v8power67 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:54:
maj wat je bedoelt met vsync uit betere responce met de muis. heb ik ook in cod4 daar doe ik nu ook altijd vsync uit want draait veel lekkerder. maar ik had gelezen dat er maar 2 10.1 kaarten kwamen en dat nvidia dan gewoon dx 11 uitbrengt. en nvidia heeft dalijk dus ook dx11 dus betekend dat ati geen voordeel heeft tegen over nvidia. enigste voordeel wat ze hebben is dat ze nu dx 10.1 hebben meer niet. dx11 kaart is dx11 kaart tog. dan is het weer afhankelijk van de chip geheugen alles dus. maar zal leuke tijd worden dalijk. maar ja we zien wel tog:D
Precies, zo gaat het altijd. Dan komt die met een nieuwe kaart, dan komt die met een nieuwe kaart en zo gaat het eindeloos door. Het is alleen dat ik het meest Nvidia heb had en de drivers fijn vind.
Gisteren Catalyst 9.6 geprobeerd te installeren op de laptop van m'n pa, zit een Radeon HD3450 op, met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen! Ik heb ze wel tien keer opnieuw geinstalleerd, driver cleaners, noem het maar op, niks. Daarvoor stond 9.1 erop, dat was geen probleem. Als je in de meuktracker kijkt zie je dat de mensen boven mijn reactie er ook last van hebben maar anderen krijgen ze wel weer geinstalleerd dus ja ik weet niet wat het is. Met detornators heb ik dit nooit gehad, installeer ze altijd gewoon over oude heen, opnieuw opstarten en gaan, echt nooit gezeik gehad met Nvidia drivers. Verder snap ik niks van die Control Center, zoek me altijd de pleuris naar een instelling, veel te ingewikkeld (noem me maar lui).
Met vsync uit bedoel ik dat als ik vsync aanzet, dat ik dan lichte lag/vertraging heb in m'n muis, heel vaag, soort roeren in een bord met pap gevoel maar niet zo erg als toen met de eerste Battlefield, de slechtse muisbeweging ooit!
Dus ja, ik weet niet waar het aan ligt, misschien de laatste drivers ofzo of ik heb ergens een instelling veranderd, ik zal het nog eens testen.