Afgelopen donderdag de Hero besteld bij Hi, maar net als alle andere heb ik dezelfde problemen qua levering.
Nu ben ik even gaan kijken bij de verschillende sites van KPN (KPN, Hi, Telfort en alle subsites) en kom ik het volgende tegen:
kpn.com : geen status, en volgens levertijd binnen 3 dagen bezorgt.
Hi.nl : "wordt geleverd vanaf 4 augustus", maar dit wijzigt elke dag sinds vorige week
Telfort..nl : "Nu bestelbaar, levering vanaf week 33", helaas weet ik niet hoe dit vorige week was, maar dit lijkt er het meeste op.
mobiel.nl : "Levering: schrijf je in, Op vooraad: JA", erg duidelijk dus...
En telefonisch is het helemaal een ramp; de één zegt dat de status op het internet klopt ("Ja, uw telefoon komt echt morgen in ons magazijn"), terwijl de ander mij verteld dat de telefoon helemaal nog niet beschikbaar is ("maar meneer, de telefoon is nog helemaal niet in Nederland verkrijgbaar").
@Vögel:
Vögel schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:30:
Ik wil de Hero graag hebben maar ik heb nog tot april volgend jaar een Hi sim only van 13.95 euro per maand. Daarnaast heb ik er een eindeloos online bundel erbij.
Nu wil ik het toestel aanschaffen met een nieuw normaal Hi 25 abbonement. Dan is het toestel gratis. Maar ik vroeg mij af of dat kan. Ik ben van plan om de eindeloos bundel bij m'n sim only uit te zetten en dan die 13.95 x 8 maanden af te betalen (of iig af te laten sluiten). Zelfs dan is een nieuw abbonement afsluiten voordeliger namelijk.
Mijn vraag is: kan dat?
Je zou toch haast zeggen van wel want ik ga alleen maar meer betalen per maand...
Wanneer je al klant bent kun je proberen om je huidige abbonement over te laten zetten naar een nieuw abbonement en dan inclusief de gratis telefoon. Helaas weet ik dit niet zeker, want tegenwoordig is het voordeliger om over te stappen dan verlengen.
Het nadeel van de constructie die je nu schetst is dat je geen nummerbehoud kan aanvragen, terwijl dit bij verlenging wel kan.
De enige manier om dit zeker te weten is even te bellen naar Hi en vragen naar de mogelijkheden.