It's not the dying but the living that scares me to death
En hoe groot is de kans dat de datum wéér verzet wordt?
(De levertijd van mijn bestelling zal volgens pdashop.nl op 17-07-2009 zijn)
[ Voor 30% gewijzigd door rickiii op 08-07-2009 12:28 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Is het mogelijk dat je provider je wilt houden en graag het toestel met korting aanbiedt?
[ Voor 28% gewijzigd door Boy op 08-07-2009 13:21 . Reden: iemand per ongeluk gequote ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Nee, anderen laten uitzoeken was niet de bedoeling, maar vroeg af of mensen ervaring erin hadden buiten aanbiedingen op je providers website en andere websites naar je provider te bellen...RoD schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:24:
Verlengen is vaak mogelijk. Ook met korting. Maar ik zou zeggen, ga zelf even op zoek naar aanbiedingen. Wij gaan het niet voor je uitzoeken
Ervaringen dus eigenlijk
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Met een reactie op mijn eigen bericht.rickiii schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:26:
Weet iemand de reden voor het uitstel? Speculaties zijn ook welkom![]()
Dit zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn?
"Google: we're cool with Exchange on Google-branded Android phones"Cabo schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:32:
Heb liever een "google branded" TC hero
http://www.engadgetmobile...le-branded-android-phone/
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Alle Hero's moeten nog worden voorzien van een software update voordat deze uitgeleverd worden bij de winkeliers. De toestellen liggen klaar, maar de software is nog niet vrijgegeven vanuit Taiwan.[b]rickiii schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:26:
Weet iemand de reden voor het uitstel? Speculaties zijn ook welkom
De huidige verwachting is dat de Hero's Maandag en/of Dinsdag as voorzien gaan worden van deze software.
De Hero's zullen dus naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week leverbaar zijn voor de klant.
Ik ben zelf niet op de hoogte van wat er veranderd/verbeterd is aan de nieuwe software.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 20:49 ]
Klinkt aannemelijk, nu nog raden wat er op het laatst nog veranderd is....Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:47:
[...]
Alle Hero's moeten nog worden voorzien van een software update voordat deze uitgeleverd worden bij de winkeliers. De toestellen liggen klaar, maar de software is nog niet vrijgegeven vanuit Taiwan.
De huidige verwachting is dat de Hero's Maandag en/of Dinsdag as voorzien gaan worden van deze software.
De Hero's zullen dus naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week leverbaar zijn voor de klant.
Ik ben zelf niet op de hoogte van wat er veranderd/verbeterd is aan de nieuwe software.
check dit.. http://www.gsmweb.nl/forms/los004.htm
EDIT: Typhone ook.. http://www.typhone.nl/gsm/htc/1524/htc-hero-brown
[ Voor 29% gewijzigd door adem9elf op 08-07-2009 22:33 ]
Gsmweb.nl verwacht 25 juliokio schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:05:
nee ze zijn er nog niet hoor...bel morgen maar met gsmweb (kan nl nog niet, tenminste voor nl versie)
Typhone.nl telefonisch niet bereikt.
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Dat is volgens mij de magicjbr schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:46:
Op de site van T-Mobile (waarvan de shop vandaag weer is te bereiken) geen HTC Hero (daar noemen ze blijkbaar hem de T-Mobile G1 Touch)...
PSN: DutchTrickle PVoutput
De Magic heet MyTouch 3G, althans in de USA. Wat de Europese naam wordt weet ik niet. Ik snap sowieso niet waarom T-Mobile zo moeilijk doet met die toestelnamen...
Mother, will they like this song?
Ik geef toe dat ze een betere naam hadden kunnen kiezen om verwarring te voorkomen, maar de magic zie ik eigenlijk nergens nog staan bij t-mobile, de HTC Hero is de T-Mobile G1 touch... (rebranden is echt helemaal T-Mobile's ding)
[ Voor 14% gewijzigd door jbr op 09-07-2009 10:25 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
blah
Verwijderd
@jbr: Heb jij de G1 Touch op de TM-site zien staan? Ik kan em zelf niet vinden namelijk...
blah
Nee, ik zie hem alleen bij andere aanbieders (waar ie gewoon HTC Hero heet...)tERRiON schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:59:
Maar dan is het toch vreemd dat sommige webshops em wel aanbieden en andere niet.
