Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
mijn bestelling staat al een tijdje en ik kreeg aanvankelijk de mededeling dat ze donderdag (vandaag) binnen kwamen. De werkdag is echter om en ik heb geen tnt tracking gegevens in m'n mail, m.a.w. het ding is niet verstuurd, m.a.w., ze hebben'm nog niet.
Coïtus ergo sum
Verwijderd
Die 22 juli van Hi lijkt nu toch zo gek niet meer
gaat het daar niet om die branded toestellen van tmobile? zou logisch zijn als die later komenChilly_Willy schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:40:
Overal op het web staan nieuwberichten dat hij uitgesteld is toch 2e week augustus.
Verwijderd
Bron? Ik vind de 'nieuwsberichten' verdacht moeilijk te vinden ondanks dat ze 'overal' zouden staan...Chilly_Willy schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:40:
Overal op het web staan nieuwberichten dat hij uitgesteld is toch 2e week augustus.
Tegenwoordig vinden mensen tweets "nieuwsberichten". Bovendien zijn die berichten uit andere landen, de situatie kan daar natuurlijk anders zijn.Marc69 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:35:
[...]
Bron? Ik vind de 'nieuwsberichten' verdacht moeilijk te vinden ondanks dat ze 'overal' zouden staan...
[ Voor 255% gewijzigd door Ginz op 17-07-2009 13:29 ]
Belcompany had het deze week in de folder staan, lijkt me toch niet dat ze die gaan vermelden als de Hero pas in augustus komt.
Daarnaast geeft HTC 23 juli de toestellen weg en communiceert T for Telecom 3 tot 5 werkdagen via de webshop.
Het moet dus gewoon volgende week gebeuren...
Edit: Belcompany maar even gebeld. Hero zou inderdaad vandaag binnenkomen maar was een week uitgesteld. Hij verwacht het toestel volgende week donderdag.
Edit 2: T for Telecom is trouwens ook niet erg duur. Normaal gesproken kijk ik daar nooit op omdat ze altijd duurder zijn dan andere webshops. Maar daar is het toestel ook gratis met een VF 27,50 + Internet
[ Voor 34% gewijzigd door yorroy op 17-07-2009 17:27 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Voor meer informatie verwijs ik u naar HTC Hero pagina.
Wij hebben de volgende aanbieding(en) in combinatie met deze toestel:
- Gratis HTC Hero i.c.m. 2 jaar KPN Flexibel online 190 met internet extra snel
Mogelijk komt het toestel in beperkte hoeveelheden beschikbaar bij lancering.
Wij adviseren u om vandaag nog uw bestelling bij ons te plaatsen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat u onnodig lang hoeft te wachten op dit nieuwe model.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het One Mobility Team
[ Voor 17% gewijzigd door Cabo op 18-07-2009 12:49 ]
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 18-07-2009 13:49 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Mag dit zomaar? Dit is gewoon een loos dreigement.Jeurizz schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 08:25:
Graag willen wij u er van op de hoogte stellen, dat de HTC Hero, waar u interesse in heeft getoond, vanaf deze week leverbaar is.
Voor meer informatie verwijs ik u naar HTC Hero pagina.
Wij hebben de volgende aanbieding(en) in combinatie met deze toestel:
- Gratis HTC Hero i.c.m. 2 jaar KPN Flexibel online 190 met internet extra snel
Mogelijk komt het toestel in beperkte hoeveelheden beschikbaar bij lancering.
Wij adviseren u om vandaag nog uw bestelling bij ons te plaatsen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat u onnodig lang hoeft te wachten op dit nieuwe model.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het One Mobility Team
Er staat helemaal nergens op internet dat er een beperkte oplage komt. Het is dan ook totaal niet nodig om bij één mobiliteit te gaan bestellen uit angst dat je anders geen Hero kan krijgen.
Het is geen dreigement, maar een terechte waarschuwing die ook nog eens voorwaardelijk gedaan wordt (er staat niet voor niets het woord 'mogelijk'). De eerste batch pre-order toestellen zouden in Europa al helemaal uitverkocht zijn. Dat ze voorstellen om bij hun te bestellen is niet zo heel vreemd. Je mag van een gemiddelde consument verwachten dat hij weet dat toestellen in het algemeen op meerdere plaatsen verkrijgbaar zijn. Ze wekken hiermee echt geen suggestie van exclusieve verkrijgbaarheid via hun webshop.jandehoop schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:51:
[...]
Mag dit zomaar? Dit is gewoon een loos dreigement.
Er staat helemaal nergens op internet dat er een beperkte oplage komt. Het is dan ook totaal niet nodig om bij één mobiliteit te gaan bestellen uit angst dat je anders geen Hero kan krijgen.
/ontopic
Heb vanochtend met de inkoper van mijn werkgever (een nederlandse telecomprovider) gebeld. Hij zegt dat de eerste serie klaar staat voor verzending en dat ze waarschijnlijk dinsdag en woensdag naar de leverancier gaan. Einde van de week dus met een beetje geluk.
[ Voor 17% gewijzigd door tiefschwarz op 18-07-2009 15:16 ]
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 18-07-2009 20:12 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Persoonlijke statussen zijn niet interessant voor dit topic, zie ook Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten
[ Voor 27% gewijzigd door pven op 18-07-2009 23:21 ]
Heb je hier meer informatie over / linkjes naar? Waar worden die htc hero's weggegeven?CLB schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:08:
Aanstaande woensdag en donderdag worden er verschillende Hero's weggegeven als reclamestunt. Lijkt me sterk als ze dan niet ook in de winkels verkrijgbaar zijn dus ik ga er van uit dat ze woensdag gewoon beschikbaar zijn.
http://www.htctje.nlWaar worden die htc hero's weggegeven?
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Goede avond,
We verwachten het toestel eind deze week begin volgende week te versturen. Er moet nog een hoge persoon bij google akkoord geven alvorens de distributeurs uit mogen leveren in europa. Deze week krijgen ze de toestellen geleverd maar ze moeten wachten op akkoord om ze uit te kunnen leveren.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Algebeld.nl
[ Voor 6% gewijzigd door tomverhoeff op 20-07-2009 00:27 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Volgens mij is dit onzin, aangezien het geen google phone is. Telefoon draait wel android, maar daar heeft google verder niet zoveel over te vertellentomverhoeff schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:26:
Kreeg net dit mailtje van algebeld, ze wachten blijkbaar op goedkeuring van google
[...]
Het is wel zo dat de leverdatum eerst op 8 juli stond. Toen ging hij naar een week later, 15 juli. Daarna dus weer een week verder, 22 juli. Het is nog geen garantie, maar volgens mij verschoven de andere leverdatums wel eerder dan 2 dagen van tevoren.tiguan schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:30:
Ik heb 'm zojuist besteld bij Hi met verlenging abonnement, de leverdatum staat op 22 juli dus ik ben benieuwd.
Eind deze week begin volgende week hopen we ze te krijgen. De distributeurs krijgen ze deze week binnen maar iemand bij google moet nog een handtekening zetten en dan pas mogen ze verstuurd worden. Zodra we ze hebben sturen we ze af.
24e dus
edit: voorpagina staat een kleine "24" waar 't toestel draait.
[ Voor 20% gewijzigd door Cabo op 20-07-2009 14:29 ]
Nee, dat is een tellertje "hoeveel dagen al uitgesteld".Cabo schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:27:
UIt 't andere HTC topic
[...]
24e dus( ik zag ergens de 24e staan)
edit: voorpagina staat een kleine "24" waar 't toestel draait.
Verwijderd
Het vrouwtje aan de telefoon zei dat ALS ze de HTC Hero krijgen, ze het pas eind dit jaar krijgen.
Hopelijk gaat dit dan om een branded version, speciaal aangepast voor vodafone. Anders moeten we nog erg lang wachten.Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:35:
Ik werd net gebeld door vodafone of ik mijn abbo wou verlengen.
Het vrouwtje aan de telefoon zei dat ALS ze de HTC Hero krijgen, ze het pas eind dit jaar krijgen.
"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill
Toch denk ik dat de 24ste wel degelijk klopt. Op de 22 en 23ste heeft htc een aktie dus het zou daarom ook wel logisch zijn als ze daarna te koop zijn.jandehoop schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:56:
[...]
Nee, dat is een tellertje "hoeveel dagen al uitgesteld".
Verwijderd
Bij een non-branded telecom winkel in Amsterdam , werd mij verteld dat ze de HERO einde van deze week verwachte. Wel wordt hij in eerste instantie alleen in het wit geleverd. Kleur bruin is niet direct leverbaar.
Heeft iemand hier concrete (en geverifieerde) informatie over..
Thanks!
Ik hoop het niet. Heb hem vanmiddag (in het bruin) besteld bij telfort.nlNielsepiels schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:59:
Een verkoper van Belcompany heeft mij verteld dat ze beide kleuren krijgen. Dat stond zo in zijn systeem. Ik weet niet of je daar iets aan hebt. Hier: http://www.htc-android.nl/#/hero/kopen staan 5 leveranciers die volgens mij het eerst aan de beurt zijn en waarschijnlijk beide kleuren kunnen leveren. Althans, dat denk ik...
Geachte heer/mevrouw,
De HTC Hero mag vanaf 23 juli 2009 worden geleverd aan consumenten; dit is ook het datum dat wij aanhouden.
Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Verwijderd
Ik heb een Vodafone 50 abonnement met databundel, ik wil verlengen met 12 maanden. Overal zie ik prijzen van een kleine 150 euro bijbetalen, maar bij T for Telecom is het toestel gratis. Zie ik iets over het hoofd misschien? Ik wil alleen wel een wit toestel en bij T for Telecom lijken ze alleen Urban Brown te leveren op dit moment.
Verwijderd
De toestellen liggen op voorraad daar, ze mogen ze alleen pas versturen nadat de HTC actie (50 gratis toestellen) geweest is...
Je hebt gelijk! uiteindelijk ben je eenmalig 9.95 kwijt!Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:41:
De tarieven van T For Telecom vallen mij op!
Ik heb een Vodafone 50 abonnement met databundel, ik wil verlengen met 12 maanden. Overal zie ik prijzen van een kleine 150 euro bijbetalen, maar bij T for Telecom is het toestel gratis. Zie ik iets over het hoofd misschien? Ik wil alleen wel een wit toestel en bij T for Telecom lijken ze alleen Urban Brown te leveren op dit moment.
Verwijderd
sds schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:53:
hi.nl heeft 'm alweer van 22 naar 29 juli gezet.
You have got to be kiddin' me. Dit is echt te erg voor woorden hoor.sds schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:53:
hi.nl heeft 'm alweer van 22 naar 29 juli gezet.
Ook www.telecomadvies.nl is goedkoop
Dus je kunt 'm gewoon ophalen in een Belcompany-filliaal in de buurt
1 jarige verlenging VF35 + Internetblox, maakt toestelkosten 94,- hahaha
Dan heb je dus ook eerste 6 maanden 50% korting op je abbokosten, best chill!
Bij de BC zelf is het toestel bij datzelfde abbo maar liefst 244,- oftewel 150,- verschil

Bij de T for Telecom kom je dan op 180,- dus dat is ook nog even 95,- verschil
Maar wel 3 maanden van te voren pas verlengen en geen 4 zie ik nu
(Bij VF 27,50 1 jarige verlenging + Internetblox is het toestel 154,-)
[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 21-07-2009 17:35 ]
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Phuncz op 21-07-2009 18:19 ]
Ik ben me bewust van die weggeef actie, maar na eerdere berichten dat Hi het feest weer had doorgeschoven naar de 29e (in plaats van de eerder genoemde 24, na die actie) zou dit erop kunnen duiden dat dat niet voor alle bestellingen geldt, bestellingen niet bij Hi dus.CLB schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:11:
Dat is dus niet in NL en in UK is er misschien geen actie met het weggeven van HTC's![]()
Verwijderd
Inderdaad, ook als los toestel is ie hier het goedkoopste wat ik ben tegengekomen. Zowel voor witwit als bruinbruin
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
1. Prijzen gewijzigd (€457 ipv ~€479)
2. Leverdatum veranderd. Ik moet het nu doen met "Wordt geleverd vanaf 29 juli".
Verdomde HTC acties ook!
Overigens ben ik trouwens voor de bruine versie gegaan
[ Voor 23% gewijzigd door .Kaas op 21-07-2009 21:45 ]
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Grrrrr!
PS. Die actie-site van HTC heeft het volgens mij zwaar... ;-)
blah
Get ON-TOPIC!
[ Voor 78% gewijzigd door Ginz op 22-07-2009 11:21 ]
Mee eens :)!Hanky74 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:21:
Inderdaad de site is nu al overbelast, waardoor de actie waardeloos is geworden. Dan kunnen ze in feite de toestellen net zo goed nu al uitleveren![]()
Toen ik het vorige commentaar las ook even de site gecheckt, zit zo zwaar vast dat je niet eens de flyer kan downloaden. Ik dacht even kijken waar dat wijf in Utrecht zit. In ieder geval gaat de actie dus door, dit betekent dat ze in ieder geval klaar zijn met het tweaken / updaten van de telefoon. Zal geen weken meer duren voordat hij in de winkels ligt.
Verwijderd
Waardeloos!
Hier is de tweakersforum-link naar het onderwerp over de HTC-weggeef-actie:
HTC Hero Actie
edit: link werkt niet meer, topic is opgeheven?
[ Voor 13% gewijzigd door jandehoop op 22-07-2009 15:39 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verplaatst naar huiskamer...jandehoop schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:26:
Voordat de moderators hier helemaal gek worden:
Hier is de tweakersforum-link naar het onderwerp over de HTC-weggeef-actie:
HTC Hero Actie
edit: link werkt niet meer, topic is opgeheven?
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
on-topic:
Ook de prijzen voor verlengen bij HI zijn verlaagd. Mocht je dus eerst twijfelen tussen 1-jaar / 2-jaar, als het goed is is de bijbetaling voor 1 jaar voor je omlaag gegaan (voor mij persoonlijk op 90 euro, maar verschilt per klantwaarde)
beetje off-topic:
Nou, ik heb me helemaal suf gezocht naar die huiskamer (google, tweakers, zoekfunctie enz.). Zeker taal voor verwijderd.
Verwijderd
Geachte heer/mevrouw,
De leverdatum is nog steeds hetzelfde gebleven. De 25ste kunnen wij het toestel versturen. Dat is ook de officieele release datum van het toestel.
Nouja. Zo lang het ook echt zo is, vind ik het nog enigszins prima. Dan heb ik iig zekerheid.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 16:19 ]

GSMweb schuift de datum elke keer weer iets op. Op een zaterdag de officiële releasedatum is ook twijfelachtig.Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:18:
Nou, GSMweb doet net alsof er nooit een andere leverdatum geweest is dan 25 juli. Gisteravond weer gemaild en kreeg deze reactie:
Geachte heer/mevrouw,
De leverdatum is nog steeds hetzelfde gebleven. De 25ste kunnen wij het toestel versturen. Dat is ook de officieele release datum van het toestel.
Nouja. Zo lang het ook echt zo is, vind ik het nog enigszins prima. Dan heb ik iig zekerheid.
Voortaan graag de editknop gebruiken.
[ Voor 59% gewijzigd door RoD op 22-07-2009 16:26 ]
Mag ik aannemen dat ze dit automatisch aanpassen voor mensen die al besteld hebben? Ik kan namelijk nergens in mijn orderbevestiging iets over de prijs vinden die er op de website stond op 't moment dat ik 'm bestelde. Heb een Hi20 2 jaar genomen, en dan kostte het toestel me €89,95 geloof ik, nu is dat nog €29,95.jandehoop schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:08:
[...]
on-topic:
Ook de prijzen voor verlengen bij HI zijn verlaagd. Mocht je dus eerst twijfelen tussen 1-jaar / 2-jaar, als het goed is is de bijbetaling voor 1 jaar voor je omlaag gegaan (voor mij persoonlijk op 90 euro, maar verschilt per klantwaarde)
Klopt, ik heb er met wat geluk 1 gewonnen (locatie was om de hoek bij m'n werk) en het HTC-meisje vertelde me dat ik 'm uiterlijk zaterdag met de post kan verwachten. Lijkt me dat de winkels hem dan ook uiterlijk zaterdag mogen gaan verkopen. Zie nu wel net dat de weggeef-actie met nog een dag is verlengd, door de problemen die er vanochtend waren. Geen idee of dat invloed heeft of de winkels het wel of niet mogen verkopen.Hanky74 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:23:
De winnaars van de Hero actie krijgen het toestel overigens ook niet mee vandaag. Ze krijgen een dummy toestel en een winnaarsbewijs en krijgen het toestel later thuis bezorgd. Denk dat we dus sowiezo nog wel even moeten wachten.
Off: Ik heb trouwens even mogen spelen met de telefoon van genoemd HTC-meisje (die ze al 3 weken had) en het zag er allemaal erg vet uit. Ze zei er wel gelijk bij dat er nog oude firmware opstond, dus dat als ik teveel gekke dingen ging doen dat ie kon gaan laggen. Heb niet zo veel geks gedaan, dus hier niet iets van gemerkt. Er zou op de telefoons die verkocht gaan worden nieuwere firmware staan die minder zou laggen.
Helaas is het ditmaal de Belgische regering die moeilijk doet en de HTC Hero mag niet op de Belgische markt verschijnen met de meegeleverde YouTube/Google applicatie.
Momenteel is HTC dan ook druk bezig dit te verwijderen van de toestellen, bestemd voor de Belgische markt. Aangezien het probleem zich niet in Nederland stelt, gaat daar de release toch door op 24-08-09.
MIjn referentie voor de introductie van HTC modellen is pdashop.nl. Daar was de exclusieve nachtintroductie van de Diamond en de tour van de Hero. Goede contacten met HTC dus...
[ Voor 72% gewijzigd door Nielsepiels op 22-07-2009 22:03 ]
Verwijderd
Ik word er inmiddels echt niet goed van. Wat een stelletje lutsers daar bij HTC. Vooralsnog geeft algebeld.nl aan dat zij het toestel morgen verwachten.......Nielsepiels schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:17:
Zojuist een mail ontvangen van Belcompany. Levering is in ieder geval weer vertraagd, ze hopen op volgende week...
"...Deze gaan wij verkopen zodra HTC ze vrij geeft. Dit is nog niet bekend de hoop is volgende week..."
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de toestellen wel geleverd zijn, maar dat er gewacht wordt op een GO van HTC.
Misschien is dit omdat de Hero Actie nog loopt t/m morgen ipv dat ie afloopt vandaag (zoals de eerste planning) en dat ze na deze actie pas de verkoop willen beginnen...Nielsepiels schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:40:
De letterlijke tekst was:
"...Deze gaan wij verkopen zodra HTC ze vrij geeft. Dit is nog niet bekend de hoop is volgende week..."
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de toestellen wel geleverd zijn, maar dat er gewacht wordt op een GO van HTC.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Verwijderd
Ze hadden de toestellen nog niet binnen, maar verwachten ze nog wel vandaag te krijgen en dan meteen op de post te doen. Verwachtte levertijd blijft 24 juli.
afwachten dus..
Ben benieuwd dan. Heb hem eigenlijk voor zaterdag nodig anders moet ik m,n oude barrel meenemen op vakantie maargoed. Het is wel een hele soap aan het worden hoor je hoort elke dag wel weer een ander verhaal.Speedz schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:38:
Ook maar even de belcompany gebeld ( vestiging nieuwegein). HTC hero nog niet binnen, Hij kon ook niet zien wanneer ze geleverd werden. Gaf wel aan dat hij ze op zeer korte termijn verwacht......Alles stond al klaar in het systeem; prijzen e.d.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Ik heb hen een mail gestuurd om mij zulks te bevestigen.
Hun reactie:
Geachte heer/mevrouw,
Deze stond inderdaad op 1 werkdag mijn collega van de inkoop heeft wel de
melding gehad dat ze vandaag als het goed is binnen gaan komen.
Als ze bij ons binnen zijn gekomen wordt het aangpast op onze website.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet
Kort daarna stond op hun website dat het toestel bij de leverancier in voorraad was en dat 2call.nl verwachtte binnen 5 dagen te kunnen leveren.
Zojuist nog even gekeken. Er staat nu weer dat hij op voorraad is en dat hij binnen 1 dag leverbaar is.
Zou het dan eindelijk zover zijn.................??
Dit met een 22,50 abbo en internet van 9,50. En dan moet ik 124 euro bijleggen.
Ik heb altijd al 22,50 abbo gehad en ik heb hier altijd net genoeg aan!
En de leuke actie dat ik eerste jaar maar 50% van de abonnement kosten betaal.
Weten jullie wanneer gsmweb deze mobieltjes de deur uit gaat sturen? Of kan ik mischien nog maanden wachten?
Ik heb daar eigenlijk nog totaal niet over nagedacht.
Edit: Mailtje de deur uit en een paar seconden later een mailtje terug:
quote: GSMWEBGeachte heer/mevrouw,
Wij verwachten vanaf a.s. maandag het toestel te kunnen leveren.
Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door Gyrolion op 23-07-2009 14:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Waarom zouden ze dat doen? Over het algemeen zitten, ook al is telecomadvies.nl "powered by", de prijzen van telecomadvies ver onder die van BC...CLB schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:22:
Zometeen is langs de Belcompany, om te checken of ik 'm voor de Telecomadvies.nl prijs mee kan krijgen!
Wat mij bij telecomadvies niet echt duidelijk wordt is of de Netwerkacties (van bv Vodafone) daar ook gewoon gelden? Of is dat echt ongeacht verkoopkanaal?CLB schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:22:
Zometeen is langs de Belcompany, om te checken of ik 'm voor de Telecomadvies.nl prijs mee kan krijgen!
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
http://www.telecomadvies.nl/telecomadvies/Shop/AboInfo2.htmma9ma schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:44:
[...]
Wat mij bij telecomadvies niet echt duidelijk wordt is of de Netwerkacties (van bv Vodafone) daar ook gewoon gelden? Of is dat echt ongeacht verkoopkanaal?
ja dus
scherpe actie dacht ik zo, daar komt telecomadvies.nl niet aan!
de vodafoon prijs is exact hetzelfde als telecomadvies.Sjeuf schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:45:
http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/HTC_HERO.htm
scherpe actie dacht ik zo, daar komt telecomadvies.nl niet aan!
voordeel is wel dat je deze in een winkel kan afsluiten en meteen je Hero mee kan nemen ;-)
Verwijderd
Ik kan je nu al vertellen dat dit niet mogelijk is, als je hem voor de prijs van Telecomadvies wilt hebben zul je hem ook daadwerkelijk daar moeten bestellen. BelCompany winkels kunnen hem simpelweg niet leveren voor die prijs. Dit geldt al voor de internetaanbiedingen van BelCompany (op BelCompany.nl, die kunnen ook niet in de winkel geleverd worden), laat staan voor TelecomAdvies.CLB schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:22:
Jammer genoeg zul je hem in jouw geval dus echt bij TelecomAdvies moeten bestellen, het enige nadeel daarvan is natuurlijk dat je wel thuis moet zijn voor het leveren van het toestel e.d.
@Hierboven: Nee dus
[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 23-07-2009 17:01 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."