Zo, dit topic loopt goed!

In ieder geval, we moeten zo snel mogelijk een datum e.d. plannen. Zodat we naar die datum toe kunnen werken. En dus een planning maken voor de dingen die moeten gebeuren.
Ik ben wel bereid wat geld neer te leggen voor de entreeprijs, ook al is het de eerste keer.
Dan kun je eventueel ook nog, als er wat geld overblijft een kleine prijs maken voor de eventuele compo's.
Qua plaats, eindhoven ligt toch wel weer wat ver in het zuiden naar mijn idee.
Rond Nijmegen ofzo, scheelt voor sommige die uit het noorden komen toch weer een stukje.
En zoek een paar locaties, en kies daaruit de meest aantrekkelijkste en beste. Anders ben je maar op zoek naar 1 locatie, en dan kan het zijn dat die kut blijkt te zijn. Wat totaal niet bevorderlijk is voor de LAN
En 20 man lijkt misschien te weinig, maar is voor een eerste keer nog al wat lijkt me.
Helaas zullen er dan mensen buiten de boot vallen, dat zou voor de eerste keer misschien niet zo erg zijn, er zijn genoeg andere lans, maar het is wel jammer als je niet naar deze kunt komen. Als deze goed bevalt, is het makkelijker om uit te breiden naar een LAN met meer man. Omdat je dan een beetje weet hoe het in elkaar zit, en kun je het inschatten hoe het er aan toe gaat met meer man.
Icyzer schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:07:
Kijk het lastige is dat er altijd 1 organisator baas zal zijn, die taak neemt BGB4rn opzich, dat is best zwaar en hij zal de keuzes moeten maken. Dat hij zegt ik ga een lan organiseren voor 20-30 man van GoT is dan maar aan jullie te accepteren.
Als ik buiten de boot val vind ik dat ook kut, maar zelfs als je voor 50 man regelt vallen er nog mensen buiten de boot. Die zullen even pissed zijn.
Inderdaad, het is gewoon dat er iemand aan het hoofd gesteld moet worden, deze moet dan keuzes maken, soms misschien wat moeilijke om bijvoorbeeld mensen niet toe te laten, maar dat is nou een maal zo, we kunnen niet meteen een LAN gaan organiseren voor pak m beet 400 man.
[
Voor 32% gewijzigd door
SgtElPotato op 18-06-2009 18:13
]
Zucht...