Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 12:40

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.stoneynet.nl/wp-content/uploads/2009/07/TOMI_logo.png

Guybrush is back!

Na jaren in de koelkast te hebben gestaan, is het tijd voor een nieuw hoofdstuk in de legende van Monkey Island™: "Tales Of Monkey Island"!

Nu is dit niet een enkele game, maar is het een serie van vijf nieuwe point-and-click adventures. Dit keer ontwikkeld en uitgegeven door Telltale Games, die ook al de Sam & Max franchise van LucasArts onder zijn hoede nam. Tales of Monkey Island wordt uitgebracht voor de PC en Wiiware, en verkocht via de online winkel van Telltale Games.

Episode 1: Launch of the Screaming Narwhal
Release date: Out now!
Synopsis
While explosively stripping the evil pirate LeChuck of his demonic mojo, Guybrush Threepwood inadvertently infects the entire Caribbean with the arch-fiend's expelled voodoo, which threatens to transform buccaneers into unruly pirate monsters. Pursued by a notorious cut-throat Pirate Hunter and a creepy French Physician who believes that Guybrush's eerily-infected hand holds the secret of eternal life, Threepwood sails the seven seas in search of La Esponja Grande, a legendary sea sponge with unparalleled voodoo exfoliating abilities. But little does Guybrush know, his quest is part of a larger, more sinister plot, and good and evil are not always as they seem…
Screenshots & Movies

Screenshots op het moment even niet beschikbaar vanwege gruwelijke drukte op de Telltale site ;)

Note: Deze TS is voorlopig nog even werk-in-uitvoering. Verwacht een grotere update als ik het spel binnen heb en de site van Telltale minder overbelast is, het is nu niet echt mogelijk om veel plaatjes of tekst op te halen.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien een idee om ook de remake van Monkey Island te vermelden (die op 15 juli uitkomt), omdat het anders verwarrend kan werken?

En een leuk filmpje erbij? :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vNebc1x0eXY]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 12:40

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
anandus schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 18:09:
Misschien een idee om ook de remake van Monkey Island te vermelden (die op 15 juli uitkomt), omdat het anders verwarrend kan werken?
Die wil ik in een apart topic behandelen, sinds de HD remake van "Secret of Monkey Island" uitgegeven wordt door LucasArts en niet door Telltale. Dit is juist een heel nieuwe chapter in het leven van Guybrush. :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Stoney3K schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 18:15:
[...]

Die wil ik in een apart topic behandelen, sinds de HD remake van "Secret of Monkey Island" uitgegeven wordt door LucasArts en niet door Telltale. Dit is juist een heel nieuwe chapter in het leven van Guybrush. :)
Weet ik, maar misschien komen mensen abuit hier terecht als ze de remake zoeken, vandaar dat het misschien handig zou zijn om het in de TS op te nemen dat ze in een ander topic moeten zijn :P

Verder kan ik niet wachten tot het uit is, ik heb goed genoten van beide seizoenen S&M en ook W&G zijn heelrijke games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Leuke TS. De Sam & Max episodes van TellTale vond ik eigenlijk niet leuk (zeer zwakke humor) dus ik hoop dat ze de job deze keer wel goed aanpakken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-05 12:57
zou vandaag uit moeten komen toch, 7 juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man_in_a_shed
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-02 11:43

Man_in_a_shed

Kunstenaar aan huis

De recensies op http://www.mixnmojo.com klinken in ieder geval goed.
Ultimately, the greatest compliment I can pay this game is that it is, purely and simply, Monkey Island.

And it feels so good to be back.
Ga deze zeker proberen. Zal wel vreemd zijn om na al die jaren eindelijk weer eens een Monkey Island game te spelen. Escape viel een beetje tegen, maar de andere 3 blijven (samen met heel veel andere LucasArts adventures, die overigens ook binnen afzienbare tijd op Steam verschijnen) een hoge plaats in mijn favoriete games top weet-ik-veel innemen. Ik kijk er ook erg naar uit om de HD versie van The Secret of Monkey Island weer te spelen, maar tot die tijd ga ik me vast vermaken met deze.

What a terrible world we live in where ninjitsu can't solve our problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

De site van TellTale lijkt weer up, ik ben nu de eerste aan het downloaden. En om deze post toch wel zinvol te maken; een review en wat screenshots. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmm, had ie niet al in de wiiware store moeten staan? Kan eigenlijk niets vinden over de wiiware release date, kijk ik zo scheef?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:20

Kettrick

Rantmeister!

Vraag me af wat lekkerder speelt, PC of Wii.. heb zelf een mac en moet dus kiezen tussen omloggen naar windows, binnen virtualbox spelen of op de Wii :). Wii gebruik ik echter vrijwel nooit en mag tegen elk bod meegenomen worden, wat dat betreft heb ik hem liever op steam. lastig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man_in_a_shed

Man_in_a_shed

Kunstenaar aan huis

Volgens de Joystick recensie:
Details on the Wiiware version will be announced at a later stage.
Nog niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik begrijp alleen niet helemaal hoe dit zit;

Zijn dit nu 5 compleet nieuwe MI delen, of remakes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ye Greate'96 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:52:

Er komt ook een remake, maar dit zijn 5 nieuwe delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

RoeLz schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:00:
Vraag me af wat lekkerder speelt, PC of Wii.. heb zelf een mac en moet dus kiezen tussen omloggen naar windows, binnen virtualbox spelen of op de Wii :). Wii gebruik ik echter vrijwel nooit en mag tegen elk bod meegenomen worden, wat dat betreft heb ik hem liever op steam. lastig :(
Na even proberen onder virtualbox lijkt het toch een no-go :(, dat wordt dus omloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 16:32
Net eerste deel uitgespeeld...harrrrrrrrrrr! Het is echt weer als vanouds. Eindelijk weer eens een fatsoenlijke adventure game.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Graham schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:03:
Net eerste deel uitgespeeld...harrrrrrrrrrr! Het is echt weer als vanouds. Eindelijk weer eens een fatsoenlijke adventure game.
Ben ik het helemaal mee eens! Wat is dit toch weer fijn om te spelen :D en ook heerlijke droge humor weer. Je kunt alles met de muis doen. Misschien een tip: druk op je scroll om de inventory list tevoorschijn te toveren, makkelijker dan telkens aan de rechterkant op het pijltje te klikken. En met de rechtermuisknop kun je rennen

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/rw0wf7.jpg

Die gezichtsuitdrukkingen ook :o

[ Voor 10% gewijzigd door rudyman85 op 08-07-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Geweldig weer *O*

Hoewel die manier van lopen wat minder war, uiteindelijk heb ik alles gewoon met ASDW gedaan :|
Kan niet wachten tot het volgende deel uit komt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Leuk om de positieve ervaringen te lezen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
WASD en shift voor rennen gebruikt. Prima eigenlijk.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Ik vind het gek dat deze game niet veel gepromoot wordt. Niet voor mijn gevoel iig.( dit topic bv, loopt ook niet storm) Denk dat veel mensen niet weten dat er een vervolg uit is, of heb ik dit verkeerd?

[ Voor 10% gewijzigd door rudyman85 op 08-07-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Rudyyy schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:57:
Ik vind het gek dat deze game niet veel gepromoot wordt. Niet voor mijn gevoel iig.( dit topic bv, loopt ook niet storm) Denk dat veel mensen niet weten dat er een vervolg uit is, of heb ik dit verkeerd?
Dat idee heb ik ook, hou het de hele dag al wat in de gaten >:). Hoewel het op steam wel gepromoot werd heb ik er verder nog weinig over gelezen :S.. misschin komt het nog, of als alle delen uit zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 08-05 12:58
Leuk vervolg :)

Wel iets te makkelijk naar mijn smaak, heb nooit echt langer dan 10 minuten vast gezeten ergens op (met hintsysteem uit).

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

FreakR schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:57:
Leuk vervolg :)

Wel iets te makkelijk naar mijn smaak, heb nooit echt langer dan 10 minuten vast gezeten ergens op (met hintsysteem uit).
Nee, paar puntjes waar ik tegen aan gelopen ben

spoiler:
* Ik had eerst niet door dat je op dat touw kon klikken bij de boot
* Dat draaiding met de gekke frans in ging, wat daar nou precies de clue achter was :? volgens mij het geluidje wat guybrush maakt :?

Verder was een hard mode leuk geweest, vooral omdat het maar 1 chapter is -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
RoeLz schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:07:
Verder was een hard mode leuk geweest, vooral omdat het maar 1 chapter is -O-
Je kan hints totaal uitzetten he. Dan krijg je in minder hints (duh) tijdens interactie met objecten ed.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ye Greate'96 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:52:

Het is een nieuw verhaal, maar het is wat anders dan je van Monkey Island gewend bent. ;) Het verhaal is opgedeeld in 5 episodes, kleinere games die samen een overlappend verhaal vertellen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Laatst online: 02-05 14:26

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Ken je van die meisjes die helemaal loos gaan als ze elkaar weer zien na een vakantie? Nou ik ben nu zo'n meisje, wat heerlijk dit. Echt een waardige opvolger. Uitgespeeld natuurlijk.

Helaas is me pc beetje aan de trage kant. Dus ga ik een nieuwe graka aanschaffen. Zodat de volgende delen mooi en soepeltjes voorbij komen. En natuurlijk voor de remake, die zal ook wel niet zo zuinig zijn.

En over de moeilijkheidsgraad ik vind het goed zo, zonder hints kom ik heel vaak vast te zitten. Maar op 2 daag ik mezelf uit zonder frustrerend te zijn. En bij 4 is het te makkelijk voor me. Ze hebben aangekondigd naarmate de delen volgen ze steeds moeilijker worden. Dus iedereen komt aan de beurt lijkt mij.

En mij lijkt vooral het belangrijkst, of je het nou te makkelijk of te moeilijk vind, dat je de monkey island vibe voelt.
_/-\o_ O+

[ Voor 1% gewijzigd door Cloontje op 09-07-2009 05:32 . Reden: Murray the Demonic Talking Skull ]

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 04:26
Ik ben zo blij dat Monkey Island weer terug is! Wat ik alleen een klein beetje jammer vindt is dat Guybrush niet altijd letterlijk zegt wat je aanklikt.. dit was in voorgaande delen niet zo. Is dit bij de TellTale episodes van Sam & Max ook zo?

[ Voor 91% gewijzigd door honmashinsei op 09-07-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05 07:41

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Leuk! Nieuwe Monkey Island games! Ik keek net even op de site van telltale, maar het lijkt erop dat je geen losse episodes kunt kopen, alleen alle 5 episodes in 1 keer. Zie ik iets over het hoofd?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 07-05 09:56

job

Op dit moment is alleen nog episode 1 uit. Dus het lijkt me dat je die prima los moet kunnen kopen.
Anders kan je de boel ook altijd nog via steam aanschaffen. http://store.steampowered.com/search/?term=monkey+island

edit: hee verrek, daar koop je ook de hele pack.
Raar, sam & max kon/kan je wel per stuk aanschaffen.

[ Voor 19% gewijzigd door job op 09-07-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Dricus schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:31:
Leuk! Nieuwe Monkey Island games! Ik keek net even op de site van telltale, maar het lijkt erop dat je geen losse episodes kunt kopen, alleen alle 5 episodes in 1 keer. Zie ik iets over het hoofd?
Op steam koop je nu chapter 1 van het laatste deel, dit zijn dus niet de vorige delen!. je betaalt dus niet voor oude content!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Wat ik bedoel is dat je op de website van Telltale alleen maar de eerste episode plus de 4 toekomstige episodes kan bestellen, niet alleen de eerste episode. Dat je de vorige delen er niet bij krijgt had ik al wel begrepen... Bij Sam & Max kon je gewoon voor iets van 8 euro een losse episode bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319

Gisteravond de game gespeeld, en ik was vooraf behoorlijk sceptisch tegenover het gegeven, dat oude games niet gerenoveerd hoeven te worden, want dat heeft meestal negatieve gevolgen. Echter geldt dit totaal niet voor deze versie van Monkey Island. 1 en al nostalgie, vooral de muziek heeft hier een imposante rol verwezenlijkt. De graphics geven een goede ondersteuning om het Monkey Island sfeertje te voltooien, het is weer alsof ik terug ben in de jaren negentig. Met een klein beetje fantasie ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dricus schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:10:
Wat ik bedoel is dat je op de website van Telltale alleen maar de eerste episode plus de 4 toekomstige episodes kan bestellen, niet alleen de eerste episode. Dat je de vorige delen er niet bij krijgt had ik al wel begrepen... Bij Sam & Max kon je gewoon voor iets van 8 euro een losse episode bestellen.
Ik vind dit toch beter hoor, het zijn niet voor niks episodes, wat heb je nou aan een half verhaal.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 122319 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:22:
Gisteravond de game gespeeld, en ik was vooraf behoorlijk sceptisch tegenover het gegeven, dat oude games niet gerenoveerd hoeven te worden, want dat heeft meestal negatieve gevolgen. Echter geldt dit totaal niet voor deze versie van Monkey Island. 1 en al nostalgie, vooral de muziek heeft hier een imposante rol verwezenlijkt. De graphics geven een goede ondersteuning om het Monkey Island sfeertje te voltooien, het is weer alsof ik terug ben in de jaren negentig. Met een klein beetje fantasie ;)...
Je beseft dat dit een compleet nieuw spel is dat heel anders is dan de remake van Monkey Island die in de toekomst nog gaat uitkomen? ;)

*edit* dacht dat je het had over monkey island 1, puntje verkeerd gelezen, nevermind :)

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 10-07-2009 09:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Dricus schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:10:
Bij Sam & Max kon je gewoon voor iets van 8 euro een losse episode bestellen.
Klopt, maar niet voor twee euro losse chapters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Ik ga deze proberen, maar ik wacht liever op Monkey Island: Special Edition. Dit is de originele Monkey Island één, maar dan met highres 2D (!) graphics, betere muziek, goede speech etc. er zit ook een knop in om te schakelen naar de oude en nieuwe versie. Ik heb deeltje 1 namelijk nooit uitgespeeld. Special Edition van Lucasarts verschijnt 13 juli al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:34:
Ik ga deze proberen, maar ik wacht liever op Monkey Island: Special Edition. Dit is de originele Monkey Island één, maar dan met highres 2D (!) graphics, betere muziek, goede speech etc. er zit ook een knop in om te schakelen naar de oude en nieuwe versie. Ik heb deeltje 1 namelijk nooit uitgespeeld. Special Edition van Lucasarts verschijnt 13 juli al.
Alleen op Xbox of ook PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudyyy schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:45:
[...]

Alleen op Xbox of ook PC?
Allebei:

- Tales of Monkey Island (van Telltale Games onder goedkeurig van Lucasarts) = Wii + Windows
- Secret of Monkey Island: Special Edition (official Lucasarts) = Xbox360 XBLA + Windows

Overigens, ik heb net de Tales of Monkey Island (van Telltale) kort gespeeld, en hij is best wel leuk eigenlijk. Vooral VanWinslow is een tof karakter in de game :D

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 10-07-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:06
Yes, ik hoopte al dat iemand er een topic over zou openen. :)

Telltale is goed bezig de laatste tijd. Wallace & Gromit is ook erg leuk (maar daar is geen topic over).
RoeLz schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:21:
Hoewel die manier van lopen wat minder war, uiteindelijk heb ik alles gewoon met ASDW gedaan :|
Mja, ik vind 't ook niets, dus inderdaad gewoon alles met WASD net als in Grim Fandango (en W&G). Beetje suf dat ze niet ook klikken supporten (vooral omdat je wel op interactieve objecten kan klikken en dan loopt Guybrush er wél gewoon heen, dus pathfinding support hebben ze al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40

Japie.G

Colour Classic

damn! Draait zuur op mn macbookje met intel gma950 :(

Nieuwe computer kopen dan maar :P

[ Voor 3% gewijzigd door Japie.G op 10-07-2009 20:26 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Japie.G schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:26:
damn! Draait zuur op mn macbookje met intel gma950 :(

Nieuwe computer kopen dan maar :P
Heb je graphicskwaliteit al op 1 gezet en een lagere resolutie? Onder settings.. Ik kan niet wachten tot hij op Wiiware uitkomt, lekker spelen op 42" :p

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 10-07-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Zo, net het eerste hoofdstuk uitgespeeld. Het geeft je inderdaad wel weer dat echt Monkey Island gevoel. De humor en graphics zijn weer erg leuk vind ik. Het bekende muziekstijltje op de achtergrond maakt het mooi af. Ik vond dit deel wel een beetje te makkelijk (ja, ik had de hints op 0 staan), maar dat doet maar weinig af aan het spelplezier vind ik. Het verhaal, de humor en de tekenstijl zijn in ieder geval voor mij het belangrijkst. Ik hoop wel dat de volgende delen wat moeilijker worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Dricus op 11-07-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man_in_a_shed

Man_in_a_shed

Kunstenaar aan huis

Is er ook een algemeen LucasArts adventures topic? Via Steam zijn nu Indiana Jones and the Fate of Atlantis (en Last Crusade), en The Dig voor het schamele bedrag van 4 euro te koop op Steam. En er zullen ongetwijfeld nog heel wat volgen. Goede ontwikkelingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Man_in_a_shed schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:17:
Is er ook een algemeen LucasArts adventures topic?
Nope, maar wat let je om er eentje te beginnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 04:26
Sam en Max kon je ook kopen voor de Xbox360, dus ToMI zal ws. ook wel geport gaan worden. Kon je echter als je Sam en Max voor de PC had gekocht ook de Xbox360 versie downloaden, zonder dat je opnieuw hoeft te betalen?

Als ik in de toekomst evt. een Xbox ga kopen heb ik geen zin om nog een keer te betalen voor ToMI :)

En hoe zit dat met Xbox Live Arcade met de remake van deel 1? Die ga ik voor PC sowieso kopen, maar moet je dan ook opnieuw betalen als je hem van Xbox Live Arcade wilt downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
kthxbye schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:54:
Kon je echter als je Sam en Max voor de PC had gekocht ook de Xbox360 versie downloaden, zonder dat je opnieuw hoeft te betalen?
Nope. Opnieuw betalen dus. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Soultaker op 11-07-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 21:04

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ik had 'm al gepreordert en heb morgen lekker de tijd om deel 1 te spelen :)
ondertussen mezelf opnaaien als een klein kind die in de Intertoys loopt door nog wat reviews te lezen, want die zijn allemaal erg lovend..

1 vraagje, wat mag ik van de controls verwachten? zijn die zoals in MI4? want dat vond ik echt bloedje irritant.. of voelt 't weer als point-n-click aan zoals in 1 t/m 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Het zit er een beetje tussenin. Als je klikt op een object waar je iets mee kunt dan loopt hij er automatisch heen. Als je gewoon ergens heen wilt lopen kun je dat met WSAD, pijltjestoetsen of met je muis doen. Met de muis vind ik het persoonlijk niet prettig werken. Je moet je linker muisknop ingedrukt houden en dan kun je hem laten lopen door je muis in de richting te bewegen waar je naartoe wilt. Je ziet dan ook een pijltje om Guybrush heen verschijnen wat de looprichting aangeeft.

Het bewegen met de pijltjestoetsen vind ik het prettigst werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Rare actie van Telltale dan. Waarom dat opnieuw uitvinden? Hoe het in MI 1-3 werkte was toch perfect? Waarom dan iets nieuws bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
apNia schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:17:
Rare actie van Telltale dan. Waarom dat opnieuw uitvinden? Hoe het in MI 1-3 werkte was toch perfect? Waarom dan iets nieuws bedenken?
Is toch niet nieuw? Dat systeem hadden ze in de 10 episodes van S&M en de 4 van W&L ook al.
ervanuitgaande dat het hetzelfde is, want ik heb ToMI nog niet gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Sam & Max heeft me in de DOS tijd al nooit echt kunnen bekoren en daarom heb ik Sam & Max van telltale ook nooit gedaan. Kwam tegelijktijdig met Day of the Tentacle uit, en die heb ik toen gekocht van m'n zakgeld :)

Die controls zijn dus nieuw voor me ;)

[ Voor 8% gewijzigd door apNia op 11-07-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
apNia schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:24:
Sam & Max heeft me in de DOS tijd al nooit echt kunnen bekoren en daarom heb ik Sam & Max van telltale ook nooit gedaan. Kwam tegelijktijdig met Day of the Tentacle uit, en die heb ik toen gekocht van m'n zakgeld :)
Hihi :)

Ze hebben gewoon 1 engine gebouwd en verder is het voor Telltale een kwestie van verhaaltjes schrijven en graphics aanpassen.
Maar in principe is het hetzelfde spel als S&M of W&L alleen een andere verhaaltje is ingeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Jamaar als je nu ziet dat er al veel klachten over zijn in 'Tales' reviews, en het zat blijkbaar al in S&M, dan ga je je afvragen waarom ze niet hun engine updaten. Ik heb het nog niet getest -- morgen is de grote dag -- maar programmeertechnisch klinkt het niet bepaald als een onoverkomelijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
apNia schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:36:
Jamaar als je nu ziet dat er al veel klachten over zijn in 'Tales' reviews, en het zat blijkbaar al in S&M, dan ga je je afvragen waarom ze niet hun engine updaten. Ik heb het nog niet getest -- morgen is de grote dag -- maar programmeertechnisch klinkt het niet bepaald als een onoverkomelijk probleem.
Ach, zo'n probleem is het toch niet, beetje lopen, beetje klikken, kind kan de was doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik speel m'n O RLY?-kaart

Waarom klagen dan toch wel wat mensen over de mouse-only controls? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
anandus schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:22:
Is toch niet nieuw? Dat systeem hadden ze in de 10 episodes van S&M en de 4 van W&L ook al.
ervanuitgaande dat het hetzelfde is, want ik heb ToMI nog niet gespeeld :P
Niet helemaal! Alle spellen zijn gebaseerd op de Telltale Tool, maar de engines hebben wel verschillende features. Bij seizoen 2 van Sam & Max zijn opeens de laadtijden tussen schermen verdwenen, bijvoorbeeld, en terwijl Sam & Max nog volledig point&click was, had Wallace & Gromit voor het eerst karakterrelatieve besturing met het toetsenbord. Voor Monkey Island is dus die mouse-drag besturing daaraan toegevoegt maar die werkt dus voor geen meter, vandaar dat (denk ik?) iedereen gewoon met WASD rondloopt.

(Ik heb Bone, Sam & Max, Wallace & Gromit, één episode van Strong Bad's Cool Game For Attractive People en nu dus Tales of Monkey Island gespeeld dus ik heb wel een beetje een idee van de overeenkomsten en verschillen in die spellen. ;))

offtopic:
Wat bedoel je met W&L?
apNia schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:36:
Jamaar als je nu ziet dat er al veel klachten over zijn in 'Tales' reviews, en het zat blijkbaar al in S&M, dan ga je je afvragen waarom ze niet hun engine updaten.
Sam & Max was dus point&click en de problemen zijn dus wel degelijk relatief nieuw (niet helemaal, omdat Wallace & Gromit al een keyboard-only karakterrelatieve besturing had). Het argument vóór karakterrelatieve besturing i.p.v. point&click was dat de makers daarmee meer artistieke vrijheid kregen met de keuze van camerastandpunten enzo (er hoeft niet altijd voor een topdown perspectief gekozen te worden om te zorgen dat een speler goed rond kan lopen).

Persoonlijk vind ik de karakterrelatieve besturing wel prima als ze maar niet vereisen om die vervelende muisbesturing te gebruiken...

[ Voor 28% gewijzigd door Soultaker op 11-07-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309616

Je kunt gewoon lopen met A-S-W-D hoor.
Ik ben voor het eerst ooit positief over een game die na jaren uit de ijskast wordt gehaald!
Hij is echt top weer als vanouds. De humor is heerlijk droog. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Draait dit spel ook op Windows 7?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Jay-K schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:42:
Draait dit spel ook op Windows 7?
Prima :)

Ik heb het ook effies gespeeld (de proloog) en dat click-vasthouden-bewegen slaat nergens op imho.
Ik gebruik gewoon de pijltjestoetsen, maar waarom stoppen ze er zo'n halffabrikaat in, doe dan click-move.
/eens is met eerdere replies

Edit:
Oh, maar verder heel leuk :)
spoiler:
Heerlijk bij de tijd met de 'mentos' :P

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 11-07-2009 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteravond uitgespeeld!! Geweldige episode, nu maar hopen dat The secret of monkey island spoedig uitkomt..

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 122319 op 13-07-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Anoniem: 122319 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:53:
Gisteravond uitgespeeld!! Geweldige episode, nu maar hopen dat The secret of monkey island spoedig uitkomt..
Aanstaande woensdag snel genoeg? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Pfff gisteravond begonnen en nu uit. Zit denk ik voor mij zo'n 6 uur speelwerk in. Angstig confronterend eigenlijk hoe verschrikkelijk moeilijk het soms kan zijn of ik gewoonweg te scheel was. Bijvoorbeeld:

spoiler:
Die derde map met die windrichtingen, begon met map bij het altaar. Wellicht was ik te moe, maar ik snapte er niks. Was ik vergeten die map te combineren met het altaar :| toen ik er vanavond nuchter achter zat had ik 't ineens door...

of

spoiler:
Dat met dat windding op die stenen schijven, dat je moest draaien er aan. Klinkt raar, maar ik verwachtte dat ik 'm moest draaien naar het beeld waar de wind naartoe wees. Was het een kwestie van dat ding op dat beeld zetten, en dan het plaatje die voor je stond. Beetje far-fetched tbh... duurde wel even voor ik het doorhad. Leuke puzzel was wel dat laatste beeld, waar ik geen idee had welk plaatje het nu moest zijn. Gelukkig had ik notities gemaakt van hoe alle vier er uit zagen, dus die laatste kon je gokken :)

Al met al erg vet. Ik stuitte alleen tegen een bug aan volgens mij, en wat dingen die van mij sowieso wat netter afgewerkt mochten zijn. Maar gezien ze met 5 maanden tegen de kerst aanzaten was er denk ik nogal haast het in juli te launchen :P

Daarbij komt een beetje dat ik sommige dingen toch wel echt far-fetched vind dus. Net als de humor heb ik welgeteld echt 1 schatermoment gehad (Guybrush aan de deur: "PIE! Is it pie? I hope it's pie." met zo'n blije glimlach).

Maargoed da's het negatieve gelul allemaal. Ik ben overall echt extreem (!!) blij met deze episode. De feel was spot on (het mag van mij zo Monkey Island 5 worden) de humor was Monkey Island-ish, de looks waren geweldig en de karakteranimatie (in het bijzonder de gezichtsuitdrukkingen van Guybrush) was ronduit perfect, iets wat ik echt walgelijk vond in MI4 (houten klazen).

Het verbaasde me tbh ook hoe lang het duurde. Als je nagaat dat ik er 6 uur mee bezig ben geweest, a 5 uur = 30 uur gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ook zeer te tevreden over de graphics, deel 4 met de robotachtige 3D graphics vond ik zelfs zo belabberd, dat ik dat deel volledig heb overgeslagen. Persoonlijk vind ik de 2D graphics van deel 3 nog altijd de beste keuze.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 122319 op 14-07-2009 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoe zit het met de heiligschenners die Monkey Island nooit hebben gespeeld? Kunnen die (ik niet hoor!!) hier mee beginnen of beter de remake van het originele MI eerst spelen? Dus de vraag is, hoe kan ik me hier het beste in verdiepen...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik heb geeneens zin in die hele remake. Waarom zou ik een retrogame gaan spelen in nieuwe graphics? Het idee is toch juist die feel weer krijgen? Dan pak ik die oude CDROM er bij :)
Maar als heiligschenner kan je misschien net zo goed die remake er bij pakken, ik ga 'm alleen (denk ik) niet spelen. Verschrikkelijk lelijk potje characterdesign van Guybrush. Dat haar man, sheesh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 02:07:
Ik heb geeneens zin in die hele remake. Waarom zou ik een retrogame gaan spelen in nieuwe graphics? Het idee is toch juist die feel weer krijgen? Dan pak ik die oude CDROM er bij :)
Maar als heiligschenner kan je misschien net zo goed die remake er bij pakken, ik ga 'm alleen (denk ik) niet spelen. Verschrikkelijk lelijk potje characterdesign van Guybrush. Dat haar man, sheesh.
Dan heb ik goed nieuws voor je, tijdens de game kan je overal terugschakelen naar de exacte oude look. Echt een sublieme functie.

Het enige wat ik wel stoer vind, is dat je nu bij de oude versie voice-overs hebt, dat voegt wel weer wat toe naar mijn idee.

Maar het feit alleen al dat je de secret of monkey island op de huige systemen van nu kan spelen, vind ik al een prestatie ansich.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 122319 op 14-07-2009 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Heerlijke game weer !!!!

Kan niet wachten op deel 2, en hopelijk komt Murray dan ook weer terug !!!

Afbeeldingslocatie: http://parrotts.files.wordpress.com/2009/06/curse-of-monkey-island-guybrush-murray.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de tussentijd, check deze game van Tim Schafer (het brein achter diverse Lucasarts games), welke hij voor de grap had gemaakt voor de Game Developers Conference 2009 waarvan hij de host is.

http://www.doublefine.com/news.php/minigames/Host_Master

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 14-07-2009 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-05 09:47

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

apNia schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 01:05:
Daarbij komt een beetje dat ik sommige dingen toch wel echt far-fetched vind dus. Net als de humor heb ik welgeteld echt 1 schatermoment gehad (Guybrush aan de deur: "PIE! Is it pie? I hope it's pie." met zo'n blije glimlach).
Heb je daar nóg een keer dezelfde actie gedaan misschien? Dat was namelijk het moment dat ik in een lachstuip schoot met de overduidelijke verwijzing naar Family Guy:

TIP: Voor personen die iets minder into de monkey island serie / adventures in het algemeen zijn: probeer verschillende acties / reacties vaker uit, vaak krijg je dan andere reacties met verwijzingen naar bekende meme's of andere humoristische zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenradus
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-04 17:07
Hebben jullie de game via de online shop van Telltale Games aangeschaft?
Krijg je dan aan het eind ook het hele pakket op DVD thuis gestuurd? En kan dat ook naar Nederland?
Of hebben jullie het via Steam gekocht?

2.160kWp Zuid-West: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52262&sid=47507

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

SandaX schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:37:
[...]

Heb je daar nóg een keer dezelfde actie gedaan misschien? Dat was namelijk het moment dat ik in een lachstuip schoot met de overduidelijke verwijzing naar Family Guy:

[video]
Hehehehehe ik zat juist door te klikken tot 'the bird' langs zou komen. "What's the word?"
ik dacht gelijk "THE BIRD!" hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Euh. Bird is the word is toch geen family guy grap, dat is toch van zo'n 60s plaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is jaren 60 plaat maar fam guy heeft een halve aflevering daar aan toegewijd en dat was één van de besten ooit (de eerste helft dan).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-05 09:47

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Het is inderdaad een sixtiesplaat, maar de 'grap' er omheen is ontstaan in family guy naar mijn weten, zie onderstaande link.

Family Guy - Bird is the word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Koenradus schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:41:
Hebben jullie de game via de online shop van Telltale Games aangeschaft?
Krijg je dan aan het eind ook het hele pakket op DVD thuis gestuurd? En kan dat ook naar Nederland?
Of hebben jullie het via Steam gekocht?
Via telltale. Je krijgt geloof ik aan het eind van de serie dan een e-mail met beschrijving hoe je de game thuis kunt krijgen. Enige wat het je dan kost is verzendkosten. Geloof dat het zo ook ging voor Sam & Max. Weet niet of Steam dezelfde optie heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Graham op 14-07-2009 11:43 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenradus
Graham schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:42:
[...]

Via telltale. Je krijgt geloof ik aan het eind van de serie dan een e-mail met beschrijving hoe je de game thuis kunt krijgen. Enige wat het je dan kost is verzendkosten. Geloof dat het zo ook ging voor Sam & Max. Weet niet of Steam dezelfde optie heeft.
Oh, moet je dan aan het eind nog wel verzendkosten betalen? Enig idee hoe hoog die dan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Koenradus schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:50:
[...]

Oh, moet je dan aan het eind nog wel verzendkosten betalen? Enig idee hoe hoog die dan zijn?
Voor Sam & Max was dit $ 9,95.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenradus
Bedankt voor de info! Toch maar eens tot aankoop overgaan dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

DarkX schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:20:
Euh. Bird is the word is toch geen family guy grap, dat is toch van zo'n 60s plaat :?
Ik denk dat 70% van degenen die 'm snappen hem van Family Guy kennen en niet van de originele 60s plaat. Ik kende 'm overigens van de Charlie Lownoise & Mental Theo remix uit 1994 ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=12jfHG-dlls]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

apNia schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:13:
[...]

Ik denk dat 70% van degenen die 'm snappen hem van Family Guy kennen en niet van de originele 60s plaat. Ik kende 'm overigens van de Charlie Lownoise & Mental Theo remix uit 1994 ;)

[video]
Tja... volgens mij heb ik die eps wel gezien, maar vind de plaat zelf grappiger dan die hele aflevering 8)7

Achja, zolang MI maar niet teveel family guy achtig wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht the Bird van Spongebob was...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ht6Zmv6RmDE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

DarkX schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:17:
[...]

Tja... volgens mij heb ik die eps wel gezien, maar vind de plaat zelf grappiger dan die hele aflevering 8)7

Achja, zolang MI maar niet teveel family guy achtig wordt ;)
"Seems like nobody these days are waiting for U-tube offerings."

Auw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
apNia schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 01:05:
Angstig confronterend eigenlijk hoe verschrikkelijk moeilijk het soms kan zijn of ik gewoonweg te scheel was.
spoiler:
Die derde map met die windrichtingen, begon met map bij het altaar. [..] Was ik vergeten die map te combineren met het altaar :|
Ik had dat ook al met de put in de eerdere puzzel (maar daarna kende ik het trucje dan ook). Ik vond dat deel van die puzzel eigenlijk niet logisch, ook achteraf niet, dus wat mij betreft lag dat gewoon aan de puzzel en niet aan jou. ;)
spoiler:
Leuke puzzel was wel dat laatste beeld, waar ik geen idee had welk plaatje het nu moest zijn. Gelukkig had ik notities gemaakt van hoe alle vier er uit zagen, dus die laatste kon je gokken :)
Er waren minstens twee andere manieren om die te doen:
spoiler:
Als je de wheater vane bekeek, kon je precies twee zijden zien; de tweede zijde had je nog niet gebruikt en dat was dus gewoon de laatste configuratie. Maar de echte oplossing was weer op basis van geluid: als je aan die stenen draait, maakt de Marquis de Singe geluiden die aangeven of je op de goede weg zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Soultaker schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:29:
[...]

Ik had dat ook al met de put in de eerdere puzzel (maar daarna kende ik het trucje dan ook). Ik vond dat deel van die puzzel eigenlijk niet logisch, ook achteraf niet, dus wat mij betreft lag dat gewoon aan de puzzel en niet aan jou. ;)
spoiler:
het rare vond ik dus dat ik die bloemen kon combineren met de put, hij ze uit z'n zak haalde, er 'iets' mee deed boven de put en toen weer in z'n zak stak. ik was er stellig van overtuigd dat ik bugged was, wat ik op zich ook wel vind dat ze hadden mogen afvangen ofzo... maar het was ook m'n moeheid dat ik niet die map met dat altaar combineerde.. vond 't wel raar hoor... een map combineren met een altaar.. bloemen boven een put houden... waar SLAAT dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Secret of Monkey Island Special Edition komt ook voor de iPhone _/-\o_

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3175145

Weet iemand of Tales nu al op de NL WiiWare staat??

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 14-07-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Ik hoop dat die remake er niet uitziet zoals de characters in de coverart want dan sla ik 'm toch echt over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UthlkYYGQZ0&feature=PlayList&p=EC9B520CC3F1BD84&playnext=1&playnext_from=PL&index=1]

Aangezien kennelijk sommige mensen deze youtube duidelijk niet gezien hebben, maar weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:19:
[video]

Aangezien kennelijk sommige mensen deze youtube duidelijk niet gezien hebben, maar weer opnieuw.
Ahh leuk om te zien iig. Ga zeker de special version kopen...gewoon leuk om nog eens te spelen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Laatst online: 02-05 14:26

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Ik had trouwens gruwelijke hekel aan die U-tube. Volgens mij heb ik dat ding overal wel ingestopt, langgehaalt, of gecombineerd. Echt waar!!!! ik was blij dat ik van dat kreng af was hehehe :P

Kan niet wachten, morgen is het zover _/-\o_

Ik hoop ook dat deel 2 word geremaked.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Cloontje schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:29:
Ik had trouwens gruwelijke hekel aan die U-tube. Volgens mij heb ik dat ding overal wel ingestopt, langgehaalt, of gecombineerd. Echt waar!!!! ik was blij dat ik van dat kreng af was hehehe :P
Dat vond ik opzich wel briljant gedaan....zo van waar moet dat ding nou in....en dan op de meest bugs bunny/road runner achtige manier de oplossing. Briljant :D

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Cloontje schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:29:

Kan niet wachten, morgen is het zover _/-\o_

Ik hoop ook dat deel 2 word geremaked.
Bij dat stukje zit ik die met die u-tube, ik zal het uitvinden hoe dan ook, wil geen spiolers lezen oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Even spammen:
[Multi] The Secret Of Monkey Island - Special Edition
Misschien een idee om ook in de startpost te plaatsen? :)

Hij is vandaag uit, trouwens.
/offtopic :)

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 15-07-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Jup zojuist beschikbaar volgens lucasartsgames twitter ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Fuck volgende keer ga ik even wat minder haast maken met die game. Ben nu lekker opgehyped door Tales, moet ik weer een maand wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Prachtig stukje op de stoel en de monkey! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Rudyyy schreef op zondag 19 juli 2009 @ 18:15:
Prachtig stukje op de stoel en de monkey! :)
.... wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Hij bedoelt denk ik dat hij de scène mooi vond, waarin Guybrush in het huis van de Marquis de Singe opgesloten zit, en een aap moet proberen te overtuigen om 'm te bevrijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Soultaker schreef op zondag 19 juli 2009 @ 20:59:
Hij bedoelt denk ik dat hij de scène mooi vond, waarin Guybrush in het huis van de Marquis de Singe opgesloten zit, en een aap moet proberen te overtuigen om 'm te bevrijden. ;)
Inderdaad, wat een gaaf stukje is dat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is er geen manier om de voice acting over te slaan en de dialogs na het lezen weg te klikken in de opgepoetste modus? Ik lees sneller dan de tekst weg gaat en vind het wachten soms te lang duren om lekker te spelen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:15
Ik was een beetje huiverig voor deze nieuwe serie, ik heb het eerste deel dus eerst op de piraten ;) manier binnen gehaald. Ik was binnen een kwartier verkocht :) Hier ga ik zeker mijn centjes aan uitgeven. Okay, het schort er hier en daar nog wel wat aan maar de humor is heel herkenbaar, veel oude herkenbare elementen zoals de voodoo lady en de grapjes met verwijzingen naar de eerdere delen :) Ik mis alleen wel de rubber chicken :) Maar ondanks het 3D voelde de game toch heel erg Monkey Island aan, ik kan niet wachten op de volgende delen...
Pagina: 1 2 3 Laatste