Als ik bij een contact zijn verjaardag invoer, krijg ik dit niet te zien in mijn homescreen wanneer iemand jarig is.. Ik heb al gezocht hoe ik dit voor elkaar krijgt, maar volgens een ander forum heb je een programma nodig. Kun je dit niet automatisch koppelen?!
Is niet automatisch te koppelen, maar er bestaat wel een programmaatje voor:
Birthday2Calendar
Probeer die maar eens
Birthday2Calendar
Probeer die maar eens
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Is er een freeware tooltje of zit het al in de de diamond2 om gesprekken mee op te nemen?
Gaat mij op dit moment om een gewoon gesprek wat ik vanmiddag wil opnemen
Gaat mij op dit moment om een gewoon gesprek wat ik vanmiddag wil opnemen
Resco AudioRecorder of Vito Audio Notes kun je gebruiken volgens mij. Moet je even googlen. Deze is volgens sommige nog beter: Phone call PVR
[ Voor 21% gewijzigd door willem1509 op 11-09-2009 10:29 ]
Verwijderd
Help!
ik vind deze foon wel interessant! Hij kost bij GSMweb bij een 1 jarig abo maar 74 euro. Mijn SE is best op aan het gaan dus dit lijkt me wel mooi! Wel paar vraagjes:
-Zit er wel of geen normale oordopjesaansluiting op? Ik lees verschillende verhalen..
-Kun je het toestel goed met je hand bedienen of of heb je echt de stylus nodig?
-Kun je als je een sms gaat maken ook het scherm op de oude knoppeninstellingen zetten zeg maar, dus geen computertoetsenbord maar echt zoals alle oude telefoons hun knoppen hadden? Heb nog nooit een touch gehad, ben bang dat ik er moeilijk of niet aan kan wennen
-Hoe is de mp3functie? Aangezien ik meer muziek luister met mijn telefoon dan dat ik er wat anders mee doe..
Hoop op wat hulp, thanks!
-Zit er wel of geen normale oordopjesaansluiting op? Ik lees verschillende verhalen..
-Kun je het toestel goed met je hand bedienen of of heb je echt de stylus nodig?
-Kun je als je een sms gaat maken ook het scherm op de oude knoppeninstellingen zetten zeg maar, dus geen computertoetsenbord maar echt zoals alle oude telefoons hun knoppen hadden? Heb nog nooit een touch gehad, ben bang dat ik er moeilijk of niet aan kan wennen
-Hoe is de mp3functie? Aangezien ik meer muziek luister met mijn telefoon dan dat ik er wat anders mee doe..
Hoop op wat hulp, thanks!
Nee, Maar op ebay heb je voor een daalder een verloopkabeltje.Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:16:
Ik gebruik de stylus echt nauwelijk, alleen in de verkenner eigenlijk, verder doe ik alles met de vingers, en ik heb grote handen/vingers.-Kun je het toestel goed met je hand bedienen of of heb je echt de stylus nodig?
Ja dat kan!-Kun je als je een sms gaat maken ook het scherm op de oude knoppeninstellingen zetten zeg maar, dus geen computertoetsenbord maar echt zoals alle oude telefoons hun knoppen hadden? Heb nog nooit een touch gehad, ben bang dat ik er moeilijk of niet aan kan wennen
Ik gebruik hier zelf een ander programma voor, coreplayer, maar er is bijvoorbeeld ook slide2play en zo zijn er nog vele anderen. Bevalt het je niet, koop/download (freeware) je een ander.-Hoe is de mp3functie? Aangezien ik meer muziek luister met mijn telefoon dan dat ik er wat anders mee doe..
Hoi!
Verwijderd
Hartelijk bedankt voor deze verhelderende antwoorden! Dat verloopje niet in de gewone winkel te krijgen? Welke headset krijg je erbij? Ik heb namelijk het liefst die Sony Ericsson dopjes (het soort dan), die zijn echt fantastisch. Alle andere soorten oordopjes vallen uit mijn oren.
Tevens, hoe kan gsmweb hem zo goedkoop aanbieden? Bij een abo van T-mobile voor €19,50 per maand, 1 jaar, kost het ding slechts €74,-. Vergeleken met andere winkels slaat dit echt helemaal nergens op. Is dat wel te vertrouwen?
Tevens, hoe kan gsmweb hem zo goedkoop aanbieden? Bij een abo van T-mobile voor €19,50 per maand, 1 jaar, kost het ding slechts €74,-. Vergeleken met andere winkels slaat dit echt helemaal nergens op. Is dat wel te vertrouwen?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 13:48 ]
GSMweb is volledig te vertrouwen, ik bestel daar al meerdere jaren abo's incl/excl telefoons.Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:40:
pdashop heeft 'm momenteel ook redelijk goedkoop. Ik denk dat het overal goedkoper gaat worden.
Verwijderd
Hij moet als fat32 geformateerd zijn, anders werkt hij niet in de telefoonVerwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:09:
m'n telefoon herkent sd kaartje niet? iemand idee waar et aan lig
Volgens mij ligt het daaraan
Verwijderd
bedankt, maar werkt nietVerwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:14:
[...]
Hij moet als fat32 geformateerd zijn, anders werkt hij niet in de telefoon
Volgens mij ligt het daaraan
Verwijderd
Ik probeer vanaf de HTC site een nieuwe ROM te downloaden maar na als ik op "download" klik in de software sectie dan kom ik op de pagina van de betreffende ROM terecht. Hier zie ik enkel waarschuwingen en instructies maar geen link om de ROM ook daadwerkelijk te downloaden, wat doe ik verkeerd?
Uhm je moet je telefoon volgens mij wel aansluiten op je pc, dan begint de download
Verwijderd
Mijn telefoon is aangesloten en verbonden met WMDC. Echter zie ik niet hoe IE kan zien dat mijn telefoon is aangesloten en dat de site van HTC weet welke telefoon het is.willem1509 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:20:
Uhm je moet je telefoon volgens mij wel aansluiten op je pc, dan begint de download
Bij de Pro2 ROM zie ik wel de optie om een serienummer is te voeren en de ROM te downloaden maar bij de Touch2 ROM is dit niet aanwezig.
bij pro rom 2 kan ik hem nu ook al niet meer downloaden. Kan 2 dingen betekenen.. Of de link naar verwijzing van de rom is niet goed of ze zijn bezig met uploaden nieuwe rom!? of zie ik dit verkeerd?
