Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japajoe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 23:56
Krijg net een mailtje van PDAShop. Leverdatum is gewijzigd naar 25/07, dus zaterdag ipv vrijdag. Hopelijk blijven ze hier niet mee doorgaan.

Hopelijk krijgen ze het gewoon morgen pas binnen en is het daarom naar zaterdag verschoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sp!tF!re schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:00:
Jammer genoeg zul je hem in jouw geval dus echt bij TelecomAdvies moeten bestellen,
het enige nadeel daarvan is natuurlijk dat je wel thuis moet zijn voor het leveren van het toestel e.d.
Je kan 'm gewoon ophalen in een BelCompanyfilliaal naar keuze, bevestigd per email..
Enige irritante is dat je bij Telecomadvies.nl dus 3 maanden van te voren kunt verlengen, bij de BC 4...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Werkt bij iemand de bestelprocedure van Telecomadvies.nl wel? Ik heb net al m'n gegevens ingetypt alleen om een foutmelding te krijgen :/ .
De goedkoopste 1 jaarsprijs die ik kon vinden met sms en internet in de bundel is trouwens T-mobile MyFaves 20 voor €29,95 per maand en het toestel voor €94 bij telecomadvies.
Edit: Eerst was de foutmelding al na de eerste bestelpagina, nu pas als je op definitief bestellen drukt.
Edit2: bestelprocedure doet het wel in IE

[ Voor 57% gewijzigd door Sealnova op 23-07-2009 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:22
2call.nl toont nu:
Op voorraad bij leverancier, levertijd 2 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Conclusie, geen enkele shop heeft vandaag hero's ontvangen, morgen weer een kans (ik reken maar vast op volgende week...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12-2024
Vandaag een drama gehad met T for Telecom.
Ik zou terug gebeld worden over de levertijd die ze in de webshop aanhouden.
3-5 werkdagen dus.

2 dagen geleden zou ik terug gebeld worden dus ik bellen vandaag:

"ja we weten hier van niets, en als er 3-5 werkdagen op de website staat dan is dat zo"

Een heel onvriendelijk gesprek en daarmee lichtelijk uitgedrukt.

Ze hebben btw ook op de website staan dat internet blox 265kbps is, wat helemaal niet klopt en krijg ik
weer te horen: "als dat op de website zo staat dan is het zo!"

Ik vodafone bellen en krijg van een gast te horen dat ze gek zijn :)
Maar ook leuk, verteld hij dat hij een nieuw htc toestel daar heeft liggen waar de hero niets bij is en over 3 maanden waarschijnlijk uitkomt dus ik ben benieuwd!

Anyway heb m wel besteld bij t for telecom omdat:

1 jaar verlenging
50 euro p/m
+ internet blox

toestel 0 euro is! en natuurlijk de vodafone actie: 50% voor 6 maanden op je maandbedrag.

Ik ben benieuwd welke webshop gaat winnen met het leveren van de HERO
Als iemand m binnen heeft zie ik het graag op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Als het goed is gaan ze morgen door HTC geleverd worden aan de (web)winkels, ik heb m bij Typhone.nl besteld, ben benieuwd, laat het direct weten als hij daar binnen is en als ik m in huis heb!

[ Voor 34% gewijzigd door Ptoeneigh op 23-07-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand bevestigen dan wel ontkennen dat je bij de t for telecom in de winkel Hi abonnementen af kan sluiten met studentenkorting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:39:
kan iemand bevestigen dan wel ontkennen dat je bij de t for telecom in de winkel Hi abonnementen af kan sluiten met studentenkorting?
Volgens mij kan dat alleen in de Hi Winkel of via Hi.nl. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet met zekerheid weet, maar wij mochten studentenabo's al een hele tijd niet meer afsluiten in de Winkel van KPN (toen nog Primafoon). Ik moet morgenavond een koopavondje draaien, dus dan kan ik het in ons intern infosysteem voor je opsnorkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc69 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:50:
[...]

Volgens mij kan dat alleen in de Hi Winkel of via Hi.nl. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet met zekerheid weet, maar wij mochten studentenabo's al een hele tijd niet meer afsluiten in de Winkel van KPN (toen nog Primafoon). Ik moet morgenavond een koopavondje draaien, dus dan kan ik het in ons intern infosysteem voor je opsnorkelen.
Sowieso kan het ook bij belcompany, maar die rekenen dan, bij een hi 35 abonnement, 28 euro per maand in plaats van 26,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:32

Boy

www.byoscoop.nl

greenm schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:26:
[...]
Maar ook leuk, verteld hij dat hij een nieuw htc toestel daar heeft liggen waar de hero niets bij is en over 3 maanden waarschijnlijk uitkomt dus ik ben benieuwd!
[...]
sow, dat klinkt ook spannend...ben benieuwd in hoever dat waar is en wat de hel dat voor een ding is. Zal wel een SnapDragon (1 Ghz) processor in zitten lijkt me...maar vraag me af wat er voor de rest dan zo extra in zet dat de Hero erbij in het niets valt...

misschien dat ik dan toch wacht op deze "SuperHero" ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Boy op 23-07-2009 23:22 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
Ik heb maar even gebeld vanmiddag met PDAshop in verband met de verandering van de levertijd en aflevering op een ander adres. Ik ben namelijk die dag niet aanwezig en ik heb er niet echt zin in dat die toch al lakse TPG-bezorger mijn pakje voor de zoveelste keer aan de andere kant van de straat dropt zonder een briefje voor me achter te laten. Ik kreeg de keiharde garantie dat ik hem zaterdag in huis zou hebben. Op de vraag of ze 'm al hadden maar niet mochten uitleveren in verband met het verlengen van de HTC-actie was het antwoord "...dat kan ik niet bevestigen", vooraf gegaan door een sympathiek lachje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nou, ik heb vernomen op twitter dat we (de winnaars van de HTC actie) de Hero ook pas volgende week krijgen, en dat is dus direct via HTC zelf zonder reseller ertussen. Het lijkt me dus sterk dat resellers eerder zouden leveren dus ik zou toch echt rekenen op volgende week, jongens.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 23:40:
Nou, ik heb vernomen op twitter dat we (de winnaars van de HTC actie) de Hero ook pas volgende week krijgen, en dat is dus direct via HTC zelf zonder reseller ertussen. Het lijkt me dus sterk dat resellers eerder zouden leveren dus ik zou toch echt rekenen op volgende week, jongens.
Dat hoeft natuurlijk niet per sé iets te betekenen. Het kan zo zijn dat de mensen die al lang geleden gepre-ordered hebben 'm wel zaterdag krijgen. Zou ook wel zo eerlijk zijn, aangezien je er gewoon vroeg bij was. Eerst komt eerst maalt, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 23:48:
[...]

Dat hoeft natuurlijk niet per sé iets te betekenen. Het kan zo zijn dat de mensen die al lang geleden gepre-ordered hebben 'm wel zaterdag krijgen. Zou ook wel zo eerlijk zijn, aangezien je er gewoon vroeg bij was. Eerst komt eerst maalt, lijkt me.
Dat zou ik zelf ook eerlijker vinden hoor, dat is het niet. :) Maar, als ik zelf zo'n actie zou organiseren zou ik ook zorgen dat ik 50 (nu dus 75) Hero's apart zou houden voor de actie. Je kunt als bedrijf niet zeggen van: 'Nou, die winnaars kunnen wel een paar weken wachten.' Dan sla je een nóg groter modderfiguur denk ik, aangezien dit direct via HTC loopt. Die hele actie is namelijk gewoon één grote marketingtruc natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door gday op 23-07-2009 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 23:52:
[...]

Dat zou ik zelf ook eerlijker vinden hoor, dat is het niet. :) Maar, als ik zelf zo'n actie zou organiseren zou ik ook zorgen dat ik 50 (nu dus 75) Hero's apart zou houden voor de actie. Je kunt als bedrijf niet zeggen van: 'Nou, die winnaars kunnen wel een paar weken wachten.' Dan sla je een nóg groter modderfiguur denk ik, aangezien dit direct via HTC loopt.
Dat klopt, maar ik hoop toch dat dergelijke acties wel een beetje ingecalculeerd zijn. Ik bedoel, het kan ook gewoon allebei. Op tijd leveren, en de winnaars hun prijs meteen overhandigen. Dit getuigt van weinig professionaliteit m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 23:55:
[...]

Dat klopt, maar ik hoop toch dat dergelijke acties wel een beetje ingecalculeerd zijn. Ik bedoel, het kan ook gewoon allebei. Op tijd leveren, en de winnaars hun prijs meteen overhandigen. Dit getuigt van weinig professionaliteit m.i.
Als ze het ingecalculeerd hebben betekent het dus dat 'onze' Hero's op hetzelfde moment uitgeleverd kunnen worden als de Hero's via de resellers, hetgeen alsnog betekent dat de winnaars die op z'n minst 1 dag eerder zullen krijgen wegens het ontbreken van de tussenpersoon.

Daarom dus ... hou gewoon rekening met volgende week, hoe zuur het ook is. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

GoT, relaxed zeg, ik kijk eens voor de aardigheid op de bestelstatus van mijn Telfort abo + Hero, staat er dit:

Wij hebben uw aanvraag voor een abonnement van Telfort ontvangen. Voordat wij kunnen overgaan tot acceptatie, wordt conform artikel 2.5 van de algemene voorwaarden op basis van de door u verstrekte persoonlijke gegevens een risico-analyse uitgevoerd. Op basis van gegevens die verstrekt zijn door externe bronnen heeft Telfort besloten uw aanvraag niet te accepteren.

Heel fijn :P. Ben heel benieuwd naar de reden, heb nog nooit iets niet betaald van wat dan ook. Ik kan alleen maar schriftelijk info opvragen. Ga maar op zoek naar een nieuw abo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 19:40

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Jag schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 04:33:
Heel fijn :P. Ben heel benieuwd naar de reden, heb nog nooit iets niet betaald van wat dan ook. Ik kan alleen maar schriftelijk info opvragen. Ga maar op zoek naar een nieuw abo denk ik.
Heb ik (lang geleden) ook een gehad. Lag aan de buurt waar ik toen woonde, woonden blijkbaar enkele mensen die het niet zo nauw namen met betalen. Ik kon wel een abo krijgen maar dan moest IK heel veel moeite doen bij oa. BKR om te bewijzen dat ik wel betrouwbaar was. Heb toen maar een abo bij een andere provider genomen, en dat ging weer probleemloos.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:05
Ik was gisteren ff achter zo'n toestel actie auto aangegaan, en die gozerd die erbij liep van HTC kon mij vertellen dat ze pas half augustus in NL op de markt kwamen!! Dat word dus nog ff wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Dat zou wel eens kunnen, via Duitsland is alles ook opgeschoven naar week 32/33, oftewel 13 augustus..

Het begint me wel een beetje tegen te steken zo allemaal. Zet dan als leverancier een datum die je kan waarmaken, ipv alsmaar te lopen verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:57
volgens dit tv-draadje komt er een heropeningsactie van de vodafoon winkel in Grun:
http://www.telecomvergeli...t_offset=40&post_limit=20

korting van een 2 jaars abbo bij afsluiten van een 1 jarig abbo ;)
Start als het goed is morgen, wie kan het checken?

* DarkChylde woont in de randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De webwinkel algebeld.nl meld mij vanmorgen dat ze maandag de telefoon naar mij versturen. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-02 18:00
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:39:
Marc69 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:50:
[...]

Het kan niet via HI.nl begreep ik in de winkel van HI. Je moet natuurlijk wel aantonen dat je student / aankomend student bent. Dat kan niet online. Ik weet niet hoe het zit met het verlengen van een studentenabonnement, maar ik ga er vanuit dat dat ook weer via de HI winkel moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 08:41:
De webwinkel algebeld.nl meld mij vanmorgen dat ze maandag de telefoon naar mij versturen. Ik ben benieuwd...
Ik geloof er helemaal niks van eigenlijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
jandehoop schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:10:
[...]

[...]

Het kan niet via HI.nl begreep ik in de winkel van HI. Je moet natuurlijk wel aantonen dat je student / aankomend student bent. Dat kan niet online. Ik weet niet hoe het zit met het verlengen van een studentenabonnement, maar ik ga er vanuit dat dat ook weer via de HI winkel moet.
Dan heeft de verkoper je denk ik willen 'pushen' om bij hem af te sluiten. Het kan namelijk wel bij hi.nl. Er komt een koerier aan je deur om je legitimatie, je bankpas en je OV te controleren, je één cent te laten pinnen, en je SIM-kaart plus eventueel toestel af te geven. Het wordt zelfs aangeboden in de Online Shop.
Laat me even weten via een private welke shop dat het was, dan laat ik ze even 'goed informeren' (m.a.w. ophouden lulkoek te verkopen) door hun regiomanager.

[ Voor 13% gewijzigd door tiefschwarz op 24-07-2009 09:42 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
Marc69 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:35:
[...]

Dan heeft de verkoper je denk ik willen 'pushen' om bij hem af te sluiten. Het kan namelijk wel bij hi.nl. Er komt een koerier aan je deur om je legitimatie, je bankpas en je OV te controleren, je één cent te laten pinnen, en je SIM-kaart plus eventueel toestel af te geven. Het wordt zelfs aangeboden in de Online Shop.
Laat me even weten via een private welke shop dat het was, dan laat ik ze even 'goed informeren' (m.a.w. ophouden lulkoek te verkopen) door hun regiomanager.
Bedankt voor het goede advies!

Nee, die verkoopster (en bedrijfsmanager) was heel aardig en heeft me heel goed geïnformeerd, denk dat ze het gewoon niet wist. Ik ga (hopelijk binnenkort) mijn studentenabonnement daar in de winkel afsluiten. Zal het haar dan wel vertellen.

Krijg je trouwens nog de extra online korting als je studentenabonnement online afsluit? Of maakt het niet uit in mijn portemonnee of ik nou mijn HTC-studentenabonnement (Hi 30) afsluit via hi.nl of via de winkel?

Vroeger was het namelijk wel zo dat het uitmaakte, maar nu hebben ze zelfs in de winkel een computer met hi.nl erop staan, dus zal wel niets uitmaken. Moest zelfs de vorige keer daar inloggen zodat ze mijn mogelijkheden kon bekijken (dat was wel apart :S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
jandehoop schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:50:
[...]
Krijg je trouwens nog de extra online korting als je studentenabonnement online afsluit? Of maakt het niet uit in mijn portemonnee of ik nou mijn HTC-studentenabonnement (Hi 30) afsluit via hi.nl of via de winkel?

Vroeger was het namelijk wel zo dat het uitmaakte, maar nu hebben ze zelfs in de winkel een computer met hi.nl erop staan, dus zal wel niets uitmaken. Moest zelfs de vorige keer daar inloggen zodat ze mijn mogelijkheden kon bekijken (dat was wel apart :S).
Ik vermoed dat er een verschil is. Bij KPN werkt het als volgt. Abonnementen die Online worden verkocht heten sinds 1 juli KPN Flexibel xxx Online, waarbij xxx staat voor de propositie die je kiest (bijv 425 voor 425 minuten). Bij deze abonnementen wordt er altijd per minuut afgerekend, maar ze zijn wel iets goedkoper (verschil is niet meer zo heel groot). Abonnementen die wij in de winkel verkopen heten KPN Flexibel xxx, en worden nog altijd per seconde afgerekend, met uitzondering van de eerste minuut, die geldt als start tarief. Ik heb het sterke vermoeden dat dit bij Hi precies hetzelfde is. Aangezien ik zelf bijna altijd langer dan één minuut bel, en anders een smsje stuur, maakt het dus een behoorlijk verschil. Ik kies daarom voor een 'offline' abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Net pdashop gebeld maar ze wisten niet zeker of ze vandaag verstuurd zullen worden. De meneer die ik aan de lijn had zei dat Google en HTC elkaar dwarsliggen over de release. Meer wist hij ook niet.
Denk dat het nog wel even duurt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ja dat is natuurlijk een makkelijke manier voor die winkel om te zeggen "het is niet mijn schuld": Google en HTC doen moeilijk met elkaar. De reden zou eerder zijn dat de container tegengehouden is aan de haven of omdat er een belangrijke aanpassing nodig was voordat ze verscheept werden. Maar Google en HTC gaan niet ineens over een release prullen als het voor beide zo'n belangrijk toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De release van Hero toestellen in Nederland en België is momenteel "on hold" gezet door Google zelf. Er zijn problemen van technische/juridische aard en dit betreft de YouTube software die meegeleverd wordt op het toestel. Omdat er geen "gelokaliseerde versie" van YouTube in België bestaat en YouTube officieel niet zou bestaan, kan HTC de Hero toestellen momenteel niet vrijgeven.
Alle partijen zijn héél hard bezig om dit probleem op de kortst mogelijke tijd op te lossen. Geschat wordt dat het om een tweetal weken zou gaan. Officieus zou 7 augustus de nieuwe release datum zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:05
17/8 zijn we allemaal de eerste!! Geen dag eerder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 11:33
whoppa, de T.net review van de Hero is online. reviews: HTC Hero: Android voor de massa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Status op centralpoint.nl is "Op voorraad en klaar voor verzending".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
sds schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:14:
Status op centralpoint.nl is "Op voorraad en klaar voor verzending".
Je wordt echt continu heen en weer gesleept, dan weer 2 weken wachten, dan weer opeens klaar voor verzending, wat gaat het worden HTC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedz
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-08 16:23
ik maak de soap dan maar even compleet;
centralpoint even gebeld; met de vraag of hun de toestellen ook daadwerkelijk op voorraad hadden. Hij gaf aan dat ze inderdaad vandaag de toestellen hadden binnen gekregen en klaar liggen voor verkoop
dus....zijn ze er nou wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
Speedz schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:38:
ik maak de soap dan maar even compleet;
centralpoint even gebeld; met de vraag of hun de toestellen ook daadwerkelijk op voorraad hadden. Hij gaf aan dat ze inderdaad vandaag de toestellen hadden binnen gekregen en klaar liggen voor verkoop
dus....zijn ze er nou wel of niet?
lol, volgens die verkoper dus wel, maar om het zeker te weten moet je denk ik ff orderen en kijken of het voorraad-tellertje van 50 naar 49 loopt :+

Seriously, ik vertrouw het pas als PDAshop ze zegt te kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 11:39:
De release van Hero toestellen in Nederland en België is momenteel "on hold" gezet door Google zelf. Er zijn problemen van technische/juridische aard en dit betreft de YouTube software die meegeleverd wordt op het toestel. Omdat er geen "gelokaliseerde versie" van YouTube in België bestaat en YouTube officieel niet zou bestaan, kan HTC de Hero toestellen momenteel niet vrijgeven.
Alle partijen zijn héél hard bezig om dit probleem op de kortst mogelijke tijd op te lossen. Geschat wordt dat het om een tweetal weken zou gaan. Officieus zou 7 augustus de nieuwe release datum zijn.
Denk je dit of heb je hier bewijs voor? (linkje internet, zeggen dat je directeur HTC bent)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik heb gisteren een mailtje van pdashop/cooblue gekregen dat hij morgen geleverd zal worden. Ik neem toch aan dat ze zon mailtje niet sturen tenzij ze heel zeker weten dat dat zo is. Zeker na al het uitstel van de afgelopen tijd.

edit: @hieronder: Hehe idd 8)7
Maarja als hij morgen binnen moet komen moet hij dus vandaag verzoden worden. Ik zit dan ook met spanning te wachten op het "uw bestelling is verzonden" mailtje :-P

[ Voor 65% gewijzigd door martijnve op 24-07-2009 13:19 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnve schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:04:
Ik heb gisteren een mailtje van pdashop/cooblue gekregen dat hij morgen geleverd zal worden. Ik neem toch aan dat ze zon mailtje niet sturen tenzij ze heel zeker weten dat dat zo is. Zeker na al het uitstel van de afgelopen tijd.
Ik probeer er zelf ook vanuit te gaan dat de telefoon hier morgen of uiterlijk maandag aankomt. Het is alleen zo moeilijk om nog positief te blijven op het moment :P Ik vraag me serieus af of ik nog wel blij ben als ik 'm binnen heb, of dat ik alleen maar denk: NOU, DAT WERD TIJD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
[b][message=32307460,noline]De reden zou eerder zijn dat de container tegengehouden is aan de haven of omdat er een belangrijke aanpassing nodig was voordat ze verscheept werden.
Hmm...waar staat die container precies? >:)

PDAshop zei vanochtend tegen me nog steeds te kunnen leveren morgen... Volgens mij worden ze er zelf ook gek van. Zonder een toestel te noemen zei die kerel al meteen 'Het zal wel ove de Hero gaan of niet?'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
Hier is trouwens nog een artikeltje erover bij androidworld, zij komen ook met het handtekeningverhaal:

http://www.androidworld.n...-levering-van-de-htc-hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe mensen er bij komen dat de levering door Google wordt opgehouden ivm. het Youtube verhaal.
Dat geldt alleen in België. In Nederland is dat helemaal niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13
Ik heb een vraag waar ik niet helemaal uitkom.

Als ik op www.2call.nl een HTC Hero selecteer, met als provider Vodafone met het volgende 'pakket':

Vodafone Basis € 22,50 2 jaar € 11,25 *
Voordeel SMS (normaal € 2,00 p/maand) € 0,00 *
Internet (tst korting) € 9,50
kosten € 20,75 *

Echter, bij acties staat het volgende:
Geen aansluitkosten +
12 maanden 50% korting op de abonnementskosten +
24 maanden 100% korting op Voordeel SMS BloX

Betekend dit dat na 12 maanden het 'basisbedrag' verhoogd wordt met 50% en ik dus na de 12e maand 32 Euro per maand betaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeBBaN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-01 13:17
SpartanArmada schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:08:
Ik heb een vraag waar ik niet helemaal uitkom.

Als ik op www.2call.nl een HTC Hero selecteer, met als provider Vodafone met het volgende 'pakket':

Vodafone Basis € 22,50 2 jaar € 11,25 *
Voordeel SMS (normaal € 2,00 p/maand) € 0,00 *
Internet (tst korting) € 9,50
kosten € 20,75 *

Echter, bij acties staat het volgende:
Geen aansluitkosten +
12 maanden 50% korting op de abonnementskosten +
24 maanden 100% korting op Voordeel SMS BloX

Betekend dit dat na 12 maanden het 'basisbedrag' verhoogd wordt met 50% en ik dus na de 12e maand 32 Euro per maand betaal?
Ja, de 50% korting krijg je enkel op het basis bedrag.
Dus na 12 maanden betaal je 22,50 + 9,50 = 32 euro p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpartanArmada schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:08:
Is gewoon op elke site hoor, niet alleen 2call dus...
Telecomadvies.nl is een stuk goedkoper namelijk ;) :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Net telefonisch contact gehad met algebeld.nl. De hero is vandaag binnen gekomen bij de leverancier. Dus niet bij algebeld zelf. Volgens de medewerkster zou Htc de leveranciers hebben opgedragen het toestel niet uit te lever omdat er nog een handtekening van google zou ontbreken. Op de vraag waar deze handtekening voor nodig was, bleef het antwoord uit. Het toestel zou volgens zeggen op 27 juli binnen komen en dan de volgende dag bij de klant in huis zijn.

Vreemd verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om al dat YouTube gedoe... Het is en blijft gewoon gaar, en dit topic blijft nog daaaaagen aanhouden volgens
mij aangezien er nog geen Hero's worden uitgeleverd.. Beetje gaar dat dit zo moet lopen maarja so be it.

Prijzen vind ik veel interssanter om te bespreken eerlijk gezegd dus: VF 1 jarige verlenging + internetblox
T For Telecom / 27,50 abbo / telefoon 246,-
T For Telecom / 35,00 abbo / telefoon 181,-

Belcompany / 27,50 abbo / telefoon 244,-
Belcompany / 35,00 abbo / telefoon 184,-

2call.nl / 27,50 abbo / 221,-
2call.nl / 35,00 abbo / 168,-

Telecomadvies.nl / 27,50 abbo / 154,-
Telecomadvies.nl / 35,00 abbo / 94,-

Echt bizar goedkoop zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:52:
Ik vraag me af hoe mensen er bij komen dat de levering door Google wordt opgehouden ivm. het Youtube verhaal.
Dat geldt alleen in België. In Nederland is dat helemaal niet het geval.
Inderdaad, Heb de hero eerst bij pdashop in belgie besteld totdat ik een telefoontje pleegde ivm met verschillende leveringsdatums. Daar vertelde men mij dat belgie door het youtube verhaal later zou uitgeleverd worden. ( lees: aangepaste software)
Daarom heb ik bestelling geannuleerd en via de Nederlandse shop er eentje besteld.
Wacht nu zoals iedereen totdat ie geleverd wordt.
Dus het youtube verhaal gaat niet op voor Nederland volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Geachte heer ....

De HTC Hero is helaas door voor ons onbekende redenen nog steeds niet vrijgegeven voor distributie.
We vragen wederom om uw begrip voor deze vertraging buiten onze macht om.

Onze welgemeende excuses voor alle onduidelijkheid omtrent de levering van dit toestel.
Op dit moment kunnen wij geen concrete informatie geven over de juiste leverdatum.
De nieuwe leverdatum is naar een week later verplaatst op vrijdag 31 juli; dit is absoluut geen datum die wij kunnen garanderen, maar in ons systeem zijn wij genoodzaakt om een harde datum te vermelden.

Als compensatie voor het ongemak zullen wij aan uw order een gratis Veripart Screen Clean Double Pack toevoegen.
http://www.pdashop.nl/pro...en-clean-double-pack.html

NIEUWE LEVERDATUM 31-07-2009
----------------------------------------------------------------
HTC Hero NL Urban Brown

Komt de nieuwe leverdatum u niet uit? Dan kunt u uw order uiteraard annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de gegevens vindt u onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
Het is weer zover. 8)7
-- knip -- (tegelijk hetzelfde gepost als hierboven :P en ik had nog gerefreshed.)

[ Voor 89% gewijzigd door martijnve op 24-07-2009 14:39 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleurieus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07 15:50
Wat een soap story is die leverdatum. Ik kan bevestigen dat de medewerkers van de HTC actie het hadden over "half augustus" dat ie in Nederland op de markt komt. Dat komt zo steeds dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
CLB schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:15:
[...]

Is gewoon op elke site hoor, niet alleen 2call dus...
Telecomadvies.nl is een stuk goedkoper namelijk ;) :)
Hmm, of ik kijk verkeerd, of ik ben het er in mijn geval niet mee eens.

2call.nl zegt dat ik bij Vodafone basis 22,50 2 jaar van mijn basisbundel zelf 150 belminuten en 300 SMS'jes heb, in Telecomadvies geval is dit 150. Als ik bij 2call.nl dan de voordeel SMS Blox erbij doe, welke gratis is gedurende het 24 maanden contract, dan heb ik 600 SMS'jes in de maand (!). Of zie ik dit helemaal verkeerd? Want als ik eerlijk ben vind ik maar weinig van al die telecomsites overzichtelijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij nog het meest steekt is dat op de website van HTC met geen woord wordt gesproken over de 'leveringscrisis'. Het had ze gesierd als er vanuit hen een verklaring zou zijn gekomen.

Nu tasten de (potentiële) kopers volledig in het duister.

De Hero is mijn eerste toestel van HTC, maar ik moet eerlijk bekennen dat HTC zich bij mij nog weinig populair heeft gemaakt..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:08
CLB schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:31:
Om al dat YouTube gedoe... Het is en blijft gewoon gaar, en dit topic blijft nog daaaaagen aanhouden volgens
mij aangezien er nog geen Hero's worden uitgeleverd.. Beetje gaar dat dit zo moet lopen maarja so be it.

Prijzen vind ik veel interssanter om te bespreken eerlijk gezegd dus: VF 1 jarige verlenging + internetblox

Bij Telecomadvies is het toestel zelfs gratis als je er mobiel internet bij doet.
Dus:
Telecomadvies.nl / 27,50 abbo + internet 9,50 / 0,-
Telecomadvies.nl / 35,00 abbo +internet 9,50 / 0,-

En dat is echt bizar goedkoop. :9~ Voor zover ik kan ontdekken kan je hem momenteel niet goedkoper ergens anders krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gummie schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:57:
[...]

Bij Telecomadvies is het toestel zelfs gratis als je er mobiel internet bij doet.
Dus:
Telecomadvies.nl / 27,50 abbo + internet 9,50 / 0,-
Telecomadvies.nl / 35,00 abbo +internet 9,50 / 0,-

En dat is echt bizar goedkoop. :9~ Voor zover ik kan ontdekken kan je hem momenteel niet goedkoper ergens anders krijgen.
Heb je dat geinterpreteerd of heb je dat op de site gezien? Want op de site krijg ik dat niet voor elkaar hoor, die 0 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist contact gehad met algebeld. Volgens hen wordt hij maandag [27/07] geleverd. Allemaal een beetje vaag dus. Heb wel meteen bij hen aangegeven dat indien de levertijd pas medio augustus is, ik mij niet meer gebonden voel aan het contract, en de bestelling zal annuleren. Tot zover mijn ervaring met de 'soap' HTC-Hero levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:21
CLB schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:31:

Vodafone met internet blox
Belnu.nl / 27,50 abbo / 151,-
Belnu.nl / 35,00 abbo / 115,-

Ik heb daar ook besteld, mijn nummerbehoud is al aangevraagd en goed gekeurd. Alleen kreeg ik toen te horen dat mijn bestelling geleverd wordt een paar dagen voor de porteringsdatum (half oktober |:( ). Is dat normaal bij belnu.nl? ik wil dat ding nu, of op zijn minst zodra hij uit voorraad leverbaar is.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 09-08 11:59
Ondertussen zou een statement van HTC wel zo netjes zijn, oorspronkelijke leverdatum was in week 28, toch? Drie weken uitstel is niet enorm lang, maar zeker gezien al de promo-stuff rond de Hero zou het wel gepast zijn wat uitleg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:54:
Wat mij nog het meest steekt is dat op de website van HTC met geen woord wordt gesproken over de 'leveringscrisis'. Het had ze gesierd als er vanuit hen een verklaring zou zijn gekomen.

Nu tasten de (potentiële) kopers volledig in het duister.

De Hero is mijn eerste toestel van HTC, maar ik moet eerlijk bekennen dat HTC zich bij mij nog weinig populair heeft gemaakt..............
Zelfde geval hier, ook mijn eerste HTC maar vind het wel jammer hoe het nu gaat. Breng dan gewoon een statement uit wat aangeeft wat de problemen zijn nu tasten we met zijn allen in het duister en moeten we het allemaal van internet plukken en iedereen vertelt een ander verhaal.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
Idd, Kan er niet iemand namens alle tweakers een mooie brief/fax/email naar htc sturen?
(martijnve is met zijn dislexie niet de aangeweze persoon)

[ Voor 25% gewijzigd door martijnve op 24-07-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie op baronruud uit het andere topic:
baronruud schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:27:
[...]

15,- p/mnd icm 1 jaar?!! geloof ik niks van! 2 jaar is die dan net gratis....

graag reageren in dat andere topic?
Ben net even bij de Hi winkel geweest en krijg hem inderdaad gratis bij een 1 jarig 15,- p/mnd abbo. Heb nu ook een 15 euro 1 jarig abbo lopen met een gratis Nokia N95 8GB.

Ze zeiden overigens daar dat ze hem op de 29e binnenkrijgen maar niet weten hoe de voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:36:

[...]

Ben net even bij de Hi winkel geweest en krijg hem inderdaad gratis bij een 1 jarig 15,- p/mnd abbo. Heb nu ook een 15 euro 1 jarig abbo lopen met een gratis Nokia N95 8GB.

Ze zeiden overigens daar dat ze hem op de 29e binnenkrijgen maar niet weten hoe de voorraad is.
Huh, hoe kun je hem bij zo'n laag abonnement voor 1 jaar al gratis krijgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:42:
[...]

Huh, hoe kun je hem bij zo'n laag abonnement voor 1 jaar al gratis krijgen? :?
Ik krijg dat als optie bij contract verlenging ;) :

Afbeeldingslocatie: http://www.michielmeijs.nl/hero2.png

Ik zou iedereen aanraden om zeker even naar contract verlenging te kijken, veel providers geven veel korting om te zorgen dat je bij ze blijft! :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:36:

[...]

Als ik zou verlengen en neem het abbo van 15,- per mnd, 1 jaar. Moet ik een dikke 200euri bijlappen! en dat met eindeloos online.....
Het is mij een raadsel hoe jij dat voor elkaar krijgt.... 8)7 :?

edit: shit zie net dat je een post met afb. heb gepost...

(Misschien een mooie fotoshop? :o )

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 24-07-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
baronruud schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:55:
[...]

Als ik zou verlengen en neem het abbo van 15,- per mnd, 1 jaar. Moet ik een dikke 200euri bijlappen! en dat met eindeloos online.....

Volgens mij geen photoshop. Ik heb ook gekeken naar een nieuw abo met een Hero, maar ook voor mij was verlenging veruit het gunstigste (toestel voor heel weinig bij het goedkoopste abo van hi). Volgens Hi zelf (die ik aan de lijn kreeg ivm mijn abo die afloopt) krijgen vaste klanten van Hi veel meer korting dan nieuwe klanten. Kortom, het loont om klant te blijven bij Hi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:55:
[...]

Nee, is echt geen photoshop :p ik zit elke maand 20 - 25 euro over mijn bundel heen, daarom mocht ik vorig jaar een 1 jarig contract met een gratis N95 :) Zelfde reden nu met de HTC Hero denk ik :)

edit: Reactie op hierboven:

Dat is niet altijd waar bij Hi! Ken ook mensen waarbij verlengen duurder is dan een nieuw contract 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:01:
[...]

Nee, is echt geen photoshop :p ik zit elke maand 20 - 25 euro over mijn bundel heen, daarom mocht ik vorig jaar een 1 jarig contract met een gratis N95 :) Zelfde reden nu met de HTC Hero denk ik :)

edit: Reactie op hierboven:

Dat is niet altijd waar bij Hi! Ken ook mensen waarbij verlengen duurder is dan een nieuw contract 8)7
Ja, ik moet zonder eindeloos online voor 1 jaar 119.95 bijbetalen, met eindeloos online 89.95. Dit was 2 weken geleden nog hoger bij de HTC Hero.

De reden is dat je een bepaalde "klantwaarde" hebt bij HI. Die is gebaseerd op je abonnement (en hoeveel je eroverheen belt :) ). Ik weet niet of telt hoe lang je al klant bent (ik vanaf 2004). Ik heb wel eens gehoord dat ik "klantwaarde D" heb). Voor zover ik het toen begreep heb je A t/m E. E is dan het hoogste segment.

Hou er trouwens rekening mee dat stel dat je bijv. maar 30 euro hoeft bij te betalen je altijd voor 1 jaar moet gaan. Dan kan je namelijk het tweede jaar "sim only" nemen of gewoon je nieuwe telefoon direct doorverkopen (voor meer dan 30 euro + eventuele korting die je verliest op eindeloos online).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
jandehoop schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:18:
[...]

De reden is dat je een bepaalde "klantwaarde" hebt bij HI. Die is gebaseerd op je abonnement (en hoeveel je eroverheen belt :) ). Ik weet niet of telt hoe lang je al klant bent (ik vanaf 2004). Ik heb wel eens gehoord dat ik "klantwaarde D" heb). Voor zover ik het toen begreep heb je A t/m E. E is dan het hoogste segment.
Klopt, dat is het, dacht ik later pas aan.

@ etalien, srry 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Ik heb net contact gehad met T-mobile met de vraag of zij G2 Touch hadden (immers dat is Hero maar dan branded) en zij vertelden mij dat bij hun 27.7 als datum stond voor het toestel. Ze gaan mij 28.7 bellen om prijzen door te geven want deze waren nog niet te zien in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb HTC in elk geval gemaild.
Het zal wel niet veel uithalen, maar het is beter dan niets doen.

Buiten dat het toestel al zo vaak is uitgesteld en dat al niet normaal is, heb ik ze er ook op aangesproken dat zij zelf geen statement naar hun klanten doen, en dat de Hero straks geen meerwaarde meer heeft omdat hij tegelijk beschikbaar komt met modellen die even duur zijn maar meer functionaliteit bezitten.

Ik ben benieuwd wat ze erop zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
SpartanArmada schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:51:
[...]
Hmm, of ik kijk verkeerd, of ik ben het er in mijn geval niet mee eens.

2call.nl zegt dat ik bij Vodafone basis 22,50 2 jaar van mijn basisbundel zelf 150 belminuten en 300 SMS'jes heb, in Telecomadvies geval is dit 150. Als ik bij 2call.nl dan de voordeel SMS Blox erbij doe, welke gratis is gedurende het 24 maanden contract, dan heb ik 600 SMS'jes in de maand (!). Of zie ik dit helemaal verkeerd? Want als ik eerlijk ben vind ik maar weinig van al die telecomsites overzichtelijk.. :)
Kan iemand dit bevestigen? Mijn ouders zitten nogal te drammen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
In het onwaarschijnlijke geval dat ze antwoorden hoop ik dat je ons beter op de hoogte houd dan htc _O- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnve schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:37:
In het onwaarschijnlijke geval dat ze antwoorden hoop ik dat je ons beter op de hoogte houd dan htc _O- :+
Ik verwacht ook geen reactie, maar ik heb wel een beetje gechargeerd en de 'boze klant' uitgehangen :+ Soms helpt dat (weet ik uit ervaring als ex-helpdesk medewerker).
We zullen het wel zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
SpartanArmada schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:36:
[...]
Kan iemand dit bevestigen? Mijn ouders zitten nogal te drammen. :/
Ik zou als ik jou was eens op de site van Vodafone kijken wat er bij bepaalde abonnementen allemaal hoort, http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/basis_abonnement/.

Bij een Basis € 22,50 heb je 150 belminuten/SMS-jes, maar bij het afsluiten of verlengen van je nieuwe abonnement, in de winkel of online, kun je gratis de 'Voordeel sms BloX' activeren. Hiermee sms je voor de halve prijs en krijg je 2 keer zoveel sms'jes in je bundel.

[ Voor 6% gewijzigd door DarkFly op 24-07-2009 17:22 . Reden: copy-paste van vodafone site was wel erg duidelijk ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:35:
Ik heb HTC in elk geval gemaild.
Het zal wel niet veel uithalen, maar het is beter dan niets doen.

Buiten dat het toestel al zo vaak is uitgesteld en dat al niet normaal is, heb ik ze er ook op aangesproken dat zij zelf geen statement naar hun klanten doen, en dat de Hero straks geen meerwaarde meer heeft omdat hij tegelijk beschikbaar komt met modellen die even duur zijn maar meer functionaliteit bezitten.

Ik ben benieuwd wat ze erop zeggen.
Heb zelf ook een mailtje gestuurd. had reeds gemaild met hen en had nog en ID ticket nummer waar ik kon op reageren. het eerste mailtje ging ook over uitgestelde leveringen.
Dus dit mailtje zal terug terecht komen bij degene die mijn mail behandelt heeft.

Als ik bericht krijg post ik hier het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
Ik vraag me af HTC je kan helpen, aangezien ze aangaande de leverdata ook verwijzen naar de leveranciers. De distributie van toestellen gaat volgens mij niet via HTC Benelux. Er is wel een marketingafdeling, dus een berichtje op de site zou wel tot de opties kunnen behoren. Of je gaat ff op de koffie, ze zitten in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
DarkFly schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:52:
[...]

Ik zou als ik jou was eens op de site van Vodafone kijken wat er bij bepaalde abonnementen allemaal hoort, http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/basis_abonnement/.

Bij een Basis € 22,50 heb je 150 belminuten/SMS-jes, maar bij het afsluiten of verlengen van je nieuwe abonnement, in de winkel of online, kun je gratis de 'Voordeel sms BloX' activeren. Hiermee sms je voor de halve prijs en krijg je 2 keer zoveel sms'jes in je bundel. Kijk gauw in de tabel om te zien hoeveel voordeel jij krijgt! € 0,15 300/€ 0,08
Argh, nu kom ik er helemaal niet meer uit! Mijn eisen zijn: abonnement mag totaal voor een periode van 24 maanden ~720 Euro kosten, wat neerkomt op 30 Euro per maand. Hier moet dan internet bij in zitten en ook zorgeloos SMS / iets wat ~700 SMS'jes per maand benadert. Ik kom hier echt niet meer uit, frustrerend gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
SpartanArmada schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:11:
[...]
Argh, nu kom ik er helemaal niet meer uit! Mijn eisen zijn: abonnement mag totaal voor een periode van 24 maanden ~720 Euro kosten, wat neerkomt op 30 Euro per maand. Hier moet dan internet bij in zitten en ook zorgeloos SMS / iets wat ~700 SMS'jes per maand benadert. Ik kom hier echt niet meer uit, frustrerend gewoon.
Sim Only :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Ik denk inderdaad dat de HTC Hero er voor mij helaas niet meer in zit. Ik hoef niet zoveel belminuten, ik wil alleen veel SMS'jes en dat internet. En dat betekent dat ik óf meer dan 30 Euro per maand kwijt ben, óf een belachelijk bedrag in het begin moet betalen. Helaas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
DarkFly schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:52:
[...]

Bij een Basis € 22,50 heb je 150 belminuten/SMS-jes, maar bij het afsluiten of verlengen van je nieuwe abonnement, in de winkel of online, kun je gratis de 'Voordeel sms BloX' activeren. Hiermee sms je voor de halve prijs en krijg je 2 keer zoveel sms'jes in je bundel.
SpartanArmada schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:11:
[...]
- Je krijgt bij het € 22,50 Basis-abonnement in totaal 150 belminuten/SMS-jes per maand. Met de gratis(!) Voordeel sms BloX krijg je gratis 2 x zoveel SMS-jes (wel activeren/meebestellen!). Kortom je krijgt 150 belminuten/300 SMS-jes per maand bij het abonnement.

- Daarnaast heeft Vodafone nu de actie dat je bij een tweejarig abonnement het eerste jaar 50% korting krijgt op je abonnement. Het eerste jaar betaal je dus geen € 22,50, maar € 11,25.

- Voor het internet heb je daarnaast nog de Zorgeloos Internet-Blox nodig. Deze kost je nog eens € 9,50 per maand. Snelheid is trouwens tot wel 3,6 Mbps.

Dan nu de kostenberekening:
Het abonnement kost het eerst jaar in totaal € 135,- (11,25*12). Het tweede jaar kost je €270,- (€22,50*12). Totaal betaal je in 2 jaar dus € 405,-.
Daarnaast wil je ook het internet, dus de Zorgeloos Internet-Blox. Voor 2 jaar dus € 228,- (€9,50*24).

Als we dan alles bij elkaar optellen kom je op een totaalbedrag van € 633,- (€405+€228). Kortom, je gewenste bedrag.

[ Voor 25% gewijzigd door DarkFly op 24-07-2009 17:42 . Reden: Verduidelijken... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
DarkFly schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:31:
[...]

[...]

Je krijgt bij het € 22,50 abo dus 150 belminuten/300 SMS-jes per maand. Kosten zijn het eerste jaar € 11,25 (1 jaar 50% korting) en het tweede jaar betaal je gewoon € 22,50. Voor twee jaar betaal je dus €405,- (12 * 11.25 + 12 * 22.50). Daarnaast wil je ook internet, dus de Zorgeloos Internet-Blox, kosten € 9,50 p/m. Voor 2 jaar dus € 228 (24 * 9.50).
Totaalkosten abo: 405 + 228 = € 633,-.
Maar in die 300 SMS'jes per maand is die gratis voordeel SMS blox al verrekend, en ik heb aan 300 SMS'jes -helaas- niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:21
RunaR schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:02:
[...]
......
Ik heb daar ook besteld, mijn nummerbehoud is al aangevraagd en goed gekeurd. Alleen kreeg ik toen te horen dat mijn bestelling geleverd wordt een paar dagen voor de porteringsdatum (half oktober |:( ). Is dat normaal bij belnu.nl? ik wil dat ding nu, of op zijn minst zodra hij uit voorraad leverbaar is.
Net een email gehad van belnu.nl. De telefoon wordt gewoon geleverd zodra deze op voorraad is........

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
SpartanArmada schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:42:
[...]
Maar in die 300 SMS'jes per maand is die gratis voordeel SMS blox al verrekend, en ik heb aan 300 SMS'jes -helaas- niet genoeg.
Je kan dan ook kiezen voor een lager abonnement (bijvoorbeeld een Vodafone Basis € 17,50-abonnement) met de 'Zorgeloos SMS-en'-Blox. Je bent dan € 5,- per maand minder kwijt aan je abonnement, maar betaald voor die Blox wel €10,- per maand. Je kan dan per maand 100 belminuten en 1.000 SMS-jes. Even snel uitgerekend betaal je dan in totaal €783,- voor 2 jaar, inclusief internet.

Je zou zelfs het € 12,50-abonnement kunnen nemen met Zorgeloos SMS (50 belminuten, 1.000 SMS-jes). Totaalkosten, inclusief I'net en Zorgeloos SMS, zijn dan: €693,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
DarkFly schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:49:
[...]

Je kan dan ook kiezen voor een lager abonnement (bijvoorbeeld een Vodafone Basis € 17,50-abonnement) met de 'Zorgeloos SMS-en'-Blox. Je bent dan € 5,- per maand minder kwijt aan je abonnement, maar betaald voor die Blox wel €10,- per maand. Je kan dan per maand 100 belminuten en 1.000 SMS-jes. Even snel uitgerekend betaal je dan in totaal €783,- voor 2 jaar, inclusief internet.

Je zou zelfs het € 12,50-abonnement kunnen nemen met Zorgeloos SMS (50 belminuten, 1.000 SMS-jes). Totaalkosten, inclusief I'net en Zorgeloos SMS, zijn dan: €693,-.
693 + 223 wat ze dan voor het toestel vragen. In het geval van Vodafone Basis 17,50 is het: 339 (jaar1) + 444,36 (jaar2) + 151 (toestel) = 934,36. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
SpartanArmada schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:54:
[...]

693 + 223 wat ze dan voor het toestel vragen. In het geval van Vodafone Basis 17,50 is het: 339 (jaar1) + 444,36 (jaar2) + 151 (toestel) = 934,36. :'(
Tja, misschien even verder kijken dan Vodafone? En anders gewoon meer betalen, helaas...

[ Voor 33% gewijzigd door DarkFly op 24-07-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 09-08 11:59
Wil je de HTC Hero kopen, deze is vanaf volgende week verkrijgbaar in de winkels.
Lijkt toch echt volgende week te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
"Alle 74 geluksvogels..." Damn... er is er nog 1 over!
Doe es verloten onder ons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nielsepiels schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 18:38:
"Alle 74 geluksvogels..." Damn... er is er nog 1 over!
Doe es verloten onder ons!
Dat is die van Maarssen natuurlijk. Daar kwam woensdag niemand opdagen. :P

Vergeet trouwens niet dat ze er al 24 extra weggeven, ipv dat ze er 1 over houden. ;-)

[ Voor 14% gewijzigd door gday op 24-07-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik heb trouwens nog een nieuwe theorie.
Zou het mogelijk zijn dat HTC enkele weken terug een deal heeft gesloten met een grote provider zoals T-mobile of Vodafone, dat ze toch nog een maandje zullen wachten met leveren:

- Door de snelle komst van de Hero zou de exclusiviteit op de Magic van Vodafone vervallen (evt. rechtzaak?)
- T-Mobile wil niet tever gaan achter lopen met de G2 Touch

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Dan zullen ze nooit zo vaag doen maar gewoon de telefoon direct op Augustus zetten. Nu wordt de telefoon al 3-4 weken lang op één dag voor de leverdatum met een week uitgesteld. Om kotsmisselijk van te worden. Ik sta echt op het randje om gewoon de hele telefoon maar links te laten liggen door deze onzin. Ik heb ook al een mailtje gestuurd want dit is echt belachelijk.. Zo kwaad word ik er van. En als klap op de vuurpijl is mijn mobiele nummer al 2 weken onbruikbaar ivm. nummerbehoud vanaf mijn prepaid kaart.

[ Voor 25% gewijzigd door Divak op 24-07-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko
  • Laatst online: 31-08 10:09
RichardvdD schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:31:
Dan zullen ze nooit zo vaag doen maar gewoon de telefoon direct op Augustus zetten. Nu wordt de telefoon al 3-4 weken lang op één dag voor de leverdatum met een week uitgesteld. Om kotsmisselijk van te worden. Ik sta echt op het randje om gewoon de hele telefoon maar links te laten liggen door deze onzin. Ik heb ook al een mailtje gestuurd want dit is echt belachelijk.. Zo kwaad word ik er van. En als klap op de vuurpijl is mijn mobiele nummer al 2 weken onbruikbaar ivm. nummerbehoud vanaf mijn prepaid kaart.
we hebben het over een telefoon? Lekker belangrijk allemaal...

Van T-Mobile (zakelijk) kreeg ik vandaag nog te horen dat er nog niets bekend was over de G2 Touch/Hero bekend was :/. Ik denk dat ik maar gewoon een sim-only afsluit en het toestel nog wel los koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
we hebben het over een telefoon? Lekker belangrijk allemaal...
Ook al ging het om een pakje boter. Als je elke keer een dag van te voren krijgt te horen dat je een week moet wachten.. Dan begin ik er al snel in te geloven dat het met opzet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
rickiii schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:28:
Ik heb trouwens nog een nieuwe theorie.
Zou het mogelijk zijn dat HTC enkele weken terug een deal heeft gesloten met een grote provider zoals T-mobile of Vodafone, dat ze toch nog een maandje zullen wachten met leveren:

- Door de snelle komst van de Hero zou de exclusiviteit op de Magic van Vodafone vervallen (evt. rechtzaak?)
- T-Mobile wil niet tever gaan achter lopen met de G2 Touch
Hier zit wel wat in, ook als je het Google verhaal meetelt, er is duidelijk juridisch iets aan de hand want die toestellen liggen klaar om verzonden te worden, hier in Nederland.

Wat ook opmerkelijk is, is dat HTC zelf ze ook nog niet weggeeft bij die actie, dus het lijkt er op dat ze echt nog niet verspreid mogen worden. Ik vind ook dat er wel een verklaring mag komen hierover, zoals anderen aangeven, het is best irritant als iedere keer op de dag zelf, de levering weer een week zal worden uitgesteld.

MAAR, eigenlijk is hij in de meeste landen nog niet verkrijgbaar.. niet alleen in Nederland.. dus het blijft voorlopig een raadsel waarom precies, maar het zal een juridische kant hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:00

DinX

Motormuis

Ptoeneigh schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:58:
[...]

MAAR, eigenlijk is hij in de meeste landen nog niet verkrijgbaar.. niet alleen in Nederland.. dus het blijft voorlopig een raadsel waarom precies, maar het zal een juridische kant hebben.
Klopt. Hier in België staat de leverdatum al sinds het begin op 7augustus.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

RichardvdD schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:33:
[...]
Ook al ging het om een pakje boter. Als je elke keer een dag van te voren krijgt te horen dat je een week moet wachten.. Dan begin ik er al snel in te geloven dat het met opzet is.
Meestal zegt men "een week" als men geen levertijd weet. Het is nu éénmaal in de distributie (en handel in het algemeen) een grote onzekerheid wanneer iets binnenkomt. Het kan, zoals met de Hero, zijn dat de toestellen voor externe reden bij de leverancier staan. Vaak is er een shipping probleem zoals douane of haven die moeilijk doet. Vrachtwagenchauffeurs die hun afspraken niet nakomen of kunnen halen. Leer gewoon ermee omgaan en niet als een klein kind te jammeren over je nieuwe speeltje, nog bijna niemand heeft hem dus het is niet dat de wereld je haat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 22:44:
[...]

Meestal zegt men "een week" als men geen levertijd weet. Het is nu éénmaal in de distributie (en handel in het algemeen) een grote onzekerheid wanneer iets binnenkomt. Het kan, zoals met de Hero, zijn dat de toestellen voor externe reden bij de leverancier staan. Vaak is er een shipping probleem zoals douane of haven die moeilijk doet. Vrachtwagenchauffeurs die hun afspraken niet nakomen of kunnen halen. Leer gewoon ermee omgaan en niet als een klein kind te jammeren over je nieuwe speeltje, nog bijna niemand heeft hem dus het is niet dat de wereld je haat.
Ik vind het anders heel redelijk erover te klagen. Ok, iedereen in dit topic 'gaat door hetzelfde heen' , maar dat maakt het niet minder belachelijk.
Zoals ik eerder ook al zei, op deze manier heeft de telefoon straks ook geen meerwaarde meer. Op het moment is dat, voor mij, wel nog zo. Maar als er straks, tegelijkertijd met de Hero, betere modellen uit zijn voor dezelfde prijs, waarom zou ik de Hero dan nog willen? Ik ging juist over tot aankoop omdat ik een nieuwe gsm wilde en deze voor mij op DAT moment de juiste keuze was, en niet 6 weken later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko
  • Laatst online: 31-08 10:09
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:09:
[...]

(...) Maar als er straks, tegelijkertijd met de Hero, betere modellen uit zijn voor dezelfde prijs, waarom zou ik de Hero dan nog willen? Ik ging juist over tot aankoop omdat ik een nieuwe gsm wilde en deze voor mij op DAT moment de juiste keuze was, en niet 6 weken later :)
Maar dan koop je die andere telefoon toch gewoon?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
PDAshop zet hem op 31 juli, maar zegt er meteen bij dat dit hoogstwaarschijnlijk niet de leverdatum zal zijn, maar ze moeten nou eenmaal 'iets' in het systeem zetten. De toestellen bestaan gewoon..Zijn al lang en breed klaar om gebruikt te worden, maar mogen gewoon de deur niet uit, en naar de reden blijft het gissen. Ik ben er in elk geval klaar mee en heb mijn order geannuleerd.

[ Voor 51% gewijzigd door tiefschwarz op 25-07-2009 01:19 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste