Hahaha jij hebt dezelfde dvdbox van Taxi die ik ook heb met deel 1,2, en 3 erinstijlpan schreef op maandag 14 september 2009 @ 23:45:
Nieuwe woning en nieuwe hardware (Mini en TV).
Bureau:
[afbeelding]
Macbook 2,4 GHz 2 Gb, IPhone 3G 8Gb in dock:
[afbeelding]
Woonkamer:
[afbeelding]
Philips LCD Full HD 100Hz, Mac Mini 2 Ghz 1 Gb, Freecom 250 Gb Harddrive, Xbox
[afbeelding]
Wat je verder ziet:
Overleden Medion DVD Speler (nu even geen 5.1 meer)
Tele2 Decoder (crappy signaal)
Op de salontafel ligt nog een Apple Wireless Tobo, Logitech V470 BT muis en een Apple remote.
Foto's gemaakt met een Kodak EasyShar Z8612 IS
Mini draait als HTPC met Boxee en dat bevalt prima. Macbook nu voor mail e.d.
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Die zullen wel meer mensen hebben toch?Lau26 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 18:50:
[...]
Hahaha jij hebt dezelfde dvdbox van Taxi die ik ook heb met deel 1,2, en 3 erin(zie de onderste foto rechts)

[ Voor 198% gewijzigd door fr3z op 23-09-2009 18:58 ]
Bloemenboetiek 't Bolletje, maar die lampen zijn wel erg duur. ;')

En dat maakt uit omdat?...Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:49:
[afbeelding]
Hier mijn Mac Book sinds Aug. 2009, net voordat ze pro genoemd werden?
Was 2 weken daarvoor of zoiets...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Verwijderd
Alleen jammer van die Apple sticker.Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:49:
[afbeelding] klikbaar!
Hier mijn Mac Book sinds Aug. 2009, net voordat ze pro genoemd werden?
Was 2 weken daarvoor of zoiets...
Verwijderd
hmm, vind wel nice, zaten namelijk enkele beschadigingen van iets op.Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:59:
[...]
Alleen jammer van die Apple sticker.
@work.
Helaasch is alleen de MacBook (3e gen white, 2,2gHz, 500gb, 4gb) van mij...
Wat je verder ziet: MacPro, dual ADC 23", Wacom Intuos3, FCP tobo, mighty mouse (die is dan weer wel van mij) Sony DVCAM capture device en HK Soundsticks.
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Maak je Macbook eens echt schoonzwahiel schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:58:
[afbeelding]
@work.
Helaasch is alleen de MacBook (3e gen white, 2,2gHz, 500gb, 4gb) van mij...
Wat je verder ziet: MacPro, dual ADC 23", Wacom Intuos3, FCP tobo, mighty mouse (die is dan weer wel van mij) Sony DVCAM capture device en HK Soundsticks.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
It's being usedTouchdomex schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:01:
[...]
Maak je Macbook eens echt schoonDat ding is ranzig en dat zie ik vanuit hier al
Nee, ik maak 'm regelmatig schoon. Ben alleen een van die types die zweet op zijn polsen, dus die zweetvlekken krijg ik echt nooit meer uit...
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Is dat niet een colcasac original op je bureau?
Hoe bevalt die? Wil hem ook halen voor mijn nog aan te schaffen macbook, maar twijfel nog tussen de romana en de original.
No Shame, only Fame!
ziet er uit als een applesac, of is dat hetzelfde?S2801 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 21:15:
[...]
Hoe bevalt die? Wil hem ook halen voor mijn nog aan te schaffen macbook, maar twijfel nog tussen de romana en de original.
Als je naar die site gaat wordt je geredirect naar de site van colcasac, denk dat het dezelfde is dusNerpissad schreef op donderdag 24 september 2009 @ 21:54:
[...]
ziet er uit als een applesac, of is dat hetzelfde?
ik had de link direct van m'n eigen apple/colcasac gehaald zonder daadwerkelijk de link te controleren. beetje dom--help schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:10:
[...]
Als je naar die site gaat wordt je geredirect naar de site van colcasac, denk dat het dezelfde is dus

In [Transport] Neem je Macbook mee! - deel 2 is iemand (fr3z) die 'm in NL heeft besteld, misschien even een DM sturen?SyS_ErroR schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:55:
Waar hebben jullie die colcasac vandaan gehaald? Wil er heel graag 1, maar de verzendkosten vanuit de VS zijn gewoon hoger dan de waarde van de sleeve zelf..

Zelfgemaakte standaard

Hopelijk binnenkort nieuw bureau etc. + TV aan de muur en kabels weg
[ Voor 42% gewijzigd door Realityweb op 25-09-2009 13:54 ]
isthistheshitorwhat
Sinds kort is er een webshop die colcasac importeert.SyS_ErroR schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:55:
Waar hebben jullie die colcasac vandaan gehaald? Wil er heel graag 1, maar de verzendkosten vanuit de VS zijn gewoon hoger dan de waarde van de sleeve zelf..
www.appelhoes.nl
Webshop is van een klasgenoot van mij, heb zelf deze week een zwarte colcasac bij hem gekocht voor mij nog te arriveren macbook pro 13.
Prachtige set-up. US-keyboardsTom schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Apple LED Cinema Display 24 inch
MacBook Pro 15 inch 2,66ghz
Wacom Intuos A4 (niet zichtbaar op de foto)
iPhone 3G 16gb
Ik heb hem besteld als Colcasac original maar het is dus een Applesac.S2801 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 21:15:
[...]
Hij is besteld op Appelhoes.nl maar ik ga er denk effe mee terug omdat het een Applesac is en daarom te groot voor een MBP13"..
Ik heb sinds van de MBP dus daar kan ik niks over zeggen, maar de kwaliteit is goed en hij lijkt me goed bescherment!
Een Applesac is ook een Colcasac. Ze hebben alleen de naam gewijzigd. Ik heb hem ook bij Appelhoes vandaan en past perfect om de Unibody MacBook. Geen dingen gaan zeggen die niet kloppen dus.fr3z schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:03:
[...]
Ik heb hem besteld als Colcasac original maar het is dus een Applesac.
Hij is besteld op Appelhoes.nl maar ik ga er denk effe mee terug omdat het een Applesac is en daarom te groot voor een MBP13"..
Ik heb sinds van de MBP dus daar kan ik niks over zeggen, maar de kwaliteit is goed en hij lijkt me goed bescherment!
Dus zeg nou niet tegen mij dat ik dingen zeg die niet kloppen want ik zie toch zelf wel of tie te wijd is of niet.
Applesacs zijn ouder dan Colcasacs en dus niet speciaal gemaakt voor MBP13"es want die was toen lange na nog niet uit!
Zo gaan we op GoT niet met elkaar om. Als jij het niet met iemand eens bent, dan kun je je mening onderbouwen met argumenten, maar niet op de man spelen of mensen uitmaken voor...
[ Voor 49% gewijzigd door Hoedje op 26-09-2009 21:34 ]
Ik zag dat hier enige onenigheid is over de pasvorm van de ColcaSac 13,3" (Dus voor de MB(Pro)) en ik zou graag als importeur en distributeur van ColcaSac het een en ander kwijt willen:
- AppleSac is ColcaSac
- ColcaSac levert zélf deze AppleSac hoezen als geschikt zijnde voor zowel de MacBook (Pro) unibody als de MacBook
Tot slot allemaal veel plezier met jullie ColcaSac!
Verwijderd
Tsja.. wat zal ik eens zeggen....
FF Class Macbook Mid-2007, volgepropt met ram en een 7200RPM schijf... verder specs zijn bekend denk ik zo...
IIyama Vision Master Pro 411 (ja, een CRT! (waarom? omdat ik geen geld heb/wil uitgeven voor een TFT))
M-Audio TriggerFinger (via USB aangesloten, k gebruik hem als controller voor Logic)
Logic Studio 2 (Logic 9 ja... en JA hij is legaal ja!)
Apple Keyboard
Logitech muis (oud ding, werkt goed)
En onmundige speakers die nog best wel aardig klinken (hoog en mid klinkt neurtraal, laag kleurt een beetje).
Wat vinden we d'r van?
EDIT: en natuurlijk heb ik een hippe iphone!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2009 12:48 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2009 14:33 ]
Dat maakt het imo juist te gek! Ziet er echt retro uitVerwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:31:
Ziet er niet slecht uit, maar die CRT verpest het imo wel een beetje (erg)...
Verwijderd
Ieder zijn mening, maar ik houd juist meer van strak en modernjpboere schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:10:
[...]
Dat maakt het imo juist te gek! Ziet er echt retro uitLekker oud op nieuw.
Ja, ik houd daar (zoals de meesten hier denk ik) ook meer van.Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:20:
[...]
Ieder zijn mening, maar ik houd juist meer van strak en modern
Verwijderd
Strak en modern pas wel bij Apple inderdaadsyltheboy schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:43:
[...]
Ja, ik houd daar (zoals de meesten hier denk ik) ook meer van.
Verwijderd

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
om eerlijk te zijn is het hier bijna altijd opgeruimd, alhoewel ik het met je eens ben dat het geen zonde moet zijn om een rommelig bureau te hebbenHoedje schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:59:
Dit kan niet hoor, zo wordt het hele beeld van Apple gebruikers onderuit gehaald. Het moet op z'n minst netjes opgeruimd en strak zijn. Dit kan echt niet.
hoe ging dat gezegde ook weer? 'hoe rommeliger het bureau, hoe opgeruimder de geest'?
Ja mijn bureau is ook rommelig
Verwijderd
Verwijderd
maar minder praten, meer foto's
als ik morgen weer thuis ben zal ik ook weer n plaatje schieten
Heb je toevallig een linkje naar de wallpaper? Erg mooi!Realityweb schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:49:
Na heel lang volgen, ook eindelijk een fotootje gemaakt van mijn eigen setupje..
[afbeelding]
Zelfgemaakte standaard
[afbeelding]
Hopelijk binnenkort nieuw bureau etc. + TV aan de muur en kabels weg
Mijn eerste mac, en eerste laptop

Je ziet
- Macbook PRo 15" 2,66 Ghz
- Muis
- Bose Intra
Je ziet niet
- 2 Philips Living Colours
- iPod Touch 2G 32Gb (Garantie)
- Nokia N85 (Camera)
- HP PSC 1510
- 1TB LaCie HDD
Mogelijk verwacht
- Be.ez Transporthoes of iets dergelijk
- Apple Mighty Mouse
(- DP > VGA + HP vs19 + Apple Keyboard)

Toen hij nog geen 60min oud was

Naast macbook van m'n zus
🤞🏻
Er hangt zelfs een Microsoft muis aan ze macbook pro!!.Verwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:31:
Zo verliefd op mac dat je er binnen een dag al Windows op zet?
Maarja voor de rest niks mis met microsoft.
Ze hebben zat mooie producten op de markt
Ik vond die muis heerlijk...erg lang meegedaan.Erwinvz1 schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:19:
[...]
Er hangt zelfs een Microsoft muis aan ze macbook pro!!.
Maarja voor de rest niks mis met microsoft.
Ze hebben zat mooie producten op de markt
weet ff zo 123 niet hoe ik een topic report aanmaak vandaan maar in het topic zelf

Het is wel sociaal om de keuze van mensen te respecteren of ze nou Windows, Linux o.i.d. op hun Macbook draaien. Daar hoeft echt geen opmerking over gemaakt te worden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ja zeker, http://www.vickz.com/adobe-creative-suite-3-wallpapersmatsoft schreef op zondag 27 september 2009 @ 15:23:
[...]
Heb je toevallig een linkje naar de wallpaper? Erg mooi!
isthistheshitorwhat
Is dat grijze doos met kabels er in een ammobox?Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:33:
Bij gebrek aan zin om op te ruimen![]()
[afbeelding]
iMac C2D Early 2008, 2.4 GHz / 4GB RAM / 250GB HD / OSX Snow Leopard
Wacom Graphire A6
HEMA Ventilator
Nokia 3310![]()
Berg rotzooi
zal morgen wel even opruimen en met een betere camera foto nemen.

lekker scherp =(
macbook 13'3 wit, 2.16GHZ intel core2duo, 2gb ram, 160GB hdd.
Ibook G3
Dell c521
en nog een mislukt dell tft scherm daar achter, die binnenkort gaat dienen als uitbreidbaar bureaublad voor de Dell , en dan gaat de macbook aan 22"
wat je niet ziet:
2x iphone 3g
-
ben nu 17, dus word nog uitgebreid
-
[ Voor 201% gewijzigd door KoudeAardbei op 29-09-2009 17:52 ]

Middagje studeren!
Sinds gister-avond heb ik 't 24" Led Cinema Screen
Daarnaast m'n MacBook Pro Unibody met -via Parallels- WinXP, voor m'n nieuwsgroepen. Naar mijn mening is er op het Mac OS X platform nog te weinig aandacht besteedt voor nieuwsgroepen en dat is eigenlijk de enige reden dat ik WinXP gebruik.
Foto genomen met mn iPhone3G
[ Voor 20% gewijzigd door Spinvis op 29-09-2009 17:44 ]
Maar ieder zijn ding
Ik zou iig nooit windows alleen voor de nieuwsgroepen installeren !
Unison voor downloaden, OpenFTD voor spotten, en MacParDeluxe voor uitpakken
gewoon nee.
SabNZBd+ doet het downloaden, parren en uitpakken automagisch voor je, gewoon je NZB'tjes in een watch dir gooien en hij doet de rest.SanderPS3 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:14:
Ik vind Unison beter werken
Maar ieder zijn ding
Ik zou iig nooit windows alleen voor de nieuwsgroepen installeren !
Unison voor downloaden, OpenFTD voor spotten, en MacParDeluxe voor uitpakken
Hoef je dus alleen OpenFTD er nog op te hebben.
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Alleen SABNzbd+ werkt niet bij iedereen .
gewoon nee.
Verwijderd

Verder ziet u een
- Macbook Pro late 2007 (2,2Ghz, 2GB ram, 128MB 8600GT)
- Apple keyboard
- 1 van de 2 Denon speakers
- Oude ext HD die nou dus eindelijk weg kan (achter de speaker)
- en de zijkant van een oud Sony stereo setje
Foto genomen met mijn iPhone 3G
Verwijderd
Op de site van Rain Design, de maker van de mStand, kun je ook de maten vinden:Tijn89 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:59:
@spinvis: Nice! Vraagje; staat jouw macbook pro op een m-stand? Ik heb dat zelf namelijk wel en zit een beetje rond te kijken voor een groter extern scherm dan de 19" die ik nu heb. Ik vroeg me af of mstand+acd een beetje lekker werkt samen kwa hoogte en of je nog naar andere schermen hebt gekeken (bijvoorbeeld Dell 2408wfp)?

Kun je het zelf even uitrekenen
Ik heb de LED Cinema Display met een 15 inch MBP op M-stand.Tijn89 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:59:
@spinvis: Nice! Vraagje; staat jouw macbook pro op een m-stand? Ik heb dat zelf namelijk wel en zit een beetje rond te kijken voor een groter extern scherm dan de 19" die ik nu heb. Ik vroeg me af of mstand+acd een beetje lekker werkt samen kwa hoogte en of je nog naar andere schermen hebt gekeken (bijvoorbeeld Dell 2408wfp)?
Even geen duidelijke foto bij de hand, alleen deze waarop het enigzins te zien is:

Gebruik em eigenlijk vooral om mail/twitter op te zetten, vandaar dat ze wat verder van elkaar af staan. Hoogte van ACD is vast, alleen de hoek kun je bepalen. De 2408 is geloof ik wel in hoogte verstelbaar (mijn vorige 2407FPW wel namelijk).
Verwijderd
Foto 1
http://www.flickr.com/pho...in/set-72157622482320806/
Foto 2
Foto 3 : Lekker lange bureau (6m)
Foto 4
Wat je ziet :
Macbook Pro mid 2009 : 15" 2,53GHz, 250 Gig, 4GB
HP Officejet 5610
Nokia 7210 Supernova
Ipod Touch 1gen. 8Gb
Mighty Mouse
Wat je niet ziet :
Wii
Playstation2
PSP
Samsung SGH-E700 (heeft er de brui aan gegeven na een grote 5jaar dienst, fantastische GSM !)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 21:51 ]
staat er alleen maar op voor wat steam gamesVerwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:31:
Zo verliefd op mac dat je er binnen een dag al Windows op zet?
🤞🏻
Ja, m'n MacBook Pro staat op een M-Stand. Nee, ik heb niet gekeken naar andere schermen, vind persoonlijk Led Cinema 24" scherm het mooisteTijn89 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:59:
@Douwe: Heb zelf een mstand, toch bedankt!
Verwijderd
Niet aan te raden voor andere Mac gebruikers. Beeldscherm en printplaat kapot

Je ziet duidelijk waar hij gereden heeft.

Nog maar een plaatje
Was een Mid 2007 MBP.
HDD deed het nog wel, dus informatie kan over gezet worden.
Voor de nieuwsgierige mensen die zich afvragen hoe hij onder een auto komt. Is de reden: het is niet handig om bij het wegrijden je tas buiten te laten staan, als er net een auto komt aanrijden. Domme pech.
Hier trouwens de nieuwe:

Sorry voor de crappy kwaliteit
GecondoleerdVerwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:37:
Zo ziet een laptop er uit die overreden is door een auto
Niet aan te raden voor andere Mac gebruikers. Beeldscherm en printplaat kapot
[afbeelding]
Wordt er dan als je op een knopje druk ook drankjes gebracht.
Even zonder gekheid waar heb je die stoelen gescoord wat het lijkt me echt super relaxt op die in me kamer te hebben.
Verwijderd
idd dat wil ik ook wel eens weten en wat betaal je daar nu voor ?joke_name schreef op woensdag 30 september 2009 @ 00:14:
@mcdronkz.
Wordt er dan als je op een knopje druk ook drankjes gebracht.
Even zonder gekheid waar heb je die stoelen gescoord wat het lijkt me echt super relaxt op die in me kamer te hebben.
Ja, inderdaad!Jordy van e schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:11:
dat is echt gaaf!

Zoals je ziet is het nodig tijd om op te ruimen.
Joost
mcdronkz schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:49:
- Macbook Unibody eind 2008
- US layout alu toetsenbord
- Eizo HD2441W (24")
- Spyder Elite 3
- WD MyBook Studio 1 TB
- Wat lenzen en flitsers
- En natuurlijk m'n uberchille vliegtuigstoelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Supervet. Heb je ze ook helemaal werkend met de knopjes enzo (of zijn ze mechanisch en niet gemotoriseerd?) En natuurlijk de audio-uit van je shizzle op de headphone-uitgang van de stoelen?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
yes, voor 10 euro bij lokale legerdump gehaald, erg handigMr.Jingles schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:42:
[...]
Is dat grijze doos met kabels er in een ammobox?
Het verstellen van de stoelen gebeurt - godzijdank - mechanisch. Wel een mooi systeempje hoor, gaat inderdaad met knopjes, werkt allemaal heel erg soepel enzo. Een audio uitgang heb ik nog niet kunnen ontdekken. Wel hebben er TV's ingezeten, maar daar herinneren alleen de gefreesde aluminium armpjes nog aan.CyBeR schreef op woensdag 30 september 2009 @ 20:13:
[...]
Supervet. Heb je ze ook helemaal werkend met de knopjes enzo (of zijn ze mechanisch en niet gemotoriseerd?) En natuurlijk de audio-uit van je shizzle op de headphone-uitgang van de stoelen?
Echt alles is supermooi gemaakt, alles van gefreest alu. Stoel heeft toendertijd 30.000 dollar gekost, en daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Er zit nog wel wat electronica aan, maar daar heb ik geen verstand van, dus dat werkt nog niet.
Na veel gelurk toch ook de mijne maar weer eens:

HENG HENG
Coole retro muurVerwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:45:
Na lang dit topic gevolgd te hebben , eindelijk zelf es een paar plaatjes geschoten.
Foto 1
Foto 2
Foto 3 : Lekker lange bureau (6m)
Foto 4
Wat je ziet :
Macbook Pro mid 2009 : 15" 2,53GHz, 250 Gig, 4GB
HP Officejet 5610
Nokia 7210 Supernova
Ipod Touch 1gen. 8Gb
Mighty Mouse
Wat je niet ziet :
Wii
Playstation2
PSP
Samsung SGH-E700 (heeft er de brui aan gegeven na een grote 5jaar dienst, fantastische GSM !)
Verwijderd
PoesSpacecowboy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:13:
Kekke set-upjes allemaal hier jongens, erg mooi
Na veel gelurk toch ook de mijne maar weer eens:
[afbeelding]
't was een zwerver, opgehaald uit het asiel, nee zeiden ze daar, "da's een moeilijk geval, die moet u niet nemen", wel gedaan, en met veel geduld is het een prachtig sociaal beest geworden
Gezien we vaak samen op deze kamer zitten, en ik voor mijn vriendin meestal schuilga achter mijn iMac, hebben we (eigenlijk al een tijdje terug) besloten om deze kamer eens om te gooien. Dus in plaats van 2 bureau's tegenoverelkaar, de bureau's in een hoek te zetten:

HENG HENG
Inclusief zelfhulpboek voor de liefde?Spacecowboy schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:39:
[...]
offtopic:
't was een zwerver, opgehaald uit het asiel, nee zeiden ze daar, "da's een moeilijk geval, die moet u niet nemen", wel gedaan, en met veel geduld is het een prachtig sociaal beest geworden
Gezien we vaak samen op deze kamer zitten, en ik voor mijn vriendin meestal schuilga achter mijn iMac, hebben we (eigenlijk al een tijdje terug) besloten om deze kamer eens om te gooien. Dus in plaats van 2 bureau's tegenoverelkaar, de bureau's in een hoek te zetten:
[afbeelding]

Links onder de globe een Time Capsule die ik niet aan de gang krijg, daarnaast een iMac, een 13 inch en een PC. Werkplek is nog niet af... maar ja je weet hoe dat gaat.
Als ik me goed herinner zaten de hoofdtelefoonuitgangen boven de telefoon aan de binnenzijde. Dat waren van die drie-plugs versies (voor ruisonderdrukking). Erg gaaf dat je een paar van deze stoelen hebt kunnen scoren. Vond de stoelen altijd erg comfortabel (in tegenstelling tot wat ze er nu in hebben staan).mcdronkz schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:29:
[...]
Een audio uitgang heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Oh ja, je hebt gelijk. Vroeg me al af waar die gaten voor waren.Papa Hotel schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:25:
[...]
Als ik me goed herinner zaten de hoofdtelefoonuitgangen boven de telefoon aan de binnenzijde. Dat waren van die drie-plugs versies (voor ruisonderdrukking). Erg gaaf dat je een paar van deze stoelen hebt kunnen scoren. Vond de stoelen altijd erg comfortabel (in tegenstelling tot wat ze er nu in hebben staan).
Ze zitten inderdaad niet verkeerd, 't valt nu wel effe tegen als ik op een simpel stoeltje moet zitten.
mcdronkz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:30:
[...]
Oh ja, je hebt gelijk. Vroeg me al af waar die gaten voor waren.
Ze zitten inderdaad niet verkeerd, 't valt nu wel effe tegen als ik op een simpel stoeltje moet zitten.
offtopic
Kan je de 2 stoelen van elkaar schroeven? Of gaat dat niet lukken?
Hoe-red-ik-mijn-relatie for dummies
HENG HENG
Lekkere afwerking onder je bureausnugger schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:39:
[afbeelding]
Links onder de globe een Time Capsule die ik niet aan de gang krijg, daarnaast een iMac, een 13 inch en een PC. Werkplek is nog niet af... maar ja je weet hoe dat gaat.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Door de hond? Ziet er op zich wel netjes en strak uit, die snoeren, plus een lekkere voetensteun... In ieder geval beter dan die kabelzooi die ik hier heb.
HENG HENG
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.