is gelukt hij doet het bedankt
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2010 18:11 ]
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2010 18:11 ]
Dat is het hoofdmenu knop, echter denk ik dat het hoofdmenu van de dvd knop bedoeld word en dat werkt met deze niet.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Klopt, op dit moment nog niet mogelijk...één van de frustraties van de O!Play.Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:31:
...Volgens mij is dat nu niet mogelijk...
Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)
Wanneer ga jij dan naar het hoofdmenu terug tijdens het film kijken? Met de 'skip chapter' knop en de subtitle button kom je tijdens de film volgens mij al een heel eind?Plexxodus schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:49:
[...]
Klopt, op dit moment nog niet mogelijk...één van de frustraties van de O!Play.
Daar had ik inderdaad niet aan gedacht!Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:43:
bv om terug te keren naar het hoofdmenu van een muziek DVD...
Verwijderd
Bij mij wel in ieder gevalVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:10:
speelt de O!Play nou wel of geen avchd af???
Denk er aan om deze binnenkort aan te schaffen namelijk
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat komt voor als je een film in 4:3 verhouding op een 16:9 TV wilt afspelen, niks vreemds.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:18:
Heb met sommige films 2 brede zwarte balken aan de zijkanten.
Instellingen op de tv veranderen niks weet iemand hier een oplossing voor zodat mijn volledige scherm benut wordt.
Ik heb ze alleen als iso en dan kan ik de subs ook kiezen, neem aan dat het als folder structuur niet veel anders werkt.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:38:
Zowel in de .iso form als in map vorm?
Indien niet in .iso vorm zijn de subs dan wel te selecteren?
Wait, whut? Hoe??Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:50:
Sinds 1.21 kan ik m'n shared folder in favorieten zetten.![]()
Het wordt nog wel eens wat....
[ Voor 26% gewijzigd door MeNTaL_TO op 24-02-2010 11:31 ]
Verwijderd
Dat werkt al een hele tijd.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:42:
Hoe zit het overigens met de audio???
Dolby digital en DTS ondersteunend? Bij de spec staat dit namelijk niet en ik zie dat de playon van AC ryan dit wel heeft
Je kan wel proberen forceren door op 16:9 te zetten, maar dan krijg je opgerekte hoofden, dat wil je niet hebbenVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:18:
Heb met sommige films 2 brede zwarte balken aan de zijkanten.
Instellingen op de tv veranderen niks weet iemand hier een oplossing voor zodat mijn volledige scherm benut wordt.
Verwijderd
In map My Shotcuts, druk op pijtje links voor bewerken.MeNTaL_TO schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:30:
[...]
Ik heb ze alleen als iso en dan kan ik de subs ook kiezen, neem aan dat het als folder structuur niet veel anders werkt.
[...]
Wait, whut? Hoe??
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 13:51 . Reden: Typo ]
Dit kon al in vorige versies alleen moest dat via SSH.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:39:
[...]
In map My Shotcuts, druk op pijtje links voor bewerken.
Kies optie toevoegen.
Laat id ,ww, en ip leeg (0.0.0.0) en kies Detail
Vult in bij Label computername/sharename
Laat de rest leeg en druk op OK
Navigatie is een stuk eenvoudige op deze manier. Ook probleem van het soms verdwijnen van de workgroup onder network (zie ook asus forum) is met het toevoegen van shortcut geen probleem meer
Verwijderd
Zekers, maar voor veel mensen is dat toch een brug te ver.jongetje schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:40:
[...]
Dit kon al in vorige versies alleen moest dat via SSH.
Dit werkt zover ik weet nog steeds niet.Pino64 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:41:
Shared folders kon niet. Alleen een shortcut naar de computer.
\sharemap deed niks
Nu werkt het wel begrijp ik? Ik zal het dan vanavond eens proberen.
hier wel gewoon via het menu Movies - Network - Shortcut en dan het pijltje naar links <--. hier de map PC\Downloadz aangemaakt. Krijg wel een prompt voor user en pass maar daarna kun je er gewoon in.jongetje schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:33:
[...]
Dit werkt zover ik weet nog steeds niet.
ja dat kopt wel, alleen is bij mij de snelkoppeling als nog naar de eerste folder die is geshared en niet een dieper onderliggende folder.Aghanim schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:39:
[...]
hier wel gewoon via het menu Movies - Network - Shortcut en dan het pijltje naar links <--. hier de map PC\Downloadz aangemaakt. Krijg wel een prompt voor user en pass maar daarna kun je er gewoon in.
aha, tnx!lowfi schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:11:
De 2e mediaspeler moet dan een sambaserver hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door thejoker80 op 25-02-2010 16:13 ]
Verwijderd
Het is computername/sharename dus met een /Aghanim schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:39:
[...]
hier wel gewoon via het menu Movies - Network - Shortcut en dan het pijltje naar links <--. hier de map PC\Downloadz aangemaakt. Krijg wel een prompt voor user en pass maar daarna kun je er gewoon in.
Duh..., wat wil je dan? Computername/sharename geeft de folder met die sharename en niet een andere diepere folder. Wil je die als shortcut, moet je computername/dieperefolder ingevenjongetje schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:01:
[...]
ja dat kopt wel, alleen is bij mij de snelkoppeling als nog naar de eerste folder die is geshared en niet een dieper onderliggende folder.
Verwijderd
Dit is een bekend probleem, eigenlijk zou de oplay dit moeten omzetten.jongetje schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:48:
Dat komt omdat je versterker geen mp3's kan encoden die raw naar je versterker worden gestreamed. Ik heb hetzelfde en dan ook bij de internet streams.
Het zou mooi zijn als je per "kanaal" (dus muziek, film, internet etc.) kan bepalen welke soort output je wilt. Bij films wil ik namelijk SPDIF-RAW en de rest SPDIF-LPCM
Wat ik dan wil? Mijn NAS is één share en kan dus niet direct folders dieper in mijn NAS sharen.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:49:
[...]
Het is computername/sharename dus met een /
Prompt voor un en pw komt van 7 en kan gewoon uitgezet worden in windows.
Over
[...]
Duh..., wat wil je dan? Computername/sharename geeft de folder met die sharename en niet een andere diepere folder. Wil je die als shortcut, moet je computername/dieperefolder ingeven
Eigenlijk wel raar want als je op je pc een drivemapping maakt is het weer \ .Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:49:
[...]
Het is computername/sharename dus met een /
Prompt voor un en pw komt van 7 en kan gewoon uitgezet worden in windows.
/ is linuxAghanim schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:00:
[...]
Eigenlijk wel raar want als je op je pc een drivemapping maakt is het weer \ .
FiguresPino64 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:27:
[...]
/ is linux
\ is windows
om het makkelijk te maken
Nogal late reactieVincent7 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:39:
[...]
Doet ie het nu ook in op de USB poorten boven op je PC?
Warom denk je dat ee nfirmware van een apparaat met ingebouwde WLAN jou WLAN USB Stick zou ondersteunen?Artcore schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:22:
Ik heb de laatste firmware van de O!Play R3 (Air) op mijn R1 geflashed. Ging probleemloos. Ik wil graag gebruik maken van de draadloze mogelijkheden die de firmware van de R3 biedt. Helaas werkt WLAN momenteel (nog) niet, ik gok dat mijn WLAN-usb stick niet herkend wordt. Zijn er anderen die dit hebben geprobeerd?
En toen ik mijn R1 kocht bestond de R3 nog niet.Once you install the "original v1.21N/1.09" firmware, a wireless configuration tab will show but remain greyed out. After you insert, or boot with, a Realtek chipset USB dongle, the wireless options will be available (selecting a SSID, Security, etc). Be patient the first couple of times you try to get a wireless IP address. I found through trial and error, if I started the whole process by pulling the power plug first the new USB adapter was "welcomed" by the O!Play (I tried 3 Realtek different dongles - all worked). So power plug out > power plug back in > insert USB dongle > boot up > select wireless options. You can use either a "g" or "n" adapter.
[ Voor 72% gewijzigd door Artcore op 27-02-2010 22:40 ]
Dan blijven er 4 dingen over:Artcore schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:38:
Omdat er op een aantal andere fora melding van is gemaakt dat het soms werkt:
[...]
En toen ik mijn R1 kocht bestond de R3 nog niet.
Daarom mijn aanvankelijke vraag ook: zijn er anderen die dit hebben geprobeerd, en zoja met welke usb sticks?Pino64 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:32:
[...]
Dan blijven er 4 dingen over:
- Nieuwe usb stick die wel werkt (even uitzoeken)
Als je met telnet inlogt op je O!Play, kun je in de kernel driver directory kijken welke wireless drivers er tussen zitten. Daaruit kun je afleiden welke sticks zullen werken.Artcore schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:45:
Daarom mijn aanvankelijke vraag ook: zijn er anderen die dit hebben geprobeerd, en zoja met welke usb sticks?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb het werkend gekregen in v1.21P d.m.v. /usr/local/etc/rcS te edit'en englashio schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:33:
[...]
Werkt niet meer
Heeft iemand een oplossing voor het cifs mounten nou dat /usr/local/etc/dvdplayer/script/run_tail verdwenen is in 1.13P ?
#ifconfig eth0 192.168.0.2 netmask 255.255.0.0 #route add default gw 192.168.0.1 #mount -t nfs -o nolock 192.168.0.1:/nfs/rootfs /mnt
ifconfig eth0 192.168.178.22 netmask 255.255.255.0 route add default gw 192.168.178.1 mkdir -p /tmp/ramfs/volumes/D mount -t cifs -o username=Glashio,password=********* //192.168.178.21/d /tmp/ramfs/volumes/D
[ Voor 9% gewijzigd door glashio op 28-02-2010 19:46 . Reden: Bronverwijzing ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Verwijderd
Vond deze:Artcore schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:45:
[...]
Daarom mijn aanvankelijke vraag ook: zijn er anderen die dit hebben geprobeerd, en zoja met welke usb sticks?
Je moet system reinstall kiezen en dan een USB stick met het image van de update in je O!play hebben zitten. Mijn gevoel erbij is dat je een system, naar keuze, kun herinstalleren. Dus een up of downgrade.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:37:
Ik heb het apparaat tijdens een firmware update al een keer kapot gemaakt en wil nu graag advies hebben voor het geval er dadelijk weer firmware beschikbaar komt.
Als ik een firmware update wil doen (ik zit nu op 1.21p) dan heb ik in het systemupdate menu 2 keuzes, te weten 'cancel' en 'systemreinstall'. Twee vragen:
1. Waarom zit hier geen keuze onder in de trend van upgrade?
2. Kies je uit het menu, zonder dat je een USB stick met de firmware erop aan het apparaat hangt, eerst voor systemreinstall, krijg je vervolgens de melding 'no update image file'. Kies je vervolgens voor de keuze cancel, dan heb je opeens meer keuzes (cancel, ok, en een melding van de huidige versie en NEW (leeg omdat ik geen usb stick heb gekoppeld).Ik neem aan dat als ik OK kies, en ik heb een USB stick met de nieuwe firmware, de upgrade plaatsvindt. Is dit inderdaad DE de manier om te upgraden?
3. Waarom zou je systemreinstall kiezen, wat levert dat op? Dezelfde firmware versie nogmaals installeren?
De waarom vraag is in mijn ogen irrelevant. De menu optie is toch duidelijk? System reinstall houdt in dat je het systeem opnieuw installeert en daarvoor kun je via USB de software aanleveren. Je ziet dan (vooraf je USB erin doen) dat je current en new version ziet. Hoe had je het liever gehad? En hoe heb je je O!Play de vorige keer kapot gemaakt dan?Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:37:
Ik heb het apparaat tijdens een firmware update al een keer kapot gemaakt en wil nu graag advies hebben voor het geval er dadelijk weer firmware beschikbaar komt.
Als ik een firmware update wil doen (ik zit nu op 1.21p) dan heb ik in het systemupdate menu 2 keuzes, te weten 'cancel' en 'systemreinstall'. Twee vragen:
1. Waarom zit hier geen keuze onder in de trend van upgrade?
2. Kies je uit het menu, zonder dat je een USB stick met de firmware erop aan het apparaat hangt, eerst voor systemreinstall, krijg je vervolgens de melding 'no update image file'. Kies je vervolgens voor de keuze cancel, dan heb je opeens meer keuzes (cancel, ok, en een melding van de huidige versie en NEW (leeg omdat ik geen usb stick heb gekoppeld).Ik neem aan dat als ik OK kies, en ik heb een USB stick met de nieuwe firmware, de upgrade plaatsvindt. Is dit inderdaad DE de manier om te upgraden?
3. Waarom zou je systemreinstall kiezen, wat levert dat op? Dezelfde firmware versie nogmaals installeren?
Verwijderd
die staan hierboven beschreven. Gewoon system reinstall en klaar! Kan niet mis gaan....behalve met de verkeerde firmwareVerwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:59:
Ik citeer de handleiding van Asus:
1. Insert the USB Flash drive( install.img inside ) to USB port of your Media Player. The System will recognize the firmware in the USB Flash drive automatically.
2. Press the SETUP button on the Remote controller and the setup screen will be displayed.
3. Select ( highlight ) the System Update item and press OK. Then navigate to the system Upgrade and press OK to start updating.
Stap 3 komt niet overeen met de menu keuzes die ik heb, ik heb geen Upgrade menukeuze. Dus zou je ajb de stappen voor een upgrade op een rijtje willen zetten?
Verwijderd
De garantie?Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 01:46:
wie kan me helpen?
Dacht dat je de usb stick met fw er opnieuw in moest doen en dan nog een keer flashen, want zoals jij het omschrijft, is het flashen niet goed gegaan.Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 01:46:
hallo heb de asus mediaplayer o play hdp-r1 geupdate die ik in de topic had gevonden(HDP_R1_FW_V121PAL) nadat ik deze heb gedaan ging me speler vanzelf uit rood knopje en ging dus wachten nadat ik een tijd heb gewacht deed ie niets kon niet aanzetten heb de stekkers eruitgehaald en opnieuw aangezet, hij staat wel nu op blauw en er komt op tv een scherm asus maar doet verder urenlang niets,heb ook gereset maar dat wil dus ook niet doen..wie kan me helpen?
Verwijderd
Ik heb de O!Play al vanaf het begin, vele, maar dan ook vele, firmware updates later en ik ben nog nooit tegen problemen aangelopen... Ik durf het dus geen bagger proces te noemen.Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:40:Het blijft een bagger proces wat Asus ons biedt!
Verwijderd
Hier ook alles in 1x goed geupdate (1.07 t/m 1.21).LieveNiels schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:08:
Precies. Als het bij iedereen goed gaat, en bij jou twee keer fout, dan moet je jezelf gaan verdenken.
Zeggen dat Asus een baggerproces aanlevert is dan ook niet echt op zijn plaats.
No offence, maar de kans dat het aan je USB stick ligt lijkt me ook klein, net als dat het aan de Asus ligt. Meestal ligt het aan de variabele waar het eigenlijk altijd aan ligtVerwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:01:
tsja, ik spreek voor mezelf. Ik ben al toe aan mijn 2-de player, en heb voor een vriend vanochtend een Asus gekocht maar heb nu WEER problemen met de upgrade. Ik begin te denken dat het aan mijn usb stick ligt.
[ Voor 41% gewijzigd door Aghanim op 03-03-2010 14:35 ]
Verwijderd
Misschien dat je de P en N versie door elkaar haalt?Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:45:
mogelijk ligt het aan mij, maar hoe moeilijk kan het zijn?
Ik download de juiste firmware, zet deze op een lege USB stick (die ik vooraf geformatteerd heb), ga naar het menu system update, bevestig dat ik wil upgraden, en dan gaan met die banaan. Ik zie vervolgens een progress bar, en dan een foutmelding dat ik moet rebooten. Dat herhaal ik, en herhaal ik, maar kom niet meer uit deze lus.
Aan de andere kant, er zijn genoeg mensen, kijk ook maar eens op de Asus website of andere reacties in dit forum, die ook problemen met de upgrade hebben.
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door lowfi op 03-03-2010 15:43 ]
Er zijn meerdere mensen met de N versie hier in Nederland, raar maar waar.....Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:25:
nee, ik heb die versies zeker niet door elkaar gehaald. Ik maak gebruik van HDP_R1_FW_V121PAL en woon in Nederland ;-)
[ Voor 15% gewijzigd door LieveNiels op 03-03-2010 16:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb vandaag de Asus van een vriend van mij proberen te upgraden, van 1.07 naar 1.21 met een Sandisk Cruzer 1Gb USB stick en kreeg de upgrade niet voor elkaar, de ene na de andere foutmelding vloog over het scherm. Toen ook met een naamloze USB stick geprobeerd en die ging wel goed.Krull schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:20:
Updaten blijft bij mij ook altijd lastig. Gebruikte altijd een Kingston Traveller 1GB USB, want voor mijn gevoel is dat de kwalitatief beste USB die ik heb. 3x geupdate, 3x gezeur, nog een keer booten, zwart beeld bij opstarten, dat soort fratsen.
Naar 1.21 bewust niet de upgrade gedaan vanaf mijn Kingston maar van een naamloze USB en die ging foutloos. Toeval? Ik weet het niet, maar ik ga niet meer mijn Kingston gebruiken dat weet ik wel.
Verwijderd
bij mij doet de cruzer het goed met updaten!Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:03:
[...]
Heb vandaag de Asus van een vriend van mij proberen te upgraden, van 1.07 naar 1.21 met een Sandisk Cruzer 1Gb USB stick en kreeg de upgrade niet voor elkaar, de ene na de andere foutmelding vloog over het scherm. Toen ook met een naamloze USB stick geprobeerd en die ging wel goed.
Met de naamloze USB kon ik de laatste keer ook de upgrade doen van 1.18 naar 1.21 (mijn eigen Asus) en dat lukte toen ook niet met de Cruzer. Maar de upgrade van 1.07 naar 1.18 was weer wel gelukt met de Cruzer. Ik heb nu het sterke vermoeden dat de te gebruiken USB stick wel degelijk invloed heeft. Trial en error
Hier ook. Altijd gedaan met een cruzer en geen problemen.Aghanim schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:08:
[...]
bij mij doet de cruzer het goed met updaten!
No guts, no glory!
.iso met AnyDVD HDMisterKing schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:02:
Naar welk formaat kan ik het beste blu-ray omzetten zodat ik de hoofdstukindeling behoud en de subs kan gebruiken?
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 13:09 ]
Verwijderd
Update:Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:11:
Iemand nog meer problemen met het afspelen van AVCHD iso? (het is toch mogelijk om deze af te spelen??)
Ik gebruik de O!Play HDP-R1 met de allerlaatste firmware (1.21)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 13:18 ]
swing when you're winning!
Verwijderd
Kun je niet gewoon via network streamen ipv upnp? Dat maakt je mogelijkheden wat meer uitgebreid. Wellicht dat de dingen die jij wilt niet meer werken in de nieuwe firmware, al zou ik niet weten waarom asus dat zou doen....Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:35:
Sinds de upgrade naar 1.21 kan ik geen .SRT files meer selecteren via UPnP (kom geloof ik van 1.07) vreemd genoeg werk het wel als ik de film en de SRT op een USB schijf zet.
Het heeft dus wel gewerkt (ja, zowel de film als de SRT file hebben dezelfde naam op de extensie na) Wat doe ik fout?
Verder kan ik menu’s van dvd’s niet meer bedienen, hier iemand problemen mee?
Verwijderd
Ja dat werkt een stuk beter, thanks!Aghanim schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:07:
[...]
Kun je niet gewoon via network streamen ipv upnp? Dat maakt je mogelijkheden wat meer uitgebreid. Wellicht dat de dingen die jij wilt niet meer werken in de nieuwe firmware, al zou ik niet weten waarom asus dat zou doen....
100% mee eens, uitzending gemist en eventueel youtube zou het helemaal afmaken. Dan nog ondersteuning voor een los toetsenbord of een afstandsbediening met T9 tekst. Ik heb dat probleem trouwens ook, echt irritant. Het hele online gebeuren is waardeloos, en toch ook wel weer grappig. Het biedt in elk geval wel mogelijkheden, dat bewijst het wel. Ik vind alleen dat asus echt wel eens wat mag doen aan het uiterlijk en de bediening van de firmware, dit is echt een beetje windows 98 achtig.spokje schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:26:
Mijn speler reboot soms als ik een radio of tv station selecteer, hebben meer mensen daar last van?
Verder vind ik het wel grappig dat online gebeuren, maar het wordt pas echt leuk als je bijvoorbeeld uitzendinggemist er via kan kijken, dan koop ik er ook één voor m'n moederzit die kans erin dat zoiets toegevoegd wordt?
[ Voor 53% gewijzigd door justin_ti op 07-03-2010 00:26 ]
Zou jij willen uitleggen wat de regel betekend met het password erin.glashio schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:43:
[...]
Ik heb het werkend gekregen in v1.21P d.m.v. /usr/local/etc/rcS te edit'en ente veranderen in#ifconfig eth0 192.168.0.2 netmask 255.255.0.0 #route add default gw 192.168.0.1 #mount -t nfs -o nolock 192.168.0.1:/nfs/rootfs /mntDit is mijn IP (192.168.178.22) voor de O!Play, en werkt nu zonder dat het menu voor 1 a 2 minuten hangt tijdens bootenifconfig eth0 192.168.178.22 netmask 255.255.255.0 route add default gw 192.168.178.1 mkdir -p /tmp/ramfs/volumes/D mount -t cifs -o username=Glashio,password=********* //192.168.178.21/d /tmp/ramfs/volumes/D(bron)
monta
monta schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:31:
Zou jij willen uitleggen wat de regel betekend met het password erin.
mount -t cifs -o username=Glashio,password=********* //192.168.178.21/d /tmp/ramfs/volumes/D
mkdir -p /tmp/ramfs/volumes/Videos mount -t cifs -o username=guest //10.0.0.154/videos /tmp/ramfs/volumes/Videos
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Yep hier ook (niet dat ik het mis...)draakhoofd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:32:
Meer mensen last van dat na de upgrade naar 1.21 de 0.9x zoom niet meer achter de Zoom-knop op de AB zit?
Bovenstaande uitgevoerd. De opslag is een externe harddisk met wachwoord beveilgd. Het volgende heb ik gedaan:glashio schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:41:
[...]
Deze regel brengt een netwerkkopelling (mount) tot stand met mijn windows share.mount -t cifs -o username=Glashio,password=********* //192.168.178.21/d /tmp/ramfs/volumes/D
In jou geval zou hetMoeten zijnmkdir -p /tmp/ramfs/volumes/Videos mount -t cifs -o username=guest //10.0.0.154/videos /tmp/ramfs/volumes/Videos
Tenzij je dus naam & wachtwoord nodig hebt om op je NAS te komen via Windows Sharing.
monta
Verwijderd
Upscaling verschil? Ander beeldformaat ingesteld waardoor het op de Asus uitgerkt wordt of iets dergelijks? Beiden zijn HDMI aangesloten?Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:43:
Hey!
Ik heb dus ook deze Media Player, maar waar ik las van heb is het volgende.
Ik heb Simpsons afleveringen die ik erop kijk, die heel lelijk worden. Dit terwijl als ik dezelfde via me Xbox kijk, heel mooi scherp zijn. Wanneer ik me Lost Afleveringen erop kijk, zijn die wel super scherp. Het zijn dezelfde bestandstypen, waarom wordt de ene dan mooi, en de ander lelijk afgebeeld?
Gr.
Verwijderd
Duim, duim.Aghanim schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:23:
[...]
Willen jullie vandaag voor me duimen dat mijn Sony Bravia bezorgd wordt? Kan ik eindelijk eens blurays kijken die groter zijn dan 1 meter diagonaal
Dat zijn wel hele grote schijfjesAghanim schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:23:
Kan ik eindelijk eens blurays kijken die groter zijn dan 1 meter diagonaal
[ Voor 13% gewijzigd door MeNTaL_TO op 19-03-2010 11:42 ]
Ja, er zit een copy functie op om dat te doen.ernie12121 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 09:54:
Ik wil graag de mogelijkheid hebben om files van m'n pc over te zetten naar de HDD die aan m'n player hangt. Streamen heeft namelijk niet m'n voorkeur en ik vind het onhandig om elke keer m'n HDD te moeten ontkoppelen en aan m'n PC te hangen. Als ik deze player aan m'n netwerk hang is dat dan mogelijk ?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq