Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:16
EWK schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:31:
En zitten daar ook alle hotfixes in?
Die hotfixen zijn dan overbodig he, aangezien het een nieuwe OS is, met een nieuwe ROM. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pedr0 op 06-10-2009 11:52 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
(jarig!)
wat duurt het toch lang:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:21
* Vraagt zich ook af wat ze allemaal nog zijn aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:27
Uhm, er is toch nergens gezegd dat HTC vandaag een ROM update released? Vandaag is alleen de officiele release van WM6.5 door Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 07:37
Yep, ik denk dat het wachten wordt en wij vandaag gewoon pech hebben. Wel jammer... zit er toch eigenlijk wel op te wachten een beetje.

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Het komt vanzelf, gewoon nog ff geduld hebben denk ik

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm topic en toestel waren bij mij redelijk weggezakt...
Maar als ik nu de huidige losse prijs bekijk (270,-) en er nog steeds geen 'betere mobieltjes' uitzijn die ik wil..
De officiele HTC update naar WM6.5 gaat natuurlijk niet vandaag plaatsvinden, maar volgens mij begrijpt nog niet iedereen dat helemaal..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
CLB schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:52:
Hmm topic en toestel waren bij mij redelijk weggezakt...
Maar als ik nu de huidige losse prijs bekijk (270,-) en er nog steeds geen 'betere mobieltjes' uitzijn die ik wil..
De officiele HTC update naar WM6.5 gaat natuurlijk niet vandaag plaatsvinden, maar volgens mij begrijpt nog niet iedereen dat helemaal..
Idd, zie hier ook een overzicht van Microsoft van releasedates van WM6.5 updates van diverse ontwikkelaars.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .lunatic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:28
De marketplace is nu ook als cab te instaleren voor 6.1 toestellen (zie xda frontpage).

Maar wat is die marketplace waardeloos voor Nederlanders dan... in Amerika zijn er zo'n 200 apps te vinden al, maar Nederlands krijgt er wel 4 (myphone, facebook, live en microsoft tag) (!).

Heb ergens gelezen dat Microsoft, boven op de standaard $99 dollar per app, ook nog $10 dollar per land (29 landen) vraagt aan de developers en dan nog iets met zeuren over dat het vertaald moet zijn voor die landen.
Volgens mij hebben ze het bij Microsoft niet helemaal goed begrepen hoe het moet, bij de Zune zijn ze ook al zo waardeloos bezig met "America-Only"... zucht...

EDIT:
Van de officiele HTC site ( klik )
Notes to Editors
Customers with an original HTC Touch Diamond2 or Touch Pro2 will be able to update their phone via a new ROM which will be available from HTC’s website in the coming weeks at www.htc.com
Denk dus niet dat we hem vandaag nog gaan krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door .lunatic op 06-10-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, wat een teleurstelling.
Dacht echt dat ik vanavond lekker 6.5 kon installeren en spelen.
Helaas. Het gaat weer op z'n microsoft.

Januari 2010 dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een teleurstelling... WM 6.5 wordt vandaag officieel gereleased, niet de updates.. is toch gewoon logical.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.lunatic schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:55:
De marketplace is nu ook als cab te instaleren voor 6.1 toestellen (zie xda frontpage).

Maar wat is die marketplace waardeloos voor Nederlanders dan...
Zoiets moet toch nog groeien... Hoeveel apps komen er per week wel niet uit voor de Iphone?
Moet nog zien of microsoft zoiets ook kan waar maken maargoed...

Maar ik denk dat de nieuwe rom voor de TD2 binnen enkele dagen er wel is. Op de franse, spaanse en duitse HTC site staan al nieuwe Rom's, dus....

Iemand de nieuwste HTC HD2 al opgemerkt? Link

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .lunatic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:28
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:11:
[...]

Zoiets moet toch nog groeien... Hoeveel apps komen er per week wel niet uit voor de Iphone?
Moet nog zien of microsoft zoiets ook kan waar maken maargoed...
Ja, tuurlijk. Maar ik vind dat als ze 600 apps at launch (vandaag dus) beloven en in de US nog maar 200 hebben gehaald er toch iets niet helemaal juist is. Geef ons dan gewoon de keuze om een Engelse versie te downloaden ipv helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.lunatic schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:19:
[...]

Ja, tuurlijk. Maar ik vind dat als ze 600 apps at launch (vandaag dus) beloven en in de US nog maar 200 hebben gehaald er toch iets niet helemaal juist is. Geef ons dan gewoon de keuze om een Engelse versie te downloaden ipv helemaal niks.
Ja dat is waar... Engelse apps zou ik geen problemen mee hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
(jarig!)
Ik vind dit touch hd2 toch wel erg erg erg mooi hoor!!!
wie wil mijn diamond 2 kopen?!?! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:11:
Iemand de nieuwste HTC HD2 al opgemerkt? Link
Uhm nee... HTC Touch HD 2 (HTC MAX 4G) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:06:
Helaas. Het gaat weer op z'n microsoft.
Maar HTC is nu toch druk met het bakken van een Rom? Waarom loop je Microsoft te bashen, terwijl die netjes vandaag gereleased hebben? Het ligt nu helemaal bij HTC.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Niet HTC Bashen...wat denk je van T-Mobile !

Wacht met smart...en kan nog wel even blijven wachten hehehe :P

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 19:49:
[...]

Hallo,

Ik heb sinds vandaag een zelfde probleem. Opeens komt er een (vocht?)vlek 'onder' het scherm. Het Touchscreen is totaal niet meer te bedienen.

Hoe kan ik contact met HTC en/of Eurotwice opnemen. Heb het toestel via een internetwinkel besteld dus kan niet even terug naar de winkel.

Wie kan mij raad geven wat te doen...

[afbeelding]
Beetje laat maar bij mij begon het precies zo. Je kan bellen met HTC... nummer staat op www.htc.com

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bericht zag ik van iemand in het TP2 topic die een vraag aan HTC heeft gesteld over het beschikbaar komen van 6.5 voor de HTC's

[quote]
Had gisteren een mailtje gestuurd naar HTC om wat duidelijkheid over de Upgrade naar 6.5 van mijn Touch Pro 2 en dit is wat ik kreeg als response:

Gewaardeerde HTC klant,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum.
Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Touch Pro 2

Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het
volgende: dat U wilt weten wanneer WM 6.5 beschikbaar komt.

Wij verwachten Windows Mobile 6.5 in de laatste week van oktober. Dit zal op bepaalde modellen te verwachten zijn zoals de Touch 2. Op dit moment verwachten wij dit ook voor de Diamond 2 en de Pro 2..
Kijkt U dus in de laatste week van oktober op onze website www.htc.com onder ondersteuning.

Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd.

Hopen dat ze het waar kunnen maken want klinkt allemaal flink onzeker

[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:30
Ooh dat duurt dus nog even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn td2 aansluit aan mijn pc krijg ik ineens geen verbinding meer. Ik kan de geheugenkaart etc dus niet bekijken en synchroniseren lukt ook niet.
Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?

De td2 laadt wel op als hij aangesloten is, dus een connectie is er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:30:
Als ik mijn td2 aansluit aan mijn pc krijg ik ineens geen verbinding meer. Ik kan de geheugenkaart etc dus niet bekijken en synchroniseren lukt ook niet.
Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?

De td2 laadt wel op als hij aangesloten is, dus een connectie is er wel.
Als je hem aan je PC hangt krijg je op de telefoon een menu met drie opties. Een activesync optie, een disk drive optie en een gedeeld internet optie. Als je de diskdrive neemt koppelt de telefoon de geheugenkaart af zodat de computer er op kan.

Synchroniseren moet je dus met de eerste optie doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

De HD2 (Leo) ROM zieter echt zo goed uit!
http://pocketnow.com/hardware-1/htc-hd2-hands-on
Als we niet iets gelijkaardigs krijgen van de officiele 6.5 release, ga ik toch eens die custom ROM's proberen :) zijn er mensen met ervaringen van deze Leo ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is een officiele HD2 rom, lijkt me niet dat die al op het net te vinden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

CLB schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:56:
Dit is een officiele HD2 rom, lijkt me niet dat die al op het net te vinden is...
Er zijn verschillende Leo ROM's te vinden op xda (maar mag natuurlijk geen links geven :) ), maar ik weet natuurlijk niet als alle features van dit filmpje er in zitten maar ik denk het persoonlijk van wel (ik zie op screenshots toch alleszinds al de twitter tab en de animated backgrounds en dat zijn een paar van die features)

[ Voor 9% gewijzigd door FRD op 09-10-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FRD schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:05:
[...]

Er zijn verschillende Leo ROM's te vinden op xda (maar mag natuurlijk geen links geven :) ), maar ik weet natuurlijk niet als alle features van dit filmpje er in zitten maar ik denk het persoonlijk van wel (ik zie op screenshots toch alleszinds al de twitter tab en de animated backgrounds en dat zijn een paar van die features)
Yep alle features van de HD2 Leo zitten ook in de vele custom Leo rom's voor de Diamond 2 op de XDA en HTCpedia forums. Ik heb zelf nu een Leo custom rom draaien op mijn Diamond 2 en dat bevalt uitstekend!

Net het filmpje gezien...wat is die HD2 razendsnel zeg tov de D2! De D2 heeft niets te klagen, maar de HD2 is gewoonweg vliegensvlug. Niet zo vreemd natuurlijk met een 1Ghz processor!!!

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 09-10-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

dafmay schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:05:
Ik heb zelf nu een Leo custom rom draaien op mijn Diamond 2 en dat bevalt uitstekend!
Dat is goed te horen, en alles draait ook relatief vlot? (voor een 528 MHz processor ;) )
Dit wordt zeker ook mijn volgende ROM :)
Net het filmpje gezien...wat is die HD2 razendsnel zeg tov de D2! De D2 heeft niets te klagen, maar de HD2 is gewoonweg vliegensvlug. Niet zo vreemd natuurlijk met een 1Ghz processor!!!
Idd, kvind het nog altijd jammer dat ze geen snapdragon 1GHz processor in de TD2 gestoken hebben, die processor was op dat moment ook al beschikbaar (echter nog niet helemaal ingeburgerd, maar zo kon HTC op dat moment baanbrekend zijn ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FRD schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:46:
[...]
Dat is goed te horen, en alles draait ook relatief vlot? (voor een 528 MHz processor ;) )
Dit wordt zeker ook mijn volgende ROM :)
Jazeker, zeer vlot zelfs. Ik merk qua snelheid nauwelijks verschil met de oude standaard WM6.1 interface. Ook de Touch sensitivity (Pfft...nu in NL?) is uitstekend. Zeker wanneer je de Advanced Config Tool erbij gebruikt om eea in te stellen. Ik zou zeggen...flashen die hap :)
Idd, kvind het nog altijd jammer dat ze geen snapdragon 1GHz processor in de TD2 gestoken hebben, die processor was op dat moment ook al beschikbaar (echter nog niet helemaal ingeburgerd, maar zo kon HTC op dat moment baanbrekend zijn ;) )
Zo ja zeg dat was zeker geweldig geweest! Ik vind namelijk nog steeds het formaat van de D2 uitstekend, zeker tov de joekel van een HD en helemaal de HD2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybastiaans schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:23:
[...]

Als je hem aan je PC hangt krijg je op de telefoon een menu met drie opties. Een activesync optie, een disk drive optie en een gedeeld internet optie. Als je de diskdrive neemt koppelt de telefoon de geheugenkaart af zodat de computer er op kan.

Synchroniseren moet je dus met de eerste optie doen!
Dat is juist het probleem, ik krijg dat menu met de 3 opties niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

En als je kijkt bij instelling, verbindingen, usb aan PC. Staat er dan een vinkje bij "Vragen naar verbindingstype als ik verbinding maak"

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johniron
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 13:06
Ik heb twee vraagjes over de Leo rom's:
- heb je ook een nederlands T9?
- wekt de zoombar ook in Opera?

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johniron schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:00:
[...]

Ik heb twee vraagjes over de Leo rom's:
- wekt de zoombar ook in Opera?

John
Beide zijn afhankelijk van de custom ROM. De zoombar werkt bij de meeste zoniet alle custom rom's. Er wordt namelijk erg veel naar gevraagd, dus als de "cook" het er niet standaard in heeft "gebakken", dan volgt dit vaak in een volgende versie of middels een aparte cab. T9 durf ik niet te zeggen, omdat ik daar geen gebruik van maak. Kwestie van de vraag droppen in de bijbehorende thread op XDA of HTCpedia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:53:
En als je kijkt bij instelling, verbindingen, usb aan PC. Staat er dan een vinkje bij "Vragen naar verbindingstype als ik verbinding maak"
Ja, daar staat een vinkje. Hij deed het altijd wel, maar ineens wil het niet meer. Heb ook al meerdere usb kabels geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thurr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-05 13:10
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:48:
[...]

Ja, daar staat een vinkje. Hij deed het altijd wel, maar ineens wil het niet meer. Heb ook al meerdere usb kabels geprobeerd.
Heb hier een week geleden ook last van gehad, ging consequent verkeerd op de USB poorten die ik normaal gebruik. Heb toen (na enkele dagen) een andere USB poort geprobeerd en toen werkte het ineens weer (op alle USB poorten). Maar of dit gewoon toeval was of een oplossing? Ik verwacht het eerste, Windows Mobile (6.1) lijkt af en toe vrij willekeurig te zijn...

Zo heb ik altijd binnen 10 seconden GPS lock gehad maar sinds een maand zitten er af en toe uitschieters uit naar de +1 minuut (de QuickGPS data is dan up-to-date).

Nog een euvel wat ik me niet kan herinneren dat dit hier voorbij kwam: als ik SMS zend (vanuit de multi-moeilijk-TouchFlo-view waar alle SMSjes van 1 persoon staan) lijkt het er op dat deze de SMS niet verstuurd wordt. Pas als ik terug ga naar het SMS tabblad van TouchFlo en op "Meer" druk (en je in het WM-SMS/MMS-Postvak In komt) worden de SMSjes verzonden (is te zien aan het feit dat het SMSje nog zwartgedrukt is voor een seconde en het tijdstip wat er dan aan komt te hangen). Dit alles gebeurd niet altijd, maar wederom vrij willekeurig.

Met andere woorden ik wacht ook met smart op WM 6.5 en ik hoop natuurlijk op een lekker voorspelbaar systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Hallo allemaal,

wat is ene beetje goede prijs te bieden voor een D2? Is nu een tijdje uit en volgens de pricewatch is 272 het goedkoopste.

Via marktplaats kan ik een nieuwe aanschaffen voor 225... Beetje redelijke prijs?

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
Kees_frl schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:54:
Hallo allemaal,

wat is ene beetje goede prijs te bieden voor een D2? Is nu een tijdje uit en volgens de pricewatch is 272 het goedkoopste.

Via marktplaats kan ik een nieuwe aanschaffen voor 225... Beetje redelijke prijs?
Als het volgens Pricewatch 50 euro onder de laagste prijs is, is dat toch sowieso goed? En als hij echt helemaal nieuw in de doos is al helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

johniron schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:00:
[...]

Een CAB om de nederlandse T9 te installeren op een anderstalige (meestal engelse) ROM is te vinden op XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=509376
of
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=560663

Voor een language pack van TouchFlo kun je deze hier vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=542749

[ Voor 40% gewijzigd door FRD op 11-10-2009 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johniron
  • Laatst online: 09-02 13:06
Ik heb inmiddels een Leo WM6.5 ROM geïnstalleerd. Nederlandse t9 zit hier standaard in. En ook de zoombar werkt goed. Geen spijt van deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

johniron schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:14:
Ik heb inmiddels een Leo WM6.5 ROM geïnstalleerd. Nederlandse t9 zit hier standaard in. En ook de zoombar werkt goed. Geen spijt van deze update.
welkeen heb je genomen? van welke 'kok' :)
en dafmay, welke rom heb jij?
die Dutty Leo R4 ultimate ziet er in de benchmarks nog een goeien uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FRD schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:43:
[...]

welkeen heb je genomen? van welke 'kok' :)
en dafmay, welke rom heb jij?
die Dutty Leo R4 ultimate ziet er in de benchmarks nog een goeien uit
Ik heb ze echt allemaal geprobeerd, maar blijf bij Dutty's Leo R4 Ultimate. Binnenkort komt R5 uit...

Edit: R5 is zojuist uitgekomen. Ik heb 'm meteen geflashed en moet zeggen dit is werkelijk een geweldige smooth, snelle en stabiele ROM! Ik kan 'm iedereen aanraden.

[ Voor 18% gewijzigd door dafmay op 12-10-2009 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga het ook maar proberen, die van xda.
Ik ben benieuwd.
Even een domme vraag: Wat nu als je terug zou willen naar de originele 6.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 20:25:
Ga het ook maar proberen, die van xda.
Ik ben benieuwd.
Even een domme vraag: Wat nu als je terug zou willen naar de originele 6.1?
Je kunt gewoon weer terug door de Hard SPL terug te draaien. Verder ga ik er niet op in, dat wordt hier namelijk niet gewaardeerd (is tegen de forum regels). Alles staat zeer goed en duidelijk uitgelegd op XDA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
(jarig!)
Zo afgelopen zaterdag voor het eerst mijn telefoon geflashed en ik moet zeggen dat die Leo R4 gaat als de brandweer, maar ja nu zie k weer dat er een nieuwe is:S.. Weet iemand of het de moeite is om over te stappen?! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:26

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik zou eens drie posts boven die van jou kijken ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
GekooktEi schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:56:
[...]

Als het volgens Pricewatch 50 euro onder de laagste prijs is, is dat toch sowieso goed? En als hij echt helemaal nieuw in de doos is al helemaal...
Pffft Marktplaats weer, ga je akkoord en uurtje later smsje dat hij de telefoon al snel aan iemand anders heeft verkocht :X

Nog even wachten tot ik als D2 gebruiker kan mee posten dus :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

ik had identiek hetzelfde als willem1509, juist geflasht met Dutty Leo R4 Ultimate en toen zag ik dat R5 uit was :) omdat ik toch juist bezig ben heb ik dan overgegaan naar die R5 en het werkt inderdaad heel smooth :)

Het flashen is zo simpel dat het kleinste kind dit kan :) je moet alleen de moed hebben om er aan te beginnen ;) maar nu heb ik weer het gevoel van een nieuwe gsm ;)

één iets vind ik nog lastig en dat is dat het lockscherm niet automatisch aan gaat als je uit standby? ik heb gemerkt dat dit wel zo is als je zegt dat hij een wachtwoord neemt :s iemand die een oplossing hiervoor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep als je er eenmaal aan bent begonnen, dan blijf je flashen :) Dutty's Leo R5 is zeer smooth en snel, zeker beter dan R4. Maar goed, je zult zelf moeten beslissen of je bij deze rom blijft of als er weer een nieuwe uitkomt (ong 1 per week! :) ) dat je weer een flash doet. Ik moet zeggen, na een aantal keer flashen doe je het op de automatische piloot en ik heb ong 1 uurtje nodig om alle software weer te installeren en de settings goed te zetten.

[ Voor 26% gewijzigd door dafmay op 12-10-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een gek probleem. Ik heb mijn Diamond2 moeten opsturen ivm defect touchscreen. Een geheel nieuwe terug gekregen. Sindsdien krijg ik als ik gebeld wordt de namen van contactpersonen niet meer in beeld, enkel het nummer. Heb ze al op de SIM en in het telefoongeheugen gezet maar ik krijg ze niet te zien. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:43:
Ik heb een gek probleem. Ik heb mijn Diamond2 moeten opsturen ivm defect touchscreen. Een geheel nieuwe terug gekregen. Sindsdien krijg ik als ik gebeld wordt de namen van contactpersonen niet meer in beeld, enkel het nummer. Heb ze al op de SIM en in het telefoongeheugen gezet maar ik krijg ze niet te zien. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Thanks!
Callid heet dit probleem.. Even de nieuwste rom installeren van de HTC site.. Dan hard reset en dan is dit probleem verholpen. Heb dit probleem ook gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

FRD schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:30:
één iets vind ik nog lastig en dat is dat het lockscherm niet automatisch aan gaat als je uit standby? ik heb gemerkt dat dit wel zo is als je zegt dat hij een wachtwoord neemt :s iemand die een oplossing hiervoor heeft?
oplossing gevonden :D smartlock! mooi programmatje, doet wat het moet doen :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=505032
dafmay schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:39:
Yep als je er eenmaal aan bent begonnen, dan blijf je flashen :) Dutty's Leo R5 is zeer smooth en snel, zeker beter dan R4. Maar goed, je zult zelf moeten beslissen of je bij deze rom blijft of als er weer een nieuwe uitkomt (ong 1 per week! :) ) dat je weer een flash doet. Ik moet zeggen, na een aantal keer flashen doe je het op de automatische piloot en ik heb ong 1 uurtje nodig om alle software weer te installeren en de settings goed te zetten.
Inderdaad :D ik denk echt dat ik het flashen wel meer zal doen, als je alles van backup goed aanpakt gaat dat heel rap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heb je niet deze update nodig misschien? http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=249&cat=0&dl_id=673

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
(jarig!)
Uhm toen ik het probleem had, was deze fix er nog niet.. Maar volgens mij is een hardreset voldoende. Maar hotfix installeren kan zeker geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor iedereen die interesse heeft in de nieuwe HD2...of een idee wil hebben van de Leo custom rom waar hier de afgelopen dagen over wordt gediscussieerd...

http://www.phonearena.com...video-article-a_7393.html

Ik blijf versteld staan van de snelheid van dit apparaat!!! Mooi plat ontwerp ook, dat maakt de grootte van het toestel weer iets goed. Wellicht een opvolger voor m'n D2.

[ Voor 17% gewijzigd door dafmay op 12-10-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
(jarig!)
Zo R5 net geinstalleerd en wat is het idd weer een lust voor het oog:D Lekker smooth.. Ik hoorde dat verschillende mensen last hebben met IGO 8 erop, maar ik heb tot nu toe geen problemen gehad hoor:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
willem1509 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:52:
Zo R5 net geinstalleerd en wat is het idd weer een lust voor het oog:D Lekker smooth.. Ik hoorde dat verschillende mensen last hebben met IGO 8 erop, maar ik heb tot nu toe geen problemen gehad hoor:D
Ik heb ook geen enkel probleem met Igo8 op Leo R5 (of welke andere custom rom dan ook...).

Edit : wacht ff...sommige power settings in Igo8 geven op sommige custom rom's issues...

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 12-10-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Die Leo versies zijn helaas niet in het NL he? Kan de engelse er wel op kwijt, maar voorkeur gaat toch liever uit naar de NL-versie.

Anders ff wachten op de nieuwe ROM van HTC zelf

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
(jarig!)
GGS_206 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:58:
Die Leo versies zijn helaas niet in het NL he? Kan de engelse er wel op kwijt, maar voorkeur gaat toch liever uit naar de NL-versie.

Anders ff wachten op de nieuwe ROM van HTC zelf
Bij een reactie hierboven over nl t9 is ook een link voor de nl versie van de sense.. zo heb je (bijna) een nederlandse LEO rom:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Laatst online: 14-09 02:59

ppFreddy

gewoon Frederik

net een filmpje gezien van die Leo, damn, het kriebelt heel hard om Dutty's rom op mijn D2 te gooien :p
nog even opzoeken hoe eea in z'n werk gaat...

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ppFreddy schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:30:
net een filmpje gezien van die Leo, damn, het kriebelt heel hard om Dutty's rom op mijn D2 te gooien :p
nog even opzoeken hoe eea in z'n werk gaat...
:) Een kind kan de was doen...veel plezier met flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
(jarig!)
wow wat een mooi ding is die touch hd2:P ik zag het filmpje net, maar wat is dat ding snel zeg!!! Iemand echt mijn diamond niet kopen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
willem1509 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:31:
wow wat een mooi ding is die touch hd2:P ik zag het filmpje net, maar wat is dat ding snel zeg!!! Iemand echt mijn diamond niet kopen!?
Pfft...meteen 2 kopen? Die van mij mag ook weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

dafmay schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:41:
[...]

:) Een kind kan de was doen...veel plezier met flashen :)
fluitje van een cent inderdaad, nog geen 10 minuutjes werk, en dankzij die autoinstall heb ik direct ook al mijn extra apps zonder ook maar 1 extra handeling te moeten doen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
(jarig!)
ppFreddy schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:38:
[...]

fluitje van een cent inderdaad, nog geen 10 minuutjes werk, en dankzij die autoinstall heb ik direct ook al mijn extra apps zonder ook maar 1 extra handeling te moeten doen _O_
Ej,

Hoe heb je die auto install gedaan want ik krijg het niet voor elkaar...

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

is niks speciaals aan, gewoon op je geheugenkaart een mapje maken "autoinstall" en daar al je cabs in dumpen die je wil gaan installeren.
Dan gewoon de ROM flashen met de simpelste methode, softreset doen, en bij de eerste opstart worden alle cabs erdoor gejaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
kga hem ook halen. Toch wel het beste touchtoestel van dit moment (helemaal met WM6.5)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:55
Voor de genen die FTD hebben, ik heb op ftdnr 1088242 een tutorial gemaakt voor het flashen van de rom van een TD2 :)

Vorige week mijn TD2 geflasht naar "Duttys Topaz WM6.5 Leo R4 Ultimate WWE" Het werkt perfect en lekker vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

net een "kleine" bug ontdekt...
ik heb Duttys Topaz WM6.5 Leo R5 draaien nu, maar als ik m'n telefoon herstart (of gewoon uitzet en weer aan) ben ik al m'n contactpersonen kwijt 8)7

edit: laat maar zitten, even een hard reset gedaan en nu onthoudt ie ze wel... Al goed dat ik dit thuis tegenkwam en direct terug kon synchroniseren met Outlook... Ik mag er niet aan denken dat ik al mn zakelijke contacten kwijtraak terwijl ik op pad ben :X

[ Voor 50% gewijzigd door ppFreddy op 13-10-2009 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppFreddy schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:33:
is niks speciaals aan, gewoon op je geheugenkaart een mapje maken "autoinstall" en daar al je cabs in dumpen die je wil gaan installeren.
Dan gewoon de ROM flashen met de simpelste methode, softreset doen, en bij de eerste opstart worden alle cabs erdoor gejaagd :)
Worden die programma's (cab) dan op het telefoongehuegen geinstalleerd? Ik wil namelijk zo weinig mogelijk op het telefoongeheugen zetten/installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Laatst online: 16:02
Ik heb Dutty's Leo R5 er ook maar eens op gezet. Werkt wel lekker, maar de problemen met het alarm/wekker blijven ... Wat een klucht is die Windows Mobile zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyD82 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:08:
Ik heb Dutty's Leo R5 er ook maar eens op gezet. Werkt wel lekker, maar de problemen met het alarm/wekker blijven ... Wat een klucht is die Windows Mobile zeg!
Yep het is inderdaad bekend dat de alarm functie binnen WM niet goed werkt, daar heb je altijd dan weer 3rd party apps voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ppFreddy schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:40:
net een "kleine" bug ontdekt...
ik heb Duttys Topaz WM6.5 Leo R5 draaien nu, maar als ik m'n telefoon herstart (of gewoon uitzet en weer aan) ben ik al m'n contactpersonen kwijt 8)7

edit: laat maar zitten, even een hard reset gedaan en nu onthoudt ie ze wel... Al goed dat ik dit thuis tegenkwam en direct terug kon synchroniseren met Outlook... Ik mag er niet aan denken dat ik al mn zakelijke contacten kwijtraak terwijl ik op pad ben :X
Dat zou natuurlijk nogal een bug zijn :) Ik heb er zelf nog nooit last van gehad met welke custom rom dan ook. Ik gok dat het te maken heeft gehad met de syn met outlook, waarschijnlijk is daar even iets niet helemaal goed gegaan? Anyway...het is ondertussen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
(jarig!)
dafmay schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:28:
[...]

Yep het is inderdaad bekend dat de alarm functie binnen WM niet goed werkt, daar heb je altijd dan weer 3rd party apps voor.
Uhm ik heb (volgens mij nog geen problemen met mijn alarm hoor.. ik werd vanmorgen toch echt wakker door het alarm.. en niet die van de sense..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
willem1509 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:05:
[...]

Uhm ik heb (volgens mij nog geen problemen met mijn alarm hoor.. ik werd vanmorgen toch echt wakker door het alarm.. en niet die van de sense..
Ja ik weet het, zelf heb ik ook nog nooit een probleem gehad met de alarm functie van WM. Het schijnt echter vaak wel voor te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

dafmay schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:28:
[...]

Wat werkt er dan niet goed? Hier werkt het prima namelijk, en op mijn oude Touch Cruise werkte het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die over de HTC Touch HD2 willen babbelen kunnen dat hier doen: HTC Touch HD2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:32:
Mensen die over de HTC Touch HD2 willen babbelen kunnen dat hier doen: HTC Touch HD2 :)
...nudge nudge wink wink :)

Maar wel weer een mooie TS! (zoals gewoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

ik gebruik al van kort sinds ik de D2 heb Galarm. De 5 EUR meer dan waard! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:31
ff een vraagje he..

stel ik zet dr een custom rom op, kan ik dan zondermeer ook de officiële rom dr op zetten zonder eerst een en ander weer te moeten deleten?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

hansieb112 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:28:
Voor de genen die FTD hebben, ik heb op ftdnr 1088242 een tutorial gemaakt voor het flashen van de rom van een TD2 :)

Vorige week mijn TD2 geflasht naar "Duttys Topaz WM6.5 Leo R4 Ultimate WWE" Het werkt perfect en lekker vlot.
Werkt het echt vlot of redelijk? Want qua snelheid ben ik nu wel heel erg verwend met de Topaz Essential 6.1. Werkt deze net zo snel als de 6.5 van Dutty?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:09
iCy schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:08:
[...]

Werkt het echt vlot of redelijk? Want qua snelheid ben ik nu wel heel erg verwend met de Topaz Essential 6.1. Werkt deze net zo snel als de 6.5 van Dutty?
Ik zat op TESS WM 6.5 en die vond ik al snel. De Leo R5 doet mij stijl achterover slaan, wat een genot, een snelheid, gemak! TouchFLO 3D er uit, Sense er in. Absoluut een verbetering voor mij!

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

crazylegs schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:49:
ff een vraagje he..

stel ik zet dr een custom rom op, kan ik dan zondermeer ook de officiële rom dr op zetten zonder eerst een en ander weer te moeten deleten?
zie XDA forum over hoe je een HSPL moet doen, dan kan je roms wisselen tot je een ons weegt ;)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
ik heb mij Diamond 2 zo ingesteld dat hij bij een gprs verbinding (en afmelding) een geluidsmelding geeft.
Zo nu en dan merk ik dat na verloop van tijd de geluidsmeldingen niet meer gegeven worden bij het verbinding maken.

Als ik dan te de telefoon uit en weer aanzet is het probleem weer verholpen, iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een Parrot 3100CK in mijn auto icm met mijn Diamond2.
Is er een optie om de Diamond zo in te stellen dat hij geen beltoon laat horen als ik wordt gebeld in de auto. De Parrot heeft nl. ook een eigen beltoon die via de speakers gaat. Nou is het net een kermis, 2 tonen door elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Crusader schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:23:
[...]

Ik zat op TESS WM 6.5 en die vond ik al snel. De Leo R5 doet mij stijl achterover slaan, wat een genot, een snelheid, gemak! TouchFLO 3D er uit, Sense er in. Absoluut een verbetering voor mij!
Naar aanleiding van deze post, stap ik vanavond ook over. Alles beter dan TF3D :P Die beviel me opzich ook wel, maar was soms zeer langzaam.

Vanaaf maar es ff zien hoe en wat.

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emile75
  • Laatst online: 29-09-2022
HTC is begonnen met Windows Mobile 6.5 upgrades

Nieuwslinkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:31
nu hopen dat de D2 ook snel kan upgraden dus..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GGS_206 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:45:
[...]

Naar aanleiding van deze post, stap ik vanavond ook over. Alles beter dan TF3D :P Die beviel me opzich ook wel, maar was soms zeer langzaam.

Vanaaf maar es ff zien hoe en wat.
Ik wil geen domper zijn op de feestvreugde, maar je kunt vergeten dat Sense *veel* sneller is dan TF3D...het grootste verschil is de look&feel. Sterker nog, ik heb het gevoel dat Sense in het algemeen iets langzamer is dan TF3D...dat heeft alles te maken met dat Sense voor de HD2 is bedoeld en die heeft nu eenmaal *veel* snellere hardware aan boord.

WM6.5 is op z'n beurt overigens ook weer langzamer dan WM6.1, vooral wat touch sensitivity betreft. Maar goed, dat is allemaal theoretisch...persoonlijk vind ik dat het prima vlot en soepel werkt, al zou het allemaal net iets sneller mogen.

Happy flashing :)

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 14-10-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
dafmay schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:38:
[...]

Ik wil geen domper zijn op de feestvreugde, maar je kunt vergeten dat Sense *veel* sneller is dan TF3D...het grootste verschil is de look&feel. Sterker nog, ik heb het gevoel dat Sense in het algemeen iets langzamer is dan TF3D...dat heeft alles te maken met dat Sense voor de HD2 is bedoeld en die heeft nu eenmaal *veel* snellere hardware aan boord.

WM6.5 is op z'n beurt overigens ook weer langzamer dan WM6.1, vooral wat touch sensitivity betreft. Maar goed, dat is allemaal theoretisch...persoonlijk vind ik dat het prima vlot en soepel werkt, al zou het allemaal net iets sneller mogen.

Happy flashing :)
Wil me hier ook bij aansluiten. Maar mijn gebruikerservaring met Leo R5 is vele malen beter dan de TESS die ik hiervoor gebruikte. Ik dacht dat het niet sneller kon, maar het kan zeker soepeler. Ik vond WM 6.5 niet lekker aanvoelen maar met Leo R5 is dat absoluut wel het geval.

@GGS_206: probeer het en je gaat echt niet meer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crusader schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:18:
[...]

Wil me hier ook bij aansluiten. Maar mijn gebruikerservaring met Leo R5 is vele malen beter dan de TESS die ik hiervoor gebruikte. Ik dacht dat het niet sneller kon, maar het kan zeker soepeler. Ik vond WM 6.5 niet lekker aanvoelen maar met Leo R5 is dat absoluut wel het geval.

@GGS_206: probeer het en je gaat echt niet meer terug :)
En ik sluit mij hier weer volledig bij aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Laatst online: 16:02
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:28:
[...]

Wat werkt er dan niet goed? Hier werkt het prima namelijk, en op mijn oude Touch Cruise werkte het ook.
Wanneer ik lock en handmatig in standby zet, is mijn wekker niet in staat om af te gaan ... Ben twee keer te laat geweest op m'n werk door dit euvel :X

Maandagavond flashte ik de Leo R5 rom. Zet m'n wekker als test om 20h30. Om 20h34 denk ik dat het toch echt mooi is geweest, ik duw even op de power knop om het scherm aan te zetten, en dan begint het alarm af te gaan 8)7 . Nee, bij mij werkt het echt niet zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
emile75 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:15:
HTC is begonnen met Windows Mobile 6.5 upgrades

Nieuwslinkje
Goed nieuws :D Nu ff snel Diamond2 NL versie op i-net gooien HTC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyD82 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:30:
[...]

Wanneer ik lock en handmatig in standby zet, is mijn wekker niet in staat om af te gaan ... Ben twee keer te laat geweest op m'n werk door dit euvel :X

Maandagavond flashte ik de Leo R5 rom. Zet m'n wekker als test om 20h30. Om 20h34 denk ik dat het toch echt mooi is geweest, ik duw even op de power knop om het scherm aan te zetten, en dan begint het alarm af te gaan 8)7 . Nee, bij mij werkt het echt niet zoals het hoort.
Zou dat probleem niet toevallig op te lossen zijn mbv een hotfix ?

http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=249&act=sd&cat=all

"Hotfix voor de HTC Touch Diamond2 voor het oplossen van het probleem dat, in de stand-bystand, bij nieuwe sms-berichten geen geluidsmelding wordt afgespeeld "

Je kunt het allicht proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
dafmay schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:59:
[...]

Zou dat probleem niet toevallig op te lossen zijn mbv een hotfix ?

http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=249&act=sd&cat=all

"Hotfix voor de HTC Touch Diamond2 voor het oplossen van het probleem dat, in de stand-bystand, bij nieuwe sms-berichten geen geluidsmelding wordt afgespeeld "

Je kunt het allicht proberen...
Ik denk het niet. Want het is een hele andere rom dus deze hotfix zal niet werken. (Als ik me niet vergis.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
En ook T.Net heeft het nieuwsbericht geplaatst: nieuws: HTC plaatst Windows Mobile 6.5-updates online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Ja ik zag hem net staan.. Wilde hem net gaat posten maar je was me net voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SlideR NL schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:12:
[...]

Ik denk het niet. Want het is een hele andere rom dus deze hotfix zal niet werken. (Als ik me niet vergis.)
Dat is niet correct. Ik heb de hotfix ook icm een custom rom in gebruik...en het lost zeker het probleem van gemiste sms berichten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
dafmay schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:56:
[...]

Dat is niet correct. Ik heb de hotfix ook icm een custom rom in gebruik...en het lost zeker het probleem van gemiste sms berichten op.
Oke dan heb ik niks gezegt. ;)

Misschien had ik het anders moeten zeggen:
Ik denk het niet. Want het is een hele andere Windows Mobile versie (6.5 ipv 6.1) dus deze hotfix zal niet werken. (Als ik me niet vergis.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier heb ik met de Leo R5 rom geen problemen met het alarm.

Als ik me telefoon op stil zet, alarm in stel en dan het toestel blokeer en op me nacht kasje leg wordt ik netjes met geluid en scherm aan met melding gewekt, zoals dat ook in wm 6.1 werkt.
Heb het ook geprobeert met het geluid NIET op stil te zetten en toestel NIET te blocken en ook dat werkt.

Hebben de mensen die problemen hebben al gekeken naar de setting:

Start > settings > Clock & alarms, dan tab blad More onderin: dat het vinkje aan staat bij: Sound alarm even when the device is set to silent or vibrate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Even vraagje tussendoor. Weet iemand of in de nieuwe officiële ROM voor de Diamond2 datzelfde mooie Twitter tabblad bevat als wat ik nu zie bij Leo R5 rom?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.