Hallo Medetweakers,
Inleiding
Nouja vrij logisch ik start een topic over Fiberpoint, en het is dus logisch, dat ik in Zoetermeer woon.Ik kreeg vandaag een foldertje in de bus over glasvezel, dat het eindelijk gaat geleverd worden in Zoetermeer.
Ze zijn nu aan 't peilen hoeveel mensen interesse hebben bij 40% gaan ze het aanleggen.
Voor de rest kan ik er nu niet veel over zeggen.
Ze hebben ook hun eigen website
Ik hoop dat nog meer mensen in Zoetermeer wonen en ik hoor graag of zij gaan overstappen, wij gaan zoals het er nu uit ziet nog niet, helaas. Maar ik moet mijn vader & moeder gewoon gek maken.
Maar de prijzen zijn ook niet erg laag, het kost €80 per maand!
Speedcheck
Inmiddels hebben ze ook hun speed check, is best wel grappig om het te zien, en dan vanuit gaande dat deze test opgezet is met een pc met een netwerk, en je bent net zo gek als is en je doet in je server 3 netwerkkaarten
Ik heb het uitgerekent je doet over 1GB in 11 seconden,
Ik heb deze som gebruikt:
25GB = 4,77 minuten = 286 seconden / 25 = 11 seconden / gigabyte
Met dank aan hostname..
Richtprijzen
- € 65,00 p.m.: 30Mbit internet, digitale televisie (50 zenders), onbeperkt bellen naar vaste nummers
- € 80,00 p.m.: 50Mbit internet, digitale televisie (70 zenders), onbeperkt bellen naar vaste nummers
- € 110,00 p.m.: 60Mbit internet, digitale televisie (100 zenders), onbeperkt bellen naar vaste nummers
/me in de toekomst komt er misschien 1Gbit/s
Afsluiting
Ik wil graag de post groter en mooier maken, wil je me helpen stuur me dan een DMtje ofzo
[ Voor 48% gewijzigd door DJ-Visto op 18-07-2009 00:46 ]