Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens algebeld worden de toestellen morgen 29/07 verzonden

Goedemorgen,

Middels deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. De goedkeuring is eindelijk binnen en de toestellen zullen vandaag verstuurd gaan worden naar ons. Wij zullen ervoor zorgen dat morgen alle toestellen naar de klanten worden verstuurd als de betaling en/ of het contract bij de provider in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ja klopt. Google moest voor de Hero tekenen vanuit Amerika. Zeker via een inbel verbinding gedaan want het heeft in ieder geval lang geduurt! ;)

Morgen ligt hij in de winkels! :D

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-02 18:00
THE_BASE schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 09:45:
Ja klopt. Google moest voor de Hero tekenen vanuit Amerika. Zeker via een inbel verbinding gedaan want het heeft in ieder geval lang geduurt! ;)

Morgen ligt hij in de winkels! :D
Via mobiel internet van HI ;). Ben heel blij (al is dat off topic)!

Weet iemand of dit ook betekent dat hij fysiek in de winkels komt te liggen? Wil hem namelijk in de HI-winkel kopen, maar ben nog een beetje bang dat alles gaat naar de pre-orders en niets de winkels haalt :(. Dan kan je alsnog 2 maanden gaan wachten, net zoals bij de Iphone. Iemand werknemer ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:21
Ik werk zelf bij een telecomwinkel en wij krijgen hem sowieso in de winkel, maar Hi Winkel geen idee van (afhankelijk van hun leverancier).. Zul je dus echt even erheen moeten gaan (ik raad je aan om dan morgen te gaan aangezien het bericht pas vandaag bekend is).

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 28-07-2009 09:56 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jandehoop schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 09:52:
[...]

Via mobiel internet van HI ;). Ben heel blij (al is dat off topic)!

Weet iemand of dit ook betekent dat hij fysiek in de winkels komt te liggen? Wil hem namelijk in de HI-winkel kopen, maar ben nog een beetje bang dat alles gaat naar de pre-orders en niets de winkels haalt :(. Dan kan je alsnog 2 maanden gaan wachten, net zoals bij de Iphone. Iemand werknemer ergens?
denk dat je hier niet zo bang voor hoeft te zijn: de iphone was een hype voor het hele volk, de hero is alleen een hype voor tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

TheLunatic schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 17:00:
[...]

Hij staat gewoon op gsmweb.nl bij de Relax-abo's. Volgens de T-Mobile Shop Den Bosch komt 'ie in week 31, da's de laatste week van Juli (als zijnde de G1 Touch).
nieuws: HTC begint levering Android-toestel Hero

Da's toch een beste schatting geweest van T-Mobile dan :D

[ Voor 17% gewijzigd door TheLunatic op 28-07-2009 10:14 ]

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12-2024
Toch zit ik sterk te denken dat dit hele uitstel gedoe gedaan is om meer media aandacht te krijgen
en of een buzz te creeeren.

Kijk naar de WII hoe dat ging. Niemand kon zowat een WII krijgen omdat die dingen steeds waren uitverkocht.

Schaarsheid creeert gewoon veel ophef en dus buzz.

Heeft iemand m al binnen?

Mijn bestelling zegt nog steeds:
Out of Stock (een van de uit te leveren artikelen is niet op voorraad (geen deelleveringen))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen uit voorraad leverbaar (vandaag weg bij leverancier), zojuist bevestiging van brightpoint ontvangen wit en bruin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag een reactie van HTC via mail. Zij zeiden het volgende:

Gewaardeerde HTC klant,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum.
Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Hero

Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het
volgende: dat U aangeeft dat U het niet klant vriendelijk vindt ivm de onbekende release datum van de Hero en alle onduidelijkheid hier om trent.

Sorry dat het allemaal onduidelijk is. Het volgende is de achterliggende oorzaak: Orange Europa heeft de exclusieve rechten gekocht voor de Hero en zij hadden de release datum uitgesteld. Hierna heeft Orange Europa nog 2 weken de exlusieve rechten om dit in deze periode te promoten en daarna mogen in Nederland en andere landen de simlock vrije toestellen (in Nederland bestaat Orange immers niet meer dit is T-Mobile geworden) op de markt komen.
Wij kunnen ons voorstelen dat dit zeer frustrerend is voor klanten die zitten te wachten op de Hero, maar wij hopen dat hij volgende maand zeker vrij word gegegeven.
Hopelijk verklaard dit de achterliggende reden.

Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:57:

Gewaardeerde HTC klant,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum.
Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Hero

Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het
volgende: dat U aangeeft dat U het niet klant vriendelijk vindt ivm de onbekende release datum van de Hero en alle onduidelijkheid hier om trent.

Sorry dat het allemaal onduidelijk is. Het volgende is de achterliggende oorzaak: Orange Europa heeft de exclusieve rechten gekocht voor de Hero en zij hadden de release datum uitgesteld. Hierna heeft Orange Europa nog 2 weken de exlusieve rechten om dit in deze periode te promoten en daarna mogen in Nederland en andere landen de simlock vrije toestellen (in Nederland bestaat Orange immers niet meer dit is T-Mobile geworden) op de markt komen.
Wij kunnen ons voorstelen dat dit zeer frustrerend is voor klanten die zitten te wachten op de Hero, maar wij hopen dat hij volgende maand zeker vrij word gegegeven.

Als ik het goed begrijp komt de sim lock vrije variant dus pas over 2 weken?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ze hadden dus gewoon meteen met 2-3 weken uit kunnen stellen ipv week voor week uitstellen? :?

Edit: oh wacht ... ik lees nu pas volgende maand???

[ Voor 24% gewijzigd door gday op 28-07-2009 11:05 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:54
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:52:
morgen uit voorraad leverbaar (vandaag weg bij leverancier), zojuist bevestiging van brightpoint ontvangen wit en bruin.

Gewaardeerde HTC klant,

...Wij kunnen ons voorstelen dat dit zeer frustrerend is voor klanten die zitten te wachten op de Hero, maar wij hopen dat hij volgende maand zeker vrij word gegegeven.

Klinkt allemaal wel heel tegenstrijdig. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik weet het ook niet.
Ik denk zomaar dat ik HTC eerder moet geloven dan een leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

Het is 'grappig' dat ze dit wel naar een persoon mailen. Maar niet publiekelijk publiceren.
Dit had denk ik gewoon gemeld kunnen worden in plaats van al dat speculeren over een mogelijke oorzaak.
Zelf denk ik dat dat webshops (ala pdashop e.d.) gewoon het toestel vanaf morgen uitleveren.
Maar morgen weten we meer.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubinator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:05
Ik ben benieuwd of we morgen de eerste blije mensen hier hebben. Ik kan vanaf morgen mijn abo verlengen dus dat het zou mooi zijn als ie dan in de winkels ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corniche
  • Laatst online: 05-05-2024
Nee Brightpoint geeft idd aan dat het toestel morgen in de winkel ligt. De Sim-Lock vrije wel te verstaan ;)

Vanacht weinig slapen ;)

Edit: Dat mailtje van HTC is crap, die callcenter agents weten niets van levertijden etc, dus dat kan maar half geloofd worden
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:04:

[ Voor 15% gewijzigd door Corniche op 28-07-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43

[i]Gewaardeerde HTC klant,

Daar gaan we weer. Dus dan wordt het toch 15 augustus en hadden sommige van die HTC medewerkers van de actie van vorige week toch gelijk? Ik snap er nu niks meer van. Als dit zo is dan had HTC toch al lang de leverdatum op 15 aug gezet en dit gecommuniceerd aan z'n leveranciers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:04:
Toch ... het feit is dat allerlei leveranciers ineens morgen als leverdatum communiceren en de htc_nl twitter-account dit ook doet. Daarom denk ik dat de werknemer die de e-mail heeft verstuurd achter loopt.

Toch lijkt de mail in elk geval de speculatie over problemen met providers in elk geval te bevestigen.
rickiii schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:28:
Ik heb trouwens nog een nieuwe theorie.
Zou het mogelijk zijn dat HTC enkele weken terug een deal heeft gesloten met een grote provider zoals T-mobile of Vodafone, dat ze toch nog een maandje zullen wachten met leveren:

- Door de snelle komst van de Hero zou de exclusiviteit op de Magic van Vodafone vervallen (evt. rechtzaak?)
- T-Mobile wil niet tever gaan achter lopen met de G2 Touch
Het toestel leek te mooi om waar te zijn op het moment dat het oorspronkelijk zou uitkomen. Mijn conclusie is dat de grote providers inderdaad (terecht) een dreiging zagen in de HTC Hero.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Van de htc_hero twitter:
hey there, the Hero is now available to buy in the Netherlands - check out www.htc-android.nl for more details and stockist info - enjoy!
Nog ff een reply gestuurd betreffende het verhaal van de exclusiviteit van Orange, wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Dat bericht staat nu niet meer bij dat Twitter-account? Weer verwijderd ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net bericht gehad van pdashop dat mijn hero ingepakt is...
hij staat ook op voorraad bij hun op de site
http://www.pdashop.nl/pro...ro-nl-absolute-white.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:28:
ik heb net bericht gehad van pdashop dat mijn hero ingepakt is...
hij staat ook op voorraad bij hun op de site
http://www.pdashop.nl/pro...ro-nl-absolute-white.html
Nou voor mij is het duidelijk. De telefoon komt morgen echt binnen. Net een afspraak gemaakt met PDAshop en de koerier levert de telefoon bij mij tussen 9:00 en 13:00 uur.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niks gehoord van GSMWeb. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

rickiii schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:40:
[...]

Nou voor mij is het duidelijk. De telefoon komt morgen echt binnen. Net een afspraak gemaakt met PDAshop en de koerier levert de telefoon bij mij tussen 9:00 en 13:00 uur.
Mooi om 14:00u een reviewtje :)

[ Voor 82% gewijzigd door DarkSide op 28-07-2009 12:46 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
PDAShop heeft mij net verzekerd dat ik hem morgen binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubinator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:05
DarkSide schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:44:
[...]

Mooi om 14:00u een reviewtje :)
hahaha klinkt als een goed plan inderdaad :)

Als hier iemand is die in een telecom winkel werkt of iemand die bij een telecom winkel naar binnen is gelopen en die de HTC Hero daar heeft/ziet, zou die dat dan ook kunnen melden. Ik wil gaan verlengen in een winkel namelijk

[ Voor 36% gewijzigd door Wubinator op 28-07-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Je hoeft hier niet te melden dat jouw bestelling wel/niet verstuurd is. Post liever als je daadwerkelijk informatie hebt over de voorraadstatus van shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
gday schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:28:
Dat bericht staat nu niet meer bij dat Twitter-account? Weer verwijderd ...?
Klopt, het was een direct message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat staat hierboven nou?

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 28-07-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:22
Zojuist van 2Call.nl een status update gehad:
Voor uw order is momenteel de HTC Hero Urban Brown niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 2 dagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.

Excuses voor de vertraging en het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Heb net Hi aan de telefoon gehad. Niet op voorraad. Zodra die er is ontvang je een sms met hoe en de wat.
Hij kon me wel vertellen dat ik bij de eerste zendig zit, aangezien ik hem 4 wkn geleden heb besteld.
Ben benieuwd, ga dit weekend op vakantie, ben er bang voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
baronruud schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:30:
Heb net Hi aan de telefoon gehad. Niet op voorraad. Zodra die er is ontvang je een sms met hoe en de wat.
Hij kon me wel vertellen dat ik bij de eerste zendig zit, aangezien ik hem 4 wkn geleden heb besteld.
Ben benieuwd, ga dit weekend op vakantie, ben er bang voor!
Verdorie, daar was ik al bang voor. Er zijn "zoveelste" zendingen. Graag een update als je een sms krijgt! Dat geeft namelijk goede informatie dat HI al begonnen is met verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
Net PDA Shop gesproken; de pre-orders zijn verwerkt en van beide kleuren zijn nog voldoende toestellen op voorraad, al gaan ze wel hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Cavalera125 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:14:
Zojuist van 2Call.nl een status update gehad:
[...]
Net gebeld met 2call en ze snapte niets van die e-mail.
Ze heeft nog even nagevraagd en zei letterlijk: "We hebben ze nog niet binnen, maar we verwachten beide kleuren morgen. We hadden gehoopt vandaag, maar de HTC's zaten niet bij de bestelling."

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Laatst online: 05-03-2024
GSMweb geeft aan dat de HTC Hero uit voorraad leverbaar is. Na telefonisch contact zeiden ze dat ze de toestellen al binnen hebben gekregen.

Of ik dat geloof is een tweede, maargoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:57:
GSMweb geeft aan dat de HTC Hero uit voorraad leverbaar is. Na telefonisch contact zeiden ze dat ze de toestellen al binnen hebben gekregen.

Of ik dat geloof is een tweede, maargoed!
Ik heb nog geen leveringsmailtje ontvangen iig, terwijl ik wel bij de eerste lichting zou moeten zitten.
Ben benieuwd of ik die tegen de namiddag nog krijg dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Nutteloze posts zijn verwijderd. Als er weer gewaarschuwd moet worden gaat dit topic op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De telefoon (indien besteld) wordt verstuurd wanneer de porteringsdatum door Vodafone verstrekt is. Bij nummerportering is het dus niet mogelijk binnen 24 uur een telefoon te leveren. Dit kan enkele weken duren.

Ik wist niet dat dit zo lang duurde :-(

Dan maar gewoon in de winkel kopen, zal hopelijk wel sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je dit laatste uitleggen?

Snap niet wat je bedoelt met portering door vodafone en nummerportering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn telefoon nummer van de KPN meenemen naar Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 20:34
Ik denk dat hij bedoeld het nummer laten overnemen door vodafone. Dit kost even tijd pas als vodafone een porteringsdatum heeft kan er geleverd worden.

Dit is hoe gameSpel het denk ik bedoeld of het in werkelijkheid zo is weet ik niet maar klinkt wel logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb een SMS-bericht van Hi gekregen:
Beste HI klant, helaas is het toestel nog niet op voorraad. Zodra het toestel binnen is, ontvang je per sms meer leverinformatie. Groeten van Hi.
Na telefonisch contact werd mij verteld dat Hi het toestel niet binnen heeft gekregen. De leverdatum van 29-7, die ze zelf op de site hebben staan, gaan ze dus niet halen...

[ Voor 34% gewijzigd door DarkFly op 28-07-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Kreeg net een email van centralpoint.nl dat de mijne verstuurd is.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Chilly_Willy schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:32:
Kreeg net een email van centralpoint.nl dat de mijne verstuurd is.
Ik ook van PDAshop(maar dan dat ie is ingepakt :P ) ,

----------------------------------------------------------------
INPAKBEVESTIGING Order nr ****
----------------------------------------------------------------

Geachte heer DennusB,

Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

CONTACT OPNEMEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Goed nieuws voor iedereen, toestel is leverbaar. Ik heb er een in mijn handen. Per toeval was ik in pdashop rotterdam voor G1 toen ik achterkwam dat de HERO binnen was. Heb hem met Flex 25 + internet voor 170 euro (1jaar abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
zenica schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:45:
Goed nieuws voor iedereen, toestel is leverbaar. Ik heb er een in mijn handen. Per toeval was ik in pdashop rotterdam voor G1 toen ik achterkwam dat de HERO binnen was. Heb hem met Flex 25 + internet voor 170 euro (1jaar abo).
Gaaf! Bevalt ie een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Zijn er mensen die de Hero bij de actie hebben gewonnen en al iets hebben gehoord van HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
DarkFly schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:29:

[...]

Na telefonisch contact werd mij verteld dat Hi het toestel niet binnen heeft gekregen. De leverdatum van 29-7, die ze zelf op de site hebben staan, gaan ze dus niet halen...
Wanneer heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
zenica schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:45:
Relaxed! Goed nieuws dus! Welke kleur, kon je kiezen? Review :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
DarkFly schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:29:

[...]

Ik heb diezelfde SMS gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Ik weet niet of ik dit hier moet zetten, maar vooruit.
Ja ik kon kiezen, ze hadden 20 bruine en 40 witte in rotterdam. Waarvan er nog 5 a 10 bruine over waren en 30 witte. Dit was vanochtend (waarom zeg ik over omdat die andere vandaag/morgen naar mensen toegestuurd gaan worden die hem via net hebben besteld).
Er kwamen na mij nog 2 mensen het toestel ophalen.

Om geen gedonder te krijgen hier, lees mijn korte review (eerste indruk over de telefoon HIER)

[ Voor 56% gewijzigd door zenica op 28-07-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
Kreeg net bericht; morgen liggen ze ook bij Belcompany in de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
EDIT:
Heb net het telefoon aangezet. Wouw echt heel cool. Dat sense ziet er heel leuk uit. En de telefoon voelt prima aan in het menu etc. Ik was benieuwd hoe de telefoon zou zijn en moet zeggen, scherm is heel scherp en mooie kleuren. Menu en zo zien er heel cool uit.
Voordat je door een Mod wordt gewaarschuwd: hier kun je een review kwijt. Ik ben wel benieuwd naar de snelheid van Sense en of er haperingen in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:05
gday schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:52:
Zijn er mensen die de Hero bij de actie hebben gewonnen en al iets hebben gehoord van HTC?
Eigenlijk mag ik niet zeuren met mijn gewonnen toestel, maar ik vind het niet eerlijk dat ik nog helemaal niks heb gehoord :N
Ze zouden het toestel eigenlijk vorige week al verzenden en er zou contact opgenomen worden, nog niks gehoord dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
Dat is inderdaad niet egt leuk, je zou verwachten dat de winnaars hem toch iets eerder krijgen. Maarja vind het allemaal ook beetje vaag gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TolgaGok007
  • Laatst online: 06-02-2023
Heeft iemand nog reactie van gsmweb gekregen over de verzending van de telefoon? Ik heb het namelijk nog niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TolgaGok007 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:45:
Heeft iemand nog reactie van gsmweb gekregen over de verzending van de telefoon? Ik heb het namelijk nog niet gekregen.
Geachte heer,

Uw toestel ligt klaar om vanavond verstuurd te worden. Tussen 18:00 en 19:00 kunt u via de email een verzendbevestiging met een barcode verwachten, waarmee u de zending kunt traceren. U kunt verwachten dat het toestel binnen 1 werkdag wordt geleverd.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:13

itarix

404 soul not found

Heb de HTC hero net Als G2 telefoon gezien bij T-mobile, dezekeer in het zwart waarschijnlijk verkracht t-mobile het menu weer met een roze en wit thema, Hij is trouwens niet veel goedkoper als een normale Hero :'( http://www.t-mobile.nl/pe...ls&ProductId=6589&Filter=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-08 11:59
Heb ook de Hero afgelopen vrijdag bij Hi besteld. Kreeg vanochtend ook de bovenstaande sms van ze. Vind het opzich wel vreemd dat de retailers zoals gsmweb de toestellen eerder krijgen dan de providers. Je zou toch zeggen dat dat andersom is.

Het betreft bij mij een verlenging van m'n abbo dus naar mijn weten hoeven ze bij Hi enkel het toestel op te sturen. M'n abbo blijft precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-08 00:14
Wat een onzin..!
Beter levert Hi hem mij ook morgen ondanks dat stomme smsje, het enige bericht dat ik in weken heb gehad trouwens. Gaat bij mij ook om een verlenging en ik hem hem al zeer vroeg (4 weken terug) gepre-ordered.

We zullen zien hoe Hi gaat presteren qua levering e.d.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De officiele verzendbevestiging van GSMWeb is net binnen gekomen. Morgen heb ik 'm in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renalpha
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-01-2022
Oeeeeh, morgen moet hi hem nog binnenkrijgen zeker? Ik denk dat de magazijnmedewerkers daarzo flink vroeg aanwezig moeten zijn.

Ik kan echt niet wachten, heb ze meerdere keren gebeld, want ik wil hem voor de vakantie binnen hebben...

Wanneer iemand hem heeft, maak dan wat fotos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hoeft hier allemaal niet, maar kan hier: HTC Hero ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ben net gebeld door HTC ... mijn Hero wordt morgen verstuurd. Eindelijk duidelijkheid dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi heeft nog steeds 29 juli op zijn site staan :) Hopelijk blijkt het allemaal niet zo'n voorraad drama te zijn als met de iPhone, dat is namelijk precies de rede waarom ik die niet meer hoef. Vooralsnog ga ik ervanuit dat Hi morgen in ieder geval begint met verzenden, zal morgenvroeg de helpdesk bellen en hier laten weten wat ik te horen kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:01

MethinX

't is wat!

gday schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 19:23:
Ben net gebeld door HTC ... mijn Hero wordt morgen verstuurd. Eindelijk duidelijkheid dus. :)
Ik ben ook gebeld, ze zijn het lijstje aan het afwerken blijkbaar :)

Die van mijn wordt ook morgen verzonden! :)

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
Ben vandaag langs geweest in de winkel van HI. Ze hebben geen idee wanneer ze hem krijgen, nog niets gehoord. Ze lopen lekker achter met de rest van de winkels dan, pffffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
JOEPIEee....we hebben net hier ook een telefoontje gehad van HTC....de Hero wordt morgen verstuurd. Wel grappig dat de mevrouw in kwestie gewoon met haar mobiele nummer zichtbaar belde :+

Mijn vrouw heeft de foon dus overmorgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dit topic gaat op slot.

Keer op keer moeten we waarschuwen dat dit topic geen dagboek is om je bestellingsstatus in te noteren. We blijven niet aan de gang. Tzt zal dit topic wel weer open gaan, zodra een van ons zin heeft om de zooi hier op te ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En weer open.

Ik wil iedereen nog eens op Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten wijzen. Hou je aan de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

Dat houdt in dat we posts verwachten die gaan over:
-Wat de levertijd is bij $shop (graag met bron)
-Goede/goedkope aanbiedingen (graag met onderbouwing / vergelijking)

Gisteren de Hero besteld bij www.phoneshop.nl

Volgens de site hebben ze 24-uurs service bij gebruik van de koerier. Helaas is dit providerafhankelijk, omdat sommigen (lees: in ieder geval Vodafone) nogal wat tijd uittrekken voor het goedkeuren van het nummerbehoud.

Binnen 15 minuten na de bestellign via de site een mailtje met een link naar de orderstatus. 20 minuten later een telefoontje om de gegevens compleet te maken, en eventuele vragen te beantwoorden.

10 minuten later stond de status op 'Verzoek goedkeuring provider ingediend'

Zojuist (ongeveer 24 uur later) is de status nu 'Order doorgezet naar magazijn' Dus ik verwacht de telefoon maandag.

In het kort dus een tot nu toe zeer snelle verwerking door de shop, en de vertraging die er is komt door de provider.

Toch vreemd dat ze bij vodafone voor deze opzet gekozen hebben. Mijn ervaring met T-Mobile was dat je een tijdelijk nummer krijgt, waardoor een bestelling meteen kan worden afgrond. Als de nummerportering is doorgezet dan verandert gewoon het nummer van je SIM. Hoef je zelf niets meer voor te doen :)

Nog even de kosten:

12 maanden Vodafone 27.50 + inet (9.50) ==> E197.50 bijbetalen

De goedkoopste tarieven voor een 1 jarig abo heb ik bij telecomadvies.nl gevonden, maar aangezien de bestelprocedure er daar uitligt en er op E-Mails daarover niet (of iig niet binnen 48 uur) gereageerd werd toch maar verder gaan kijken.

[ Voor 1% gewijzigd door TMoose op 31-07-2009 13:13 . Reden: telcomadvies linkje veranderd in linkje shopreview ]

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:21
Vodafone heeft inderdaad als enige een afwijkende procedure. Bij T-Mobile, KPN en Telfort geldt dat het abonnement sowieso ingaat, ook als het nummer niet mee kan, waardoor je dus in theorie dubbele kosten zou kunnen krijgen als er bijv. een fout wordt gemaakt. Bij Vodafone gaat het abonnement gewoon helemaal niet in als je nummerbehoud aanvraagt en deze wordt afgewezen bij je oude provider, waardoor je dus geen dubbele kosten kan krijgen.

Tsja, dat is een keuze in het systeem die uiteindelijk zowel wel als niet klant-vriendelijk is. Wel klant-vriendelijk omdat er geen dubbele kosten kunnen ontstaan, maar de klant kan het toestel niet meteen in ontvangst nemen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Bij 2call.nl gisteravond besteld, vandaag dit ontvangen:
De volgende producten zijn verzonden via TNT Post en zullen binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden:
- 1x HTC Hero Absolute White
- 1x Vodafone Basis € 22,50 24 maanden

De levertijd is dus ongeveer binnen één werkdag (!).

Bij de fysieke Vodafone winkels kun je géén abonnement afsluiten met de Hero in verband met de Magic oid. Dus dan kun je het beter via internet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Bij telecomadvies.nl is 'ie niet op voorraad. Gisteren besteld (verlenging T-Mobile Relax 150 + web 'n' walk Standard) met € 106 bijbetaling maar kreeg vandaag een mailtje dat 'ie nog niet kan worden geleverd.

De bestelprocedure ligt er daar trouwens niet uit, hij werkt alleen niet in Firefox.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de Hero graag hebben maar ik heb nog tot april volgend jaar een Hi sim only van 13.95 euro per maand. Daarnaast heb ik er een eindeloos online bundel erbij.

Nu wil ik het toestel aanschaffen met een nieuw normaal Hi 25 abbonement. Dan is het toestel gratis. Maar ik vroeg mij af of dat kan. Ik ben van plan om de eindeloos bundel bij m'n sim only uit te zetten en dan die 13.95 x 8 maanden af te betalen (of iig af te laten sluiten). Zelfs dan is een nieuw abbonement afsluiten voordeliger namelijk.

Mijn vraag is: kan dat?
Je zou toch haast zeggen van wel want ik ga alleen maar meer betalen per maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Laatst online: 26-08-2024
Dinsdag bij Hi.nl de HTC Hero besteld (verlening).
Hi Student 20 1 jaar met Eindeloos Online. Moet 89,95 voor het toestel betalen.

Weet iemand wanneer Hi de toestellen levert? Op de site wordt elke dag de datum aangepast en hij staat nu ook weer op 3 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Hi heeft de datum wederom opgeschoven, naar 3 augustus dit keer. Ik ben ondertussen maar naar de lokale Phone House gegaan en gevraagd wanneer zij hem binnenkrijgen, dat zou a.s. dinsdag moeten zijn. Denk dat ik hem daar maar ga halen dan, dan heb ik tenminste nog zekerheid dat ik hem volgende week heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 16:43
bij gsm.nl en dan losse toestellen kost de HTC hero white 422 euro. Deze prijs staat niet in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
SpartanArmada schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:34:

Bij 2call.nl gisteravond besteld, vandaag dit ontvangen:
De volgende producten zijn verzonden via TNT Post en zullen binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden:
- 1x HTC Hero Absolute White
- 1x Vodafone Basis € 22,50 24 maanden

De levertijd is dus ongeveer binnen één werkdag (!).

Bij de fysieke Vodafone winkels kun je géén abonnement afsluiten met de Hero in verband met de Magic oid. Dus dan kun je het beter via internet bestellen.
Ik heb zelf gebeld met een paar vodafone winkels om te vragen of ze de hero gaan leveren.
Maar ik krijg alleen als antwoord dat ze hem niet hebben.
Kan iemand met zekerheid uitsluitsel geven of de vodafone winkels niet de Hero gaan verkopen?

De reden hiervan is dat een vodafoon winkel in groningen nu bij de 1 jarig abbo's de korting van een 2-jarig abbo geeft. Erg voordelig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13
DarkChylde schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:45:
[...]

Ik heb zelf gebeld met een paar vodafone winkels om te vragen of ze de hero gaan leveren.
Kan iemand met zekerheid uitsluitsel geven of de vodafone winkels niet de Hero gaan verkopen?

De reden hiervan is dat een vodafoon winkel in groningen nu bij de 1 jarig abbo's de korting van een 2-jarig abbo geeft. Erg voordelig dus.
Ik woon ook in Groningen en ben bij beide Vodafone winkels in de Herestraat geweest, ze vertellen mij allebei hetzelfde verhaal en dat is dat de fysieke Vodafone winkels de Hero pas gaan verkopen met een abonnement vanaf Augustus ivm een of ander vorig toestel die ze nog willen promoten. Ik ben ook langs de Mediamarkt geweest aan de Westerhaven, daar kunnen ze hem vanaf maandag icm een contract verkopen. Ook met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:36
Lees de topicwaarschuwing: Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten. Dit soort replies heeft niemand wat aan.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 01-08-2009 15:10 ]

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
Lees de topicwaarschuwing: Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten. Dit soort replies heeft niemand wat aan.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 01-08-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Ik had hem eerst bij GSMwijzer besteld maar hier hadden ze donderdag nog niks gehoord van de leverancier. Donderdag dus maar gecancelled en bij smartphoneshop.nl besteld zodat ik hem eigenlijk vrijdag om 11 uur kon ophalen in Eindhoven. Nog geen 20 minuten later kreeg ik een sms dat ik hem kon ophalen!
Leuk detail was dat net de Promodames van HTC daar waren :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32
tiguan schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:57:
Hi heeft de datum wederom opgeschoven, naar 3 augustus dit keer. Ik ben ondertussen maar naar de lokale Phone House gegaan en gevraagd wanneer zij hem binnenkrijgen, dat zou a.s. dinsdag moeten zijn. Denk dat ik hem daar maar ga halen dan, dan heb ik tenminste nog zekerheid dat ik hem volgende week heb.
Vreemd, de meeste The Phone House filialen hebben 'm gisteren (vrijdag) binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator4real
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 15:59
DarkChylde schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:45:
[...]

Als je een vodafone abbo wilt dan kijk je toch gewoon even op sites die deze combi aanbieden? Bijv. op algebeld.nl: Vodafone 200 + sms verdubbelaar: 1e jaar: 13,75, 2e jaar: 27,50. Internet: +9,50 dus +/- 30 euro in de maand gemiddeld over 2 jaar.

[ Voor 36% gewijzigd door Predator4real op 02-08-2009 14:42 . Reden: wrong quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje,

Ik wil een HTC Hero bruin gaan kopen, met abbonement. Wat komt nou al met al het goedkoopste uit? (Inclusief internet) (Tot nu toe zie ik bij PDAShop.nl het goedkoopste abbo. van Hi staan, 22 per maand, daarna 27) Is er nog iets goedkopers?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 18:38:
Ik heb een vraagje,

Ik wil een HTC Hero bruin gaan kopen, met abbonement. Wat komt nou al met al het goedkoopste uit? (Inclusief internet) (Tot nu toe zie ik bij PDAShop.nl het goedkoopste abbo. van Hi staan, 22 per maand, daarna 27) Is er nog iets goedkopers?

Greetz
Welkom op GoT :)

Volgens mij heb je de bedoeling van dit topic niet helemaal begrepen. Het is bedoeld om er informatie in te posten. Het is dus niet de bedoeling dat wij voor jou op gaan zoeken wat je het best kunt nemen. Tip: neem het topic eens door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, RoD, bedankt! Ik ga het eens door spitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
@ Rambo6: Ik heb hem bij Hi besteld en wel met volgende abbo:

Hi Online Student 25 2 jaar + Eindeloos online (175min of 350 sms of combinatie van)

1e 12 maanden: € 21,45 Totaal: € 257,40
2e 12 maanden: € 28,90 Totaal: € 346,80
Totaal: € 604,20 Gemiddeld per maand: € 26,21

Daar komt dan nog eenmalig 24,95 bij. Dit leek mij het beste aanbod. alleen is het nog wachten tot Hi de telefoon gaat uitleveren ;(

Edit: Je moet voor dit abbo overigens wel kunnen aantonen dat je student bent, anders is het volgens mij 1 euro duurder per maand.

[ Voor 13% gewijzigd door murdock_nl_ op 02-08-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt dat je toch antwoord gaf Murdock, dan denk ik toch dat ik voor dat ga. :)

Ik hoorde ook dat Hi pas later levert.. klopt dit? Als ik hem morgen zou bestellen, wanneer heb ik hem dan binnen bij Hi ?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 07:22
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:46:
Bedankt dat je toch antwoord gaf Murdock, dan denk ik toch dat ik voor dat ga. :)

Ik hoorde ook dat Hi pas later levert.. klopt dit? Als ik hem morgen zou bestellen, wanneer heb ik hem dan binnen bij Hi ?
Ik heb de bruine Hero zaterdag besteld via de telefoon bij KPN, dus niet bij Hi. De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat de telefoon deze week geleverd zou worden.

Voordat ik hem bestelde ben ik een aantal KPN en Hi winkels afgeweest om daar wat navraag te doen. Daar meldde ze mij het zelfde verhaal, dat het komende week gaat komen. Op de vraag waarom werd mij verteld dat ze de toestellen eerst door de KPN test moesten halen. Al denk ik zelf dat ze er een simlock op knallen :z

In ieder geval voor mij dus nog even afwachten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:46:

Tsjah dat is lastig te zeggen denk. ik heb hem afgelopen donderdag avond besteld en zaterdag kreeg ik mail met volgende tekst;

Het toestel dat je hebt besteld is binnenkort leverbaar via Hi.nl. Zodra het toestel bij ons op voorraad is, nemen wij contact met je op om een leveringsafspraak te maken.

erg onduidelijk dus nog. Op Hi stie staat die nu op 3 augustus maar dat passen ze ook telkens aan. Volgens Hi winkels komt die aankomende week in de winkel. Nog maar even geduld hebben dus, ookal is dat niet leuk... wil hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, kan dat begrijpen, maar het bespaart je toch aardig wat geld vergeleken met andere abonnementen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Ik heb ook de Hero besteld bij Hi. Al enkele keren gemaild en gebeld met de klantenservice van Hi. Mensen zijn daar allemaal niet op de hoogte wanneer ze het toestel leveren. Ene zegt dat ze al uitgeleverd worden, de ander zegt het niet te weten. Ik denk dat die aankomende week ook niet komt maar pas week 33. Ik hoop dat ik het fout heb en dat hij deze week wordt uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
*weg* Hier heeft niemand wat aan. Lees Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten. Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 03-08-2009 11:28 ]

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Hier heeft niemand wat aan. Lees Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten. Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 03-08-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen donderdag de Hero besteld bij Hi, maar net als alle andere heb ik dezelfde problemen qua levering.

Nu ben ik even gaan kijken bij de verschillende sites van KPN (KPN, Hi, Telfort en alle subsites) en kom ik het volgende tegen:

kpn.com : geen status, en volgens levertijd binnen 3 dagen bezorgt.
Hi.nl : "wordt geleverd vanaf 4 augustus", maar dit wijzigt elke dag sinds vorige week
Telfort..nl : "Nu bestelbaar, levering vanaf week 33", helaas weet ik niet hoe dit vorige week was, maar dit lijkt er het meeste op.
mobiel.nl : "Levering: schrijf je in, Op vooraad: JA", erg duidelijk dus...

En telefonisch is het helemaal een ramp; de één zegt dat de status op het internet klopt ("Ja, uw telefoon komt echt morgen in ons magazijn"), terwijl de ander mij verteld dat de telefoon helemaal nog niet beschikbaar is ("maar meneer, de telefoon is nog helemaal niet in Nederland verkrijgbaar").

@Vögel:
Vögel schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:30:
Ik wil de Hero graag hebben maar ik heb nog tot april volgend jaar een Hi sim only van 13.95 euro per maand. Daarnaast heb ik er een eindeloos online bundel erbij.

Nu wil ik het toestel aanschaffen met een nieuw normaal Hi 25 abbonement. Dan is het toestel gratis. Maar ik vroeg mij af of dat kan. Ik ben van plan om de eindeloos bundel bij m'n sim only uit te zetten en dan die 13.95 x 8 maanden af te betalen (of iig af te laten sluiten). Zelfs dan is een nieuw abbonement afsluiten voordeliger namelijk.

Mijn vraag is: kan dat?
Je zou toch haast zeggen van wel want ik ga alleen maar meer betalen per maand...
Wanneer je al klant bent kun je proberen om je huidige abbonement over te laten zetten naar een nieuw abbonement en dan inclusief de gratis telefoon. Helaas weet ik dit niet zeker, want tegenwoordig is het voordeliger om over te stappen dan verlengen.

Het nadeel van de constructie die je nu schetst is dat je geen nummerbehoud kan aanvragen, terwijl dit bij verlenging wel kan.

De enige manier om dit zeker te weten is even te bellen naar Hi en vragen naar de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net, zoals elke dag, even met Hi gebeld over de levering van de HTC en ik heb iets gehoord wat we volgens mij nog niet eerder gehoord hebben. Hi heeft blijkbaar 'problemen' met HTC, waardoor de communicatie tussen HTC en Hi niet goed verloopt. Elke datum die ze op de website zetten beloofd HTC om te leveren aan Hi, echter houden ze zich hier blijkbaar niet aan.

De man aan de telefoon raadde me aan om morgen weer te bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Als dat waar is hoop ik toch dat het snel wordt opgelost anders annuleer ik me bestelling bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
Ze moeten het in ieder geval communiceren met klanten die het al besteld hebben. Kleine moeite om iedereen even een mail te sturen met mededeling dat er op dit moment nog problemen zijn met de levering. Overigens zijn er volgens mij wel al mensen die telefoon hebben via hi, dacht ik tenminste ergens gelezen te hebben.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste