Toch nog maar even mijn verdere ervaringen met de Acer TimelineX 3820T melden.
Afgelopen zomer gekocht, bleek dat de behuizing niet helemaal in orde was (er stond spanning op en er zat een kier in). Omdat ik de laptop al in gebruik had genomen wilde de winkel hem niet meer terugnemen, dus opgestuurd naar Acer. Lang kwijt geweest doordat ik op vakantie was toen hij werd teruggestuurd.
Eenmaal terug in mijn handen bleken er een aantal nieuwe problemen te zijn ontstaan bij reparatie van de behuizing: Card reader werkt niet, 2 linker usb poorten werken niet, scherm geeft af en toe spontaan fletse kleuren. En over het algemeen was hij gewoon slordig gerepareerd: behuizing lang niet zo stevig als een nieuwe (kraken op bepaalde punten e.d.) en gescheurde stikkers op de onderkant (met serienummer e.d. erop).
Ik kon de laptop toen niet missen dus besloot hem pas in de kerstvakantie op te sturen, totdat nu enkele dagen geleden opeens de linker muisknop het begeeft

Daar valt niet mee te werken dus toch maar weer voor reparatie aangemeld en morgen wordt hij opgehaald. Interessant overigens dat het repair center niet meer in nederland zit zoals een aantal maanden geleden maar in duitsland.
Absoluut géén aanrader dus, ik ga er van uit dat het een ongelukkig maandagmorgen product is maar desondanks: nooit meer Acer voor mij.