ik download veel muziek, maar af en toe koop ik ook nog een album in de winkel. Die wil ik kunnen rippen naar mijn HD. Verder lijkt het me handig om software via DVD te kunnen installeren.
Aan de andere kant is veel software als image te downloaden en daarvoor is inderdaad geen optische drive nodig.

Misschien is deze i.c.m. een externe drive wel een goede optie.

Bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postkar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-07-2017
peakaboo schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:44:
Tis wel een OP = OP aanbieding dus kan goed kloppen zie ik nu :(

Bah ben je wel ff 100 euro lichter... heb ik weer he
ja leuke actie van zen, een beetje jammer dat ik net 2 dagen geleden de su3500 versie van 620 euro heb besteld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
postkar schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:09:
[...]

ja leuke actie van zen, een beetje jammer dat ik net 2 dagen geleden de su3500 versie van 620 euro heb besteld :|
terugsturen dan :) (of annuleren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ja idd doen postkar... die extra verzendkosten enzo is het wel waard, heb je wel mooi core 2 duo erin :Y

ik zit helaas al over de week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
Het is 7 werkdagen hè, misschien zit je daar ook al overheen, maar wie weet ook niet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 15-09-2009 23:35 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Mute schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:35:
Het is 7 werkdagen hè, misschien zit je daar ook al overheen, maar wie weet ook niet ;)
:( helaas... 13 dagen geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Vind ik net dit...

Support & RetourenHerroepingsrecht
In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een 'afkoelingsperiode' van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden.

Er is nog hoop...

[ Voor 67% gewijzigd door peakaboo op 16-09-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Mooi nieuws. En nu maar hopen dat de prijs van 4launch geen foutje is ;)

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met deze webshop.

De 3810 staat voor 491 euro in de prijslijst!

http://www.justlaptop4you.com/items.php?id=1246496

• Philflow
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:40:
Heeft er iemand ervaring met deze webshop.

De 3810 staat voor 491 euro in de prijslijst!
Grote scam! pas op!

Verwijderd

Dat vermoeden had ik al. De prijzen op die site zijn te mooi om waar te zijn.

Ik ben vandaag naar de Mediamarkt Den Haag en Zoetermeer geweest. Beide hadden de 1810 niet als showmodel staan. Voordat ik tot aankoop overga wil ik hem toch eerst in mijn handen vastgehouden hebben. Weet iemand waar ik dit model kan uitproberen in de regio Den Haag?

• Philflow
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:51:
[...]
Dat vermoeden had ik al. De prijzen op die site zijn te mooi om waar te zijn.
Inderdaad, de prijzen zijn te mooi + een Google search voor justlaptop4you.com geeft maar 2 resultaten.

• Roobje
klopt het dat de 3810TG-354G32n geen bluetooth heeft? het staat namelijk wel op tweakers en op mijn toetsenbord en er is een programma geïnstalleerd maar ik krijg het niet aan, ik begin nu te twijfelen of het er wel in zit

• Philflow
robertvansloten schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:46:
klopt het dat de 3810TG-354G32n geen bluetooth heeft? het staat namelijk wel op tweakers en op mijn toetsenbord en er is een programma geïnstalleerd maar ik krijg het niet aan, ik begin nu te twijfelen of het er wel in zit
Kun je zien in je device manager.

• CLB
  • Niet online
EDIT @ hierbovenboven: Misschien staat het disabled in de BIOS!
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:51:
Ik ben vandaag naar de Mediamarkt Den Haag en Zoetermeer geweest. Beide hadden de 1810 niet als showmodel staan. Voordat ik tot aankoop overga wil ik hem toch eerst in mijn handen vastgehouden hebben. Weet iemand waar ik dit model kan uitproberen in de regio Den Haag?
WACHT enkele dagen / weekjes, dan koop je gelijk de dual core versie!!

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 16-09-2009 23:57 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste