Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Ik vond ook nog dit, misschien toepasselijk op de O!Play voor mensen met netwerkproblemen:

3) Be aware if streaming videos from your Windows PC over SMB (windows networking) the "Windows live sign-in assistant" application seems to interfere in some setups this is not an XBMC issue it even happens to off the shelf streamers like the WDTV Live. If you dont use the application it would be best to uninstall it to avoid any issues, the app is automatically installed as part of the live suite so I'd double check to see if its installed.

Straks is dat het hele windows 7 euvel, wat zich bij sommigen wel en bij sommigen niet voordoet!

[ Voor 8% gewijzigd door justin_ti op 28-01-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent7 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:56:
[...]

Betekent het dan dat ik niet door kan navigeren naar andere mappen? Ik wil ook uitkomen in de root, maar daar vandaan wil ik nog wel naar andere mappen in die root kunnen.
Ja dat kan wel. Maar om nu elke keer handmatig door te bladeren... Een shortcut naar de juiste map is wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

justin_ti schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:18:
Ik vond ook nog dit, misschien toepasselijk op de O!Play voor mensen met netwerkproblemen:

3) Be aware if streaming videos from your Windows PC over SMB (windows networking) the "Windows live sign-in assistant" application seems to interfere in some setups this is not an XBMC issue it even happens to off the shelf streamers like the WDTV Live. If you dont use the application it would be best to uninstall it to avoid any issues, the app is automatically installed as part of the live suite so I'd double check to see if its installed.

Straks is dat het hele windows 7 euvel, wat zich bij sommigen wel en bij sommigen niet voordoet!
Was niet de sign in assistant jammer genoeg.

Ik probeerde zelf een shortcut te maken, maar ik kan geen IP invullen. Ik kan wel net id en net password invullen, maar bij IP blijft het grijs en kan ik geen getallen invullen. What is wrong!! :|

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Oja klopt, dat was ik vergeten. Waardeloos dus. Het enige wat overblijft is dan die shortcut file bewerken vanaf je pc, dan kan je namelijk wel een ip ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

justin_ti schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:55:
Oja klopt, dat was ik vergeten. Waardeloos dus. Het enige wat overblijft is dan die shortcut file bewerken vanaf je pc, dan kan je namelijk wel een ip ingeven.
Hier kun je vinden hoe je dat moet doen: Link naar Asus forum

Even op letten: ik volgde de instructies, maar nog toen miste de eerste 2 characters van de eerste lijn. Dus IAN] ipv [MAIN]. Hierdoor werkt de file niet. Kwam ik pas achter na veel frustraties omdat het weer niet werkte. Even op letten dus.

Het werkt nu in ieder geval bij mij, yeah kan eindelijk media streamen :) Heb grof weg 25mbit/sec transfer op mijn 100mbit lijntje. Hopelijk is dat genoeg. We shall see. Maar misschien is dit wel iets voor in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Hij is eindelijk binnen! Bevalt goed gelijk even 1.18 erop gezet. Morgen een externe HDD scoren en dan hele weekend films kijken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Vincent7 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:58:
[...]

Even op letten: ik volgde de instructies, maar nog toen miste de eerste 2 characters van de eerste lijn. Dus IAN] ipv [MAIN]. Hierdoor werkt de file niet. Kwam ik pas achter na veel frustraties omdat het weer niet werkte. Even op letten dus.

Het werkt nu in ieder geval bij mij, yeah kan eindelijk media streamen :) Heb grof weg 25mbit/sec transfer op mijn 100mbit lijntje. Hopelijk is dat genoeg. We shall see. Maar misschien is dit wel iets voor in de OP.
Aah mooi dat het werkt! Ik haal hier steeds rond de 40mbit met de network test van de O!Play, maar hij is erg instabiel. Nou moet ik zeggen dat ik alleen dvd's kijk en geen HD content. Ik had vandaag eens een 42mbit bird scene getest, die haperde als een gek. Denk dat die dan toch echt via de harddisk moet, want zelfs een USB stick haalt geen 42mbit (mijne iig volgens mij lang niet!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:03
Ik draai 1.17. Op zich ben ik wel van het "If it ain't broken, don't fix it", is er een reden om 1.18 erop te zetten tov 1.17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
Kun je met 1.18 wel de share mounten via usb key?
Heeft iemand dit nog met 1.17 of 1.18?

monta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

justin_ti schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 00:28:
[...]

Aah mooi dat het werkt! Ik haal hier steeds rond de 40mbit met de network test van de O!Play, maar hij is erg instabiel. Nou moet ik zeggen dat ik alleen dvd's kijk en geen HD content. Ik had vandaag eens een 42mbit bird scene getest, die haperde als een gek. Denk dat die dan toch echt via de harddisk moet, want zelfs een USB stick haalt geen 42mbit (mijne iig volgens mij lang niet!)
Ik heb dat dus met Bluray schijven, die mogen max 40 Mb/s zijn, dus neem aan dat het netwerk niet het probleem is, het lijkt alsof de container veel uitmaakt, want als ik lees verhalen op het asus forum dat mensen die de BR als 1 grote mt2s opslaan, er geen problemen mee hebben, maar maken ze er een mkv van, dat ie dan weer hapert.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

spokje schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:47:
Ik draai 1.17. Op zich ben ik wel van het "If it ain't broken, don't fix it", is er een reden om 1.18 erop te zetten tov 1.17?
Bij 1.18 zijn er klachten over ondertiteling lettertype. Zijn de klachten terecht?
En is het nog moeite waard om 1.18 te plaatsen, en kan je bij problemen nog teruggaan naar 1.17?
Is de stabiliteit in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:00:
[...]

Bij 1.18 zijn er klachten over ondertiteling lettertype. Zijn de klachten terecht?
En is het nog moeite waard om 1.18 te plaatsen, en kan je bij problemen nog teruggaan naar 1.17?
Ik ben van 1.17 overgestapt op 1.18. Ik ben er op achteruit gegaan. Ondertitels zijn minder geworden. De woorden staan soms te dicht op elkaar. Ik zou nog even wachten als ik jou was. De volgende update komt binnen een paar dagen beschikbaar.
Downgraden van 1.18 naar 1.17 doe ik niet om problemen te voorkomen.
Stabiliteit is bij mij nooit een probleem geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Vincent7 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:56:
[...]
Betekent het dan dat ik niet door kan navigeren naar andere mappen? Ik wil ook uitkomen in de root, maar daar vandaan wil ik nog wel naar andere mappen in die root kunnen.
[...]

Ik wil ook shortcuts maken direct naar naar mappen. Helaas tevergeefs geprobeerd de shortcuts via telnet aan te passen. Ik denk probeer het zo (voorbeeld):

code:
1
Hostname='HOSTNAME\Films'

Maar deze laat je alsnog gewoon in de root uitkomen. Zowel gebruik van slash als (dubbele) backslash om een gedeelde map aan te duiden helpt niet.

Vervelend want nu staan er op m'n server ook shares die niet interessant zijn voor de O Play maar waar je wel doorheen moet bladeren. Iemand andere oplossingen/ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranello schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:39:
[...]
Vervelend want nu staan er op m'n server ook shares die niet interessant zijn voor de O Play maar waar je wel doorheen moet bladeren. Iemand andere oplossingen/ideeën?
Dit komt in een volgende update te zitten. Het werkt voor nu gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Volgende week kwam er toch een nieuwe update? ben nu even helemaal mijn 1.5tb schijfje aan het herinrichten, shortcuts zouden echt heel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
MrDummy schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:00:
[...]

Die klachten zijn wel terecht, ze hebben een ander lettertype gepakt. Ook in de interface overigens van de Asus. Het is natuurlijk alleen bij zelf toegevoegde ondertitels, omdat ze bij DVD iso's eigenlijk gewoon meetellen als 'film'. Verder is 1.18 wel sneller, en gedeeltelijk opgeschoond. Kijk maar naar de grootte van de rom. Of er volgende week een update uitkomt weet ik niet, iemand zei dat met een linkje naar een persoon op het Asus forum, maar toen ik er op klikte zag ik dat hij pas 4 berichten had geplaatst. Dus of je dat moet geloven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Op zich wel tof dat ze nieuwe firmware uitbrengen steeds nu, maar echt testen doen ze het iig niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 20:42
Ik dacht vandaag mijn nieuwe O!Play aan te sluiten en een film te kijken maar zie mijn Synology NAS SHares niet. Wat wel lukt is via uPNP bestanden zien, alleen zie je dan niet alles en kun je iso's en bluray images e.d. allemaal niet afspelen.

Wat heb ik geprobeerd:
- Op aanraden van "het internet" een bestand "/usr/local/etc/dvdplayer/NetworkBrowser.ini" aangemaakt. Deze stond er nog niet. Deze ziet er nu zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
/usr/local/etc/dvdplayer # vi NetworkBrowser.ini
[Main]
num=1
[0]
label='Netwerkschijf'
id='oplay'
pw='oplay'
domain=''
hostname='DiskStation'
ip1=0
ip2=0
ip3=0
ip4=0

O!Play herstart maar zie geen netwerkshares en Neighbourhood. Kan iemand mij helpen, ben nu al uren bezig zoiets simpels krijg ik niet voor elkaar :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

jongetje schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:44:
[...]
O!Play herstart maar zie geen netwerkshares en Neighbourhood. Kan iemand mij helpen, ben nu al uren bezig zoiets simpels krijg ik niet voor elkaar :'(.
Wel even IP nummer invullen bij ip1, ip2, ip3 en ip4.
Als de IP van je NAS 192.168.1.2 is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[Main]
num=1
[0]
label='Netwerkschijf'
id='oplay'
pw='oplay'
domain=''
hostname='DiskStation'
ip1=192
ip2=168
ip3=1
ip4=2

Hostname is niet verplicht, althans bij mij is het leeg. Mijn shortcut gaat naar mijn PC toe. Maar dat zal denk ik wel hetzelfde zijn met een NAS. De link staat dan in het menuutje "My Shortcuts".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Vincent7 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:32:
[...]

Wel even IP nummer invullen bij ip1, ip2, ip3 en ip4.
Hostname is niet verplicht, althans bij mij is het leeg. Mijn shortcut gaat naar mijn PC toe. Maar dat zal denk ik wel hetzelfde zijn met een NAS. De link staat dan in het menuutje "My Shortcuts".
Aangepast, alleen werkt nog steeds niet, zie die snelkoppeling ook helemaal niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die de Asus HDP-R3 gebruiken i.c.m. een iMac en dan uPnP gebruiken met Eyeconnect of Playback als Mediaserver? Werkt dit naar behoren met name functies als snel doorspelen.

Zeer geïnteresseerd naar ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

jongetje schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:44:
[...]

Aangepast, alleen werkt nog steeds niet, zie die snelkoppeling ook helemaal niet staan.
Aangezien je de snelkoppeling niet ziet, vermoed ik dat je fileformat niet goed is. Het connecten gebeurt pas later, dus als je uberhaupt niet ziet, dan weet OPlay dus niet dat er een link is.
[...]

Dit heb ik gedaan en dat werkte voor mij. De instructies op de letter volgen.

Daarna zal je link staan in: movies->network->my shorcuts->custom link

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Het werkt nu! Ik had een aantal kleine letters die hoofdletter moesten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windows 7 eindelijk opgelost.
Ik heb de windows live sign in assistant verwijderd, opnieuw opgestart,
het werkte weer.
Maar goed ook want ik had nog wat te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watert
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-04-2023
Hallo allen,

Ik heb gister de o!play aangeschaft. Een week eerder heb ik een externe HD aangeschaft om deze te gebruiken icm de oplay. Ik heb de firmware geupdate naar de laatste versie (1.18) met een usb stick. Als ik mijn externe HD in de usb poort stop geeft hij aan dat mijn externe HD 'not supported' is? Weet iemand waardoor dit komt?

externe HD: Seagate Desktop External Drive ST310005EXD101-RK 1TB Zwart

Ik hoop dat jullie mij verder op weg kunnen helpen.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Watert schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:26:
Hallo allen,

Ik heb gister de o!play aangeschaft. Een week eerder heb ik een externe HD aangeschaft om deze te gebruiken icm de oplay. Ik heb de firmware geupdate naar de laatste versie (1.18) met een usb stick. Als ik mijn externe HD in de usb poort stop geeft hij aan dat mijn externe HD 'not supported' is? Weet iemand waardoor dit komt?

externe HD: Seagate Desktop External Drive ST310005EXD101-RK 1TB Zwart

Ik hoop dat jullie mij verder op weg kunnen helpen.

Gr.
FAT / NTFS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Kan iemand uitleggen hoe het subtitle systeem werkt? Soms pakt hij hem automatisch, dan heeft hij (de .srt ;)) dezelfde naam als de .mkv/.avi whatever. Hoe kan ik meerdere subs toevoegen? Gewoon een 1/2/3 erachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

muxen in de mkv?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watert
Ik heb exFat en NTFS geprobeerd. Beide keren geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Watert schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:47:
[...]

Ik heb exFat en NTFS geprobeerd. Beide keren geen resultaat.
Probeer eens met een usb stick.
Werkt dat ook niet, dan retour winkel........... ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ja, in MKV kan je kiezen uit meerdere subtitle files. Anders blijft het maar 1 subtitle als je apart bij de movie bestand mp4/avi legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watert
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:40:
[...]

Probeer eens met een usb stick.
Werkt dat ook niet, dan retour winkel........... ;( ;(
Ik heb dus inderdaad die firmware update geinstalleerd van een usb stickie dus die doet het wel. De vraag is dan of ik met mijn externe HD terug moet of met de mediabox? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watert
Er was nog iets dat mij nogal opvalt. Mijn kast, om precies te zijn deze: Cooler Master 690 Zwart zitten uiteraard meerdere USB aansluitingen. Als ik mijn externe HD aan de achterzijde van de kast op 1 van de poorten aansluit werkt ie zonder probleem. Als ik de HD aan de bovenzijde van mijn kast aansluit herkent mijn pc hem niet. Echter als ik mijn USB stick aan de bovenzijde aansluit werkt het wel. Ik vond dit al opvallend voordat ik de mediabox had aangeschaft.

[ Voor 7% gewijzigd door Watert op 02-02-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
MrDummy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 00:56:
[...]

