Dan nog had ik allang een andere kunnen hebben. En dat ligt aan hen. Het gaat me allemaal niet om die telefoon enzo. Dat boeit niet. Ik vind het gewoon irritant als dingen niet gaan zoals ze zouden moeten gaan, zeker in dit soort gevallen. Zij weerhouden eigenlijk dingen van me, en dat frustreert me. Als ik dit had geweten had ik idd de iPhone gekocht. En ik ben zeker geen fanboyWekko schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:22:
[...]
Maar dan koop je die andere telefoon toch gewoon?....
QFT !Wekko schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:22:
[...]
Maar dan koop je die andere telefoon toch gewoon?....
WTF... Koop de iPhone dan ?!Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:26:
[...]
Dan nog had ik allang een andere kunnen hebben. En dat ligt aan hen. Het gaat me allemaal niet om die telefoon enzo. Dat boeit niet. Ik vind het gewoon irritant als dingen niet gaan zoals ze zouden moeten gaan, zeker in dit soort gevallen. Zij weerhouden eigenlijk dingen van me, en dat frustreert me. Als ik dit had geweten had ik idd de iPhone gekocht. En ik ben zeker geen fanboyMaar goed... Genoeg erover.
[ Voor 51% gewijzigd door Phuncz op 24-07-2009 23:30 ]
Verwijderd
Ik geef toe, ik ben ongeduldig in het algemeen.Phuncz schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:29:
[...]
QFT ! Wat is het probleem met een betere telefoon ? Over een half jaar zie je het ding nog niet meer staan dus mensen maak jullie niet zo druk over een weekje of 2 langer wachten.
Als je een iPhone wil mag je zeker wachten...Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:31:
[...]
Nee , ik heb nu al 3 weken gewacht, nou maak ik het ook af anders was al dat wachten voor niks.
Ik vind sommige reacties wel een beetje overdreven hoor (no offense). Dit is gewoon het risico dat we lopen (ik heb zelf ook een Hero in de preorder) omdat we de telefoon als eerste en zo snel mogelijk willen. Er is ongetwijfeld een goede reden voor de delay. Misschien een ontbrekende handtekening, misschien een probleempje met de software (sommige review-modellen hadden lag maar andere niet). Best raar dat PDAshop zegt dat het na 31 juli wordt, want zoals reeds gezegd staat er op de HTC site (http://www.htctje.nl) dat de Hero volgende week in de winkels ligt. Misschien willen ze nog meer telleurstellingen voorkomen. Ik ga toch echt uit van volgende week en als dat later wordt kan ik ook nog wachten, of annuleren.
Verder wil ik niemand in het harnas jagen e.d., maar als je per se een smartphone op de eerste leveringsdatum (let op, dat was een indicatie/verwachting) nodig hebt, moet je gewoon niet preorderen...
Verder wil ik niemand in het harnas jagen e.d., maar als je per se een smartphone op de eerste leveringsdatum (let op, dat was een indicatie/verwachting) nodig hebt, moet je gewoon niet preorderen...
Dat )@#)$(*#@apparaat is al helemaal nergens te krijgenPhuncz schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:29:
WTF... Koop de iPhone dan ?!
* CLB neemt namelijk een losse iPhone uit Belgie en 'n HTC Hero bij z'n abbo-verlenging

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
onzin.. ben overgestapt van t-mobile naar vodafone.. mijn abbo bij vodafone loopt nu al
wordt lastig om dan nu voor de iphone te gaan..
op htctje.nl staat trouwens dat ze vanaf volgende week in de winkel liggen en ik heb nog een mail gestuurd naar algebeld om te vragen wanneer ze hem versturen.. als ik meer weet post ik hier weer
Verwachte verzenddatum:
27-07-2009
* Dit is de datum wanneer de product(en) bij ons verstuurd worden. Deze datum is pas definitief als u een verzendbevestiging per email heeft ontvangen.
Bestelde producten:
HTC A6262 Hero Absolute White icm Vodafone Basis 35,00 (12 maanden)
Voordeel SMS/MMS BloX (€ 0.00 p/mnd)
Zorgeloos Mobiel BloX internet bundel (€ 9.50 per maand)
Netwerk actie:
Geen aansluitkosten + Basisbundel 6 maanden voor maar EUR 17.50 per maand + Indien u de Zorgeloos Internet bundel selecteerd extra toestelkorting! + gratis Voordeel SMS/MMS BloX!
Gekopieerd van algebeld.nl
Ter info.
27-07-2009
* Dit is de datum wanneer de product(en) bij ons verstuurd worden. Deze datum is pas definitief als u een verzendbevestiging per email heeft ontvangen.
Bestelde producten:
HTC A6262 Hero Absolute White icm Vodafone Basis 35,00 (12 maanden)
Voordeel SMS/MMS BloX (€ 0.00 p/mnd)
Zorgeloos Mobiel BloX internet bundel (€ 9.50 per maand)
Netwerk actie:
Geen aansluitkosten + Basisbundel 6 maanden voor maar EUR 17.50 per maand + Indien u de Zorgeloos Internet bundel selecteerd extra toestelkorting! + gratis Voordeel SMS/MMS BloX!
Gekopieerd van algebeld.nl
Ter info.
Verwijderd
Heb hem net besteld bij Hi Online. Probeerde het via het telefoonnummer omdat je bij Hi Online geen 'Eindeloos Online XtraSnel' erbij kan nemen, de vriendelijke meneer aan de andere kant van mijn telefoon wist echter niet eens dat dat bestond! Ook probeerde hij me een 2 jarig abonnement aan te smeren omdat ik volgens hem 200 euro bij moet betalen met een Hi 20 1 jarig abonnement, online is hij echter gewoon gratis.
Ik kon volgens hem overigens wel mijn Eindeloos Online omzetten naar XtraSnel (nadat ik hem had uitgelegd wat dat was).
Ik kon volgens hem overigens wel mijn Eindeloos Online omzetten naar XtraSnel (nadat ik hem had uitgelegd wat dat was).
Ook ik ben wel onder de indruk van de Hero,
Heb hem tot nu toe het goedkoopst gevonden bij telecomadvies (1 jarig 27,50 abonnement + Voordeel sms en zorgeloos internet + 148 euro voor de telefoon)
Ik zit echter nog met een probleem... mijn huidige vodafone abonnement loopt pas 3 december af, ik heb vodafone even gebeld en die vertelde mij dat ik al kon verlengen. Geld dit nu ook voor andere winkels? of alleen bij vodafone winkels?
Zijn jullie toevallig nog goedkopere winkels tegen gekomen voor een 1 jarig abonnement mijn eisen:
minimaal 300sms/pmnd,
60 min bellen/pmnd
maximaal 200 bijbetalen
Het abonnement wat ik gezien had op telecomadvies kwam totaal uit op 509,50 (6*23,25+6*37+148)
Heb hem tot nu toe het goedkoopst gevonden bij telecomadvies (1 jarig 27,50 abonnement + Voordeel sms en zorgeloos internet + 148 euro voor de telefoon)
Ik zit echter nog met een probleem... mijn huidige vodafone abonnement loopt pas 3 december af, ik heb vodafone even gebeld en die vertelde mij dat ik al kon verlengen. Geld dit nu ook voor andere winkels? of alleen bij vodafone winkels?
Zijn jullie toevallig nog goedkopere winkels tegen gekomen voor een 1 jarig abonnement mijn eisen:
minimaal 300sms/pmnd,
60 min bellen/pmnd
maximaal 200 bijbetalen
Het abonnement wat ik gezien had op telecomadvies kwam totaal uit op 509,50 (6*23,25+6*37+148)
Volgens mij is het zo dat je vanaf 4 maanden voor het aflopen van je Vodafone-abonnement je al kunt verlengen in de fysieke winkels van Vodafone of overstappen naar een andere provider. Via de Vodafone-website kun je echter al 6 maanden voor het aflopen verlengen. (Dit heb ik me laten vertellen in een winkel van Vodafone.)Draakje1 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 19:22:
ingen vill veta var du köpt din tröja
[quote]RoD schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 00:34:
[modbreak]Genoeg slowchat nu. Post informatief of post niet. Semi-gefrustreerde reacties voegen niets toe.[/]
[/quote]
Hoezo een modbreak??? Er zijn tientallen gefrustreerde reacties en die van mij wordt er tussen uit gemod...
Ik probeer enkel aan te geven dat niemand nou echt weet waar hij aan toe is, omdat er zoveel speculaties zijn op allerlei vlakken zoals levertijden en toekomstige toestellen. En dat ik dus niet weet waar ik op moet wachten. Op de Hero of een volgend nieuw en beter toestel...
Bij mij in de lokale telefoonboer heb ik eens navraag gedaan en zij verwachten hem aan het einde van de komende week te ontvangen. Zal mij benieuwen.
[modbreak]Genoeg slowchat nu. Post informatief of post niet. Semi-gefrustreerde reacties voegen niets toe.[/]
[/quote]
Hoezo een modbreak??? Er zijn tientallen gefrustreerde reacties en die van mij wordt er tussen uit gemod...

Ik probeer enkel aan te geven dat niemand nou echt weet waar hij aan toe is, omdat er zoveel speculaties zijn op allerlei vlakken zoals levertijden en toekomstige toestellen. En dat ik dus niet weet waar ik op moet wachten. Op de Hero of een volgend nieuw en beter toestel...
Bij mij in de lokale telefoonboer heb ik eens navraag gedaan en zij verwachten hem aan het einde van de komende week te ontvangen. Zal mij benieuwen.
Nee, Vodafone heeft een actie dat 24 maanden vanaf de 22.50 abonnement je gratis Voordeel SMS hebt. Dit betekent gewoon dat 1 minuut niet gelijk staat aan 1 sms (zoals eerst bij Vodafone) maar 1 minuut hetzelfde is als 2 smsjes. (Concureren naar Hi toe)SpartanArmada schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:51:
[...]
Hmm, of ik kijk verkeerd, of ik ben het er in mijn geval niet mee eens.
2call.nl zegt dat ik bij Vodafone basis 22,50 2 jaar van mijn basisbundel zelf 150 belminuten en 300 SMS'jes heb, in Telecomadvies geval is dit 150. Als ik bij 2call.nl dan de voordeel SMS Blox erbij doe, welke gratis is gedurende het 24 maanden contract, dan heb ik 600 SMS'jes in de maand (!). Of zie ik dit helemaal verkeerd? Want als ik eerlijk ben vind ik maar weinig van al die telecomsites overzichtelijk..
Dus je hebt 150min/300 sms.
Ohja, en onze leverancier geeft aan dat ze de Hero gewoon hebben liggen maar op een officiele 'Go' van HTC wachten om het toestel te versturen.
Het ging om een krabbel van Google, iets met Youtube, juridische gezeur er omheen..
Hij moet bij ons een dezer dagen binnenkomen!
Het ging om een krabbel van Google, iets met Youtube, juridische gezeur er omheen..
Hij moet bij ons een dezer dagen binnenkomen!
heb zitten twijfelen tussen deze en de pro 2 maar uit eindelijk toch de pro besteld.
maar wel een goeie aanbieding gevonden.
voor 100 euro bij betalen een vodafone 35 + 9,50 internet.
eerste 6 maanden voor hafl geld (dus 17,50) en gratis sms bundel
staat op bestelmaar.nl
wil niet klinken als spam maar werd gelijk gebeld voor een aflever afspraak op zaterdag middag
maar wel een goeie aanbieding gevonden.
voor 100 euro bij betalen een vodafone 35 + 9,50 internet.
eerste 6 maanden voor hafl geld (dus 17,50) en gratis sms bundel
staat op bestelmaar.nl
wil niet klinken als spam maar werd gelijk gebeld voor een aflever afspraak op zaterdag middag

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dat komt omdat niemand die verouderde pro wilt hebben.wil niet klinken als spam maar werd gelijk gebeld voor een aflever afspraak op zaterdag middag
Lekker aardig weer
@ gday: En die 4 maanden varieert ook weer per winkel helaas.
Bij Telecomadvies is 't helaas 3 maanden van te voren..
@ gday: En die 4 maanden varieert ook weer per winkel helaas.
Bij Telecomadvies is 't helaas 3 maanden van te voren..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen (HTC zelf) dat ze af hebben gewacht met het leveren van de telefoons tot de actie (htctje) was afgelopen. Ik verwacht dus dat vanaf morgen (27e) de telefoons uitgeleverd worden!
Ik zou even telefonisch contact opnemen met Telecomadvies. In principe zouden zij, net als de BelCompany, gewoon 4 maanden vantevoren al dingen kunnen doen. De website is allemaal standaard 3 maanden geloof ik, dus ik zou gewoon even bellen!CLB schreef op zondag 26 juli 2009 @ 10:58:
Lekker aardig weer![]()
@ gday: En die 4 maanden varieert ook weer per winkel helaas. Bij Telecomadvies is 't helaas 3 maanden van te voren..
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
veranderdRichardvdD schreef op zondag 26 juli 2009 @ 10:36:
[...]
Dat komt omdat niemand die verouderde pro wilt hebben.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Klinkt op zich logisch, maar waarom hebben ze dat niet naar de leveranciers gecommuniceerd? Dat had een hoop telefoontjes en mailtjes gescheeld...0ni schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:10:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen (HTC zelf) dat ze af hebben gewacht met het leveren van de telefoons tot de actie (htctje) was afgelopen. Ik verwacht dus dat vanaf morgen (27e) de telefoons uitgeleverd worden!
Dan hadden alle tech websites op de voorpagina gehad: HTC heeft leveringsproblemen!Nielsepiels schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:05:
[...]
Klinkt op zich logisch, maar waarom hebben ze dat niet naar de leveranciers gecommuniceerd? Dat had een hoop telefoontjes en mailtjes gescheeld...
Dat blijft heel lang hangen bij heel veel mensen.
Nu weten alleen de gene die met smart zitten te wachten op de Hero ervan.
[ Voor 5% gewijzigd door RunaR op 26-07-2009 14:15 ]
Nou ja, niet als ze dat 3 weken geleden hadden gedaan.Toen was bij HTC die actie ook al bekend. 22, 23 en 24 is de actie en vanaf de 27e is het toestel te koop. Weet iedereen waar ie aan toe is en is niemand teleurgesteld.RunaR schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:15:
[...]
Dan hadden alle tech websites op de voorpagina gehad: HTC heeft leveringsproblemen!
Dat blijft heel lang hangen bij heel veel mensen.
Nu weten alleen de gene die met smart zitten te wachten op de Hero ervan.
Dat heb ik ook zelf gehoord en lijkt me ook dikke crap.
Waarom zouden de winnaars dan 'n dummy meekrijgen en niet gelijk een echte HTC Hero..
Dan nog het YouTube verhaal. Dan weer het software-update verhaal.. Allemaal onzin verhalen
Waarom zouden de winnaars dan 'n dummy meekrijgen en niet gelijk een echte HTC Hero..
Dan nog het YouTube verhaal. Dan weer het software-update verhaal.. Allemaal onzin verhalen
Blijkt dat de dummy vanwege veiligheidsoverwegingen was...CLB schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:59:
Dat heb ik ook zelf gehoord en lijkt me ook dikke crap.
Goedkoopste optie is volgens mij via BelCompany.
Gratis Hero (wit) bij 2 jarig vodafone abbo : 1e jaar voor €11,25 en daarna (2e jaar) voor €22,50.
Internet van vodafone van €9,50 komt er wel overheen.
* Ook nog een optie voor een Hi abbo.
Gratis Hero (wit) bij 2 jarig vodafone abbo : 1e jaar voor €11,25 en daarna (2e jaar) voor €22,50.
Hoe kom je daarop? Ik kom op toestelprijs € 62,99. Dat is 2 jarig vodafone 22,50 en internet!Lumics schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:21:
Volgens mij is dit wel een goede aanbieding of niet?
http://www.algebeld.nl/in...usProducts=0&DataBundel=9 (totale prijs: €693 + €7,50 verzendkosten, 150 belminuten of 300 smsjes en internet)
Of nog beter:
http://www.algebeld.nl/in...usProducts=0&DataBundel=9 (totale prijs: €723 + €7,50 verzendkosten, 200 belminuten of 400 smsjes en internet)
@gm3ij3r, enig idee of daar ook gratis die dubbele sms/mms bij zit? Want dan zou dat het goedkoopst worden
http://www.belcompany.nl/...=htc_hero_21jul09-26jul09 (totale prijs: €633, 150 belminuten of 300 smsjes en internet)
[ Voor 66% gewijzigd door Kale Kiwi op 26-07-2009 17:36 ]
http://www.belcompany.nl/...=htc_hero_21jul09-26jul09
* Laatste dag vandaag btw. (hopelijk wordt deze volgende week al uitgeleverd)
[ Voor 48% gewijzigd door gm3ij3r op 26-07-2009 16:42 . Reden: Kleine toevoeging ]
Verwijderd
GSMweb.nl
1 jaar HTC Hero wit bij Telfort:
- 85 euro toestel
- 24,95 (ipv 29,95) voor Telfort 300 1-jarig abbo
- Sms bundel 50% goedkoper (25 voor 1,95)
- Surf en Mail unlimited € 10.- (bij 2 jarig abbo het eerste jaar € 5.- pmnd.)
Hij is besteld maar nog niet binnen. 23 juli werd gezegd...
1 jaar HTC Hero wit bij Telfort:
- 85 euro toestel
- 24,95 (ipv 29,95) voor Telfort 300 1-jarig abbo
- Sms bundel 50% goedkoper (25 voor 1,95)
- Surf en Mail unlimited € 10.- (bij 2 jarig abbo het eerste jaar € 5.- pmnd.)
Hij is besteld maar nog niet binnen. 23 juli werd gezegd...
heb'm bij 2call besteld met hi-abonnement. 175min/350sms + eindeloos online. eerste jaar 22,45 p/m, 2de jaar 29,90 p/m. geen aansluitkosten. eenmalige kosten voor de hero 49 euro. in totaal dus 677 euro.
http://www.2call.nl/htc/h...aar/A76T10615D24O419O462/
http://www.2call.nl/htc/h...aar/A76T10615D24O419O462/
Dus dan valt 't voor mij al gelijk afgm3ij3r schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:37:
Goedkoopste is los voor 400,- kopen en sim-only nemen
Pff, ik ben net zoveel kwijt voor 50 minuten per maand met internet erbij
Maar ach, die 50 minuten haal ik gemiddeld wel en daarboven zal ik toch niet zitten.
@CLB: Goedkoper is inderdaad los kopen, maar dan heb je geen internet. Ik heb gewoon voor het kleinste abonnement gekozen zodat ik internet erbij kon krijgen. Want dat is eigenlijk verplicht met zo'n telefoon.
@CLB: Goedkoper is inderdaad los kopen, maar dan heb je geen internet. Ik heb gewoon voor het kleinste abonnement gekozen zodat ik internet erbij kon krijgen. Want dat is eigenlijk verplicht met zo'n telefoon.
[ Voor 39% gewijzigd door Divak op 26-07-2009 21:44 ]
400 euro vind ik een beetje te laag voor zon telefoon aangezien hij beter is dan de magic en die kost bij pdashop.nl 410 euro en de hero gaat bij pdashop.nl ong 479euro kosten die trouwens ook bij pdashop.nl over drie dagen beschikbaar is
Net of PDA-shop de laagste prijzen heeft..? Of bedoel je dat niet? Hero is los al te krijgen voor 410,- oa. bij Telecomadvies.nl
In 2jr. is bij belcompany totale prijs 633 euro (2jr. vodafone - 150min. + Internet + gratis Hero)CLB schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:39:
[...]
Dus dan valt 't voor mij al gelijk af![]()
Goedkoopste is los voor 400,- kopen en sim-only nemen
* Ik denk dat een los sim-only incl. Internet voor 2 jaar duurder is.
(simonly=5 euro p/mnd + Internet=10 euro p/mnd) + (Toetsel HTC Hero= 40 euro)
(5+10) * 24 Mnd = 360 euro (voor abbo) + 400 (Hero) = 760 euro totaal
* Maar als je geen internet wil, dan is het idd goedkoper een sim-only... (jammer dat je dan niet veel aan het toestel hebt)
Verwijderd
Ik zou niet kiezen voor een Hi abbo, het internet is namelijk enorm traag.
Hero staat overigens live op telfort.nl
Welk internet heb je het over (eindeloos online of Xtrasnel eindeloos online)?Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:52:
Ik zou niet kiezen voor een Hi abbo, het internet is namelijk enorm traag.
En heb je dit gecheckt na 1 juli 2009 (wanneer de prijzen omhoog gingen)?
Ik sta namelijk op het punt bij HI te verlengen, maar nog nooit internet gehad
Verwijderd
Wat bedoel je daarmee? Er staat nog steeds leverbaar vanaf 23 juli toch?Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:52:
Houdt het dan NOOIT op?
Ik word hier nu wel een beetje misselijk van. Het liefst zou ik annuleren maar m'n abonnement is allemaal al geregeld enzoGoedemorgen,
Via deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. Wij kregen vanochtend het volgende bericht van de leverancier:
Helaas een niet al te leuk bericht om de maandagochtend mee te beginnen. HTC/Google heeft nog geen akkoord gegeven om de Hero uit te leveren. A.s. woensdag wordt opnieuw bekeken wat de status is.
De toestellen liggen al wel klaar om verstuurd te worden naar ons maar eerst dient de goedkeuring binnen te zijn. Zodra wij meer weten dan zullen wij u op de hoogte houden.
Excuses voor de vertraging en het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 27-07-2009 10:13 ]
Ja gaat lekker zo. Ik snap niet waarom een handtekening zetten zo lang moet duren. Maar zolang het nog deze week is vind ik het prima.
Omdat 't waarschijnlijk niet om een handtekening gaat, maar ze 't daar gewoon op spelen.
Ja, maar dan maak je jezelf toch ook niet al te populair? Als ze nou zeggen dat er problemen zijn met de software waardoor sommige modellen lag zouden hebben, zou ik begrijpen dat ze nog proberen dit te fixen. Maar zo'n handtekening slaat nergens op. Vooralsnog staat er op HTCtje.nl nog steeds volgende week (waarmee deze week bedoeld werd) dus daar ga ik dan ook stug van uit.
Gaat lekker zo. Als er morgen aan een aankondiging komt voor een nieuwe android toestel, dan wacht ik wel
Zelfde bericht gehad van algebeld.nl:
Goedemorgen,
Via deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. Wij kregen vanochtend het volgende bericht van de leverancier:
Helaas een niet al te leuk bericht om de maandagochtend mee te beginnen. HTC/Google heeft nog geen akkoord gegeven om de Hero uit te leveren. A.s. woensdag wordt opnieuw bekeken wat de status is.
De toestellen liggen al wel klaar om verstuurd te worden naar ons maar eerst dient de goedkeuring binnen te zijn. Zodra wij meer weten dan zullen wij u op de hoogte houden.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Goedemorgen,
Met vriendelijke groet,
Volgens mij ligt degene die de handtekening moet zetten gewoon op het strand van de Costa del Sol en durft niemand anders verantwoording te nemen voor het zetten van de handtekening.Mj2sL schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:15:
Ik snap niet waarom een handtekening zetten zo lang moet duren.
Het begint onderhand een beetje triest te worden inderdaad.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Mijn nieuwe vodafone abbo gaat half oktober in, zullen ze dat wel halen????gday schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:40:
Het begint onderhand een beetje triest te worden inderdaad.
Ellende is dat ik mijn nieuwe vodafone abo al in gebruik heb.
Dit omdat ik mijn Iphone retour heb gestuurd naar T-Mobile ivm dekkingsklachten.
Ben nu aan het genieten van mijn Nokia 6230i.
Dit omdat ik mijn Iphone retour heb gestuurd naar T-Mobile ivm dekkingsklachten.
Ben nu aan het genieten van mijn Nokia 6230i.
Blijkbaar liggen ze dus bij de distributeur te wachten op een GO. ff een somber scenario: Stel dat die goedkeuring niet komt, of alleen indien een stukje software verwijderd/aangepast wordt. Moeten al die toestellen dan teruggestuurd worden?De toestellen liggen al wel klaar om verstuurd te worden naar ons maar eerst dient de goedkeuring binnen te zijn.
De snelheden zijn inderdaad aangepast sinds juli (van 128 Kb/s naar 384 Kb/s) en bij XtraSnel krijg je 1 Mb/s. De stelling 'want het internet is traag' is ook een beetje ambigueus, en volledig afhankelijk van je gebruik. Als ik de reviews mag geloven zal niet de verbinding maar het toestel de bottleneck vormen voor het browsen over internet en het bekijken van video via de YouTube applicatie.jandehoop schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:59:
[...]
Welk internet heb je het over (eindeloos online of Xtrasnel eindeloos online)?
En heb je dit gecheckt na 1 juli 2009 (wanneer de prijzen omhoog gingen)?
Ik sta namelijk op het punt bij HI te verlengen, maar nog nooit internet gehad.
Het gaat natuurlijk niet alleen om de handtekening. Ze zijn het duidelijk niet eens over de inhoud van de overeenkomst. Wat ik begrepen heb gaat het om het afgeven van licentie's voor het intellectueel eigendom van Google. Dat kunnen vrij complexe problemen zijn die behoorlijk wat tijd nodig hebben. Van de andere kant, als partijen de goede wil hebben kan het in no time geregeld zijn. We hopen natuurlijk op het laatste.Mj2sL schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:15:
Ja gaat lekker zo. Ik snap niet waarom een handtekening zetten zo lang moet duren. Maar zolang het nog deze week is vind ik het prima.
helaas wel. op z'n minst naar een lokaal punt om dat te doen, maar in het ergste geval moeten ze dus echt allemaal terug. Ik heb zo'n idee dat het helemaal niet zo'n ramp is dat ik pas vanaf 7 augustus mag verlengen. en ik baalde daar begin juli nog wel zo erg van.Nielsepiels schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:32:
[...]
Blijkbaar liggen ze dus bij de distributeur te wachten op een GO. ff een somber scenario: Stel dat die goedkeuring niet komt, of alleen indien een stukje software verwijderd/aangepast wordt. Moeten al die toestellen dan teruggestuurd worden?
TMobile UK meldt dat de G2 Touch (tmobile naam voor de Hero) vanaf morgen online te koop is. Heeft TMobile dan geen issues met Google?
Orange uk verstuurt al dus het lijkt me dat het een bene(lux) probleem is.Fleurieus schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:41:
TMobile UK meldt dat de G2 Touch (tmobile naam voor de Hero) vanaf morgen online te koop is. Heeft TMobile dan geen issues met Google?
edit: @MichaelNL85:
Het enige wat ik hieruit kan concluderen is: of het verhaal over het youtube probleem is waar en htc gooit belgië en nederland op een hoop. Ofwel alles wat we gehoord hebben is onzin en er is een heel ander probleem.
Misschien met de nederlandse vertaling ofzo? Ik zag toen ik er bij pdashop even mee mocht spelen nogal wat vertaalfouten. Ik nam aan dat dat door de beta firmware kwam maar het zou kunnen zijn dat htc er toen pas achter is gekomen ofzo.
[ Voor 42% gewijzigd door martijnve op 27-07-2009 13:03 ]
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Dan lijkt het mij ook geen "handtekening probleem"...martijnve schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:47:
[...]
Orange uk verstuurt al dus het lijkt me dat het een bene(lux) probleem is.
Waarom mogen ze dan ergens anders wel uitgegeven worden terwijl er in de Benelux geen toestemming is
Verwijderd
Op Hi.nl staat vooralsnog 29 juli
het is dat ik hier over de problemen lees, anders zou ik niet eens op de hoogte zijn dat ik hem dan misschien nog niet krijg! Jammer dat ze vanuit HTC / de providers niemand informeren hierover...
Verwijderd
Hmm Phonehouse is wel erg negatief qua levertijd
"verwacht vanaf: 31 augustus 2009"
Hopelijk komt hij deze week toch nog uit.
"verwacht vanaf: 31 augustus 2009"
Hopelijk komt hij deze week toch nog uit.
En die 29 juni gaan ze waarschijnlijk ook weer niet halen, ik denk dat ik net als CLB meer zoiets heb van 'NOU DAT WERD TIJD' zodra 'ie binnenkomt. Het zou zo fijn zijn als HTC naar buiten komt met "Verrassing! We hebben er een Cortex A8 in gepropt!"
Ja, maar een dag van tevoren verschuift dat steeds.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:21:
Op Hi.nl staat vooralsnog 29 julihet is dat ik hier over de problemen lees, anders zou ik niet eens op de hoogte zijn dat ik hem dan misschien nog niet krijg! Jammer dat ze vanuit HTC / de providers niemand informeren hierover...
Eerst was het 8 juli, toen 15 juli, toen 22 juli, nu 29 juli. Als morgenavond er nog steeds 29 juli staat mag je daadwerkelijk echt iets gaan verwachten.
Verwijderd
Hi kan er waarschijnlijk zelf ook niks aan doen als de release datum verschoven wordt, echter verwacht ik morgen / overmorgen wel een mailtje waarin gemeld wordt dat ze 29 juli niet uitgeleverd worden, dat ik daar dus niet zelf naar op zoek hoef te gaanjandehoop schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:51:
[...]
Ja, maar een dag van tevoren verschuift dat steeds.
Eerst was het 8 juli, toen 15 juli, toen 22 juli, nu 29 juli. Als morgenavond er nog steeds 29 juli staat mag je daadwerkelijk echt iets gaan verwachten.
Zojuist met Algebeld.nl aan de lijn gehangen, ivm verlengen van mijn abo & uitlevering toestel.
Is nog niet geleverd bij hun, verwachting woensdag. Een of andere handtekening met Google is nog niet goedgegaan of dergelijke, en daarom vertraagd.
Duurt lang...
Is nog niet geleverd bij hun, verwachting woensdag. Een of andere handtekening met Google is nog niet goedgegaan of dergelijke, en daarom vertraagd.
Duurt lang...
aw snap, was dat het alweer?
Vanmorgen een e-mail van Algebeld gehad:
edit: sorry niet goed gelezen, was al gepost
edit: sorry niet goed gelezen, was al gepost

[ Voor 80% gewijzigd door david_again op 27-07-2009 16:59 ]
Dit is pas 2 keer eerder gepost hier.david_again schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:12:
Vanmorgen een e-mail van Algebeld gehad:
[...]
Jammer hoor, en tegelijkertijd slecht van HTC en Google dat deze 'handtekening' blijkbaar niet eerder geregeld kon worden.
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Hoppatee, zoals ik zei gewoon onbekend, handtekening, certificaten, software-updates...
nieuws: Levering HTC Hero om onbekende reden vertraagd
nieuws: Levering HTC Hero om onbekende reden vertraagd
Afgelopen zaterdag was ik nog in een aantal telecom winkels en die houden nog steeds morgen a overmorgen aan als datum. Maar dikke kans dus dat ze dat niet gaan halen.
Weten jullie trouwens hoe het zit met het witte model. Want de telecom winkels waar ik heen ging verwachten alleen maar de bruine variant. Is er een kleinere voorraad van de witte versie, of is die maar voor een selecte groep aanbieders?
Weten jullie trouwens hoe het zit met het witte model. Want de telecom winkels waar ik heen ging verwachten alleen maar de bruine variant. Is er een kleinere voorraad van de witte versie, of is die maar voor een selecte groep aanbieders?
Kan ook later gereleased worden, is vaak bij verschillende kleurencombi's, waarom dat is, geen idee.
Verwijderd
Zelfde berichtje ..heb algebeld geantwoord, dat ik mij niet meer gehouden voel aan het contract en mijn bestelling geannuleerd.Jeurizz schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:33:
Zelfde bericht gehad van algebeld.nl:
[..]
[..]
Ik had onderstaand bericht in m'n mailbox:
Bij Smartphonestunts dus het zelfde verhaal.Wij bieden inderdaad de HTC Hero aan, echter dit niet in combinatie met een T-Mobile abonnement.
Het toestel ligt momenteel bij de distributie centra, echter mag het niet uitgeleverd worden door Google.
De reden van het niet mogen uitleveren is momenteel geheel onbekend.
Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl
Ach is dit nog interssant jongens? Die brieven ken ik nou wel..
Als ze uitgeleverd worden is dat ook binnen 1 tel bekend.. Ik zie zelf liever abbo'tjes enzo
Als ze uitgeleverd worden is dat ook binnen 1 tel bekend.. Ik zie zelf liever abbo'tjes enzo

Verwijderd
Als ik google (hoe ironisch) op de beschikbaarheid van de Hero, kom ik nog al een aantal (web)winkels tegen die op de site stellen de Hero op voorraad te hebben. Lijkt me ondertussen wel duidelijk dat dit niet waar is. Ik vind het alleen wel een beetje dubieus dat niemand daar vraagtekens bij zet. Ik vind dit wel vallen onder het kopje misleiding en vind dat dit niet zou mogen.
verder vind ik het persoonlijk wel interesant om te horen wat de verschillende winkels er over te melden hebben. Vergroot toch de betrouwbaarheid van de berichten over hoe het nu precies zit. Ik heb zelf bij Typhone besteld en zij stellen de telefoon 'gewoon' woensdag mijn kant op te sturen. Maar daar ga ik voor het gemak maar niet vanuit....
Snap de mensen wel die hun telefoon annuleren. Vindt het alleen een beetje raar dat men de telefoon/htc hierdoor volledig 'afkeurt'. Ik hoor niemand android/google de schuld geven en stellen 'voor mij geen android meer' terwijl niemand weet hoe het nu precies zit. Ik annuleer zelf de telefoon als hij over een week niet binnen is, ivm vakantie, maar dit betekent niet dat ik hem niet meer wil: het is gewoon verschrikkelijk onhandig als iets bezorgd wordt als je op vakantie ben.
Tot slot dan nog een abbo vraagje: ik sluit over +/- een maand een simonly abbonement af. Nu heb ik op dit moment telfort met internet op de touch diamond, maar dit vind ik eigenlijk een beetje tegenvallen: traag en vaak geen dekking. een goede internetverbinding met deze telefoon lijkt me wel relevant. Heb in een test van de consumentenbond gelezen dat het tmobile abbonement met de iphone met kop en schouders boven de anderen uitsteekt qua snelheid. Ik kan echter nergens vinden of dit vergelijkbaar is met het extra snelle internetabonement van Tmobile. weet iemand dit? of weet iemand of er nog andere mogelijkheden zijn die beter zijn qua snelheid en dekking?
verder vind ik het persoonlijk wel interesant om te horen wat de verschillende winkels er over te melden hebben. Vergroot toch de betrouwbaarheid van de berichten over hoe het nu precies zit. Ik heb zelf bij Typhone besteld en zij stellen de telefoon 'gewoon' woensdag mijn kant op te sturen. Maar daar ga ik voor het gemak maar niet vanuit....
Snap de mensen wel die hun telefoon annuleren. Vindt het alleen een beetje raar dat men de telefoon/htc hierdoor volledig 'afkeurt'. Ik hoor niemand android/google de schuld geven en stellen 'voor mij geen android meer' terwijl niemand weet hoe het nu precies zit. Ik annuleer zelf de telefoon als hij over een week niet binnen is, ivm vakantie, maar dit betekent niet dat ik hem niet meer wil: het is gewoon verschrikkelijk onhandig als iets bezorgd wordt als je op vakantie ben.
Tot slot dan nog een abbo vraagje: ik sluit over +/- een maand een simonly abbonement af. Nu heb ik op dit moment telfort met internet op de touch diamond, maar dit vind ik eigenlijk een beetje tegenvallen: traag en vaak geen dekking. een goede internetverbinding met deze telefoon lijkt me wel relevant. Heb in een test van de consumentenbond gelezen dat het tmobile abbonement met de iphone met kop en schouders boven de anderen uitsteekt qua snelheid. Ik kan echter nergens vinden of dit vergelijkbaar is met het extra snelle internetabonement van Tmobile. weet iemand dit? of weet iemand of er nog andere mogelijkheden zijn die beter zijn qua snelheid en dekking?
T-Mobile en een betere ontvangst dan Telford (KPN dus), dat lijkt me niet. Zeker het datanetwerk van T-Mobile laat nog veel te wensen over. Snel data met een goed netwerk, dan zou ik voor Vodafone gaan.
En ontopic: Vandaag bij Belcompany (dacht ik) te horen gekregen dat de Hero vrijdag binnen zou komen.
En ontopic: Vandaag bij Belcompany (dacht ik) te horen gekregen dat de Hero vrijdag binnen zou komen.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Offtopic, maar ok: Ik heb geen idee hoe dat zit met de iPhone/T-Mobile, maar ik heb zelf Telfort en vind m'n verbinding eigenlijk wel ok (op m'n Touch Dual). Had gehoord dat T-Mobile juist slecht was, maar blijkbaar niet meer?Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:31:
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
HMm..mijn vrouw heeft hem afgelopen vrijdag gewonnen, maar als ik het zo lees dan kan het nog wel even duren voordat hij geleverd gaat worden....laten we hopen dat het niet nog weken gaat duren...
[funmodus]
Zou het soms kunnen dat Google zijn Keylogging software niet aan de praat kan kijken
en dat het leveren daardoor misschien wat vertraging oploopt?
[/funmodus]
[funmodus]
Zou het soms kunnen dat Google zijn Keylogging software niet aan de praat kan kijken
[/funmodus]
Dat zou heel mooi zijn! Maar ik weet niet of het ook echt zo is. De winnaars van die actie hebben namelijk ook nog steeds geen toestel gekregen dus het ziet er naar uit dat ze hen ook niet van dienst kunnen zijn. Ik heb er ook één gewonnen en ga 3 augustus voor 2 maanden naar het buitenland, zou wel leuk zijn als ze een beetje vaart zouden maken dus! Maar goed, misschien is het toestel nog niet naar de winnaars verstuurt vanwege de verlenging van de actie en zijn ze vandaag alles pas klaar zijn gaan maken voor de post?0ni schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:10:
Hier nog een bericht:
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/10215
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/10215
Even over een abbo:
Telfort biedt het volgende aan bij een verlenging:
Aantal Product Prijs incl. BTW
1 HTC Hero € 289,00 eenmalig
1 +Telfort 100 (12 mnd) € 9,95 permaand
1 +25 SMS-berichten, € 1,95 permaand
1 +Surf & mail onbeperkt € 9,95 permaand
1 Gratis simkaart € 0,00 eenmalig
Kosten eenmalig: € 289,00
Kosten per maand: € 21,85
kom ik dus totaal op 551,20 na 1 jaar.
Lijkt me een scherpe aanbieding?
Telfort biedt het volgende aan bij een verlenging:
Aantal Product Prijs incl. BTW
1 HTC Hero € 289,00 eenmalig
1 +Telfort 100 (12 mnd) € 9,95 permaand
1 +25 SMS-berichten, € 1,95 permaand
1 +Surf & mail onbeperkt € 9,95 permaand
1 Gratis simkaart € 0,00 eenmalig
Kosten eenmalig: € 289,00
Kosten per maand: € 21,85
kom ik dus totaal op 551,20 na 1 jaar.
Lijkt me een scherpe aanbieding?
Vodafone zou de lancering van de Hero blokkeren?
http://www.androidworld.n...-het-uitstel-van-de-hero/
Aan de ene kant een plausibel verhaal, als Vodafone dik betaald heeft voor de exclusiviteit van de Magic. Aan de andere kant: waarom dan die actie? Je gaat toch geen actie rondom een introductie organiseren als het toestel pas over 3 maanden op de markt komt? Of liggen ze bij HTC te slapen?Hanky74 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 21:05:
Vodafone zou de lancering van de Hero blokkeren?
Heerlijk al dat papagaaien dat iedereen aan het doen is.
Alle websites praten elkaar na, hier wordt er ook maar wat in het wilde weg op gespeculeerd.
Relax, sit back and enjoy the summer
Alle websites praten elkaar na, hier wordt er ook maar wat in het wilde weg op gespeculeerd.
Relax, sit back and enjoy the summer
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Ik was vandaag in mediamarkt voor iets anders en vroeg aan een van de verkopers wanneer de Hero zou komen er werd mij verteld dat het volgende week is. (dacht laat het weten)
Volgens de redactie van NieuweMobiel.nl:
@Iedereen; toestel is met een week uitgesteld, reden onbekend/vaag.
*Zucht* wachten duurt lang.
Wacten duurt inderdaad ook lang... Wel raar dat ze in de uk hem dan wel weer op stock hebben
http://www.mobiles.co.uk/htc-hero.html
http://www.mobiles.co.uk/htc-hero.html
Verwijderd
Verkopers. Die moet je sowieso al niet vertrouwen, zeer zeker bij de MediaMarkt. Die lullen echt maar wat in het wild wegzenica schreef op maandag 27 juli 2009 @ 21:28:
Ik was vandaag in mediamarkt voor iets anders en vroeg aan een van de verkopers wanneer de Hero zou komen er werd mij verteld dat het volgende week is. (dacht laat het weten)
Er gaan dus 3 geruchten:
• Youtube-gedoe: geldt alleen voor België en Nederland
• Vodafone-gedoe: geldt alleen voor landen met exclusiviteitsdeal HTC Magic
• Software-gedoe: geldt voor alle landen
Is 'ie al ergens verkrijgbaar? UK, Duitsland? Nee toch? Lijkt mij dat sowieso de eerste optie dan afvalt. Heeft Vodafone die deal alleen voor Nederland? Dan valt de tweede ook af.
[/speculaas]
• Youtube-gedoe: geldt alleen voor België en Nederland
• Vodafone-gedoe: geldt alleen voor landen met exclusiviteitsdeal HTC Magic
• Software-gedoe: geldt voor alle landen
Is 'ie al ergens verkrijgbaar? UK, Duitsland? Nee toch? Lijkt mij dat sowieso de eerste optie dan afvalt. Heeft Vodafone die deal alleen voor Nederland? Dan valt de tweede ook af.
[/speculaas]
Mother, will they like this song?
Zou het dan toch gaan gebeuren vandaag?
http://twitter.com/htc_nl
[ Voor 3% gewijzigd door Hanky74 op 28-07-2009 08:00 ]
Edit: Duh.. Too late
[ Voor 90% gewijzigd door Wackeeh op 28-07-2009 07:50 ]
Dat klinkt wel positief!Hanky74 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 07:44:
Zou het dan toch gaan gebeuren vandaag?![]()
- HTC Hero vanaf vandaag verkrijgbaar in Nederland!about 2 hours ago from web
Waarom zou je een toestel via internet bestellen? Via een winkel is zeker stukken betrouwbaarder!CLB schreef op maandag 27 juli 2009 @ 05:35:
Net of PDA-shop de laagste prijzen heeft..? Of bedoel je dat niet? Hero is los al te krijgen voor 410,- oa. bij Telecomadvies.nl
Gebleken is dat bijna alle toestellen via internet gekocht, allemaal uit het buitenland komen. Vaak buiten Europa, probeer ze maar op te sturen voor reparatie. 1, winkels gaan je het niet makkelijk maken, en 2, wordt vaak niet gerepareerd als een toestel ingekocht is van buiten EU. En ja, dat is easy te zien aan het imei nummer ..
Liever €50 meer betalen, en dan de service krijgen van de winkel, als vragen stellen aan www ...
Welke winkels gaan hem simlock-vrij verkopen vraag ik me af, of doen ze dat allemaal?Corniche schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 08:10:
[...]
Waarom zou je een toestel via internet bestellen? Via een winkel is zeker stukken betrouwbaarder!
Gebleken is dat bijna alle toestellen via internet gekocht, allemaal uit het buitenland komen. Vaak buiten Europa, probeer ze maar op te sturen voor reparatie. 1, winkels gaan je het niet makkelijk maken, en 2, wordt vaak niet gerepareerd als een toestel ingekocht is van buiten EU. En ja, dat is easy te zien aan het imei nummer ..
Liever €50 meer betalen, en dan de service krijgen van de winkel, als vragen stellen aan www ...
PDA-shop heeft trouwens net de leverdatum teruggezet van 31 naar 29...
[ Voor 4% gewijzigd door Finwe op 28-07-2009 08:27 ]
Verwijderd
PDAshop heeft zojuist zijn levertijd aangepast naar 29/07/09
betekent dat ze de Hero vandaag gaan binnenkrijgen! (wit en bruin)
betekent dat ze de Hero vandaag gaan binnenkrijgen! (wit en bruin)
Eindelijk. Ik zal 'm binnen twee weken aanschaffen. Ben benieuwd naar de ervaringen.
(niet echt inhoudelijk op topic, excuus)
(niet echt inhoudelijk op topic, excuus)
[ Voor 25% gewijzigd door Cabo op 28-07-2009 08:34 ]
Eerst zien dan geloven. Misschien gaat pdashop.nl ook wel uit van de Tweet van HTC_NL, en misschien klopt daar ook wel weer niks van.
Mother, will they like this song?
Ik ben benieuwd, maar ik hoop het van harte. Als iemand een bevestigingsmail van levering krijgt of um in de winkels ziet dan horen we dat vast wel hier
Ik weet dat t for Telecom sim lock vrij levert. Eigenlijk alle 'niet-providers-gebonden' winkels. Hero wordt niet gelocked, alleen de T-Mobile vernachelde versie natuurlijk weer ..Finwe schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 08:13:
[...]
Welke winkels gaan hem simlock-vrij verkopen vraag ik me af, of doen ze dat allemaal?
PDA-shop heeft trouwens net de leverdatum teruggezet van 31 naar 29...
Die dingen zien er ook nooit uit he. Zelfde als een Opel Kadet tunen met een Ferrari kappen...

Verwijderd
Wij hebben van de leverancier ook doorgekregen dat het toestel vandaag verzonden wordt. Als het goed is, is de HTC Hero dus vanaf morgen beschikbaar!
@Finwe: Elke HTC Hero is simlock vrij. Echter, T-Mobile wil niet dat de HTC Hero verkocht wordt met T-Mobile. Hiervoor komt de T-Mobile branded versie, G2 Touch.
@Finwe: Elke HTC Hero is simlock vrij. Echter, T-Mobile wil niet dat de HTC Hero verkocht wordt met T-Mobile. Hiervoor komt de T-Mobile branded versie, G2 Touch.
Verwijderd
Hier idd ook bericht gehad van mijn leverancier dat het toestel officieel is vrijgegeven voor levering vandaag!!