Verwijderd
Ik ben benieuwd naar de geluidskwaliteit van de TD2 tijdens gesprekken. Is deze te vergelijken met een goede middenklasse Nokia of SE? Lees regelmatig dat de luidspreker nogal blikkerig klinkt. Hoe ervaren jullie dit? Thanks!
Heb zelf al een keer of vier bij GSMweb.nl besteld, ook mijn TD2, altijd supersnel geleverd en altijd goedkoop.Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:40:
Hartelijk bedankt voor deze verhelderende antwoorden! Dat verloopje niet in de gewone winkel te krijgen? Welke headset krijg je erbij? Ik heb namelijk het liefst die Sony Ericsson dopjes (het soort dan), die zijn echt fantastisch. Alle andere soorten oordopjes vallen uit mijn oren.
Waar kan je deze winnen?CLB schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:14:
Haha nee. Zou wat zijn als ik alle producten zou moeten hebben, waarvan in TS'en maak hierzo! En momenteel erg aan de twijfel over Android, iPhone OS, Windows Mobile of niet... Zit er aan te twijfelen om deze HTC los te kopen, maar dan moet ik eerst even een waardebon winnen van 100,-
Ik zit er ook heel erg aan te denken om mijn HTC Touch Cruise (Die het nog uitstekend doet) in te ruilen voor de HTC Touch Diamond 2! Deze tel ziet er goed uit en de specificaties spreken mij erg aan
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Ik volg al een tijdje via pricewatch, de prijzen van een los toestel.
Nu kom ik er opeens achter dat gsmweb hier niet in voorkomt en ook niet toe te voegen is.
Die leveren hem nog een tientje goedkoper dan de goedkoopste van pricewatch.
Zijn er nog meer shops die niet op pricewatch voorkomen en toch supergoedkoop zijn ?
Nu kom ik er opeens achter dat gsmweb hier niet in voorkomt en ook niet toe te voegen is.
Die leveren hem nog een tientje goedkoper dan de goedkoopste van pricewatch.
Zijn er nog meer shops die niet op pricewatch voorkomen en toch supergoedkoop zijn ?
Damn, vandaag m'n Diamond2 uit m'n handen laten vallen. (gladde achterkant is hier mede oorzaak is m'n mening). Helaas was het laminaat sterker dan het display
Nu zit er rechtsboven een barst in het glas van het touchscreen. Dit werkt dus niet meer; het display zelf werkt nog volledig.
Heeft er iemand ervaring met reparatie hiervan? Waar heb je 'm laten fixen, en wat zijn de kosten hiervan ongeveer...? Er zat al een tijdje stof achter het scherm linksboven (bekend probleem) maar daarvoor hoef ik 'm dus nu niet meer op te sturen onder garantie
toestel heb ik zo'n 4 maanden geleden los gekocht bij 2Call.
Alle tips welkom!
Heeft er iemand ervaring met reparatie hiervan? Waar heb je 'm laten fixen, en wat zijn de kosten hiervan ongeveer...? Er zat al een tijdje stof achter het scherm linksboven (bekend probleem) maar daarvoor hoef ik 'm dus nu niet meer op te sturen onder garantie

Alle tips welkom!
grrr... nou is mijn TD2 de opslagkaart weer kwijt.
ik heb hem er al uit gehaald erin gestopt opnieuw gestart.etc...
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn TD2 mijn opslagkaart weer herkent?
ik heb hem er al uit gehaald erin gestopt opnieuw gestart.etc...
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn TD2 mijn opslagkaart weer herkent?
Burp
Ik zou eerst eens kijken of je PC de sd kaart wel herkent.
Hoi!
Ja, daar zat ik daarstraks net aan te denken.EWK schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:13:
Ik zou eerst eens kijken of je PC de sd kaart wel herkent.
Op een ander forum gelezen dat het weleens aan de sd kaart kon liggen.
Vanavond proberen en dan laat ik het wel weten.
Burp
Dat is goed klote! Ik zag afgelopen week in dit forum nog een link voorbij komen voor een reparatiewinkel. Misschien heb je daar iets aan?bureno schreef op maandag 14 september 2009 @ 00:28:
Damn, vandaag m'n Diamond2 uit m'n handen laten vallen. (gladde achterkant is hier mede oorzaak is m'n mening). Helaas was het laminaat sterker dan het displayNu zit er rechtsboven een barst in het glas van het touchscreen. Dit werkt dus niet meer; het display zelf werkt nog volledig.
Alle tips welkom!
Heb ook soms last van de verdwenen SD-kaart, meestal werkt een soft-reset wel maar soms ook niet. Heeft misschien iets te maken met het koppelen aan de pc/laptop. Misschien even SD'tje eruit en erin, en tussendoor soft-resetten of helemaal uit en aan. Opnieuw aan pc/laptop hangen en hij doet het weer.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Mijn sd kaartje leek naar de klote. Elke keer als ik hem in de TD2 deed dat herkende de td2 hem wel maar na het browsen op het kaartje viel de kaart weer weg.
Ik heb via een cardreader de data gebackuped. Tijdens het kopieren herkende mijn pc ook het kaartje niet meer.
Toen de data maar is gaan browsen op het kaartje en daar zaten een tweetal vernaggelde foto's bij.
Kaartje geformateerd / data er terug op zonder de vernaggelde foto's
Daarna in de TD2 en nu loopt ie weer goed.
Eens kijken hoe lang hij het volhoudt.
Ik heb via een cardreader de data gebackuped. Tijdens het kopieren herkende mijn pc ook het kaartje niet meer.
Toen de data maar is gaan browsen op het kaartje en daar zaten een tweetal vernaggelde foto's bij.
Kaartje geformateerd / data er terug op zonder de vernaggelde foto's
Daarna in de TD2 en nu loopt ie weer goed.
Eens kijken hoe lang hij het volhoudt.
Burp
Verwijderd
toestel is opgestuurd naar eurotwice de reperateur voor hetc nu krijg ik een rekening van bijna 400 euro om hem te laten repareren want de printplaat zou stuk zijn door klem zitten van het toestelVerwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:56:
ik heb plotseling een probleem, speaker doet het niet meer. microfoon wel ?
heb een soft en hard-reset gedaan maar dat heeft niet geholpen.
Verder heb ik regelmatig dat het bovenste gedeelte van het scherm niet meer werkt, na een soft reset is het weer ok.

Of ik kan hem laten vernietigen of 40 euro betalen voor de onkosten
YEA!Bertus schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:47:
Mmmmm.... eind vorige week kwam er een vloeistofachtige substantie op het scherm. Het leek een beetje olieachtig. Ik kon het scherm ook niet aanraken op deze plekken.
Later kwam er heel duidelijk een vochtvlek naar boven en inmiddels doet mijn hele 'touch' het niet meer. Knap kut natuurlijk en net een storing aangemeld bij HTC...
Ik hoop dat het onder garantie valt want ik heb nooit ergens tegenaan gestoten met het toestel
Garantieaanvraag: Ja Garantie aanvaarding: Ja
Hij staat nu op 'Inpakken' en word deze week nog afgeleverd
* Bertus blij is met EuroTwice

Heeft ook een computer!
Verwijderd
garantie?Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:52:
[...]
toestel is opgestuurd naar eurotwice de reperateur voor hetc nu krijg ik een rekening van bijna 400 euro om hem te laten repareren want de printplaat zou stuk zijn door klem zitten van het toestel![]()
toestel heeft nooit klem gezeten o.i.d en dit probleem komt veelvuldig voor iemand anders met dit soort ervaringen ?
Verwijderd
Instellen van email (xs4all webmail, imap server)lukt maar niet! Op internet niet verder gekomen.
MMS en Internet werkt prima.
Laatste instelling:
gebruikersnaam, wachtwoord, ..
Domein(?): https:/www.roundcube.xs4all.nl/
Serveradres: imap.xs4all.nl
uitgaand: smtp.xs4all.nl
SSL is aangevinkt
Laatste instelling:
SSL is aangevinkt
Hier had ik eerder ook problemen mee. Ik kon wel (Versatel) mail ontvangen middels POP3 maar niet versturen middels SMTP. Wat bleek: ik diende de SMTP server van mijn telefoonprovider (Vodafone) te gebruiken. Op de site van Vodafone staat een uitgebreide beschrijving hoe en wat.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:45:
Instellen van email (xs4all webmail, imap server)lukt maar niet! Op internet niet verder gekomen.
Laatste instelling:
SSL is aangevinkt
Wellicht dat dit ook voor jou geld.
[ Voor 6% gewijzigd door DPhoenix op 16-09-2009 14:57 ]
AULXJMHR
Verwijderd
Ah Phoenix, dat is in ieder geval erg nuttig!
Naar uitgaande smtp servers van de mobiele providers gezocht op het internet en op deze pagina belangrijke info gevonden:
http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=119
voor de gsm is bij hi het smtp adres: mail.kpnplanet.nl (en niet smtp.kpnplanet.nl)
Dit werkt, de mails regenen binnen, +opties om evt attachements wel of niet binnen te halen (imap).
Kan alleen nog niet verzenden. hmm.
Naar uitgaande smtp servers van de mobiele providers gezocht op het internet en op deze pagina belangrijke info gevonden:
voor de gsm is bij hi het smtp adres: mail.kpnplanet.nl (en niet smtp.kpnplanet.nl)
Dit werkt, de mails regenen binnen, +opties om evt attachements wel of niet binnen te halen (imap).
kan iemand mij vertellen hoe ik er voor kan zorgen dat het scherm niet steeds uit gaat als ik aan het telefoneren ben? Das namelijk heel vervelend als je wil zien hoe lang je al aan het bellen bent of als je iets wil intikken
Let er wel op dat je gebruikersnaam en wachtwoord voor de SMTP-server van Hi niet dezelfde is als die van je POP3-server van je mailprovider (XS4ALL). Bij het instellen van de SMTP-server kan je een vinkje weghalen dat er hier andere credentials gebruikt moeten worden. In mijn geval waren dit de credentials van My Vodafone.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:28:
Ah Phoenix, dat is in ieder geval erg nuttig!
UPDATE 1*:Lees net dat wat ik hierboven uitleg ook in dat artikel van jou staat. Dat de credentials voor de SMTP-server waar ik het over het enkel voor de Vodafone SMTP-server geldt. Misschien dat het verandert is bij Hi?
UPDATE 2*: probeer anders eens de volgende SMTP-servers: mail.hiway.nl of smtp.mobiel.net. Deze heb ik van http://www.gsmhelpdesk.nl...ic.php?f=4&t=7219&start=0.
[ Voor 25% gewijzigd door DPhoenix op 16-09-2009 23:52 ]
AULXJMHR
Een nieuwe HTC update: "This update for the HTC Touch Diamond2 lets you, your friends and loved ones become closer, making receiving calls as personal as greeting them in person. "
http://www.htc.com/nl/sup...?p_id=249&cat=0&dl_id=673
Geen idee wat het inhoud, ik heb het nog niet kunnen installeren door tijdsgebrek
http://www.htc.com/nl/sup...?p_id=249&cat=0&dl_id=673
Geen idee wat het inhoud, ik heb het nog niet kunnen installeren door tijdsgebrek
" Update for HTC Touch Diamond2 for Caller ID Display" is wat er boven staat. Dus geen nieuwe rom oid.
Even een vraag die hier wel eens is voorgekomen. Heb de search gebruikt maar kan niet vinden wat ik zoek en honderden pages doorlezen is ook niet echt efficiënt.
Wil wanneer 6.5 uitkomt hier ook op overstappen, maar wil geen van mijn smsjes kwijtraken. Wil dus een backup maken. Ik wil de conversatiestructuur behouden, dus chronologisch en inclusief mijn eigen berichten.
Welk programma hiervoor te gebruiken?
Wil wanneer 6.5 uitkomt hier ook op overstappen, maar wil geen van mijn smsjes kwijtraken. Wil dus een backup maken. Ik wil de conversatiestructuur behouden, dus chronologisch en inclusief mijn eigen berichten.
Welk programma hiervoor te gebruiken?
Verwijderd
Wat dacht je van microsoft myphone?
Erg makkelijk voor de backups van eigenlijk alles, dus ook je smsjes.
En na de installatie kun je het weer terug plaatsen.
Erg makkelijk voor de backups van eigenlijk alles, dus ook je smsjes.
En na de installatie kun je het weer terug plaatsen.
Er zijn vele alternatieven. Kijk eens op XDA bijvoorbeeld voor het gratis PIM backup
Hoi!
als je het pennetje eruit trekt gaat het display weer aandr.trimble schreef op woensdag 16 september 2009 @ 19:00:
kan iemand mij vertellen hoe ik er voor kan zorgen dat het scherm niet steeds uit gaat als ik aan het telefoneren ben? Das namelijk heel vervelend als je wil zien hoe lang je al aan het bellen bent of als je iets wil intikken
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
DiamondTweak installeren, puntje 1.2 Dimmen
Gebruik dit wanneer je de telefoon toestaat of weigert de verlichting uit te schakelen tijdens het telefoneren.
Gebruik dit wanneer je de telefoon toestaat of weigert de verlichting uit te schakelen tijdens het telefoneren.
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Hallo,Bertus schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:11:
[...]
Fwnk schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:47:
Mmmmm.... eind vorige week kwam er een vloeistofachtige substantie op het scherm. Het leek een beetje olieachtig. Ik kon het scherm ook niet aanraken op deze plekken.
Later kwam er heel duidelijk een vochtvlek naar boven en inmiddels doet mijn hele 'touch' het niet meer. Knap kut natuurlijk en net een storing aangemeld bij HTC...
Ik hoop dat het onder garantie valt want ik heb nooit ergens tegenaan gestoten met het toestel
YEA!
Garantieaanvraag: Ja Garantie aanvaarding: Ja
Hij staat nu op 'Inpakken' en word deze week nog afgeleverd
/me blij is met EuroTwice
Ik heb sinds vandaag een zelfde probleem. Opeens komt er een (vocht?)vlek 'onder' het scherm. Het Touchscreen is totaal niet meer te bedienen.
Hoe kan ik contact met HTC en/of Eurotwice opnemen. Heb het toestel via een internetwinkel besteld dus kan niet even terug naar de winkel.
Wie kan mij raad geven wat te doen...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 15:48 ]
Verwijderd
bah omdat ik er een andere boatloader heb opgezet vervalt de garantie en zeggen(eurotwice) simpel dat de mobo stuk is zonder te vertellen wat de echte reden is.
De klantenservice boy bij htc zei zelfs dat hij niks voor me kon doen en dat ik het maar moest uitvechten bij euro twice
voor mij was dit de laatste htc want die dingen gaan te vaak stuk als ik om me heen kijk!
De klantenservice boy bij htc zei zelfs dat hij niks voor me kon doen en dat ik het maar moest uitvechten bij euro twice
voor mij was dit de laatste htc want die dingen gaan te vaak stuk als ik om me heen kijk!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:52:
[...]toestel is opgestuurd naar eurotwice de reperateur voor hetc nu krijg ik een rekening van bijna 400 euro om hem te laten repareren want de printplaat zou stuk zijn door klem zitten van het toestel![]()
toestel heeft nooit klem gezeten o.i.d en dit probleem komt veelvuldig voor iemand anders met dit soort ervaringen ?
Even voor de startpost. De MDA is simlock vrij
[ Voor 7% gewijzigd door Sayko op 20-09-2009 23:15 ]
Voor mij de doorslaggevende factor geweest om een tmobile winkel binnen te stappen en een mda te nemen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 21:07:
bah omdat ik er een andere boatloader heb opgezet vervalt de garantie en zeggen(eurotwice) simpel dat de mobo stuk is zonder te vertellen wat de echte reden is.
[...]
Is het ook mogelijk om je ringtones in een map op je microSD kaart te zetten, in plaats van in de root van de opslagkaart? Heb ze liever in een map en dan te moeten selecteren.
Edit: Al gevonden:
"HKLM\Software\HTC\AudioManager_Eng\Config\so there change key ring_tone_path from \My Documents\My Ringtones to \StorageCard\Ringtones"
Edit: Al gevonden:
"HKLM\Software\HTC\AudioManager_Eng\Config\so there change key ring_tone_path from \My Documents\My Ringtones to \StorageCard\Ringtones"
[ Voor 31% gewijzigd door GGS_206 op 20-09-2009 12:48 ]
‹(◕‿◕)›
dat ik daar niet eerder aan gedacht heb, ik druk altijd op een of andere toests waardoor ik dan het gesprekn verbreek.flippy.nl schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 13:19:
[...]
als je het pennetje eruit trekt gaat het display weer aan
Ik merkte sinds vandaag iets soortgelijks, onder een bepaalde hoek lijkt er een soort olielaagje onder het display te zitten maar bij normaal gebruik valt het totaal niet op. Ook zie je dan het raster met puntjes van het touchscreen. Maar nogmaals, het valt bijna niet op en alles werkt nog steeds zoals het moet.Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 19:49:
[...]
Hallo,
Ik heb sinds vandaag een zelfde probleem. Opeens komt er een (vocht?)vlek 'onder' het scherm. Het Touchscreen is totaal niet meer te bedienen.
Hoe kan ik contact met HTC en/of Eurotwice opnemen. Heb het toestel via een internetwinkel besteld dus kan niet even terug naar de winkel.
[afbeelding]
Maar als ik die ervaringen zo lees zou het mij binnenkort ook nog wel eens kunnen overkomen dat die vlek heel erg zichtbaar wordt en niet meer te gebruiken valt.
Toevallig, dat dit probleem zich nu opeens gaat openbaren. Zou denken aan een productiefout.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
even een update: Ik krijg de vlek weg door mijn screen protector eraf te trekken... Dan werkt het hele touchscreen ook weer. Maar: wanneer ik dan op die plek weer met het pennetje/vinger iets harder druk dan normaal komt die vlek/structuur weer opzetten en is het touchscreen niet meer te gebruiken.Ik heb het dan inderdaad over het raster met puntjes van het touchscreen! (en als ik weer de screenprotector erop en eraf doe dan werkt het weer). Dan zijn ook de rasterpuntjes niet meer zichtbaar.Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 19:49:
[...]
Hallo,
[afbeelding]
Ik weet dat het vreemd klinkt, ik vind het ook zeer vreemd maar is er iemand die weet wat er met mijn touchscreen aan de hand is?
Heb HTC ook gemaild maar nog geen reactie terug gehad.
afbeelding
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 16:49 ]
Ik merk wel al een paar dagen dat het touchscreen niet meer zo ver ingedrukt kan worden. Ik bedoel, met de Diamond1 lijkt het scherm veel harder en minder mee te geven dan de Diamond2. Maar nu heeft mijn Diamond2 een Diamond1 scherm, wat die "hardheid" betreft.
Nog even verder geprobeerd, ik weet het nu zeker, dat bovenstaand effect optreedt. Aan de randen zie ik dat het scherm bij indrukken met stylus verder meebuigt dan in het midden, waar die grote (nog vrijwel onzichtbare) vlek zit.
Gelukkig heb ik hier nog een splinternieuwe Diamond2 in doos, ik ga het daar ook nog even mee vergelijken binnenkort.
Nog even verder geprobeerd, ik weet het nu zeker, dat bovenstaand effect optreedt. Aan de randen zie ik dat het scherm bij indrukken met stylus verder meebuigt dan in het midden, waar die grote (nog vrijwel onzichtbare) vlek zit.
Gelukkig heb ik hier nog een splinternieuwe Diamond2 in doos, ik ga het daar ook nog even mee vergelijken binnenkort.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Na speuren op internet is dit een veel voorkomend probleem van HTC touchscreen modellen. Er is hier zelfs een topic over op tweakers.net namelijk deze: http://gathering.tweakers...message/32611208#32611208Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 16:48:
[...]
even een update: Ik krijg de vlek weg door mijn screen protector eraf te trekken... Dan werkt het hele touchscreen ook weer. Maar: wanneer ik dan op die plek weer met het pennetje/vinger iets harder druk dan normaal komt die vlek/structuur weer opzetten en is het touchscreen niet meer te gebruiken.Ik heb het dan inderdaad over het raster met puntjes van het touchscreen! (en als ik weer de screenprotector erop en eraf doe dan werkt het weer). Dan zijn ook de rasterpuntjes niet meer zichtbaar.
Ik weet dat het vreemd klinkt, ik vind het ook zeer vreemd maar is er iemand die weet wat er met mijn touchscreen aan de hand is?
Heb HTC ook gemaild maar nog geen reactie terug gehad.
afbeelding
Verwijderd
ik kan niet anders concluderen dat htc op het moment rotzooi maakt !!
ja als je veel verkoopt is zijn er ook meer problemen maar ik lees teveel over kapotte htxc's wereldwijd!
ja als je veel verkoopt is zijn er ook meer problemen maar ik lees teveel over kapotte htxc's wereldwijd!
vergeet niet die duizenden kapotte experia's, omnia's en overige troep die allemaal stuk gaat.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:32:
ik kan niet anders concluderen dat htc op het moment rotzooi maakt !!
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Omdat mijn TD2 erg langzaam werd (na 3 maand pas... programma's langzaam opstarten, langzame Opera browser, etc), dacht ik kort voor de WM6.5 update toch te moeten hard resetten.
Maar nu blijkt dat de TD2 weer snel geworden is, nadat ik de "cookies", "tijdelijke opslag wissen" en de "geschiedenis wissen" heb gebruikt in Opera => Instellingen => Privacy.
Meer mensen dit gemerkt?
Maar nu blijkt dat de TD2 weer snel geworden is, nadat ik de "cookies", "tijdelijke opslag wissen" en de "geschiedenis wissen" heb gebruikt in Opera => Instellingen => Privacy.
Meer mensen dit gemerkt?
Ja dat is sowieso elke twee weken aan te raden, ik doe het standaard. Staat zelfs in me telefoon als agendapunt. Als je vaak en veel internet, wordt er ontzettend veel informatie opgeslagen zoals plaatjes en teksten en opmaak. Dit gaat allemaal in de cache, en gaat dus van je geheugen af. Als je het wist kun je alles wissen behalve bijvoorbeeld wachtwoorden. Je zult er dan niks van merken.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Ik heb zomaar, dat als iemand mij belt, het toestel vanzelf al een verbinding maakt zonder dat je het door hebt. Als je bijvoorbeeld de ringtone niet hoort vanwege lawaai.
De mensen horen mij wel praten, omdat het toestel in mijn borstzak zit. Ik had het wel eens eerder, en heb toen windows er opnieuw opgezet. Daarna was het weer oke. Nu heb ik het dus van de week dus weer gehad. Volgens mij is het weer begonnen nadat ik die sms-update van HTC geinstalleerd heb. Heeft iemand anders hier ook last van?
Edit: Automatisch opnemen staat uitgeschakelt.
De mensen horen mij wel praten, omdat het toestel in mijn borstzak zit. Ik had het wel eens eerder, en heb toen windows er opnieuw opgezet. Daarna was het weer oke. Nu heb ik het dus van de week dus weer gehad. Volgens mij is het weer begonnen nadat ik die sms-update van HTC geinstalleerd heb. Heeft iemand anders hier ook last van?
