Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Finwe schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:21:
[...]

Maar wie heeft er gelijk ;)
Dat zien we morgen ;) Als ie morgen hier binnen is, dus degene aan de telefoon.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
gsmweb.nl leveren ze niet morgen.
mijn bestelling staat al een tijdje en ik kreeg aanvankelijk de mededeling dat ze donderdag (vandaag) binnen kwamen. De werkdag is echter om en ik heb geen tnt tracking gegevens in m'n mail, m.a.w. het ding is niet verstuurd, m.a.w., ze hebben'm nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Overal op het web staan nieuwberichten dat hij uitgesteld is toch 2e week augustus.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:42
Misschien (hopelijk) de tweede levering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nou ook niet meer wat ik moet geloven. Vandaag, 20 juli, 22 juli, 24 juli, pas in augusts?? Brr, maargoed als het vandaag of morgen niet is loop ik 'm toch voor m'n vakantie mis. Nouja leuk thuiskomstcadeautje dan (mits het niet alsnog augustus wordt).
Die 22 juli van Hi lijkt nu toch zo gek niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
Chilly_Willy schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:40:
Overal op het web staan nieuwberichten dat hij uitgesteld is toch 2e week augustus.
gaat het daar niet om die branded toestellen van tmobile? zou logisch zijn als die later komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMweb zei tegen mij een week geleden nog dat ze leverbaar zijn vanaf de 25ste. Nu zeggen ze via mail weer de 20ste tegen anderen, en via de telefoon zelfs 'vandaag' :') Ik geloof er geen bal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
Chilly_Willy schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:40:
Bron? Ik vind de 'nieuwsberichten' verdacht moeilijk te vinden ondanks dat ze 'overal' zouden staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
Marc69 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:35:
[...]

Bron? Ik vind de 'nieuwsberichten' verdacht moeilijk te vinden ondanks dat ze 'overal' zouden staan...
Tegenwoordig vinden mensen tweets "nieuwsberichten". Bovendien zijn die berichten uit andere landen, de situatie kan daar natuurlijk anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Zullen we het weer over concrete ontopic zaken gaan hebben?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Offtopicreacties getrashed. Hou je aan de regels van dit topic of post gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-02 18:00
*weg*

[ Voor 255% gewijzigd door Ginz op 17-07-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:08
Ik kom toch heel verschillende data tegen hier en daar:

Belcompany had het deze week in de folder staan, lijkt me toch niet dat ze die gaan vermelden als de Hero pas in augustus komt.
Daarnaast geeft HTC 23 juli de toestellen weg en communiceert T for Telecom 3 tot 5 werkdagen via de webshop.

Het moet dus gewoon volgende week gebeuren...

Edit: Belcompany maar even gebeld. Hero zou inderdaad vandaag binnenkomen maar was een week uitgesteld. Hij verwacht het toestel volgende week donderdag.

Edit 2: T for Telecom is trouwens ook niet erg duur. Normaal gesproken kijk ik daar nooit op omdat ze altijd duurder zijn dan andere webshops. Maar daar is het toestel ook gratis met een VF 27,50 + Internet

[ Voor 34% gewijzigd door yorroy op 17-07-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou ben vandaag langs de belcompany geweest en ook hier word gezegd volgende week (ook donderdag) dus gelijk besteld. Dus volgende week lijkt mij inderdaad gewoon de realiteit.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Graag willen wij u er van op de hoogte stellen, dat de HTC Hero, waar u interesse in heeft getoond, vanaf deze week leverbaar is.

Voor meer informatie verwijs ik u naar HTC Hero pagina.

Wij hebben de volgende aanbieding(en) in combinatie met deze toestel:
- Gratis HTC Hero i.c.m. 2 jaar KPN Flexibel online 190 met internet extra snel

Mogelijk komt het toestel in beperkte hoeveelheden beschikbaar bij lancering.
Wij adviseren u om vandaag nog uw bestelling bij ons te plaatsen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat u onnodig lang hoeft te wachten op dit nieuwe model.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Het One Mobility Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
In een belcompany folder geldig van 11 t/m 26 juli staat de hero voor 2 jaar bij KPN. Dezelfde aanbieding als hierboven.

[ Voor 17% gewijzigd door Cabo op 18-07-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

Je vraag hoort hier inderdaad niet thuis.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 18-07-2009 13:49 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
Jeurizz schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 08:25:
Graag willen wij u er van op de hoogte stellen, dat de HTC Hero, waar u interesse in heeft getoond, vanaf deze week leverbaar is.

Voor meer informatie verwijs ik u naar HTC Hero pagina.

Wij hebben de volgende aanbieding(en) in combinatie met deze toestel:
- Gratis HTC Hero i.c.m. 2 jaar KPN Flexibel online 190 met internet extra snel

Mogelijk komt het toestel in beperkte hoeveelheden beschikbaar bij lancering.
Wij adviseren u om vandaag nog uw bestelling bij ons te plaatsen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat u onnodig lang hoeft te wachten op dit nieuwe model.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Het One Mobility Team
Mag dit zomaar? Dit is gewoon een loos dreigement.

Er staat helemaal nergens op internet dat er een beperkte oplage komt. Het is dan ook totaal niet nodig om bij één mobiliteit te gaan bestellen uit angst dat je anders geen Hero kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
jandehoop schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:51:
[...]

Mag dit zomaar? Dit is gewoon een loos dreigement.

Er staat helemaal nergens op internet dat er een beperkte oplage komt. Het is dan ook totaal niet nodig om bij één mobiliteit te gaan bestellen uit angst dat je anders geen Hero kan krijgen.
Het is geen dreigement, maar een terechte waarschuwing die ook nog eens voorwaardelijk gedaan wordt (er staat niet voor niets het woord 'mogelijk'). De eerste batch pre-order toestellen zouden in Europa al helemaal uitverkocht zijn. Dat ze voorstellen om bij hun te bestellen is niet zo heel vreemd. Je mag van een gemiddelde consument verwachten dat hij weet dat toestellen in het algemeen op meerdere plaatsen verkrijgbaar zijn. Ze wekken hiermee echt geen suggestie van exclusieve verkrijgbaarheid via hun webshop.

/ontopic

Heb vanochtend met de inkoper van mijn werkgever (een nederlandse telecomprovider) gebeld. Hij zegt dat de eerste serie klaar staat voor verzending en dat ze waarschijnlijk dinsdag en woensdag naar de leverancier gaan. Einde van de week dus met een beetje geluk.

[ Voor 17% gewijzigd door tiefschwarz op 18-07-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
Dit voegt niets toe.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 18-07-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aanstaande woensdag en donderdag worden er verschillende Hero's weggegeven als reclamestunt. Lijkt me sterk als ze dan niet ook in de winkels verkrijgbaar zijn dus ik ga er van uit dat ze woensdag gewoon beschikbaar zijn.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 08:42
Alle webwinkels staan ook nog op dezelfde datum. Die van mij wordt als het goed gaat vrijdag verzonden, en zaterdag in huis. Precies op de dag dat mijn vakantie start :P Genoeg tijd om er mee te spelen :)

Persoonlijke statussen zijn niet interessant voor dit topic, zie ook Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 18-07-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
CLB schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:08:
Aanstaande woensdag en donderdag worden er verschillende Hero's weggegeven als reclamestunt. Lijkt me sterk als ze dan niet ook in de winkels verkrijgbaar zijn dus ik ga er van uit dat ze woensdag gewoon beschikbaar zijn.
Heb je hier meer informatie over / linkjes naar? Waar worden die htc hero's weggegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Laatst online: 26-11-2015
Waar worden die htc hero's weggegeven?
http://www.htctje.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal replies zijn getrashed. Hou je aan de regels: Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten. Anders gaat dit topic op slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:35
Kreeg net dit mailtje van algebeld, ze wachten blijkbaar op goedkeuring van google
Goede avond,

We verwachten het toestel eind deze week begin volgende week te versturen. Er moet nog een hoge persoon bij google akkoord geven alvorens de distributeurs uit mogen leveren in europa. Deze week krijgen ze de toestellen geleverd maar ze moeten wachten op akkoord om ze uit te kunnen leveren.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Algebeld.nl

[ Voor 6% gewijzigd door tomverhoeff op 20-07-2009 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vage rare onzin allemaal zeg... Al weken lang niks te zeggen over de I7500 qua levertijden en nu lijkt 't ook te beginnen bij de Hero.. Hmm ben benieuwd, mja ff afwachten!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
tomverhoeff schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:26:
Kreeg net dit mailtje van algebeld, ze wachten blijkbaar op goedkeuring van google

[...]
Volgens mij is dit onzin, aangezien het geen google phone is. Telefoon draait wel android, maar daar heeft google verder niet zoveel over te vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Ik heb 'm zojuist besteld bij Hi met verlenging abonnement, de leverdatum staat op 22 juli dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
tiguan schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:30:
Ik heb 'm zojuist besteld bij Hi met verlenging abonnement, de leverdatum staat op 22 juli dus ik ben benieuwd.
Het is wel zo dat de leverdatum eerst op 8 juli stond. Toen ging hij naar een week later, 15 juli. Daarna dus weer een week verder, 22 juli. Het is nog geen garantie, maar volgens mij verschoven de andere leverdatums wel eerder dan 2 dagen van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja ik weet 't, maar ze kunnen niet eeuwig blijven uitstellen natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Laatst online: 07-10-2024
Ik kreeg vanmorgen hetzelfde verhaal van algebeld:
Eind deze week begin volgende week hopen we ze te krijgen. De distributeurs krijgen ze deze week binnen maar iemand bij google moet nog een handtekening zetten en dan pas mogen ze verstuurd worden. Zodra we ze hebben sturen we ze af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
UIt 't andere HTC topic
24e dus :) ( ik zag ergens de 24e staan)

edit: voorpagina staat een kleine "24" waar 't toestel draait.

[ Voor 20% gewijzigd door Cabo op 20-07-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
Cabo schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:27:
UIt 't andere HTC topic

[...]

24e dus :) ( ik zag ergens de 24e staan)

edit: voorpagina staat een kleine "24" waar 't toestel draait.
Nee, dat is een tellertje "hoeveel dagen al uitgesteld".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd net gebeld door vodafone of ik mijn abbo wou verlengen.
Het vrouwtje aan de telefoon zei dat ALS ze de HTC Hero krijgen, ze het pas eind dit jaar krijgen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:35:
Ik werd net gebeld door vodafone of ik mijn abbo wou verlengen.
Het vrouwtje aan de telefoon zei dat ALS ze de HTC Hero krijgen, ze het pas eind dit jaar krijgen. :|
Hopelijk gaat dit dan om een branded version, speciaal aangepast voor vodafone. Anders moeten we nog erg lang wachten.

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:45
jandehoop schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:56:
[...]

Nee, dat is een tellertje "hoeveel dagen al uitgesteld".
Toch denk ik dat de 24ste wel degelijk klopt. Op de 22 en 23ste heeft htc een aktie dus het zou daarom ook wel logisch zijn als ze daarna te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen in het wit leverbaar?

Bij een non-branded telecom winkel in Amsterdam , werd mij verteld dat ze de HERO einde van deze week verwachte. Wel wordt hij in eerste instantie alleen in het wit geleverd. Kleur bruin is niet direct leverbaar.

Heeft iemand hier concrete (en geverifieerde) informatie over..

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
Een verkoper van Belcompany heeft mij verteld dat ze beide kleuren krijgen. Dat stond zo in zijn systeem. Ik weet niet of je daar iets aan hebt. Hier: http://www.htc-android.nl/#/hero/kopen staan 5 leveranciers die volgens mij het eerst aan de beurt zijn en waarschijnlijk beide kleuren kunnen leveren. Althans, dat denk ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Nielsepiels schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:59:
Een verkoper van Belcompany heeft mij verteld dat ze beide kleuren krijgen. Dat stond zo in zijn systeem. Ik weet niet of je daar iets aan hebt. Hier: http://www.htc-android.nl/#/hero/kopen staan 5 leveranciers die volgens mij het eerst aan de beurt zijn en waarschijnlijk beide kleuren kunnen leveren. Althans, dat denk ik... :)
Ik hoop het niet. Heb hem vanmiddag (in het bruin) besteld bij telfort.nl :P. Zal nog wel ff duren voordat ie geleverd gaat worden gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Ik ga er stiekem vanuit dat het echt deze week wordt; Mailtje/antwoord van Gsmweb:

Geachte heer/mevrouw,

De HTC Hero mag vanaf 23 juli 2009 worden geleverd aan consumenten; dit is ook het datum dat wij aanhouden.

Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tarieven van T For Telecom vallen mij op! :)

Ik heb een Vodafone 50 abonnement met databundel, ik wil verlengen met 12 maanden. Overal zie ik prijzen van een kleine 150 euro bijbetalen, maar bij T for Telecom is het toestel gratis. Zie ik iets over het hoofd misschien? Ik wil alleen wel een wit toestel en bij T for Telecom lijken ze alleen Urban Brown te leveren op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net contact gehad met distributeur van HTC in NL.
De toestellen liggen op voorraad daar, ze mogen ze alleen pas versturen nadat de HTC actie (50 gratis toestellen) geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:39
Een bruine besteld bij belnu.nl. Ze hebben hem in bestelling staan bij de leverancier, maar ze weten niet waneer hij binnen komt. Even na gevraagd: van de witte weten ze het ook niet.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:41:

Ik heb een Vodafone 50 abonnement met databundel, ik wil verlengen met 12 maanden. Overal zie ik prijzen van een kleine 150 euro bijbetalen, maar bij T for Telecom is het toestel gratis. Zie ik iets over het hoofd misschien? Ik wil alleen wel een wit toestel en bij T for Telecom lijken ze alleen Urban Brown te leveren op dit moment.
Je hebt gelijk! uiteindelijk ben je eenmalig 9.95 kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

hi.nl heeft 'm alweer van 22 naar 29 juli gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sds schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:53:
:') Omg. Dit wordt echt steeds grappiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
sds schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:53:
You have got to be kiddin' me. Dit is echt te erg voor woorden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:41:
Ook www.telecomadvies.nl is goedkoop _/-\o_ (en is ook nog is onderdeel van de Belcompany)
Dus je kunt 'm gewoon ophalen in een Belcompany-filliaal in de buurt

1 jarige verlenging VF35 + Internetblox, maakt toestelkosten 94,- hahaha :D
Dan heb je dus ook eerste 6 maanden 50% korting op je abbokosten, best chill!
Bij de BC zelf is het toestel bij datzelfde abbo maar liefst 244,- oftewel 150,- verschil O-)

Bij de T for Telecom kom je dan op 180,- dus dat is ook nog even 95,- verschil :D

Maar wel 3 maanden van te voren pas verlengen en geen 4 zie ik nu :(

(Bij VF 27,50 1 jarige verlenging + Internetblox is het toestel 154,-)

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 21-07-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag op GSMwijzer.nl (waar ik een order heb staan) dat er nu ook week 31 stond ipv week 30. Het verschil daartussen maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, als het maar niet later dan week 31 gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
  • Laatst online: 11:54
Hoewel het om de UK gaat, heeft een medewerker/iemand van Orange aangekondigd dat ze morgen de Hero gaan leveren, en het bericht is van vandaag en het staat er nog steeds. Je zou zeggen dat ze dan helemaal klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is dus niet in NL en in UK is er misschien geen actie met het weggeven van HTC's ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Never mind, wordt toch weggemod.

[ Voor 89% gewijzigd door Phuncz op 21-07-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
  • Laatst online: 11:54
CLB schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:11:
Dat is dus niet in NL en in UK is er misschien geen actie met het weggeven van HTC's ;) :)
Ik ben me bewust van die weggeef actie, maar na eerdere berichten dat Hi het feest weer had doorgeschoven naar de 29e (in plaats van de eerder genoemde 24, na die actie) zou dit erop kunnen duiden dat dat niet voor alle bestellingen geldt, bestellingen niet bij Hi dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het zou inderdaad ook nog zo kunnen zijn dat de datum alleen geldt voor de nieuwe bestelling ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Inderdaad, ook als los toestel is ie hier het goedkoopste wat ik ben tegengekomen. Zowel voor witwit als bruinbruin :D vragen ze 410 euro. Wat via de links niet is te zien is dat ze onderscheid maken in de mate waarin de toestellen leverbaar zijn. Bruinbruin is goed leverbaar, witwit is beperkt leverbaar.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Kaas
  • Laatst online: 13-07 17:17
Pfff, Kijk ik vandaag op de site van Hi, hebben ze de

1. Prijzen gewijzigd (€457 ipv ~€479)
2. Leverdatum veranderd. Ik moet het nu doen met "Wordt geleverd vanaf 29 juli".
Verdomde HTC acties ook! :(

Overigens ben ik trouwens voor de bruine versie gegaan :D

[ Voor 23% gewijzigd door .Kaas op 21-07-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Ook in het buitenland lijkt dit toestel er nu toch echt te gaan komen...

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Belcompany had gisteren al op de site staan dat je de telefoon al kunt ophalen. Dus gisteren gelijk maar even gebeld, maar het toestel blijkt pas aan het eind van de week te komen... Niet veel anders dan andere shops dus...

Grrrrr!

PS. Die actie-site van HTC heeft het volgens mij zwaar... ;-)

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:56
Tja, ik hoop dat je toch begrijp dat dit echt nutteloos hier is.

Get ON-TOPIC!

[ Voor 78% gewijzigd door Ginz op 22-07-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
Hanky74 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:21:
Inderdaad de site is nu al overbelast, waardoor de actie waardeloos is geworden. Dan kunnen ze in feite de toestellen net zo goed nu al uitleveren :) >:)
Mee eens :)!

Toen ik het vorige commentaar las ook even de site gecheckt, zit zo zwaar vast dat je niet eens de flyer kan downloaden. Ik dacht even kijken waar dat wijf in Utrecht zit. In ieder geval gaat de actie dus door, dit betekent dat ze in ieder geval klaar zijn met het tweaken / updaten van de telefoon. Zal geen weken meer duren voordat hij in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja hij had er eigenlijk 2 weken geleden al moeten zijn. Ik vind dat je zoiets als fabrikant zijnde niet kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Heb hem op 3/7 besteld bij HI.nl. Het begon met leveren vanaf 8/7, toen 15/7, toen 22/7 en nu dus 29/7
Waardeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij algebeld.nl staat er nog steeds 24 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
Voordat de moderators hier helemaal gek worden:

Hier is de tweakersforum-link naar het onderwerp over de HTC-weggeef-actie:
HTC Hero Actie

edit: link werkt niet meer, topic is opgeheven?

[ Voor 13% gewijzigd door jandehoop op 22-07-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zijn er eigenlijk bedrijven waar je 'm kan reserveren zodat je de telefoon gegarandeerd op een bepaalde datum in je bezit kan krijgen? Ik mag pas half augustus verlengen, maar als het net zoals bij de Magic gaat, dan zijn ze half augustus uitverkocht en moet ik toch vrolijk gaan zitten wachten op het toestel. Niet echt veel zin in. Het gaat me wel specifiek om de Hero trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 06:41
Gezien de verwachtte beperkte levering kon dit wel eens lastig worden, als ik jou was zou ik gewoon een weekje voordat je mag verlengen even langs een winkel gaan om te vragen of ze hem voor je vast willen houden totdat je mag verlengen, maar als het een toestel is wat hard loopt (zoals bijv. de N97 en de iPhone 3G) dan kan ik me voorstellen dat een winkel hem niet vast houdt (immers, als je er 1 op voorraad blijft houden - zo ging het bij de iPhone - krijg je ook amper nieuwe).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

jandehoop schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:26:
Voordat de moderators hier helemaal gek worden:

Hier is de tweakersforum-link naar het onderwerp over de HTC-weggeef-actie:
HTC Hero Actie

edit: link werkt niet meer, topic is opgeheven?
Verplaatst naar huiskamer...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
ViNcE schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:49:
[...]

Verplaatst naar huiskamer...
on-topic:
Ook de prijzen voor verlengen bij HI zijn verlaagd. Mocht je dus eerst twijfelen tussen 1-jaar / 2-jaar, als het goed is is de bijbetaling voor 1 jaar voor je omlaag gegaan (voor mij persoonlijk op 90 euro, maar verschilt per klantwaarde)

beetje off-topic:
Nou, ik heb me helemaal suf gezocht naar die huiskamer (google, tweakers, zoekfunctie enz.). Zeker taal voor verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, GSMweb doet net alsof er nooit een andere leverdatum geweest is dan 25 juli. Gisteravond weer gemaild en kreeg deze reactie:

Geachte heer/mevrouw,

De leverdatum is nog steeds hetzelfde gebleven. De 25ste kunnen wij het toestel versturen. Dat is ook de officieele release datum van het toestel.

Nouja. Zo lang het ook echt zo is, vind ik het nog enigszins prima. Dan heb ik iig zekerheid.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Laatst online: 12:56
De winnaars van de Hero actie krijgen het toestel overigens ook niet mee vandaag. Ze krijgen een dummy toestel en een winnaarsbewijs en krijgen het toestel later thuis bezorgd. Denk dat we dus sowiezo nog wel even moeten wachten. :/
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:18:
Nou, GSMweb doet net alsof er nooit een andere leverdatum geweest is dan 25 juli. Gisteravond weer gemaild en kreeg deze reactie:

Geachte heer/mevrouw,

De leverdatum is nog steeds hetzelfde gebleven. De 25ste kunnen wij het toestel versturen. Dat is ook de officieele release datum van het toestel.

Nouja. Zo lang het ook echt zo is, vind ik het nog enigszins prima. Dan heb ik iig zekerheid.
GSMweb schuift de datum elke keer weer iets op. Op een zaterdag de officiële releasedatum is ook twijfelachtig.

Voortaan graag de editknop gebruiken.

[ Voor 59% gewijzigd door RoD op 22-07-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
jandehoop schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:08:
[...]

on-topic:
Ook de prijzen voor verlengen bij HI zijn verlaagd. Mocht je dus eerst twijfelen tussen 1-jaar / 2-jaar, als het goed is is de bijbetaling voor 1 jaar voor je omlaag gegaan (voor mij persoonlijk op 90 euro, maar verschilt per klantwaarde)
Mag ik aannemen dat ze dit automatisch aanpassen voor mensen die al besteld hebben? Ik kan namelijk nergens in mijn orderbevestiging iets over de prijs vinden die er op de website stond op 't moment dat ik 'm bestelde. Heb een Hi20 2 jaar genomen, en dan kostte het toestel me €89,95 geloof ik, nu is dat nog €29,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Bij 2call is de voorraadstatus van "juli/augustus" naar "Op voorraad, levering binnen 1 werkdag" gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artaaa
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-12-2020
Hanky74 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:23:
De winnaars van de Hero actie krijgen het toestel overigens ook niet mee vandaag. Ze krijgen een dummy toestel en een winnaarsbewijs en krijgen het toestel later thuis bezorgd. Denk dat we dus sowiezo nog wel even moeten wachten. :/
Klopt, ik heb er met wat geluk 1 gewonnen (locatie was om de hoek bij m'n werk) en het HTC-meisje vertelde me dat ik 'm uiterlijk zaterdag met de post kan verwachten. Lijkt me dat de winkels hem dan ook uiterlijk zaterdag mogen gaan verkopen. Zie nu wel net dat de weggeef-actie met nog een dag is verlengd, door de problemen die er vanochtend waren. Geen idee of dat invloed heeft of de winkels het wel of niet mogen verkopen.

Off: Ik heb trouwens even mogen spelen met de telefoon van genoemd HTC-meisje (die ze al 3 weken had) en het zag er allemaal erg vet uit. Ze zei er wel gelijk bij dat er nog oude firmware opstond, dus dat als ik teveel gekke dingen ging doen dat ie kon gaan laggen. Heb niet zo veel geks gedaan, dus hier niet iets van gemerkt. Er zou op de telefoons die verkocht gaan worden nieuwere firmware staan die minder zou laggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

En de soap blijft verder duren helaas, toch op zijn minst voor de Belgen.. Via een grote webshop dit mailtje gekregen.
Helaas is het ditmaal de Belgische regering die moeilijk doet en de HTC Hero mag niet op de Belgische markt verschijnen met de meegeleverde YouTube/Google applicatie.

Momenteel is HTC dan ook druk bezig dit te verwijderen van de toestellen, bestemd voor de Belgische markt. Aangezien het probleem zich niet in Nederland stelt, gaat daar de release toch door op 24-08-09.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'de release toch door op 24-08...' wtf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
Waarschijnlijk een schrijffoutje...

MIjn referentie voor de introductie van HTC modellen is pdashop.nl. Daar was de exclusieve nachtintroductie van de Diamond en de tour van de Hero. Goede contacten met HTC dus...

[ Voor 72% gewijzigd door Nielsepiels op 22-07-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Mag het hopen, maar denk het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
Zojuist een mail ontvangen van Belcompany. Levering is in ieder geval weer vertraagd, ze hopen op volgende week... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsepiels schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:17:
Zojuist een mail ontvangen van Belcompany. Levering is in ieder geval weer vertraagd, ze hopen op volgende week... :(
Ik word er inmiddels echt niet goed van. Wat een stelletje lutsers daar bij HTC. Vooralsnog geeft algebeld.nl aan dat zij het toestel morgen verwachten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
De letterlijke tekst was:

"...Deze gaan wij verkopen zodra HTC ze vrij geeft. Dit is nog niet bekend de hoop is volgende week..."

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de toestellen wel geleverd zijn, maar dat er gewacht wordt op een GO van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:32

Boy

www.byoscoop.nl

Nielsepiels schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:40:
De letterlijke tekst was:

"...Deze gaan wij verkopen zodra HTC ze vrij geeft. Dit is nog niet bekend de hoop is volgende week..."

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de toestellen wel geleverd zijn, maar dat er gewacht wordt op een GO van HTC.
Misschien is dit omdat de Hero Actie nog loopt t/m morgen ipv dat ie afloopt vandaag (zoals de eerste planning) en dat ze na deze actie pas de verkoop willen beginnen...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af in hoeverre het zin heeft om bij HTC te klagen :P Je weet maar nooit of je vergoeding ontvangt ofzo ;) De klant vóór alles toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedz
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-08 16:23
vanmorgen om 10:00 gebeld met PDAshop.
Ze hadden de toestellen nog niet binnen, maar verwachten ze nog wel vandaag te krijgen en dan meteen op de post te doen. Verwachtte levertijd blijft 24 juli.

afwachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedz
Ook maar even de belcompany gebeld ( vestiging nieuwegein). HTC hero nog niet binnen, Hij kon ook niet zien wanneer ze geleverd werden. Gaf wel aan dat hij ze op zeer korte termijn verwacht......Alles stond al klaar in het systeem; prijzen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Speedz schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:38:
Ook maar even de belcompany gebeld ( vestiging nieuwegein). HTC hero nog niet binnen, Hij kon ook niet zien wanneer ze geleverd werden. Gaf wel aan dat hij ze op zeer korte termijn verwacht......Alles stond al klaar in het systeem; prijzen e.d.
Ben benieuwd dan. Heb hem eigenlijk voor zaterdag nodig anders moet ik m,n oude barrel meenemen op vakantie maargoed. Het is wel een hele soap aan het worden hoor je hoort elke dag wel weer een ander verhaal. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zometeen is langs de Belcompany, om te checken of ik 'm voor de Telecomadvies.nl prijs mee kan krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend stond op de website van 2call.nl nog dat het toestel op voorraad was en dat levering binnen 1 dag mogelijk is.

Ik heb hen een mail gestuurd om mij zulks te bevestigen.

Hun reactie:

Geachte heer/mevrouw,

Deze stond inderdaad op 1 werkdag mijn collega van de inkoop heeft wel de
melding gehad dat ze vandaag als het goed is binnen gaan komen.

Als ze bij ons binnen zijn gekomen wordt het aangpast op onze website.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet

Kort daarna stond op hun website dat het toestel bij de leverancier in voorraad was en dat 2call.nl verwachtte binnen 5 dagen te kunnen leveren. :(

Zojuist nog even gekeken. Er staat nu weer dat hij op voorraad is en dat hij binnen 1 dag leverbaar is.

Zou het dan eindelijk zover zijn.................?? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:03
Ik heb zojuist bij gsmweb.nl een verlenging van mijn vodafone abonnement aangevraagd met een HTC Hero als nieuw toestel!
Dit met een 22,50 abbo en internet van 9,50. En dan moet ik 124 euro bijleggen.
Ik heb altijd al 22,50 abbo gehad en ik heb hier altijd net genoeg aan!
En de leuke actie dat ik eerste jaar maar 50% van de abonnement kosten betaal.

Weten jullie wanneer gsmweb deze mobieltjes de deur uit gaat sturen? Of kan ik mischien nog maanden wachten? :o
Ik heb daar eigenlijk nog totaal niet over nagedacht.

Edit: Mailtje de deur uit en een paar seconden later een mailtje terug:
quote: GSMWEB
Geachte heer/mevrouw,

Wij verwachten vanaf a.s. maandag het toestel te kunnen leveren.

Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Gyrolion op 23-07-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is worden ze zaterdag verzonden. 25 juli zeiden ze tegen mij. Je zou 'm dan dus maandag ook daadwerkelijk thuis moeten hebben. Van de andere kant: je bent wel veel later dan mij met bestellen, dus who knows..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedz
onder het motto "een beller is sneller" maar even met 2cal gebeld : nog niet in voorraad maar volgens 2call komt de htc hero vandaag of morgen binnen...zo is verteld vanuit de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:22:
Zometeen is langs de Belcompany, om te checken of ik 'm voor de Telecomadvies.nl prijs mee kan krijgen!
Waarom zouden ze dat doen? Over het algemeen zitten, ook al is telecomadvies.nl "powered by", de prijzen van telecomadvies ver onder die van BC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:05

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Wat mij bij telecomadvies niet echt duidelijk wordt is of de Netwerkacties (van bv Vodafone) daar ook gewoon gelden? Of is dat echt ongeacht verkoopkanaal?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ma9ma schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:44:
[...]

Wat mij bij telecomadvies niet echt duidelijk wordt is of de Netwerkacties (van bv Vodafone) daar ook gewoon gelden? Of is dat echt ongeacht verkoopkanaal?
http://www.telecomadvies.nl/telecomadvies/Shop/AboInfo2.htm

ja dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeuf
  • Laatst online: 10-08 10:31
http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/HTC_HERO.htm

scherpe actie dacht ik zo, daar komt telecomadvies.nl niet aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:57
de vodafoon prijs is exact hetzelfde als telecomadvies.
voordeel is wel dat je deze in een winkel kan afsluiten en meteen je Hero mee kan nemen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde toch vanavond naar de belcompany (voor een andere telefoon, dat wel), gelden de telecomadvies.nl prijzen nou wel of in de belcompanywinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 06:41
Ik kan je nu al vertellen dat dit niet mogelijk is, als je hem voor de prijs van Telecomadvies wilt hebben zul je hem ook daadwerkelijk daar moeten bestellen. BelCompany winkels kunnen hem simpelweg niet leveren voor die prijs. Dit geldt al voor de internetaanbiedingen van BelCompany (op BelCompany.nl, die kunnen ook niet in de winkel geleverd worden), laat staan voor TelecomAdvies.

Jammer genoeg zul je hem in jouw geval dus echt bij TelecomAdvies moeten bestellen, het enige nadeel daarvan is natuurlijk dat je wel thuis moet zijn voor het leveren van het toestel e.d.

@Hierboven: Nee dus :) Maar ligt eraan hoe je hem wilt hebben, icm abonnement die bij TelecomAdvies gratis is, is het toestel wellicht bij BelCompany ook gewoon gratis!

[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 23-07-2009 17:01 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste