Bij mij pakt mijn PS3 sinds afgelopen weekend geen disc's meer. Als je een disc probeert in te voeren trekt hij hem zeg maar niet meer naar binnen. Als ik echter de disc invoer, en dan de console aanzet voert hij hem wel in, maar hij leest de disc niet meer.
Ik heb al een beetje zitten kijken, en zie dat een veelvoorkomend defect de lens is. Ik vraag mij echter af of het niet in willen voeren ook hiermee te maken kan hebben?
Het ejecten van de disc's gaat wel gewoon goed. Het motortje is dus niet defect, maar het lijkt of de detectie of er een disc ingevoerd is defect is.
Ik heb al een beetje zitten kijken, en zie dat een veelvoorkomend defect de lens is. Ik vraag mij echter af of het niet in willen voeren ook hiermee te maken kan hebben?
Het ejecten van de disc's gaat wel gewoon goed. Het motortje is dus niet defect, maar het lijkt of de detectie of er een disc ingevoerd is defect is.
[ Voor 15% gewijzigd door Woy op 25-03-2014 15:36 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”