Edit: Automatisch opnemen staat uitgeschakelt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 10:27 ]
Als ik met bluetooth wil sturen, zie ik niet (als die verzonden wordt) de status met van hoeveel % bijv. hij nog moet. Is daar een tooltje of dergelijke voor?
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ja persian bluetooth geloof ikGGS_206 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:01:
Als ik met bluetooth wil sturen, zie ik niet (als die verzonden wordt) de status met van hoeveel % bijv. hij nog moet. Is daar een tooltje of dergelijke voor?
is er ook een topic over de toetsenbordversie van dit toestel ofwel mda vario V? Ik kan met de search niet veel vinden en in de ts word er niet eens over gesproken. Ik heb nu 3jaar met mn htc p3300/artemis/spv m650 gedaan en het is tijd voor wat nieuws. Nu ben ik echt slecht in sms'en met het touch gedeelte en moet dus altijd de stylus pakken. Een toestel met toetsenbord lijkt mij dan ideaal ondanks dat deze dikker is.
thanks
thanks
Je bedoelt de HTC Touch Pro 2? Hier is al een topic over, waar men inmiddels met deel 2 bezig is:corrado20vt schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:30:
is er ook een topic over de toetsenbordversie van dit toestel ofwel mda vario V? Ik kan met de search niet veel vinden en in de ts word er niet eens over gesproken. Ik heb nu 3jaar met mn htc p3300/artemis/spv m650 gedaan en het is tijd voor wat nieuws. Nu ben ik echt slecht in sms'en met het touch gedeelte en moet dus altijd de stylus pakken. Een toestel met toetsenbord lijkt mij dan ideaal ondanks dat deze dikker is.
thanks
Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic - deel 1
Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic - deel 2
Of er inmiddels ook een echte toetsenbordversie is van de MDA Vario V weet ik niet.
[ Voor 4% gewijzigd door DPhoenix op 24-09-2009 10:18 ]
AULXJMHR
Je hebt gelijk. Ik had dat topic al eens gezien en dacht dat het hem niet was. Ik was in de veronderstelling dat hij een 5MP camera had en nu ik de t-mobile site bekijk en de foto's vergelijk is het idd maar 3.2MP en idd de touch ipv de diamond. Bedankt!
Verwijderd
Hey, ik heb een paar dagen de TD2 en heb een vraagje.
Ik heb mijn hotmail op de telefoon gezet maar nu staan alle e-mailadressen ook bij mijn contacten. Hoe krijg ik die weg? Ik zie wel bij instellingen staan dat windows live de e-mailadressen synchroniseert naar de conctacten maar ik kan dit niet weghalen omdat dit beveiligd is. Kan ik deze weghalen ofniet?
En is het mogelijk alle e-mailadressen gelijk bij de goede contacten te krijgen?
Sorry misschien beetje domme vraag, maar heb hier nog niet zoveel verstand van
Ik heb mijn hotmail op de telefoon gezet maar nu staan alle e-mailadressen ook bij mijn contacten. Hoe krijg ik die weg? Ik zie wel bij instellingen staan dat windows live de e-mailadressen synchroniseert naar de conctacten maar ik kan dit niet weghalen omdat dit beveiligd is. Kan ik deze weghalen ofniet?
En is het mogelijk alle e-mailadressen gelijk bij de goede contacten te krijgen?
Sorry misschien beetje domme vraag, maar heb hier nog niet zoveel verstand van
Aftellen naar 6 oktober:D hehe.. Uhm wat betreft je vraag Glories..Dat kon je aangeven voor het synchroniseren van je contacten van Msn.. ik denk dat je het handmatig moet goed zetten..
srry
srry
Ja begrijp ik. Maar voor de tweakers onder ons zoals ik, ik werk al maanden met diverse custom WM6.5 ROM's. Het is inderdaad wel een meer compleet OS dan WM6.1.willem1509 schreef op maandag 28 september 2009 @ 09:24:
Aftellen naar 6 oktober:D hehe..
Ik heb een klein beetje een probleempje met mijn HTC Touch Diamond2. Vandaag heb ik push email van Google Apps ingesteld zodat ik lekker snel mijn emails binnen krijg. Maar nu heb ik telkens dat is ik mijn scherm uitzet met het knopje bovenop en als ik later weer op hetzelfde knopje druk om mijn scherm weer aan te zetten gaat hij soms niet aan. Ik moet dan echt een paar keer op het knopje drukken wil me scherm aangaan. De knoppen onderin lichten wel op als je ze dan in drukt maar het scherm gaat niet aan. Na een paar keer drukken gaat mijn scherm opeens wel aan en dan staat het scherm van Active Sync open en niet het start scherm wat ik behoorlijk irritant vind. Zou iemand mij kunnen helpen met het probleem van mijn scherm en dat Active Sync steeds open staat. Een soft-reset heeft ook niks geholpen.
Heb verschillende accounts van m'n email in TF3D ingesteld staan. Ik haal ze handmatig binnen. Hoe kan ik ze alsnog handmatig instellen, maar dat ik dan maar 1 keer op verzenden en ontvangen hoef te klikken? Ik moet ze nu alle 4 apart selecteren en dan verzenden/ontvangen klikken, heb ze liever in 1 keer.
‹(◕‿◕)›
Ik ben er nu achter gekomen dat ik niet vaker op het bovenste knopje moet drukken maar moet wachten. Ik moet dus best vaak meer dan 10 seconden wachten voordat mijn scherm eens aangaat. Iemand hier een oplossing voor? Want dit begint behoorlijk irritant te worden.SlideR NL schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:34:
Ik heb een klein beetje een probleempje met mijn HTC Touch Diamond2. Vandaag heb ik push email van Google Apps ingesteld zodat ik lekker snel mijn emails binnen krijg. Maar nu heb ik telkens dat is ik mijn scherm uitzet met het knopje bovenop en als ik later weer op hetzelfde knopje druk om mijn scherm weer aan te zetten gaat hij soms niet aan. Ik moet dan echt een paar keer op het knopje drukken wil me scherm aangaan. De knoppen onderin lichten wel op als je ze dan in drukt maar het scherm gaat niet aan. Na een paar keer drukken gaat mijn scherm opeens wel aan en dan staat het scherm van Active Sync open en niet het start scherm wat ik behoorlijk irritant vind. Zou iemand mij kunnen helpen met het probleem van mijn scherm en dat Active Sync steeds open staat. Een soft-reset heeft ook niks geholpen.
http://mytd2.blogspot.com...le-emails-auf-einmal.htmlGGS_206 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:15:
Heb verschillende accounts van m'n email in TF3D ingesteld staan. Ik haal ze handmatig binnen. Hoe kan ik ze alsnog handmatig instellen, maar dat ik dan maar 1 keer op verzenden en ontvangen hoef te klikken? Ik moet ze nu alle 4 apart selecteren en dan verzenden/ontvangen klikken, heb ze liever in 1 keer.
Nadeel is dat je dan via een aparte knop/programma moet binnenhalen.
Weet iemand of er op 6 oktober (release van winMo 6.5) ook gelijk een rom-update is van HTC voor de touch diamond2?
Niemand???SlideR NL schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:15:
[...]
Ik ben er nu achter gekomen dat ik niet vaker op het bovenste knopje moet drukken maar moet wachten. Ik moet dus best vaak meer dan 10 seconden wachten voordat mijn scherm eens aangaat. Iemand hier een oplossing voor? Want dit begint behoorlijk irritant te worden.
Dit gebeurt dus ook wanneer ik gebeld word. Het scherm blijf 10 seconden zwart en dan pas gaat het aan..
Ik denk dat je eens moet beginnen met een harde reset. Als het dan nog voorkomt dan garantie ben ik bangSlideR NL schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:28:
[...]
Niemand???
Dit gebeurt dus ook wanneer ik gebeld word. Het scherm blijf 10 seconden zwart en dan pas gaat het aan..
Ik heb ergens gelezen dat dit inderdaad het geval zal zijn.Facundo schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:41:
Weet iemand of er op 6 oktober (release van winMo 6.5) ook gelijk een rom-update is van HTC voor de touch diamond2?
Chill! Weet je ook nog waar?RoccoS schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 19:12:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat dit inderdaad het geval zal zijn.
Op de duitse HTC site staat alvast de upgrade voor 6.5
We zijn in blijde verwachting
Inderdaad, op de duitse site staat toch al een veel hoger versienummer (2.16.162.1 tov 1.39.404.4 die wij nu hebben). Vreemd dat ze daar de ROM update vroeger zetten dan in andere landen.
Ik hoop echt dat manilla 2.6 er zal bij zitten (de laatste versie van de Leo/HD2) en dat we de update van windows 6.5.1 ook zullen krijgen, anders ga ik genoodzaakt zijn toch tot custom ROM's te gaan
ik heb nu nog afgewacht tot de officiele ROM 
we zullen het hopelijk dinsdag zien
Edit:
Ik merk dat de duitse ROM de allerlaatste Radio versie heeft, dat is zeer goed doordat er op Radio gebied (alle draadloze verbindingen: wifi, gsm..) ook veel verbeteringen gekomen is
Ik hoop echt dat manilla 2.6 er zal bij zitten (de laatste versie van de Leo/HD2) en dat we de update van windows 6.5.1 ook zullen krijgen, anders ga ik genoodzaakt zijn toch tot custom ROM's te gaan
we zullen het hopelijk dinsdag zien
Edit:
Ik merk dat de duitse ROM de allerlaatste Radio versie heeft, dat is zeer goed doordat er op Radio gebied (alle draadloze verbindingen: wifi, gsm..) ook veel verbeteringen gekomen is
[ Voor 17% gewijzigd door FRD op 04-10-2009 12:41 ]
Ik vermoed dat we gewoon manilla 2.1 krijgen hoor, die Leo Manilla is veel te instabiel en alleen bedoeld voor de Leo.
Verwijderd
Ik kan ook niet wachten op 6.5
Ben benieuwd wat het allemaal brengt.
Heb net spb mobile shell 3.5 erop gezet en moet zeggen, werkt ook erg prettig.
Maar natuurlijk hopen op de touchflo 2.6
Ben benieuwd wat het allemaal brengt.
Heb net spb mobile shell 3.5 erop gezet en moet zeggen, werkt ook erg prettig.
Maar natuurlijk hopen op de touchflo 2.6
Ik meen ergens op xda gelezen te hebben dat 2.6 gecanceld is een tijdje terug en dat deze functionaliteit in 2.5 komt. Dus hopen dat we 2.5 krijgen!
It takes one to know one...
Ik heb een vraagje. Relatief simpel vraagje maar wil hem toch stellen.
Welke formaten van video kan je afspelen met de HTC TD2?
Van de Jét kan je vb Xvid & Divx afspelen. Kan je dat vb ook met de touch D2?
Thx
Thx
Manila 2.6 = Manila 2.5. Men heeft slechts er voor gekozen om de versienaam niet weer op te hogen naar 2.6. Men vond bij HTC Manila 2.5 blijkbaar voldoendeDubbeldrank schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:10:
Ik meen ergens op xda gelezen te hebben dat 2.6 gecanceld is een tijdje terug en dat deze functionaliteit in 2.5 komt. Dus hopen dat we 2.5 krijgen!
Ben wel benieuwd naar de officiele WM6.5 versie, vooral qua snelheid en batterijverbruik. De custom ROM's zijn erg snel, maar bij sommige ligt batterijverbruik nogal hoog.
"De HTC Touch Diamond2 en Touch Pro2 zullen TF3D 2.6 samen met de Windows Mobile 6.5 upgrade ontvangen."Grannd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:28:
Ik vermoed dat we gewoon manilla 2.1 krijgen hoor, die Leo Manilla is veel te instabiel en alleen bedoeld voor de Leo.
Source: http://www.winmo.nl/touchflo-3d-krijgt-twitter-tab/
Spaanse HTC site ook..zou die rom-upgrade misschien geen winMo 6.5 bevatten? Lijkt me wel heel sterk zo vlak voor de release van het OS, maar toch...dupondje schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 23:33:
Op de duitse HTC site staat alvast de upgrade voor 6.5We zijn in blijde verwachting
Hallo Allen,
het zal ongetwijfeld voorbij gekomen zijn maar ik vindt het helaas zo snel niet.
ik wil graag dan mn Diamond 2 automatisch de GPRS verbinding verbreekt naar het bv. automatisch
email ophalen.
is hier een progje voor of is dit (en hoe dan) via een aanpassing in registry te doen.
Ik heb al iets gelezen over een programmaatje regedit.
Alvast bedankt allen voor de hulp.
het zal ongetwijfeld voorbij gekomen zijn maar ik vindt het helaas zo snel niet.
ik wil graag dan mn Diamond 2 automatisch de GPRS verbinding verbreekt naar het bv. automatisch
email ophalen.
is hier een progje voor of is dit (en hoe dan) via een aanpassing in registry te doen.
Dat kan, met een programma als Coreplayer gaat dat (ongeconverteerde divx's) erg smooth!BuzzeW schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:16:
Ik heb een vraagje. Relatief simpel vraagje maar wil hem toch stellen.
Thx
Hoi!
dafmay in "HTC Touch Diamond2 [chapitre trois]"noteboeki schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:47:
Hallo Allen,
email ophalen.
Mooi, dankjewel?
Ook nog een tip omtrent wel regeditprogrammaatje ik het beste kan gebruiken?
Ik kwam PHM al tegen of zijn er betere?
Verder merk ik dat ik maar 1 hotmailadres in de diamond 2 kan zetten.
Bij de volgende die je wilt toevoegen wordt je dan doorgelinkt naar internet terwijl ik het graag net zoals bij
mn eerste account dmv van verzenden/ontvangen naar binnen wil halen.
Wat doe ik verkeerd, of kan je maar max 1 hotmail account op deze manier beheren?
Ik gebruik daar zelf MemMaid voor.noteboeki schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:24:
[...]
Mooi, dankjewel?
Ook nog een tip omtrent wel regeditprogrammaatje ik het beste kan gebruiken?
Ik kwam PHM al tegen of zijn er betere?
Sinds een paar weken na de laatste rom-update heb ik wat problemen met m'n ringtone. Na ongeveer 1 seconden overgaan stop het geluid van mijn ringtone en trilt de telefoon niet meer. (Het opneem scherm blijft gewoon in beeld). Als ik mijn ringtone beluister bij het instellen van de beltoon speelt het geluid gewoon door. Hebben meer mensen dit probleem?
dus...
Jammer maar dit werkt niet, of ik doe iets verkeerd

Zijn er nog andere mogelijkheden voor een autodisconnect GPRS?
http://www.techzine.nl/ni...dows-Mobile-ROMs-aan.htmlFacundo schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 01:17:
[...]
Spaanse HTC site ook..zou die rom-upgrade misschien geen winMo 6.5 bevatten? Lijkt me wel heel sterk zo vlak voor de release van het OS, maar toch...
6 oktober:D maar nog geen update beschikbaar:(
Maar in de US zijn ze alvast nog aan het slapen
Ik heb nu op de TESS ROM (winmo 6.5, manilla 2.1, zoals we de update wss ook krijgen) nu ook de Windows Marketplace draaien.
Op zich wel leuk, maar er zijn maar 5 apps, waarvan er 3 standaard op WM (Facebook, Windows Live en Microsoft My Phone) en dan nog Windows Tag en de Telegraaf.
De Telegraaf is nou niet meteen de app van mijn dromen waar ik op wachtte
Hoop dat er betere dingen beschikbaar komen.
Op zich wel leuk, maar er zijn maar 5 apps, waarvan er 3 standaard op WM (Facebook, Windows Live en Microsoft My Phone) en dan nog Windows Tag en de Telegraaf.
Uhm volgens mij krijgen we ook manilla 2.5 bij de update... aldus berichtenGrannd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:26:
Ik heb nu op de TESS ROM (winmo 6.5, manilla 2.1, zoals we de update wss ook krijgen) nu ook de Windows Marketplace draaien.
Tot nu toe zijn alle officiële updates met WinMo 6.5 van HTC in het buitenland gewoon nog met manilla 2.1, ik ben bang dat die berichten dus niet kloppen. Hopen van wel natuurlijk, maar het feit dat de manilla 2.5 die op xda te vinden zijn echt nog behoorlijk instabiel zijn, zegt denk ik ook wel dat er vandaag geen stabiele 2.5 van htc opeens tevoorschijn komt. Als er een stabiele manilla 2.5 was was die ook allang op xda te vinden.
Ik hoop dat ze echt Manilla 2.6 meeleveren met de WM6.5 update van HTC.
Maar is het ook confirmed dat we vandaag, de dag van de WM6.5 release, ook de HTC ROM update krijgen vanuit HTC zelf?
Maar is het ook confirmed dat we vandaag, de dag van de WM6.5 release, ook de HTC ROM update krijgen vanuit HTC zelf?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ja, ben vandaag dus alvast de HTC site aan het refreshen om het uur.. maar tot nu toch nog niets. Maatje heeft trouwens wel een nieuwe touch welke geleverd werd met WM6.5......
Ach, zou fijn zijn.. ben we benieuwd welke verbeteringen het mee brengt. Nog steeds zeer tevreden met de D2 maar sommige interfacedingetjes kunnen toch echt wel beter.
Ach, zou fijn zijn.. ben we benieuwd welke verbeteringen het mee brengt. Nog steeds zeer tevreden met de D2 maar sommige interfacedingetjes kunnen toch echt wel beter.
Stay young forever!
En zitten daar ook alle hotfixes in?
Hoi!
Dit topic is gesloten.