[iPhone] Tethering (je internetverbinding delen met je pc)

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 07:07
Morphine schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:34:
ahh werkt geweldig + super snel met t-mobile hier ;-) (vista)

[afbeelding]
Ik dacht dat T-mobile max 2Mbps was, hoe krijg je dit dan voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
Erg nice dat het werkt met T-Mobile aangezien ik over een tijdje ook een iPhone + bijpassend (T-Mobile) abbo neem, en de iPhone het goedkoopste is bij hun :)

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 14:46
BloodDragon schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 18:48:
[...]

Ik dacht dat T-mobile max 2Mbps was, hoe krijg je dit dan voor elkaar?
ehh geen idee? is naar mijn idee gewoon 3G (UMTS of HSDPA??) verbinding..

[ Voor 3% gewijzigd door Morphine op 20-06-2009 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kan iemand waarvan zowel Thethering als Visual Voicemail werkt aangeven welke stappen hij precies heeft ondernomen om het te laten werken en welk IPCC file hier exact voor is gebruikt?

MMS boeit me niet, maar voice mail wel.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Morphine schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:34:
ahh werkt geweldig + super snel met t-mobile hier ;-) (vista)

[afbeelding]
Speed.t-mobile.nl zorgt voor compressie, hierdoor zijn speedtestjes als deze niet meer betrouwbaar.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Datafeest schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 00:47:
Kan iemand waarvan zowel Thethering als Visual Voicemail werkt aangeven welke stappen hij precies heeft ondernomen om het te laten werken en welk IPCC file hier exact voor is gebruikt?

MMS boeit me niet, maar voice mail wel.
Met T-Mobile: Heb de profiles van beide links (eerst Smartersoft oid, daarna die in de topicstart) gebruikt en na beide werkte Visual Voicemail gewoon nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Iemand al zijn (m/v) rekening gecheckt online na flink ge-tethered te hebben?

Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom additionele kosten in rekening brengen.
Bron: http://blog.t-mobile.nl/i...hone-als-modem-gebruiken/

'k Hoor het graag voor ik de optie aanzet! :+

UPDATE: Ik vraag we wel af HOE T-Mobile wil (kan?) bewijzen of er ge-tethered wordt middels een iPhone.
Zie daartoe ook hier: http://webwereld.nl/nieuw...ogt-iphone-tethering.html

[ Voor 24% gewijzigd door hbokh op 20-06-2009 22:51 . Reden: Update / aanvulling ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 14:55
Datafeest schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 00:48:
[...]

Speed.t-mobile.nl zorgt voor compressie, hierdoor zijn speedtestjes als deze niet meer betrouwbaar.
Volgens mij heeft de compressie zelf geen invloed maar ben je, wanneer de speedmanager aan staat, de downspeed van de speed.t-mobile server aan het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_schimmel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06 08:37
Zojuist de nieuwe firmware geïnstalleerd en met de instructie in de startpost tethering kunnen activeren. Ik kreeg ook de melding dat ik contact op moet nemen met mijn carrier maar kon door nogmaals op tethering activeren te klikken tethering aanzetten.

Nadat ik de iPhone opnieuw via de USB kabel aan mijn pc heb gehangen herkende Windows 7 RC mijn iPhone daarna als Apple Ethernet Device en installeerde meteen de juiste drivers. De internet verbinding werd daarna meteen opgestart en nu internet ik via tethering op het T-Mobile netwerk.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/500630769.png

[ Voor 0% gewijzigd door s_schimmel op 21-06-2009 16:54 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:01
weet iemand een tut hoe je xp zo ver kan krijgen dat ie de iphone gebruikt om contact te maken met internet ?
in XP gebeurt er niets als ik de iPhone er aan koppel :?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
casparz schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:07:
Bedankt voor deze info, tethering werkt nu! Lekker internetten in de trein!

Maar bij mij is MMS nu wel weer onmogelijk, iemand die al iets heeft gevonden om dat aan de praat te krijgen?

EDIT: ik heb dus gewoon t-mobile
Hoe werkte MMS dan bij je? Ik heb inmiddels FW3.0 en zie wel een foto-icoontje bij een nieuw smsje....

Maar kan dat MMS-je niet versturen... :O

Ook blijft tethering gewoon staan onder "netwerk" terwijl het profiel zelf verdwenen is (ook na uit en weer aanzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qabian
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-12-2013
Weet iemand of Thethering en Visual Voicemail bij Telfort kan, ik heb een officieel sim lock vrije iPhone 3G met als provider dus Telfort.

MMS heb ik wel werkend op mijn iPhone, dat gaat heel gemakkelijk, staat namelijk gewoon op de Telfort site. ( http://www.telfort.nl/mij...m/instellingen/handmatig/ )

Thnx alvast!

PS: de telort.ipcc die je op verschillende sites (ook op deze) kan vinden werkt niet op Telfort (Komt doordat er Vodafone instellingen instaan)

[ Voor 16% gewijzigd door qabian op 22-06-2009 01:34 . Reden: was PS vergeten :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235834

Ik heb mijn iphone bij een i-150 t-mobile abo.

'k weet niet of dit toeval is of niet. Ik had eerste moeten kijken voordat ik Tethering ging testen (werkt overigens perfect). In ieder geval ik heb nu overige kosten van € 1,00. Terwijl ik zeker van ben dat ik geen MMS of iets dergelijks gebruikt heb wat buiten mijn bundel valt. Mijn rekening is zover ik zie altijd 29,95 euro geweest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 28-06 21:05
Anoniem: 235834 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:14:

'k weet niet of dit toeval is of niet. Ik had eerste moeten kijken voordat ik Tethering ging testen (werkt overigens perfect). In ieder geval ik heb nu overige kosten van € 1,00. Terwijl ik zeker van ben dat ik geen MMS of iets dergelijks gebruikt heb wat buiten mijn bundel valt. Mijn rekening is zover ik zie altijd 29,95 euro geweest :/
Die overige kosten lopen bij mij ook vaak op maar aan het einde van de maand blijft het 29,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:05

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 235834 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:14:

0900 en andere servicenummers vallen buiten je bundel, dus misschien dat dat het is.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267491

Ik had zelf het probleem dat ik wel tethering had na het downloaden van een bestand maar geen MMS. De optie mobiel datanetwerk kwam ook simpelweg niet voor in de intellingen. Dit heb ik als volgt opgelost:

Voor de mensen die graag zowel MMS als tethering willen met een orginele t-mobile iphone 3g op het t-mobile netwerk:

-installeer APN editing (ik heb hem van Icy)
-je hebt nu de wel de optie mobile datanetwerk. Als je daar nu kijkt dan zie je dat er niks van klopt wat er is ingevuld. Gebruik deze gegevens:

MMSC: HTTP://t-mobilemms
Proxy: 10.10.10.11:8080
APN: mms
user: tmobilemms
pass: tmobilemms

En voila! Je hebt zowel tethering als MMS _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Geweldig Jaap, hij doet het! _/-\o_
absrnd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:09:
weet iemand een tut hoe je xp zo ver kan krijgen dat ie de iphone gebruikt om contact te maken met internet ?
in XP gebeurt er niets als ik de iPhone er aan koppel :?

.
Ik heb er echt de ballen geen verstand van, maar vanochtend las ik in de startpost hoe je het programmaatje download op de iphone waardoor de tethering optie tevoorschijn komt.

Daarna via de instellingen dit aangezet (je kunt bluetooth en/of usb doen;lees pagina 1), maar toen gaf die de melding dat ik eerst Itunes moest updaten. Had ik al op mn pc gedaan maar niet op mn netbook.

Toen ik dit gedaan had en de netbook opnieuw had opgestart, heb ik de iphone in de usb gedaan. Werd door XP meteen herkend als iphone. Daarna ging ik naar start-deze computer-mijn netwerklocaties-netwerkverbindingen weergeven en .....niets.
Wel de gewone verbinding uitgezet om zeker te zijn dat het op de goede manier zou werken.

Hmm, dacht ik. Maar even later kwam bij de pictogrammen in de taakbalk ineens te staan dat er een nieuwe netwerkverbinding was. Ik kijken bij de netwerkverbinding en ja hoor, er was een nieuwe bijgekomen.
Die heb ik meteen de naam iphone gegeven.

Internet gaat wel iets trager, maar is goed te doen. Op het scherm van de iphone is de bovenste balk waar de tijd in staat nu blauw in plaats van groen en staat er duidelijk Internet-Tethering vermeld!

[ Voor 95% gewijzigd door Ferry34 op 22-06-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
nika schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:37:
ik zie dat APN internet wordt gebruikt. Weten we zeker dat dit hetzelfde access point is als normaliter gebruikt wordt voor internet access op de iPhone?
Volgens mij nog geen antwoord of ik zag het over het hoofd. Dezelfde vraag voor mij, en ook betreffende gebruikersnaam en wachtwoord.

Ik heb wel ergens gelezen dat je onder Algemeen -> Netwerk de huidige instellingen kan vinden maar dat is zo te zien geblokkeerd want ik heb daar niets (enkel 3g, roaming, vpn en wifi).

Lijkt me een zinnige vraag want als dat afwijkt dan is het voor t-m naar ik aanneem gemakkelijk te zien dat je aan het tetheren bent (of je in ieder geval niet aan de geleverde instellingen houdt).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 22-06 10:46

Padvinder

doet z'n best

Beuh... moet ik zeker weer jailbreak voor hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Padvinder schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:03:
Beuh... moet ik zeker weer jailbreak voor hebben...
Anoniem: 267491 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:02:
Voor de mensen die graag zowel MMS als tethering willen met een orginele t-mobile iphone 3g op het t-mobile netwerk.
Je hoeft'm niet te jailbreaken.
Eerst dit typen in console:
defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE
Dan iTunes restarten, 'alt' inhouden, op update klikken in het iPhone-scherm van iTunes, de ipcc-file selecteren en klaar is kees :)
Een T-Mobile ipcc-file kun je makkelijk via Google vinden.

Fr33q: bedankt voor de tip! Ik had het zelf ook al geprobeerd, maar het lukte niet met de instellingen.

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 22-06 10:46

Padvinder

doet z'n best

En een Windows oplossing? Is die er ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Padvinder schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:14:
[...]

En een Windows oplossing? Is die er ook? :)
offtopic:
Yes, maar ik weet niet precies hoe.

Er is wel een platformonafhankelijke oplossing:

Surf op je iPhone (!) (dus niet op je mac) naar help.benm.at
Kies voor "mobileconfigs"
Kies voor "netherlands"
Kies je provider
Klaar :)

edit:

Ik realiseer me dat dit behoorlijk offtopic zo gaat. Meer informatie vind je in dit topic: [iPhone] Tethering (je internetverbinding delen met je pc)

[ Voor 20% gewijzigd door Zegato op 23-06-2009 13:28 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Zegato schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:27:
[...]

offtopic:
Yes, maar ik weet niet precies hoe.

Er is wel een platformonafhankelijke oplossing:

Surf op je iPhone (!) (dus niet op je mac) naar help.benm.at
Kies voor "mobileconfigs"
Kies voor "netherlands"
Kies je provider
Klaar :)

edit:

Ik realiseer me dat dit behoorlijk offtopic zo gaat. Meer informatie vind je in dit topic: [iPhone] Tethering (je internetverbinding delen met je pc)
Heb hem daarweg gedownload en geinstalleerd, maar MMS werkt nog steeds niet, Tethering weer wel.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
ZpAz schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:36:
[...]

Heb hem daarweg gedownload en geinstalleerd, maar MMS werkt nog steeds niet, Tethering weer wel.
Dat klopt, om MMS werkend te krijgen moet je de instructies van de TS volgen ;)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 09:55
Wat doen jullie weer ongelofelijk moeilijk..
beter ga je op je iPhone naar http://help.benm.at/

Werkt zelfs zonder een iPhone met jailbreak en je krijgt er MMS en tethering voor terug.
Misschien handig dit in de TS te zetten ? Maakt alle andere manieren overbodig aangezien dit de kortste klap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88711

Ok, dit werkt, weer een barrière uit de weg!
Aangesloten via usb, werkt gelijk zonder herstart.
Maar er gebeurde wel iets vreemds. (zal wel weer toeval, zijn maar toch!! )
Nadat ik tethering had ingesteld ( na ± 20min.) kreeg ik een sms van tmobile,
met de volgende mededeling:

Beste klant, uw mobiele
telefonie abonnement is
inclusief mobiel internet in
Nederland. Voor gebruik
in het buitenland gelden
extra kosten. Groet, T-
Mobile.

P.S.
Ben niet van m,n stoel geweest en deze meldiing
krijg ik wel eens als ik in Maastricht ben.
Maar ben nu niet in de buurt van de grens, merkwaardig dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Nu online
Kaspers schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:44:

Werkt zelfs zonder een iPhone met jailbreak en je krijgt er MMS en tethering voor terug.
Misschien handig dit in de TS te zetten ? Maakt alle andere manieren overbodig aangezien dit de kortste klap is.
Dat zeg ik dus net, ik had dat opgevolgt, tethering doet het dan wel via Tmobile, maar MMS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Nu online
Anoniem: 88711 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:03:
Ok, dit werkt, weer een barrière uit de weg!
Aangesloten via usb, werkt gelijk zonder herstart.
Maar er gebeurde wel iets vreemds. (zal wel weer toeval, zijn maar toch!! )
Nadat ik tethering had ingesteld ( na ± 20min.) kreeg ik een sms van tmobile,
met de volgende mededeling:

Beste klant, uw mobiele
telefonie abonnement is
inclusief mobiel internet in
Nederland. Voor gebruik
in het buitenland gelden
extra kosten. Groet, T-
Mobile.

P.S.
Ben niet van m,n stoel geweest en deze meldiing
krijg ik wel eens als ik in Maastricht ben.
Maar ben nu niet in de buurt van de grens, merkwaardig dus!
Die heb ik dus ook ontvangen, en ik woon niet bepaald dicht bij de grens (Dokkum). Maar dat was een week nadat ik tethering aan had gezet.

edit: Zoekt naar post-merge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88711

ZpAz schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:06:
[...]

Dat zeg ik dus net, ik had dat opgevolgt, tethering doet het dan wel via Tmobile, maar MMS niet.
Vreemd dat MMS het bij de één wel doet en bij de ander niet.
Hier doet de MMS functie het wel (T-Mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ik kreeg dezelfde sms. Misschien krijgen àlle klanten deze sms ivm vakantietijd. Het zou handig zijn als er mensen die tethering nog niet hebben gebruikt dit kunnen melden?

Overigens begrijp ik t probleem niet: of ik nu met mn iphone op internet zit of dat ik deze als modem gebruik. Het verbruik is exact hetzelfde toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

Ferry34 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:20:
Ik kreeg dezelfde sms. Misschien krijgen àlle klanten deze sms ivm vakantietijd. Het zou handig zijn als er mensen die tethering nog niet hebben gebruikt dit kunnen melden?

Overigens begrijp ik t probleem niet: of ik nu met mn iphone op internet zit of dat ik deze als modem gebruik. Het verbruik is exact hetzelfde toch?
Je gebruikt verbinding op de computer wel anders natuurlijk. Op de PC kun je een torrentje aanzetten, is de webbrowser veel sneller (=meer data per uur) en kun je multitasken (youtube, torrentje, msn en internet tegelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134070

Ik heb van T-Mobile vandaag een sms ontvangen met de volgende mededeling:

Beste klant, uw mobiele telefonie abbonement is inclusief mobiel internet in Nederland. Voor gebruik in het buitenland gelden extra kosten. Groet T-Mobile.

Hebben jullie enig idee wat dit betekent? Dit was toch altijd het geval? Of mag ik nu officieel theteren?

Zijn er hier meerdere mensen die deze sms hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-06 23:30
Anoniem: 134070 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:07:

Beste klant, uw mobiele telefonie abbonement is inclusief mobiel internet in Nederland. Voor gebruik in het buitenland gelden extra kosten. Groet T-Mobile.

Hebben jullie enig idee wat dit betekent? Dit was toch altijd het geval? Of mag ik nu officieel theteren?

denk dat het voor de mensen zijn die naar buiteland gaan op vakantie ;)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

Dan werkt tethering, maar MMS niet(bij mij, en anderen ook zo te lezen niet meer), en de uitleg over MMS aanzetten lukt niet, omdat de optie om de gegevens in te vullen er niet is. Wellicht dat juist het APN editing het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:03
Ferry34 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:20:
http://www.iphoneclub.nl/...-onder-iphone-abonnement/

dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Anoniem: 134070 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:07:

Kreeg deze melding ook, echter heb ik nog geen iPhone maar een G600 met web'nwalk erop. Ligt dus niet aan tethering enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josduisings
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-06 22:55
Ik heb de sms gekregen voordat ik tethering had ge-enabled. Ligt dus idd niet aan je toestel wat je hebt, en dus niet aan tethering icm iPhone, zoals pebbie hierboven zegt. Zal wel een vakantie smsje zijn ofzo.

Heb net tethering aangezet en het werkt perfect! Moet zeggen dat ik het sneller vind werken dan op m'n iPhone, maar misschien is dat omdat m'n MacBook hierin sneller is. Krijg alleen m'n iPhone niet geconnect met Bluetooth met m'n Mac. Iemand enig idee??

Update: alleen wordt de iPhone echt GLOEIEND heet door dat tetheren. Lijkt me toch niet dat dat goed is...

[ Voor 10% gewijzigd door josduisings op 24-06-2009 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274892

Update: alleen wordt de iPhone echt GLOEIEND heet door dat tetheren. Lijkt me toch niet dat dat goed is...
de iPhone wordt altijd gloeiend heet als je er een tijdje mee browst of spelletjes speelt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11-2023

Zillion01

Obey your screen!

Weet iemand een stap voor stap handleiding om Iphone met Macbook via bluetooth internet te laten krijgen, ik heb de instellingen inmiddels op de iPhone staan, echter ik krijg niet voor elkaar om met Bluetooth verbinding te krijgen... (t-mobile)

(met USB werkt wel)

[ Voor 4% gewijzigd door Zillion01 op 25-06-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Anoniem: 274892 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:14:
[...]

de iPhone wordt altijd gloeiend heet als je er een tijdje mee browst of spelletjes speelt....
Ik wilde net posten dat dit bij mij best meevalt, maar ik bedacht me ineens dat ik er zo'n case om heb zitten. Dan zal t nogal schelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-06 20:51

iMars

Full time prutser

Bij mij werkt tethering, maar alleen op mijn macbook pro. Ik sluit hem nu aan op een XP laptop, waarop ik local administrator rechten heb. Het enige wat in beeld komt is:
Afbeeldingslocatie: http://crazygadgetguru.squarespace.com/storage/windowsdevicedetected/iphone-camera-connected1.png

Op mijn Mac gaat mijn iPhone gelijk blauw-achtig pulseren (zoals je lampje doet op een MBP) en de melding Tethering aktief (ofzo).

Meer mensen hier last van? Of ervaring cq oplossing?

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 18:56

Ryceck

Constants and Variables

Heb hetzelfde hier op pcs waar iTunes niet op geinstalleerd is. Lijkt me een driver issue te zijn waardoor XP niet ziet dat de aangesloten iPhone ook als modem mag dienen.
Installeren van iTunes 8.2 lijkt het op te lossen (tenminste dat werkte voor mij op WIndows 7)

@Bluetooth problemen.
Algemeen: http://www.modmyi.com/for...hering-windows-vista.html
Het kan zijn dat je in je Bluetooth configuratiescherm moet zeggen dat je naar de iPhone kan connecten "Using Acces Point", hiernaa werkte het voor mij probleemloos (wederom Windows 7)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

webmail schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:04:
Bij mij werkt tethering, maar alleen op mijn macbook pro. Ik sluit hem nu aan op een XP laptop, waarop ik local administrator rechten heb. Het enige wat in beeld komt is:
[afbeelding]

Op mijn Mac gaat mijn iPhone gelijk blauw-achtig pulseren (zoals je lampje doet op een MBP) en de melding Tethering aktief (ofzo).

Meer mensen hier last van? Of ervaring cq oplossing?
Zorg er in ieder geval voor dat je ITunes op de pc hebt. En ik moest mijn PC en IPhone een aantal keren rebooten voor het werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-06 16:16

Voor KPN of Hi werkt deze in ieder geval niet. Tethering werkt, MMS niet omdat de instellingen niet kloppen.

Weet iemand hoe je deze bestandjes aanmaakt? Lijkt me een kleine moeite om even een bestandje te maken met de juiste informatie?

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe je deze bestandjes aanmaakt? Lijkt me een kleine moeite om even een bestandje te maken met de juiste informatie?
met de iPhone Configuration Tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Anoniem: 120596 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:28:
[...]

Zorg er in ieder geval voor dat je ITunes op de pc hebt. En ik moest mijn PC en IPhone een aantal keren rebooten voor het werkte.
iTunes installeren? Lekker, dat ga/mag ik niet doen op mijn werk laptop. Ik dacht dat het 'out-of-the-box' zou werken. Als nu blijkt dat ik eerst iTunes moet installeren, vind ik dat wel een groot minpunt/drempel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Heb even zitten experimenteren in een virtuele XP, en je hebt alleen "Apple Mobile Device Support" nodig.
Helaas kan dat niet los geinstalleerd worden, dus moet je eerst iTunes installeren, daarna iTunes, bonjour en auto update verwijderen. Dan werkt Tethering nog steeds. Daarna geprobeerd op mijn zakelijke laptop, en dat werkt ook prima (zonder dat mijn VPN's niet meer werken). :) me happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:24

HaterFrame

Well... Poo came out!

* HaterFrame kijkt nu via een low-res stream de kwallie van 125CC @ work :D

Gaat wel hard met de data zo, 75MB in 25 minuten :X

[ Voor 24% gewijzigd door HaterFrame op 26-06-2009 13:28 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233200

Ook ik ben erg benieuwd hoe ik Tethering op mijn iPhone werkend krijg met een Telfort abonnement. Op help.benm.at kan ik deze provider niet kiezen en KPN werkt niet.
Het is een 3G met 3.0 os

Ik hoor graag van jullie!

Alvast bedankt,
Menno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillie
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Na veel Internet sites bekeken te hebben en de configuraties te vergelijken en proberen. Het lijken allemaal configuraties te zijn van vóór iPhone OS 3.0. Grofweg missen er APN settings of zijn niet goed.

Inmiddels heb ik een juiste configuratie gemaakt en werkend op T-Mobile. iPhone data (eMail + Safari), Visual Voicemail, MMS en Tethering. Alles getest en werkend.

Nu eerst slapen en morgen nog eens alles testen.

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186367

Ik wordt er gek van, Iphone 3gs simlock vrij met KPN mobiel zakelijk abbo, bestandje geinstalleerd, gooit mms instellingen overhoop. De eerste keer kwam tethering in beeld maar kreeg melding dat dit niet ondersteunt werd door carrier, daarop op nieuw meerdere malen geinstalleerd (na deinstallatie), installtie lukt, mms instellingen moet ik weer goed zetten maar keuze tethering komt niet meer te voorschijn. Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186367

Cidolfas schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:52:
[...]

Voor KPN of Hi werkt deze in ieder geval niet. Tethering werkt, MMS niet omdat de instellingen niet kloppen.

Sorry, per abuis verkeerde gequote!

Ik wordt er gek van, Iphone 3gs simlock vrij met KPN mobiel zakelijk abbo, bestandje geinstalleerd, gooit mms instellingen overhoop. De eerste keer kwam tethering in beeld maar kreeg melding dat dit niet ondersteunt werd door carrier, daarop op nieuw meerdere malen geinstalleerd (na deinstallatie), installtie lukt, mms instellingen moet ik weer goed zetten maar keuze tethering komt niet meer te voorschijn. Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Mijn Pocket Internet Totaal resultaten, pas vanaf september 3G..dus dit kreeg ik via usb :P

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/509457941.png

Met Bluetooth werkte de verbinding wel, maar speedtest kon de latency file niet laden :P

Al met al, handig als backup voor als thuis de adsl eruit mocht klappen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Betekent tetheren via T-Mobile dus dat je je ADSL lijn op kunt zeggen en nu gewoon 100% mobiel 2Mb internet hebt voor 30 euro per maand? Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 22:56:
Betekent tetheren via T-Mobile dus dat je je ADSL lijn op kunt zeggen en nu gewoon 100% mobiel 2Mb internet hebt voor 30 euro per maand? Netjes!
Yep, zonder enkel risico natuurlijk.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Cyclonist schreef op zondag 05 juli 2009 @ 00:12:
[...]

Yep, zonder enkel risico natuurlijk.. :X
Niets in het leven is zonder risico en al helemaal niet het gebruiken van Apple producten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308920

Bij mij werkt de verbinding via Bluetooth wel, maar bij het verbinden via de usb, krijg ik geen verbinding met internet via de iPhone. Ik krijg ook nergens op m'n mac in de netwerkverbindingen m'n iPhone te zien....moet ik iets instellen op m'n iPhone of mac om via de usb te kunnen tetheren?

What to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Anoniem: 87302 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 00:41:
[...]

Niets in het leven is zonder risico en al helemaal niet het gebruiken van Apple producten :)
Probeer het gerust, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 22:56:
tot 250mb per maand.... en 2Mb voor 30 euro is niet bepaald snel, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 07:07
Anoniem: 274892 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:25:
[...]

tot 250mb per maand.... en 2Mb voor 30 euro is niet bepaald snel, toch?
tot 250mb? Gewoon onbeperkt hoor (hoewel het "eigenlijk" niet de bedoeling is). Snel is anders inderdaad, maar ik ken familie leden die het nu nog steeds doen met dit soort snelheden volhouden en als je dan bedenkt dat dit "overal" mogelijk zou moeten zijn, klinkt het toch wel leuk voor 30 euro (niet vergeten dat daar ook nog sms en belminuten bij zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Onbeperkt gaat prima hier op t-mobile, al 555 mb deze maand voornamelijk tethering verkeer. Snelheid met de speedtest op bbnet lag net nog op 210,05 kb/s gemiddeld met een 32 mb file gebruik makend van tethering.

Edit: Net nog even getest met 100mb file, gemiddelde snelheid van 212,98 kb/s en ik kwam er net achter dat itunes ook nog even een radiozender open had staan hehe.

[ Voor 28% gewijzigd door Stouten op 07-07-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 12:48
Het bevalt me meer dan goed! Vandaag de eerste echte test gedaan met tetheren via mn iPhone, bluetooth werkt goed en met speedtest haal ik een snelheid van +- 1mbit p/s best netjes! (over 3g ofc.) Jammer dat ik in mijn thuis stad geen 3G ontvangst heb, maar daar ga ik nog wel over klagen. (Niet dat dat veel gaat helpen ben ik bang..)

Toch 1 kleine side note, soms val mn bereik ineens helemaal weg (vanaf volle bars). En de batterij gaat wel erg hard :P Nu even kijken hoeveel Kb/s ik haal >:)

100Kb/s, is best te doen :)

[ Voor 11% gewijzigd door t1mmy op 08-07-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Gillie schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 01:22:
Na veel Internet sites bekeken te hebben en de configuraties te vergelijken en proberen. Het lijken allemaal configuraties te zijn van vóór iPhone OS 3.0. Grofweg missen er APN settings of zijn niet goed.

Inmiddels heb ik een juiste configuratie gemaakt en werkend op T-Mobile. iPhone data (eMail + Safari), Visual Voicemail, MMS en Tethering. Alles getest en werkend.

Nu eerst slapen en morgen nog eens alles testen.

:O
Zou je die config willen posten? Want nog steeds breekt voicemail en MMS hier als ik dat configbestandje van benm.at installeer. En daarna kan ik netwerk settings resetten wat ik wil, MMS gaat niet werken tot ik dat profile weggooi en vervolgens pas de netwerk settings reset.

EDIT:
Sodemieter zeg, na nogmaals een uur het internet afgestrompeld te zijn op zoek naar een config voor T-Mobile NL die zowel MMS, VVM als Tethering goed insteld, ben ik hier terecht gekomen en de bovenste werkte voor mij:

http://iphone.tdfclan.nl

[ Voor 14% gewijzigd door Diddle op 12-07-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240727

Diddle schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:04:
[...]

Zou je die config willen posten? Want nog steeds breekt voicemail en MMS hier als ik dat configbestandje van benm.at installeer. En daarna kan ik netwerk settings resetten wat ik wil, MMS gaat niet werken tot ik dat profile weggooi en vervolgens pas de netwerk settings reset.

EDIT:
Sodemieter zeg, na nogmaals een uur het internet afgestrompeld te zijn op zoek naar een config voor T-Mobile NL die zowel MMS, VVM als Tethering goed insteld, ben ik hier terecht gekomen en de bovenste werkte voor mij:

Geweldig! Het werkt meteen :*)
(Heb de bovenste geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 240727 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:30:
[...]

Geweldig! Het werkt meteen :*)
(Heb de bovenste geinstalleerd)
Geweldig! Ik ontvang MMS en ben aan het tetheren. Thuis, dus eigenlijk onzin. :P

Snelheid is 1Mbp/s wat T-Mobile mij geeft op mijn Relax-abonnement met PIT.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/516220707.png

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Laatst online: 20-06-2024
Nou... tethering werkt eindelijk met "bovenste" profieltje. Echter MMS blijft ie weigeren
Misschien wel ontvangen (nog niet geprobeerd) maar zeker niet versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 23-06 11:57
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/516912538.png

:9

Niets wat in dit draadje stond werkte voor mij trouwens, uiteindelijk kreeg ik in een ander topic deze link en nu werkt ie perfect:
MsG schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 00:15:

[...]

Ben je sarcastisch? :)

Ik surfte hierheen et voila: http://www.smartersoft.nl/tether/

[ Voor 61% gewijzigd door outlandos op 14-07-2009 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
peerke63nl schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:53:
Nou... tethering werkt eindelijk met "bovenste" profieltje. Echter MMS blijft ie weigeren
Misschien wel ontvangen (nog niet geprobeerd) maar zeker niet versturen.
Ontvangen gaat prima, verzenden nog niet geprobeerd...

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 13:33

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Nice, aan de praat gerkregen (wat is dat geniaal simpel zeg)
Nu nog een versie van skype die via gprs werkt en dan ben ik door mn "jammer-dat-het-niet-kan" puntjes heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[...]

EDIT:

*O* *O* _/-\o_ _/-\o_ *O* *O*
Jeej, thanks man. Werkt hier nu ook weer. Kwam er net achter dat ik nog voicemails van 24 juni had, terwijl ik dat niet wist :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voor diegenen die niet iTunes willen installeren, maar wel de "Apple Mobile Devices support":
Installing on Windows using iTunesSetup.exe
If you plan to use the regular iTunes installation process but omit some components, you can pass properties to iTunesSetup.exe using the command line.
PropertyMeaning
NO_AMDS=1Don’t install Apple Mobile Device Services. This component is required for iTunes to sync and manage mobile devices.
NO_ASUW=1Don’t install Apple Software Update for Windows. This application alerts users to new versions of Apple software.
NO_BONJOUR=1Don’t install Bonjour. Bonjour provides zero-configuration network discovery of printers, shared iTunes libraries, and other services.
NO_QUICKTIME=1Don’t install QuickTime. This component is required to use iTunes. Don’t omit QuickTime unless you’re sure the client computer already has the latest version installed.
edit: Hmm, lees het nu nog een keer, maar je blijft hiermee dus iTunes installeren. Toch geen volledige oplossing.

[ Voor 4% gewijzigd door tonyisgaaf op 16-07-2009 15:10 ]

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Zo de klere.
KPN met 3g aan.
Dit is wel erg weinig. Iemand suggesties om dit op te krikken?

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/523512884.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303839

Welk KPN abbo heb je?

Na ervaringen met mijn eigen, oude, KPN abbo blijkt de 3G snelheid inderdaad behoorlijk te zuigen.

Van KPN site voor Onbezorgd Online (€9,95)
* Onbeperkt* surfen en mailen op je mobiele telefoon in Nederland
* In combinatie met Flexibel abonnement
* € 9,95 per maand
* Snelheid: 384/128 kbps en dit is natuurlijk met maximale ontvangst.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 303839 op 23-07-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ik heb een Hi Sim Only abo met eindeloos online (ook € 9,95).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

[...]

EDIT:

Thanks! De bovenste werkt echt perfect - gebruik 'm om dit te posten. Tof.

Wat me opvalt is dat mijn iPhone veel makkelijker een 3G verbinding lijkt vast te houden met tethering dan wanneer ik 'm zelf gebruik om te browsen - iemand anders die dat ook ziet? Zou het zo kunnen zijn dat het onderhouden van een 3G-verbinding processorkracht kost die gedeeld moet worden als er webpagina's gerenderd worden? Ik zou dat vreemd vinden aangezien ik verwacht dat dat zich op een veel dieper niveau afspeelt maar een andere verklaring heb ik zo niet.

Edit: de batterij vliegt wel omlaag trouwens! Het lijkt zelfs alsof de lading minder wordt als die met de kabel aan mijn MacBook hangt...

[ Voor 5% gewijzigd door Zpottr op 23-07-2009 14:10 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Hmm. Er staat op hi.nl dat de snelheid 384/128 kbps is.
Net even met Hi gebeld. De aardige mevrouw zei dat dit nieuwe snelheden zijn en dat die nog niet bij oudere klanten zijn ingevoerd. Daar zijn ze nu mee bezig. Maar gaat in groepen, kan niet tegelijk.
Maar omdat ik erover belde kon ze het voor mij al wel omzetten. Ben benieuwd. Ook hoelang het gaat duren voordat het werkt.
Dus mensen die Hi/KPN hebben. Bel ff en vraag of ze de snelheid al hebben. Zo nee, of ze die direct kunnen activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
[...]

EDIT:

Thanks man! Dit werkt als een tiet.
Tethering net getest, check
MMS (verzenden werkt, ontvangen zal ook wel dan), check
Visual voicemail, nog niet gechecked, box is leeg. Maar was van te voren ook zo meen ik. Daarnaast, ik heb een iPhone met zakelijk abbo gezien, en die kreeg dat scherm niet eens. Dus ik denk; check. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:48
Hebben meer mensen het volgende probleem gehad?

Ik had tethering ingesteld op mn iphone, daarna ging ik naar het buitenland.... kreeg ik in beeld "geen service", heb alle netwerkinstellingen toen moeten resetten en toen werkte het weer, maar tethering was natuurlijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 16:51

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

T7D_Sneezy schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:14:
Hebben meer mensen het volgende probleem gehad?

Ik had tethering ingesteld op mn iphone, daarna ging ik naar het buitenland.... kreeg ik in beeld "geen service", heb alle netwerkinstellingen toen moeten resetten en toen werkte het weer, maar tethering was natuurlijk weg.
ik had afgelopen maandag exact hetzelfde nadat ik terug uit frankrijk ben gekomen. een reboot en daarna tethering weer aanzetten bleek voldoende om het euvel te verhelpen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Om tethering voor deze account in te schakelen, neemt U contact op met T-Mobile

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 286128 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:33:
Om tethering voor deze account in te schakelen, neemt U contact op met T-Mobile

*zucht*
Reboot je iPhone eens...?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al gedaan ;). Werkt nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*en nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:26
[...]

Held, nu kan ik eindelijk die config laten staan. Tot nu toe plukte ik elke keer weer opnieuw zon profile van help.benm..... als ik in de trein zat. Ik kan namelijk niet zonder Voicemail. Maar dit profiel werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142652

Ik heb Hi en heb MMS en internet werkend gekregen op mijn iPhone 3G.

Nu is het rare dat ik ook de optie heb om tethering aan te zetten. Op het moment dat ik dat doe en ik mijn iPhone aansluit op een computer (USB) of Mac (Bluetooth) verdwijnt mijn tethering optie en moet ik mijn netwerkinstellingen reseten en het profiel opnieuw installeren om de optie weer te krijgen. Daarna hetzelfde probleem weer.

Heeft iemand dit ook en hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Het profiel wat mij het meeste heeft geholpen heb ik overigens op http://www.smartersoft.nl/tether/ gevonden. Ik heb een simlock vrije iPhone 3G uit Italie met firmware 3.0.0 die gejailbreakt is.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 142652 op 06-08-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Anoniem: 142652 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:33:
Ik heb Hi en heb MMS en internet werkend gekregen op mijn iPhone 3G.

Nu is het rare dat ik ook de optie heb om tethering aan te zetten. Op het moment dat ik dat doe en ik mijn iPhone aansluit op een computer (USB) of Mac (Bluetooth) verdwijnt mijn tethering optie en moet ik mijn netwerkinstellingen reseten en het profiel opnieuw installeren om de optie weer te krijgen. Daarna hetzelfde probleem weer.

Heeft iemand dit ook en hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Het profiel wat mij het meeste heeft geholpen heb ik overigens op http://www.smartersoft.nl/tether/ gevonden. Ik heb een simlock vrije iPhone 3G uit Italie met firmware 3.0.0 die gejailbreakt is.
Heb je deze al geprobeerd? Het lijkt voor een hoop mensen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-02 14:56
Ik heb iedere config al geprobeerd maar telkens blijft mn laptop ''lokaal'' aangeven in plaats van internet, hoe los ik dit op?
IK heb dit overigens niet alleen bij deze laptop maar ook op mn pc.
Alvast bedankt!!

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 23-06 11:57
Ik tether de hele dag en zit zwaar over de limit heen, ben benieuwd of ik er wat van te horen krijg! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
pascald schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:08:
[...]

Laat ze de Prijzen maar veranderen! Op dat moment zet ik mijn contract stop! Sluit een nieuwe af met een 3Gs.. :+
Maar dan ben je wel je toestel kwijt, waar je de afgelopen maanden gewoon voor betaald hebt (vergelijk je abonnementsgeld maar eens met een sim-only abonnement) Normaal gesproken was het toestel na 2 jaar van jou, nu breek je het contract op bij 1 (?) jaar, dus zou je in principe al de helft van het toestel hebben afbetaald!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Step schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:05:
[...]

Er staat nergens in het contract dat ik getekend hebt dat ik niet mag tetheren (unless you can show me). Ook wil ik wel eens zien (bron) waar t-mobile aan geeft dat het verboden is om te tetheren, zover ik op de blog gelezen hebt zeggen ze alleen dat het niet beschikbaar is. Nou voor mij is het wel beschikbaar dus maak ik er ook gebruik van. :)
Ik heb wel eens begreen, dat zij niet kunne zien of de data wordt doorgestuurd naar een ander divice, weet niet of het waar is, maar er staat toch in de voorwaarden van de site dat je je telefoon kan gebruiken als modem en dat hetzelfde tarief geld als voor internetten op het toestel...

Contract dat ik moest tekenen in de winkel bestond uit 1 blaadje, dus niets geen voorwaarden... Zal wel iets in staan, maar moeten ze die wettelijk dan ook niet fysiek meeleveren? Want je moet het daar ter plekker tekenen... Maar ja daar weet ik het fijne niet van.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Laatst online: 24-06 17:52

Elwood Blues

87167191

Op dat blaadje staat 99,99% zeker dat je, door te ondertekenen, akkoord gaat met de algemene voorwaarden en alles wat daaraan vast zit. En daar staat dit in, of iets van gelijke strekking:
Voor data gebruik geldt dat bij een oneigenlijk gebruik T-Mobile beperkingen kan stellen. Van oneigenlijk gebruik is onder meer sprake wanneer de iPhone of de simkaart wordt gebruikt in combinatie met een computer of laptop.
Of ze het kunnen zien is een tweede, en of ze dan ook daadwerkelijk actie ondernemen is een derde, maar als ze dat willen, staan ze sterk.

In de praktijk leest niemand die dingen bij het tekenen van een contract (veel mensen lezen het contract zelf nieteens door), maar daar ben je altijd zelf nog bij. Als je erom vraagt kunnen ze je die voorwaarden zo overhandigen of uitprinten. En als ze dat niet kunnen, dan ben je zelf altijd nog degene die het contract ondertekent. Als je niet voor verrassingen wilt komen te staan, moet je gewoon even de tijd nemen om te lezen waar je precies voor tekent.

[ Voor 45% gewijzigd door Elwood Blues op 17-08-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Werkt perfect, ook met de laatste Firmware 3.01!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

Elwood Blues schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:53:

Of ze het kunnen zien is een tweede, en of ze dan ook daadwerkelijk actie ondernemen is een derde, maar als ze dat willen, staan ze sterk.
Een tijdje geleden ben ik op zoek gegaan naar wat meer info hierover. Ik kwam ondermeer een interview tegen met iemand van T-Mobile. Deze persoon zei dat het inderdaad volgens de voorwaarden verboden is maar dat het vrijwel onmogelijk is om er iets tegen te doen vanuit T-Mobile zelf en dat ze het daarom in principe gedogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Gelukt thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Iemand die dit al met beta 3 van 3.1 aan de praat heeft? Voor development doeleinde is 3.1 harstikke leuk, maar ik mis tethering toch wel.

Anoniem: 314942

3.0.1 werkt perfect bij mij vvm werkt ook nog en mms heb ik zien staan d8 ik :)

Iemand al problemen gehad met t-mobile over eventuele xtra kosten?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 19:03
Good Fella schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:46:
Iemand die dit al met beta 3 van 3.1 aan de praat heeft? Voor development doeleinde is 3.1 harstikke leuk, maar ik mis tethering toch wel.
Volgens mij kan het daar niet meer op deze manier :) Zie ook bijv. IPCC tethering trick no longer works in iPhone OS 3.1 beta 2.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenskoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-06 15:32
Jammer dat het niet meer werkt, ik zou graag nog een keer proberen om het te maken. :) Ik heb alle configs gemaakt van http://iphone.tdfclan.nl Dus als iemand mij wil helpen zou dat handig zijn aangezien ik geen 3.1 heb en mijn iPhone moet wegbrengen voor reparatie.

Anoniem: 266454

Pm me maar even, ik kan wel eea doen met je helpen aan een beta van 3.1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-06 19:20
Tip voor de mensen die bang zijn voor t-mobile is er wat mij betreft ook een oplossing.

Ik heb thuis een vpn server opgericht met windows server 2008 R2 (technet+ license).

Me phone maakt verbinding met me 2008 server via een vpn tunnel en dat kan t-mobile dus niet uitlezen. Zo kunnen ze dus ook de browser headers niet uitlezen. Mocht de IPCC trick niet langer werken met het nieuwe os gaan we gewoon weer gebruik maken van pdanet toch?
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste