ik heb advanced configuration tool geinstalleerd en aflever raporten van berichten aangezet, alleen werkt het niet. ik heb de nieuwste versie (3.3) en een orginele rom. ik heb het al een paar keer aan en uit gezet, soft reset maar niks helpt. Zijn er nog die dat probleem hebben?
tmobile.caribman schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 11:02:
[...]
Welke provider heb je? Vodafone etc?
Ik heb sindskort vodafone, maar kan dus niet meer mijn eigen pop mail ophalen..hij geeft aan : fout bij synchroniseren. Outlook Exchange (via activesync) werkt prima...ook kan ik de filmpjes via NOS Mobiel en Uitzendinggemist app. niet meer afspelen...ik weet dat het te maken heeft met de proxy uitzetten...alleen als ik dit doe, kan ik geen vodafone tv meer benaderen...deze loopt direct via proxy
Alles werkt nu bij mij.
Alleen de batterij gaat nu wel heel erg snel leeg.
Burp
Dat is afhankelijk van je provider en het abonnement. T-Mobile biedt het wel, Hi (Student-abonnementen) niet bijvoorbeeld.chundo schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:33:
ik heb advanced configuration tool geinstalleerd en aflever raporten van berichten aangezet, alleen werkt het niet. ik heb de nieuwste versie (3.3) en een orginele rom. ik heb het al een paar keer aan en uit gezet, soft reset maar niks helpt. Zijn er nog die dat probleem hebben?
Nee, dat is niet bizar: het is een Windows-instelling. In Vista: Configuratiescherm > Standaardprogramma's > Instellingen voor automatisch afspelen wijzigen. Vaak werkt het ook om het apparaat op een andere USB-poort aan te sluiten.
[ Voor 26% gewijzigd door Luke! op 17-08-2009 15:24 ]
ik heb altijd afleverraporten gekregen. bij mijn diamond 1 werkte het wel, als ik ga kijken bij berichtopties is het afleverraport ook niet aangevink terwijl dat wel zo zou moeten zijn (na de wijziging met advaced c.)Luccus schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:20:
[...]
Dat is afhankelijk van je provider en het abonnement. T-Mobile biedt het wel, Hi (Student-abonnementen) niet bijvoorbeeld.
Is er nog iemand met dit probleem of weet iemand een oplossing hiervoor?
Verwijderd
kan iemand mij het verschil tussen de mda compact v en de htc touch diamond 2 uitleggen?
kunnen ze allebei hetzelfde of zijn er bij de t-mobile variant dingen uitgezet?
ook zou ik willen weten of op de mda compact ook SIM toegang zit.
dus dat de tomtom of een bluetooth carkit contactpersonen kan importeren.
ik heb namelijk een bluetooth carkit gelijk vanuit de fabriek in mijn auto laten bouwen die de htc touch diamond 2 100% ondersteund.
in de lijst kan ik alleen de mda compact v niet vinden, dus ik vraag me af of er enig verschil zit in de 2 waardoor het niet gaat werken.
als iemand me kan helpen aan de handleiding voor de mda compact v dan zou ik dat ook super vinden, dan kan ik het zelf wel vinden denk.
alvast bedankt voor de moeite.
mvg maikel
kunnen ze allebei hetzelfde of zijn er bij de t-mobile variant dingen uitgezet?
ook zou ik willen weten of op de mda compact ook SIM toegang zit.
dus dat de tomtom of een bluetooth carkit contactpersonen kan importeren.
ik heb namelijk een bluetooth carkit gelijk vanuit de fabriek in mijn auto laten bouwen die de htc touch diamond 2 100% ondersteund.
in de lijst kan ik alleen de mda compact v niet vinden, dus ik vraag me af of er enig verschil zit in de 2 waardoor het niet gaat werken.
als iemand me kan helpen aan de handleiding voor de mda compact v dan zou ik dat ook super vinden, dan kan ik het zelf wel vinden denk.
alvast bedankt voor de moeite.
mvg maikel
Ik heb sinds eergisteren een D2 gekocht.
Onmiddelijk heb ik tomtom7 en igo8 geinstalleerd waarbij de gps perfect werkte.
Gisteren heb ik een update gedaan van de ROM en sindsdien wil geen enkel programma nog een gps-apparaat terug vinden. ik heb ook al gespeeld met de poorten en de baudrates maar dat had geen resultaat.
Weet iemand hier een oplossing voor ?
Als ik een harde reset zou doen, raak ik dan alle gegevens kwijt?
Gisteren heb ik een update gedaan van de ROM en sindsdien wil geen enkel programma nog een gps-apparaat terug vinden. ik heb ook al gespeeld met de poorten en de baudrates maar dat had geen resultaat.
Tja in dat geval kun je een hard reset proberen...dan ben je inderdaad wel alles kwijt...apps, contacten, sms-jes...enz. Daarna apps herinstalleren en ik durf te wedden dat alles dan weer naar behoren werkt. Doe het zelf namelijk ook zo nu en dan (verschil : flashen van custom ROM).dr.trimble schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:24:
Ik heb sinds eergisteren een D2 gekocht.
Je hebt gelijk. Ik heb een harde reset gedaan en de GPS werkt terug perfect, raar.
Allesins bedankt
Allesins bedankt
Verwijderd
Ik heb vandaag men Welkomscreen(groene png met windows mobile 6.1 op die bij het opstarten even komt kijken) veranderd in een andere png.
Nu heb ik zo het gevoel dat het opstarten, namelijk bij je pin code invoeren, sneller gebeurt dan met de originele png. Normaal moet je altijd even wachten voor je je pin code kan invoeren. Nu moet ik precies minder lang wachten.
De originele png is 464kb groot en de custom png 165kb? Kan iemand dit bevestigen of is men gevoel gewoon fout?
Btw voor mensen die niet moesten weten hoe deze screen te veranderen: met totalcommander(of een ander programma) de welcomehead.192.png in de windowsmap vervangen door een andere. VERGEET NIET eerst een kopie te nemen van de originele png, en deze daarna pas te vervangen door een andere
Hier vind u de custom en originele png(custom png gevonden op xda)
Nu heb ik zo het gevoel dat het opstarten, namelijk bij je pin code invoeren, sneller gebeurt dan met de originele png. Normaal moet je altijd even wachten voor je je pin code kan invoeren. Nu moet ik precies minder lang wachten.
De originele png is 464kb groot en de custom png 165kb? Kan iemand dit bevestigen of is men gevoel gewoon fout?
Btw voor mensen die niet moesten weten hoe deze screen te veranderen: met totalcommander(of een ander programma) de welcomehead.192.png in de windowsmap vervangen door een andere. VERGEET NIET eerst een kopie te nemen van de originele png, en deze daarna pas te vervangen door een andere
Hier vind u de custom en originele png(custom png gevonden op xda)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2009 00:07 ]
Op zich wel logisch natuurlijk dat als je een kleiner bestand neemt dat dit ook sneller laad.
Heb zelf geen ervaring met dat te veranderen, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Misschien iets om ook eens bij mijn X1 toe te passen
Heb zelf geen ervaring met dat te veranderen, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Misschien iets om ook eens bij mijn X1 toe te passen
[ Voor 36% gewijzigd door 13art op 19-08-2009 01:18 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Wat is de beste backup tool voor de TD2? De mijne is stuk en moet waarschijnlijk worden opgestuurd.......
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
PIMbackup.. is gratis.. google maar..
En anders Sprite Backup (niet gratis).ind0mi schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 08:19:
PIMbackup.. is gratis.. google maar..
Hoe zorg ik ervoor dat ik totaal geen data meer verstuur/ophaal? (ivm kort bezoekje buitenland)
Kan je dit ergens instellen of moet dat voor elke programma/feature (mail accounts/weather/stock) apart?
Denk dat ik het voor de meeste dingen wel heb gevonden, maar het is niet handig als ik er toch één zou vergeten?
Kan je dit ergens instellen of moet dat voor elke programma/feature (mail accounts/weather/stock) apart?
Denk dat ik het voor de meeste dingen wel heb gevonden, maar het is niet handig als ik er toch één zou vergeten?
ik heb daar een progje voor, nodata, het is zelfs gratisGremen schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:53:
Hoe zorg ik ervoor dat ik totaal geen data meer verstuur/ophaal? (ivm kort bezoekje buitenland)
krijgt er iemand bezorgingsbevestigingen (door het in te stellen bij advanced configuration tool). mij lukt het dus niet (het staat standaard uitgevinkt wat ik ook doe) mijn netwerk ondersteund het maar om een of andere reden doet het het niet. (sorry dat ik deze vraag een 2de keer stel)
Yep, zoals hierboven...Nodata moet je hebben. Deze .cab file zorgt ervoor dat data verbindingen niet kunnen worden gebruikt...werkt perfect!Gremen schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:53:
Werkt perfect, ga regelmatig eens naar duitsland. (voordeel van grensbewoner he ;-))dafmay schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:24:
[...]
Yep, zoals hierboven...Nodata moet je hebben. Deze .cab file zorgt ervoor dat data verbindingen niet kunnen worden gebruikt...werkt perfect!
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Thanx!
Vond tijdens het zoeken ook een ander programma: NodatainRoaming (deze laat 'als het goed is' wel verbindingen toe als je verbonden bent met je eigen netwerk)
Zal ze beide eens uitproberen
Vond tijdens het zoeken ook een ander programma: NodatainRoaming (deze laat 'als het goed is' wel verbindingen toe als je verbonden bent met je eigen netwerk)
Zal ze beide eens uitproberen
Verwijderd
Heb je een volledige foto ervan?JantjeKoud schreef op zondag 26 juli 2009 @ 19:39:
[...]
Och een kleurtje op zijn tijd, versmaad ik niet, gebruik de telefoon namelijk niet zakelijk.
Hier nog een achtergrond, heel simpel met de telefoon zelf gemaakt van de (hoognodig een lakje nodig hebbende) vloer.
PS. Tis niet mijn vloer.
[afbeelding]
Ik kan je vertellen dat dit de hele foto is. Ik heb hem enkel verkleint tot 800x480, en een klein beetje donkerder gemaakt en verscherpt. Thats it.
Check evt wel mn download, want die pas ik soms aan. er komen dan nieuwe bij of sommige zijn dan iets aangepast.
Er is ook nog een programma wat er voor zorgt dat er geen data verkeer is zodra je gaat 'roamen'dafmay schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:24:
[...]
Yep, zoals hierboven...Nodata moet je hebben. Deze .cab file zorgt ervoor dat data verbindingen niet kunnen worden gebruikt...werkt perfect!
Zou even moeten opzoeken welke dat precies is, staat in ieder geval in het topic van de X1.
Maar goed als je bij Telfort oid zit die op het KPN netwerk zit, dan heb je er niet veel aan.
De originele poster noemt deze zelf al...NoDataInRoamingDjWannaB2002 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:00:
[...]
Er is ook nog een programma wat er voor zorgt dat er geen data verkeer is zodra je gaat 'roamen'
Zou even moeten opzoeken welke dat precies is, staat in ieder geval in het topic van de X1.
Weet iemand een manier om geluiden te streamen via bluetooth? Denk hierbij aan bv. filmpjes...Dus aan de ene kant heb ik mijn Diamond2 gekoppeld met een bluetooth carkit. Ik wil dan een filpmje afspelen bv, maar het geluid komt via de speaker van de Diamond2 en niet via bluetooth carkit / autospeaker. Iemand een idee hoe?
[ Voor 4% gewijzigd door caribman op 23-08-2009 20:20 ]
Ok, ik heb een progje gevonden (gratis) BTA (Bluetooth Audio) werkt prima!caribman schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 20:07:
Weet iemand een manier om geluiden te streamen via bluetooth? Denk hierbij aan bv. filmpjes...Dus aan de ene kant heb ik mijn Diamond2 gekoppeld met een bluetooth carkit. Ik wil dan een filpmje afspelen bv, maar het geluid komt via de speaker van de Diamond2 en niet via bluetooth carkit / autospeaker. Iemand een idee hoe?
Moet dat NODATA verhaal ontkennen.
Ik gebruik het ook op een nog originele TD2.
Maar desondanks moet je ook je gegevensverbinding in je communicatiescherm uitzetten. Anders kun je zonder problemen data verzenden en ontvangen. Probeer het zelf maar.
En dan nog wordt er bij mij op de 1 of andere manier de gegevensverbinding automatisch weer ingeschakeld.
Sterker nog. Ben net terug uit het buitenland en krijg een data rekening ondanks het gebruik van Nodata en zo vaak als mogelijk uitschakelen van de gegevensverbinding. Ook had ik zekerheidshalve email, weerbericht en een aantal webpagina's die automatisch eens per 2 uur verversen uitgeschakeld. Ook geen GPSfix opgehaald oid. En toch op mijn Vodafone rekening een post met dataverkeer in het buitenland.
Inmiddels heb ik de gespecificeerde rekening binnen. Daarop is niet duidelijk wat precies het verkeer is maar wel dat dit dagelijks om 23.55 uur plaatsvindt met Kb's wisselend van 15 tot 183 Kb. Was me al vaker opgevallen door het interferentie signaal op mijn pc boxen, dat de telefoon actief is op dat tijdstip. Maar nooit kunnen achterhalen wat dat is. En dat heeft ie kennelijk ondanks Nodata en uitgeschakelde gegevensverbinding elke dag gedaan in het buitenland met een rekening tot gevolg.
Wie o wie weet wat dat is? Dus Vodafone icm TD2?????
Ik gebruik het ook op een nog originele TD2.
Maar desondanks moet je ook je gegevensverbinding in je communicatiescherm uitzetten. Anders kun je zonder problemen data verzenden en ontvangen. Probeer het zelf maar.
En dan nog wordt er bij mij op de 1 of andere manier de gegevensverbinding automatisch weer ingeschakeld.
Sterker nog. Ben net terug uit het buitenland en krijg een data rekening ondanks het gebruik van Nodata en zo vaak als mogelijk uitschakelen van de gegevensverbinding. Ook had ik zekerheidshalve email, weerbericht en een aantal webpagina's die automatisch eens per 2 uur verversen uitgeschakeld. Ook geen GPSfix opgehaald oid. En toch op mijn Vodafone rekening een post met dataverkeer in het buitenland.
Inmiddels heb ik de gespecificeerde rekening binnen. Daarop is niet duidelijk wat precies het verkeer is maar wel dat dit dagelijks om 23.55 uur plaatsvindt met Kb's wisselend van 15 tot 183 Kb. Was me al vaker opgevallen door het interferentie signaal op mijn pc boxen, dat de telefoon actief is op dat tijdstip. Maar nooit kunnen achterhalen wat dat is. En dat heeft ie kennelijk ondanks Nodata en uitgeschakelde gegevensverbinding elke dag gedaan in het buitenland met een rekening tot gevolg.
dafmay schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 19:03:
[...]
De originele poster noemt deze zelf al...NoDataInRoaming
Klopt, als het goed is krijg je ook een waarschuwing dat als er nog een gprs verbinding actief is dat je deze zelf moet beëindigen. Denk dat het programma daarna wel er voor zorgt dat er geen nieuwe actieve verbinding kan ontstaan.
Trouwens niet op gelet toen ik naar Zwitserland ging, maar geloof (hoop) dat ik toen wel mijn telefoon opnieuw opgestart had.
Trouwens niet op gelet toen ik naar Zwitserland ging, maar geloof (hoop) dat ik toen wel mijn telefoon opnieuw opgestart had.
Klopt bij mij gebeurt er op 23.55 ook iets. Vaak heeft dat een Opera.exe fout tot gevolg en eens in de zoveel tijd een vast gelopen telefoon. Bytheway T-Mobile here. Dus is iets van Opera en Telefoon. Wie o wie weet meer?attack schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:12:
[...]
Ben 8 dagen naar Spanje geweest met de TD2 (en Vodafoneattack schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:12:
Nu we het toch over de Diamond 2 icm een Vodafone abbo hebben; wie kan er nog meer niet mail versturen middels SMTP? Mijn internetprovider via ADSL is Versatel. Wanneer ik de pop3 -en smtp adressen hiervan gebruik op mijn Diamond 2 dan kan ik enkel mail ontvangen (pop3). Na wat gegoogle kwam ik erachter dat ik de smtp van Vodafone (auth.vodafone.nl oid) zou moeten gebruiken en de pop3 van Versatel. Echter dan werkt het nog niet.
Kortom, heeft één van jullie met een Vodafone abbo het wel voor elkaar om mail te versturen via SMTP? Zo ja, hoe? Pushmail (werk) werkt wel, maar dat is dan ook weer een andere techniek
De Versatel-helpdesk heb ik ook al gemaild. Zij willen geen ondersteuning bieden voor mobile devices.
EDIT: ik heb het uiteindelijk werkend gekregen. Mijn loginnaam voor de SMTP-server van Vodafone moest zijn mail<telnummer> met het wachtwoord van mijn My Vodafone-acccount. Stond allemaal duidelijk beschreven op de Vodafone-site. Deze informatie had ik al eerder doorgenomen. Schijnbaar heb ik over de SMTP-inlognaam heen gelezen.
Kortom, heeft één van jullie met een Vodafone abbo het wel voor elkaar om mail te versturen via SMTP? Zo ja, hoe? Pushmail (werk) werkt wel, maar dat is dan ook weer een andere techniek
De Versatel-helpdesk heb ik ook al gemaild. Zij willen geen ondersteuning bieden voor mobile devices.
EDIT: ik heb het uiteindelijk werkend gekregen. Mijn loginnaam voor de SMTP-server van Vodafone moest zijn mail<telnummer> met het wachtwoord van mijn My Vodafone-acccount. Stond allemaal duidelijk beschreven op de Vodafone-site. Deze informatie had ik al eerder doorgenomen. Schijnbaar heb ik over de SMTP-inlognaam heen gelezen.

[ Voor 18% gewijzigd door DPhoenix op 25-08-2009 11:01 . Reden: Probleem opgelost ]
AULXJMHR
Verwijderd
Wie kan mij vertellen hoe ik die irritante tik weg krijg als ik een sms schrijf.
Ik kan mijn geluid natuurlijk uit zetten maar dat is niet mijn bedoeling.
Op pijltje rechts naast toetsenbord klikken, je komt dan in opties voor toetsenbord. Daarna Opties...daar kun je de klik uitzetten.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:03:
Wie kan mij vertellen hoe ik die irritante tik weg krijg als ik een sms schrijf.
Tabblad Instellingen > Geluid > Geavanceerd > Schermtikken uitvinken.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:03:
AULXJMHR
Sinds een paar dagen de Diamond 2 en bevalt erg goed, moet er nog wel even aan wennen. Touchflow maar direct uitgeschakeld.
Hiervoor had ik een Tytn 2 en deze had een aantal sneltoetsen naar contacten e.d. op het hoofdscherm (zie http://www.letsgomobile.o.../htc/htc-tytn-2-phone.jpg de middelste balk), dit vond ik altijd erg handig maar kan deze functie niet terugvinden op de Diamond 2, weet iemand hoe je dat instelt?
Hiervoor had ik een Tytn 2 en deze had een aantal sneltoetsen naar contacten e.d. op het hoofdscherm (zie http://www.letsgomobile.o.../htc/htc-tytn-2-phone.jpg de middelste balk), dit vond ik altijd erg handig maar kan deze functie niet terugvinden op de Diamond 2, weet iemand hoe je dat instelt?
Het is persoonlijk, maar ik vind het touchflow erg goed werken op de TD2. Sowieso een stuk beter dan de default Windows interface. Je kunt het helemaal inrichten naar eigen smaak, dat bevalt me wel.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik weet niet hoe het met officiele rom's staat, en of het er aan zit te komen als (gratis) WM6.5 update....maar diverse custom rom's (udk's en Tom's Leo rom's bijv.) hebben Manila 2.5 of 2.6 en deze versie heeft diverse shortcuts op hoofdscherm, en ook het Weer...erg mooi.wiscel schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:44:
Sinds een paar dagen de Diamond 2 en bevalt erg goed, moet er nog wel even aan wennen. Touchflow maar direct uitgeschakeld.
Filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=igRAl0swRsI
Ik heb beide rom's getest (zie XDA website, ROM development) en moet zeggen beviel erg goed. Wel waren beide rom's nog ietwat buggie...weinig maar toch genoeg om nog even te achten op de volgende release. Udk claimt zeer binnenkort, ik ga uit van 2-4 dagen.
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 25-08-2009 17:55 ]
Verwijderd
Ik heb de HTC TD2 sinds vandaag in gebruik, mooi dingetje is het. Alleen ik heb een aantal vragen, namelijk:
1. Windows messenger geeft me niet de kans om in te loggen, waardoor ik niet op msn kan op men mobiel. Iemand tips?
2. Voor GPS gebruik ik nu google maps, maar dit werkt niet?
3. Opera mobile werkt niet maar internet explorer wel?
Iemand die deze dingen herkent? En wat had je eraan gedaan?
Ik heb hem trouwens via Hi.
1. Windows messenger geeft me niet de kans om in te loggen, waardoor ik niet op msn kan op men mobiel. Iemand tips?
2. Voor GPS gebruik ik nu google maps, maar dit werkt niet?
Iemand die deze dingen herkent? En wat had je eraan gedaan?
Ik heb hem trouwens via Hi.
neem de instellingen voor internet en mms van kpn, probeer het dan nogmaals Opera en MSN. GPS in google mpas moet je in de opties aanzetten: GPS gebruiken.
Verwijderd
Top bedankt, het werkt nu allemaal. Alleen bij de GPS zat hij +- een halve kilometer naast mijn echt locatie, dit zal wel liggen aan de onnauwkeurigheid?Tweaker1987 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:15:
neem de instellingen voor internet en mms van kpn, probeer het dan nogmaals Opera en MSN. GPS in google mpas moet je in de opties aanzetten: GPS gebruiken.
En ik betaal voor Hi eindeloos online 10 euro per maand, nu zit ik dus op het netwerk van KPN, kan ik binnenkort geen dikke rekening verwachten?
Is het ook mogelijk om nieuwe e-mail aan te geven met een eigen geluidje, ipv de standaard geluidjes die erin zitten?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Instellingen -> Meer -> Tabblad Persoonlijk -> Geluiden en meldingen -> Tabblad Meldingen.GGS_206 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:46:
Is het ook mogelijk om nieuwe e-mail aan te geven met een eigen geluidje, ipv de standaard geluidjes die erin zitten?
Dat ligt inderdaad aan de 'onnauwkeurigheid'.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:43:
Top bedankt, het werkt nu allemaal. Alleen bij de GPS zat hij +- een halve kilometer naast mijn echt locatie, dit zal wel liggen aan de onnauwkeurigheid?
Blader dit topic eens door... Je mag/moet gewoon gebruik maken van het KPN netwerk met Hi. Als je nu niet extreem veel buiten je bundel gaat bellen, zal je rekening niet dik zijnVerwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:43:
En ik betaal voor Hi eindeloos online 10 euro per maand, nu zit ik dus op het netwerk van KPN, kan ik binnenkort geen dikke rekening verwachten?
Werkt niet... Kun je iets duidelijker zijn?Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:43:
[ Voor 66% gewijzigd door Miyamoto op 26-08-2009 12:22 ]
Klopt, dat had ik inderdaad ook. Ben er ondertussen uit dat je zelf ff een geluidje in de root van je kaart moet doen, dan is die daarin zichtbaarMiyamoto schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:17:
[...]
Instellingen -> Meer -> Tabblad Persoonlijk -> Geluiden en meldingen -> Tabblad Meldingen.
[...]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hi is van KPN, dus je maakt sowiezo gebruik van dat netwerk.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:43:
[...]
klopt hi is kpn, voor je gps moet je misschien even quickgps draaien. Of even kijken of bijv. tomtom wel de goede lokatie vind
Heb de web n walk manager aangezet, en die blijft vragen om een update. Ik doe elke keer op Ja drukken maar die balk raakt nooit vol...laatst heeft ie heel de nacht aan gestaan maar blijkbaar is dat nog niet lang genoeg. Jullie ook last van of installeerd ie wel snel want duurt namelijk uren en me telefoon staat nu toch al echt heel lang aan zonder dat ie klaar is. ???
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik ben niet zo van de custom ROMS en ben dus aan het wachten op de (officiele) release van Windows Mobile 6.5 met TouchFlo 2.6 door HTC.
Wat is de planning in deze? Iemand die weet voor wanneer dit gescheduled staat?
Wat is de planning in deze? Iemand die weet voor wanneer dit gescheduled staat?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Het valt nog te bezien of Manila 2.6 in deze update zit, aangezien dat een versie is die momenteel op het HTC Leo toestel te vinden is. Ik vermoed dat het WM6.5 icm Manila 2.5 wordt.Grannd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:51:
Oktober dacht ik.
Edit : lees net op xda dat Htc afziet van versie nummer 2.6..die wordt dus hernoemd naar 2.5. Dat is dan nog steeds wel de versie inclusief het Weer op startscherm, en zelfs Weer animatie in de tabs
[ Voor 25% gewijzigd door dafmay op 27-08-2009 17:30 ]
Verwijderd
ik heb plotseling een probleem, speaker doet het niet meer. microfoon wel ?
heb een soft en hard-reset gedaan maar dat heeft niet geholpen.
Verder heb ik regelmatig dat het bovenste gedeelte van het scherm niet meer werkt, na een soft reset is het weer ok.
iemand anders ook deze ervaringen?
Verder heb ik regelmatig dat het bovenste gedeelte van het scherm niet meer werkt, na een soft reset is het weer ok.
Verwijderd
Misschien een hele domme vraag
maar ik waag het erop 
Ik heb vandaag mijn HTC Touch Diamond2 binnen gekregen, maar als ik daar bij geheugen kijk:
Opslag totaal: 299.26
Programma totaal 180.73
moest daar niet 512 bij Opslag staan en 288 bij Programma ?
Ik heb vandaag mijn HTC Touch Diamond2 binnen gekregen, maar als ik daar bij geheugen kijk:
Programma totaal 180.73
Wat je mist is in gebruik door WindowsVerwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:03:
Misschien een hele domme vraagmaar ik waag het erop
Programma totaal 180.73
Verwijderd
@dafmay
Oke, ik dacht dat het wel zoiets moest zijn
maar ik wilde het even zeker weten..
Bedankt voor het antwoord!
Oke, ik dacht dat het wel zoiets moest zijn
Bedankt voor het antwoord!
Iemand hier ervaring mee gehad?
Ik heb al een hele poos een mini sd kaartje in mijn TD2 zitten.
Paar programma's geinstalleerd.
Gisteren vroeg ie ineens out of niks, dat er een nieuwe opslagkaart was gevonden.
Ik met mijn stomme kop op ja geklikt.
Nu is hij de shortcuts van de programma's kwijt en als je een programma van de opslagkaart wilt starten geeft hij een 'unexpected error'.
Volgens mij kan ik niks anders doen dan de boel weer installeren via de cab files of niet?
Dit is de oplossing na zoeken op verschillende fora:
Kaartje er fysiek uithalen. Opstarten en softwarematig die opslagkaart verwijderen. Is gewoon een bestandsmapje op het internegeheugen van de ppc volgens mij. Daarna kaartje er weer in.
Ik heb al een hele poos een mini sd kaartje in mijn TD2 zitten.
Paar programma's geinstalleerd.
Gisteren vroeg ie ineens out of niks, dat er een nieuwe opslagkaart was gevonden.
Ik met mijn stomme kop op ja geklikt.
Nu is hij de shortcuts van de programma's kwijt en als je een programma van de opslagkaart wilt starten geeft hij een 'unexpected error'.
Volgens mij kan ik niks anders doen dan de boel weer installeren via de cab files of niet?
Dit is de oplossing na zoeken op verschillende fora:
Kaartje er fysiek uithalen. Opstarten en softwarematig die opslagkaart verwijderen. Is gewoon een bestandsmapje op het internegeheugen van de ppc volgens mij. Daarna kaartje er weer in.
[ Voor 19% gewijzigd door Wii4all op 28-08-2009 14:29 ]
Burp
Verwijderd
blijkt op het xda forum dat er diverse mensen zijn die een kapotte speaker hebben.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:56:
heb een soft en hard-reset gedaan maar dat heeft niet geholpen
opsturen dus, moet zeggen dat ik na diverse toestellen de qualiteit van htc te wensen overlaat,
Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk met het vervangen van een scherm met krassen of vlekken ? ik heb een brandvlak op mijn scherm zitten en heb een brando replacement screen besteld:
http://mobile.brando.com/...play_p04369c0696d088.html
maar ! Als ik nu mijn htc bekijk lijkt dat schermpje wat ik bestelde onder een toplaag te liggen. De bovenkant dus van de HTC waar ook het logo opstaat. Voor ik mijn htc open draai, is het echt zo dat het lcd display onder een laag ligt nog die uit 1 stuk bestaat ? zwart van logo + zichtbaarheid scherm ?
Volgens mij heb ik dan zoiets nodig:
http://mobile.brando.com/...reen_p03449c0695d088.html
maar dan voor diamond2 ???
http://mobile.brando.com/...play_p04369c0696d088.html
maar ! Als ik nu mijn htc bekijk lijkt dat schermpje wat ik bestelde onder een toplaag te liggen. De bovenkant dus van de HTC waar ook het logo opstaat. Voor ik mijn htc open draai, is het echt zo dat het lcd display onder een laag ligt nog die uit 1 stuk bestaat ? zwart van logo + zichtbaarheid scherm ?
Volgens mij heb ik dan zoiets nodig:
http://mobile.brando.com/...reen_p03449c0695d088.html
maar dan voor diamond2 ???
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 19:09 ]
Is het eigenlijk ook mogelijk om het toetsenbord in te stellen in azerty ?
Mijn scherm deed het ook ineens niet meer. Soft en hard reset ging ook niet helpen. Opgestuurd naar HTC en een nieuw scherm is het resultaat. Inmiddels doet alles het weer naar wens.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:56:
Viel mij wel tegen, er was niets bijzonders mee gebeurd als in gevallen of gestoten.
Eens kijken hoe lang we het nu weer volhouden :-)
Heb ik ook gehad, anderhalve dag geloof ik. Gedurende dag twee deed de speaker het na een paar seconden het weer, tijdens een gesprek. En daarna bleef hij het doen, tot nu...Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:56:

Had ik ook bij mijn vorige telefoon, de HTC Touch. Die heb ik terug moeten sturen, omdat de speaker kapot bleef.
Heb de web n walk manager aangezet, en die blijft vragen om een update. Ik doe elke keer op Ja drukken maar die balk raakt nooit vol...laatst heeft ie heel de nacht aan gestaan maar blijkbaar is dat nog niet lang genoeg.
Jullie ook last van of installeert ie wel snel want duurt namelijk uren en me telefoon staat nu toch al echt heel lang aan zonder dat ie klaar is. ???
Jullie ook last van of installeert ie wel snel want duurt namelijk uren en me telefoon staat nu toch al echt heel lang aan zonder dat ie klaar is. ???
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Zojuist nog een bugje gevonden.
Wanneer ik bij een contactpersoon een afbeelding toevoeg in de touch flo interface, dan wordt deze afbeelding niet gesynchroniseerd met Exchange. Om dit wel voor elkaar te krijgen is het noodzakelijk om:
- De contactpersoon toe te voegen aan favoriete contactpersonen
- Of via de windows mobile interface de afbeelding te koppelen (ipv touch flo interface)
Ik heb met HTC gebeld en zij geven aan dat dit zo hoort en ook niet verholpen gaat worden. Toch een beetje onhandig lijkt mij.
Nog meer mensen met dit probleem?
Wanneer ik bij een contactpersoon een afbeelding toevoeg in de touch flo interface, dan wordt deze afbeelding niet gesynchroniseerd met Exchange. Om dit wel voor elkaar te krijgen is het noodzakelijk om:
- De contactpersoon toe te voegen aan favoriete contactpersonen
- Of via de windows mobile interface de afbeelding te koppelen (ipv touch flo interface)
Ik heb met HTC gebeld en zij geven aan dat dit zo hoort en ook niet verholpen gaat worden. Toch een beetje onhandig lijkt mij.
Nog meer mensen met dit probleem?
Ik zoek een videoconverter die geschikt is voor de resolutie van de diamond2 en waar ik losse videofiles met losse subtitles tot één file kan maken. Ook zou ik losse afleveringen van een dvd willen converteren met subtitles. Heb al heel wat programma's geprobeerd, maar heb er nog geen één gevonden die beide kan.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
SPB DVD Mobile kan losse afleveringen van een dvd halen met ondertiteling ( indien die op de dvd staat ).
Meerdere videos tot één video kun je misschien met windows movie maker aan elkaar plakken, en dan omzetten naar een mobiel formaat.
Meerdere videos tot één video kun je misschien met windows movie maker aan elkaar plakken, en dan omzetten naar een mobiel formaat.
Verwijderd
Hallo,
Ik heb al redelijk veel stof achter mijn scherm zitten. Weet iemand een mogelijkheid om dit te (laten) verwijderen? Wil hem natuurlijk niet openbreken, maar wil wel graag van de stof af.
bvd
Ik heb al redelijk veel stof achter mijn scherm zitten. Weet iemand een mogelijkheid om dit te (laten) verwijderen? Wil hem natuurlijk niet openbreken, maar wil wel graag van de stof af.
bvd
Op laten halen door Eurotwice, de afdichting van je scherm is niet in orde. Ik neem aan dat je veel stof hebt ter hoogte van de volumeknop die aan de zijkant zit?Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:10:
Hallo,
bvd
It takes one to know one...
Yep, helaas bekend en veelvoorkomend probleem van de D2. Mijn toestel heeft er ook last van, voorlopig geen actie nemen. Misschien zelf eens toestel uit elkaar halen...Dubbeldrank schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:17:
[...]
Op laten halen door Eurotwice, de afdichting van je scherm is niet in orde. Ik neem aan dat je veel stof hebt ter hoogte van de volumeknop die aan de zijkant zit?
Weet er iemand hoe je de agenda in één keer kan leegmaken ?
Is dat niet gewoon de pim.vol verwijderen vanuit de root van de sd kaart?evil kim schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:22:
Weet er iemand hoe je de agenda in één keer kan leegmaken ?
Verwijderd
Ja precies. De hele linkerbovenhoek zit behoorlijk onder het stof.Dubbeldrank schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:17:
[...]
Op laten halen door Eurotwice, de afdichting van je scherm is niet in orde. Ik neem aan dat je veel stof hebt ter hoogte van de volumeknop die aan de zijkant zit?
Iemand een idee hoeveel zoiets kost?
Is het ook mogelijk om de youtube applicatie zoals die in TouchFlo zit te gebruiken in Mobile shell? Als je nu in mobile shell naar youtube gaat dan kan je de filmpjes niet zien ivm javamelding. Wanneer wordt dat java geupdate. Is echt barslecht momenteel. Je kan geen enkele site bekijken met filmpjes. Mijn vriendin heeft Nokia N97 die kan het bijvoorbeeld weer wel. andere flash applicatie?
[ Voor 35% gewijzigd door P.E.No.1 op 02-09-2009 13:54 ]
PSN id: PENo1
Verwijderd
hallo allemaal,
sinds vandaag staat er een vreem icoontje in de balk bovenaan het scherm.naast de batterij indicator.
ik heb geen idee wat het is, de handleiding en google kon ik het niet in terugvinden.
Vandaag wel bezig geweest met wifi instellingen, dus misschien heeft het daar wat mee te maken.
Ik vraag me af of hier iemand weet wat het betekend.
het lijkt op een simpele afbeelding van de telefoon, witte omlijning, zwart schermpje en rechts onderaan de afbeelding 2 "bliksem" tekentjes of een dubbele hoekige s.... weet niet hoe ik dit nou beter uit kan leggen, maar misschien komt iemand het bekend voor ?? ;-)
sinds vandaag staat er een vreem icoontje in de balk bovenaan het scherm.naast de batterij indicator.
ik heb geen idee wat het is, de handleiding en google kon ik het niet in terugvinden.
Vandaag wel bezig geweest met wifi instellingen, dus misschien heeft het daar wat mee te maken.
Ik vraag me af of hier iemand weet wat het betekend.
het lijkt op een simpele afbeelding van de telefoon, witte omlijning, zwart schermpje en rechts onderaan de afbeelding 2 "bliksem" tekentjes of een dubbele hoekige s.... weet niet hoe ik dit nou beter uit kan leggen, maar misschien komt iemand het bekend voor ?? ;-)
Als ik me niet vergis betekent dat icoontje dat je telefoon op "tril" staat. Verhoog het volume eens en kijk of het weg is.
Volgens mij valt dat gewoon onder de garantie.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:04:
[...]
Ja precies. De hele linkerbovenhoek zit behoorlijk onder het stof.
Iemand een idee hoeveel zoiets kost?
It takes one to know one...
Hallo,
Ik heb laatst een nieuwe HTC Diamond 2 aangeschaft, netjes met handige software, zelfs MSN (dus hoef niet op ebuddy te msnen). Wel vind ik het raar werken, zo is mijn nickname altijd mn email adres (er is wel een functie om te veranderen, maar ik zie t alleen op mijn eigen scherm, mn contactpersonen zien gewoon mn email), ook importeert het apparaat alle contactpersonen in mijn emaillijst naar mn telefoonlijst.
Heeft iemand dezelfde problemen ermee? Enig idee hoe dit op te lossen is?
Ik heb laatst een nieuwe HTC Diamond 2 aangeschaft, netjes met handige software, zelfs MSN (dus hoef niet op ebuddy te msnen). Wel vind ik het raar werken, zo is mijn nickname altijd mn email adres (er is wel een functie om te veranderen, maar ik zie t alleen op mijn eigen scherm, mn contactpersonen zien gewoon mn email), ook importeert het apparaat alle contactpersonen in mijn emaillijst naar mn telefoonlijst.
Ik ervaar hetzelfde en kan niet echt een oplossing vinden. Heb jij al wat gevonden?GroteBozewolf schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 23:40:
Ik heb nog een probleem met het beantwoorden van SMS-jes: Ik heb een aantal contacten die meerdere mobiele nummers hebben. Een daarvan staat onder Mobiel nummer, de andere vaak onder Werk nummer.
Als zo iemand mij een SMS stuurt vanaf het Werk nummer en ik reply dat sms-je via de TouchFlo interface, dan stuurt hij het altijd naar het Mobiel nummer en niet naar naar het nummer vanaf waar het is vertuurd! Heel vervelend, ik vandaag al 2x een telefoontje waarom ik niet reageer op sms-jes.
Iemand die hetzelfde heeft?
Alles is terug te redeneren naar 4
handig om de volgende keer "contacten uit msn importeren naar telefoonlijst" (of vergelijkbaar, heb zelf engels) tijdens het inloggen voor de 1e keer even uit te vinken.hawkagent schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:55:
Hallo,
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Nee, zie die file niet, en denk ook niet dat zo "makkelijk" zou zijn.bluecupra schreef op woensdag 02 september 2009 @ 07:40:
[...]
Is dat niet gewoon de pim.vol verwijderen vanuit de root van de sd kaart?
heb wel hier een programma gevonden
http://s-k-tools.com/
ik heb zelf ook in t engels, en eerste keer dat ik het gebruikte begreep ik niet zo goed wat er mee werd bedoeld, dus heb ik het gwn aangevinkt gelaten. Nu kan ik de optie niet meer terugvinden om dit uit te schakelen.flippy.nl schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 02:18:
[...]
handig om de volgende keer "contacten uit msn importeren naar telefoonlijst" (of vergelijkbaar, heb zelf engels) tijdens het inloggen voor de 1e keer even uit te vinken.
Mmmmm.... eind vorige week kwam er een vloeistofachtige substantie op het scherm. Het leek een beetje olieachtig. Ik kon het scherm ook niet aanraken op deze plekken.
Later kwam er heel duidelijk een vochtvlek naar boven en inmiddels doet mijn hele 'touch' het niet meer. Knap kut natuurlijk en net een storing aangemeld bij HTC...
Ik hoop dat het onder garantie valt want ik heb nooit ergens tegenaan gestoten met het toestel
Later kwam er heel duidelijk een vochtvlek naar boven en inmiddels doet mijn hele 'touch' het niet meer. Knap kut natuurlijk en net een storing aangemeld bij HTC...
Ik hoop dat het onder garantie valt want ik heb nooit ergens tegenaan gestoten met het toestel
Heeft ook een computer!
Ja, het probleem zijn speciale tekens (spaties, /, (, ) en zo) in de nummers. Die snapt de TouchFlo niet. Haal die uit je nummers en het werkt! Ik heb het reeds gemeld en ze zouden het gaan meenemen in de 6.5 Rom.Steef1983 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:33:
[...]
Ik ervaar hetzelfde en kan niet echt een oplossing vinden. Heb jij al wat gevonden?
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Verwijderd
Ik heb het proberen terug te vinden.
WAnt ik heb het ooit ergens hier gelezen, maar niet gelukt dus.
Het volgende: Als ik een sms of telefoontje krijg van een bekende uit mijn adresboek, zet hij de naam er niet bij.
Als je dus een smsje krijgt, moet je eerst nog eens opzoeken van wie het is. Super irritant.
En ik dacht ooit gelezen te hebben dat hier een oplossing voor was.
Iemand?
Het volgende: Als ik een sms of telefoontje krijg van een bekende uit mijn adresboek, zet hij de naam er niet bij.
Als je dus een smsje krijgt, moet je eerst nog eens opzoeken van wie het is. Super irritant.
Iemand?
Verwijderd
HELP mij telefoon is op de grond gevallen en de voorkant ziet vol met krassen weten Julie misschien waar ik een nieuwe voorkant/achterkant kan vinden?
zoja is het makkelijk te vervangen ?
zoja is het makkelijk te vervangen ?
Net nog gezien op het touch HD forum, maar ook voor de diamond 2
http://www.sparkelectroni...TC_Topaz_100__repair.html
Net Fruity & Touch Break geinstaleerd, maar dan begint ie over Flash Lite. Heb deze gedownload ( versie 7 ) en geinstalleerd maar nu doen ze het nog niet.
Iemand een link, krijg hem nergens gedownload...noch 2.1 of 3.1
Gevonden...op de site waar ik Fruity heb gedownload. ( softpedia )
Iemand een link, krijg hem nergens gedownload...noch 2.1 of 3.1
Gevonden...op de site waar ik Fruity heb gedownload. ( softpedia )
[ Voor 31% gewijzigd door NeoMe op 07-09-2009 11:52 ]
Verwijderd
Heel erg bedankt maar, bestaat er ook een nieuwe front die ik er zelf op kan zetten ?JantjeKoud schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:00:
Net nog gezien op het touch HD forum, maar ook voor de diamond 2
Hier hetzelfde probleem, HTC is op de hoogte las ik ergens en probeert het op te lossen, geen idee of er al een werkende oplossing voor handen is.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 11:48:
Ik heb het proberen terug te vinden.
Iemand?
Ik heb het probleem dat mijn on/off toets (powerbutton aan de bovenkant) het niet meer heel lekker doet. Soms kan ik wel 20 keer drukken voordat het toestel op zwart gaat.
Nu dacht ik het zo te doen: als je lang op de 'home' toets drukt, vergrendeld het toestel. Alleen moet ik nog een manier vinden om het beeldscherm uit te laten gaan.
Dat blijft nu aan staan, ondanks dat ik heb ingesteld dat het na 10 sec uit zou moeten gaan.
Meer mensen hier die dit herkennen?
Nu dacht ik het zo te doen: als je lang op de 'home' toets drukt, vergrendeld het toestel. Alleen moet ik nog een manier vinden om het beeldscherm uit te laten gaan.
Dat blijft nu aan staan, ondanks dat ik heb ingesteld dat het na 10 sec uit zou moeten gaan.
Meer mensen hier die dit herkennen?
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Even de nieuwste rom erop zetten van Juli (htc site) daarna Hard reset doen en dan doet hij het weer. Heb dat probleem ook gehad. Callid probleem ook wel genoemd.lawaai schreef op maandag 07 september 2009 @ 20:17:
[...]
Hier hetzelfde probleem, HTC is op de hoogte las ik ergens en probeert het op te lossen, geen idee of er al een werkende oplossing voor handen is.
Hi,
Ik vroeg me af waarom de afbeeldingen die als achtergrond zijn ingesteld behoorlijk blurry zijn in tegenstelling tot de zelfde afbeeldingen in fotoviewer. Die toch echt een stuk scherper/meer crisp zijn.
Achtergrond pics zijn toch niet echt een genot om naar te kijken (menu) en dat is jammer, want in de foto viewer ziet het er erg gelikt uit!
Als tweede, heeft iemand een idee waar je applications (Coreplayer heb ik inmiddels) kan krijgen voor de TD2?
Groet
Ik vroeg me af waarom de afbeeldingen die als achtergrond zijn ingesteld behoorlijk blurry zijn in tegenstelling tot de zelfde afbeeldingen in fotoviewer. Die toch echt een stuk scherper/meer crisp zijn.
Achtergrond pics zijn toch niet echt een genot om naar te kijken (menu) en dat is jammer, want in de foto viewer ziet het er erg gelikt uit!
Als tweede, heeft iemand een idee waar je applications (Coreplayer heb ik inmiddels) kan krijgen voor de TD2?
Groet
Ik heb ook een HTC Touch Diamond 2, maar stoor me erg aan het feit dat ik de muziekplayer niet met de volumetoetsen naar het volgende nummer kan zetten door deze ingedrukt te houden of iets dergelijks.
Weet iemand een manier of een programma waarin je muziek kan afspelen die dat wel ondersteunt? Dat ik met een van de hardware knoppen naar het volgende nummer kan gaan?
Ik gebruik de mediaplayer namelijk vaak op de fiets, en dan is touchscreen bediening gewoon niet handig.
Weet iemand een manier of een programma waarin je muziek kan afspelen die dat wel ondersteunt? Dat ik met een van de hardware knoppen naar het volgende nummer kan gaan?
Ik gebruik de mediaplayer namelijk vaak op de fiets, en dan is touchscreen bediening gewoon niet handig.
Ik heb sinds vandaag ook een TD2 en ik heb een vreemd probleem waar ik niet helemaal uitkom. Ik heb m'n oude telefoon vlak voordat ik 'm definitief uit zette nog gesynchroniseerd naar outlook. Daarna de TD2 aangehangen en netjes gesynchroniseerd. Alle contacten worden netjes overgezet. Alle agendaitems ook, echter hierin gaat iets fout. Alle afspraken die de hele dag duren worden één dag te vroeg in de agenda van de TD2 gezet (dus een afspraak die in outlook op woensdag staat en de hele dag duurt staat in de TD2 op dinsdag). Alle afspraken waar de tijd gedefinieerd staat in worden wel juist overgenomen. Dit is m'n derde WM-phone en ik heb eigenlijk nooit deze problemen gehad. Ik heb google en GoT volgens mij goed afgezocht maar niets kunnen vinden. Komt iemand dit bekend voor?
Uhm is het niet zo dat je 1 dag van tevoren een herinnering al krijgt in je homescreen. Als het goed is blijft je herinnering er dan dus 2 dagen in staan.Primusman schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:55:
Ik heb sinds vandaag ook een TD2 en ik heb een vreemd probleem waar ik niet helemaal uitkom. Ik heb m'n oude telefoon vlak voordat ik 'm definitief uit zette nog gesynchroniseerd naar outlook. Daarna de TD2 aangehangen en netjes gesynchroniseerd. Alle contacten worden netjes overgezet. Alle agendaitems ook, echter hierin gaat iets fout. Alle afspraken die de hele dag duren worden één dag te vroeg in de agenda van de TD2 gezet (dus een afspraak die in outlook op woensdag staat en de hele dag duurt staat in de TD2 op dinsdag). Alle afspraken waar de tijd gedefinieerd staat in worden wel juist overgenomen. Dit is m'n derde WM-phone en ik heb eigenlijk nooit deze problemen gehad. Ik heb google en GoT volgens mij goed afgezocht maar niets kunnen vinden. Komt iemand dit bekend voor?
Kun je msn live messenger ook in landscape krijgen?
Nope helaas is dat het niet. Op het homescreen staat bijvoorbeeld (fictief):willem1509 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:23:
[...]
Uhm is het niet zo dat je 1 dag van tevoren een herinnering al krijgt in je homescreen. Als het goed is blijft je herinnering er dan dus 2 dagen in staan.
De hele dag
Werken
16:30-17:30
Borrel
Morgen: De hele dag
Vakantie
Dat wat morgen staat te gebeuren wordt dus wel aangegeven op het homescreen. Als je de afspraken gaat bewerken en dus daadwerkelijk kijkt op wat voor datum en tijd deze in de onderliggende windows agenda staan, zie je dat de datum idd een dag verschilt met die in outlook.
Ik heb inmiddels zelf van alles geprobeerd zoals tijd van de TD2 wel en niet syncroniseren bij activesync. Alle tijd en landinstellingen heb ik nagelopen en deze zijn correct. Ik kan echt niet meer verzinnen waar dit in zou kunnen zitten.
Verwijderd
Ja, gelukt dank je. Wilde eigenlijk geen nieuwe update draaien en wachten op 6.5willem1509 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:04:
[...]
Even de nieuwste rom erop zetten van Juli (htc site) daarna Hard reset doen en dan doet hij het weer. Heb dat probleem ook gehad. Callid probleem ook wel genoemd.
Maar het klopt, het probleem is verholpen.
Thnx
Mensen, ik zit met een probleem.
Sinds ongeveer twee maanden ben ik in het bezit van een HTC Touch Diamond II. Tot ongeveer twee weken geleden nooit problemen mee gehad. Sinds twee weken echter, heb ik bij de helft van mijn telefoongesprekken een probleem. De andere persoon verstaat mij goed, maar ik versta de andere persoon totaal niet vanwege de hoeveelheid storing/ruis. Af en toe valt zelfs mijn complete verbinding weg en wordt het gesprek afgebroken. Bij de andere helft van mij gesprekken is er niets aan de hand. Ik gebruik geen internet tijdens het bellen, en ook doe ik niet aan beeldbellen. Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen, ik heb twee weken geleden niets speciaals verandert aan mijn mobiel, maar ik kan gewoon niet meer bellen, en dat is zeer vervelend.
Iemand misschien een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Sinds ongeveer twee maanden ben ik in het bezit van een HTC Touch Diamond II. Tot ongeveer twee weken geleden nooit problemen mee gehad. Sinds twee weken echter, heb ik bij de helft van mijn telefoongesprekken een probleem. De andere persoon verstaat mij goed, maar ik versta de andere persoon totaal niet vanwege de hoeveelheid storing/ruis. Af en toe valt zelfs mijn complete verbinding weg en wordt het gesprek afgebroken. Bij de andere helft van mij gesprekken is er niets aan de hand. Ik gebruik geen internet tijdens het bellen, en ook doe ik niet aan beeldbellen. Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen, ik heb twee weken geleden niets speciaals verandert aan mijn mobiel, maar ik kan gewoon niet meer bellen, en dat is zeer vervelend.
Iemand misschien een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.
Het tijdsverschil in m'n agenda is opgelost. Weet niet exact wat het probleem veroorzaakt heeft. Ik heb de hele agenda er met SK-tools vanaf gehaald, alle data, tijdsinstellingen ed nagelopen (maar dat had ik eigenlijk al gedaan) en nav van een ander forum de tip gekregen om de tijdsinstellingen in hotmail goed in te stellen... Ik heb bijna het idee dat dat het probleem was, hoewel ik het niet goed kan verklaren. Ik sync gewoon via outlook en daar heeft hotmail toch weinig mee te maken. Nu m'n hotmailinstellingen allemaal goed staan werkt het opeens allemaal wel... Heel vreemd, zeker gezien ik met andere WM-phones nooit problemen heb gehad. Nouja eind goed al goed.
Dit topic is gesloten.