Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnderNeo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 10:16

AnderNeo

Kwartelen

Ik heb hem als verlenging besteld bij Hi. Bereikbaarheid vind ik erg belangrijk.
i.c.m. een 25 euro abbo en eindeloos online. Ik ga hem wel gelijk weer ophogen, want bel nu voor ongeveer het dubbele. Levertijd was op de site gewijzigd naar 15 juli. Even gebeld, klopt inderdaad. Toestel was nog niet geleverd bij hunzelf. Ik zit wel bij de eerste levering, dus met een beetje geluk volgende week woensdag/donderdag binnen! :)
Ben heel benieuwd!

It's not the dying but the living that scares me to death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 10:21
bij HI wor hij ook uitgesteld...op zijn vroegst 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Weet iemand de reden voor het uitstel? Speculaties zijn ook welkom ;)
En hoe groot is de kans dat de datum wéér verzet wordt?
(De levertijd van mijn bestelling zal volgens pdashop.nl op 17-07-2009 zijn)

[ Voor 30% gewijzigd door rickiii op 08-07-2009 12:28 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:42
Klopt, volgens mij is 22 juli nu zo'n beetje de algemene releasedatum. Algebeld heeft hem ook vooralsnog op 22 juli staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:54

Boy

www.byoscoop.nl

Zijn er ook mensen die een verlenging ergens doen en persoonlijk contact zoeken voor een mooie deal? Ik wil bijvoorbeeld wel m'n abonnementskosten laag houden, maar niet de hoofdprijs betalen voor het toestel...

Is het mogelijk dat je provider je wilt houden en graag het toestel met korting aanbiedt?

[ Voor 28% gewijzigd door Boy op 08-07-2009 13:21 . Reden: iemand per ongeluk gequote ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verlengen is vaak mogelijk. Ook met korting. Maar ik zou zeggen, ga zelf even op zoek naar aanbiedingen. Wij gaan het niet voor je uitzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:54

Boy

www.byoscoop.nl

RoD schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:24:
Verlengen is vaak mogelijk. Ook met korting. Maar ik zou zeggen, ga zelf even op zoek naar aanbiedingen. Wij gaan het niet voor je uitzoeken ;)
Nee, anderen laten uitzoeken was niet de bedoeling, maar vroeg af of mensen ervaring erin hadden buiten aanbiedingen op je providers website en andere websites naar je provider te bellen...

Ervaringen dus eigenlijk :)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
rickiii schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:26:
Weet iemand de reden voor het uitstel? Speculaties zijn ook welkom ;)
Met een reactie op mijn eigen bericht.
Dit zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn?
"Google: we're cool with Exchange on Google-branded Android phones"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me erg sterk dat ze wachten, totdat alle covertjes zijn vernieuwd met 'n Google-logo'tje...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]rickiii schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:26:
Weet iemand de reden voor het uitstel? Speculaties zijn ook welkom
Alle Hero's moeten nog worden voorzien van een software update voordat deze uitgeleverd worden bij de winkeliers. De toestellen liggen klaar, maar de software is nog niet vrijgegeven vanuit Taiwan.
De huidige verwachting is dat de Hero's Maandag en/of Dinsdag as voorzien gaan worden van deze software.
De Hero's zullen dus naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week leverbaar zijn voor de klant.
Ik ben zelf niet op de hoogte van wat er veranderd/verbeterd is aan de nieuwe software.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:47:
[...]

Alle Hero's moeten nog worden voorzien van een software update voordat deze uitgeleverd worden bij de winkeliers. De toestellen liggen klaar, maar de software is nog niet vrijgegeven vanuit Taiwan.
De huidige verwachting is dat de Hero's Maandag en/of Dinsdag as voorzien gaan worden van deze software.
De Hero's zullen dus naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week leverbaar zijn voor de klant.
Ik ben zelf niet op de hoogte van wat er veranderd/verbeterd is aan de nieuwe software.
Klinkt aannemelijk, nu nog raden wat er op het laatst nog veranderd is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adem9elf
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 19:27
gsmweb heeft ze kennelijk al binnen...

check dit.. http://www.gsmweb.nl/forms/los004.htm

EDIT: Typhone ook.. http://www.typhone.nl/gsm/htc/1524/htc-hero-brown

[ Voor 29% gewijzigd door adem9elf op 08-07-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bron^^?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 10:21
nee ze zijn er nog niet hoor...bel morgen maar met gsmweb (kan nl nog niet, tenminste voor nl versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
okio schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:05:
nee ze zijn er nog niet hoor...bel morgen maar met gsmweb (kan nl nog niet, tenminste voor nl versie)
Gsmweb.nl verwacht 25 juli
Typhone.nl telefonisch niet bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Op de site van T-Mobile (waarvan de shop vandaag weer is te bereiken) geen HTC Hero (daar noemen ze blijkbaar hem de T-Mobile G1 Touch)...

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:11
jbr schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:46:
Op de site van T-Mobile (waarvan de shop vandaag weer is te bereiken) geen HTC Hero (daar noemen ze blijkbaar hem de T-Mobile G1 Touch)...
Dat is volgens mij de magic

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Of een of andere Hauwei las ik vandaag. Is blijkbaar nog niet zo zeker als ik hoopte.

De Magic heet MyTouch 3G, althans in de USA. Wat de Europese naam wordt weet ik niet. Ik snap sowieso niet waarom T-Mobile zo moeilijk doet met die toestelnamen...

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Maverick schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:13:
[...]

Dat is volgens mij de magic
Ik geef toe dat ze een betere naam hadden kunnen kiezen om verwarring te voorkomen, maar de magic zie ik eigenlijk nergens nog staan bij t-mobile, de HTC Hero is de T-Mobile G1 touch... (rebranden is echt helemaal T-Mobile's ding)

[ Voor 14% gewijzigd door jbr op 09-07-2009 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 09:11
hm, je hebt gelijk, de g1 touch is idd de naam van hero hier.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Weet een van jullie misschien waarom de Hero bij verschillende webshops (o.a. gsmwijzer.nl, algebeld.nl, gsm.nl) het toestel wel verkrijgbaar is maar niet i.c.m. T-Mobile-abo? Andere webshops (o.a. smartphoneshop.nl en gsmweb.nl) bieden em wel gewoon aan met T-Mobile-abo.

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat de t-mobile versie van de htc hero (de hierboven genoemde t-mobile g1 touch) iets anders is. Maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
Maar dan is het toch vreemd dat sommige webshops em wel aanbieden en andere niet.

@jbr: Heb jij de G1 Touch op de TM-site zien staan? Ik kan em zelf niet vinden namelijk...

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Misschien afspraken oid? Je ziet op sites wel vaker dat een bepaald toestel niet te verkrijgen is met een abonnement van een provider. Op Algebeld.nl staan bijvoorbeeld ook meerdere telefoons waar je maar uit een enkele provider kan/mag kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

tERRiON schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:59:
Maar dan is het toch vreemd dat sommige webshops em wel aanbieden en andere niet.

@jbr: Heb jij de G1 Touch op de TM-site zien staan? Ik kan em zelf niet vinden namelijk...
Nee, ik zie hem alleen bij andere aanbieders (waar ie gewoon HTC Hero heet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
*knip* zie Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten voor het waarom

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 10-07-2009 06:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 13:16
Is er een reden waarom mensen hier niets zeggen over bestelmaar.nl ? Daar is hij in mijn geval (35 euro Vodafone 1 jaar incl internet) veruit het goedkoopste (89 euro bijbetalen).
Is bestelmaar.nl we te vertrouwen of zie ik het verkeerd ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
enzoronald schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:30:
Het bespreken van shops doen we in de shop-surveys, zie ook Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
enzoronald schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:30:
Is er een reden waarom mensen hier niets zeggen over bestelmaar.nl ? Daar is hij in mijn geval (35 euro Vodafone 1 jaar incl internet) veruit het goedkoopste (89 euro bijbetalen).
Zo scherp heb ik em ook nog niet gevonden. Vanavond maar eens even uitgebreid naar kijken. :-)

Trouwens: een review van bestelmaar.nl

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit hoort hier niet thuis. Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 10-07-2009 19:06 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi.nl zegt nog steeds dat 'ie geleverd wordt vanaf 13 juli. Laten we hopen dat dat inderdaad het geval is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Zoals iedereen inmiddels wel heeft gezien heeft T-Mobile zijn branded HTC Hero hernoemd, waarschijnlijk om verwarring te voorkomen. Beetje voorbarig misschien, maar voorlopig zie ik nog weinig verandering als het gaat om abonnementen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order op algebeld is vandaag versprongen van leverdatum 10juli naar 13 juli

Is dit automatisch? of wellicht toch maandag HERO's in ons bezit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 10:51:
Mijn order op algebeld is vandaag versprongen van leverdatum 10juli naar 13 juli

Is dit automatisch? of wellicht toch maandag HERO's in ons bezit :9
Laten we het hopen ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik heb hem ook bij algebeld maar bij mij staat de verzenddatum op 24 juli. Na een paar e-mails over en weer is mij via algebeld ook verteld dat ze hem dan pas verwachten. Beetje raar dat ze zulke tegenstrijdige berichten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:29:
Ik heb hem ook bij algebeld maar bij mij staat de verzenddatum op 24 juli. Na een paar e-mails over en weer is mij via algebeld ook verteld dat ze hem dan pas verwachten. Beetje raar dat ze zulke tegenstrijdige berichten geven.
Dat zou wel erg laat zijn 8)7

Ja ik ben ongeduldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontwerp
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05-2023

ontwerp

bladeibla

DaKnowledge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
In plaats van kijken naar levertijden van winkels is het misschien handiger om rechtstreeks aan de leverancier van HTC te vragen wanneer ze verwachten te kunnen beginnen met verzenden van de eerste telefoons? Nu is het een grote warboel van verschillende datums zonder enige onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickiii schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 19:02:
In plaats van kijken naar levertijden van winkels is het misschien handiger om rechtstreeks aan de leverancier van HTC te vragen wanneer ze verwachten te kunnen beginnen met verzenden van de eerste telefoons? Nu is het een grote warboel van verschillende datums zonder enige onderbouwing.
De planning is de Hero's Maandag en Dinsdag as van nieuwe software te voorzien.
Hierna zullen ze pas naar de winkels worden verzonden.
De software die wij nog moeten krijgen is echter al enkele keren uitgesteld, dus wij zijn hiervan afhankelijk. Mocht alles goed gaan, dan zullen de toestellen vermoedelijk tegen het einde van de week beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

en heb je het dan over een minor update of een update naar bijv. Android 2.0 (als die al bestaat)?

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
duderuud schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:22:
en heb je het dan over een minor update of een update naar bijv. Android 2.0 (als die al bestaat)?
Het gaat waarschijnlijk om foutjes die aan het licht zijn gekomen in de test-versie de afgelopen weken. Ik denk niet dat het gaat om nieuwe features, zo op het laatste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

Technische discussie (dus ook die over firmware / features van een versie) mag in het tech-topic.

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 12-07-2009 10:24 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

*weg* Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 12-07-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-08 00:14
Ik vraag mij toch af hoe het mogelijk is dat bijvoorbeeld gsmweb.nl met zulke strakke aanbiedingen kunnen komen?

In eerste instantie wou ik mijn abo bij Hi opzeggen en via nummerbehoud bij bijvoorbeeld Vodafone aan de HTC Hero komen met een leuk abonnement.
Nu bleek dat ik ook bij gsmweb.nl voor contractverlengen kan kiezen met een super aanbieding in mijn ogen voor een contractverlenging.

Op de website bij Hi kan ik niet eens kiezen voor de HTC Hero i.c.m. contractverlenging en ik kan je vertellen al kon ik dat wel mocht ik nog flink bij betalen voor de telefoon! Want die aanbiedingen die ik krijg om mijn contract te laten verlengen zijn echt belachelijk.
Vreemd hoor..

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Waarschijnlijk werken ze bij GSMWeb niet met de extra korting (klantwaarde) die je van Hi kan krijgen. Als jouw klantwaarde laag is betekent dit dat je in de meeste winkels gewoon erg weinig voordeel krijgt, evenals bij de Hi site/winkel zelf.

Sommige winkels bepalen echter zelf deze korting (zoals bijv. Telefoonkopen.nl ook doet), waardoor iedereen dezelfde korting krijgt op zijn abonnement, waarbij het dus niet uitmaakt wat je klantwaarde is.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 20:30:
[...]

De planning is de Hero's Maandag en Dinsdag as van nieuwe software te voorzien.
Hierna zullen ze pas naar de winkels worden verzonden.
De software die wij nog moeten krijgen is echter al enkele keren uitgesteld, dus wij zijn hiervan afhankelijk. Mocht alles goed gaan, dan zullen de toestellen vermoedelijk tegen het einde van de week beschikbaar zijn.
Zou je ons vandaag kunnen laten weten wanneer de nieuwe software eraan komt en mss kun je alvast wat ermee testen.

Discussie over de nieuwe software mag in het tech-topic.

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 13-07-2009 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
Geachte heer *******,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij PDAshop.nl.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 17-07-2009
Mailbox maar even strak in de gaten houden deze twee dagen. Ik hoop echt dat PDAshop vrijdag uitlevert, maar mijn fingerspitzengefühl zegt dat het volgende week wordt. Wordt er trouwens een verschil in levertijd verwacht in levertijd tussen de bruine en witte versie?
@BuLLdoGG73: Hou je ons up-to-date vandaag en morgen?

/edit @BuLLdoGG73 tyvm, en fijne vakantie =)

[ Voor 8% gewijzigd door tiefschwarz op 14-07-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist vernomen van HTC dat de verwachting is dat ze medio volgende week bij de distributeurs komen.

De 17e lijkt mij dus onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:39
Volgens Telfort zou ik hem morgen in huis moeten hebben, lijkt me onwaarschijnlijk maar wie weet. Ze hadden hem wel op voorraad volgens de mevrouw.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Uit een mail van PDAshop.nl
Tot onze grote spijt moeten we u helaas mededelen dat de levering van de HTC Hero door de fabrikant wederom een week uitgesteld is. De Nederlandse distributeurs zullen de allereerste zending naar alle waarschijnlijkheid volgende week pas gaan ontvangen. In onze communicatie op de webshops houden wij nu een leverdatum aan van 24 juli 2009, maar dit zou wellicht ook enkele dagen eerder kunnen worden.
Gaat lekker zo. Straks is er alweer een betere Android telefoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
hm.. krijg net een mailtje van gsmweb.nl dat zegt 'toestel komt donderdag bij ons binnen'. Da's de 16e dus wellicht 17e/18e al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
rickiii schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:54:
Uit een mail van PDAshop.nl

Gaat lekker zo. Straks is er alweer een betere Android telefoon uit.
Zie je wel. Wat een fuckers, daarom heb ik ook mijn order geannuleerd. 10 juli was al een leuke datum, maar toen werden de toestellen al uitgesteld. Elke webshop en elke mogelijke winkel geeft de datum 24 juli aan, maar PDAshop blijft de boel voor de gek houden om pre-orders te winnen en zet hem nog op 17 juli. Ik ben blij dat ik hem bij het eerste uitstel al heb geannuleerd en hem ergens anders heb besteld. De service zal best wel goed zijn, maar dit soort trucjes hou ik niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
RichardvdD schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:16:
[...]
Zie je wel. Wat een fuckers, daarom heb ik ook mijn order geannuleerd. [...] dit soort trucjes hou ik niet van.
Het is inderdaad wel opmerkelijk dat ze hun levertijden nu pas verschuiven, terwijl anderen al eerder aangaven pas na 22 juli te kunnen leveren. Ik weet niet of ze zoveel extra klanten hebben gekregen omdat hun levertijd nog op 17-07-2009 stond.... maar het is natuurlijk wel in hun voordeel.

Ik zal er tijdens de volgende bestelling op letten en annuleren als het wéér "verdacht" is. Vooralsnog geef ik ze het voordeel van de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Nouja, ze trokken er mij in ieder geval wel mee, ik had die 30 euro extra er wel voor over als ik hem eerder binnen zou hebben. Maar nu staat elke (web)winkel op dezelfde datum dus maakt het uiteindelijk niets meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Da's wel beroerd inderdaad, maar eigenlijk kan je ook wel aannemen dat 'ie overal op dezelfde dag binnenkort. Of laat het een dag schelen, maar een hele week eerder zal zomaar niet gebeuren. Ik ga voor 24 of 27 juli.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reken dan maar op op zijn vroegst 27 juli :)
In de mail van gsmweb die ik kreeg stond dat ze 'm op de 25e verwachten. Beetje rare datum, maar goed laten we maar rekenen om maandag de 27ste dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dit voegt niets toe aan het topic.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 13-07-2009 22:37 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:08
Waarom zou HTC ook haast maken met het uitrollen van de Hero? De grote concurrent, Androidbakker Samsung is nog lange niet klaar met zijn I7500. :/ Nog even geduld dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Hanky74 op 13-07-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renalpha
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-01-2022
Dit voegt niets toe, lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 13-07-2009 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc69 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:18:
[...]

Mailbox maar even strak in de gaten houden deze twee dagen. Ik hoop echt dat PDAshop vrijdag uitlevert, maar mijn fingerspitzengefühl zegt dat het volgende week wordt. Wordt er trouwens een verschil in levertijd verwacht in levertijd tussen de bruine en witte versie?
@BuLLdoGG73: Hou je ons up-to-date vandaag en morgen?
Ik heb momenteel vakantie, maar ik heb contact opgenomen met een collega en die wist mij te vermelden dat de software helaas weer is uitgesteld tot het einde van de week.
Ik heb hem gevraagd mij op de hoogte houden, daar ik zelf ook wel interesse heb in de Hero.
Mocht ik meer te weten komen, dan zal ik dat hier vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mail van algebeld.nl gehad:
"De introductie van het toestel is verplaatst. We verwachten hem nu rond de 24e te kunnen leveren. Excuses voor de vertraging."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dus begrijpelijk dat er continu wordt uitgesteld door winkels als HTC ook maar blijft uitstellen. Dont blaim the shops ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff met Telfort gebeld, volgens hun systeem zijn er een paar op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
htc heeft 22e en 23e wel een actie waar ze er in totaal 50 weg geven, dus dan zullen ze toch wel klaar moeten zijn :) tenzij ze vouchers gaan uitdelen ofzo :( ik wacht intussen nog met smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Hij staat bij mijn bestelling bij Algebeld al continu op 24 juli, en volgens mij wordt dit ook gewoon dé dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

Bij mij staat hij al vanaf dat ik hem heb besteld (7-7-2009) op de datum 24-7-2009.
Een week geleden informeerde ik bij BelCompany naar de leverdatum en een verkoper vertelde mij dat dat week 30 zou worden. Ik hoop zo dat ik hem de 25e binnen heb, maar ik ga uit van de 27e :+ .

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:33:
Net ff met Telfort gebeld, volgens hun systeem zijn er een paar op voorraad.
lijkt me stug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister zei Telfort, via de chat, ook tegen mij dat ze er een paar op voorraad hebben... Ik denk alleen niet dat dat waar is. :?

EDIT: Hi heeft er 22 juli van gemaakt. Dat van Telfort lijkt me dus sterk.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Als dat zo is ben ik toch echt geneigd het te gaan annuleren, wordt hier echt niet goed van dan wacht ik nog eventjes op de SE Xperia die op Android draait..

Hoe doet HTC het, het in eerste instantie op 13 juli te gooien.. Ondertussen kijken we verdomme naar Augustus..
wat een onzin dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Ik heb inderdaad ook vernomen dat het toestel deze week niet gaat redden. Huidige verwachting is dus pas eind volgende week... Zo komen we toch al in de buurt van de Samsung i7500 die eind augustus wordt verwacht ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Arjan90 op 14-07-2009 19:42 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:53
Wanneer heeft HTC dan gezegd dat de telefoon op 13 juli uit zou komen? Bij algebeld hebben ze vanaf het begin af aan al verteld dat de telefoon in week 30 uit zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Mocht het niet HTC zijn dan hadden vele webwinkels deze datum uit hun duim gezogen uhuh ;).

En dan nog week 30 wordt het misschien ook niet eens als je op het bericht af moet gaan, het wordt al akelig stil gehouden dus ik kijk er niet meer van op..

Andere toestellen komen dan inderdaad al rondom die datum uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* post ontopic of post niet.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 14-07-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
Ik heb vandaag via PDAshop.nl vernomen dat eind volgende week een harde datum zou zijn voor de release, en wellicht een paar dagen eerder als we mazzel hebben. Vraag is natuurlijk in welke mate dat waar is. Begin een beetje ongeduldig te worden, maar van de andere kant, it's done when it's done. Ik heb liever dat ze nu een week of twee langer de tijd nemen om alles glad te strijken, dan dat we een maand lang met een buggy phone rondlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Marc69 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:53:
[...] Ik heb liever dat ze nu een week of twee langer de tijd nemen om alles glad te strijken, dan dat we een maand lang met een buggy phone rondlopen...
Als je de telefoon een maand of twee later krijgt gaat de marktwaarde wel omlaag omdat er dan concurrenten zijn met soorgelijke telefoons en je een betere telefoon kunt krijgen voor hetzelfde geld (en betaal je dus teveel)

In dit geval zie ik "op korte termijn" nog geen betere telefoon uitkomen en denk dat de HTC Hero zijn waarde nog wel een paar weken zal behouden. Maar volgens mijn reis-verzekering is de waarde van mijn vorige telefoon in 1 jaar met 39% gezakt tov de nieuwprijs*. Dus reken maar uit hoeveel je per maand verliest.

*gerekend vanaf de factuurdatum uiteraard

[ Voor 15% gewijzigd door rickiii op 15-07-2009 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
rickiii, me dunkt dat je telefoon in een jaar 39% minder waard is, je hebt hem dan ook een jaar gebruikt. da's iets anders als dezelfde telefoon nieuw kopen. De hero kost nu 450 euro, -40% is 270 euro, daar koop je volgend jaar ook echt nog geen htc hero voor. Of kost een iphone nu 400 euro nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens je reisverzekering ja.. En die is niet speciaal voor mobieltjes. Bij zulke verzekeringen krijg je gewoon 'n nieuw toestel uit dezelfde prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Probleem met de levertijden is dat dit altijd uitgaat van het meest optimale scenario. Als er ook maar iets tegenzit dan ben je zo twee weken verder. 39% waardeverlies is een combinatie van verouderen en gebruik. Dit soort getallen gelden niet voor telefoons die nog uit moeten komen en zeker niet bij een vertraging van enkele weken.

Gelukkig kan ik nog wel even geduld opbrengen tot ie uit een paar weken uit is. Dan zie ik wel of het de moeite waard is.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Bestelde producten:
zo ook gepreordered bij algebeld :)

HTC A6262 Hero Urban Brown
Extra Cadeau: MicroSD 8GB + Autolader
Voordeel SMS/MMS BloX (€ 0.00 p/mnd)
Gratis iQua BHS-316 bluetooth headset
Zorgeloos Mobiel BloX internet bundel

Nu maar afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
xoun schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:25:
[...] Gelukkig kan ik nog wel even geduld opbrengen tot ie uit een paar weken uit is. Dan zie ik wel of het de moeite waard is.
Geduld heb ik wel. Ik wilde alleen even aantonen dat het uitstel van 1 maand je perceptie van waarde kan al kan veranderen. Als je 1 maand geleden bereid was om 450,- te betalen voor iets, maak je die inschatting gebasseerd op gelijkwaardige producten die op dat moment beschikbaar zijn. Met de hevig concurrentie in smartphones komen er elk kwartaal nieuwe modellen uit en is het vorige model al weer verouderd.

Bijvoorbeeld: Als de HTC Magic of ander vergelijkbaar model vanaf 1 augustus ineens 50,- goedkoper wordt, zullen veel mensen toch gaan twijfelen of HTC Hero z'n extra geld wel waard is. Maar als mensen de pre-order hebt gedaan op basis van een levertijd op 7 juli, houden ze hier minder rekening mee.

Laten we hopen dat de prijzen van smartphones de komende maand gemiddeld gelijk blijven zodat de mensen met een pre-order niet teveel benadeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 00:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Laatst online: 11-09 14:58
Op de duitse T-mobile site wordt ook over augustus gesproken.
http://www.telekom.com/dt...16?archivArticleID=716332

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:08
Zal denk ik wel augustus 2010 worden dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van de officiele importeur van HTC voor Nederland geven ze op dit moment 21/7 aan (kan ik via mijn werk op inloggen)
Dus met een beetje geluk kunnen wij hem de 23e in handen hebben:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
Ik heb het vermoeden dat dit voor nieuwe orders zal gelden. Ik heb van een inkoper van een grote telecomaanbieder begrepen dat de pre-order batch in heel Europa uitverkocht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de G2 Touch. De branded versies komen altijd een tijd later uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik kan vanaf 22 juli mijn abonnement gaan verlengen en ik vind de Hero toch wel interessanter dan de Magic. Weet iemand of ik de Hero kan pre-orderen vóórdat ik officieel kan verlengen maar hij wel geleverd wordt op het moment dat ik wél kan verlengen?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
gday schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 00:29:
Ik kan vanaf 22 juli mijn abonnement gaan verlengen en ik vind de Hero toch wel interessanter dan de Magic. Weet iemand of ik de Hero kan pre-orderen vóórdat ik officieel kan verlengen maar hij wel geleverd wordt op het moment dat ik wél kan verlengen?
Moet je de shop vragen waarbij je wilt verlengen. Je vraag hoort hier niet thuis in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:39
Telfort duurt ook nog wel even, kreeg gisteravodn deze mail.

Geachte heer,

De door u bestelde HTC Hero i.c.m. Telfort 300 (24 mnd) is op dit moment niet voorradig. De bestelling zal verder verwerkt worden zodra het toestel beschikbaar is. Waarschijnlijk wordt het door u bestelde product snel uitgeleverd. Telfort houdt u in ieder geval op de hoogte.

Het is niet mogelijk om te reageren op deze e-mail. Heeft u toch nog vragen? Ga dan naar www.telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen en kunt u direct in contact komen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Internetshop van Telfort

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Laatst online: 26-11-2015
HTC zelf maar eens gebeld. Ze kunnen nog geen datum noemen, maar ze verwachten (maar weten het niet zeker) dat het toestel binnen 10 dagen verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-02 18:00
*knip* commentaar op moderatie mag via DM, mail of het feedback-topic

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 16-07-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Bij pdashop.nl krijg je de headset er nu niet meer bij als je pre-ordert, zo te zien. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 16:10
Net met GSMWEB.nl gebeld, hun verwachten het toestel morgen binnen te hebben. Ik ga helaas zondag 14 dagen op vakantie dat is dus net mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 16-07-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
inbedrijf schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:34:
Net met GSMWEB.nl gebeld, hun verwachten het toestel morgen binnen te hebben. Ik ga helaas zondag 14 dagen op vakantie dat is dus net mis...
Vraag me toch af of dat geen truc is zodat je daar pre-ordert...maar ik zal ze morgen eens bellen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
GSMweb net gebeld! Als je nu besteld verzenden ze hem vandaag nog!!! Hij was net binnen.
En dit is geen grap :P :D :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vraag hoort hier niet, lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 16-07-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:14:
GSMweb net gebeld! Als je nu besteld verzenden ze hem vandaag nog!!! Hij was net binnen.
En dit is geen grap :P :D :D
Net 2 minuten geleden in mn mailbox:
Geachte heer/mevrouw,

De HTC Hero zal pas vanaf 20 juli 2009 leverbaar worden bij GSMWeb.nl. Vooralsnog kunt u wel een pre-order doen op onze website.

Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Hawal

Klantenservice GSMWEB.NL Nederland B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:14:
[...]

Net 2 minuten geleden in mn mailbox:

[...]
Dan vertellen ze aan de telefoon dus andere dingen ....

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
DennusB schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:18:
[...]

Dan vertellen ze aan de telefoon dus andere dingen ....
Maar wie heeft er gelijk ;)
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste