Ik ben net gebeld door Hi en ze komen m'n hero morgen afleveren
Voor de mensen die het willen weten had ik het afgelopen maandag besteld.
Voor de mensen die het willen weten had ik het afgelopen maandag besteld.
[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 03-08-2009 14:20 ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Bij mij staat dat er nu inderdaad ook. "Order wordt gepickt in het magazijn". Heb alleen nog geen track&trace code.tiguan schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:07:
Bij mij is de orderstatus bij Hi nu veranderd naar Order wordt gepickt in magazijn, er staat zelfs al een track trace link bij inclusief code, maar TNT herkent 't nu nog niet. Dus ik ga er wel van uit dat ie morgen bij me wordt afgeleverd.
Ik vind dit inderdaad interessant om te weten. bij mij is status nog steeds voor inschrijving, maar ik weet nu ieder geval dat er wat uitgeleverd wordt. Ze zullen wel telkens kleine hoeveelheden krijgen.tiguan schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:07:
Bij mij is de orderstatus bij Hi nu veranderd naar Order wordt gepickt in magazijn, er staat zelfs al een track trace link bij inclusief code, maar TNT herkent 't nu nog niet. Dus ik ga er wel van uit dat ie morgen bij me wordt afgeleverd.
@pven
Daar was ik me van bewust, maar dit is toch ook nuttige info voor andere mensen die de telefoon bij Hi hebben besteld? Ik ga er van uit dat ik niet de enige ben waarbij de bestelstatus eindelijk veranderd is.
[ Voor 5% gewijzigd door murdock_nl_ op 03-08-2009 17:04 ]
Oh ja nu zie ik het. Heb inderdaad ook een track&trace nummer. Maar ik meen dat ze je toch ook moeten bellen voor een afspraak? Er zit nu in iedergeval schot in de zaak bij Hi.tiguan schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:57:
Ik heb een verlenging gedaan. Als je op de link naar de track and trace pagina hovert, zie je dat er wel al een code in de url wordt meegegeven, tenminste bij mij wel. Alleen TNT kent de code nog niet, dit wordt meestal pas 's avonds geupdate.
Anoniem: 97471
Ze bellen je toch altijd voor het afleveren de telefoon? Ook als het om een verlenging gaat?XENTiC schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:35:
[...]
Hebben ze jou al gebeld, of gaat hij bij jouw om een verleningen?
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
[ Voor 14% gewijzigd door zer0l op 03-08-2009 19:12 ]
In retrospect, it was inevitable
die 22,50 is dan nog exclusief internet? Dus moet er nog zo'n tientje bij optellen?ma9ma schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:39:
Voor wat betreft een Vodafone 22,50 abo (2 jaar) + internet lijkt mij Bestelmaar het goedkoopst: De standaard Vodafone acties (eerste jaar geen 22,50 maar 11,25, gratis SMS verdubbelaar en geen activeringskosten) en het toestel voor maar 23,95 inclusief verzendkosten.
Dan schrijf je "retour afzender" op het pakket en breng je 'm even langs op het postkantoor. Werkt volgens mij ook. Vraag op het postkantoor dan wel even een afschrift dat je het pakket retour hebt gestuurd, kan je geen gezeik krijgen als het misgaat...-Cyril- schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:00:
Hi levert nu eindelijk maar ik ga de bestelling weigeren. Kwam er vorige week al achter dat ik met een 1-jarige verlenging al met een Hi Online 15 abonnement maar 89,95! hoef bij te betalen.. Annuleren kon niet meer volgens de mensen dus nu moet ik verdomme nog is 2 weken wachten voordat de order op deze omslachtige manier is omgekeerd..
Ik hoop alleen wel dat je dus moet tekenen want anders wordt het pakketje zo bij ons afgeleverd ben ik bang..!
[ Voor 11% gewijzigd door DarkFly op 03-08-2009 19:34 ]
Anoniem: 281387
Alleen de bruine. Mocht je wit willen en een hi abbo dan moet je het via een tussenpersoon doen, pdashop bijvoorbeeld.Anoniem: 281387 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:18:
Ik had nog een vraagje voor de mensen die het toestel bij Hi hebben besteld, konden jullie alleen de bruine versie bestellen, of was er ook de mogelijkheid om een witte te nemen?
Dat is inderdaad exclusief internet, dus die 9.50 komt er nog bij. Maar dat is iets waar je nergens (meer) anders kan krijgen. Alleen de prijs die je voor de Hero betaald is verschillend per toko. Dus inderdaad, het eerste jaar betaal je 20,75 en het tweede jaar 32,00 euro.Boy schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:26:
[...]
die 22,50 is dan nog exclusief internet? Dus moet er nog zo'n tientje bij optellen?
Als je doorklikt zie je dat het een abonnement van 35 euro per maand is.Marcj schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:48:
Ik zag net dit abonnement met Tele2. Totaalprijs over 2 jaar: € 297,95 (24 x € 10 per maand + € 24,95 administratie + € 33,= bijbetaling)
Zou deze ook simlock-vrij zijn? Volgens mijn is dit de goedkoopste manier om aan een hero te komen
Ah, bij mij deed de website het helemaal niet goed.RoD schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:13:
[...]
Als je doorklikt zie je dat het een abonnement van 35 euro per maand is.
Anoniem: 97471
[ Voor 0% gewijzigd door K.C. Munchkin op 04-08-2009 00:38 . Reden: -nog steeds- ]
[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 04-08-2009 01:29 ]
Kijk es naar mijn reactie hier:ma9ma schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:37:
[...]
Dat is inderdaad exclusief internet, dus die 9.50 komt er nog bij. Maar dat is iets waar je nergens (meer) anders kan krijgen. Alleen de prijs die je voor de Hero betaald is verschillend per toko. Dus inderdaad, het eerste jaar betaal je 20,75 en het tweede jaar 32,00 euro.
I know, maar ik doelde puur en alleen op een abo met Vodafone. Vandaar ook de zinsnede "Voor wat betreft een Vodafone 22,50 abo (2 jaar) + internet...". Dat er andere abonnementen en providers zijn die goedkoper kunnen zijn weet ik, maar als je voor een vodafone 22,50 gaat is de actie bij die toko het goedkoopst.Boy schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 08:02:
[...]
Kijk es naar mijn reactie hier:
Boy in "[ABO] HTC Hero levertijden en abonnement..."
daar is internet (bij 2-jarig) 2,50 p/m...bij verlenging kost het toestel 49,00, bij nieuw abo is het 139,00 bij dit abonnement...zit je toch een stuk lager met de maandelijkste kosten...
Anoniem: 149219
Telfort doet inderdaad erg goeie verlengingsaanboden. 2 jaar abo (vorgie maand verlengd):Boy schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:40:
Ik heb ook een leuke verlenging gezien op m'n Telfort abonnement (alleen bij verlenging, niet bij nieuw):
2 jarig abo: 14,95 euro voor 150 belminuten, 3,95 voor 100 sms'jes en 2,50 voor internet: 21,40 euro.
Bijbetaling voor de hero: 49,00
Da's toch un goeie he?
[ Voor 88% gewijzigd door pven op 04-08-2009 10:44 ]
is die Hero dan sim-locked?Anoniem: 149219 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:05:
[...]
Telfort doet inderdaad erg goeie verlengingsaanboden. 2 jaar abo (vorgie maand verlengd):
Telfort 150 voor 14,95
25 sms voor 1,95
internet 4,95 eerste 12 maanden daarna 9,95
HTC Hero 0,-
Alleen dat wachten op je Hero, staat nog steeds op week 33 op de site.....
[ Voor 84% gewijzigd door pven op 04-08-2009 10:46 ]
Anoniem: 149219
Ja, maar de unlockcode kan je gratis opvragen bij een Telfort abo.
Abonnement
U kunt de unlockcodes kosteloos opvragen via Mijn Telfort.
U hebt hierbij het IMEI-nummer van uw toestel nodig.
Maak uw toestel simlockvrij met behulp van de unlockcodes en de toestelinstructies.
Let op!
U ontvangt uw simunlockcodes ongeveer 7 werkdagen na aanvraag.
Het is niet mogelijk de unlockcodes op te vragen als u een betalingsachterstand heeft.
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 149219 op 04-08-2009 10:58 ]
Ik heb gekeken naar die pagina waar je heen linkt...maar zonder verder te moeten inloggen en aanvragen kom ik er niet achter of je dit gelijk kunt doen.Anoniem: 149219 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:48:
[...]
Ja, maar de unlockcode kan je gratis opvragen bij een Telfort abo.
Bij Telecomadvies is deze combinatie nog goedkoper. De Hero is daar gratis en er gelden dezelfde netwerkacties van Vodafone. Het enige verschil is dat je bij Telecomadvies geen verzendkosten hoeft te betalen (8,95 euro bij bestelmaar).ma9ma schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:39:
Voor wat betreft een Vodafone 22,50 abo (2 jaar) + internet lijkt mij Bestelmaar het goedkoopst: De standaard Vodafone acties (eerste jaar geen 22,50 maar 11,25, gratis SMS verdubbelaar en geen activeringskosten) en het toestel voor maar 23,95 inclusief verzendkosten.
Anoniem: 286651
[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 04-08-2009 16:01 ]
Heb daarvoor ook al een keer naar de klantenservice gebeld, maar mij werd verteld dat de Hi winkels geen telefoonnummer hebben waarop je ze kan bereiken. Ik denk toch dat je er langs moet gaan.Redshark schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:30:
Ik zag het inderdaad ook bij Hi.
Weet iemand hoe je de telefoonnummers van Hi winkels kunt vinden? Ik kom niet verder dan de openingstijden namelijk. Afhalen in de winkel heeft mijn voorkeur maar dan wil ik liever niet voor niks rijden.
[ Voor 21% gewijzigd door murdock_nl_ op 04-08-2009 16:57 ]
Hmm, erg lastig inderdaad. Vanmiddag toch even langsgelopen in tilburg. De dummy lag in de winkel maar het toestel zelf was net even op. In de loop van de week werd en volgens mij een nieuwe voorraad verwacht.XENTiC schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:36:
[...]
Heb daarvoor ook al een keer naar de klantenservice gebeld, maar mij werd verteld dat de Hi winkels geen telefoonnummer hebben waarop je ze kan bereiken. Ik denk toch dat je er langs moet gaan.
Zoals ik in mijn vorige post al duidelijk maakte heeft ook kpn de hero nu op voorraad. Helaas werd ik weggemod omdat het schijnbaar geen nuttige informatie was.murdock_nl_ schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:11:
De status bij Hi is nu:
Voor 17:00 uur besteld = morgen in huis
Lijkt er op dat zei hem nu ook gewoon goed op voorraad hebben. Weet niet hoe het met kpn zit maar lijkt mij dat daar het zelfde verhaal voor geldt
[ Voor 0% gewijzigd door McMark op 05-08-2009 00:06 . Reden: typo ]
Wat dacht je van Belcompany. Vodafone 22,50 (1e jaar 11,25) + internet 9,50 met 0 euro bijbetalen.Draakje1 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:53:
Na lang opzoek te zijn geweest naar de beste aanbieding (Hero + 12 maanden Abonnement met min 175 min/350 sms+ Onbeperkt internet)
Denk ik toch dat Telecomadvies een van de goedkoopste is, bij een Vodafone 27,50 abbo + gratis sms verdubbelaar + Onbeperkt internet moet nog 148 euro worden bijgelegd.
Heeft iemand nog iets beters kunnen vinden?
Ik ben overigens naar vodafone gaan kijken aangezien hun tenminste knap internet hebben (3,6mb)
[ Voor 5% gewijzigd door Hades.NL op 05-08-2009 13:27 ]
Ik heb precies dezelfde afweging gemaakt, maar dan vorige week. Toen stond bij telecomadvies nog een onbekende levertijd. Nadat op mailtjes niet gereageerd werd (Overigens nog steeds niets van gehoord) toch maar verder gezocht. Helaas niet gevonden voor dezelfde prijs, maar voor E50 meer bij www.phoneshop.nl uitgekomen. Daar was de telefoon wel op voorraad. Zeer snel werd contact met me opgenomen, en als de nummerportering van Vodafone niet een dag had geduurt, dan was de telefoon nog dezelfde dag verzonden. Nu ging er helaas een weekend overheen, maar ik heb ondertussen m'n Hero in huisDraakje1 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:53:
Na lang opzoek te zijn geweest naar de beste aanbieding (Hero + 12 maanden Abonnement met min 175 min/350 sms+ Onbeperkt internet)
Denk ik toch dat Telecomadvies een van de goedkoopste is, bij een Vodafone 27,50 abbo + gratis sms verdubbelaar + Onbeperkt internet moet nog 148 euro worden bijgelegd.
Heeft iemand nog iets beters kunnen vinden?
Ik ben overigens naar vodafone gaan kijken aangezien hun tenminste knap internet hebben (3,6mb)
[ Voor 8% gewijzigd door TMoose op 05-08-2009 15:31 . Reden: T-mobile info toegevoegd ]
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Thanks voor je reply!,TMoose schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:03:
[...]
Ik heb precies dezelfde afweging gemaakt, maar dan vorige week. Toen stond bij telecomadvies nog een onbekende levertijd. Nadat op mailtjes niet gereageerd werd (Overigens nog steeds niets van gehoord) toch maar verder gezocht. Helaas niet gevonden voor dezelfde prijs, maar voor E50 meer bij www.phoneshop.nl uitgekomen. Daar was de telefoon wel op voorraad. Zeer snel werd contact met me opgenomen, en als de nummerportering van Vodafone niet een dag had geduurt, dan was de telefoon nog dezelfde dag verzonden. Nu ging er helaas een weekend overheen, maar ik heb ondertussen m'n Hero in huis
Ik zie zojuist dat de T-Mobile G2 Touch black (Wat dus ook een HTC Hero is, maar misschien geen sense heeft) op de T-Mobile website i.c.m. 1 jaar FLex 25 149.95 kost. Met Web&Walk van 9.95 nog maar E89.95
Dat wordt hier nog eens bevestigd.murdock_nl_ schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:11:
De status bij Hi is nu:
Voor 17:00 uur besteld = morgen in huis
Lijkt er op dat zei hem nu ook gewoon goed op voorraad hebben. Weet niet hoe het met kpn zit maar lijkt mij dat daar het zelfde verhaal voor geldt
Anoniem: 224078
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 224078 op 05-08-2009 21:37 ]
Anoniem: 313096
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Heb je al gebeld met Telecomadvies? Wellicht dat ze het buitenom het systeem wel kunnen doen, zoals de meesten al wel hebben gemerkt lijkt de site erg verouderd te zijn en vroeger was het zo dat abonnementen pas 3 maanden van tevoren verlengd kunnen worden terwijl het nu in veel gevallen al 4 maanden is, wellicht dat dat voor jou ook wel geldt?Draakje1 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:49:
Ik las inderdaad dat telecomadvies een onderdeel van belcompany schijnt te zijn.... dat zit dus wel goed... alleen wat ik weer vreemd vind is dat ik bij belcompany wel al kan verlengen (abonnement loopt 3 december af bij vodafone) terwijl dit bij telecomadvies nog niet mogelijk blijkt te zijn.
Het verschil bij een 27,50 verlenging + internet tussen belcompany en Telecomadvies is toch echt wel 100+ euro... dus dan word het toch maar even afwachten...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Tja, Ik ben zelf weggegaan bij T-Mobile omdat ik geen bereik meer had thuis na een verhuizing. Ze hebben dan ook zonder problemen mijn abonnement vrij gezet, zodat ik naar een andere provider kon. (Na 18 van de 24 maanden) Nu dus voor Vodafone gekozen vanwege het goede netwerk, en het snelle internet. Op dat laatste is KPN afgevallen. Anders was dat het misschien nog wel geworden.
[ Voor 24% gewijzigd door TMoose op 06-08-2009 10:16 ]
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Volgens mij zit het wel goed bij HI. Ik heb gisteren de gok maar genomen en hem via Hi.nl besteld. 's avonds stond de status al op 'order verzonden' in de shop van hi.nl. Track en Trace deed het nog niet en verder heb ik ook niets meer gehoord (misschien vandaag wel maar kan hier niet bij mijn email overdag) maar het klinkt veelbelovend.
Goed idee! zal het zometeen gelijk eens even proberen... weet jij trouwens of je gelijk op je nieuwe abbo overstap of dat die pas ingaat nadat je oude is afgelopen?Sp!tF!re schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 23:05:
[...]
Heb je al gebeld met Telecomadvies? Wellicht dat ze het buitenom het systeem wel kunnen doen, zoals de meesten al wel hebben gemerkt lijkt de site erg verouderd te zijn en vroeger was het zo dat abonnementen pas 3 maanden van tevoren verlengd kunnen worden terwijl het nu in veel gevallen al 4 maanden is, wellicht dat dat voor jou ook wel geldt?
[ Voor 14% gewijzigd door The_Worst op 06-08-2009 11:36 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wel een koerier? Ik dacht dat het TNT zou zijn. Ik ben nog niet gebeld, als heb ik een onbekende gemiste oproep gehad zojuist. Wellicht dat dat hem zou kunnen zijn. Maar belooft veel goeds voor de uitlevering!The_Worst schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:31:
Ik heb de telefoon gistermiddag besteld op de website van Hi met een nieuw abonnement. Iets meer dan een uur later werd ik al gebeld door de koerier die het pakketje vandaag wilde langsbrengen. De koerier komt nu, als het goed is, morgen langs om het pakketje af te leveren. Hij komt een dag later omdat ik vandaag niet kon, dus geen fout van Hi of de koerier.
Edit: de levertijd van Hi komt nu dus ook overeen met wat op de website staat: voor 17.00 uur besteld = morgen in huis.
Nog beter was geweest om een hi online student 25 te nemen die kost 18,95 per maand dus 2 euro duurder per maand X 24 is 48 euro dus zeker 1,95 euro goedkoper plus meer belminuten/smsjesSubslider schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:46:
zojuist ook een Hero besteld bij Hi, icm een Hi online student 20 (16,95 p. mnd) en eindeloos online (1e jaar 2,50 p.mnd / 2e jaar 9,95 p. mnd)
moet alleen nog 49,95 voor het toestel betalen en moet nog 1 maand bij mijn huidige provider (tele2) echter scheelt me dat niet zoveel, wil hem graag asap hebben..
Geloof dat dit best een aardige deal is, kon in elk geval niet veel goedkoper vinden.
nou probleem is alleen dat ik dat nooit van me levensdagen ga gebruiken.murdock_nl_ schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:48:
[...]
Nog beter was geweest om een hi online student 25 te nemen die kost 18,95 per maand dus 2 euro duurder per maand X 24 is 48 euro dus zeker 1,95 euro goedkoper plus meer belminuten/smsjes
[ Voor 6% gewijzigd door Subslider op 07-08-2009 14:06 ]
Anoniem: 313034
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 313034 op 08-08-2009 12:49 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hmm... scheelt toch een hoop he,CLB schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:43:
Ben nog steeds beetje aan het rondkijken: 1 jarige VF verlenging van 27,50 of 35,00 + smsverdubbelaar + internet:
2call.nl
27,50: toestelkosten 168,-
35,00: toestelkosten 221,-
Belcompany
27,50: toestelkosten 184,-
35,00: toestelkosten 244,-
Telecomadvies
27,50: toestelkosten 94,-
35,00: toestelkosten 154,-
De rest van de onlinetoko's zijn stukken duurder dus daar kijk ik niet meer naar..
Wat ik wel jammer vind is dat:
- de Phonehouse heeft de HTC Hero nog niet op hun site staan
-de TforTelecom geen Vodafone aanbiedt ofzo, alleen Hi / KPN en Telfort
Ik mag al verlengen, is nu 3,5 maand van te voren, maar bij Telecomadvies.nl kan dat nog niet.. pas vanaf 3..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tja... ik vind het eigenlijk een beetje kloterig dat ik nog een paar weken moet wachten totdat ik eindelijk bij telecomadvies kan verlengen... toevallig nog iets anders gevonden wat iets duurder is?CLB schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 15:24:
Yes scheelt echt bergen met geld.. Helemaal tussen de BC en Telecomadvies.nl wat gewoon 't zelfde is..
En natuurlijk betaal ik liever 100,- minder, dat is snel verdiend op die manier.. En prijzen zijn aangepast, foutje!
[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 08-08-2009 16:27 ]
Heb je al gebeld met de vraag of het mogelijk is? M.i. zou het nl. mogelijk moeten zijn, ze werken met geen ander systeem dan de andere telecomwinkels volgens mij.Draakje1 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:14:
[...]
Goed idee! zal het zometeen gelijk eens even proberen... weet jij trouwens of je gelijk op je nieuwe abbo overstap of dat die pas ingaat nadat je oude is afgelopen?
Alvast bedankt voor je reactie zou een uitkomst voor mij zijn
Groet
Dennis
[ Voor 15% gewijzigd door Arjan90 op 08-08-2009 22:06 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Thomas_h op 09-08-2009 11:43 ]
[ Voor 76% gewijzigd door pven op 09-08-2009 13:04 ]
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
In retrospect, it was inevitable
Heb ze meerdere malen geprobeerd te bellen... maar blijf steeds hangen vlak na het menu (wat ik de eerste keer nog wel heb gekregen, later niet meer) ..Sp!tF!re schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 22:04:
[...]
Heb je al gebeld met de vraag of het mogelijk is? M.i. zou het nl. mogelijk moeten zijn, ze werken met geen ander systeem dan de andere telecomwinkels volgens mij.
Bij Vodafone is het - geloof ik - zo dat het nieuwe abonnement niet in gaat als je in bundel verlaagt. Als je in bundel gelijk blijft en er een internetbundel bij aansluit raad ik je aan om gewoon even te bellen als de verlenging er door is (staan 2 werkdagen voor de verwerking) en dan kun je vragen of hij ook gewoon geactiveerd kan worden en als dat niet kan, internetbundel aansluiten zodat je meteen volop van die Hero kan genieten
@TravelTravel: Tsja, da's natuurlijk onbegonnen werk. Het toestel zit nu rond de 410-425. Ik verwacht daar geen schokkende verschillen in (het is HTC en die toestellen zijn over het algemeen vrij waardevast in de pricewatch en winkels). Wellicht dat hij straks nog met een tientje zakt, maar ik heb begrepen dat hij goed loopt dus dat zullen ze niet snel doen.
Let me know, anders bestel ik 'm daar ook =)Draakje1 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 14:54:
Ga het morgen nog een keertje proberen.... toch raar dat zij op hun site maar 3 maanden
van te voren aangeven terwijl het bij belcompany, phone house, bakker dijk... gewoon mogelijk is.
Heb ook nog even geprobeerd te bellen... maar wederom gezeur... kom er gewoon niet meer doorheen. Ook hierover heb ik ze al gemaild maar tot op de dag van vandaag nog steeds niets teruggehoord... Ik denk dat ik uberhaupt nog maar even ga wachten... heb toch nog 3 maanden, en in die tijd zouden er wel eens heel wat meer Android phones uit kunnen gaan komenCLB schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:51:
Zelf al antwoord van Telecomadvies.nl, beetje vaag imho, maarja ik moet toch nog maar weekje wachten:
Goedemorgen,
Bedankt voor uw mail. Nee, is inderdaad niet mogelijk om eerdere te verlengen dan 3 maanden voor afloopdatum van uw contract. Bij de webwinkels van de providers zelf is het wel mogelijk, voor de rest bij geen enkele webwinkel. Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens.
Met vriendelijke groet,
De Belcompany of 2call.nl is ook geen eigen webwinkel maarja ik wacht wel even een week voor die centen!
Nou-houCLB schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:43:
De rest van de onlinetoko's zijn stukken duurder dus daar kijk ik niet meer naar..
[ Voor 26% gewijzigd door m-m op 10-08-2009 18:02 ]
Dat is toch een stuk duurder als telecomadvies? of licht het aan mij?m-m schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 18:02:
[...]
Nou-hou
Bij mijn baas:
1 jaar verlenging Basis 27,50 + Zorgeloos Mobiel Internet Blox: 243 euro
1 jaar verlenging Basis 35,00 + Zorgeloos Mobiel Internet Blox: 148 euro
1 jaar verlenging Basis 27,50 + Zorgeloos Mobiel Internet Blox + Zorgeloos SMS: 202 euro
[ Voor 29% gewijzigd door m-m op 10-08-2009 20:52 ]
Wie is 'mijn baas' en het zijn nagenoeg dezelfde prijzen als de BelCompanym-m schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:50:
Eh ja, maar goedkoper dan de rest en die noemt ie ook, dat is wat ik wou zeggen
Ik quote mezelf even om iets recht te zetten: de 2,50 p/m voor internet wordt na 6 maanden 9,95...Boy schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:40:
Ik heb ook een leuke verlenging gezien op m'n Telfort abonnement (alleen bij verlenging, niet bij nieuw):
2 jarig abo: 14,95 euro voor 150 belminuten, 3,95 voor 100 sms'jes en 2,50 voor internet: 21,40 euro.
Bijbetaling voor de hero: 49,00
Da's toch un goeie he?
Ik wil niets bij betalen.CLB schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:29:
O dat is makkelijk te vinden! Helemaal als jij niet zegt wat je nog los wil betalen voor dit toestel
Ik ben naar hetzelfde op zoek als jij, relatief weinig bellen maar wel met internet. Wat tiguan zegt, bij Hi is hij dus €22,45 per maand. Echter wordt dit wel €29,90 in het tweede jaar en betaal je €25 aansluitkosten.jongentje schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:47:
2 jaar is voor mij persoonlijk geen probleem. Ik bel gewoon te weinig om een 1 jarig abonnement met (bijna) gratis toestel te kunnen afsluiten. Dat was ook de reden dat ik het vergelijk met een i-150 abonnement van T-Mobile, deze zijn ook altijd voor 2 jaar.
Mocht dit wel kunnen dan houd ik me graag aanbevolen!
Anoniem: 195305
Als je een hoge klantwaarde hebt, krijg je meer korting. Dat kunnen ze ook gerust, juist op de lagere abonnementen. Want een hoge klantwaarde betekent ook dat je veel belt, en met een laag abonnement verdienen ze flink aan je met belminuten boven de bundelMASiR schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:58:
Afhankelijk van je klantprofiel krijg je korting op maat.
[ Voor 5% gewijzigd door RobbertC op 14-08-2009 20:11 ]
[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 20-08-2009 13:45 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq