Ik heb sinds gisteren de O!Play Mini is huis staan. Deze heeft dus geen LAN (staat in de specs) maar verder speelt deze verwijl alles af.
Ik heb paar korte testen gedaan op mijn Full-HD TV. De instelling voor audio staat op Dual LPCM (stereo over HDMI dus)
MKV gaat gewoon goed ook met DTS-MA als audio track maar geen pass-through
Blu-Ray ISO gaat goed
Blu-Ray structuur gaat goed. Geen ondersteuning voor menu. Hoofdfilm begint direct. Ook hier geen probbleem met DTS-MA. DTS-MA passthrough werkt niet. DTS-Core wordt weergegeven
AVCHD gaat ook goed
DVD. Geen ondersteuning voor menu. Ik heb 1 DVD geprobeerd en alle trailers, etc wat normaal gesproken eerst wordt getoond, voordat je het menu ziet, worden nu ook getoond maar je kunt deze niet skippen of spoelen, tevens kun je de DVD ook niet stoppen. Wanneer vervolgens het menu getoond wordt, kun je wel navigeren, opties selecteren en vervolgens de film starten. Tijdens het afspelen van de film kun je ook niet terug naar het menu. Je moet de DVD gewoon opnieuw starten
Door het ontbreken van LAN, wordt de speler een stuk eenvoudiger om te begrijpen.
Gezien het menu en de optie verwacht ik dat de speler gebaseerd is op een Realtek chip
De speler reageert hier en daar wat trager op commando's. Wanneer je audio of sub wilt wijzigen wordt de films zelfs gepauzeerd
De preview functie vertraagt de boel duidelijk maar deze is uit te schakelen
Ik heb de speler gekocht voor 64 euro. Dit is meer dan de aangekondigde adviesprijs maar er werd wel een HDMI kabel meegeleverd en deze zou er volgens het persbericht niet bij zitten (meen ik me te herinneren).
Al met al toch wel een positieve indruk.
[
Voor 21% gewijzigd door
Athome op 06-02-2011 10:08
. Reden: toevoegingen ]