Ja, in MKV kan je kiezen uit meerdere subtitle files. Anders blijft het maar 1 subtitle als je apart bij de movie bestand mp4/avi legt.
Hoe werkt dat muxen in een mkv dan?
Ik kijk namelijk redelijk veel series, en mijn vriendin wil graag ondertiteling. Ik heb geen zin om elke .srt te renamen naar de gelijke .mkv of .avi. Is er toevallig een programmaatje dat meerdere bestanden kan renamen naar bijvoorbeeld Dexter.S04.E##?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

SemperFidelis schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:44:
[...]

Ik kijk namelijk redelijk veel series, en mijn vriendin wil graag ondertiteling. Ik heb geen zin om elke .srt te renamen naar de gelijke .mkv of .avi. Is er toevallig een programmaatje dat meerdere bestanden kan renamen naar bijvoorbeeld Dexter.S04.E##?
Even zoeken op TSmuxer, is echt heel simpel toevoegen is een werkje van 1 a2 minuutjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Ze hebben 1.18 verwijderd van hun ftp server! Moet niet gekker worden daar zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Watert schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:22:
Er was nog iets dat mij nogal opvalt. Mijn kast, om precies te zijn deze: Cooler Master 690 Zwart zitten uiteraard meerdere USB aansluitingen. Als ik mijn externe HD aan de achterzijde van de kast op 1 van de poorten aansluit werkt ie zonder probleem. Als ik de HD aan de bovenzijde van mijn kast aansluit herkent mijn pc hem niet. Echter als ik mijn USB stick aan de bovenzijde aansluit werkt het wel. Ik vond dit al opvallend voordat ik de mediabox had aangeschaft.
Zo te horen is die HD ook niet helemaal lekker. Misschien nog een andere HD van iemand lenen en op je OPlay proberen? Kan je jouw exemplaar nog ruilen voor een ander exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Watert schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:22:
Heeft die seagate hdd ook een externe voeding? Het kan zijn dat als hij compleet USB powerd is, dat de O!Play niet genoeg stroom kan leveren. Datzelfde probleem kan ook in je PC zitten in het verschil met de ene en de andere port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justin_ti schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:53:
Dat is bij nader inzien ook een achteruitgang t.o.v. 1.17 imo.
Ik vind de mogelijkheid om de acryan firmware te gebruiken steeds interessanter worden.
Die ziet er praktisch hetzelfde uit alleen met tig meer opties. Asus zou hier in ieder geval een voorbeeld aan moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justin_ti schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:53:
Heb je misschien een linkje van die ftp server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 05-10 08:34
ik zie 1.18 gewoon staan?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/28951/asus.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:57:
[...]

Dat is bij nader inzien ook een achteruitgang t.o.v. 1.17 imo.
Ik vind de mogelijkheid om de acryan firmware te gebruiken steeds interessanter worden.
Die ziet er praktisch hetzelfde uit alleen met tig meer opties. Asus zou hier in ieder geval een voorbeeld aan moeten nemen.
Hmm, ik wist niet dat dat kon. Moet je daar nog iets speciaals voor doen of is het redelijk simpel.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watert
Ik heb gebeld met Alternate om te vragen wat er aan de hand zou kunnen zijn. Ik heb in totaal 20 minuten aan de lijn gehangen waarvan 10 in de wacht. Ik wist meer te vertellen dan die man, terwijl ik mezelf bepaald niet een expert noem maargoed. Hij begon over FAT32 en dat ik mijn schijf moest formateren. Ik heb hem gezegd dat dit in windows 7 niet gaat en dat die mediabox NTFS moet herkennen.

Terwijl ik in de wacht stond heb ik een programma gedownload waarmee ik die HD toch naar FAT32 kon krijgen, vervolgens HD aangesloten op de oplay en het werd wel herkend. Alleen toen ik een divx wilde afspelen liep ie vast. Die man zei dat ik terug moest komen zodat hun hem kunnen testen. Ik kon het niet verkroppen omdat FAT32 maar 4 GB kan hebben en daar koop ik die HD en mediabox niet voor, en heb mijn schijf opnieuw geformateerd naar NTFS en voila hij deed het. Wat het nou was, geen idee! Ik ben in ieder geval blij dat ie werkt. Ik dank jullie voor de input. ;)

P.S. voor wat het waard is. De Seagate heeft inderdaad een externe voeding dus ook dat was het probleem niet. Ik tast volledig in het duister..

[ Voor 7% gewijzigd door Watert op 03-02-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Doet ie het nu ook in op de USB poorten boven op je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat de asus meteen aangaat als hij stroom krijgt.
Niet handig als je alles op een master/slave stekkerblok hebt hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:14:
Wel jammer dat de asus meteen aangaat als hij stroom krijgt.
Niet handig als je alles op een master/slave stekkerblok hebt hangen.
Juist wel handig, als ik mijn tv aanzet, gaat mijn o!play ook aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Goedemorgen iedereen :D

Ik heb zelf thuis een O!play aangesloten via het netwerk met Vista. Dit werkt perfect.

Mijn vader heeft nu ook een O!Play gekocht, maar ik krijg daar deze niet werkende via het netwerk. Hij heeft Windows 7 met de nieuwste firmware (1.18p). De O!Play krijgt een IP via het netwerk. Ik heb ook de diverse instellingen hierin de thread gebruikt, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik bij netwerk kom in de O!Play zie ik alleen My_Shortcuts en My_Neighbors. Ik kan mij herinneren dat ik thuis ook nog een werkgroep zie. Dat zie ik hier niet. Ik kan ook nergens een username/password opgeven. Wanneer ik naar 1 van deze 2 mappen ga, gebeurd er verder ook niet. Iemand een suggestie?

Mijn vader heeft ook een Experiabox. Deze gebruikt hij als router tussen PC en O!Play.

[ Voor 5% gewijzigd door KillGhost op 07-02-2010 00:42 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
[b][message=33423577,noline] Ik kan ook nergens een username/password opgeven. Wanneer ik naar 1 van deze 2 mappen ga, gebeurd er verder ook niet. Iemand een suggestie?
Ja kan wel : naar de shortcut pagina, druk op links, geef username / password op. Maak op de W7 pc een aparte user aan voor de oplayer. Standaard gebruikt de asus al OPlayer en pass : OPlayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDB1106
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:51
KillGhost schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:34:
. Als ik bij netwerk kom in de O!Play zie ik alleen My_Shortcuts en My_Neighbors.
Dat heb ik dus ook, tenminste als ik de eerste keer mijn netwerk wil benaderen. Als ik 1 stap terug ga en het opnieuw probeer gaat het wel goed (reproduceerbaar)
Iemand vertelde me dat het een timing probleem is en dat het 10 seconden duurt voordat de Oplay je netwerk correct ziet, of dat waar is weet ik niet.
Ik gebruik overigens een Dirlink DIR-655 router met een gigabit switch erachter, daar zitten vervolgens oa mijn NAS en de OPlay aan vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat bij firmware 1.18 de netwerkverbinding vaker weg valt dus dat hij de MSHOME groep niet meer ziet. Dan moet ik blijven proberen totdat hij het netwerk weer ziet. Tijdens afspelen is er geen probleem.
Ik hoop dat asus snel weer met een nieuwe firmware komt. Grootste wensen zijn een samba server zodat er een NAS van kan worden gemaakt, netwerk shortcuts naar mappen en de ondertiteling beter zichtbaar.
Als dit allemaal goed werkt ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

KillGhost schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:34:
Goedemorgen iedereen :D

Ik heb zelf thuis een O!play aangesloten via het netwerk met Vista. Dit werkt perfect.

Mijn vader heeft nu ook een O!Play gekocht, maar ik krijg daar deze niet werkende via het netwerk. Hij heeft Windows 7 met de nieuwste firmware (1.18p). De O!Play krijgt een IP via het netwerk. Ik heb ook de diverse instellingen hierin de thread gebruikt, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik bij netwerk kom in de O!Play zie ik alleen My_Shortcuts en My_Neighbors. Ik kan mij herinneren dat ik thuis ook nog een werkgroep zie. Dat zie ik hier niet. Ik kan ook nergens een username/password opgeven. Wanneer ik naar 1 van deze 2 mappen ga, gebeurd er verder ook niet. Iemand een suggestie?

Mijn vader heeft ook een Experiabox. Deze gebruikt hij als router tussen PC en O!Play.
Probeer dit eens: Linkje

Ik had hetzelfde probleem, maar dan met een XP machine. Kon geen workgroup vinden wat ik ook probeerde. Directe link maken werkte wel. Ik lees wel dat Win7 soms wat andere instellingen nodig heeft, maar als je de workgroup al niet ziet, is dit denk ik wel een goede eerste stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik gebruik hiervooor mediarenamer, scant de map die je wilt en
hernoemt ze allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Is er toevallig een programmaatje dat meerdere bestanden kan renamen naar bijvoorbeeld Dexter.S04.E##?
In Total Commander zit de uitgebreide hernoemen tool.
Die is ideaal voor dit soort klusjes.
De optie kun je vinden onder "bestand"

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb soms problemen met de melding ongeldig bestand bij een grote iso bijvoorbeeld.
Even opnieuw opstarten en dan werkt het wel.

Verder is de box al 3 keer vastgelopen bij het afspelen van een film, ik schakel dan van de preview naar fullscreen en dan blijft het blauwe schijfje draaien.
De box reageert dan ook nergens meer op.

De stroom eraf en dan weer erop en werk weer prima.

Gisteren en film van 10 Gig achterelkaar probleemloos gekeken dus aan het netwerk zal het niet liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:15:
Ik heb soms problemen met de melding ongeldig bestand bij een grote iso bijvoorbeeld.
Even opnieuw opstarten en dan werkt het wel.

Verder is de box al 3 keer vastgelopen bij het afspelen van een film, ik schakel dan van de preview naar fullscreen en dan blijft het blauwe schijfje draaien.
De box reageert dan ook nergens meer op.

De stroom eraf en dan weer erop en werk weer prima.

Gisteren en film van 10 Gig achterelkaar probleemloos gekeken dus aan het netwerk zal het niet liggen denk ik.
je draait zeker 1.13?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, 1.18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
De invalid file bug zou opgelost moeten zijn, ook ik ondervind nog steeds problemen hiermee bij 1.18. Het lijkt wel dat dit bij mij enkel optreedt wanneer ik een nog niet-volledig-uitgepakte iso (rar) al probeer af te spelen/preview.

Naarmate files groter worden, wordt de stabiliteit van de O!Play inderdaad minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik heb al meerdere 10+ GB .mkv's gekeken, nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
Dikke Strezzz Vandaag, mijn HD werd niet meer herkend door de ASUS :( .. ook mij PC wilde de schijf niet meer zien.
Dit gebeurde nadat ik een paar keer de asus snel aan een uit geschakeld had.
Gelukkig had ik nog een paar films als back up. maar ben wel wat bestanden kwijt geraakt.
Dus pas op met te snel schakelen van uit naar/aan.
na wat gedoe de schijf formaat gegeven, de back up terug gezet. enne hij speelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUH! Natuurlijk moet je niet snel dat ding aan en uitzetten. Zelfde als de USB kabel van de HD uit de computer trekken terwijl je er nog mee bezig bent. Daar kunnen ze niet tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de ftp server van asus staat nu ook een mapje "sourcecode". Ik wacht nog steeds op 1.19 maar asus is blijkbaar toch bezig .

• Aghanim
  • Niet online
SemperFidelis schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:17:
Ik heb al meerdere 10+ GB .mkv's gekeken, nooit problemen gehad.
Met het doorspoelen/terugspoelen en timeskippen ondervind ik veel problemen/vastlopers als ik een grote MKV kijk......ben ik de enige?

• MeNTaL_TO
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

Aghanim schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:42:
[...]

Met het doorspoelen/terugspoelen en timeskippen ondervind ik veel problemen/vastlopers als ik een grote MKV kijk......ben ik de enige?
Misschien niet, maar ik heb er geen problemen mee in ieder geval.

Verwijderd

ik heb soms ook problemen met het snel vooruitspoelen en terugspoelen bij ISO bestanden (DVD) maar weet niet of dat ligt aan het ISO bestand of aan de Asus player

• KillGhost

KillGhost

\o/

Vooruit spoelen gaat bij mij over het algemeen goed. Terugspoelen is soms wel wat irritant en niet te doen.

No guts, no glory!

• Aghanim
  • Niet online
KillGhost schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:10:
Vooruit spoelen gaat bij mij over het algemeen goed. Terugspoelen is soms wel wat irritant en niet te doen.
Dat heb ik dus ook. Hij begint vaak wel met terugspoelen op 1x maar dan haakt het enorm en wordt het opvoeren van de snelheid een utopie.

• SemperFidelis
Ja dat is waar ja, terugspoelen werkt raar. Maar gebruik ik eigenlijk weinig, die 5 minuten skippen is ook wel ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OP de ftp site van asus staat firmware 1.21. Ik ga deze vandaag eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, laat ff weten of het wat is ..... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japso84
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06-2018
Volgens gebruikers op het Asus forum zijn de volgende dingen nieuw:

More settings for video (Hue, Saturation) / Power Saving setting / clock auto update / new subtitles font / On-Line Media Menu - Internet Radio , Internet TV, Picasa, Flicker, Weather Forecast.

Ik ben nu helaas niet thuis, vanavond gelijk ff proberen. Hopelijk zijn de subtitles nu weer beter te lezen. Moet wel zeggen dat Asus goed bezig is wat betreft firmware updates!

Hier nog even de link:
ftp://ftp.asus.com.tw/pub/asus/Digital_Media_Player/HDP-R1/Firmware/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Nice, connecten met het internet! Ik ga hem thuis gelijk op het internet aansluiten om te testen of Internet Radio echt handig is.
Stiekem gehoopt dat die layouts nog een gepimpt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Aghanim schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:42:
[...]

Ik heb geen vastlopers. Ik heb wel regelmatig dat audio niet meer door komt na een time skip. Met fastforward heb ik dat overigens niet. Hoop dat de nieuwe firmware hier wat aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-03 09:00
Met deze toevoegingen ga ik mn firmware zeker bijwerken!!!!

Lang op gewacht
japso84 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 10:09:
Volgens gebruikers op het Asus forum zijn de volgende dingen nieuw:

More settings for video (Hue, Saturation) / Power Saving setting / clock auto update / new subtitles font / On-Line Media Menu - Internet Radio , Internet TV, Picasa, Flicker, Weather Forecast.

Ik ben nu helaas niet thuis, vanavond gelijk ff proberen. Hopelijk zijn de subtitles nu weer beter te lezen. Moet wel zeggen dat Asus goed bezig is wat betreft firmware updates!

Hier nog even de link:
ftp://ftp.asus.com.tw/pub/asus/Digital_Media_Player/HDP-R1/Firmware/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenradus
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-06 17:00
Kijk das goed nieuws!
Ik ga het meteen proberen als ik het thuis ben. Liep nu al een paar firmwares achter, omdat ik het niet zo boeiend vond wat er verandert was, maar online content verandert wat mij betreft de zaak! Heeft er al iemand ergens screenshots gevonden van de nieuwe opties?

@MeNTal_TO: thx voor de mirror. FTP is natuurlijk weer down.

2.160kWp Zuid-West: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52262&sid=47507

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

Nieuwe firmware 1.21p eerste indruk:

Op het gebied van afspelen van lokale content is er niets merkbaars veranderd, alles werkt nog zoals het op 1.18 deed. Alleen de toegevoegde webservices maken het verschil, dit is een extra icoontje in de carrousel van het begin menu.

Internetradio
Grote bibliotheek met internet-radiostations(5000+ als ik het in moet schatten), doorzoekbaar met search functie of per genre/regio. Mijn persoonlijke lijstje met stations allemaal kunnen vinden (DI radio trance/lounge bijv.), ook alle lokale Nederlandse stations.

Internet TV
100 net-niet zenders zegmaar. :P Alleen consumentenTV en een paar muziekvideo zenders zijn misschien het bekijken waard (maar dit is geheel persoonlijk).

Picasa/Flickr
Tik een zoekwoord/user in en je kunt met de playknop een oneindige slideshow starten met foto's van bijvoorbeeld de eiffeltoren.

Weather forecast
Per grote plaats instelbaar weerbericht, met Google Maps kaartje en meerdaagse weersvoorspelling.

Al met al een mooie toevoeging, persoonlijk vind ik vooral de internetradio een functie die gewoon op zo'n apparaat hoort te zitten. Ik denk dat dit ook de functie zal zijn die ik ook daadwerkelijk zal gaan gebruiken. Natuurlijk blijft het jammer dat er geen Youtube functie op zit, maar dat is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend omdat Youtube dit zelf tegewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDB1106
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:51
nieuwe I-net functies zijn wel aardig maar niet wereldschokkend.

internetradio ga ik denk ik wel gebruiken, je kunt mooi een favorietenlijstje maken.

Navigatie als je eenmaal in zo'n menu zit is niet heel duidelijk maar ben er wel uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

Ik lees op het Asus forum ook het volgende:
Added support for wireless dongles. I have an Encore wifi g usb stick (realtek 8187B that works just pluggin it)
Niet dat ik het ga gebruiken, maar toch leuk voor mensen die geen kabels willen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Wow, dat is zeker een optie! Ik zou het dan vooral voor wat SD materiaal gebruiken aangezien ik op zolder geen kabels heb lopen. En voor de internetradio, lijkt me echt supertof! Volgens mij zijn er wel wat betere alternative radiostations dan we hier kennen. Ik ben helemaal blij :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

Radio is wel leuk, alleen resette mijn o!play zich toen ik radio538 opzette (ook de enige WMA zender die ik probeerde). Helaas nog steeds niet mogenlijk om favorieten te maken naar shared folders en shuffle te gebruiken op mp3's die niet op een usb media staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Geweldige functionaliteit die internetradio. Zat ik echt op te wachten, lekker lui op de bank door allerlei zenders scrollen. En mijn oude radio in de keuken kan eindelijk de deur uit.

@Mental: thx voor de downloadlinks!

[ Voor 22% gewijzigd door Artcore op 12-02-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net update gedaan, internetradio gaat top, tv is alleen de muziekzenders wat mijn interesse heeft. Eerste indruk is goed, kom vanaf de 1.11p ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zien de externe ondertitels met de nieuwe firmware eruit? Sommigen klaagden over de slechte zicht bij helder beeld en dat de letters te dicht bijelkaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocopasta
  • Laatst online: 04-01 13:37
De 1.21p staat nog niet op de Asus site zelf, is het wel safe om te updaten zolang hij daar nog niet wordt aangeboden? Volgens mij ging dit bij voorgaande versies nog wel eens fout met nieuwe firmware welke wel op de FTP server stond maar nog niet op de Asus site werd aangeboden.
Wel TOP deze nieuwe opties!! heeft iemand screenshots ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 23:35:
hoe zien de externe ondertitels met de nieuwe firmware eruit? Sommigen klaagden over de slechte zicht bij helder beeld en dat de letters te dicht bijelkaar staan.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dit was voor mij de reden niet naar 1.18 te gaan.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

Heb er nooit echt last van gehad om eerlijk te zijn, dus kan er in dit geval ook niet over oordelen.
Maar nu de o!play inet connectiviteit heeft, kan ie dan ook in het vervolg zijn firmware updaten via internet?
chocopasta schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:43:
De 1.21p staat nog niet op de Asus site zelf, is het wel safe om te updaten zolang hij daar nog niet wordt aangeboden? Volgens mij ging dit bij voorgaande versies nog wel eens fout met nieuwe firmware welke wel op de FTP server stond maar nog niet op de Asus site werd aangeboden.
Wel TOP deze nieuwe opties!! heeft iemand screenshots ?
Lijkt me wel, de website van Asus is altijd al wat traag geupdate. En screenshots kan ik helaas niet maken, is maar 1 menu optie bijgekomen (in het hoofdmenu dan).

[ Voor 59% gewijzigd door MeNTaL_TO op 13-02-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocopasta
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:26:
Heb er nooit echt last van gehad om eerlijk te zijn, dus kan er in dit geval ook niet over oordelen.
Maar nu de o!play inet connectiviteit heeft, kan ie dan ook in het vervolg zijn firmware updaten via internet?
Zelf updaten, RRS feeds, Media informatie ophalen, Twitter enz enz nu er internet connectiviteit is zullen er in opvolgende firmware versies vast snel tal van nieuwe opties bij komen. Kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ik heb trouwens iets erg vaags sinds 1.18 . Het geluid loopt optisch naar mijn Onkyo receiver. Als ik MP3 wil luisteren zet ik bij setup de audio altijd op LPCM 5.1 . Vervolgens hoor ik niks. Blijkt dat de Onkyo op speakerset 2 staat (die ik niet heb). Deze moet ik dan op speakerset 1 zetten voordat ik iets hoor. Dit gebeurt iedere keer als ik audio met de Asus af wil spelen. Op mijn xbox/TV geen problemen.

btw: de Onkyo ondersteunt 2 paren speakers, bijvoorbeeld set 1 (5.1 in kamer) en set 2 (stereo speakers in de keuken, als je dat zou willen).

Iemand dit ook opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frissie
  • Niet online
Ik wil zelf de internet streams op m'n oplay aanmaken,
lijstje van asus met rommel wil ik eruit hebben..
In usr/ local/bin vindt ik veel config items hiervoor.

Heeft iemand verdere info hierover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocopasta
frissie schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 14:12:
Ik wil zelf de internet streams op m'n oplay aanmaken,
lijstje van asus met rommel wil ik eruit hebben..
In usr/ local/bin vindt ik veel config items hiervoor.

Heeft iemand verdere info hierover ?
Zit er toevallig ook net mee te rommelen en had de TVStationUrl als de file waar je url's kunt toevoegen en of verwijderen. Het lukte me alleen niet om de veranderingen op te slaan met VI ("read only file system" melding).
Iemand tips??

Verder merkte ik op dat je met deze firmware niet meer hoeft te browsen naar de VOB files van een DVD rip. Op de folder zelf krijg je al de optie (play folder) om gelijk af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste bevindingen 1.21P firmware: geen shortcuts naar mappen op je NAS (dat is nog steeds waardeloos), ondertitels zijn wel beter te lezen heb ik de indruk, de radio en tv stations zijn niet stabiel deze willen nog wel eens voor een reboot zorgen. Als ze in de volgende firmware de shortcuts toevoegen samen met een simpele samba server ben ik tevreden. Ik verwacht dat er wel tweakers zullen gaan knutselen nu asus de sourcecode heeft vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:53:
Eerste bevindingen 1.21P firmware: geen shortcuts naar mappen op je NAS (dat is nog steeds waardeloos), o
Dat werkt bij mij wel, sterker nog, kan alleen via de shortcut naar de nas, user oplay ww oplay werkt gek genoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MnA
  • Laatst online: 29-06-2024

MnA

kabeltje naar de router en kijken maar, wordt steeds leuker die Asus O!Play, las dat het ook al met wi-fi lukt. Vraag me af of er nog verschil is mat de Asus Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 05-10 08:34
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:40:
[...]

Dat werkt bij mij wel, sterker nog, kan alleen via de shortcut naar de nas, user oplay ww oplay werkt gek genoeg niet.
Hij bedoelt dit:

smb://10.0.0.2/Video/Movies
smb://10.0.0.2/Video/Series

Scheelt een boel keer enteren.

[ Voor 5% gewijzigd door lowfi op 13-02-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocopasta
Nog een nieuwe optie gevonden in 1.21p, je bent nu ook instaat om mappen te bewerken, bijv de naam aanpassen met het onscreen toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Dat kan al een heel tijdje.
Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik mp3's afspeel haperen ze soms.
Helaas kan de o!play in de verste verte nog niet tippen aan xbmc op mijn oude xbox. Xbmc kan echt alles en het werkt 100% maar kan alleen geen HD spul aan (op de xbox dan) en de fan in de xbox maakt lawaai.
Asus zou hier eens naar moeten kijken. Ook voor wat betreft de grafische interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ze zijn goed onderweg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocopasta
Heb geupgrade vanaf 1.19 en daar zat het in elk geval nog niet in.
Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste