Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melicous
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik ben net gebeld door Hi en ze komen m'n hero morgen afleveren

Voor de mensen die het willen weten had ik het afgelopen maandag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:42
Ik heb mijn bestelling zoals ik al verteld heb zaterdag gedaan via de site van KPN.
Toch door de spanning over de levertijden heb ik even rond gebeld naar verschillende business centers van KPN.
Hier werd mij verteld dat de 'centrale opslagplaats' de htc hero al sinds 29 Juli binnen heeft. Volgens 2 business centers zou de telefoon bij de volgende levering binnen moeten komen. Bij Alkmaar en Amsterdam zou dat morgen of vrijdag moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Bij mij is de orderstatus bij Hi nu veranderd naar Order wordt gepickt in magazijn, er staat zelfs al een track trace link bij inclusief code, maar TNT herkent 't nu nog niet. Dus ik ga er wel van uit dat ie morgen bij me wordt afgeleverd. :)

@pven
Daar was ik me van bewust, maar dit is toch ook nuttige info voor andere mensen die de telefoon bij Hi hebben besteld? Ik ga er van uit dat ik niet de enige ben waarbij de bestelstatus eindelijk veranderd is.

[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 03-08-2009 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Persoonlijke bestelstatussen zijn niet interessant voor dit topic, zie ook Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 05:54

Boy

www.byoscoop.nl

Ik heb ook een leuke verlenging gezien op m'n Telfort abonnement (alleen bij verlenging, niet bij nieuw):

2 jarig abo: 14,95 euro voor 150 belminuten, 3,95 voor 100 sms'jes en 2,50 voor internet: 21,40 euro.
Bijbetaling voor de hero: 49,00

Da's toch un goeie he?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
tiguan schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:07:
Bij mij is de orderstatus bij Hi nu veranderd naar Order wordt gepickt in magazijn, er staat zelfs al een track trace link bij inclusief code, maar TNT herkent 't nu nog niet. Dus ik ga er wel van uit dat ie morgen bij me wordt afgeleverd. :)
Bij mij staat dat er nu inderdaad ook. "Order wordt gepickt in het magazijn". Heb alleen nog geen track&trace code.

Hebben ze jou al gebeld, of gaat hij bij jouw om een verleningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Ik heb een verlenging gedaan. Als je op de link naar de track and trace pagina hovert, zie je dat er wel al een code in de url wordt meegegeven, tenminste bij mij wel. Alleen TNT kent de code nog niet, dit wordt meestal pas 's avonds geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-06 21:45
tiguan schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:07:

@pven
Daar was ik me van bewust, maar dit is toch ook nuttige info voor andere mensen die de telefoon bij Hi hebben besteld? Ik ga er van uit dat ik niet de enige ben waarbij de bestelstatus eindelijk veranderd is.
Ik vind dit inderdaad interessant om te weten. bij mij is status nog steeds voor inschrijving, maar ik weet nu ieder geval dat er wat uitgeleverd wordt. Ze zullen wel telkens kleine hoeveelheden krijgen.

Edit: Zie ook net dat de levertijd op de website nu op "Levertijd 2-5 werkdagen" staat.

[ Voor 5% gewijzigd door murdock_nl_ op 03-08-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
tiguan schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:57:
Ik heb een verlenging gedaan. Als je op de link naar de track and trace pagina hovert, zie je dat er wel al een code in de url wordt meegegeven, tenminste bij mij wel. Alleen TNT kent de code nog niet, dit wordt meestal pas 's avonds geupdate.
Oh ja nu zie ik het. Heb inderdaad ook een track&trace nummer. Maar ik meen dat ze je toch ook moeten bellen voor een afspraak? Er zit nu in iedergeval schot in de zaak bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Heb weer even met Hi gebeld, ze hebben er inderdaad een hoop binnen gekregen vandaag, wanneer de volgende lading komt weet men bij de helpdesk echter nog niet.
XENTiC schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:35:
[...]
Hebben ze jou al gebeld, of gaat hij bij jouw om een verleningen?
Ze bellen je toch altijd voor het afleveren de telefoon? Ook als het om een verlenging gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Nee, dat was voorheen zo toen ze nog met een koeriersdienst werkten. Nu gebruiken ze gewoon de TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Op de Hi site wordt wel gezegd dat je wordt gebeld voor een afleveringsafspraak. Maar lijkt me inderdaad dat dit niet meer gebeurd met TNT, tenzij je denk ik een nieuw contract moet ondertekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Voor wat betreft een Vodafone 22,50 abo (2 jaar) + internet lijkt mij Bestelmaar het goedkoopst: De standaard Vodafone acties (eerste jaar geen 22,50 maar 11,25, gratis SMS verdubbelaar en geen activeringskosten) en het toestel voor maar 23,95 inclusief verzendkosten.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Laatst online: 06-06 06:39
Hi levert nu eindelijk maar ik ga de bestelling weigeren. Kwam er vorige week al achter dat ik met een 1-jarige verlenging al met een Hi Online 15 abonnement maar 89,95! hoef bij te betalen.. Annuleren kon niet meer volgens de mensen dus nu moet ik verdomme nog is 2 weken wachten voordat de order op deze omslachtige manier is omgekeerd..

Ik hoop alleen wel dat je dus moet tekenen want anders wordt het pakketje zo bij ons afgeleverd ben ik bang..!

[ Voor 14% gewijzigd door zer0l op 03-08-2009 19:12 ]

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

ma9ma schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:39:
Voor wat betreft een Vodafone 22,50 abo (2 jaar) + internet lijkt mij Bestelmaar het goedkoopst: De standaard Vodafone acties (eerste jaar geen 22,50 maar 11,25, gratis SMS verdubbelaar en geen activeringskosten) en het toestel voor maar 23,95 inclusief verzendkosten.
die 22,50 is dan nog exclusief internet? Dus moet er nog zo'n tientje bij optellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
-Cyril- schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:00:
Hi levert nu eindelijk maar ik ga de bestelling weigeren. Kwam er vorige week al achter dat ik met een 1-jarige verlenging al met een Hi Online 15 abonnement maar 89,95! hoef bij te betalen.. Annuleren kon niet meer volgens de mensen dus nu moet ik verdomme nog is 2 weken wachten voordat de order op deze omslachtige manier is omgekeerd..

Ik hoop alleen wel dat je dus moet tekenen want anders wordt het pakketje zo bij ons afgeleverd ben ik bang..!
Dan schrijf je "retour afzender" op het pakket en breng je 'm even langs op het postkantoor. Werkt volgens mij ook. Vraag op het postkantoor dan wel even een afschrift dat je het pakket retour hebt gestuurd, kan je geen gezeik krijgen als het misgaat...

[ Voor 11% gewijzigd door DarkFly op 03-08-2009 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281387

Ik had nog een vraagje voor de mensen die het toestel bij Hi hebben besteld, konden jullie alleen de bruine versie bestellen, of was er ook de mogelijkheid om een witte te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
Anoniem: 281387 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:18:
Ik had nog een vraagje voor de mensen die het toestel bij Hi hebben besteld, konden jullie alleen de bruine versie bestellen, of was er ook de mogelijkheid om een witte te nemen?
Alleen de bruine. Mocht je wit willen en een hi abbo dan moet je het via een tussenpersoon doen, pdashop bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Boy schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:26:
[...]

die 22,50 is dan nog exclusief internet? Dus moet er nog zo'n tientje bij optellen?
Dat is inderdaad exclusief internet, dus die 9.50 komt er nog bij. Maar dat is iets waar je nergens (meer) anders kan krijgen. Alleen de prijs die je voor de Hero betaald is verschillend per toko. Dus inderdaad, het eerste jaar betaal je 20,75 en het tweede jaar 32,00 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 16:14
Ik zag net dit abonnement met Tele2. Totaalprijs over 2 jaar: € 297,95 (24 x € 10 per maand + € 24,95 administratie + € 33,= bijbetaling)

Zou deze ook simlock-vrij zijn? Volgens mijn is dit de goedkoopste manier om aan een hero te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Marcj schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:48:
Ik zag net dit abonnement met Tele2. Totaalprijs over 2 jaar: € 297,95 (24 x € 10 per maand + € 24,95 administratie + € 33,= bijbetaling)

Zou deze ook simlock-vrij zijn? Volgens mijn is dit de goedkoopste manier om aan een hero te komen :)
Als je doorklikt zie je dat het een abonnement van 35 euro per maand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 16:14
RoD schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:13:
[...]

Als je doorklikt zie je dat het een abonnement van 35 euro per maand is.
Ah, bij mij deed de website het helemaal niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-04 22:03
Ik geloof dat Hi nu eindelijk is begonnen met de levering. Erg jammer dat het zo heeft moeten lopen..
Zeker voor zo'n ongeduldig persoon als ik :+

Hi heeft trouwens wel wat lopen klooien met de prijzen :X Op het moment dat ik hem bestelde (Hi Online 15 + Eindeloos Online 2 jaar) hoefde ik niks bij te betalen voor de Held, waar ik nu een bedrag van €29,99 zie :o
Ook heeft de Hi site het op dit moment heel erg druk denk ik :+ of die site is gewoon heel hard gebugged.

offtopic:
Bij mijn orderstatus @ hi.nl staat hij nu trouwens op "Order verzonden".
Dus dat word morgen lekker wachten op het TNT bezorgertje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Het lijkt er overigens op dat Hi de orders vanmiddag niet allemaal klaar heeft kunnen zetten, ik hoor van verschillende mensen dat ze ook al een trackingnummer hebben maar dat er pas bij 1 persoon daadwerkelijk staat dat de order verzonden is. Ga er maar vanuit dat de rest morgen zal worden verzonden, dus woensdag thuis zal arriveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.C. Munchkin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04 15:47
Ik heb begin vorige week bij Central Point de HTC Hero Brown besteld. De voorraad stond op 50 met de vermelding dat de volgende dag geleverd kon worden. Nu staat de voorraad al dagenlang op 260(!) met de vermelding dat er de volgende dag geleverd wordt. Dus niet!
Ik heb er een paar telefoontjes aan besteed, en de eerste keer werd mij verteld dat van HTC nog niet geleverd mocht worden (bekend verhaal: ivm de software). Ik heb vervolgens gemaild met HTC en die wisten me afgelopen woensdag te vertellen dat de HTC inmiddels gereleased was, en dat een winkel gewoon kon leveren als ze voorraad hadden.
Na mijn opmerking aan Central Point is het verhaal aangepast. Nu wordt er gezegd dat er wel een voorraad is, maar dat ze het in het magazijn te druk hebben om uit te leveren. Blijkbaar is dat al 6 dagen zo, want de teller blijft op 260 staan, en ik heb niets binnen!
Mijn opmerking dat ik het misleidend vind dat er nog steeds gemeld wordt dat de volgende dag wordt uitgeleverd, wordt afgedaan met de mededeling dat dit nu eenmaal automatisch gekoppeld is.
(Overigens hebben ze het nu ook in het contactcenrum al 3 dagen lang te druk om mijn annulering in behandeling te nemen.)

[ Voor 0% gewijzigd door K.C. Munchkin op 04-08-2009 00:38 . Reden: -nog steeds- ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Fijn voor je, maar dit willen we hier niet zien. Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 04-08-2009 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

ma9ma schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:37:
[...]

Dat is inderdaad exclusief internet, dus die 9.50 komt er nog bij. Maar dat is iets waar je nergens (meer) anders kan krijgen. Alleen de prijs die je voor de Hero betaald is verschillend per toko. Dus inderdaad, het eerste jaar betaal je 20,75 en het tweede jaar 32,00 euro.
Kijk es naar mijn reactie hier:
Boy in "[ABO] HTC Hero levertijden en abonnement..."

daar is internet (bij 2-jarig) 2,50 p/m...bij verlenging kost het toestel 49,00, bij nieuw abo is het 139,00 bij dit abonnement...zit je toch een stuk lager met de maandelijkste kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Boy schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 08:02:
[...]

Kijk es naar mijn reactie hier:
Boy in "[ABO] HTC Hero levertijden en abonnement..."

daar is internet (bij 2-jarig) 2,50 p/m...bij verlenging kost het toestel 49,00, bij nieuw abo is het 139,00 bij dit abonnement...zit je toch een stuk lager met de maandelijkste kosten...
I know, maar ik doelde puur en alleen op een abo met Vodafone. Vandaar ook de zinsnede "Voor wat betreft een Vodafone 22,50 abo (2 jaar) + internet...". Dat er andere abonnementen en providers zijn die goedkoper kunnen zijn weet ik, maar als je voor een vodafone 22,50 gaat is de actie bij die toko het goedkoopst.

Daarnaast zou Telfort voor mij een nieuw abo betekenen (dus duurder) en is de downstream van Telfort internet niet te vergelijken met die van Vodafone (bron: AndroidWorld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149219

Boy schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:40:
Ik heb ook een leuke verlenging gezien op m'n Telfort abonnement (alleen bij verlenging, niet bij nieuw):

2 jarig abo: 14,95 euro voor 150 belminuten, 3,95 voor 100 sms'jes en 2,50 voor internet: 21,40 euro.

Da's toch un goeie he?
Telfort doet inderdaad erg goeie verlengingsaanboden. 2 jaar abo (vorgie maand verlengd):
Telfort 150 voor 14,95
25 sms voor 1,95
internet 4,95 eerste 12 maanden daarna 9,95
HTC Hero 0,-

Alleen dat wachten op je Hero, staat nog steeds op week 33 op de site.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
*weg* Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 04-08-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Anoniem: 149219 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:05:
[...]

Telfort doet inderdaad erg goeie verlengingsaanboden. 2 jaar abo (vorgie maand verlengd):
Telfort 150 voor 14,95
25 sms voor 1,95
internet 4,95 eerste 12 maanden daarna 9,95
HTC Hero 0,-

Alleen dat wachten op je Hero, staat nog steeds op week 33 op de site.....
is die Hero dan sim-locked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMark
*weg* Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 04-08-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boy schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:40:
[...]

is die Hero dan sim-locked?
Ja, maar de unlockcode kan je gratis opvragen bij een Telfort abo.

Edit: inlog link, dus copy paste van de Telfort site:
Abonnement
U kunt de unlockcodes kosteloos opvragen via Mijn Telfort.
U hebt hierbij het IMEI-nummer van uw toestel nodig.
Maak uw toestel simlockvrij met behulp van de unlockcodes en de toestelinstructies.

Let op!
U ontvangt uw simunlockcodes ongeveer 7 werkdagen na aanvraag.
Het is niet mogelijk de unlockcodes op te vragen als u een betalingsachterstand heeft.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 149219 op 04-08-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Anoniem: 149219 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:48:
[...]

Ja, maar de unlockcode kan je gratis opvragen bij een Telfort abo.
Ik heb gekeken naar die pagina waar je heen linkt...maar zonder verder te moeten inloggen en aanvragen kom ik er niet achter of je dit gelijk kunt doen.
Zo ja: waarom zouden ze dan een sim-lock erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ma9ma schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:39:
Bij Telecomadvies is deze combinatie nog goedkoper. De Hero is daar gratis en er gelden dezelfde netwerkacties van Vodafone. Het enige verschil is dat je bij Telecomadvies geen verzendkosten hoeft te betalen (8,95 euro bij bestelmaar).
Telecomadvies heeft ze inmiddels weer op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286651

*weg* Het is hier geen helpdesk. Lees die topicwaarschuwing eens.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 04-08-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
De status bij Hi is nu:

Voor 17:00 uur besteld = morgen in huis

Lijkt er op dat zei hem nu ook gewoon goed op voorraad hebben. Weet niet hoe het met kpn zit maar lijkt mij dat daar het zelfde verhaal voor geldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41
Ik zag het inderdaad ook bij Hi.
Weet iemand hoe je de telefoonnummers van Hi winkels kunt vinden? Ik kom niet verder dan de openingstijden namelijk. Afhalen in de winkel heeft mijn voorkeur maar dan wil ik liever niet voor niks rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Redshark schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:30:
Ik zag het inderdaad ook bij Hi.
Weet iemand hoe je de telefoonnummers van Hi winkels kunt vinden? Ik kom niet verder dan de openingstijden namelijk. Afhalen in de winkel heeft mijn voorkeur maar dan wil ik liever niet voor niks rijden.
Heb daarvoor ook al een keer naar de klantenservice gebeld, maar mij werd verteld dat de Hi winkels geen telefoonnummer hebben waarop je ze kan bereiken. Ik denk toch dat je er langs moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
Weet niet voor welke plaats je het wilt weten maar onderstaande link staat het telefoonnummer voor de Hi winkel in leiden:

http://www.ilocal.nl/nl/telefoonwinkels/hi/362367401942413

zie dat het niet voor elke plaats werkt probeer anders ook even straatnaam + nr + plaats in google in te vullen vind je vaak ook wat.

[ Voor 21% gewijzigd door murdock_nl_ op 04-08-2009 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
XENTiC schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:36:
[...]

Heb daarvoor ook al een keer naar de klantenservice gebeld, maar mij werd verteld dat de Hi winkels geen telefoonnummer hebben waarop je ze kan bereiken. Ik denk toch dat je er langs moet gaan.
Hmm, erg lastig inderdaad. Vanmiddag toch even langsgelopen in tilburg. De dummy lag in de winkel maar het toestel zelf was net even op. In de loop van de week werd en volgens mij een nieuwe voorraad verwacht.

Over andere winkels kreeg ik weinig te horen, behalve dat ze de hero vandaag waarschijnlijk niet hadden liggen maar ook deze week verwachten. Even geduld dus nog bij hi-shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMark
murdock_nl_ schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:11:
De status bij Hi is nu:

Lijkt er op dat zei hem nu ook gewoon goed op voorraad hebben. Weet niet hoe het met kpn zit maar lijkt mij dat daar het zelfde verhaal voor geldt
Zoals ik in mijn vorige post al duidelijk maakte heeft ook kpn de hero nu op voorraad. Helaas werd ik weggemod omdat het schijnbaar geen nuttige informatie was.
Verder is het erg zonde om de hero in de winkel te kopen aangezien je in de webwinkels aardig wat korting kan krijgen op je abbo. Dit krijg je niet in de winkel.

Verder kan je wel googelen op KPN business centers, daar zijn wel telefoonnummers van te vinden op het internet!

[ Voor 0% gewijzigd door McMark op 05-08-2009 00:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje1
  • Laatst online: 23-03-2023
Na lang opzoek te zijn geweest naar de beste aanbieding (Hero + 12 maanden Abonnement met min 175 min/350 sms+ Onbeperkt internet)

Denk ik toch dat Telecomadvies een van de goedkoopste is, bij een Vodafone 27,50 abbo + gratis sms verdubbelaar + Onbeperkt internet moet nog 148 euro worden bijgelegd.

Heeft iemand nog iets beters kunnen vinden?

Ik ben overigens naar vodafone gaan kijken aangezien hun tenminste knap internet hebben (3,6mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Draakje1 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:53:
Na lang opzoek te zijn geweest naar de beste aanbieding (Hero + 12 maanden Abonnement met min 175 min/350 sms+ Onbeperkt internet)

Denk ik toch dat Telecomadvies een van de goedkoopste is, bij een Vodafone 27,50 abbo + gratis sms verdubbelaar + Onbeperkt internet moet nog 148 euro worden bijgelegd.

Ik ben overigens naar vodafone gaan kijken aangezien hun tenminste knap internet hebben (3,6mb)
Wat dacht je van Belcompany. Vodafone 22,50 (1e jaar 11,25) + internet 9,50 met 0 euro bijbetalen.

Edit: Sorry niet goed gelezen. Deze aanbieding heeft te weinig minuten en is 2 jarig... :X

[ Voor 5% gewijzigd door Hades.NL op 05-08-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-06 16:04

TMoose

Mooooooose !!

Draakje1 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:53:

Ik heb precies dezelfde afweging gemaakt, maar dan vorige week. Toen stond bij telecomadvies nog een onbekende levertijd. Nadat op mailtjes niet gereageerd werd (Overigens nog steeds niets van gehoord) toch maar verder gezocht. Helaas niet gevonden voor dezelfde prijs, maar voor E50 meer bij www.phoneshop.nl uitgekomen. Daar was de telefoon wel op voorraad. Zeer snel werd contact met me opgenomen, en als de nummerportering van Vodafone niet een dag had geduurt, dan was de telefoon nog dezelfde dag verzonden. Nu ging er helaas een weekend overheen, maar ik heb ondertussen m'n Hero in huis :)

Ik zie zojuist dat de T-Mobile G2 Touch black (Wat dus ook een HTC Hero is, maar misschien geen sense heeft) op de T-Mobile website i.c.m. 1 jaar FLex 25 149.95 kost. Met Web&Walk van 9.95 nog maar E89.95

[ Voor 8% gewijzigd door TMoose op 05-08-2009 15:31 . Reden: T-mobile info toegevoegd ]

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje1
TMoose schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:03:
[...]

Ik heb precies dezelfde afweging gemaakt, maar dan vorige week. Toen stond bij telecomadvies nog een onbekende levertijd. Nadat op mailtjes niet gereageerd werd (Overigens nog steeds niets van gehoord) toch maar verder gezocht. Helaas niet gevonden voor dezelfde prijs, maar voor E50 meer bij www.phoneshop.nl uitgekomen. Daar was de telefoon wel op voorraad. Zeer snel werd contact met me opgenomen, en als de nummerportering van Vodafone niet een dag had geduurt, dan was de telefoon nog dezelfde dag verzonden. Nu ging er helaas een weekend overheen, maar ik heb ondertussen m'n Hero in huis :)

Ik zie zojuist dat de T-Mobile G2 Touch black (Wat dus ook een HTC Hero is, maar misschien geen sense heeft) op de T-Mobile website i.c.m. 1 jaar FLex 25 149.95 kost. Met Web&Walk van 9.95 nog maar E89.95
Thanks voor je reply!,

Nu ben ik niet zon voorstander wat t-mobile betreft, maar ik vind hun versie van de hero wel de mooiste! kwa kleur etc... misschien toch maar een overweging maken en het 1 jaartje aankijken (dekking was bij mijn moeder zo beroert dat er in onze woonplaats niet eens knap viel te bellen)

Net bij belcompany geweest...en even de kans gehad om met de hero te spelen echter moest ik daar 235 bijbetalen bij een 1 jarig vodafone 27,5 + internet... vond ik toch wel beetje heel veel geld.

Als er nog iemand iets goedkoper vind hoor ik het zeer graag! mijn zoektocht gaat verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

murdock_nl_ schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:11:
De status bij Hi is nu:

Dat wordt hier nog eens bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224078

Op Telecomadvies.nl kun je de bruine Hero krijgen met T-Mobile Flex 25 + Web 'N' Walk Standard voor maar 88 euro (1-jarig)

Dit komt erg overeen met het bestellen bij T-mobile zelf, alleen krijg je hier dus de 'echte' Hero:) De status staat ook nog eens op 'goed leverbaar'

Dit lijkt me erg interessant, alleen ben ik nogal sceptisch met het bestellen bij Webshops die niet zo bekend zijn...

(Ik heb al gekeken in de Shopreviews)

Linkje voor de geintresseerden:

http://www.telecomadvies....24&Extradienst=-1,5303071

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 224078 op 05-08-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313096

Telecomadvies heeft een thuiswinkel waarborg dus opzich hoef je je nergens druk om te maken. ;-)

Ik zou echter graag mijn abbonement bij Vodafone zelf willen verlengen en hier een Hero bij willen nemen. Weet iemand hier misschien waarom deze bij Vodafone zelf nog niet beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 16:04
Omdat Vodafone de HTC Magic heeft en de HTC Hero dus in dat vaarwater gaat zitten. De HTC Magic is nl. exclusief bij Vodafone.

Telecomadvies is in principe een onderdeel van BelCompany, dus wellicht dat dat wat extra vertrouwen biedt? ;) Dat is misschien ook wel precies de reden dat hij niet zo bekend is..

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje1
Ik las inderdaad dat telecomadvies een onderdeel van belcompany schijnt te zijn.... dat zit dus wel goed... alleen wat ik weer vreemd vind is dat ik bij belcompany wel al kan verlengen (abonnement loopt 3 december af bij vodafone) terwijl dit bij telecomadvies nog niet mogelijk blijkt te zijn.

Het verschil bij een 27,50 verlenging + internet tussen belcompany en Telecomadvies is toch echt wel 100+ euro... dus dan word het toch maar even afwachten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn contract loop 14 december af Draakje, wil hetzelfde abbonement. Dus keep me posted wat je gaat doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Draakje1 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:49:
Ik las inderdaad dat telecomadvies een onderdeel van belcompany schijnt te zijn.... dat zit dus wel goed... alleen wat ik weer vreemd vind is dat ik bij belcompany wel al kan verlengen (abonnement loopt 3 december af bij vodafone) terwijl dit bij telecomadvies nog niet mogelijk blijkt te zijn.

Het verschil bij een 27,50 verlenging + internet tussen belcompany en Telecomadvies is toch echt wel 100+ euro... dus dan word het toch maar even afwachten... :(
Heb je al gebeld met Telecomadvies? Wellicht dat ze het buitenom het systeem wel kunnen doen, zoals de meesten al wel hebben gemerkt lijkt de site erg verouderd te zijn en vroeger was het zo dat abonnementen pas 3 maanden van tevoren verlengd kunnen worden terwijl het nu in veel gevallen al 4 maanden is, wellicht dat dat voor jou ook wel geldt?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Laatst online: 03-06 16:04

TMoose

Mooooooose !!

RoD schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:37:
[...]

Tja, Ik ben zelf weggegaan bij T-Mobile omdat ik geen bereik meer had thuis na een verhuizing. Ze hebben dan ook zonder problemen mijn abonnement vrij gezet, zodat ik naar een andere provider kon. (Na 18 van de 24 maanden) Nu dus voor Vodafone gekozen vanwege het goede netwerk, en het snelle internet. Op dat laatste is KPN afgevallen. Anders was dat het misschien nog wel geworden.

Zojuist is mijn abonnement overgegaan, en na het wisselen van de simkaart ben ik op m'n werk van 2 streepjes GPRS naar 3 streepjes 3G gegaan. Das alvast een punt voor Vodafone :9

Oh, En de 2 redenen om voor een 1jarig abo te kiezen zijn ten eerste het switchen naar een nieuwe provider. Mocht Vodafone niet bevallen, dan zit ik er maar een jaar aan vast. En ten tweede verwacht ik dat er binnen nu en een jaar nog veel ontwikkeling zit, zowel in de android telefoons als in de software. De mogelijkheid over een jaar te verlengen i.c.m. een andere telefoon leek mij daaromm ook erg handig.

Nu ik de Hero in huis heb vermoed ik echter dat die mij wel meer dan een jaar tevreden kan houden.

[ Voor 24% gewijzigd door TMoose op 06-08-2009 10:16 ]

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
RoD schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:37:
[...]

Volgens mij zit het wel goed bij HI. Ik heb gisteren de gok maar genomen en hem via Hi.nl besteld. 's avonds stond de status al op 'order verzonden' in de shop van hi.nl. Track en Trace deed het nog niet en verder heb ik ook niets meer gehoord (misschien vandaag wel maar kan hier niet bij mijn email overdag) maar het klinkt veelbelovend.
Nog meer mensen dit idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje1
Sp!tF!re schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 23:05:
[...]

Heb je al gebeld met Telecomadvies? Wellicht dat ze het buitenom het systeem wel kunnen doen, zoals de meesten al wel hebben gemerkt lijkt de site erg verouderd te zijn en vroeger was het zo dat abonnementen pas 3 maanden van tevoren verlengd kunnen worden terwijl het nu in veel gevallen al 4 maanden is, wellicht dat dat voor jou ook wel geldt?
Goed idee! zal het zometeen gelijk eens even proberen... weet jij trouwens of je gelijk op je nieuwe abbo overstap of dat die pas ingaat nadat je oude is afgelopen?

Alvast bedankt voor je reactie zou een uitkomst voor mij zijn :)

Groet

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:08

The_Worst

Unox

Ik heb de telefoon gistermiddag besteld op de website van Hi met een nieuw abonnement. Iets meer dan een uur later werd ik al gebeld door de koerier die het pakketje vandaag wilde langsbrengen. De koerier komt nu, als het goed is, morgen langs om het pakketje af te leveren. Hij komt een dag later omdat ik vandaag niet kon, dus geen fout van Hi of de koerier. :)

Edit: de levertijd van Hi komt nu dus ook overeen met wat op de website staat: voor 17.00 uur besteld = morgen in huis.

[ Voor 14% gewijzigd door The_Worst op 06-08-2009 11:36 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist een antwoord terug van Vodafone :

Geachte heer Plasmans,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De HTC hero komt niet in ons assortiment.

U kunt wel via een externe aanbieder uw abonnement verlengen met de HTC hero.
Bijvoorbeeld bij de phoneshop.

http://www.phoneshop.nl/A160T10615D24V1N1O72O399O403/

Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Wendy Ropers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 20:41
zojuist ook een Hero besteld bij Hi, icm een Hi online student 20 (16,95 p. mnd) en eindeloos online (1e jaar 2,50 p.mnd / 2e jaar 9,95 p. mnd)

moet alleen nog 49,95 voor het toestel betalen en moet nog 1 maand bij mijn huidige provider (tele2) echter scheelt me dat niet zoveel, wil hem graag asap hebben.. :)

Geloof dat dit best een aardige deal is, kon in elk geval niet veel goedkoper vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
The_Worst schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:31:
Ik heb de telefoon gistermiddag besteld op de website van Hi met een nieuw abonnement. Iets meer dan een uur later werd ik al gebeld door de koerier die het pakketje vandaag wilde langsbrengen. De koerier komt nu, als het goed is, morgen langs om het pakketje af te leveren. Hij komt een dag later omdat ik vandaag niet kon, dus geen fout van Hi of de koerier. :)

Edit: de levertijd van Hi komt nu dus ook overeen met wat op de website staat: voor 17.00 uur besteld = morgen in huis.
Wel een koerier? Ik dacht dat het TNT zou zijn. Ik ben nog niet gebeld, als heb ik een onbekende gemiste oproep gehad zojuist. Wellicht dat dat hem zou kunnen zijn. Maar belooft veel goeds voor de uitlevering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
Subslider schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:46:
zojuist ook een Hero besteld bij Hi, icm een Hi online student 20 (16,95 p. mnd) en eindeloos online (1e jaar 2,50 p.mnd / 2e jaar 9,95 p. mnd)

moet alleen nog 49,95 voor het toestel betalen en moet nog 1 maand bij mijn huidige provider (tele2) echter scheelt me dat niet zoveel, wil hem graag asap hebben.. :)

Geloof dat dit best een aardige deal is, kon in elk geval niet veel goedkoper vinden. :)
Nog beter was geweest om een hi online student 25 te nemen die kost 18,95 per maand dus 2 euro duurder per maand X 24 is 48 euro dus zeker 1,95 euro goedkoper plus meer belminuten/smsjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 20:41
murdock_nl_ schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:48:
[...]

Nog beter was geweest om een hi online student 25 te nemen die kost 18,95 per maand dus 2 euro duurder per maand X 24 is 48 euro dus zeker 1,95 euro goedkoper plus meer belminuten/smsjes :)
nou probleem is alleen dat ik dat nooit van me levensdagen ga gebruiken.
Ik zat eerst met een Hi 15, waarbij ik 129,- voor het toestel moest bijleggen, gelukkig adviseerde me de Hi verkoper om toch even te kijken naar Hi 20. was uiteindelijk maar 2 euro duurde over de volledige 2 jaar.

Hi student online 15 + eindeloos online = 603,- over 2 jaar
Hi student online 20 + eindeloos online = 605,- over 2 jaar
Hi student online 25 + eindeloos online = ~650,- over 2 jaar

maar zoals ik al zei, ik zou nooit de hi 25 volledig kunnen opmaken, bovendien zit ik nu aan iets lager maandlasten (moet nu echter wel voor toestel betalen maar dat is opt moment geen probleem.)

EDIT: Pakketdienst belde zojuist, word morgen afgeleverd. De instelling van HI "Voor 17:00 besteld morgen in huis" is dus niet helemaal waar..

[ Voor 6% gewijzigd door Subslider op 07-08-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Telfort is nu ook begonnen met uitleveren, week 33 is van de site gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313034

Gisteren de HTC Hero (brown) besteld bij www.belsimpel.nl.

Heb de telefoon besteld i.c.m. een 2-jarig Vodafone 22,50 abonnement (150 belminuten) + Zorgeloos Online BloX (3,6 Mbps down / 384 kbps up - sneller dan bijv. Hi). Bij dit abonnement is de telefoon gratis (je betaalt alleen 9,50 euro verzendkosten). Komt neer op totaalkosten 642,50 euro over 2 jaar (en dat was voordeliger dan als ik mijn huidige Hi-abonnement zou verlengen).

Levertijd 2 a 5 werkdagen, als het goed is.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 313034 op 08-08-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nog steeds beetje aan het rondkijken: 1 jarige VF verlenging van 27,50 of 35,00 + smsverdubbelaar + internet:

2call.nl
27,50: toestelkosten 221,-
35,00: toestelkosten 168,-

Belcompany
27,50: toestelkosten 244,-
35,00: toestelkosten 184,-

Telecomadvies
27,50: toestelkosten 154,-
35,00: toestelkosten 94,-

De rest van de onlinetoko's zijn stukken duurder dus daar kijk ik niet meer naar..

Wat ik wel jammer vind is dat:
- de Phonehouse heeft de HTC Hero nog niet op hun site staan
-de TforTelecom geen Vodafone aanbiedt ofzo, alleen Hi / KPN en Telfort

Ik mag al verlengen, is nu 3,5 maand van te voren, maar bij Telecomadvies.nl kan dat nog niet.. pas vanaf 3..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje1
CLB schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:43:
Ben nog steeds beetje aan het rondkijken: 1 jarige VF verlenging van 27,50 of 35,00 + smsverdubbelaar + internet:

2call.nl
27,50: toestelkosten 168,-
35,00: toestelkosten 221,-

Belcompany
27,50: toestelkosten 184,-
35,00: toestelkosten 244,-

Telecomadvies
27,50: toestelkosten 94,-
35,00: toestelkosten 154,-

De rest van de onlinetoko's zijn stukken duurder dus daar kijk ik niet meer naar..

Wat ik wel jammer vind is dat:
- de Phonehouse heeft de HTC Hero nog niet op hun site staan
-de TforTelecom geen Vodafone aanbiedt ofzo, alleen Hi / KPN en Telfort

Ik mag al verlengen, is nu 3,5 maand van te voren, maar bij Telecomadvies.nl kan dat nog niet.. pas vanaf 3..
Hmm... scheelt toch een hoop he,

Je hebt trouwens wel klein foutje gemakt in je bericht... je moet natuurlijk niet meer voor een telefoon bijbetalen bij een duurder abonnement ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes scheelt echt bergen met geld.. Helemaal tussen de BC en Telecomadvies.nl wat gewoon 't zelfde is..
En natuurlijk betaal ik liever 100,- minder, dat is snel verdiend op die manier.. En prijzen zijn aangepast, foutje!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje1
CLB schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 15:24:
Yes scheelt echt bergen met geld.. Helemaal tussen de BC en Telecomadvies.nl wat gewoon 't zelfde is..
En natuurlijk betaal ik liever 100,- minder, dat is snel verdiend op die manier.. En prijzen zijn aangepast, foutje!
Tja... ik vind het eigenlijk een beetje kloterig dat ik nog een paar weken moet wachten totdat ik eindelijk bij telecomadvies kan verlengen... toevallig nog iets anders gevonden wat iets duurder is?

Goedkoopste dat ik tot nu toe na telecomadvies heb gevonden is gsmweb met 207 euro bijbetalen bij een vf 1 jarige 27,50 verlenging + internet . Dit is nog steeds wel 53 eu duurder als Telecomadvies. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat vind ik zo'n ubergare site, dat ik daar maar niet bestel, al was dat ding er gratis.

EDIT @ Hieronder: Die layout van die site, de prijzen, de keuze voor extra bundels enzo.. Niet mijn stijl.

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 08-08-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224078

@ CLB, wat is er gaar aan? Was net van plan daar te bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312476

enig idee hoelang het duurt dat het toestel los 350 eu zal kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingcharles
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
Gisteren bij T for Telecom 459 als prijs doorgekregen voor los toestel.
Standaard prijs los is daar 489.
Lijkt me een redelijke winkel prijs op dit moment. Webshops zijn wel wat goedkoper natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Draakje1 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:14:
[...]

Goed idee! zal het zometeen gelijk eens even proberen... weet jij trouwens of je gelijk op je nieuwe abbo overstap of dat die pas ingaat nadat je oude is afgelopen?

Alvast bedankt voor je reactie zou een uitkomst voor mij zijn :)

Groet

Dennis
Heb je al gebeld met de vraag of het mogelijk is? M.i. zou het nl. mogelijk moeten zijn, ze werken met geen ander systeem dan de andere telecomwinkels volgens mij.

Bij Vodafone is het - geloof ik - zo dat het nieuwe abonnement niet in gaat als je in bundel verlaagt. Als je in bundel gelijk blijft en er een internetbundel bij aansluit raad ik je aan om gewoon even te bellen als de verlenging er door is (staan 2 werkdagen voor de verwerking) en dan kun je vragen of hij ook gewoon geactiveerd kan worden en als dat niet kan, internetbundel aansluiten zodat je meteen volop van die Hero kan genieten :*)

@TravelTravel: Tsja, da's natuurlijk onbegonnen werk. Het toestel zit nu rond de 410-425. Ik verwacht daar geen schokkende verschillen in (het is HTC en die toestellen zijn over het algemeen vrij waardevast in de pricewatch en winkels). Wellicht dat hij straks nog met een tientje zakt, maar ik heb begrepen dat hij goed loopt dus dat zullen ze niet snel doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Arjan90 op 08-08-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas_h
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-03-2023
Ik heb gisteren mijn Hero besteld bij Hi. Ze hebben nu een speciale actie waardoor alle telefoon's nog goedkoper zijn. Ik krijg hem GRATIS bij een verlenging van m'n abonnement met 1 jaar bij een Hi Online 15(€13,95) en een Eindeloos Online bundel. Uiteindelijk kost hij dus maar 23,95 per maand. Ik heb er zelf nog een Eindeloos SMS bundel bij genomen, maar dat hoefde niet eens! Volgens hebben ze het een beetje verloren bij Hi. Maar goed, nu afwachten!

Deze actie is overigens tot vanavond 24u..

[ Voor 4% gewijzigd door Thomas_h op 09-08-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 10:16
*weg* zie Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten voor het waarom

[ Voor 76% gewijzigd door pven op 09-08-2009 13:04 ]

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Laatst online: 06-06 06:39
serieus he ik zie het nu ook. echt zo klote dat ik nog 1.5 week moet wachten totdat mijn FOUTIEVE order is omgekeerd zodat ik opnieuw een order kan plaatsen..

straks kost hij mij bij een 1 jarig hi online 15 gewoon weer 89.95 let maar op!

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje1
Sp!tF!re schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 22:04:
[...]

Heb je al gebeld met de vraag of het mogelijk is? M.i. zou het nl. mogelijk moeten zijn, ze werken met geen ander systeem dan de andere telecomwinkels volgens mij.

Bij Vodafone is het - geloof ik - zo dat het nieuwe abonnement niet in gaat als je in bundel verlaagt. Als je in bundel gelijk blijft en er een internetbundel bij aansluit raad ik je aan om gewoon even te bellen als de verlenging er door is (staan 2 werkdagen voor de verwerking) en dan kun je vragen of hij ook gewoon geactiveerd kan worden en als dat niet kan, internetbundel aansluiten zodat je meteen volop van die Hero kan genieten :*)

@TravelTravel: Tsja, da's natuurlijk onbegonnen werk. Het toestel zit nu rond de 410-425. Ik verwacht daar geen schokkende verschillen in (het is HTC en die toestellen zijn over het algemeen vrij waardevast in de pricewatch en winkels). Wellicht dat hij straks nog met een tientje zakt, maar ik heb begrepen dat hij goed loopt dus dat zullen ze niet snel doen.
Heb ze meerdere malen geprobeerd te bellen... maar blijf steeds hangen vlak na het menu (wat ik de eerste keer nog wel heb gekregen, later niet meer) ..

Ga het morgen nog een keertje proberen.... toch raar dat zij op hun site maar 3 maanden van te voren aangeven terwijl het bij belcompany, phone house, bakker dijk... gewoon mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draakje1 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 14:54:
Ga het morgen nog een keertje proberen.... toch raar dat zij op hun site maar 3 maanden
van te voren aangeven terwijl het bij belcompany, phone house, bakker dijk... gewoon mogelijk is.
Let me know, anders bestel ik 'm daar ook =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf al antwoord van Telecomadvies.nl, beetje vaag imho, maarja ik moet toch nog maar weekje wachten:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw mail. Nee, is inderdaad niet mogelijk om eerdere te verlengen dan 3 maanden voor afloopdatum van uw contract. Bij de webwinkels van de providers zelf is het wel mogelijk, voor de rest bij geen enkele webwinkel. Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens.
Met vriendelijke groet,

De Belcompany of 2call.nl is ook geen eigen webwinkel maarja ik wacht wel even een week voor die centen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje1
CLB schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:51:
Zelf al antwoord van Telecomadvies.nl, beetje vaag imho, maarja ik moet toch nog maar weekje wachten:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw mail. Nee, is inderdaad niet mogelijk om eerdere te verlengen dan 3 maanden voor afloopdatum van uw contract. Bij de webwinkels van de providers zelf is het wel mogelijk, voor de rest bij geen enkele webwinkel. Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens.
Met vriendelijke groet,

De Belcompany of 2call.nl is ook geen eigen webwinkel maarja ik wacht wel even een week voor die centen!
Heb ook nog even geprobeerd te bellen... maar wederom gezeur... kom er gewoon niet meer doorheen. Ook hierover heb ik ze al gemaild maar tot op de dag van vandaag nog steeds niets teruggehoord... Ik denk dat ik uberhaupt nog maar even ga wachten... heb toch nog 3 maanden, en in die tijd zouden er wel eens heel wat meer Android phones uit kunnen gaan komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

CLB schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:43:

Nou-hou :P

Bij mijn baas:
1 jaar verlenging Basis 27,50 + Zorgeloos Mobiel Internet Blox: 243 euro
1 jaar verlenging Basis 35,00 + Zorgeloos Mobiel Internet Blox: 148 euro

1 jaar verlenging Basis 27,50 + Zorgeloos Mobiel Internet Blox + Zorgeloos SMS: 202 euro

[ Voor 26% gewijzigd door m-m op 10-08-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje1
m-m schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 18:02:
[...]

Nou-hou :P

Bij mijn baas:
1 jaar verlenging Basis 27,50 + Zorgeloos Mobiel Internet Blox: 243 euro
1 jaar verlenging Basis 35,00 + Zorgeloos Mobiel Internet Blox: 148 euro

1 jaar verlenging Basis 27,50 + Zorgeloos Mobiel Internet Blox + Zorgeloos SMS: 202 euro
Dat is toch een stuk duurder als telecomadvies? of licht het aan mij?

Telecomadvies:

1 jaar verlenging Basis 27,50 + Zorgeloos Mobiel Internet Blox: 154 euro (-89 euro)
1 jaar verlenging Basis 35,00 + Zorgeloos Mobiel Internet Blox: 94 euro (-54 euro)

1 jaar verlenging Basis 27,50 + Zorgeloos Mobiel Internet Blox + Zorgeloos SMS: 154 euro (-48 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Eh ja, maar goedkoper dan de rest en die noemt ie ook, dat is wat ik wou zeggen :P

(en ik ga eens kijken morgen of we niet goedkoper kunnen inkopen)

[ Voor 29% gewijzigd door m-m op 10-08-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m-m schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:50:
Eh ja, maar goedkoper dan de rest en die noemt ie ook, dat is wat ik wou zeggen :P
Wie is 'mijn baas' en het zijn nagenoeg dezelfde prijzen als de BelCompany ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Boy schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:40:

Da's toch un goeie he?
Ik quote mezelf even om iets recht te zetten: de 2,50 p/m voor internet wordt na 6 maanden 9,95...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:20
Wat ik me afvraag is of deze telefoon ook rond de 30euro per maand te krijgen is incl. mobiel internet.

Beetje een abonnement zoals de i-150 voor de iphone, als ik diversen sites bekijk komt ik echt ruim boven dit bedrag (en dus mijn budget) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O dat is makkelijk te vinden! Helemaal als jij niet zegt wat je nog los wil betalen voor dit toestel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
CLB schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:29:
O dat is makkelijk te vinden! Helemaal als jij niet zegt wat je nog los wil betalen voor dit toestel :+
Ik wil niets bij betalen.

Aantal minuten minimaal 120, sms-jes maakt niet zoveel uit, stuk of 30. En onbeperkt internet.

Heb zojuist mijn huiswerk iets grondiger gedaan want die vergelijkingssites schiet ik echt niets mee op en bij Hi, kom ik wel 1e jaar onder dit bedrag uit en 2e jaar op het bedrag van 30euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa onbeperkt internet verschilt ook nogal, maar daar zijn speciale topics voor hier op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Zit jij in een andere shop te kijken dan? Ik kom op €22,45 per maand uit bij Hi, toestel is dan zelfs gratis, maar dan wel 2 jaar abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
2 jaar is voor mij persoonlijk geen probleem. Ik bel gewoon te weinig om een 1 jarig abonnement met (bijna) gratis toestel te kunnen afsluiten. Dat was ook de reden dat ik het vergelijk met een i-150 abonnement van T-Mobile, deze zijn ook altijd voor 2 jaar.

Mocht dit wel kunnen dan houd ik me graag aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
jongentje schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:47:
2 jaar is voor mij persoonlijk geen probleem. Ik bel gewoon te weinig om een 1 jarig abonnement met (bijna) gratis toestel te kunnen afsluiten. Dat was ook de reden dat ik het vergelijk met een i-150 abonnement van T-Mobile, deze zijn ook altijd voor 2 jaar.

Mocht dit wel kunnen dan houd ik me graag aanbevolen!
Ik ben naar hetzelfde op zoek als jij, relatief weinig bellen maar wel met internet. Wat tiguan zegt, bij Hi is hij dus €22,45 per maand. Echter wordt dit wel €29,90 in het tweede jaar en betaal je €25 aansluitkosten.
Mijn abonnement loopt pas in Oktober af dus ik wacht nog even of er nog betere aanbiedingen of misschien zelfs betere toestellen uitkomen, anders wordt het Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
Krijg je in Hi-shops de telefoon meteen mee, of moeten ze die dan ook nog bestellen? Want ik twijfel even of ik dan morgen niet beter even langs Arnhem kan hoppen, ipv het via de webshop te doen. Of is de webshop per definitie goedkoper dan de 'real' shop? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Zoals al talloze malen eerder gezegd is, dit topic is niet bedoeld om je eigen bestelling te bespreken. Lees de topicwaarschuwing, die staat er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 22:26

MASiR

battlefield gameplay montages

In de primafoon winkel heb je ze op voorraad. ben gister binnen gestapt (Haarlem) en heb er een meegenomen. Hij zei wel dat het een beetje toeval was dat ze er waren en dat ze mondjesmaat binnen kwamen.

Afhankelijk van je klantprofiel krijg je korting op maat. Ik weet niet waarom, maar via de KPN site zou ik 100 euro moeten bijbetalen voor een 1 jarig verlenging abbo Flexibel, ongeacht het aantal minuten dat ik zou nemen. In de winkel moest ik 40 euro minder neertellen bij een abbo van 37 euro! Daarbij heb ik dan wel een 15 euro internet abbo genomen, ik had de 'normale'. Anders was het 10 euro duurder in de aanschaf. Zes tientjes gepint en blij met de Hero naar huis. Ben benieuwd of dat toeval is of normaal (winkel versus online) - als je kan, moet je het ook proberen - ik ben benieuwd!

k0yagaming - battlefield gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Hi is voor zover ik kan zien in m'n lijsten best een voordelig aanbieder, alhoewel Vodafone er ook niet gek voor staat.

Zelf heb ik een Vodafone abo genomen + internet, toch net even iets sneller met internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:58
MASiR schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:58:
Afhankelijk van je klantprofiel krijg je korting op maat.
Als je een hoge klantwaarde hebt, krijg je meer korting. Dat kunnen ze ook gerust, juist op de lagere abonnementen. Want een hoge klantwaarde betekent ook dat je veel belt, en met een laag abonnement verdienen ze flink aan je met belminuten boven de bundel :)

Overigens hebben de meeste The Phone House vestigingen de Hero ook gewoon op voorraad, en bij de meeste abonnementen scheelt het niet zo schrikbarend veel met de telco's zelf qua prijs, en hij is gewoon simlock vrij. Ook bijvoorbeeld studentenkorting bij Hi kan gewoon geregeld worden. Waarschijnlijk geldt dit (voorraad + prijs) ook voor andere retailers zoals Belcompany & T for Telecom.

[ Voor 5% gewijzigd door RobbertC op 14-08-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Een aantal replies zijn getrashed. Het is hier geen shopreview-topic.

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 13:53
Kan iemand mij vertellen hoe ze precies de €5,05 korting bedoelen op het abonnement bij de onderstaande link?
http://belnu.nl/Hi/Hi%20O...HTC/Hero.htm?bundel_12=30
Is die korting er dan al af waardoor het net als bij Hi gewoon €22,45 wordt? Of krijg je die korting er nog bovenop.
Je moet namelijk dan nog wel €66 euro bijbetalen t.o.v Hi waar het gratis is.
Maar Hi heeft alleen de bruine versie van de telefoon als ik het goed begrijp?

• RoD
  • Niet online

RoD

Hi geeft op dit moment kortingen op de maandprijs. Zo kost een abonnement van 25 euro (Hi Online 25) nu 19,95 per maand. ik kan echter niet zien hoe het abonnement heet op die site. Ik denk dat de korting er al bij inbegrepen is, aan de prijs te zien.

Je kan ook even op de Hi site kijken.

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 20-08-2009 13:45 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste