Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 11:19
Gisteren mijn MDA Compact V binnen, meteen de laatste HTC-rom erop gezet, want ik houd niet zo van die T-Mobile kleurtjes etc. Werkt perfect, ook de landscape-registratie hack werkt fijn.
Heeft iemand enig idee of ik de landscapemodus ook kan instellen dat hij beide kanten op kan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

firefighter2 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 07:34:
[...]

hmmm zelfde heb ik ook.
precies na 30 minuten.

vreemd
Ik ben even aan het testen geweest. Tweetal hard resets inmiddels inclusief de laatste nieuwe rom van de HTC site: maakt allemaal niets uit. Onafhankelijk van de settings bij energiebeheer klapt ie er gewoon uit.

Wat het nog vreemder maakt: als ik coreplayer start, en een filmpje kijk, blijft alles wel gewoon draaien. Dus die geeft op de een of andere manier wél door dat er iets actief is waardoor het scherm niet zwart moet worden, wat dus bij Tomtom niet (meer) gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:56:
[...]

Ik ben even aan het testen geweest. Tweetal hard resets inmiddels inclusief de laatste nieuwe rom van de HTC site: maakt allemaal niets uit. Onafhankelijk van de settings bij energiebeheer klapt ie er gewoon uit.

Wat het nog vreemder maakt: als ik coreplayer start, en een filmpje kijk, blijft alles wel gewoon draaien. Dus die geeft op de een of andere manier wél door dat er iets actief is waardoor het scherm niet zwart moet worden, wat dus bij Tomtom niet (meer) gebeurd...
Hier had ik de eerste 2 keer dat ik navigeerde met TomTom ook last van. En inderdaad, alle energie instellingen aangepast ed, maar niets hielp.

Bij mij is het probleem spontaan verdwenen, ik kan nu navigeren wat ik wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 12:12
Ik vraag mij af....zou het iets te maken kunnen hebben met wel/niet gebruik van de TT audio fix? Deze laat namelijk, als ik het goed heb begrepen, een mp3 bestand continue op de achtergrond meedraaien waardoor het probleem met de afgebroken navigatiestem is opgelost.

Misschien dat deze ook resulteert in het aanblijven van het TD2 scherm na 30 minuten, of andersom juist het scherm uitschakeld?

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 22-07-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

dafmay schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:31:
Ik vraag mij af....zou het iets te maken kunnen hebben met wel/niet gebruik van de TT audio fix? Deze laat namelijk, als ik het goed heb begrepen, een mp3 bestand continue op de achtergrond meedraaien waardoor het probleem met de afgebroken navigatiestem is opgelost.

Misschien dat deze ook resulteert in het aanblijven van het TD2 scherm na 30 minuten, of andersom juist het scherm uitschakeld?
Hmm.. misschien de moeite waard om die eens te deinstalleren ja; zal het zo direct even doen. Heb tot nu toe altijd tt7 erop gezet, en direct daarna de audiofix omdat dat anders van dat krakkemikkege geluid is. Als het wat oplevert post ik het hier!

**EDIT**

Nope. Maakt niets uit. Heb het volgende gedaan:
- audiofix gedeinstalleerd
- soft reset
- tt7 gestart zonder audiofix
- na x seconden: scherm uit (niet eerst backlight uit, gewoon alles zwart)

- audiofix weer geinstalleerd
- soft reset
- tt7 gestart met audiofix
- en ja hoor, daar knalt ie er na verloop van tijd weer braaf uit. Zucht.

Heb inmiddels een mail naar de td/ondersteuning van HTC gestuurd. Als dat wat oplevert, post ik weer.

[ Voor 23% gewijzigd door GurbY{nl} op 22-07-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
gyedema schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:45:
[...]

Hmm.. misschien de moeite waard om die eens te deinstalleren ja; zal het zo direct even doen. Heb tot nu toe altijd tt7 erop gezet, en direct daarna de audiofix omdat dat anders van dat krakkemikkege geluid is. Als het wat oplevert post ik het hier!

**EDIT**

Nope. Maakt niets uit. Heb het volgende gedaan:
- audiofix gedeinstalleerd
- soft reset
- tt7 gestart zonder audiofix
- na x seconden: scherm uit (niet eerst backlight uit, gewoon alles zwart)

- audiofix weer geinstalleerd
- soft reset
- tt7 gestart met audiofix
- en ja hoor, daar knalt ie er na verloop van tijd weer braaf uit. Zucht.

Heb inmiddels een mail naar de td/ondersteuning van HTC gestuurd. Als dat wat oplevert, post ik weer.
Ok jammer, was het proberen waard. Merkwaardige issue! Ben benieuwd of er vanuit HTC een handige oplossing komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik heb trouwerns ook die audio fix draaien zit/zat ik net te bedenken.

Maar goed, dat is het probleem dus niet ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Wii4all schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:34:
ik heb trouwerns ook die audio fix draaien zit/zat ik net te bedenken.

Maar goed, dat is het probleem dus niet ;)
Nee blijkbaar niet. Ik heb zelfs een of ander obscuur houtje-touwtje oplossing getest; het schijnt dat er met tt6 een gelijksoortig probleem op de ipaq was, waar je door met een hex-editor de tekst "backlight" in de tt7 exe wijzigde naar "bbcklight". Ook dat mocht niet baten.

Op de een of andere manier wordt er door de TD2 niet herkent dat er wat actief is, als tt7 draait. Bij, zoals ik al aangaf, bijvoorbeeld Coreplayer is dat wél het geval; daar gaat het scherm dus níet uit gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Is dit overigens bij jullie op de nieuwste ROM, of een eerdere ROM? Wellicht handig om daar ook eens naar te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

dafmay schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:05:
Is dit overigens bij jullie op de nieuwste ROM, of een eerdere ROM? Wellicht handig om daar ook eens naar te kijken...
Tot voor vanmiddag was dit op de originele NL rom, na vanmiddag op de gisteren door HTC uitgebrachte nieuwe rom (de .04 uit mijn hoofd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 14:55

Meneer iCy

swarma

gyedema schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 21:44:
Heel vreemd. Gister tijdens het rijden valt precies na een half uur de tomtom uit. Dat wil zeggen: het scherm wordt zwart. Dus even power-on knop, en in de taakmanager staat tomtom nog op de achtergrond en hup hij draait weer.

Later thuis nog eens geprobeerd: ja hoor, na 30 min op ext power: uit. Haal ik de stroom eraf, dan is het na 30 seconden al scherm uit. Voorheen deed ie dit niet.

Dus kijken bij instellingen-meer-energie-geavanceerd en daar de instellingen aangepast. Maar: dat maakt niets uit. Wat ik ook instel, na 30 seconden cq 30 minuten gaat het scherm uit. Al haal ik de vinkjes weg.

Na hard reset en alles opnieuw geinstalleerd, geen verandering....
Met de t-mobile rom geen enkel last van, vandaag een uur auto gereden (2x, want ik moest ook terug)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag, maar probeer het toch even. :-)

Ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een HTC Touch Diamond2. Ben er ontzettend blij mee en heb er eigenlijk nog niet veel op aan te merken, behalve dan het ontvangen van een SMS in standby modus (overigens heeft de hotfix van de HTC site niet geholpen).

De Touch Diamond2 heb ik aangeschaft bij het verlengen van mijn originele Hi abonnement. Daarnaast heb ik ook Hi Eindeloos Online genomen. Er zat een flinke korting op voor het eerste jaar en aangezien ik nogal veel reis en graag o.a. mijn mail onderweg controleer, leek mij dit wel handig. Nu is het probleem dat ik het niet aan de praat krijg. De youtube push-pagina, die al standaard bij mijn Internet tab stond, werkt wel, maar het openen van de meest simpele site, Google, via zowel de Internet Explorer als Opera werkt niet. Ik heb hier en daar al gezocht, maar kon eigenlijk niks vinden.

Zie ik iets over het hoofd? Heb ik iets verkeerd begrepen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:27:
Ik weet niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag, maar probeer het toch even. :-)

Ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een HTC Touch Diamond2. Ben er ontzettend blij mee en heb er eigenlijk nog niet veel op aan te merken, behalve dan het ontvangen van een SMS in standby modus (overigens heeft de hotfix van de HTC site niet geholpen).

De Touch Diamond2 heb ik aangeschaft bij het verlengen van mijn originele Hi abonnement. Daarnaast heb ik ook Hi Eindeloos Online genomen. Er zat een flinke korting op voor het eerste jaar en aangezien ik nogal veel reis en graag o.a. mijn mail onderweg controleer, leek mij dit wel handig. Nu is het probleem dat ik het niet aan de praat krijg. De youtube push-pagina, die al standaard bij mijn Internet tab stond, werkt wel, maar het openen van de meest simpele site, Google, via zowel de Internet Explorer als Opera werkt niet. Ik heb hier en daar al gezocht, maar kon eigenlijk niks vinden.

Zie ik iets over het hoofd? Heb ik iets verkeerd begrepen?

Alvast bedankt!
bij instellingsgegevens in plaats van hi kpn instellen.
dan werkt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firefighter2 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:10:
bij instellingsgegevens in plaats van hi kpn instellen.
dan werkt alles.
Heb je enig idee hoe dom ik me nu voel? Ik ging er eigenlijk vanuit dat deze op Hi moest staan, aangezien het "Hi Eindeloos Online" heet. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 14:50

ppFreddy

gewoon Frederik

gisteren op aanraden van een collega met dezelfde telefoon iets geprobeerd waardoor de sms notificatie wel goed zou moeten werken.
Ik had de gewoonte om de telefoon altijd te locken en dan met de powerknop in standby te zetten. Nu lock ik em gewoon en steek em in m'n zakken, zonder manueel op standby te zetten (doet ie toch automatisch)
Tot nu toe al bij elk smsje geluid en trillen gehad :)

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:23:
[...]

Heb je enig idee hoe dom ik me nu voel? Ik ging er eigenlijk vanuit dat deze op Hi moest staan, aangezien het "Hi Eindeloos Online" heet. Bedankt!
maakt niet uit, daar is dit forum voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCount
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-09-2017
Google maps 3.2.0 (nieuw - met layers)

Deze werkt op mijn D2 (NL)

http://forum.xda-develope...php?p=4184243&postcount=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Onhandig zo'n energievretende data connectie die continue aan blijft? Deze settings brengen de oplossing!

http://lordraj.blogspot.c...n-auto-off-htc-touch.html

To setup auto-disconnect modify the follwing registry entries:

HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings
CacheTime=60

(60 seconds before disconnect, change to suit you)

SuspendResume=GPRS_bye_if_device_off
(default is "~GPRS!" which is always on)

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 25-07-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 23:47
In de loop van de tijd veel wallpapers gedownload van diverse sites. Bytheway thanks. Maar nu vond ik alle wallpapers niet echt geschikt voor de standaard Htc skin. Heb er dus enkele uitgezocht waarvan ik dacht, die zal ik ook echt een keer gebruiken. De meeste heb ik aangepast (meestal donkerder gemaakt), en ik wilde ze nu met jullie delen.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dickprotzman/Wallpapers/HtcD2Wallpaper03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dickprotzman/Wallpapers/HtcD2Wallpaper10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dickprotzman/Wallpapers/HtcD2Wallpaper13.jpg

Alle 29 stuks zijn te downloaden van mijn Ziggo plekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
JantjeKoud schreef op zondag 26 juli 2009 @ 01:10:
In de loop van de tijd veel wallpapers gedownload van diverse sites. Bytheway thanks. Maar nu vond ik alle wallpapers niet echt geschikt voor de standaard Htc skin. Heb er dus enkele uitgezocht waarvan ik dacht, die zal ik ook echt een keer gebruiken. De meeste heb ik aangepast (meestal donkerder gemaakt), en ik wilde ze nu met jullie delen.

Thanks! Daar zitten een paar zeer aardige wallpapers bij. Zelf gebruik ik al tijden deze :

Afbeeldingslocatie: http://img512.imageshack.us/img512/6120/blackrno.jpg

http://img512.imageshack.us/i/blackrno.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 26-07-2009 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
dafmay schreef op zondag 26 juli 2009 @ 11:01:
[...]

Thanks! Daar zitten een paar zeer aardige wallpapers bij. Zelf gebruik ik al tijden deze :
Mooi, mooi, toch vind ik het te veel storen met de witte tekst. :X Daarom is het ook zo moeilijk om een 'juiste' wallpaper te vinden (maken). Ik wil rekening houden met de grote flipklok ;) en ook de kleine. Dan nog de tekst, Oproepen en Agenda, en vooral de datum. Deze moeten evenals de afspraken nog goed leesbaar zijn. Wanneer er een ander thema gebruikt wordt, heb je dezelfde voorwaarden, maar zullen de (in mijn ogen) beste wallpapers weer anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
JantjeKoud schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:55:
[...]

Mooi, mooi, toch vind ik het te veel storen met de witte tekst. :X Daarom is het ook zo moeilijk om een 'juiste' wallpaper te vinden (maken). Ik wil rekening houden met de grote flipklok ;) en ook de kleine. Dan nog de tekst, Oproepen en Agenda, en vooral de datum. Deze moeten evenals de afspraken nog goed leesbaar zijn. Wanneer er een ander thema gebruikt wordt, heb je dezelfde voorwaarden, maar zullen de (in mijn ogen) beste wallpapers weer anders zijn.
Jij hanteert zo te zien zo'n beetje dezelfde criteria als ik :) Inderdaad erg moeilijk om de perfecte achtergrond te vinden...al ben ik met mijn huidige 99% tevreden. Ik vind juist dat deze niet al te overheersend is, en de teksten nog prima zijn te lezen. En donker, vooral zwart, is toch imo de strakste achtergrond voor zo'n telefoon. Ik houd niet echt van kleurige achtergronden....wordt als snel te druk en "kinderachtig/speels".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
dafmay schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:22:
[...]

Ik houd niet echt van kleurige achtergronden....wordt als snel te druk en "kinderachtig/speels".
Och een kleurtje op zijn tijd, versmaad ik niet, gebruik de telefoon namelijk niet zakelijk.
Hier nog een achtergrond, heel simpel met de telefoon zelf gemaakt van de (hoognodig een lakje nodig hebbende) vloer.
PS. Tis niet mijn vloer.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dickprotzman/Wallpapers/HtcD2Wallpaper30.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

JantjeKoud schreef op zondag 26 juli 2009 @ 01:10:
Er zitten hele mooie achtergronden tss, kga ze zeker eens uitproberen, thx! :)

De wallpaper die ik eigenlijk al bijna heel de tijd gebruik is de volgende, hierbij staat de boom juist onder de klok dus is dit ideaal :) ik ben ook fan van natuurfotos als wallpaper (ook op mn laptop en pc)
maar nu zal ik eens deze van JantjeKoud en dafmay proberen :)

Afbeeldingslocatie: http://i301.photobucket.com/albums/nn56/FRD_666/01188_elevation_1920x1080.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Lekker, ik had dus vanacht dat het toestel niet uit standby kwam en een softreset moest geven. Daarna start het toestel nooit meer op en blijft hangen in de bootloader.

Mijn MDA Compact V mag dus terug voor garantie en ik hoop voor ze dat ze de screenprotector erop laten zitten en onbekrast terugkrijgt.

Edit: Ik doe nu nog een een hardreset en ik hoop dat het daarmee weg is
Edit: Yes hij is weer terug, maar helaas heb ik nu wat missende afspraken :x

Edit: Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om google sync en normale sync te gebruiken? Als ik google sync instel dan werkt het perfect, maar dan werkt mijn sync met mijn pc niet meer. Als ik dan google sync deactiveer in activesync dan kan ik wel weer syncen met mijn pc.

[ Voor 42% gewijzigd door Meneer iCy op 27-07-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu met die roms en hotfixes op de htc site?
ik zie inderdaad dat er een nieuwe rom staat, maar deze is EU ipv EU_Dutch. De omschrijving is ook engels ipv nederlands. Net als sommige hotfixes in die lijst
De htc site staat op nederlands.
Zit in die nieuwe EU rom ook nederlands als taal?
Moeten de hotfixes na de rom update weer geinstalleerd worden? er staat dat in deze rom die hotfixes niet zitten.

*This upgrade was not included in the previous hotfix. Please re-install the hotfix you need if you use this to upgrade your device.

Wat ik hieruit begrijp is dat deze rom upgrade niet in de vorige hotfix zat.. en dat ik die hotfix opnieuw moet installen als ik die hotfix wil? of begrijp ik dat nu verkeerd?

En hoe zit het met al die talen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:38
Iemand ervaring met het gebruik van TomTom Navigator (7) op de Diamond2 met een reis naar zeg Frankrijk (Parijs)? Een vriend van mij wil zijn Diamond2 namelijk namelijk niet de hele rit aanlaten omdat hij bang is dat deze te warm wordt. Is het verstandig om hem af en toe uit te zetten tijdens de pauzes zodat hij kan afkoelen of maakt het geen donder uit?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:36

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

DPhoenix schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:47:
Iemand ervaring met het gebruik van TomTom Navigator (7) op de Diamond2 met een reis naar zeg Frankrijk (Parijs)? Een vriend van mij wil zijn Diamond2 namelijk namelijk niet de hele rit aanlaten omdat hij bang is dat deze te warm wordt. Is het verstandig om hem af en toe uit te zetten tijdens de pauzes zodat hij kan afkoelen of maakt het geen donder uit?
Ik heb hem naar Le Mans aangehad, met de oplader aangesloten zodra de accu indicator begon op te komen. Aan de lading wordt hij wel wat warm maar hij heeft zonder haperingen de hele weg gewerkt. Ik kan me voorstellen dat hij wel goed warm wordt al je hem continu aan de lader hebt. Of het een (negatief) effect op het functioneren van het toestel heeft durf ik niet te zeggen. Betreft trouwens wel een auto met airco.

Hij heeft op de tussenstops natuurlijk ook even rust gehad.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 14:50

ppFreddy

gewoon Frederik

ppFreddy schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:17:
gisteren op aanraden van een collega met dezelfde telefoon iets geprobeerd waardoor de sms notificatie wel goed zou moeten werken.
Ik had de gewoonte om de telefoon altijd te locken en dan met de powerknop in standby te zetten. Nu lock ik em gewoon en steek em in m'n zakken, zonder manueel op standby te zetten (doet ie toch automatisch)
Tot nu toe al bij elk smsje geluid en trillen gehad :)
Even mezelf quoten...
Niet zelf manueel in standby zetten blijkt bij mij DE oplossing te zijn tegen niet werkende sms geluidjes :)
(laatste officiele rom trouwens)

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz ik heb die fix gedaan voor Touch Flo in landscape, maar hij pakt de boven en onder bar even snel en dan schiet hij terug naar portrait?

Andere mensen dit wel werkend gekregen? heb exact gedaan wat er in de guide stond
TouchFlo 3D is niet in Landscape-modus te gebruiken?
Dit is door middel van enkele registry-tweaks wel te regelen, dus hiervoor heb je een 'registry editor' nodig!
• 1) Add string value to HKCU\Software\HTC\Manila String: EnableLandscape Value: true
• 2) Add string value to HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName String: TF3D Value: \Windows\manila.exe
• 3) Add string value to HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList String: TF3D Value: Manila
en eindigen met een soft-reset
Bron: FRD in "HTC Touch Diamond2 [part deux]"

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 07:53
JantjeKoud schreef op zondag 26 juli 2009 @ 19:39:
[...]

Och een kleurtje op zijn tijd, versmaad ik niet, gebruik de telefoon namelijk niet zakelijk.
Hier nog een achtergrond, heel simpel met de telefoon zelf gemaakt van de (hoognodig een lakje nodig hebbende) vloer.
PS. Tis niet mijn vloer.
Bedankt! Top achtergrond! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 08:34
Bokkie schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:37:
hmmz ik heb die fix gedaan voor Touch Flo in landscape, maar hij pakt de boven en onder bar even snel en dan schiet hij terug naar portrait?

Andere mensen dit wel werkend gekregen? heb exact gedaan wat er in de guide stond

[...]
Ja bij mij doet hij het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
FRD schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:48:
[...]
De wallpaper die ik eigenlijk al bijna heel de tijd gebruik is de volgende, hierbij staat de boom juist onder de klok dus is dit ideaal :) ik ben ook fan van natuurfotos als wallpaper (ook op mn laptop en pc)
maar nu zal ik eens deze van JantjeKoud en dafmay proberen :)
Het is idd een ideale achtergrond. Toch heb ik hem iets donkerder gemaakt. (anders 's ochtends veel licht op mn slaperige oogjes) :O :O :O :z

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dickprotzman/Wallpapers/HtcD2Wallpaper31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:38
Kan je ook ergens instellen dat de achtergrond bij alle tabbladen wordt weergegeven? Ik zie hem nu enkel bij de Home-tab.

* DPhoenix heeft btw ook bovenstaande achtergrond 8)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
JantjeKoud schreef op zondag 26 juli 2009 @ 19:39:
[...]

PS. Tis niet mijn vloer.

[afbeelding]
Ben zelf erg gecharmeerd van deze achtergrond...past zeer goed bij de look van de TD2. Altijd leuk weer eens iets anders...bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 22:43
Ik heb tomtom op me wm6.5 geprobeerd daar heb ik geen last van stemmen die niet werken zoals met 6.1
Dus misschien lag het wel niet aan tomtom maar meer aan de 6.1 rom.
Ik vind tomtom toch wat duidelijker dan igo, dus ben helemaal blij, ookal was de rijstrook info van igo wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb ooit in Outlook wat kleine foto's toegevoegd aan enkele contacten. Op de Diamond 2 zien deze er erg slecht uit, vanwege de lage resolutie denk ik. Welke resolutie kan ik hiervoor het beste gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Tito129 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 20:59:
Ik heb tomtom op me wm6.5 geprobeerd daar heb ik geen last van stemmen die niet werken zoals met 6.1
Ik vind tomtom toch wat duidelijker dan igo, dus ben helemaal blij, ookal was de rijstrook info van igo wel goed.
Interessant! Jammer dat ik net een WM6.1 ROM (Essential 1.6) heb geinstalleerd, anders zou ik het meteen gaan testen met een WM6.5 ROM! Edit : ben niet voor niets een tweaker...WM6.5 (udK R5) nu aan 't flashen. Benieuwd wat TT gaat doen.

[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 28-07-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Laatst online: 07-08 11:19
DPhoenix schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:46:
Kan je ook ergens instellen dat de achtergrond bij alle tabbladen wordt weergegeven? Ik zie hem nu enkel bij de Home-tab.

* DPhoenix heeft btw ook bovenstaande achtergrond 8)
Ja dat kan, maar dan moet je wel een beetje geduld hebben. En zelf de achtergrond maken.

Je moet .Net Framework 3.5 hebben en
HDWall

Daarmee maak je zelf de achtergrond van een jpg, en maak je een .cab bestand die je op je telefoon installeert. Met een deinstall is alles weer normaal.

In dit topic op XDA kun je zien hoe het werkt. Het programma is geschreven voor een Touch HD, maar werkt prima met TD2.

TIP: Als je tegen problemen loopt bij het starten van HDWall na het uitpakken. Probeer dan om het programma te starten vanuit WinRAR, dat werkte bij mij wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Odysseus1985 op 29-07-2009 09:20 . Reden: Kleine tip erbij. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SlideR NL schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:21:
[...]

Ja bij mij doet hij het gewoon.
Hmz nog een keer gedaan en weer een softreset en n doet hij het wel.
Het is er echter neit op gemaakt, hij vult niet hele breedte van het scherm bij mij.
naja in ieder geval weer even verder puzzelen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 07:29

Grannd

da Granndest

Hey mensen, ik heb mijn TD2 nu anderhalve week en ik heb nog wel een vraagje over het flashen van nieuwe roms:

In hoeverre raak je alles kwijt als je een nieuwe (zgn gecookte) rom flasht? Ik kan wel begrijpen dat je contacten en de agenda zo weer kan synchen, maar in hoeverre is alle andere data weg, moet je alles weer opnieuw instellen, programma's opnieuw installeren? Ik kan het niet makkelijk vinden op xda namelijk. Ik dacht dat ik iets had gelezen over back-up programmatjes?
Kunnen jullie ook voor mij bevestigen of de stappen om een nieuwe rom te installeren de volgende zijn: Hard-SPL installeren, CustomRUU installeren, en dan het bestandje van de rom in de customRUU map stoppen.
Ik vraag het allemaal maar voor de zekerheid hier nog een keer, ik heb geen zin in een gloednieuwe telefoon waar ik niks meer mee kan :P

Verder ben ik er best tevreden over het apparaat, typen ermee gaat beter dan ik had gedacht eigenlijk, gaat best zonder stylus. Alleen de accu gaat wel snel leeg als je veel met het internet en gps aan het klooien bent enzo, maar goed da's ook wel weer logisch. Heb er veel zin in om de boel te gaan tweaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Grannd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:32:
Hey mensen, ik heb mijn TD2 nu anderhalve week en ik heb nog wel een vraagje over het flashen van nieuwe roms:

In hoeverre raak je alles kwijt als je een nieuwe (zgn gecookte) rom flasht? Ik kan wel begrijpen dat je contacten en de agenda zo weer kan synchen, maar in hoeverre is alle andere data weg, moet je alles weer opnieuw instellen, programma's opnieuw installeren? Ik kan het niet makkelijk vinden op xda namelijk. Ik dacht dat ik iets had gelezen over back-up programmatjes?
Je bent inderdaad na het flashen van een nieuwe ROM alles kwijt (apps, instellingen, agenda, contacten, enz). Een backup kun je maken met PIM backup (Google...). Dat werkt imo prima. Overigens zonder backup kost het mij een klein uurtje om na een nieuwe ROM alles weer te installeren en in te stellen. Sync zorgt verder voor de contacten en afspraken.
Kunnen jullie ook voor mij bevestigen of de stappen om een nieuwe rom te installeren de volgende zijn: Hard-SPL installeren, CustomRUU installeren, en dan het bestandje van de rom in de customRUU map stoppen.
Klopt helemaal. Telefoon afsluiten en opnieuw opstarten met volume lager knop ingedrukt te houden. Je komt dan in het flash menu, sluit telefoon aan op pc en start CustomRUU op....

Tweaken dmv aangepaste ROM's is inderdaad erg leuk en de moeite waard :)

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 29-07-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Laatst online: 17-05 20:08
Hey mensen,

Ik vroeg me het volgende af, is het moglijk om een pincode te zetten op mn contacten en sms berichten?
Dus echt los van elkaar?

Ik kon er niet echt iets over vinden, oh mocht het belangerijk zijn, ik gebruik het toestel met de standaard instellingen, geen andere rom's of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Tito129 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 20:59:
Ik kan ondertussen beamen dat inderdaad het audio probleem (afgekapte zinnen) van TT in WinMo 6.5 niet meer is! Erg fijn, is toch prettiger zonder die ietwat vreemde fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
dafmay schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:48:
[...]

Ik kan ondertussen beamen dat inderdaad het audio probleem (afgekapte zinnen) van TT in WinMo 6.5 niet meer is! Erg fijn, is toch prettiger zonder die ietwat vreemde fix.
idd met de fix had ik namelijk geen geluid meer uit me autoradio.Ik heb het geluid van me telefoon over me parrot die dus ook me radio mute, als ik constant een stil mp3'tje afspeel dan mute hij dus de hele tijd me radio.

Mis alleen de rijstrook info van igo.. mja kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Tito129 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:52:
[...]

idd met de fix had ik namelijk geen geluid meer uit me autoradio.Ik heb het geluid van me telefoon over me parrot die dus ook me radio mute, als ik constant een stil mp3'tje afspeel dan mute hij dus de hele tijd me radio.
:) Ja dat lijkt mij niet de bedoeling.
Mis alleen de rijstrook info van igo.. mja kan niet alles hebben.
Same here, en file info. iGo8 werkt voor mij nagenoeg even goed als TT7 en ik maak eigenlijk vaker gebruik van iGo8 dan van TT. Ook omdat via de radio-truc op iGo8 wel filemeldingen zijn binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Sloebie schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:57:
Hey mensen,

Ik vroeg me het volgende af, is het moglijk om een pincode te zetten op mn contacten en sms berichten?
Dus echt los van elkaar?

Ik kon er niet echt iets over vinden, oh mocht het belangerijk zijn, ik gebruik het toestel met de standaard instellingen, geen andere rom's of iets dergelijks.
idd zou ik ook wel willen weten of je op je smsjes (dus ook in TF3D) een pin kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Ik heb sinds gisteren opeens het probleem dat ik binnenkomende gesprekken alleen kan opnemen met de slider, en niet meer met de hardwareknop. Het zal vast te maken hebben met geïnstalleerde software, maar ik weet niet meer zo goed wat ik nou gisteren zou hebben gewijzigd.

Weet iemand waar ik dit kan instellen (is er een registry key voor)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
dafmay schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:57:
[...]

:) Ja dat lijkt mij niet de bedoeling.

[...]

Same here, en file info. iGo8 werkt voor mij nagenoeg even goed als TT7 en ik maak eigenlijk vaker gebruik van iGo8 dan van TT. Ook omdat via de radio-truc op iGo8 wel filemeldingen zijn binnen te halen.
Mja dat is idd het voordeel van igo, maar ik heb hem altijd in de autolader dan heb ik helaas geen antenne die de radio nodig heeft.
Op lange ritten haal ik hem er wel is uit om ff rds aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken Wood
  • Laatst online: 23-09 16:12
Weet iemand misschien hoe je alleen het typen van een sms en e-mail in landschapmodus kan laten gebeuren en de rest van TF3D/Manila niet? Ik vind de landschap modus namelijk alleen handig met typen en internetten.

Ik heb hier en daar al gezocht maar kan er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langhe
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07 17:40
Heeft iemand wel eens gehad dat die overhit is geraakt?

Ik had hem in de auto staan, 150 km tomtom aan tot accu bijna leeg was, aan de lader gedaan.
Maar toen ik wou die na een tijdje niet meer laden, even voor de airco gehouden en toen had er weer zin in!

Heet wordt die dan zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zelfde probleem doet zich ook voor bij de HD en de diamond 1, de pro en pro2.

Het opladen geeft extra warmte, het hoge verbruik door tomtom + gsm chip + gps meuk enz enz ook, dat samen zorgt er ook nog eens in een warme auto voor dat hij stopt met opladen uit zelfbescherming.

Op mijn ritje naar Normandie was ik dan ook regelmatig aan het wisselen tussen mijn tomtom en die van mijn vriendin. Ik was zo dom geweest om de telefoons van te voren niet op te laden en had in de auto geen mogelijkheid ze tegelijk aan de lader te zetten.

Het kan voorzover ik weet geen kwaad, er gaat niets kapot ofzo, maar voortaan weet ik wel dat het spul goed opgeladen moet zijn zodat je zo min mogelijk hoeft bij te laden tijdens gebruik en dus warmte problemen voorkomt.

Can`t live without the mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
siepeltjuh schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 01:01:

Het opladen geeft extra warmte, het hoge verbruik door tomtom + gsm chip + gps meuk enz enz ook, dat samen zorgt er ook nog eens in een warme auto voor dat hij stopt met opladen uit zelfbescherming.

Op mijn ritje naar Normandie was ik dan ook regelmatig aan het wisselen tussen mijn tomtom en die van mijn vriendin. Ik was zo dom geweest om de telefoons van te voren niet op te laden en had in de auto geen mogelijkheid ze tegelijk aan de lader te zetten.

Het kan voorzover ik weet geen kwaad, er gaat niets kapot ofzo, maar voortaan weet ik wel dat het spul goed opgeladen moet zijn zodat je zo min mogelijk hoeft bij te laden tijdens gebruik en dus warmte problemen voorkomt.
Hmm goed om te weten, vertrek binnenkort naar annecy moet hij zeker 10uur aan..
Misschien voor de zekerheid maar een losse tomtom mee..
Hebben meer mensen er last van dat hij door de warmte uitvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 08:06
Langhe schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:12:
Heeft iemand wel eens gehad dat die overhit is geraakt?

Ik had hem in de auto staan, 150 km tomtom aan tot accu bijna leeg was, aan de lader gedaan.
Maar toen ik wou die na een tijdje niet meer laden, even voor de airco gehouden en toen had er weer zin in!

Heet wordt die dan zeker.
Volgens mij heb ik hetzelfde gehad tijdens mijn vakantie maar dan met IGO. De navigatie deed het perfect en opeens was het scherm zwart, ik heb toen op de powerknop gedrukt en daar was de navigatie weer. Korte tijd later weer scherm op zwart.. omdat ik toen de telefoon als 'bijnavigatie' gebruikte heb ik nergens meer opgedrukt en opeens 10 minuten later was de navigatie er weer. Om even later weer op zwart te gaan..
Vreemde was wel dat dit bij mij met IGO gebeurde want op de terugreis heb ik met TomTom genavigeerd en toen ging alles wel goed.

Even offtopic: ik was trouwens maar wat blij dat ik deze telefoon heb gekocht, afgelopen vakantie de auto kapot en kreeg ik via de anwb door dat ik in Nice een auto kon ophalen met bijbehorend adres, dus in Nice telefoon aan, navigatie starten en precies op de juiste plek aankomen. Zonder navigatie (m.b.v. kaarten had ik heeeeel wat langer moet zoeken om precies te komen waar ik moest zijn).

Daarnaast heb ik de telefoon veel gebruikt om via RunGPS lekker te mtb-en in de omgeving, werkt perfect en heel gaaf om na de tijd te kijken waar je allemaal bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:41:
Ik heb ooit in Outlook wat kleine foto's toegevoegd aan enkele contacten. Op de Diamond 2 zien deze er erg slecht uit, vanwege de lage resolutie denk ik. Welke resolutie kan ik hiervoor het beste gebruiken?
Dit heb ik ook en dat ligt aan Outlook of de synchronisatie.
De truc is om de foto's eerst op je Diamond2 te zetten en op de telefoon aan je contactpersonen te koppelen en dus de andere kant op te synchroniseren.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Montalbano schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:22:
[...]

Dit heb ik ook en dat ligt aan Outlook of de synchronisatie.
De truc is om de foto's eerst op je Diamond2 te zetten en op de telefoon aan je contactpersonen te koppelen en dus de andere kant op te synchroniseren.
Dank je, maar sorry: dat begreep ik nog wel. Ik wil alleen weten welke resolutie acceptabel is, voordat ik er JPG's van 3MB aan ga hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
Als je foto's neemt in de contactpersoon-modus maakt WM er 272x272 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Nieuwe hotfix (in het vervolg van de bluetooth hotfixes van andere HTC devices):
Hotfix to enhance the security mechanism of Bluetooth service for HTC Touch Diamond2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:25
Binnenkort krijg ik mijn TD2 en nu vraag ik me af of ik alle hotfixes moet gaan installeren die vóór de laatste ROM upgrade uit zijn gekomen. Ik ben nl. van plan om de recentste ROM te installeren maar zitten alle voorgaande hotfixes hier al in verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:59
Weet iemand of het mogelijk is om een analoge klok te zetten op het today scherm, ik vind de digitale maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

soganta schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:07:
Binnenkort krijg ik mijn TD2 en nu vraag ik me af of ik alle hotfixes moet gaan installeren die vóór de laatste ROM upgrade uit zijn gekomen. Ik ben nl. van plan om de recentste ROM te installeren maar zitten alle voorgaande hotfixes hier al in verwerkt?
Nee, de hotfixes zitten niet in de laatste rom, je zal ze alsnog moeten installeren.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Oomho schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:45:
Weet iemand of het mogelijk is om een analoge klok te zetten op het today scherm, ik vind de digitale maar niks
Het kan wel, alleen had dat een paar nadelen die ik niet zo snel meer uit mijn hoofd weet. Ik weet wel dat er zat klokken te vinden zijn op xda developers.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
voor degenen die problemen hebben om een fix te krijgen met de gps, er is een nieuwe radio versie uit die voor mij de problemen hebben opgelost.

*weg* dit soort links willen we hier niet zien. Zie Beleid met betrekking tot custom ROM's.

gebruik voor de zekerheid eerst even hardspl.

[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 01-08-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
pianoman schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 19:43:
voor degenen die problemen hebben om een fix te krijgen met de gps, er is een nieuwe radio versie uit die voor mij de problemen hebben opgelost....
Ok, laat ik het anders zeggen. De nieuwe modellen worden uitgeleverd met nieuwere firmware. De radioversie in de laatste modellen is 4.47.25.21. Dus als je problemen hebt met de gps moet je proberen je telefoon in te ruilen voor een nieuwe. Misschien zit de nieuwe radio ook wel in de update naar 6.5 die ergens volgende maand zou moeten uitkomen.

ps. de link die ik eerst had geplaatst bevatte geen Rom, alleen een nieuwe radio. Ik had me niet gerealiseerd dat dat ook niet toegestaan is. Maar hij is inderdaad niet op de htc site terug te vinden. Voor mij betekent het dat de diamond 2 geen miskoop meer is, maar eindelijk precies goed. Misschien zou de nieuwe versie door HTC beschikbaar kunnen worden gesteld als mensen met gps problemen er bij HTC om vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Heb nu dus een custom ROM geïnstalleerd (TESS 1.7), loopt als een trein; 36% RAM in gebruik na opstarten.

Alleen één ding waar ik tegenaan loop, vooral belangrijk voor batterijverbruik is dat de telefoon de 3G/HSDPA verbinding niet afsluit als je bv. Opera afsluit, dat moet je steeds handmatig doen via instellingen -> communicatie.
Op zich geen ramp natuurlijk, maar als je dat 's avonds vergeet dan zit ie toch weer 8 uur verbonden zonder dat het nodig is, iemand een idee waar je dat kan instellen? Ik heb dingen als automatisch mail ophalen en push internet natuurlijk ook uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Grannd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:03:
Heb nu dus een custom ROM geïnstalleerd (TESS 1.7), loopt als een trein; 36% RAM in gebruik na opstarten.

Alleen één ding waar ik tegenaan loop, vooral belangrijk voor batterijverbruik is dat de telefoon de 3G/HSDPA verbinding niet afsluit als je bv. Opera afsluit, dat moet je steeds handmatig doen via instellingen -> communicatie.
Op zich geen ramp natuurlijk, maar als je dat 's avonds vergeet dan zit ie toch weer 8 uur verbonden zonder dat het nodig is, iemand een idee waar je dat kan instellen? Ik heb dingen als automatisch mail ophalen en push internet natuurlijk ook uit staan.
Check mijn post van za 25 juli..daar staat een manier om het via het registry te doen...werkt perfect.

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 02-08-2009 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Oeps, beter lezen dus!
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 13:03
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 21:08:
...Maar...werkt dit nou via gps of gaat me dit geld kosten?
Lokatie bepalen vie GPS danwel zendmasten kost nooit geld. GPS is gewoon een radiosignaal welke je uit de lucht pakt en diw zendmasten ben je mee verbonden of je nu belt of niet.

Let wel: het uploaden van je lokatie naar internet kost juist weer wél geld! dat is gewoon data-verkeer, en in het buitenland mag je de hoofdprijs betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

dafmay schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:23:
[...]

Check mijn post van za 25 juli..daar staat een manier om het via het registry te doen...werkt perfect.
bij de t-mobile rom niet echt. kan de 2e registry sleutel niet aanpassen naar de waarde die aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
iCy schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:44:
[...]

bij de t-mobile rom niet echt. kan de 2e registry sleutel niet aanpassen naar de waarde die aangeeft.
...ff een HardSPL en een custom ROM...geen probleem meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
  • Laatst online: 01-05-2020
ik krijg steeds een melding als ik op internet ga dat mijn browser geen javascript kan vinden.
"your browser does not have javascript enabled"
iemand een ide hoe ik dit oplos ??

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

dafmay schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:24:
[...]

...ff een HardSPL en een custom ROM...geen probleem meer :)
En goodbye garantie want er is geen spl van t-mobile, tenminste kon hem niet vinden :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadat ik de telefoon 2 weken terug eens heb laten vallen vandaag de ergste nachtmerrie voorgehad, een brandende cigaret op het display gehad en lekker gesmolten + een bruine vlek verdomme seg. Heb gelijk maar een nieuwe screen besteld voor 50 euro en als die er opstaat samen met mijn nieuwe behuizing dan gaat ie de deur uit ! ik vind het een heerlijk toestelletje maar ik wordt gewoon ziek telkens ik er iets mee voorheb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
Nee hè, zullen velen van jullie denken, alweer een wallpaper. Voor degene die regelmatig van achtergrond wisselen, wil ik deze toch met jullie delen. Gedraait en geflipt, verkleint en geknipt.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dickprotzman/Wallpapers/HtcD2Wallpaper32.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
speedbeertje schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:15:
ik krijg steeds een melding als ik op internet ga dat mijn browser geen javascript kan vinden.
"your browser does not have javascript enabled"
Dit kun je gewoon aanzetten bij de opties. Tenminste bij de Opera browser.
Grannd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:32:
Oeps, beter lezen dus!
Bedankt!
Ik heb ook een cab bestand geinstalleerd met de naam: GPRS_1_Minute_Auto_Disconnect.cab
Doet dat wat? (weet het zelf ook niet zo goed meer, weet zelfs niet of het op een nederlandse Diamond II werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hd tweak download en installeert , hoef je niks zelf aan te passen. Gewoon naar 6 Data (GPRS/EDGE/HSDPA) en dan naar 6.1 gaan Disconnect after . Je kunt dan per dropdown instellen na hoeveel tijd hij de verbinding moet beeindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:47:
Als je hd tweak download en installeert , hoef je niks zelf aan te passen. Gewoon naar 6 Data (GPRS/EDGE/HSDPA) en dan naar 6.1 gaan Disconnect after . Je kunt dan per dropdown instellen na hoeveel tijd hij de verbinding moet beeindigen.
Ligt dat misschien aan mij, maar toen dat ik een heel eind geleden eens probeerde HD tweak te installeren lukte dit niet.. hij zei dat het niet compatibel was of iets dergelijks (Diamond tweak werkt wel zonder problemen)..
ik heb de NL stock ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HD tweak werkt probleemloos. Naar mijn weten geeft de nederlandse versie wel een probleempje, maar dat was op te lossen door een aanpassing in een xml bestandje, die aanpassing staat op het forum van hdtweak. Ik gebruik overigens versie 0.54 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:25
Vandaag na lang wachten mijn TD2 in ontvangst mogen nemen :9

Hierbij iets dat misschien wel zinvol is voor alle Hi gebruikers:
De standaard instellingen die je telefoon kiest voor Hi internet en MMS kloppen niet ! Ten eerste moet je onder de internetverbinding "Mobiele Startsite" de proxyserver uitzetten (die wordt al lang niet meer gebruikt). Ten tweede zit er een typfout in het MMS-servicecentrum (hier ben ik echt een uur mee bezig geweest eer ik erachter kwam waarom ik geen MMS'jes kon versturen): bij “MMSC URL” moet staan: http://mp.mobiel.kpn/mmsc, en niet https://mp.mobiel.kpn/mmsc. Dit geldt trouwens ook voor Touch Pro2 gebruikers heb ik gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die het luisteren naar internetradio streams voorelkaar krijgt ? Via mediaplayer lukt het niet, krijg ik steeds bij connecten error te zien.Heb wunderradio geprobeerd maar dat was ook geen succes :( .. Tuninfm kan ik niet downloaden omdat de diamond2 niet ondersteund wordt .. Heb zorgeloos internet van vodafone en goede 3g ontvangst dus daar kan het niet aan liggen ..

Vb; kan op de site van q-music kiezen om via medeplayer te luisteren, krijg dan een asx bestandje die hij opent in mediaplayer, hij zoekt de zender vervolgens ( dat gaat goed) vervolgens blijft bufferen op 0% hangen en krijg ik na verloop van tijd de melding: error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-10 19:15
Heb sinds een weekje de Diamond 2 en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met het toestel. Alleen kan ik niet de goede fix vinden voor mijn tom-tom. Hij stopt halverwege met praten:S Verder ben ik benieuwd of het kwaad kan als ik een custom ROM erop zet?! Iemand hier al ervaringen mee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
soganta schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:25:
Vandaag na lang wachten mijn TD2 in ontvangst mogen nemen :9

Hierbij iets dat misschien wel zinvol is voor alle Hi gebruikers:
De standaard instellingen die je telefoon kiest voor Hi internet en MMS kloppen niet ! Ten eerste moet je onder de internetverbinding "Mobiele Startsite" de proxyserver uitzetten (die wordt al lang niet meer gebruikt). Ten tweede zit er een typfout in het MMS-servicecentrum (hier ben ik echt een uur mee bezig geweest eer ik erachter kwam waarom ik geen MMS'jes kon versturen): bij “MMSC URL” moet staan: http://mp.mobiel.kpn/mmsc, en niet https://mp.mobiel.kpn/mmsc. Dit geldt trouwens ook voor Touch Pro2 gebruikers heb ik gezien!
Dit geld trouwens ook voor vodafone, de mms instelling is verkeerd en met de proxy aan doen verschillende sites het niet, zoals sync met gmail en msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
siepeltjuh schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 01:01:

Ik heb precies hetzelfde gehad in de VS. Heb het toen opgelost door het apparaat met een elastiekje voor de airco te hangen. Als je lang aan het rijden bent is dat elastiekje klussen een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Weet iemand wat de prijs is als los toestel bij de Mediamarkt? En of ze daar ook een WWE (UK) verkopen?

Ik ben het twijfelen tussen een 3GS an TD2 zat en wil zo gelijk een TD2 halen. Wat heb je nou eigenlijk aan een iphone.. Maar goed.. Iemand? :D

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
willem1509 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:06:
Heb sinds een weekje de Diamond 2 en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met het toestel. Alleen kan ik niet de goede fix vinden voor mijn tom-tom. Hij stopt halverwege met praten:S Verder ben ik benieuwd of het kwaad kan als ik een custom ROM erop zet?! Iemand hier al ervaringen mee?!
Lees het topic start eens door zou ik zeggen, daar staat een oplossing voor het tomtom geluidsprobleem.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Kwam net nog mooie hoesjes tegen. Denk deel ze even als mensen er naar op zoek zijn.
Ziet er mooi strak uit

http://www.more-thing.com...-htc-touch-diamond-2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emile75
  • Laatst online: 29-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:21:
Iemand die het luisteren naar internetradio streams voorelkaar krijgt ? Via mediaplayer lukt het niet, krijg ik steeds bij connecten error te zien.Heb wunderradio geprobeerd maar dat was ook geen succes :( .. Tuninfm kan ik niet downloaden omdat de diamond2 niet ondersteund wordt .. Heb zorgeloos internet van vodafone en goede 3g ontvangst dus daar kan het niet aan liggen ..

Vb; kan op de site van q-music kiezen om via medeplayer te luisteren, krijg dan een asx bestandje die hij opent in mediaplayer, hij zoekt de zender vervolgens ( dat gaat goed) vervolgens blijft bufferen op 0% hangen en krijg ik na verloop van tijd de melding: error
ik gebruik coreplayer voor livestreams. werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de verlichting achter de 4 onderste toetsen af te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Hm topic doorlezen heb ik gedaan en heb ook de link gevonden die ze in het topic hebben geplaatst voor de fix bij mijn tom tom.. alleen als ik op de link klik, krijg ik een of andere hotfix te zien die volgens mij niets te maken heeft met mijn probleem of zie ik dit verkeerd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
willem1509 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:23:
Hm topic doorlezen heb ik gedaan en heb ook de link gevonden die ze in het topic hebben geplaatst voor de fix bij mijn tom tom.. alleen als ik op de link klik, krijg ik een of andere hotfix te zien die volgens mij niets te maken heeft met mijn probleem of zie ik dit verkeerd?!
Ik weet niet op wat voor linkje je geklikt hebt, maar zoek even op xda naar tomtom problemen of gebruik een custom 6.5 rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
willem1509 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:23:
Zie ook de startpost, of dafmay in "HTC Touch Diamond2 [part deux]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:47
Tito129 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:18:
[...]

Dit geld trouwens ook voor vodafone, de mms instelling is verkeerd en met de proxy aan doen verschillende sites het niet, zoals sync met gmail en msn.
Weet jij de instellingen voor Vodafone?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Vodafone
Let op: Als je gevraagd wordt om 'user@vodafone.net' in te voeren doe dat dan precies zoals aangegeven
Account naam MMS
Verbindings type GPRS
Gebruikersnaam vodafone
Wachtwoord vodafone
Adres live.vodafone.com
IP adres 192.168.251.150
Authenticatie Normal
Voorkeurs MMS
Account naam MMS
Adres 192.168.251.150
Poort 9201
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Gewenst MMS
Diensten centrum adres http://mmsc.mms.vodafone.nl/
WAP account MMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

JantjeKoud schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:32:
Nee hè, zullen velen van jullie denken, alweer een wallpaper. Voor degene die regelmatig van achtergrond wisselen, wil ik deze toch met jullie delen. Gedraait en geflipt, verkleint en geknipt.

[afbeelding]
Dat is een fraaie, dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
Your Welcome :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Op 21 juli is er btw een nieuwe rom uitgebracht..

Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Wii4all schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:50:
Op 21 juli is er btw een nieuwe rom uitgebracht..

Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd....
Pagina 16:
Mottebelke schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:30:
HTC heeft vandaag een ROM update voor de TD2 uitgebracht: http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=249&cat=2&dl_id=613

Het enige wat er op de download pagina vermeldt wordt over verbeteringen in deze upgrade is:
"This upgrade adds the financial information service providers icon in TouchFLO Stock tab"

Lijkt me toch stug dat dat het enige is, want anders zouden ze wel een hotfix uitbrengen.
Wie is er dapper genoeg om zijn phone te upgraden? :P
wat is eigenlijk het grote verschil tussen de HD Tweak en Diamond Tweak? Want de ene zegt installeer Diamond Tweak en de andere zegt installeer HD Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
iemand al een oplossing gevonden voor het na 30 minuten op zwart springende scherm wanneer tomtom draait????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

firefighter2 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:12:
iemand al een oplossing gevonden voor het na 30 minuten op zwart springende scherm wanneer tomtom draait????
Ik heb hem non-stop aangehad naar Le Mans zonder dat het ding op zwart sprong. Is het geen instelling in je energy-settings of zo?

Anders even Tomtom bellen, misschien kennen ze het probleem.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.