Heeft hier iemand toevallig een Telfort abo? Ik krijg het versturen van een MMS maar niet werkend op mijn D2. Heb de instellingen automatisch laten versturen naar toestel, en ook nog handmatig geprobeerd in te stellen. Bij voorbaat dank voor de hulp.
489 euri.. Ik zou naar belcompany gaan daar issie 460jezzer schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:51:
Weet iemand wat de prijs is als los toestel bij de Mediamarkt? En of ze daar ook een WWE (UK) verkopen?
Ik ben het twijfelen tussen een 3GS an TD2 zat en wil zo gelijk een TD2 halen. Wat heb je nou eigenlijk aan een iphone.. Maar goed.. Iemand?
Of check ff de pricewatch, zo te zien staat hij daar al vanaf 376,-
Dat is nog een betere prijs:)Grannd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:31:
Of check ff de pricewatch, zo te zien staat hij daar al vanaf 376,-
HI,
Even een vraag... Ik wil graag VLC viewer gaan besturen met mijn diamond2 maar ik kan er maar niet achter komen hoe ik dit moet doen. Ik weet dat het via bluetooth moet werken, maar ik krijg er gewoon geen goed en gemakkelijk programma voor gevonden. Iemand tips?!
Even een vraag... Ik wil graag VLC viewer gaan besturen met mijn diamond2 maar ik kan er maar niet achter komen hoe ik dit moet doen. Ik weet dat het via bluetooth moet werken, maar ik krijg er gewoon geen goed en gemakkelijk programma voor gevonden. Iemand tips?!

Hierboven twee wallpapers.
Verder nog twee tips:
-Voor de mensen die vaak moeten resetten: gebruik Cleanram. Dit is een fantastisch programma wat om de zoveel tijd je telefoon helemaal ververst waardoor ie net zo snel is als na een nieuwe boot.
-Als je SPB Full Screen Keyboard gebruikt, is typen een genot. Je typt vrijwel net zo snel als een uitschuifbaar keyboard, omdat je het hele scherm kan gebruiken.
-GAlarm van Ageye is een super wekker.
-Met Gprofile kan je instellen dat, zodra de telefoon verbindt met je carkit, ook TomTom wordt opgestart. Echt ideaal.
-Gebruik de nieuwste RadioRom van XDA waardoor je veel batterij tijd bespaart
-En last but not least: gebruik een onzichtbaar plastic hoesje van Invisible Shield!!!!!!! Krassen is onmogelijk, bediening lijdt er totaal niet onder, telefoon wordt NIET dikker en blijft net zo mooi. Ik begrijp niet dat mensen nog andere dikkere hoesjes gebruiken.
[ Voor 62% gewijzigd door warrie op 06-08-2009 11:59 ]
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Verwijderd
Ken je die ook in nl kopen?jezzer schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:40:
Kwam net nog mooie hoesjes tegen. Denk deel ze even als mensen er naar op zoek zijn.
Ziet er mooi strak uit
http://www.more-thing.com...-htc-touch-diamond-2.html
Verwijderd
Met zo'n full body protector he, kan je dan ook memorycard gemakkelijk verwijderen? (achterkant openschuiven etc)warrie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:54:
Verder nog twee tips:
-Voor de mensen die vaak moeten resetten: gebruik Cleanram. Dit is een fantastisch programma wat om de zoveel tijd je telefoon helemaal ververst waardoor ie net zo snel is als na een nieuwe boot.
-Als je SPB Full Screen Keyboard gebruikt, is typen een genot. Je typt vrijwel net zo snel als een uitschuifbaar keyboard, omdat je het hele scherm kan gebruiken.
-Met Gprofile kan je instellen dat, zodra de telefoon verbindt met je carkit, ook TomTom wordt opgestart. Echt ideaal.
-En last but not least: gebruik een onzichtbaar plastic hoesje van Invisible Shield!!!!!!! Krassen is onmogelijk, bediening lijdt er totaal niet onder, telefoon wordt NIET dikker en blijft net zo mooi. Ik begrijp niet dat mensen nog andere dikkere hoesjes gebruiken.
Waar heb je hem gekocht?
Hoeveel battarijbesparing hebben we het over?warrie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder nog twee tips:
XXXVI
Tuurlijk kan dit. De full body protector bestaat uit meerdere delen. De eerste heb ik besteld op http://www.zagg.com/ , de tweede body protector op www.pdashop.nl (mijn Diamond2 is onlangs gestolen). Echt een fantastisch product. De telefoon gaat gewoon met de sleutels in de broekzak.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:17:
[...]
Met zo'n full body protector he, kan je dan ook memorycard gemakkelijk verwijderen? (achterkant openschuiven etc)
Waar heb je hem gekocht?
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Dat vind ik moeilijk te zeggen, maar aan het eind van de dag houdt ik na intensief gebruik nog een halve accu over. Ik weet in ieder geval dat deze radio ROM de Wifi uitzet na gebruik. De standaard radio ROM laat deze de hele tijd aanstaan.ephymerous schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:25:
[...]
Hoeveel battarijbesparing hebben we het over?
Hier net zo, denk dat het met je instellingen te maken heeft. Bij mij heeftie de hele rit naar Italie gewoon normaal aangestaan, zonder dat die uitviel of op zwart sprong. Ging allemaal goed!BeQuietAndDrive schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:42:
[...]
Ik heb hem non-stop aangehad naar Le Mans zonder dat het ding op zwart sprong. Is het geen instelling in je energy-settings of zo?
Anders even Tomtom bellen, misschien kennen ze het probleem.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ik heb al een screenprotector gekocht.. Kan ik ook alleen een achterkant krijgen, want ik kan wel kiezen uit een voorkant..warrie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:32:
[...]
Tuurlijk kan dit. De full body protector bestaat uit meerdere delen. De eerste heb ik besteld op http://www.zagg.com/ , de tweede body protector op www.pdashop.nl (mijn Diamond2 is onlangs gestolen). Echt een fantastisch product. De telefoon gaat gewoon met de sleutels in de broekzak.
Dan gaan we dat eens proberen. Wat is de naam + type radio die je gebruikt hebt? Linken is niet toegestaan, erover praten welwarrie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:36:
[...]
Dat vind ik moeilijk te zeggen, maar aan het eind van de dag houdt ik na intensief gebruik nog een halve accu over. Ik weet in ieder geval dat deze radio ROM de Wifi uitzet na gebruik. De standaard radio ROM laat deze de hele tijd aanstaan.
XXXVI
Zoek op Radio version v 4.47.25.13 en Topaz, op de XDA-site
[ Voor 31% gewijzigd door warrie op 06-08-2009 15:55 ]
Interessant! die ga ik ook wel eens uitproberen!warrie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:36:
[...]
Dat vind ik moeilijk te zeggen, maar aan het eind van de dag houdt ik na intensief gebruik nog een halve accu over. Ik weet in ieder geval dat deze radio ROM de Wifi uitzet na gebruik. De standaard radio ROM laat deze de hele tijd aanstaan.
Ik dacht eigenlijk dat je de allernieuwste radio bedoelde (waar Pianoman ook al over sprak), namelijk de 4.47.25.21 (staat niet rechtstreeks XDA Radio post van tom_codon, maar wel op de Topaz Radio ROM Wiki, waar de link wel te vinden is in de tom_codon's Radio post)warrie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:53:
Zoek op Radio version v 4.47.25.13 en Topaz, op de XDA-site
Ik weet niet wat het verschil is, maar pianoman was er wel tevreden mee
Ikzelf heb 4.47.25.21 al een anderhalve week tot 2 weken in gebruik en de Radio bevalt erg goed...de beste tot nu toe. Sterk en stabiel signaal, snel starten en afsluiten 3G/Hsdpa en Wifi. GPS heeft ook een zeer sterke en vooral stabiele verbinding.FRD schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:00:
[...]
Ik dacht eigenlijk dat je de allernieuwste radio bedoelde (waar Pianoman ook al over sprak), namelijk de 4.47.25.21 (staat niet rechtstreeks XDA Radio post van tom_codon, maar wel op de Topaz Radio ROM Wiki, waar de link wel te vinden is in de tom_codon's Radio post)
Ik weet niet wat het verschil is, maar pianoman was er wel tevreden mee
Overigens icm udK's R5 WM6.5 ROM.
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 06-08-2009 16:08 ]
welke instellingen zouden dat moeten zijn???GGS_206 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:37:
[...]
Hier net zo, denk dat het met je instellingen te maken heeft. Bij mij heeftie de hele rit naar Italie gewoon normaal aangestaan, zonder dat die uitviel of op zwart sprong. Ging allemaal goed!
in tomtom kan ik het nergens weer vinden.
de instellingen in de telefoon staan ook nog zoals ze eerst waren.
zeker nergens 30 minuten.
Ik heb de R6 er op staan, maar die is zo ongelovelijk laggy, ik ga snel wat anders flashendafmay schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:08:
[...]
Ikzelf heb 4.47.25.21 al een anderhalve week tot 2 weken in gebruik en de Radio bevalt erg goed...de beste tot nu toe. Sterk en stabiel signaal, snel starten en afsluiten 3G/Hsdpa en Wifi. GPS heeft ook een zeer sterke en vooral stabiele verbinding.
Overigens icm udK's R5 WM6.5 ROM.

XXXVI
Heb ik ook gehad met de R6 versie. R5 loopt als een trein! Zeer snel/soepel, en een erg goed accuverbruik.ephymerous schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:35:
[...]
Ik heb de R6 er op staan, maar die is zo ongelovelijk laggy, ik ga snel wat anders flashen
Uhm kan iemand mij uitleggen hoe ik een custom ROM erop kan zetten?! Ik snap het niet echt en mijn diamond gebruikt aardig wat geheugen (65%) zonder dat ik iets bijzonders heb draaien.
Dat valt volgens mij niet binnen het beleid van GoT. Ik wil je wel helpen, maar mag dit niet!willem1509 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:12:
Uhm kan iemand mij uitleggen hoe ik een custom ROM erop kan zetten?! Ik snap het niet echt en mijn diamond gebruikt aardig wat geheugen (65%) zonder dat ik iets bijzonders heb draaien.
Daarnaast is 65% RAM niet zo heel veel hoor. Dat is bij mijn custom-ROM ook
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Een keertje opnieuw opstarten doet wonderen.willem1509 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:12:
Daarna zal het denk ik tussen de 49 en 58% zitten
Burp
Ik heb nu de Energy Rom, loopt ook fantastischdafmay schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:13:
[...]
Heb ik ook gehad met de R6 versie. R5 loopt als een trein! Zeer snel/soepel, en een erg goed accuverbruik.
XXXVI
Yep en dan kun je tussendoor nog bijv Memmaid of CleanRAM gebruiken om RAM vrij te maken zonder dan je een herstart nodig hebt.Wii4all schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:15:
[...]
Een keertje opnieuw opstarten doet wonderen.
Gek is dat toch...waar de benchmarks van Pietrucci aangeven dat ie fiks lanzamer zou moeten zijn dan bijv udK's R5 WM6.5. Je gevoel blijft toch het belangrijkst.ephymerous schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:19:
[...]
Ik heb nu de Energy Rom, loopt ook fantastisch
Klopt, ik herstart mijn telefoon meestal één keer per week, en zit dan weer netjes rond de 49%Wii4all schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:15:
[...]
Een keertje opnieuw opstarten doet wonderen.
Twee korte geheugen vraagjes:
-Waardoor slibt het geheugen eigenlijk dicht als je meer programma's installeert? Is dat de installatieruimte, of omdat de processen van ieder programma continu op de achtergrond draaien?
-Hoe kan ik zien welke processen om een zeker moment in het geheugen draaien, zodat ik deze kan 'killen' om meer geheugen vrij te maken?
-Waardoor slibt het geheugen eigenlijk dicht als je meer programma's installeert? Is dat de installatieruimte, of omdat de processen van ieder programma continu op de achtergrond draaien?
-Hoe kan ik zien welke processen om een zeker moment in het geheugen draaien, zodat ik deze kan 'killen' om meer geheugen vrij te maken?
Dat is opslagruimte en niet het werkgeheugen. Dat wordt pas gebruikt bij het opstarten van een app.warrie schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:25:
Twee korte geheugen vraagjes:
Memmaid vind ik zelf erg handig.-Hoe kan ik zien welke processen om een zeker moment in het geheugen draaien, zodat ik deze kan 'killen' om meer geheugen vrij te maken?
Ik had de R6, en die draaide voor geen meter. Wellicht dat de R5 sneller isdafmay schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:24:
[...]
Gek is dat toch...waar de benchmarks van Pietrucci aangeven dat ie fiks lanzamer zou moeten zijn dan bijv udK's R5 WM6.5. Je gevoel blijft toch het belangrijkst.
XXXVI
Tja, zie mijn reactie van gisteren :ephymerous schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:17:
[...]
Ik had de R6, en die draaide voor geen meter. Wellicht dat de R5 sneller is
dafmay in "HTC Touch Diamond2 [chapitre trois]"
"Heb ik ook gehad met de R6 versie. R5 loopt als een trein! Zeer snel/soepel, en een erg goed accuverbruik."
[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 07-08-2009 16:30 ]
Heb zojuist de HTC Topaz toegevoegd aan de TS, zie: CLB in "HTC Touch Diamond2 [chapitre trois]"
Nu is mijn vraag aan ieman die die Vodafone branded versie al heeft of de accesoires kloppen...
Zit er wel of geen geheugenkaartje bij? Zit er wel of geen hoesje bij? Iemand die dit voor mij kan checken?
Nu is mijn vraag aan ieman die die Vodafone branded versie al heeft of de accesoires kloppen...
Zit er wel of geen geheugenkaartje bij? Zit er wel of geen hoesje bij? Iemand die dit voor mij kan checken?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
HTC Topaz heeft toch niks te maken met de een vodafone branded versie ? Topaz is gewoon een andere naam voor de Touch Diamond 2 ..Net als Blackstone voor de touch hd .. Op XDA wordt de diamond 2 ook gewoon Topaz genoemd . En als je de link van de officiele handleiding van de TD2 bekijkt wordt daar ook verwezen naar Topaz.
Dan bekijk je voortaan eerst de VF website.. Een echte VF naam kon ik niet vinden, dan maar de
algemene naam. Tevens gaat heel mn vraag daar niet over en kun je me voor zulke opmerkingen DM'en =)
EDIT @ Hieronder: Het plaatsen van TS-opmerkingen netjes in de TS vermeld, dus ik heb zeker lange tenen ja.
algemene naam. Tevens gaat heel mn vraag daar niet over en kun je me voor zulke opmerkingen DM'en =)
EDIT @ Hieronder: Het plaatsen van TS-opmerkingen netjes in de TS vermeld, dus ik heb zeker lange tenen ja.
[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 08-08-2009 14:26 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Weet iemand of het voor de T2 uitmaakt of je hem (vaak) laad via het normale stopcontact of via de USB poort van de PC of Auto!?
Thx,
TheCount
Thx,
TheCount
Verwijderd
Hmm, vandaag met m'n T2 en TomTom op gereden, en alles ging goed, tot ik de autolader wou gebruiken ... In het begin laadde hij op, maar toen stopte hij met laden en ging het ledje afwisselend groen en oranje pinken. Pas na het herstarten laadde hij weer op maar na verloop van tijd (halfuurtje of zo) ging het weer mis.
Ik gebruik de oude lader van m'n HTC Touch: volgens de verkoper zou die perfect bruikbaar moeten zijn.
Iemand enig idee waar het probleem kan aan liggen? Opladen via USB aan m'n PC en via de gewone lader lukt perfect.
Alvast bedankt voor de hulp!
Sorry, niet goed genoeg gezocht ... Blijkbaar heeft het probleem met de warmte te maken ...
Ik gebruik de oude lader van m'n HTC Touch: volgens de verkoper zou die perfect bruikbaar moeten zijn.
Iemand enig idee waar het probleem kan aan liggen? Opladen via USB aan m'n PC en via de gewone lader lukt perfect.
Alvast bedankt voor de hulp!
Sorry, niet goed genoeg gezocht ... Blijkbaar heeft het probleem met de warmte te maken ...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2009 22:31 ]
Ik heb ook de Vodafone branded versie, hierbij zit geleverd, lederen hoesje/ mapje voor om het toestel, waar ik heel tevreden over ben, een extra pen voor het touchgedeelte, en beschermfolie voor het touch display. Er zit geen geheugenkaartje bij het vodafone pakket. Ik heb de telefoon nu 1 week in bezit en ben erg super tevreden mee.
Naast de reeds bekende random wel / geen meldingen als er een SMS binnenkomt, nu ook al twee keer mee gemaakt dat bij een binnenkomende SMS de trilstand in werking trad maar niet meer uitging. Na een minuutje wachten was ik bang dat het ding het zou begeven en heb dus maar niet langer gewacht.
Alleen de grote knop bovenop de TD2 bracht uitkomst en zorgde ervoor dat het trillen stopte.
Ik heb de originele ROM (NL) nog af fabriek. Als ik me niet vergis gebeurde het terwijl het toestel vergrendeld was. Iemand anders ook zulke ervaringen?
Alleen de grote knop bovenop de TD2 bracht uitkomst en zorgde ervoor dat het trillen stopte.
Ik heb de originele ROM (NL) nog af fabriek. Als ik me niet vergis gebeurde het terwijl het toestel vergrendeld was. Iemand anders ook zulke ervaringen?
Hoe zet ik de TouchFlo uit ?
Kan het nergens vinden, vind het erg irritant wil gewoon standaard Windows Mobile.
Gevonden:
Instellingen, en dan meer...pff dan kom je in WM.
Eerste indruk, nice nice nice vooral het scherm.
Wat ik wel minder vindt, omdat ik geen Touch Flo gebruik zijn navigatieknoppen zoals 'oke' of 'links' en 'rechts'.
* Hoe krijg ik verder internetpagina's passend op me beeldscherm, moet nu elke keer naar rechts toe. Hij staat op mobiele weergave. Bijvoorbeeld belegger.nl/mobile en dan de koersen moet ik 10 meter naar rechts zie ik daar de koers staan en helemaal links het grafiekje
Mijn Mda Touch Plus deed dit automatisch als ik het me goed kan herrinneren.
Kan het nergens vinden, vind het erg irritant wil gewoon standaard Windows Mobile.
Gevonden:
Instellingen, en dan meer...pff dan kom je in WM.
Eerste indruk, nice nice nice vooral het scherm.
Wat ik wel minder vindt, omdat ik geen Touch Flo gebruik zijn navigatieknoppen zoals 'oke' of 'links' en 'rechts'.
* Hoe krijg ik verder internetpagina's passend op me beeldscherm, moet nu elke keer naar rechts toe. Hij staat op mobiele weergave. Bijvoorbeeld belegger.nl/mobile en dan de koersen moet ik 10 meter naar rechts zie ik daar de koers staan en helemaal links het grafiekje
[ Voor 88% gewijzigd door NeoMe op 10-08-2009 11:22 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ja dit heb ik ook een paar keer gehad. Geen idee wat het probleem is. Gewoon op de bovenste knop drukken, wat eigenlijk niet hoort maar toch.attack schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 23:11:
Naast de reeds bekende random wel / geen meldingen als er een SMS binnenkomt, nu ook al twee keer mee gemaakt dat bij een binnenkomende SMS de trilstand in werking trad maar niet meer uitging. Na een minuutje wachten was ik bang dat het ding het zou begeven en heb dus maar niet langer gewacht.
Als iemand mij een SMS bericht stuurt, hoe krijg ik het nummer van de afzender dan gekoppeld aan iemand in mijn adressenlijst?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Nou, de TD2 een paar maandjes in bezit en de problemen beginnen nu alweer
De aan/uit-knop bovenop de telefoon schakelt het scherm niet meer uit. Dan moet ik wachten tot hij uit springt, vervolgens springt hij continue aan en uit zonder dat ik hem uberhaupt aanraak! Niet echt handig dus, vooral niet als hij is mijn broekzak zit. Iemand bekend met dit probleem?

Kost het extra batterij om verbonden te blijven met internet (HSDPA, 3G of GPRS)? Want ik wil graag elk uur de mail laten checken maar dan moet ie dus permanent verbonden zijn met internet want ik kan niet steeds zelf de verbinding gaan verbreken.
Op het nummer klikken, toevoegen als contactpersoon en dan het contact selecteren uit de lijst.BeQuietAndDrive schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:39:
Als iemand mij een SMS bericht stuurt, hoe krijg ik het nummer van de afzender dan gekoppeld aan iemand in mijn adressenlijst?
[ Voor 10% gewijzigd door Luke! op 10-08-2009 16:35 ]
Verwaarloosbaar, ik heb een tijdje een programma gehad wat elke 3 minuten de verbinding automatisch verbreekt. In die tussentijd deed ie dan de mail controleren dus stond het nooit langer aan dan 4 x 3 minuten per uur. Merkte niks van de standby-tijd, gaat meer om bellen en het scherm. Standaard lopen er al genoeg processen, probeer je scherm maar standaard te dimmen op 20%. Dat is prima voor binnen enzo, op terras wel wat hoger als de zon schijnt.soganta schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:15:
Kost het extra batterij om verbonden te blijven met internet (HSDPA, 3G of GPRS)? Want ik wil graag elk uur de mail laten checken maar dan moet ie dus permanent verbonden zijn met internet want ik kan niet steeds zelf de verbinding gaan verbreken.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Thanks, ik zal vanmiddag wel iets verkeerd gedaan hebben want ik kon enkel een nieuw contact aanmaken, niet het nummer toevoegen aan een bestaand contact.Luccus schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:29:
[...]
Op het nummer klikken, toevoegen als contactpersoon en dan het contact selecteren uit de lijst.
1.
Weet iemand hoe ik mijn macadres kan zien op de mda diamond 2, ik heb het wel gevonden bij geavanceerd. Maar ik kan geen getallen zien aangezien je eerst verbinding moet maken. Ik moet hier thuis eerst mijzelf op de maclijst zetten voordat ik erop kan. Beetje lastig dus, iemand anders andere optie ?
2.
Hoe krijg ik verder internetpagina's passend op me beeldscherm, moet nu elke keer naar rechts toe. Hij staat op mobiele weergave. Bijvoorbeeld belegger.nl/mobile en dan de koersen moet ik 10 meter naar rechts zie ik daar de koers staan en helemaal links het grafiekje
3. Wat zijn een beetje de beste instellingen voor video's ?
* Heb momenteel 840x480 en dan 560 kbs en 20 fps maar het loopt allemaal niet vloeiend genoeg.
25fps zal ook niet helpen, fps iets omlaag naar 450 ofzo ?
Gebruik trouwens spb mobile dvd, wou dvd's van planet earth erop kijken.
wmv, of mp4 beter ? Heb ook drie x-men films die zijn mp4 die lijken wat vloeiender, weet niet of dat ook met spb kan?
Weet iemand hoe ik mijn macadres kan zien op de mda diamond 2, ik heb het wel gevonden bij geavanceerd. Maar ik kan geen getallen zien aangezien je eerst verbinding moet maken. Ik moet hier thuis eerst mijzelf op de maclijst zetten voordat ik erop kan. Beetje lastig dus, iemand anders andere optie ?
2.
Hoe krijg ik verder internetpagina's passend op me beeldscherm, moet nu elke keer naar rechts toe. Hij staat op mobiele weergave. Bijvoorbeeld belegger.nl/mobile en dan de koersen moet ik 10 meter naar rechts zie ik daar de koers staan en helemaal links het grafiekje
* Heb momenteel 840x480 en dan 560 kbs en 20 fps maar het loopt allemaal niet vloeiend genoeg.
wmv, of mp4 beter ? Heb ook drie x-men films die zijn mp4 die lijken wat vloeiender, weet niet of dat ook met spb kan?
[ Voor 60% gewijzigd door NeoMe op 11-08-2009 11:36 ]
1. Idd, is niet goed nagedacht van microsoft om je mac adres niet zichtbaar te maken zonder connectie, kun je niet tijdelijk eens een ander wifi punt bezoeken zonder beveiliging (of je mac filter tijdelijk uitschakelen)?NeoMe schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:28:
1.
2.
ik weet niet direct hoe je het kan vinden zonder connectie te maken
2. Ik ben niet volledig mee met je probleem, normaal herschaalt opera mobile altijd correct de sites, maar bedoel je misschien dat hij teveel ingezoomd is tijdens het surfen via de scrollbar (die zoomt altijd naar links in inderdaad)? anders zoom je best uit (met bvb de scrollbar) zodat je de volledige site ziet en werk met de dubbeltap op het scherm, zo zoom je op een gerichte plaats in.
Je kan ook in landscape werken, misschien heb je dan meer ruimte om je volledige site te kunnen zien
3. Voor het converteren van filmpjes voor je TD2 is het beste programma nog altijd deze video convertor die te vinden is op XDA, je zet hem dan gewoon op WVGA en de convertor doet de rest
Die website deugt niet helemaal. Ze hadden daar een fixed breedte mee moeten geven, dan werkte het wel zoals het hoort.NeoMe schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:28:
2.
Bijvoorbeeld belegger.nl/mobile en dan de koersen moet ik 10 meter naar rechts zie ik daar de koers staan en helemaal links het grafiekje
Zal ze eens mailen, dan passen ze het denk ik wel aan.
Zal eens wat meer met Opera gaan werken, ziet er wel kicken uit allemaal die schermpjes enzo.
* nog geen drie dagen in huis en al een hard-reset, had ineens geen internet meer terwijl ik nergens aan heb gezeten en er geen storing was en de instellingen niet eens veranderd kunnen worden.
Zal eens wat meer met Opera gaan werken, ziet er wel kicken uit allemaal die schermpjes enzo.
* nog geen drie dagen in huis en al een hard-reset, had ineens geen internet meer terwijl ik nergens aan heb gezeten en er geen storing was en de instellingen niet eens veranderd kunnen worden.
[ Voor 86% gewijzigd door NeoMe op 12-08-2009 12:56 ]
Mijn HTC Touch Diamond 2 is opgehouden met automatisch RSS feeds bijwerken. Alles staat goed ingesteld, ik heb het allemaal nagelopen. Is ook niets aan gewijzigd sinds ik het toestel heb, en het heeft altijd goed gewerkt tot eergisteren. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
[ Voor 25% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 12-08-2009 10:57 ]
Heb je T-Mobile, lees post boven de jouwe.
Heb trouwens nog een vraagje, als je de telefoon aansluit op de pc dan krijg je normaal een schermpje of je:
- active sync
- disc drive
- gedeeld internet
Alleen ik krijg nu automatisch gedeeld internet, kan ik dat schermpje ergens weer oproepen. Ben bang dat ik perongeluk op 'niet meer vragen' heb gedrukt.
Iemand?
Heb trouwens nog een vraagje, als je de telefoon aansluit op de pc dan krijg je normaal een schermpje of je:
- active sync
- disc drive
- gedeeld internet
Alleen ik krijg nu automatisch gedeeld internet, kan ik dat schermpje ergens weer oproepen. Ben bang dat ik perongeluk op 'niet meer vragen' heb gedrukt.
Iemand?
Hmm vreemd bij mij kan ik wel instellen wat mijn keuze moet zijn maar hij biedt wel constant het venster aan met de keuzes, alleen als ik dan een aantal secondes niets doe start hij automagisch (mijn gekozen) active sync?NeoMe schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 20:52:
Heb je T-Mobile, lees post boven de jouwe.
- active sync
- disc drive
- gedeeld internet
Iemand?
Weet je misschien hoe je daar moet komen, heb zowat alle instellingen/programma's al afgezocht naar iets. Hoe heet dat venstertje ?
Sorry dunno, zoals ik al zei ik krijg altijd het venster alleen gaat hij na een paar seconde door naar mijn voorkeuze. Dat geeft een klein moment waarop ik dan die standaard keuze kan wijzigen.NeoMe schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 20:59:
Weet je misschien hoe je daar moet komen, heb zowat alle instellingen/programma's al afgezocht naar iets. Hoe heet dat venstertje ?
Misschien domme vraag maar heb je al een keer de telefoon herstart (misschien dat die dan wel dat keuzemenu weer geeft)?
Laptop en mobiel al meerdere keren opnieuw opgestart. Krijg nog steeds standaard en meteen gedeeld internet. Erg irritant, heb liever dat begin schermpje. Hoop dat iemand weet hoe je in dat scherm kunt komen zodat je 'niet meer vragen' uit kunt zetten, desnoods met total commander in het register want zal toch ergens moeten zitten ?Henri schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:20:
[...]
Sorry dunno, zoals ik al zei ik krijg altijd het venster alleen gaat hij na een paar seconde door naar mijn voorkeuze. Dat geeft een klein moment waarop ik dan die standaard keuze kan wijzigen.
Misschien domme vraag maar heb je al een keer de telefoon herstart (misschien dat die dan wel dat keuzemenu weer geeft)?
Het is te vinden in de instellingen van de telefoon: Ga naar de instellingen tab van touchflo, dan naar 'meer', dan de verbindingen tab en daarna het icoontje 'USB aan pc' aanklikken. Daar zie je een vinkje onderaan om te vragen naar verbindingstype als je de verbinding maakt
Ja, had ik ook al gevonden maar geeft ook geen resultaat. Zal dadelijk eens uitzetten en dan opnieuw opstarten...zo wazig allemaal.
Is bizar dat dat niet werkt
ik heb nog nooit het vinkje in het scherm (dat hij niet meer moet vragen wat ik zou nemen) maar ik dacht altijd dat, als ik het ooit zou doen, het op die manier weer kon uitgezet worden..
En als je het keuzerondje in dat instellingen scherm nu eens manueel op active sync of eventueel diskdrive zet, veranderd dat niet?
Ik lees dat je al een hard reset gedaan hebt en er staat dus waarschijnlijk nog niet veel op, dus je kan eventueel nog een hard reset doen
nee, het is vreemd dat zo'n vreemde problemen krijgt, bij mij werkte dat allemaal goed van de 1e keer
En als je het keuzerondje in dat instellingen scherm nu eens manueel op active sync of eventueel diskdrive zet, veranderd dat niet?
Ik lees dat je al een hard reset gedaan hebt en er staat dus waarschijnlijk nog niet veel op, dus je kan eventueel nog een hard reset doen
nee, het is vreemd dat zo'n vreemde problemen krijgt, bij mij werkte dat allemaal goed van de 1e keer
Opzich niet echt een probleem, active sync gebruik ik niet en de laptop ziet de telefoon als aparte schijf dus kan nog gewoon op me geheugenkaartje. Alleen wel irritant dat dan het internetschermpje tevoorschijn komt, heb geen zin om nu alweer een hard reset te doen en alles weer opnieuw te moeten installeren.
Misschien later dit jaar, wanneer komt 6.5 trouwens uit...zou toch na de zomer ergens zijn ?
Misschien later dit jaar, wanneer komt 6.5 trouwens uit...zou toch na de zomer ergens zijn ?
[ Voor 13% gewijzigd door NeoMe op 12-08-2009 21:59 ]
Verwijderd
Ik heb momenteel de NLD_1.39.404.4 rom en de laatste radioversie van op xda: 4.47.25.21 en ik moet zeggen dat dit toch wel een grote vooruitgang is op gebied van standby tijd.
Momenteel zit ik op 94 uur standby tijd en heb nog 18% over. Met de stock rom 1.39.404.1 (47382) NLD en radio 3.43.25.19 haalde ik amper 30 tot 50 uren standby tijd.
Aangezien de nieuwe rom niet zoveel verbeteringen heeft denk ik dat het de nieuwste radio versie moet zijn.
Ik ben nu deze registry settings ook aan het testen:
Enable Better Power Management
HKLM,"Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\MMC_Class","DisablePowerManagement",0
HKLM,"Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\NAND_Class","DisablePowerManagement",0
HKLM,"Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\SDMemory_class","DisablePowerManagement",0
HKLM,"Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\SIM_Class","DisablePowerManagement",0
Eens kijken wat dit voor effect heeft
Momenteel zit ik op 94 uur standby tijd en heb nog 18% over. Met de stock rom 1.39.404.1 (47382) NLD en radio 3.43.25.19 haalde ik amper 30 tot 50 uren standby tijd.
Aangezien de nieuwe rom niet zoveel verbeteringen heeft denk ik dat het de nieuwste radio versie moet zijn.
Ik ben nu deze registry settings ook aan het testen:
Enable Better Power Management
HKLM,"Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\MMC_Class","DisablePowerManagement",0
HKLM,"Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\NAND_Class","DisablePowerManagement",0
HKLM,"Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\SDMemory_class","DisablePowerManagement",0
HKLM,"Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\SIM_Class","DisablePowerManagement",0
Dit heb ik ook een keer gehad. Wat toen deed is de telefoon z'n zin geven en laten verbinden met internet. Daarna op disconnect gedrukt en Internet Sharing afgesloten. Daarna kreeg ik dat keuzemenu weer bij opnieuw verbinden.NeoMe schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:21:
[...]
Laptop en mobiel al meerdere keren opnieuw opgestart. Krijg nog steeds standaard en meteen gedeeld internet. Erg irritant, heb liever dat begin schermpje. Hoop dat iemand weet hoe je in dat scherm kunt komen zodat je 'niet meer vragen' uit kunt zetten, desnoods met total commander in het register want zal toch ergens moeten zitten ?
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ik heb gisteren de nieuwe rom geïnstalleerd, al me gegevens weg uiteraard, maar ik maakte gebruik van Microsoft My Phone, het is welliswaar nog een beta maar werkte tot nu toe echt prima. Alleen toen ik nu al mijn contactpersonen wilde importeren van internet deed hij er 30 en daarna liep die vast..heeft iemand dit probleem ook of weet iemand hoe dit op te lossen is? Hoor het graag!
Een Nederlands rom en de laatste radioversie... het kan dus wel? Ik kreeg dat niet voor elkaar.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 00:01:
Ik heb momenteel de NLD_1.39.404.4 rom en de laatste radioversie van op xda: 4.47.25.21 en ik moet zeggen dat dit toch wel een grote vooruitgang is op gebied van standby tijd.
Kun je een kleine How to... maken?
En als je de radio flasht, ben je dan ook weer alles kwijt? (staat wel in die RUU ofzoiets)
(Ikke wachten en wachten, tot ik een error kreeg. Dus gebeurde er weinig flashen)
bvd.
Je kunt altijd een radio rom over een op je telefoon geinstalleerde rom flashen, de huidige rom blijft onaangetast. En uiteraard veranderd ook niets aan je geinstalleerde apps en instellingen. Ik heb dit zelf al meerdere keren gedaan.JantjeKoud schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:50:
[...]
Een Nederlands rom en de laatste radioversie... het kan dus wel? Ik kreeg dat niet voor elkaar.![]()
Kun je een kleine How to... maken?![]()
En als je de radio flasht, ben je dan ook weer alles kwijt? (staat wel in die RUU ofzoiets)
(Ikke wachten en wachten, tot ik een error kreeg. Dus gebeurde er weinig flashen)![]()
bvd.
Als warme broodjes...er is weer een nieuwere radio verschenen...4.47.25.31. Ik ga 'm testen op mijn custom Tom WM6.5 Leo 1.1 ROM. Die is overigens erg mooi...maar bij sommige gebruikers instabiel en nog wat bugs. Bij mij overigens geen enkel probleemVerwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 00:01:
Ik kon het via de zoekfunctie niet vinden. Heb ik de verkeerde trefwoorden gebruikt? Want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem:
Net moest ik bellen naar de klantenservice van ziggo en dan krijg je een belcomputer met een stem: 'toets 1 voor ...' etc. Maar ja ik zag geen toetsen in beeld! Hoe krijg ik die te zien?
Net moest ik bellen naar de klantenservice van ziggo en dan krijg je een belcomputer met een stem: 'toets 1 voor ...' etc. Maar ja ik zag geen toetsen in beeld! Hoe krijg ik die te zien?
Tijdens het bellen op Toetsenblok drukken naast het rode knopje Gesprek Stoppen.harryprog schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:30:
Ik kon het via de zoekfunctie niet vinden. Heb ik de verkeerde trefwoorden gebruikt? Want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem:
Goedemiddag,
Wat moet ik precies voorstellen bij een Radio Rom?! Wat doet dat precies? Wat is het verschil tussen een normale rom en een Radio rom?! Sorry ben nog een noob op dit gebied..
En als ik een hard reset doe.. ben ik dan ook mijn tomtom kwijt ondanks dat hij op mijn geheugenkaart is geinstalleerd!?
Wat moet ik precies voorstellen bij een Radio Rom?! Wat doet dat precies? Wat is het verschil tussen een normale rom en een Radio rom?! Sorry ben nog een noob op dit gebied..
En als ik een hard reset doe.. ben ik dan ook mijn tomtom kwijt ondanks dat hij op mijn geheugenkaart is geinstalleerd!?
Een ROM is zeg maar het operating system van een telefoon. De Radio ROM is apart daarvan, en verzorgt dan weer de verbindingen zoals telefoonverkeer, wifi, gps, data.willem1509 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:01:
Goedemiddag,
Ja, maar is waarschijnlijk slechts een kwestie van installatiebestand op geheugenkaart uitvoeren zodat TT weer wordt geinstalleerd op telefoon. Bij mij is dat in ieder geval wel het geval.En als ik een hard reset doe.. ben ik dan ook mijn tomtom kwijt ondanks dat hij op mijn geheugenkaart is geinstalleerd!?
Verwijderd
Als je een nieuwe rom update doet ben je al je gegevens kwijt. Bij een nieuwe radio update niet(zie xda).JantjeKoud schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:50:
[...]
Een Nederlands rom en de laatste radioversie... het kan dus wel? Ik kreeg dat niet voor elkaar.![]()
Kun je een kleine How to... maken?![]()
(Ikke wachten en wachten, tot ik een error kreeg. Dus gebeurde er weinig flashen)![]()
bvd.
Voor een radioupdate moet je wel eerst een hardspl doen voor je een custom radio er kunt opzetten.
Hmm ik ben eens benieuwd wat er aan deze nieuwe radio beter is.dafmay schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:56:
[...]
Als warme broodjes...er is weer een nieuwere radio verschenen...4.47.25.31. Ik ga 'm testen op mijn custom Tom WM6.5 Leo 1.1 ROM. Die is overigens erg mooi...maar bij sommige gebruikers instabiel en nog wat bugs. Bij mij overigens geen enkel probleem
Whoppa, you did it...teminste vandaag...want nu is het terug. Maar dit heb ik gisteren ook zeker een paar keer gedaan...misschien had ie eerst wat aanmoediging van jou nodig.Crusader schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:12:
[...]
Dit heb ik ook een keer gehad. Wat toen deed is de telefoon z'n zin geven en laten verbinden met internet. Daarna op disconnect gedrukt en Internet Sharing afgesloten. Daarna kreeg ik dat keuzemenu weer bij opnieuw verbinden.
Verder echt een relaxte telefoon, k heb touchflo uitgezet en spb pocket plus erop. Verder tomtom navigator 7 en messenger live en spb weather...zo hou ik hem even want heb nog wel meer software maar gebruik dit voornamelijk.
Edit: Oja, gebruik ook spb dvd mobile, super handig om al je dvd's/video's mee om te zetten naar de juiste resolutie en instellingen. Kijk erg veel video's op me mobiel, en het schermpje is een goede verbetering ten opzichte van me mda touch plus die ik hiervoor had.
[ Voor 32% gewijzigd door NeoMe op 13-08-2009 16:22 ]
Wist ik wel, ik vroeg me al af waar je bleef met je bevestigingNeoMe schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:59:
[...]
Whoppa, you did it...teminste vandaag...want nu is het terug. Maar dit heb ik gisteren ook zeker een paar keer gedaan...misschien had ie eerst wat aanmoediging van jou nodig.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
tnx voor jullie reactie. Is het moeilijk om een custom rom erop te zetten?!
Neen....erg makkelijk zelfs.willem1509 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:13:
tnx voor jullie reactie. Is het moeilijk om een custom rom erop te zetten?!
Heeft iemand eigenlijk al TomTom 7 op zijn Diamond2 draaien?
Ik heb hem al wel in mijn bezit, maar de uitleg die erbij zit is helaas in het frans. Heeft misschien iemand te tijd om uit te leggen hoe ik dit moet installeren op mijn Diamond2?
Alvast bedankt
Ik heb hem al wel in mijn bezit, maar de uitleg die erbij zit is helaas in het frans. Heeft misschien iemand te tijd om uit te leggen hoe ik dit moet installeren op mijn Diamond2?
Alvast bedankt
Zeker met zo'n uitleg...
Makkelijk is het niet, je moet je er wel even in verdiepen. Updaten van 6.0 naar 6.1 dat noem ik makkelijk want dat is gewoon dubbelklik op het bestand en je pda via usb aan de computer koppelen, installeren en klaar. Maar als je overgaat op een custom rom dan moet je andere stappen nemen. Je moet eerst Hardspl ofiets doen, en daarna nog zoiets voordat je de Rom erop kunt zetten. Je pikt dan ook meteen een nieuwe radioversie mee, dat is voor bellen en gprs enzo dus niks met radio zelf te maken. Er bestaat een kans dat het mis gaat en je toestel niet meer te fixen valt ( bricken ) dus zeker op eigen risico en gewoon eerst even goed inlezen. Op xda is genoeg te vinden, ook voor jou telefoon.
Ja, ik heb TomTom 7 draaien. Kwestie van .cab installeren vanaf je mobiel. Of als je een cd hebt met de cd installeren. In principe kun je dan gewoon zelf een kaart op je micro-sd zetten die je wilt. TomTom pikt deze vanzelf op en navigeer waar je maar naar toe wilt. Verder kun je nog het mapje met stemmen aanvullen of andere kaarten etc.ZwerverRoodbaar schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:29:
Heeft iemand eigenlijk al TomTom 7 op zijn Diamond2 draaien?
[ Voor 28% gewijzigd door NeoMe op 13-08-2009 19:39 ]
Ach ik heb al eens (vorige deel?) hierover redelijk uitvoerig uitleg gedaan. Een kwestie van de zoekfunctie gebruiken...daar is die voor. Tja, dan kun je van mij soms een kort en bondig antwoord verwachten. Btw de mods houden niet van al te veel lullen over flashen en hoe dat werkt...heb al eens een waarschuwing gehad en wil voorkomen dat ik een ban aan de broek krijg.
En verder, een beetje Googlen en je komt op de XDA site terecht waar alles dik staat uitgelegd....er wordt van je verwacht dat je zelf een beetje moeite doet voordat je hier allemaal vragen dumpt.
Sorry voor de lange rant, maar wordt soms beetje ibbig van (onterechte) terechtwijzingen.
[ Voor 40% gewijzigd door dafmay op 13-08-2009 20:10 ]
Hoe moet ik die .cab installeren vanaf mijn mobiel dan?NeoMe schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:37:
Ja, ik heb TomTom 7 draaien. Kwestie van .cab installeren vanaf je mobiel. Of als je een cd hebt met de cd installeren. In principe kun je dan gewoon zelf een kaart op je micro-sd zetten die je wilt. TomTom pikt deze vanzelf op en navigeer waar je maar naar toe wilt. Verder kun je nog het mapje met stemmen aanvullen of andere kaarten etc.
Waar moet ik hem neerzetten en vanaf waar (op de mobiel) kan ik hem dan openen om te installeren.
Gebruik eens de zoekfunctie, of Google eens wat. Dit soort vragen zijn behoorlijk basic en we zien graag dat je zelfinitiatief toont als je hier post. GoT is geen helpdesk.ZwerverRoodbaar schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 20:15:
[...]
Hoe moet ik die .cab installeren vanaf mijn mobiel dan?
Waar moet ik hem neerzetten en vanaf waar (op de mobiel) kan ik hem dan openen om te installeren.
Ik ben nieuw tot het Windows Mobile platform en heb me al suf gegoogelt naar hoe ik TomTom 7 kan installeren.
Ben niet de eerste die hulp gaat vragen op Tweakers, vogel het meestal lekker zelf uit, echter nu zit er niks anders op dan even wat uitleg te vragen mbt. het installeren van software op het Mobile platform.
Groetjes
Ben niet de eerste die hulp gaat vragen op Tweakers, vogel het meestal lekker zelf uit, echter nu zit er niks anders op dan even wat uitleg te vragen mbt. het installeren van software op het Mobile platform.
Groetjes
Maak gewoon een TR ipv te ranten. Dit willen we niet zien.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 13-08-2009 21:01 ]
Aan zulke hulp heb ik ook wat, als ik ergens niet uit kom neem ik aan dat ik ergens hulp kan krijgen? Vooral op een site/forum zoals Tweakers....
Ondertussen TomTom 7 al geinstalleerd en niet door de hulp van Googelen of de hulp van hierboven, echter krijg ik de kaart niet geactiveerd
Ondertussen TomTom 7 al geinstalleerd en niet door de hulp van Googelen of de hulp van hierboven, echter krijg ik de kaart niet geactiveerd
[ Voor 23% gewijzigd door ZwerverRoodbaar op 13-08-2009 21:01 ]
Ik kan mij vergissen, maar is dat dan wel een legale versie van TT?ZwerverRoodbaar schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:00:
Aan zulke hulp heb ik ook wat, als ik ergens niet uit kom neem ik aan dat ik ergens hulp kan krijgen? Vooral op een site/forum zoals Tweakers....
De helpdesk bellen. Of gewoon legaal de boel aanschaffen.ZwerverRoodbaar schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:00:
Boel is inderdaad legaal aangeschaft bij een TT shop.
Ik zal kijken of morgen de helpdesk bereikbaar is.
Ik zal kijken of morgen de helpdesk bereikbaar is.
Ik snap niet waarom het me niet lukt om e-mail in te stellen op het apparaat.
Ik stel het exact hetzelfde in als op mijn pc. (smtp.xs4all.nl en/of imap.xs4all.nl)
Ik zeg dat de gegevensverbinding aan moet.
Vervolgens verzenden en ontvangen, maar bij het verbinden blijft hij al hangen.
gmail lukt wel, xs4all niet.
Iemand nog tips?
edit: lamaar.
account verwijdert, handmatig ingesteld zonder automa. config en nu loopt ie goed.....
Ik stel het exact hetzelfde in als op mijn pc. (smtp.xs4all.nl en/of imap.xs4all.nl)
Iemand nog tips?
account verwijdert, handmatig ingesteld zonder automa. config en nu loopt ie goed.....
[ Voor 23% gewijzigd door Wii4all op 13-08-2009 21:46 ]
Burp
Verwijderd
Is er eigenlijk een gemakkelijke manier om mijn msncontacten(emailadressen) te linken aan mijn contactpersonen op mijn topaz?
Met de windows live applicatie kan je dat zogezegd doen maar als ik dit doe dan is het resultaat dat al mijn emailadressen bij tussen de telefooncontactpersonen staan en dat is toch wel de bedoeling niet denk ik zo.
Ik heb geen zin om bij elk telefooncontact zijn/haar emailadres bij te typen, maar ik vrees ervoor
Iemand hier ervaring mee?
Met de windows live applicatie kan je dat zogezegd doen maar als ik dit doe dan is het resultaat dat al mijn emailadressen bij tussen de telefooncontactpersonen staan en dat is toch wel de bedoeling niet denk ik zo.
Ik heb geen zin om bij elk telefooncontact zijn/haar emailadres bij te typen, maar ik vrees ervoor
Als je windows live mail op je pc hebt, kun je vanuit daar heel gemakkelijk je contactpersonen bewerken en toevoegen etc. Ik heb dat pas gedaan met elk contactpersoon in mijn msnlijst. Vanuit je telefoon dan even live messenger opstarten en hij neemt gelijk al je contacten over van msn en dus ook inclusief alle telefoongegevens. Het voordeel is dat als je ooit een contactpersoon toevoegd via msn, hij hem dan gelijk overneemt in je telefoon ( hij synct elke keer als je op msn gaat met je mobiel.Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:50:
Is er eigenlijk een gemakkelijke manier om mijn msncontacten(emailadressen) te linken aan mijn contactpersonen op mijn topaz?
Ik heb geen zin om bij elk telefooncontact zijn/haar emailadres bij te typen, maar ik vrees ervoor![]()
Succes
Ik heb sinds 2 dng dat mijn speaker bromt als iemand me belt. Is hij dan kapot? Iemand hier die ook last van heeft, of heeft gehad?
Ik neem aan dat dit garantie is?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Uhm je kunt het proberen met het updaten van je rom via de htc site.. anders gewoon even teruggaan naar de winkel, want het valt onder de garantie.Pedr0 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:55:
Ik heb sinds 2 dng dat mijn speaker bromt als iemand me belt. Is hij dan kapot? Iemand hier die ook last van heeft, of heeft gehad?
Hoe krijg ik remote desktop goed in landscape modus? Als ik onderstaande registry uitvoert gaat die wel in landscape, maar behoud het formaat van porttrait. Full Screen of Fit to Screen, het maakt niks uit.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het formaat goed is?
I Added the following to the registry:
HKCU/Software/HTC/HTCSENSOR/GSensor/WhiteList
String Value
Name: RemoteDesktop
String: TSSHELLWND
Not sure but the string value is more then likely case sensitive.
Ps ik heb wel een custom rom met winmobile 6.1, dus als er dan niet meer geholpen mag worden is het begrijpelijk
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het formaat goed is?
I Added the following to the registry:
HKCU/Software/HTC/HTCSENSOR/GSensor/WhiteList
String Value
Name: RemoteDesktop
String: TSSHELLWND
Not sure but the string value is more then likely case sensitive.
Ps ik heb wel een custom rom met winmobile 6.1, dus als er dan niet meer geholpen mag worden is het begrijpelijk
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Welke provider heb je? Vodafone etc?Wii4all schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:19:
Ik snap niet waarom het me niet lukt om e-mail in te stellen op het apparaat.
Iemand nog tips?
Ik heb sindskort vodafone, maar kan dus niet meer mijn eigen pop mail ophalen..hij geeft aan : fout bij synchroniseren. Outlook Exchange (via activesync) werkt prima...ook kan ik de filmpjes via NOS Mobiel en Uitzendinggemist app. niet meer afspelen...ik weet dat het te maken heeft met de proxy uitzetten...alleen als ik dit doe, kan ik geen vodafone tv meer benaderen...deze loopt direct via proxy
[ Voor 24% gewijzigd door caribman op 16-08-2009 11:37 ]
Er is op XDA een app beschikbaar die de verjaardagen van de contactpersonen in de agenda zet!!
BirthdaysToCalendar
BirthdaysToCalendar

is die van mij dan zo speciaal dat ie dat zonder extra app al automatisch doet?Miyamoto schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 15:02:
Er is op XDA een app beschikbaar die de verjaardagen van de contactpersonen in de agenda zet!!
BirthdaysToCalendar
[afbeelding]
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Sync met Outlook misschien? (ik ook namelijk)ppFreddy schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 15:54:
[...]
is die van mij dan zo speciaal dat ie dat zonder extra app al automatisch doet?
Een verjaardag is niet meer dan een jaarlijks terugkerend evenement, net als kerst etc.
ppFreddy schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 15:54:
[...]
is die van mij dan zo speciaal dat ie dat zonder extra app al automatisch doet?
Enkel na synchronisatie met Outlook inderdaad.dafmay schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 16:11:
[...]
Sync met Outlook misschien? (ik ook namelijk)
Dit topic is gesloten.