@jbr: Heb jij de G1 Touch op de TM-site zien staan? Ik kan em zelf niet vinden namelijk...
[ Voor 94% gewijzigd door pven op 10-07-2009 06:09 ]
Is bestelmaar.nl we te vertrouwen of zie ik het verkeerd ?
Het bespreken van shops doen we in de shop-surveys, zie ook Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat postenenzoronald schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:30:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Zo scherp heb ik em ook nog niet gevonden. Vanavond maar eens even uitgebreid naar kijken. :-)enzoronald schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:30:
Is er een reden waarom mensen hier niets zeggen over bestelmaar.nl ? Daar is hij in mijn geval (35 euro Vodafone 1 jaar incl internet) veruit het goedkoopste (89 euro bijbetalen).
Trouwens: een review van bestelmaar.nl
blah
[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 10-07-2009 19:06 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Verwijderd
Is dit automatisch? of wellicht toch maandag HERO's in ons bezit
Laten we het hopen !Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 10:51:
Mijn order op algebeld is vandaag versprongen van leverdatum 10juli naar 13 juli
Is dit automatisch? of wellicht toch maandag HERO's in ons bezit
Verwijderd
Dat zou wel erg laat zijnRichardvdD schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:29:
Ik heb hem ook bij algebeld maar bij mij staat de verzenddatum op 24 juli. Na een paar e-mails over en weer is mij via algebeld ook verteld dat ze hem dan pas verwachten. Beetje raar dat ze zulke tegenstrijdige berichten geven.
Ja ik ben ongeduldig
Verwijderd
De planning is de Hero's Maandag en Dinsdag as van nieuwe software te voorzien.rickiii schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 19:02:
In plaats van kijken naar levertijden van winkels is het misschien handiger om rechtstreeks aan de leverancier van HTC te vragen wanneer ze verwachten te kunnen beginnen met verzenden van de eerste telefoons? Nu is het een grote warboel van verschillende datums zonder enige onderbouwing.
Hierna zullen ze pas naar de winkels worden verzonden.
De software die wij nog moeten krijgen is echter al enkele keren uitgesteld, dus wij zijn hiervan afhankelijk. Mocht alles goed gaan, dan zullen de toestellen vermoedelijk tegen het einde van de week beschikbaar zijn.
Het gaat waarschijnlijk om foutjes die aan het licht zijn gekomen in de test-versie de afgelopen weken. Ik denk niet dat het gaat om nieuwe features, zo op het laatste moment.duderuud schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:22:
en heb je het dan over een minor update of een update naar bijv. Android 2.0 (als die al bestaat)?
Technische discussie (dus ook die over firmware / features van een versie) mag in het tech-topic.
[ Voor 7% gewijzigd door pven op 12-07-2009 10:24 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[ Voor 90% gewijzigd door pven op 12-07-2009 10:28 ]
In eerste instantie wou ik mijn abo bij Hi opzeggen en via nummerbehoud bij bijvoorbeeld Vodafone aan de HTC Hero komen met een leuk abonnement.
Nu bleek dat ik ook bij gsmweb.nl voor contractverlengen kan kiezen met een super aanbieding in mijn ogen voor een contractverlenging.
Op de website bij Hi kan ik niet eens kiezen voor de HTC Hero i.c.m. contractverlenging en ik kan je vertellen al kon ik dat wel mocht ik nog flink bij betalen voor de telefoon! Want die aanbiedingen die ik krijg om mijn contract te laten verlengen zijn echt belachelijk.
Vreemd hoor..
In retrospect, it was inevitable
Sommige winkels bepalen echter zelf deze korting (zoals bijv. Telefoonkopen.nl ook doet), waardoor iedereen dezelfde korting krijgt op zijn abonnement, waarbij het dus niet uitmaakt wat je klantwaarde is.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Zou je ons vandaag kunnen laten weten wanneer de nieuwe software eraan komt en mss kun je alvast wat ermee testen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 20:30:
[...]
De planning is de Hero's Maandag en Dinsdag as van nieuwe software te voorzien.
Hierna zullen ze pas naar de winkels worden verzonden.
De software die wij nog moeten krijgen is echter al enkele keren uitgesteld, dus wij zijn hiervan afhankelijk. Mocht alles goed gaan, dan zullen de toestellen vermoedelijk tegen het einde van de week beschikbaar zijn.
Discussie over de nieuwe software mag in het tech-topic.
[ Voor 5% gewijzigd door pven op 13-07-2009 08:21 ]
Mailbox maar even strak in de gaten houden deze twee dagen. Ik hoop echt dat PDAshop vrijdag uitlevert, maar mijn fingerspitzengefühl zegt dat het volgende week wordt. Wordt er trouwens een verschil in levertijd verwacht in levertijd tussen de bruine en witte versie?Geachte heer *******,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij PDAshop.nl.
Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 17-07-2009
@BuLLdoGG73: Hou je ons up-to-date vandaag en morgen?
/edit @BuLLdoGG73 tyvm, en fijne vakantie =)
[ Voor 8% gewijzigd door tiefschwarz op 14-07-2009 12:04 ]
Verwijderd
De 17e lijkt mij dus onwaarschijnlijk.
Less is more
Gaat lekker zo. Straks is er alweer een betere Android telefoon uit.Tot onze grote spijt moeten we u helaas mededelen dat de levering van de HTC Hero door de fabrikant wederom een week uitgesteld is. De Nederlandse distributeurs zullen de allereerste zending naar alle waarschijnlijkheid volgende week pas gaan ontvangen. In onze communicatie op de webshops houden wij nu een leverdatum aan van 24 juli 2009, maar dit zou wellicht ook enkele dagen eerder kunnen worden.
Zie je wel. Wat een fuckers, daarom heb ik ook mijn order geannuleerd. 10 juli was al een leuke datum, maar toen werden de toestellen al uitgesteld. Elke webshop en elke mogelijke winkel geeft de datum 24 juli aan, maar PDAshop blijft de boel voor de gek houden om pre-orders te winnen en zet hem nog op 17 juli. Ik ben blij dat ik hem bij het eerste uitstel al heb geannuleerd en hem ergens anders heb besteld. De service zal best wel goed zijn, maar dit soort trucjes hou ik niet van.rickiii schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:54:
Uit een mail van PDAshop.nl
Gaat lekker zo. Straks is er alweer een betere Android telefoon uit.
Het is inderdaad wel opmerkelijk dat ze hun levertijden nu pas verschuiven, terwijl anderen al eerder aangaven pas na 22 juli te kunnen leveren. Ik weet niet of ze zoveel extra klanten hebben gekregen omdat hun levertijd nog op 17-07-2009 stond.... maar het is natuurlijk wel in hun voordeel.RichardvdD schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:16:
[...]
Zie je wel. Wat een fuckers, daarom heb ik ook mijn order geannuleerd. [...] dit soort trucjes hou ik niet van.
Ik zal er tijdens de volgende bestelling op letten en annuleren als het wéér "verdacht" is. Vooralsnog geef ik ze het voordeel van de twijfel.
Mother, will they like this song?
Verwijderd
In de mail van gsmweb die ik kreeg stond dat ze 'm op de 25e verwachten. Beetje rare datum, maar goed laten we maar rekenen om maandag de 27ste dan.
[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 13-07-2009 22:37 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[ Voor 6% gewijzigd door Hanky74 op 13-07-2009 22:49 ]
[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 13-07-2009 23:59 ]
Verwijderd
Ik heb momenteel vakantie, maar ik heb contact opgenomen met een collega en die wist mij te vermelden dat de software helaas weer is uitgesteld tot het einde van de week.Marc69 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:18:
[...]
Mailbox maar even strak in de gaten houden deze twee dagen. Ik hoop echt dat PDAshop vrijdag uitlevert, maar mijn fingerspitzengefühl zegt dat het volgende week wordt. Wordt er trouwens een verschil in levertijd verwacht in levertijd tussen de bruine en witte versie?
@BuLLdoGG73: Hou je ons up-to-date vandaag en morgen?
Ik heb hem gevraagd mij op de hoogte houden, daar ik zelf ook wel interesse heb in de Hero.
Mocht ik meer te weten komen, dan zal ik dat hier vermelden.
Verwijderd
"De introductie van het toestel is verplaatst. We verwachten hem nu rond de 24e te kunnen leveren. Excuses voor de vertraging."
Verwijderd
Een week geleden informeerde ik bij BelCompany naar de leverdatum en een verkoper vertelde mij dat dat week 30 zou worden. Ik hoop zo dat ik hem de 25e binnen heb, maar ik ga uit van de 27e
Graag gedaan.
Verwijderd
lijkt me stugVerwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:33:
Net ff met Telfort gebeld, volgens hun systeem zijn er een paar op voorraad.
Verwijderd
EDIT: Hi heeft er 22 juli van gemaakt. Dat van Telfort lijkt me dus sterk.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 19:13 ]
Als dat zo is ben ik toch echt geneigd het te gaan annuleren, wordt hier echt niet goed van dan wacht ik nog eventjes op de SE Xperia die op Android draait..
Hoe doet HTC het, het in eerste instantie op 13 juli te gooien.. Ondertussen kijken we verdomme naar Augustus..
wat een onzin dit
[ Voor 4% gewijzigd door Arjan90 op 14-07-2009 19:42 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
En dan nog week 30 wordt het misschien ook niet eens als je op het bericht af moet gaan, het wordt al akelig stil gehouden dus ik kijk er niet meer van op..
Andere toestellen komen dan inderdaad al rondom die datum uit.
Als je de telefoon een maand of twee later krijgt gaat de marktwaarde wel omlaag omdat er dan concurrenten zijn met soorgelijke telefoons en je een betere telefoon kunt krijgen voor hetzelfde geld (en betaal je dus teveel)Marc69 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:53:
[...] Ik heb liever dat ze nu een week of twee langer de tijd nemen om alles glad te strijken, dan dat we een maand lang met een buggy phone rondlopen...
In dit geval zie ik "op korte termijn" nog geen betere telefoon uitkomen en denk dat de HTC Hero zijn waarde nog wel een paar weken zal behouden. Maar volgens mijn reis-verzekering is de waarde van mijn vorige telefoon in 1 jaar met 39% gezakt tov de nieuwprijs*. Dus reken maar uit hoeveel je per maand verliest.
*gerekend vanaf de factuurdatum uiteraard
[ Voor 15% gewijzigd door rickiii op 15-07-2009 00:27 ]
Gelukkig kan ik nog wel even geduld opbrengen tot ie uit een paar weken uit is. Dan zie ik wel of het de moeite waard is.
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
zo ook gepreordered bij algebeld
HTC A6262 Hero Urban Brown
Extra Cadeau: MicroSD 8GB + Autolader
Voordeel SMS/MMS BloX (€ 0.00 p/mnd)
Gratis iQua BHS-316 bluetooth headset
Zorgeloos Mobiel BloX internet bundel
Nu maar afwachten
Geduld heb ik wel. Ik wilde alleen even aantonen dat het uitstel van 1 maand je perceptie van waarde kan al kan veranderen. Als je 1 maand geleden bereid was om 450,- te betalen voor iets, maak je die inschatting gebasseerd op gelijkwaardige producten die op dat moment beschikbaar zijn. Met de hevig concurrentie in smartphones komen er elk kwartaal nieuwe modellen uit en is het vorige model al weer verouderd.xoun schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:25:
[...] Gelukkig kan ik nog wel even geduld opbrengen tot ie uit een paar weken uit is. Dan zie ik wel of het de moeite waard is.
Bijvoorbeeld: Als de HTC Magic of ander vergelijkbaar model vanaf 1 augustus ineens 50,- goedkoper wordt, zullen veel mensen toch gaan twijfelen of HTC Hero z'n extra geld wel waard is. Maar als mensen de pre-order hebt gedaan op basis van een levertijd op 7 juli, houden ze hier minder rekening mee.
Laten we hopen dat de prijzen van smartphones de komende maand gemiddeld gelijk blijven zodat de mensen met een pre-order niet teveel benadeeld worden.
http://www.telekom.com/dt...16?archivArticleID=716332
Zal denk ik wel augustus 2010 worden danCrim schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:56:
Op Amazon staat nu 15 augustus![]()
http://www.amazon.co.uk/H...ics&qid=1247655336&sr=8-1
Verwijderd
Dus met een beetje geluk kunnen wij hem de 23e in handen hebben:D
Crim schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:56:
Op Amazon staat nu 15 augustus![]()
http://www.amazon.co.uk/H...ics&qid=1247655336&sr=8-1
Ik heb het vermoeden dat dit voor nieuwe orders zal gelden. Ik heb van een inkoper van een grote telecomaanbieder begrepen dat de pre-order batch in heel Europa uitverkocht is...Gummie schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:18:
Op de duitse T-mobile site wordt ook over augustus gesproken.
Verwijderd
Dat is de G2 Touch. De branded versies komen altijd een tijd later uitGummie schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:18:
Op de duitse T-mobile site wordt ook over augustus gesproken.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Moet je de shop vragen waarbij je wilt verlengen. Je vraag hoort hier niet thuis in ieder geval.gday schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 00:29:
Ik kan vanaf 22 juli mijn abonnement gaan verlengen en ik vind de Hero toch wel interessanter dan de Magic. Weet iemand of ik de Hero kan pre-orderen vóórdat ik officieel kan verlengen maar hij wel geleverd wordt op het moment dat ik wél kan verlengen?
Geachte heer,
De door u bestelde HTC Hero i.c.m. Telfort 300 (24 mnd) is op dit moment niet voorradig. De bestelling zal verder verwerkt worden zodra het toestel beschikbaar is. Waarschijnlijk wordt het door u bestelde product snel uitgeleverd. Telfort houdt u in ieder geval op de hoogte.
Het is niet mogelijk om te reageren op deze e-mail. Heeft u toch nog vragen? Ga dan naar www.telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen en kunt u direct in contact komen met onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Internetshop van Telfort
Less is more
[ Voor 88% gewijzigd door pven op 16-07-2009 13:00 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Vraag me toch af of dat geen truc is zodat je daar pre-ordert...maar ik zal ze morgen eens bellen daninbedrijf schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:34:
Net met GSMWEB.nl gebeld, hun verwachten het toestel morgen binnen te hebben. Ik ga helaas zondag 14 dagen op vakantie dat is dus net mis...
En dit is geen grap
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 16-07-2009 17:15 ]
Verwijderd
Net 2 minuten geleden in mn mailbox:DennusB schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:14:
GSMweb net gebeld! Als je nu besteld verzenden ze hem vandaag nog!!! Hij was net binnen.
En dit is geen grap![]()
![]()
Geachte heer/mevrouw,
De HTC Hero zal pas vanaf 20 juli 2009 leverbaar worden bij GSMWeb.nl. Vooralsnog kunt u wel een pre-order doen op onze website.
Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Hawal
Klantenservice GSMWEB.NL Nederland B.V.
Dan vertellen ze aan de telefoon dus andere dingen ....Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:14:
[...]
Net 2 minuten geleden in mn mailbox:
[...]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Maar wie heeft er gelijkDennusB schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:18:
[...]
Dan vertellen ze aan de telefoon dus andere dingen ....