Hey mensen, ik heb mijn TD2 nu anderhalve week en ik heb nog wel een vraagje over het flashen van nieuwe roms:
In hoeverre raak je alles kwijt als je een nieuwe (zgn gecookte) rom flasht? Ik kan wel begrijpen dat je contacten en de agenda zo weer kan synchen, maar in hoeverre is alle andere data weg, moet je alles weer opnieuw instellen, programma's opnieuw installeren? Ik kan het niet makkelijk vinden op xda namelijk. Ik dacht dat ik iets had gelezen over back-up programmatjes?
Kunnen jullie ook voor mij bevestigen of de stappen om een nieuwe rom te installeren de volgende zijn: Hard-SPL installeren, CustomRUU installeren, en dan het bestandje van de rom in de customRUU map stoppen.
Ik vraag het allemaal maar voor de zekerheid hier nog een keer, ik heb geen zin in een gloednieuwe telefoon waar ik niks meer mee kan
Verder ben ik er best tevreden over het apparaat, typen ermee gaat beter dan ik had gedacht eigenlijk, gaat best zonder stylus. Alleen de accu gaat wel snel leeg als je veel met het internet en gps aan het klooien bent enzo, maar goed da's ook wel weer logisch. Heb er veel zin in om de boel te gaan tweaken